پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۷:۱۲Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 5 مهر 1397 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 1 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 1 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 2 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 3 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 4 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 5 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 6 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 7 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 8 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 9 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 10 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 11 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 12 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 13 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 14 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 15 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 16 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 17 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 18 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 19 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 20 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 21 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 22 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 23 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 24 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 25 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 26 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 27 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 28 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 29 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1397 
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۲:۱۶    
کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز در گزارشی 9 مهاجم سرشناس تاریخ جام ملت های آسیا را به رای گذاشته تا بهترین مهاجم تاریخ این رقابت ها را انتخاب کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۲۳    
رییس کمیسیون برنامه ریزی و سرمایه انسانی کلانشهرهای کشور گفت: مهم ترین هدف از راه اندازی مراکز نوآوری در سطح کلانشهرهای کشور، کمک به مدیریت شهری در حل معضلات و مشکلات شهری است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۴:۳۰    
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۲:۴۴    
رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شورای اسلامی دوره پنجم مشهد مقدس از اقدامات گسترش شور و نشاط اجتماعی در شهر مشهد حمایت می کند و در این راستا در حمایت از تیم های ورزشی پیشگام ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۰۸:۲۸    
سفیر ایران در لندن به سرویس های اطلاعاتی در غرب هشدار داد، از تحت فشار قرار دادن برخی اتباع دو تابعیتی برای انتقال اطلاعات از ایران دست بردارند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۲۳:۴۶    
با استقبال تدریجی مردم از سپرده ارزی ویژه بانک ها که توسط بانک مرکزی تضمین شده است حجم منابع آن از 10میلیون دلار گذشت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۲۳:۲۹    
وزیر نیرو با بیان اینکه معضل کم آبی در کشور حل شدنی است، خاطرنشان کرد: راه حل این مهم در همکاری بین بخشی است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۲۳:۰۱    
استنلی سوارز با دو گلی که در بازی برابر نفت مسجد سلیمان به ثمر رساند 4 گله شد و به همراه وحید خشتان در صدر جدول آقای گلی قرار گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۲۲:۴۴    
تیم فوتبال سپاهان با پیروزی برابر نفت مسجد سلیمان موقتاً به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۲۲:۴۴    
یک روانشناس گفت: بنا به سن کودک به او پول توجیبی دهید و با افزایش سن ، به مبلغ پرداختی بیفزایید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۲۲:۴۱    
یک عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر شیراز گفت: مهدی حاجتی عضو این شورا عصر پنجشنبه به دلیل حمایت از بهاییان بازداشت شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۲۲:۲۹    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی سخنرانی خود را در مجمع عمومی سازمان ملل متحد بدون مقدمه و با یاوه گویی علیه کشورمان آغاز کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۲۲:۱۷    
رییس تشکیلات فلسطینی با بیان اینکه جهان کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد گفت که هیچ وقت مخالف مذاکره نبوده و نیستیم و به صلح از طریق راه حل تاسیس دو کشور (فلسطین و اسرائیل) باور داریم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۲۱:۴۰    
