شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۵:۱۰Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 20 مرداد 1397 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 1 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 1 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 2 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 3 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 4 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 5 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 6 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 7 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 8 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 9 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 10 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 11 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 12 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 13 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 14 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 15 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 16 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 17 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 18 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 19 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 20 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 21 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 22 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 23 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 24 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 25 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 26 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 27 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 28 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 29 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 30 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1397 
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۲۳:۳۵    
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان نام شش نوع آدامس قاچاق و مضر را اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۹:۳۹    
گروه سینمایی هنر و تجربه با همکاری سفارت چین در ایران، برنامه نگاهی بر سینمای چین را در پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان برگزار می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۵:۱۷    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت انتخاب رشته داوطلبان مجاز کنکور 97 ساعت 24 امشب 22 مرداد پایان می پذیرد و این مهلت به هیچ وجه تمدید نمی شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۰:۰۶    
مرجع عالیقدر شیعه و رییس حوزه علمیه اصفهان با بیان یک روایت گفت: اگر همّ و غمّ و همّت انسان آخرتش باشد، خدا وعده داده است که دنیای او را اصلاح کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۶:۱۸    
120 برنامه شهروندی با عنوان "با هم برای شهر" تا 10 شهریور ماه سال جاری در 9 منطقه شهری اصفهان از سوی اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان اجرا می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۴:۳۵    
شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان 81 نفر از مجموع هزار و 517 نفر افراد استخدامی شرکت های غیردولتی آب و برق کشور را از طریق آزمون به خدمت می گیرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۴:۱۸    
رییس شورای عالی بانوان اتاق بازرگانی با اشاره به لزوم توجه به صنایع کوچک گفت: این صنایع نقش مهمی در حوزه اقتصادی و اجتماعی داشته و باید به آنها توجه ویژه ای شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۳:۵۵    
شهرضا - معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: ایجاد امید و نشاط در مردم و جلوگیری از ترویج روحیه یأس و ناامیدی در جامعه، مهم ترین رسالت خبرنگاران است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۳:۱۴    
رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در خصوص تعطیلات زمستانی گفت: قطعاً تعطیلات زمستانی اتفاق خوبی برای کشور خواهد بود و تحرک اقتصادی جدی در تمام بخش های کشور ایجاد می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۳:۰۷    
لنجان-شهردار ورنامخواست گفت: متاسفانه در روزهای گذشته شاهد تصادفی مرگبار در مسیر ورنامخواست سفید دشت بوده ایم که باعث جان باختن خانواده ای چهار نفره شد و نباید فراموش کرد این مسیر همواره آبستن حوادث ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۲:۴۳    
توقبف خودروهای دارای جریمه بیش از 10 میلیون ریال، دو کشته و مجروح در تصادف پراید و موتورسیکلت، توقیف محموله شش میلیاردی عدس در شهرضا و دستگیری زوج اصفهانی با بیش از یک میلیارد کلاهبرداری از مهم ترین ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۲:۱۴    
رییس قوه قضائیه در نامه ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی درخواست کرد اجازه اقدامات ویژه در برخورد قاطع و سریع با اخلال گران در نظام اقتصادی داده شود ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۱:۴۲    
طی حکمی، علیرضا روحانی به عنوان رییس روابط عمومی شورای اسلامی شهر اصفهان انتخاب شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۰:۴۴    
