پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۹:۲۴Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 2 مرداد 1397 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 1 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 1 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 2 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 3 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 4 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 5 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 6 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 7 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 8 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 9 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 10 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 11 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 12 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 13 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 14 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 15 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 16 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 17 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 18 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 19 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 20 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 21 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 22 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 23 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 24 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 25 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 26 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 27 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 28 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 29 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 30 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1397 
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۰۶:۰۰    
برخی از نمایندگان استان اصفهان در هفته ای که گذشت فعالانه پیرامون مسائل روز کشور و استان اصفهان اظهار نظر کرده اند و کنترل صحیح برداشتهای زاینده رود ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۵:۲۳    
رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از آخرین جزئیات کسر خدمت ایثارگری در سال 97 خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۰:۱۸    
معاون وزیر راه گفت: افزایش مدت زمان قرارداد اجاره به دو سال و بیشتر به مستاجران اطمینان خاطر بیشتری می دهد که هرسال مجبور به تغییر خانه نباشند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۳:۳۳    
قانون جامع حمایت از حقوق معلولان در تاریخ 16 اردیبهشت سال 1383 به تصویب رسید و به اجرا درآمد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۱:۵۲    
صندوق حمایت از سرمایه گذاری زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از درمان سرطان های شایع حمایت می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۱:۵۲    
وزیرخارجه اسبق انگلیس توییت تهدیدآمیز دونالد ترامپ در واکنش به اظهارات حسن روحانی را ناشی از درک ساده انگارانه وی از ایران و تاریخ انقلاب اسلامی دانست واظهار کرد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۱:۴۹    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، با انتقاد از تداوم رویکرد سازمان محیط زیست برای صدور مجوز شکار تاکید کرد که تشخیص پیر بودن گونه های شکار شده در حیات وحش توسط شکارچیان نیز امکانپذیر نیست.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۱:۳۷    
رئیس بانک مرکزی گفت: ارز مسافرتی به صورت کامل قطع نمی شود اما ممکن است تصمیماتی در این خصوص اتخاذ شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۱:۳۱    
وزیر نیرو گفت: براساس برنامه دو نیروگاه برق جدید وارد مدار می شوند همچنین مشکلات تعدادی از نیروگاه های موجود برطرف شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۱:۲۵    
شماری از مهم ترین فیلم های امسال آمریکا و جهان در فهرست جشنواره بین المللی فیلم تورنتو 2018 جای گرفته اند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۱:۱۰    
ستاره فوتبال ایران تنها ساعاتی با انتقال بزرگ به فوتبال انگلیس فاصله دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۱:۰۱    
10 نامزد The Best در بخش بازیکنان توسط فیفا معرفی شدند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۰:۴۶    
هنگام خاموش بودن چراغ راهنمایی تقاطع ها انتخاب با ما است که سرعت، تداخل مسیرها و راهبندان یا گذشتن و عبور راحت از تقاطع ها را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۷:۵۵    
هر روز ساعت 19 با عصرانه خبری ایمنا همراه ما باشید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۷:۲۱    
شهرضا - رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان شهرضا گفت: باید این واقعیت تلخ را بپذیریم که شرایط سختی را پیش رو داریم ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۷:۱۲    
شهرضا – رییس اداره صنعت معدن تجارت شهرضا از اجرای طرح ویژه تشدید نظارت و تنظیم بازار در این شهرستان، باهدف ایجاد ثبات در نرخ گذاری و تأمین امنیت اقتصادی خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۶:۵۴    
سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: حوادث ترافیکی 24 ساعت اخیر 10 مصدوم داشت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۶:۲۴    