نیمه نخست دیدار تیم های نفت مسجد سلیمان و سپاهان با پیروزی سپاهان به پایان رسید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۲۰:۳۹    
دو تیم استقلال و پرسپولیس، در دربی 88 به نتیجه تساوی بدون گل رسیدند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۲۰:۳۵    
مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اصفهان گفت: 11 و 12 مهرماه، اصفهان میزبان برگزاری سیزدهمین نشست سالیانه روسای سازمان های سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کلانشهرهای ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۹:۴۷    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران، تاکید کردند: میدان مجاهدت در عرصه های گوناگون همچنان گشوده است و قلّه ی جهاد، شهادت است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۹:۳۵    
ترکیب تیم فوتبال سپاهان برای دیدار با نفت مسجد سلیمان اعلام شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۷:۵۰    
کارشناس و محقق تغذیه و سبک زندگی سالم گفت: بیش از 48 درصد بیماری ها به دلیل نبود امنیت غذایی است و فراوری اشتباه محصول ارگانیک ناسالمی محصولات غذایی را به همراه دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۷:۳۱    
دانشیار گروه توسعه روستایی دانشکده کشاورزی دانشگاه صنعتی اصفهان با تاکید به اینکه هر گونه کوتاهی در حوزه امنیت غذایی قابل گذشت نیست ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۷:۳۱    
نجف آباد- نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: خداوند جوان مخلصی مانند حججی را به نمایندگی از تمامی شهدای مدافع حرم، مامور کرده تا ما را در این شرایط سخت و پیچده به نوعی احیا کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۶:۱۰    
شهرضا – مدیر جهاد کشاورزی شهرضا از احتمال خشک شدن هزار و 600 هکتار از باغات این شهرستان در نتیجه کم آبی و خشکسالی خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۶:۳۱    
معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه استاندارد یک تفاهم است، گفت: استانداردهای کشور در موارد بسیاری روشنفکرانه و آرمانی است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۶:۱۳    
معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت:باید تلاش کنیم از تنش با کشورهای جهان جلوگیری شود تا گردشگری کشور در شرایطی همراه با ثبات توسعه یابد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۶:۱۳    
رهبر انقلاب اسلامی خرید و فروش ارز از طریق قانونی را فی نفسه بدون اشکال دانستند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۶:۰۴    
رییس کمیسیون کشاورزی، آب و محیط زیست اتاق بازرگانی اصفهان گفت: سهم ایران از این بازار زیست فناوری در مقایسه با جهان کمتر از نیم درصد است و برای رسیدن به وضعیت مطلوب نیازمند اقدامات اساسی و توانمند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۵:۵۸    
اصفهان ایستاده بود تا بگوید خلاف تصور دشمن، ایران همچنان ایستاده است؛ روزگاری جوانانشان را دادند امروز هم کودکانشان را؛ محمدطاها شده نمادی برای ایران...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۵:۳۹    
رییس جمهور گفت: حضور در مجمع عمومی سازمان ملل در مجموع فرصتی بود که هم مواضع کشورمان را برای جهان تا حد امکان تبیین کنیم و هم با بسیاری از کشورها در این فرصت درباره روابط دوجانبه صحبت کردیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۵:۲۴    
ایران و کشورهای همسایه در هفته ای که گذشت شاهد تحولات مختلفی بوده اند، اما حادثه تروریستی در اهواز، کنفرانس امنیتی تهران، همکاری های گازی با ترکیه و انتخابات عراق از جمله مهمترین این تحولات بوده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۵:۱۲    
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: کرار برای ما بازیکن بسیار مهمی است و کاری که وی در زمین برای ما انجام می دهد برای ما کلیدی است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۵:۰۵    
بیست و چهارمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۵:۰۳    
سرمربی ذوب آهن گفت: تیمی که نتایج سینوسی بگیرد، تغییرات زیادی در ترکیب خواهد داشت، ذوب آهن هم ازاین قضیه مستثنا نیست اما تقریبا به یک ترکیب اصلی رسیدیم و سعی در پر کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوتمان ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۴:۴۵    
مدیر ورزش بانوان باشگاه ذوب آهن گفت: از میان تیم های لیگ برتری تحت پوشش باشگاه ذوب آهن تنها تیم هندبال قرارداد خود را با باشگاه به ثبت رسانده و سایر رشته ها فقط تمرینات خود را شروع کرده اند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۴:۴۲    
مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان اصفهان گفت: با تشکیل تشکل ها و همکاری میان افراد و دستگاه های مختلف به توسعه صنعت گردشگری کمک کنیم ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۴:۳۹    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: اگر اولویت مان را هوشمند سازی شهر در تمام موضوعات قرار دهیم قطعا خیلی زود به اصفهان ایده آل خود می رسیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۴:۳۵    
