پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۵:۰۶Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 23 مرداد 1397 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 1 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 1 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 2 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 3 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 4 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 5 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 6 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 7 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 8 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 9 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 10 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 11 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 12 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 13 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 14 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 15 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 16 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 17 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 18 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 19 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 20 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 21 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 22 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 23 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 24 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 25 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 26 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 27 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 28 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 29 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 30 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1397 
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۰۴    
سمیرم- فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم گفت: سه نفر از سارقان اماکن عمومی و خصوصی سمیرم، دستگیر شدند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۴:۴۹    
مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری پانزدهمین جشنواره گیاهان دارویی و محصولات غذایی سالم گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۲:۲۶    
رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه قانون تکلیف مدیریت شهری در حوزه آسیب های اجتماعی را مشخص نکرده است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۱:۰۲    
اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی، شیوه نامه سومین رتبه بندی خبرگزاری ها را منتشر کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۲۳:۲۹    
کشف دو تن کود شیمیایی قاچاق در نجف آباد، کشف 24تن شکر احتکار شده در برخوار، سه مجروح در برخورد اتوبوس مسافربری با کامیون کشنده ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۲۳:۱۴    
شهردار کوشک به جابجایی حدود و مرزهای شهر کوشک در تقسیمات اخیر کشوری اشاره کرد و گفت: پیگیری لازم را در خصوص بازنگری در این زمینه انجام داده ایم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۲۳:۰۸    
رییس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در بحث احتکار هم اخیرا یک انبار با بیش از 50 هزار دستگاه لوازم خانگی کشف و پلمب شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۲۳:۰۲    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: دو الی سه در صد لوازم آرایشی موجود در بازار اصفهان قاچاق است و در فروشگاه های مجاز کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی وجود ندارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۲۲:۴۹    
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: ممنوعیت تبلیغات گز و سوهان صحت ندارد، قانونی در مجلس تصویب شد که تبلیغ کالاهای آسیب رسان از طریق رسانه ها ممنوع است اما در این مصوبه ابهام وجود ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۲۱:۴۵    
خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران گفت که 52 درصد از معاملات شهرداری در سال 95 و نیمه نخست سال گذشته به روش ترک تشریفات و بدون مناقصه واگذار شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۲۱:۴۵    
اساتید برجسته علوم سیاسی و حقوق بین الملل، ضمن تأکید بر اینکه در نشست اخیر کشورهای ساحلی مازندران، در مورد مسائل اساسی از جمله سهم ایران از این دریاچه تصمیمی گرفته نشده است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۲۱:۴۲    
رییس مجلس خبرگان رهبری گفت: لازم است دادگاه مفسدان و اخلالگران اقتصادی به صورت علنی برگزار شود، دادگاه های علنی بر اعتماد عمومی اثر مثبت می گذارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۲۰:۰۸    
در حالی که انتظار می رود در سه شنبه های بدون خودرو خیابان های مرکزی شهر خلوت و ترافیک روانی در آن جریان داشته باشد، بازهم شاهد حجم زیاد تردد خودروها در این مسیرها هستیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۹:۵۳    
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۹:۲۳    
لنجان-شهردار زرین شهر گفت:مردم همواره حرف هایی دارند که شاید به دلایل مختلف از چشم مسئولان مخفی بماند از این جهت انتظار می رود خبرنگاران چشم بینای مردم و مسئولان برسانند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۹:۱۲    