کی روش برای اولین بار 4 شرطی که به فدراسیون فوتبال ارائه کرده را اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۶:۲۴    
قیمت هر قطعه سکه امامی امروز 71، هر گرم طلا سه و هر دلار امریکا 8 تومان افزایش یافت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۶:۰۳    
معاون دادستان کل کشور گقت: تلگرام هرگز رفع فیلتر نمی شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۵:۴۸    
اسامی پذیرفته شدگان مصاحبه حضوری داوران، خبرنگاران و منتخبان داوری بخش بین الملل سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اعلام شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۵:۴۸    
معاون اول رییس جمهور با انتقاد از کسانی که به دنبال تضعیف دولت هستند، گفت: امروز تضعیف دولت مترادف با تضعیف نظام و تضعیف نظام منجر به تضعیف امید مردم به آینده و نگرانی نسبت به افق های پیش روی جامعه ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۵:۴۸    
بختیار رحمانی که فصل گذشته هم شاگرد قلعه نویی در ذوب آهن بود، به لیست سپاهان اضافه شد تا به عنوان هافبک بازیساز از ابتدای فصل برای این تیم به میدان برود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۵:۴۲    
سخنگوی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: ظهر امروز مردی حدود 40 ساله خود را از روی پل اول چمران به پایین پرتاب کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۵:۳۰    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس، گفت: جامعه ایران دارای سلایق گوناگون در سطوح مختلف است، بی اعتنایی به این تنوع و تکثر و نادیده گرفتن تسامح و تساهل ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۵:۳۰    
تحقیقی جدید نشان می دهد با افزایش دمای هوای جهان مردم بیشتر احساس تنهایی می کنند و تمایل به خودکشی دارند. طبق آمار افزایش دما فقط در آمریکا به 1.4 درصد افزایش خودکشی منجر می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۵:۲۴    
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: بر اساس بخشنامه های ارسالی، آخرین مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی درمان، عمر وحوادث رانندگان بخش کالا، 15 مرداد ماه سال جاری اعلام شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۵:۱۸    
اعضای شورای اسلامی شهر تهران موافقت کردند به مدت چهار سال حق بهره برداری ساختمانی در خیابان "بخارست" به شورای عالی استان ها واگذار شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۵:۰۳    
رییس شورای شهر اصفهان گفت: راه اندازی کمیسیون توسعه روابط بین الملل با حضور و ریاست شهردار، معاونان ذی ربط و دو تن از اعضای شورای شهر اصفهان در کمیسیون تلفیق امروز شورای شهر به تصویب رسید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۵:۰۳    
دادگاه عالی نیویورک در حکمی اعلام کرد نقش برجسته هخامنشی که قدمت آن به پنج هزار سال قبل از میلاد می رسد باید به ایران بازگردد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۴:۵۸    
وزیر نفت در جلسه علنی امروز مجلس خاطرنشان کرد: خصوصی سازی هایی رخ داده که موجب شده پالایشگاه ها ارتباط مالی و رگولاتوری با مجموعه وزارت نفت نداشته باشند و در واقع رها شده اند و هرکاری که می خواهند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۴:۳۸    
مجلس سوم از سلسله نشست های واکاوی امور روزمره و عادی با محوریت فصل واکاویِ انتقادیِ سفر و گردشگری و با موضوع چالش امر تاریخی در گردشگری برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۴:۲۹    
مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان گفت: پروژه پیاده راه سازی چهارباغ عباسی یکی از پروژه های ارزشمند در حوزه دولتخانه صفوی و بافت تاریخی مرکزی شهر است که تا پایان مردادماه سال جاری به ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۴:۲۹    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نباید اجازه داد عده ای با قرار تامین بازی کنند و آن را وسیله ای برای ترساندن افراد قرار دهند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۴:۲۳    
شرکت روباتیک Misty که پیش از این زمان عرضه محصول جدید خود را دسامبر سال 2018 و با قیمتی حدود 3200 دلار اعلام کرده بود، از عرضه روبات Misty II در سال 2019 خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۴:۲۳    
مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوند مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س) گفت:با اهداء اعضای بدن مرد 41 ساله سمیرمی به سه بیمار نیازمند عضو زندگی دوباره بخشیده شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۴:۱۸    
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: بازداشت های موقت بی دلیل ابزاری در دست برخی از افراد شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۳:۴۷    
نخستین کلینیک تخصصی سرطان سینه هفته آینده در شهرک سلامت اصفهان راه اندازی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۳:۰۸    
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: شفافیت عملکرد کمیته امداد در دستور کار ویژه قرار دارد و هنگامی که در مجموعه اداری سلامت برقرار باشد به این شفافیت دست می یابیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۳:۰۸    
صبح امروز، وزیرآموزش وپرورش از سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی بازدید کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۳:۰۲    
مطابق با آمارهای مرکز آمار ایران نرخ بیکاری برای سه ماهه بهار امسال (1397) 12.1 درصد اعلام شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۲:۵۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح امروز در یک برنامه تلویزیونی لیست 6481 ثبت سفارش دستکاری شده خودرو را اعلام کرد .