رییس جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز (پنجشنبه - 5 مهر) از سفری سه روزه به نیویورک برای سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل به تهران بازگشت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۴:۰۳    
دروازه بان سابق تیم فوتبال بانوان ذوب آهن گفت: با دو تیم لیگ برتری خارج استان صحبت کرده ام اما هنوز چیزی قطعی نشده است ولیذبرای ذوب آهن بازی نمی کنم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۴:۰۰    
شهردار اصفهان گفت: ایجاد انضباط مالی در همه سازمانها، بهره وری و فرصت سازی ضروری است از این رو طی یک سال گذشته در شهرداری اصفهان در این راستا حرکت کردیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۳:۵۷    
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت: هدف جشنواره قصه گویی این است که کودکان با قصه گویی آشنا شوند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۳:۵۰    
معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان گفت: راهکار خوب شدن وضع اقتصاد شهر تنها در دستان شهرداری نیست، بلکه تمام نظام های دولتی و حاکمیتی باید تلاش کنند تا اقتصاد شهر به رونق قبلی خود بازگردد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۳:۳۸    
نرخ تورم در 12ماه منتهی به شهریورماه امسال نسبت به 12ماه منتهی به شهریورماه سال96 معادل 13.5 درصد است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۳:۳۱    
رییس سازمان امور عشایر ایران گفت: امسال 50 میلیارد تومان یارانه توسط دولت برای تامین نهاده ها در اختیار تشکل های عشایری قرار می گیرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۳:۲۳    
شماره نخست نشریه الکترونیکی خطشه منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۲:۵۲    
دبیر شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد که نقش آفرینی مستمر و همکاری های نزدیک کشورهای منطقه، مانعی در مسیر تامین مالی تروریسم توسط برخی کشورهای فرامنطقه ای و بهره از ابزار تروریسم برای تحمیل اراده خارجی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۲:۴۸    
کارشناس و تحلیلگر مسائل اقتصادی گفت: در شرایط اقتصادی کنونی و با توجه به افزایش جذابیت سرمایه گذاری خارج از بانک ها، بانک های سپرده پذیر ناگزیر از افزایش نرخ سودهای سپرده هستند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۲:۴۰    
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی جزئیاتی جدید از زندگی تروریست های حادثه اهواز و اقدامات آنان بیان کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۲:۳۲    
شهرضا – نماینده مردم شهرستان های شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت اتخاذ تدابیری برای اشتغال جوانان، گفت: حل معضل بیکاری در منطقه در گرو راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی شهرضا است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۲:۳۰    
لنجان-مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت:به موجب قوانین و مقررات موجود، شوراهای آموزش و پرورش در استان ها و شهرستان ها و مناطق کشور اجازه دارد، اراضی و املاک مازاد خود را پس از تغییر نوع کاربری آن ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۲:۳۰    
دو مجتمع بزرگ طراحی و تولید انبوه باتری های صنعتی و خودروئی پیشرفته نسل جدید و 11 محصول جدید ذخیره سازی های پیشرفته نظامی با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در سازمان توسعه و منابع انرژی وزارت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۲:۳۰    
دبیرکل خانه پرستار از مهاجرت سالانه 400 پرستار به خارج از کشور خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۲:۱۵    
مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان گفت: زائران برای ثبت نام و شرکت در مراسم راهپیمایی اربعین تنها از طریق سامانه سماح اقدام کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۲:۰۹    
کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: میانگین دمای هوای استان اصفهان تغییرات محسوسی نخواهد داشت و افزایش یک تا دو درجه هوا را از روز شنبه پیش بینی می کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۱:۴۸    
هفته هشتم لیگ برتر کشور، روز جمعه با 5 بازی پیگیری می شود که در مهم ترین آن ها، ذوب آهن برابر صنعت نفت قرار می گیرد و پدیده میهمان پارس جنوبی است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۱:۳۶    
شهردار اصفهان گفت: متأسفانه در حال حاضر با کمبود آب مواجه هستیم و باید مهندسان و معماران راهکارهایی برای جلوگیری از آسیب های احتمالی به میراث های تاریخی و پل ها بیندیشند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۱:۳۳    