دیدن بعضی صحنه ها در چرخه ترافیک شهر مثل بستن کمربندی ایمنی خودرو توسط رانندگان به محض مشاهده پلیس یا در هنگام نزدیک شدن به دوربین ها واقعا تاسف بار است چرا که کمربند ایمنی صرفا برای ایمنی رانندگان ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۸:۵۹    
هر روز ساعت 19 با عصرانه خبری ایمنا همراه ما باشید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۹:۵۲    
کنسرت ارکستر ملی اصفهان به خوانندگی "سالار عقیلی" در سالن کوثر برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۹:۳۹    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: یکی از وزیران در چند ماه گذشته از یک نماینده مجلس به دلیل اظهارات خلاف واقع شکایت کرد که شورا به این نماینده تذکر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۹:۲۹    
رییس جمهور کشورمان، یک قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به وزارتخانه های امور اقتصادی و دارایی و دادگستری ابلاغ کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۹:۲۱    
سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان، نسبت به اخبار منتشر شده از سوی رسانه های عراقی مبنی بر سفر حیدر العبادی به تهران در طی روزهای آینده اظهار بی اطلاعی کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۷:۱۲    
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: ارتباط پرونده احتکار دارو با دختر یکی وزرای سابق در روند رسیدگی تاثیری ندارد و انبار مکشوفه مربوط به هر کسی باشد، رسیدگی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۷:۰۱    
مدیرکل حراست استان اصفهان گفت: در مجموعه حراست با واقعیت ها سر و کار داریم که لازمه این کار صدق و راستگویی است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۶:۵۹    
فرماندهی انتظامی اردستان از شناسایی و توقیف یک دستگاه تریلر حامل بار برنج خارجی قاچاق در یکی از محورهای ارتباطی این شهرستان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۶:۴۲    
معاون عمرانی وزیر و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از افزایش 18 درصدی مشارکت خیران در طرح های عمرانی وزارت آموزش و پرورش در سال جاری نسبت به سال 96 خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۶:۱۰    
تعداد 14 فیلم کوتاه از بیش از 10 کشور در بخش رقابتی بین الملل سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان شرکت می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۶:۰۱    
تیران-رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تیران و کرون گفت: زنان در بنیان خانواده دارای جایگاه مهم و ویژه ای هستند و در فعالیت های اجتماعی نیز نقش اثرگذاری دارند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۵:۵۲    
رییس جمهور در پیامی با تشکر و قدردانی از زحمات و خدمات علی ربیعی در دوران تصدی مسئولیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۵:۴۹    
قیمت سکه امامی امروز با افزایش 144 هزار تومانی همراه شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۵:۴۶    
نائب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به درخواست بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص واگذاری یک دستگاه اتوبوس مناسب سازی شده برای تردد جانباران در سطح شهر ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۵:۴۶    
رییس جمهور در پیامی با تشکر و قدردانی از زحمات و خدمات علی ربیعی در دوران تصدی مسئولیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۵:۴۳    
انتشارات نظام الملک با هدف ارتقا ادبیات و ایجاد زمینه برای رشد نویسندگان نسبت به برگزاری مسابقه داستان نویسی با عنوان خاطرات گمشده اقدام کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۵:۳۲    
یک تحلیلگر مسائل خاورمیانه گفت: در قبال برخورد عراق که در شرایط فعلی با تحریم های آمریکا همسو شده، ایران باید پافشاری و تمام حق و حقوق خود را از عراق مطالبه کند و به هیچ وجه کوتاه نیاید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۵:۳۲    
شهردار اصفهان با بیان اینکه همه مسئولان باید مسئولیت پذیر و پاسخگوی مردم باشند، گفت: در انتخاب مدیران شهرداری شایسته سالاری را مبنای کار قرار داده ایم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۵:۲۹    
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۵:۲۹    
نجف آباد- مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نجف آباد گفت: روزانه به طور متوسط از سه حلقه چاه آبی که تا پیش از این به شبکه آب شرب شهری متصل بودند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۵:۲۶    
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه شهرداری در حوزه ساماندهی تبلیغات محیطی و شهری به دنبال ایجاد سازمان نیست ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۵:۰۵    
این روزها خانه هنرمندان اصفهان میزبان آثار هنری خلاقانه بشیرعلی حسنی است و بار دیگر چوب بستری برای آفرینش هنر شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۴:۱۱    
سئول، پایتخت کره جنوبی، یکی از شهرهایی است که در کنار نیویورک و پاریس برای توسعه فضای سبز خود و تبدیل زمین های متروکه به فضای سبز، تلاش های زیادی کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۳:۵۶    
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه برای پیشبرد اهداف شهرداری همت همه مسئولان نیاز است، گفت: اگر در بخش شهرسازی قدمی برداشته نشود درآمدی حاصل نمی شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۳:۵۶    
مایک پنس، معاون ریاست جمهوری ایالات متحده،10 آگوست (19 مرداد) از تشکیل نیروی نظامی فضایی خبر داد. وی در سخنانی در کنگره خواستار تصویب اختصاص بودجه هشت میلیارد دلاری در لایحه بودجه سال 2020 آمریکا ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۳:۴۱    