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۲:۵۶    
وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری گفت: ایران غنی از افراد متخصص در هر یک از شاخه های علمی است که باید از توان، خلاقیت و دانش این افراد برای تولید کالای با کیفیت داخلی ایران ساخت بهره برد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۲:۴۷    
مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تبدیل قانونگذاری از سوی شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوای سه گانه را مورد انتقاد قرار داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۲:۴۴    
باشگاه ذوب آهن مبلغ انتقال مرتضی تبریزی به استقلال تهران را اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۲:۴۴    
شهرضا - رییس شبکه دامپزشکی شهرضا گفت: بسته بندی سبز رنگ صرفا نشان دهنده بدون آنتی بیوتیک بودن مرغ نیست، باید عبارت بدون مصرف آنتی بیوتیک بر روی بسته بندی درج شده باشد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۲:۴۱    
سرانجام نمایندگان مجلس شورای اسلامی بعد از بحث و گفتگوی بسیار با کلیات لایحه حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان موافقت کردند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۲:۳۸    
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا میان اهالی فرهنگ شکاف ایجاد نشود، گفت: تاریخ فرهنگ و هنر اصفهان بی بدیل است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۲:۳۸    
همزمان با برگزاری سی و یکمین جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان شهریورماه سال جاری ویژه برنامه های فرهنگی در محلات مختلف شهر اجرا می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۲:۲۹    
دهاقان- ماه ها و سال هاست با فکر خانه به دوشی شب را به صبح می رسانند و برای رهایی از این سرگردانی با ایجاد کوچکترین شرایطی خود را درگیر کیفیت و زمین و اندازه نمی کند و می داند که باید از این فرصت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۲:۲۹    
نماینده مردم شاهین شهر در تذکری خواستار واکنش لاریجانی به توییت رییس جمهور آمریکا شد، لاریجانی هم در پاسخ، ترامپ را آدم قالتاق و توییتش را حرف مفت دانست.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۲:۲۹    
علاج واقعه قبل از وقوع، سخن حکیمانه ای است که سیاست گذاران ما اغلب آن را نادیده می گیرند و در نتیجه از یک سوراخ بارها گزیده می شوند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۲:۱۹    
سنسور جدید شرکت سونی، عملکرد عکاسی در محیط های تاریک را بهبود می دهد و مشکل تار بودن عکس ها را نیز حل می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۲:۱۷    
قائم مقام کمیته امداد گفت: در شرایط کنونی افزایش ثروت بیشتر در دست ثروتمندان و افزایش فقر در بین نیازمندان را شاهد هستیم که نتیجه این روند گسستگی اجتماعی و افزایش آسیب ها در طبقات محروم جامعه است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۲:۱۴    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طیف گسترده ای از شاغلان را از قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان معاف کردند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۲:۰۸    
سازمان جهانی سلامت (WHO) چندی پیش در گزارش سالانه ی خود، آلوده ترین شهر ها را در سال جاری میلادی (2018) اعلام کرد که 9 شهر از 10 شهر اول این لیست، در کشور هندوستان قرار داشتند!
