پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۲۲:۳۴Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 10 مرداد 1397 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 1 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 1 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 2 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 3 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 4 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 5 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 6 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 7 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 8 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 9 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 10 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 11 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 12 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 13 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 14 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 15 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 16 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 17 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 18 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 19 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 20 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 21 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 22 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 23 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 24 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 25 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 26 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 27 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 28 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 29 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 30 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1397 
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۰:۲۰    
برخوار – معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان اصفهان گفت: قوه قضاییه در راستای تکریم ارباب رجوع برای الکترونیکی کردن خدمات و راه اندازی دفاتر خدمات قضایی گام های استواری برداشته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۳:۵۷    
لنجان-فرماندار شهرستان لنجان گفت: با توجه به چشم انتظاری باغداران لنجانی و دیگر شهرستان های غرب استان برای رهاسازی آب و احیاء باغات قول خواهیم داد مقدمات لازم با سرعت هرچه بیشتر در شهرستان لنجان مهیا ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۳:۳۹    
شهرضا - مدیر جهاد کشاورزی شهرضا گفت: کم آبی از مهمترین مشکلات کشاورزان شهرضا است و بخش های مختلف این عرصه را تحت تأثیر قرار داده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۲۰    
دستور رهبر انقلاب به رییس جمهور برای برخورد قاطع با متخلفین اقتصادی در صد و چهل و چهارمین شماره از نشریه خط حزب الله منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۵۹    
دادستان رباط کریم از بازداشت 4 نفر از اعضای شورای شهر پرند به اتهام ارتشا خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۵۳    
هیئت عمومی دیوان عدالت اداری با شکایت دیوان محاسابات کشور، دریافت آبونمان از مشترکین تلفن های ثابت را فاقد مجوز قانونی دانست و آن را ابطال کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۵۳    
بعد از همایون شجریان و سیروان خسروی، "حمید هیراد" نیز که این روزها با حاشیه هایی روبه رو بوده است، آمادگی خودش را برای اجرای کنسرت خیابانی رایگان اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۴۱    
در حالی که امروز تمامی دارندگان سکه فروشنده شده اند، برای فروش 3 میلیون و 700 هزار تومانی سکه طرح جدید خریداری نیست!
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۹:۵۷    
شهردار اصفهان گفت: باید دیوار بی اعتمادی بین شهرداری، سرمایه گذار و پیمانکار را که سالها ایجاد شده کم و با اعتماد سازی بخش خصوصی را به مشارکت راغب کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۹:۵۰    
وزارت اطلاعات از متلاشی شدن باندهای قاچاق ارز و طلا و باندهای جعل اسکناس های خارجی و ضرب سکه های تقلبی خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۹:۲۳    
در این لحظات خیابان های حاشیه جنوبی مسیر رودخانه زاینده رود حدفاصل بلوار سعدی به سمت بلوار آیینه خانه با ترافیک سنگینی رو به رو شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۸:۵۵    
شهردار اصفهان گفت: باید دیوار بی اعتمادی بین شهرداری، سرمایه گذار و پیمانکار را که سالها ایجاد شده کم و با اعتماد سازی بخش خصوصی را به مشارکت راغب کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۸:۱۱    