نخست وزیر عراق اعلام کرد که پایبندی این کشور به تحریم ها علیه ایران تنها مختص به عدم معامله با دلار است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۹:۰۳    
نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی درجلسه امروز هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران و فعالان بخش خصوصی گفت: بخش خصوصی در جنگ اقتصادی امروز ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۸:۲۴    
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۷:۴۸    
برای اولین بار کنسرت پروگرسیو متال توسط گروه شاهیر باند در اصفهان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۶:۱۵    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در رابطه با بناهای تاریخی شهر اصفهان گفت: براساس شرح وظایف میراث فرهنگی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۶:۱۴    
بدون شک حساس ترین و زیباترین دیدار هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران دربی اصفهان خواهد بود، چرا که سابقه دو تیم و دو مربی، از یک بازی کاملا تاکتیکی و فوتبال رو به جلو خبر می دهد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۶:۰۶    
هر قطعه سکه امامی امروز با افزایش 68 هزار تومانی همراه شد و به رقم 3 میلیون و 913 هزار تومان رسید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۶:۰۳    
مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوند مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س) اصفهان گفت: در اقدامی خداپسندانه اعضاء بدن جوان 26 ساله درچه ای به چهار بیمار نیازمند عضو اهدا شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۶:۰۳    
دومین نشست تخصصی "هنر مفهومی" با حضور "علی استدلال" و "احسان قاسمی" در سالن سینماتک برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۵:۵۴    
آیین نامه مربوط به استفاده از اراضی، احداث بنا و تأسیسات در خارج از محدوده قانونی و حریم شهرها مصوب جلسه 27 اردیبهشت ماه سال 1355 هیئت وزیران است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۵:۴۸    
اسامی ده نفر از خریداران عمده سکه که حدود 170 هزار قطعه سکه پیش خرید کرده اند منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۵:۰۶    
شورای عالی هماهنگی اقتصادی به ریاست رییس جمهور، سیاست های کلان اطلاع رسانی برای مقابله با جنگ روانی و مسائل اقتصادی را تصویب کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۵:۰۰    
آیین رونمایی از کتاب "نجات بینایی" نوشته "اندرو لام" در خانه صفوی برگزار می شود. این کتاب روایتی الهام بخش از جدال با تاریکی و نجات بینایی است که توسط احمدرضا خلیلیان به فارسی ترجمه شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۴:۵۷    
نجف آباد- در سال های اخیر رشته تربیت بدنی در دانشگاه آیت نجف آباد با وجود سابقه 20 ساله و امکانات بسیار زیاد حذف شده بود ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۴:۵۷    
مدیرکل دفتر امور کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور گفت: 7 درصد کودکانی که به فرزندخواندگی می روند، به دلایلی مانند بیماری به بهزیستی بازگردانده می شوند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۴:۳۹    
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: مدت چهار ساله مجیری به پایان رسیده است و بر اساس قانون می توانیم مقدمات برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت را در این مدت باقی مانده فراهم و انتخابات را برگزار کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۴:۲۷    
شهرضا - فرماندار شهرضا با اشاره به استقرار بزرگترین شهرک صنایع شیمیایی کشور در این شهرستان، گفت: نباید اجازه دهیم مشکلاتی همچون خشکسالی به مانعی در مسیر توسعه شهرستان تبدیل شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۴:۲۷    
نوجوانی، سنی است که کودک دچار تغییرات روحی و فیزیکی می شود تا برای ورود به سن جوانی و بزرگسالی آماده شود. از این رو این بازه ی سنی بسیار حساس است و نیاز به توجهات ویژه ای دارد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۴:۱۸    
مدیر کل پشتیبانی امور دام استان اصفهان با اشاره به لزوم تنظیم بازار مرغ گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون هزار و 330 تن مرغ منجمد به منظور کنترل بازار توزیع شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۴:۰۹    
اولین پوستر رسمی فیلم سینمایی همه چی عادیه! به کارگردانی محسن دامادی رونمایی شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۴:۰۰    
واحد ادبیات حوزه هنری استان اصفهان، یازدهمین شب شعر فصلی "به ساعت اصفهان" را همزمان با دهه ولایت و عید غدیر برگزار می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۳:۵۷    
تیران و کرون روز شنبه میزبان مجمع نمایندگان و مدیران استان بود که در آن پروژه هایی از جمله تکمیل پارک آبی شهید منتظری، توسعه زیرساخت های گردشگری، احداث بیمارستان مجهز و ... مورد بررسی قرار گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۳:۴۵    
فیلم "رگ خواب" با شش تندیس و سریال "پایتخت پنج" و "شهرزاد" هر کدام با سه تندیس بیش ترین جایزه را در هجدهمین جشن حافظ دریافت کردند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۳:۲۷    
معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: طرح ممنوعیت تردد خودروهای تک سرنشین در هفته یک روز در سه کارگروه مطالعاتی، فرهنگی، اجتماعی و قانونی بررسی کارشناسی خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۳:۲۱    
چگونه می شود در دنیا زندگی کرد، اما با مفاهیم بنیادی ساختارش، دست و پنجه نرم نکرد! این روزها تئاتری بر روی صحنه اصفهان به اجرا درآمده تا این مفاهیم را فلسفی تر از آنچه که می پنداریم به نمایش بگذارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۳:۱۸    