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: مشاغل خدماتی با 40 و دام پروری با 27 درصد بیشترین سهم را در اشتغال ایجادشده توسط کمیته امداد اصفهان در سه ماهه نخست سال جاری ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۳:۲۶    
"ترکیه هرگونه اقدام خصمانه آمریکا در جهت تأثیرگذاری در روند دادرسی در این کشور را تلافی خواهد کرد." رجب طیب اردوغان، 14 مرداد در همایش زنان عضو حزب عدالت و توسعه علاوه بر تهدید فوق ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۳:۲۶    
در پی اظهار تأسف کانادا از بازداشت تعدادی از فعالان حقوق زنان به ویژه سمر بدوی فعال سرشناس حقوق زنان، عربستان روابط سیاسی و تجاری خود با کانادا قطع و سفیر این کشور را اخراج کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۳:۱۱    
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: با آنالیزی که از تیم مقاومت قرچک داشتیم توانستیم با یک تغییر تاکتیک در نیمه دوم بازی بر روی تیم حریف فشار بیاوریم و به سه امتیاز بازی دست یابیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۲:۳۷    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: به آقای فتاحی بارها گفته بودم که اول از همه قراردادهای سپاهان را منتشر کند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۲:۳۴    
یک کارشناس معماری با اشاره به موانعی که بر سر راه احیاء بافت های فرسوده وجود دارد، گفت: لازم است قوانین مربوط به احیاء بافت های فرسوده اصلاح شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۲:۳۱    
رییس جمهور طی حکمی براساس اصل 135 قانون اساسی انوشیروان محسنی بندپی را به عنوان سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۲:۳۱    
سخنگوی اتحادیه کسب و کارهای مجازی از صدور 60 مجوز فعالیت برای تاکسی های اینترنتی در ایران تا به امروز خبر داد و گفت: محدودیت در تاکسی های اینترنتی با دستور شهرداری و وزارت کشور اعمال می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۲:۲۸    
رییس مرکز اورژانس اصفهان گفت: شب گذشته در اثر وقوع تصادف رانندگی زنجیره ای در شهرضا چهار نفر مصدوم شدند و یک نفر هم جان خود را از دست داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۲:۲۲    
قیمت فروش سکه طلای یک بهار آزادی در طرح پیش فروش شش ماهه ودیعه ای برای امروز (شنبه) 20 مرداد 1397، 28 میلیون ریال اعلام شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۲:۱۹    
ارزش سرمایه بازار بیت کوین با رسیدن به 105 میلیارد دلار برای اولین بار در سال جاری میلادی به 50 درصد بازار ارزهای رمزنگار رسید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۲:۱۳    
طرح پیشنهادی هشت نفر از اعضای شورای شهر اصفهان با عنوان " تمرکز تصمیم گیری پیرامون تبلیغات محیطی و شهری" ضمن اعلام نظریات کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری و کمیسیون فرهنگی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۲:۱۳    
استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی گفت: یک صنف شدن دلالان و ارز فروشان بازار، اقدامی غیرممکن و نامعقول است چراکه این افراد هر یک نظر شخصی و سیاست خاص خود را دارند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۲:۰۴    
پنجمین ماه سال خورشیدی به هفته سوم خود رسید و همچنان ششمین امشاسپند که نماد پایندگی و بی مرگی است، از گیاهان و رستنی ها نیز نگهبانی می کند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۲:۰۱    
دهاقان –عضوشورای اسلامی شهردهاقان گفت: نبود اعتبارات برای تکمیل پروژه های عمرانی بسیاری از طرح های شهرداری را در آستانه تعطیلی قرار داده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۱:۴۶    
هند یکی از کشورهایی است که با بحران شدید آب شرب مواجه است. اگرچه یک ششم جمعیت جهان در هندوستان زندگی می کنند، اما سهم این کشور از منابع آب شیرین جهان تنها چهار درصد است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۱:۳۵    
رییس گروه اعزامی وزارت امورخارجه به حج گفت: حضور کارشناسان بخش کنسولی وزارت امورخارجه نوعی اطمینان بخشی به حجاج است و ما در هر شرایطی از منافع هموطنان حمایت و از آن دفاع می کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۱:۲۸    
از زمانی که مسئولیت معاونت مالی و اقتصادی شهرداری را بر عهده گرفتم، تاکید کردم که هیچ پروژه ای خارج از مناقصه یا مزایده واگذار نشود، موردی که پیش از این به وفور در شهرداری اصفهان اتفاق می افتاد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۱:۰۷    
در هفته گذشته جلسه استیضاح علی ربیعی، وزیر برکنار شده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حسابی سروصدا کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۰:۵۵    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه جدی مسئولان برای تکمیل پروژه نمایشگاه بین المللی بزرگ شد و گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۰:۴۹    
رونق دوباره کارخانه کاشی نیلو و بازگشت کارگرانش به عرصه فعالیت ازجمله انتظاراتی است که از زمان ورود سرمایه گذار جدید به این کارخانه شکل گرفته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۰:۴۶    
سالن های میزبان هفدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران مبارک مشخص شدند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۰:۴۰    
رییس پلیس راهور استان اصفهان گفت: شهروندان استان اصفهان نسبت به استفاده از آموزشگاه های رانندگی موتورسیکلت توجهی ندارند و باید در این زمینه اقدامات فرهنگی انجام شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۰:۳۴    