"ولادیمیر کومان" رسماًً به تیم فوتبال سپاهان پیوست.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۸:۰۱    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: آن چیزی که ما برای دیدار مقابل استقلال نیاز داریم حمایت خوب هواداران ذوب آهن و مردم اصفهان است که می توانند انگیزه را به ساق های تک تک بازیکنان تزریق کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۷:۱۹    
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از تشکیل پرونده برای 11 شرکت وارد کننده گوشت با ارز دولتی به دلیل عدم ایفای تعهدات خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۷:۰۷    
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان از دستگیری 17 متخلف شکار و صید طی یک ماه اخیر در زیستگاه های حیات وحش این منطقه خبرداد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۶:۵۸    
هیأت وزیران در جلسه روز چهارشنبه خود به ریاست رییس جمهور، مواد دیگری از لایحه درآمد پایدار و هزینه شهرداری ها و دهیاری ها را تصویب و به مجلس شورای اسلامی ارسال کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۶:۴۶    
رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: محیط زیست هنوز در خصوص اجرای پروژه کمربندی جنوب شهر به صراحت اعلام نظر نکرده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۶:۳۰    
معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: اینکه نماینده سوال کننده از رییس جمهوری انصراف دهد و مجددا سوال خود را مطرح کند در هیچ جای قانون پیش بینی نشده و چنین کاری در این مرحله ، خلاف قانون اساسی است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۶:۳۰    
مدیرسازمان تعاون روستایی استان اصفهان از پرداخت 15 میلیارد ریال بابت خرید 3 هزار و 757 تن سیب زمینی بهاره به سیب زمینی کاران استان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۶:۲۷    
مدرسه رسانه ایمنا کارگاه سئو رسانه ای ویژه خبرگزاری ها، سایت های خبری، وبلاگ ها و سایت های اطلاع رسانی برگزار می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۵:۴۹    
مدیر منطقه 7 شهرداری اصفهان گفت: ساماندهی خیابان پرستار حدفاصل خیابان گلستان تا خیابان غرضی در دست اجرا است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۵:۴۳    
عضو کمیسیون کمیسیون حمل و نقل، محیط زیست و فناوری اطلاعات شورای شهر اصفهان گفت: نرخ متعادل بین تاکسی های آنلاین و تاکسی های تحت نظر تاکسیرانی تعیین شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۵:۳۷    
نجف آباد- فرماندار نجف آباد گفت: نجف آباد یکی از بالاترین آمار مربوط به تصادفات و مرگ و میر را در سطح استان به خود اختصاص داده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۵:۳۴    
داستان های کوتاه "گزارش زنجیره ای" نوشته "سعیده زادهوش" و "پلک زدن در سه دقیقه" نوشته "سیدامید نقیبی" در هشتاد و نهمین نشست نقد و بررسی داستان کانون داستان نویسی بهانه روایت بررسی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۵:۳۰    
عضو هیات رییسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید بر ضرورت تدوین استراتژی برای مذاکره احتمالی با آمریکا در چهارچوب اصول عزت، حکمت و مصلحت ، خواستار رفع محدودیت از شخصیت های ملی و دلسوز کشور شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۵:۱۵    
یکی از معاونان وزیر صنعت، معدن و تجارت با دستور بازپرس دادسرای تهران بازداشت و آزاد شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۵:۱۵    
193 نماینده مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای به رییس جمهور خواستار تغییرات حداکثری در کابینه دوازدهم شدند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۴۱    
190 نماینده مجلس در نامه ای به رییس قوه قضاییه خواستار تسریع در محاکمه و مجازات اخلال گران بازار ارز و سکه به مصداق مفسدین فی الارض و اخلال گران در اقتصاد شدند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۳۶    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: بر خلاف آنچه در رسانه های خارجی اعلام شده که تجمعات اخیر در اصفهان دارای مجوز است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۲۴    
از آنجایی که تغذیه سالم در اوایل دوران نوزادی برای داشتن بنیه قویتر در خردسالی، کودکی، نوجوانی و حتی جوانی امری لازم و ضروری است، لذا تغذیه با شیر مادر در شش ماه اول زندگی امری ضروری به حساب می آید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۲۴    
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: لایحه اصلاح بودجه سال 1397 شهرداری اصفهان که تغییراتی به میزان یک درصد بودجه مصوب قبلی را شامل می شد مطرح ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۲۱    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: نفتکش حامل نفت کوره پیش از ظهر امروز در محور امیر کبیر اصفهان واژگون شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۱۵    
تفاهم نامه همکاری های علمی، پژوهشی و فناوری شهرداری اصفهان با دانشگاه صنعتی مالک اشتر، دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۱۲    