رییس مرکز اورژانس استان اصفهان از وقوع دو حادثه رانندگی طی 24 ساعت گذشته و 29 مجروح این حوادث خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۳:۰۹    
کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: میانگین دمای هوای استان اصفهان بین یک تا دو درجه سانتی گراد کاهش می یابد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۲:۵۷    
شهرضا – نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: سهم شهرضا از آلایندگی مجتمع فولاد مبارکه و نیروگاه برق جنوب استان افزایش یافته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۱:۰۰    
شهرضا-معاون امور حقوقی و مجلس وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: لایحه اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده در مجلس در حال بازنگری است و پس از انعکاس مشکلات و مطالبات فعالان اقتصادی ابلاغ می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۰:۴۰    
یک کارشناس ارشد شهرسازی با اشاره به نقش مشاوران در شکل گیری طرح تفصیلی گفت: در تدوین طرح تفصیلی مشاوره ها نباید کلیشه ای باشد، زیرا مشاوره های صحیح و اساسی سبب بهره وری بیشتر طرح تفصیلی خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۰:۲۹    
برنامه ششم توسعه به عنوان مهم ترین سند قانونی کشور متوسط رشد 8 درصدی اقتصادی و ضریب جینی 34 و سالانه 770 هزارمیلیارد تومان سرمایه گذاری داخلی و خارجی را برای 5 سال آتی کشور تعیین کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۰:۲۹    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: به نظر من در شرایطی که تورم و گرانی روز به روز و ساعت به ساعت افزایش پیدا می کند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۰:۲۵    
مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان گفت: استان اصفهان دارای پنج میلیون و 120 هزار و 850 نفر جمعیت است که دو میلیون و 599 هزار و 477 نفر از این شهروندان مرد و دو میلیون و 521 هزار و 373 نفر زن هستند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۰:۲۰    
ساکنان اولیه هر منطقه که به صورت قبیله ای زندگی می کنند و سنت های خاص و دیرین اجداد خود را دنبال می کنند، بومی خوانده می شوند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۰:۰۵    
نجف آباد- با اجرای نخستین مرحله از حکم مربوط به خلع ید بخش هایی از زمین های شمال نجف آباد، نزدیک به نیمی از اراضی ورزشی آموزش و پرورش شهرستان در این محدوده از دسترس خارج شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۰:۰۵    
یک هفته پس از لغو ممنوعیت معاملات ارزی، تابلوی صرافی ها روشن شد؛ به این ترتیب، فعالیت آنها پس از 4 ماه از سر گرفته شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۰:۰۲    
عضو انجمن هیدروپونیک ایران گفت: سیستم کشاورزی آبگشت با صرفه جویی هفتاد درصدی در مصرف آب تنها راه نجات کشاورزی در شرایط خشکسالی است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۹:۵۶    
معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: سیاست جدید معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان ساری و جاری کردن مفهوم حق به شهر است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۹:۵۵    
رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تحلیل اقتصادی بر روی پروژه سالن های اجلاس همایش های بین المللی انجام شده و روند واگذاری این پروژه به بخش خصوصی برنامه ریزی شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۹:۵۰    
بازشماری آرای انتخابات پارلمانی عراق نتایج قبلی را که اعلام شده بود، تأیید کرد. کمیسیون عالی مستقل انتخابات عراق پنجشنبه شب 9 اوت (18 مرداد) اعلام کرد که ائتلاف سائرون به رهبری مقتدی صدر با بدست ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۹:۴۵    
پروانه های سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان بال هایشان را به اسب سفیدی قرض داده اند تا اسب بالدار رویای کودکی هایمان از هشتم تا 14 شهریورماه بر فراز اصفهان به پرواز درآید و یک ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۹:۲۴    
رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: کنوانسیون رژیم حقوقی دریای خزر برای تصویب باید به صورت لایحه به مجلس ارائه شود و این مرکز نیز بررسی کارشناسی را انجام می دهد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۹:۱۸    
دهاقان –فرماندار شهرستان دهاقان گفت: با تشکیل انجمن دوستداران گردشگری و حضور علاقه مندان میراث فرهنگی در آن می توان گام های مثبتی در جهت رفع مشکلات و موانع برداشت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۹:۰۹    
سازمان ملل در گزارشی اعلام کرد، به رغم شکست داعش و توقف روند پیوستن خارجی ها به صفوف آن این گروه تروریستی، همچنان بین 20 تا 30 هزار تروریست در عراق و سوریه هستند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۹:۰۶    
نمک زیاد یکی از عواملی است که خطر ابتلا به بیماری های قلبی را افزایش می دهد. اما دقیقا چه مقدار نمک برای قلب مضر است؟
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۹:۰۶    
یک کارشناس معماری گفت: ماهیت بافت تاریخی در شهر اصفهان با بافت فرسوده متفاوت است، بافت تاریخی را نمی توان به سبب قدمت آن بافت فرسوده قلمداد کرد زیرا بافت های فرسوده بر اثر عوامل مختلفی فرسوده می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۸:۴۷    
نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: بر اساس صحبت های مقام معظم رهبری در شرایط کنونی همگان باید پشتیبان دولت باشند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۰:۲۳    
معاون برنامه ریزی و نظارت شرکت مشانیر با اشاره به لزوم توسعه نیروگاه های تجدید پذیر در کشور گفت: شرکت مشانیر وظیفه شناسایی و توسعه نیروگاه های بادی ...