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۲:۰۳    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اگر دولت با شفافیت، عملکرد خود را با مردم در میان بگذارد و خدماتی که انجام می دهد را صادقانه با مردم مطرح کند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۲:۰۲    
پنجمین دوره جشنواره عکس "نور نگار" با انتشار فراخوان خود آغاز شد و تمام علاقه مندان به عکاسی بدون محدودیت می توانند در این رقابت شرکت کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۲:۰۲    
بهترین های فوتبال ایران در فصل گذشته در شرایطی معرفی شدند که از تیم نایب قهرمان یعنی ذوب آهن هیچ بازیکنی در جمع برترین ها انتخاب نشده بود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۱:۴۱    
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: ممنوعیتی در خصوص فروش اسباب بازی های شبه سلاح در استان اصفهان وجود ندارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۱:۳۹    
اصفهان میزبان آثار لطیف، شاعرانه و زیبای نقاش مشهور ایرانی جلال الدین مشمولی با عنوان گاوی زیر صنوبر است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۱:۲۶    
یک کارشناس عمران شهری با بیان اینکه برای زیباسازی شهر می توان از امکانات گذشته و تاریخ اصفهان کمک گرفت، گفت: البته از آنجایی که قشر جوان عمده جمعیت شهر اصفهان را شامل می شوند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۱:۱۱    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان با بیان اینکه طرح ساماندهی اتاقک های روی سی وسه پل آغاز شده است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۱:۰۲    
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: یکی از برنامه های اصلی سازمان کاهش عمر ناوگان تاکسیرانی از طریق تبدیل به احسن خودروها و یا خروج خودروهای فرسوده از ناوگان است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۴۷    
لنجان-نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از اختلافات مهم پروژه شهرک حمل و نقل کالای زرین شهر هزینه احداث ورودی بود که در نهایت معاون وزیر راه و شهرسازی با هدف پایان دادن به ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۴۴    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: 243 مار طی چهار ماه امسال در منازل شهروندان اصفهانی مشاهده شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۳۸    
تلاش برای تحریم نفتی ایران از طرف امریکا از یک سو و منزوی شدن امریکا با توجه به خروج از برجام از سوی دیگری تهدیدها و فرصتهایی را برای بخش نفتی ایران به وجود آورده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۱۱    
سرمربی تیم ملی جوانان اسامی 25 بازیکن دعوت شده به اردوی آماده سازی را اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۰۸    
لنجان-مسئول ایستگاه آتش نشانی چمگردان گفت: بار دیگر بی اعتنایی به اخطارها و شنا کردن در دریاچه قایقرانی ذوب آهن باعث غرق شدن و فوت جوان 20 ساله فلاورجانی شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۰۲    
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: از شهروندان انتظار می رود چنانچه نشتی شبکه های آبرسانی یا سرقت والوهای آب در فضاهای سبز شهری را مشاهده کردند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۹:۴۴    
کارشناس بسکتبال اصفهان گفت: متاسفانه نبود اسپانسر و مشکلات مالی حاکم، ما را در بحث تیم داری دچار مشکل کرده است اما در بقیه موارد، بسکتبال اصفهان روزهای خوبی را سپری می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۹:۴۳    
اصفهان از نخستین کانون های زندگی قوم یهود در ایران بوده است، به طوی که از گز در شمال شرقی اصفهان تا آبادی های پریشان ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۸:۲۸    
رییس شورای امنیت سازمان ملل گفت: در نشست فردای این شورا درباره تنش لفظی ایران و آمریکا بحث خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۷:۵۵    
وزیر امور خارجه کشورمان در توئیتی به اظهارات اخیر رییس جمهور آمریکا و وزیر امور خارجه این کشور علیه ایران پاسخ داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۷:۴۰    
یک استاد حقوق بین الملل دانشگاه اصفهان در رابطه با شکایت ایران از آمریکا گفت: اگر رأی دادگاه مثبت و به نفع ایران باشد ...