شهرضا – فرماندار شهرضا با اشاره به کمبود سرانه ورزشی در این شهرستان، گفت: دستاوردهای مختلف ورزشکاران شهرضا در بخش های مختلف در حالی به دست آمده است که سرانه ورزشی این شهرستان 36 صدم متربع است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۰۳    
طراح اصفهانی پوستر سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان گفت: خیال و خلاقیت دو عنصر اصلی به کار رفته در این پوستر است و در آن از نمادهای اصفهان نیز استفاده شده است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۰۰    
استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز در صحن علنی مجلس اعلام وصول شد. علی ربیعی به فاصله کمتر از 6 ماه برای دومین بار از سوی نمایندگان استیضاح می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۲۱    
سخنگوی سازمان ثبت احوال با اشاره به اینکه موفق به داخلی سازی بدنه کارت ملی هوشمند شده ایم، گفت: کارت های داخلی در مرحله تست نهایی بوده و تا آبان ماه سال جاری وارد بازار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۲۱    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نامه ای به روسای دانشگاه ها، موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری و سایر واحدهای تابعه خواستار حمایت قاطع از برنامه های دولت جهت صرفه جویی و اجرای اقتصاد مقاومتی شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۰۹    
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: نمی خواهیم بگوییم در جامعه مشکلی نیست، اما اکثریت در رفاه نسبی قرار دارند و زیاده خواه شده اند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۵۸    
مشاور و بازرس ویژه رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در دیدار با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: حمایت مستمر از رانندگان برای جلوگیری از تضییع حقوق این قشر ضروری است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۵۵    
مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان گفت: مراسم پرفیض دعای عرفه سه شنبه 30 مردادماه در باغ رضوان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۵۵    
جامعه شناس و استاد دانشگاه تهران گفت: بسیاری از جرایم و خشونت های خانوادگی علیه کودکان پنهان است و آماری از این جرم در دست نیست ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۴۹    
تیم های ذوب آهن و استقلال در حالی به مصاف هم می روند که در رویارویی هایشان در لیگ برتر آماری برابر دارند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۴۶    
کمیسیون عمران مجلس در گزارش خود از زلزله کرمانشاه، ضمن تاکید بر مناسب نبودن مکان یابی مسکن مهر، بر مطلوب نبودن امداد ونجات صحه گذاشت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۳۷    
دیروز بود که خبر تجمع اعتراضی فعالان بازار شاپور منتشر شد و پس از آن شنیده شد که مشکلات در حال رفع و رجوع است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۳۱    
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: شهرداری مسائل بر زمین مانده زیادی دارد که نیازمند پژوهش است، از این رو یکپارچه سازی و شبکه سازی پژوهش باید مورد توجه قرار گیرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۳۱    
تنها در طول پنج شب اجرا، بیش از هزار نفر به تماشای نمایش "کوران" در تالار هنر نشستند. این نمایش، تازه ترین اثر "امید نیاز" است که نویسندگی، طراحی و کارگردانی آن را بر عهده دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۰۸    
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: شهرک نیک اندیش واقع در سه راه پینارت به عنوان یک شهرک صنفی باید نوسازی شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۰۵    
طی حکمی از سوی استاندار اصفهان، حیدر قاسمی به سمت مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری منصوب شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۰۰    
طرح تبدیل سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به وزارتخانه، امروزبه تصویب نمایندگان مجلس رسید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۰۰    
لایحه حمایت از اطفال و نوجوانان به پیشنهاد قوه قضائیه تدوین و در مرداد ماه سال 1390، پس از تصویب در هیئت وزیران و پس از طی مراحل اداری، به مجلس شورای اسلامی ارسال شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۵۷    
شهرضا- معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزیر ورزش و جوانان گفت: باید براساس امکانات موجود و توانمندی ها، انتظارات ورزشی ایجاد کنیم ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۴۷    
رییس اداره مطالعات و برنامه ریزی شهری شهرداری اصفهان گفت: فرونشست مانند زلزله ای خاموش تهدیدی برای شهر اصفهان است و پایداری آن را به خطر می اندازد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۴۲    
رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به انتقاد محبی نیا مبنی بر وجود محدودیت در عملکرد مجلس گفت: هیچ محدودیت نظارتی و قانونگذاری برای مجلس وجود ندارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۳۹    