لنجان-رییس اداره تعاون، کار و امور اجتماعی شهرستان لنجان گفت:با توجه به توطئه های اقتصادی دشمنان تعاونی های دانش بنیان می توانند بسیار راهگشا عمل کرده و با خلق ایده های نو به ایجاد اشتغال ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۰:۱۶    
شهردار اصفهان گفت: مدیریت شهری اصفهان درصدد است یک روز از هفته را به طرح ممنوعیت تردد خودروهای تک سرنشین در نقاط خاصی از شهر اختصاص دهد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۰:۱۵    
سمیرم- رییس اداره آموزش و پرورش سمیرم گفت: خبرنگاران با انتقاد خود مشکلات را به گوش مسئولان می رساند و به عنوان یک شخصیت سازنده در جامعه زندگی می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۰:۱۰    
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: تجمعات اخیر اصناف در شهرک صنعتی امیر کبیر کشته نداشت و مطالبات این اصناف نیز عملیاتی شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۰:۰۷    
گروه هنری "سونره" با همکاری مجله فرهنگی هنری بخارا در ادامه سلسله برنامه های شب های بخارا، شب "سیدمحمدعلی جمال زاده" را در عمارت سعدی برگزار می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۰:۰۴    
مدیر جهاد کشاورزی شهرضا با بیان اینکه هفت هزار و 500 بهره بردار در بخش کشاورزی و باغبانی شهرستان شهرضا فعال هستند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۹:۵۱    
سمیرم- بخش وردشت سمیرم سال ها است با خشکسالی های متوالی و در سال های اخیر دچار تنش آبی شده است و خبری از چشمه ها جوشان و دشت های حاصلخیز نیست.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۹:۲۱    
مدیر امور درآمد شهرداری اصفهان از تدوین یک بسته تشویقی جدید خبر داد و گفت: در این بسته جدید مطالبات شهروندان بابت عوارض ارزش افزوده تجاری، اداری، صنعتی، تراکم مسکونی و .. ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۹:۰۹    
شبکه خبری الجزیره در تحلیلی دو دلیل برای شکست طرح رییس جمهور آمریکا برای احیای ناتوی عربی علیه ایران آورده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۹:۰۳    
معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه بانوان با حضور بیشتر در عرصه های مطبوعاتی می توانند حق گذشته خود را مطالبه کنند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۸:۵۵    
رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان از برگزاری ویژه برنامه محله عمودی در مجتمع های مسکونی بزرگ شهر خبرداد و گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۸:۵۱    
محققان دانشکده پزشکی دانشگاه استنفورد به تازگی کشف کرده اند که سرطان پوست، معیاری برای تشخیص انواع دیگر سرطان محسوب می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۸:۲۳    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه طرح سؤال از رییس جمهور را امضا نکرده، گفت: من طرح هایی که هدف آن رفع مشکلات مردم باشد را امضا می کنم ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۸:۱۹    
نمایش های ایرانی از دیرباز در زمره تئاترهایی بوده اند که مخاطبین پر شور و هیجانی را با خود همراه داشته اند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۷:۳۰    
پارک ملی و حیات وحش قمیشلو با سابقه ای 150 ساله ایستاده در نقطه شمال غربی اصفهان، در پنج کیلومتری شهر تیران با یک دشت نیمه خشک و صخره های بزرگ، آرامش را توفیق اجباری این منطقه قرار داده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۲:۳۹    
بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: شاید شرایط چمن ورزشگاه نقش جهان به خاطر فصل باشد، چمن کنده می شود و گاهی با برخورد توپ به چمن، توپ را از دست می دهیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۲:۲۶    
بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: کیفیت چمن مثل بازی اول بود. اما اگر به شرایط چمن اعتراض کنیم، می گویند بهانه است و نباید در این مورد صحبت نکنیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۲:۱۱    
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: سپاهان در این فصل می تواند نتایج فصول گذشته را جبران کند، آن ها تیم خوبی هستند و می توانند روی قهرمانی حساب کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۱:۵۹    
بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: سبک بازی اکثر تیم های حاضر در لیگ برتر ایران متأثر از سبک بازی تیم ملی ایران در جام جهانی است و به همین دلیل هم نتایج بازی ها به تساوی ختم می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۱:۱۱    
بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: هنوز آمادگی صد در صد را برای حضور در زمین ندارم و به صلاحدید سرمربی تیم وارد میدان می شوم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۱:۰۸    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: این بازی چندین صحنه مصدومیت داشت اما بازیکنان حریف بیرون نمی رفتند و دروازه بان حریف، از دقیقه اول شروع به وقت تلف کردن می کرد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۰:۳۵    
دروازه بان تیم فوتبال پیکان گفت: در بازی مقابل تیم بزرگی همچون سپاهان طبیعی بود که در لاک دفاعی فرو برویم اما از نتیجه راضی هستیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۰:۲۹    
بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: با وجود فشار زیادی که از سوی سپاهان به بازیکنان ما وارد آمد نتوانستیم خلق موقعیت کنیم وگرنه می توانستیم دروازه سپاهان را باز کنیم.