هر ایرانی در هر کجای دنیا که باشد، طولانی ترین شب سال را هرگز فراموش نمی کند، شبی که ثانیه ها قدر خود را به رخ دقیقه ها می کشند؛ اما طولانی ترین روز سال و جشن هایش تقریبا رو به فراموشی رفته اند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۳۲    
کتابخانه تخصصی مکتب معماری اصفهان صفوی با هدف پژوهش در زمینه مباحث میراث فرهنگی، هنر و معماری، در مجموعه جهانی کاخ چهلستون گشایش یافت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۱۹    
سامانه میز کار یکپارچه شهرداری مشهد با هدف یکپارچه سازی فضای هوشمند شهرداری به بهره برداری رسید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۱۹    
جامعه کنونی ایران در حال حاضر، شرایطی را تجربه می کند که بی ثباتی و آشفتگی اقتصادی، قدرت تحلیل و تصمیم گیری آینده را نه تنها از دولت، بلکه از کارشناسان و صاحب نظران و حتی عموم مردم سلب کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۱۷    
سوال از رییس جمهوری با امضای 80 نماینده و محوریت چالش های اقتصادی کشور، اعلام وصول شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۱۲    
نمایش "کوران" به نویسندگی و کارگردانی "امید نیاز" اثری فلسفی است که با داشتن بیش از 30 بازیگر تئاتر در اصفهان هر شب ساعت 20:30 در سالن اصلی تالار هنر اصفهان، واقع در میدان لاله به روی صحنه می رود ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۱۰    
عضو کانون زنان دادگستر استان اصفهان گفت: پذیرفتن نقش های مردانه از سوی زنان آنها را از موقعیت های شغلی بیشتری بهره مند کرده و در عین حال باعث افزایش رفتارهای مجرمانه نیز بوده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۰۸    
یک کارشناس شهرسازی گفت: اصفهان به طرح تفصیلی جدید نیاز دارد، اما اگر قرار باشد طرح تفصیلی دیگری را تهیه کنیم که آن هم 10 سال به طول بیانجامد و زمان اجرا، تاریخ مصرف آن گذشته باشد، دردی دوا نخواهد کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۰۸    
مسئول کمیته سه نفره بسکتبال استان اصفهان گفت: اگر قرار باشد وضعیت بسکتبال کشور و انتخاب نفرات به این صورت باشد باعث دلسردی بازیکنان و مسئولان هیئت های استانی می شود و استان ها باید در تفکراتشان تغییر ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۰۸    
فتح قله مرو" با طی بی رحمانه ترین مسیر ممکن، موضوع مستندی است که جیمی چین و الیزابت چای ورسارهلای آن را کارگردانی کرده اند و خانه مستند اصفهان به اکران و نقد آن پرداخت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۰۵    
عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق(ع) اعلام کرد: پیشنهاد ترامپ برای مذاکره بدون شرط با ایران یک مسئله کاملاً تبلیغاتی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۵۷    
لنجان- همیشه در آرزویش ساخت مرکز سلامتی بود تا در زمان حیات خود شاهد به ثمر نشستن بذر عمل خیرانه خود باشد او عاشق کمک به مردم است، تنها برای او لبخند رضایت مردم تمام ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۵۰    
باشگاه ذوب آهن با فروش زودهنگام مرتضی تبریزی بخشی از هزینه های این فصل خودش را تامین خواهد کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۳۶    
بررسی های جدید محققان نشان می دهد که بیماری افسردگی مقاوم به درمان (treatment-resistant depression)، با کاهش سطح معینی از یک مولکول خاص در خون، قابل تشخیص است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۳۰    
امروزه شناخت ایران و شهرهای گردشگرپذیر آن ارتباط مستقیمی با سیاست پیدا کرده است و البته جای تاسف است که سیاست تا این اندازه بر گردشگری اثرگذار شده است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۲۱    
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: سارقی که با ترفندی خاص، طلاهای زنان کهنسال را سرقت می کرد در عملیات ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۵۲    
طراحی خانه های قابل سکونت در مریخ با تایید آژانس فضایی ناسا، در مرحله نهایی به سر می برد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۵۲    
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: طرح جامع زیباسازی شهر به عنوان تکمیل کننده طرح های جامع شهری و تفصیلی شهر اصفهان، زیباسازی شهر را متحول می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۳۴    
"ساموئل کِلِمِنز" معروف به "مارک تواین" نویسندۀ داستان های مشهوری مانند "هاکلبری فین" و "تام سایر" است که سال 1835 در فلوریدا متولد شد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۶:۱۷    
مدیر برگزاری همایش چهره های ماندگار بازار اصفهان با بیان اینکه جای خای تجلیل از کسبه و بازاریان به خوبی احساس می شود گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۲:۲۵    
شهرضا - رییس دانشکده فنی خوارزمی پسران شهرضا از مراحل پایانی ساخت خوابگاه خیرساز و تعدادی از پروژه های عمرانی این دانشکده خبرداد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۲:۱۶    
لنجان-رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان لنجان گفت: در سه ماهه سال جاری شاهد کاهش 40 درصدی تصادفات فوتی نسبت به سه ماهه مشابه سال گذشته بوده ایم.