لنجان-شهردار زاینده رود گفت: افتتاح مدرسه ارشاد شهر زاینده رود پس از گذشت 20 سال یکی از مهمترین خواسته های مردم این شهر بوده و انتظار می رود این مهم با سرعت هرچه بیشتر به ثمر برسد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۱:۳۰    
بخش مهمی از گردشگری امروز را دنیای دیجیتال و در راس آن اینترنت تشکیل می دهد. اینترنت می تواند بسیاری از ضعف های گردشگری را پوشش دهد و ابزاری برای جذب گردشگر باشد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۱:۲۴    
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: خون شهید محمد طاها اقدامی و سایر شهدا حمله تروریستی سبب نابودی دشمنان اسلام خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۱:۰۶    
دهاقان – آیین های تعزیه خوانی با مشارکت تعزیه خوانان استان اصفهان در شهرستان دهاقان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۱:۰۰    
به مناسبت برگزاری نشست شورای امنیت سازمان ملل در خصوص سلاح های کشتار جمعی که روز چهارشنبه به ریاست ترامپ برگزار شد، جنبش عدم تعهد مواضع خود در این زمینه را برای ریاست شورا ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۰:۵۱    
در سال جاری کشورهای غربی از جمله آمریکا و به ویژه شهر کالیفرنیا با مشکلات زیرساختی مربوط به تامین آب آشامیدنی تمیز و البته احیای آبخیزداری مواجه هستند
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۰:۵۱    
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امروزه شهرها به ایده های نوآورانه و خلاقانه نیاز دارد و شهرداری نیز از این امر مستثنی نیست.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۰:۴۵    
عضو هیئت علمی دانشگاه تهران گفت: جامعه که بخواهد تمام مدت در ساختار باشد فروخواهد ریخت، باید زمانی وارونگی و ضد ساختار شکل بگیرد تا "تخلیه هیجانی" رخ دهد و اگر در مراسمی مثل محرم این ضد ساختار شکل ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۰:۰۳    
اکوتوریسم، بوم گردشگری یا طبیعت گردی، گونه ای از گردشگری است که در آن گردشگران برای دیدار از مناطق طبیعی دست نخوردهٔ جهان سفر می کنند و به تماشای گیاهان و جانوران می پردازند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۰:۰۰    
کنترل قدرت نرم نیروهای ارتش را در دست دارد و معتقد است وقتی در جنگ تیربار دشمن روی سرت است و وز وز گلوله ها از کنار گوشت می گذرد، با اهداف مادی نمی توانی بایستی و ادامه بدهی.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۹:۵۷    
مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: دستورالعمل خرید اکسیژن به منظور حفظ باغات داخل محدوده شهر در حال تدوین است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۹:۳۹    
سمیرم- یکی از هزاران آبشار زیبای نهفته در قلب کوه های جنوبی اصفهان که بخشی از تاریخ و قدمت سرزمین هزارچشمه را به دوش می کشد، آبشار تنگ سیل بوده که تداعی کننده بهشتی دیده نشده بر روی زمین است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۹:۱۵    
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه اشتباهات مربوط به برخی آدم هاست نه انقلاب و رهبری گفت: اگر اشتباهات درست شود ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۸:۵۷    
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه اشتباهات مربوط به برخی آدم هاست نه انقلاب و رهبری گفت: اگر اشتباهات درست شود ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۸:۵۷    
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ترامپ کسی نیست که بتواند در مقابل خداوند غلبه کند؛ امروزه اینجا، اتاق جنگ، اتاق فکر و اتاق کار است؛ پس لازم است به کمک انقلاب و نظام بیاییم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۸:۵۴    
معاون استاندار اصفهان گفت: نقشه های دشمن را با همگرایی و با باهم بودن می توان خنثی کرد؛ چراکه هدف و مسیر و رهبر مشخص است؛ هر کس در مسیری غیر از آنچه رهبری می فرمایند، حرکت کند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۸:۳۹    
شهرضا – نگاه نافذشان هنوز بعد از حدود 35 سال انسان را به سوی خود جذب می کند، انگار ما و آن ها از دو دنیای متفاوت هستیم، اما حقیقت چیز دیگری است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۸:۲۴    
بیماری گرفتگی سرخرگ ها در بین عموم مردم جامعه شناخته شده نیست؛ بسیاری از مبتلایان به این بیماری علایم آن را ناشی از گرفتگی عضلات می دانند و این در حالی است که سرمنشاء این بیماری ریشه در سرخرگ ها دارد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۸:۱۵    
بررسی های جدید محققان نشان می دهد که انجام فعالیت های ورزشی سبک، حتی برای دقایق محدود به بهبود حافظه افراد کمک می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۸:۱۲    
دبیر کانون انجمن های صنفی کامیونداران استان اصفهان و کشور گفت: برای حل مشکلات صنف کامیونداران و رانندگان خودروهای سنگین، باید مسئولان یک تصمیم جهادی گرفته و اقدام اساسی انجام دهند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۷:۴۲    
وزیر امور خارجه کشورمان در رشته توئیت های بامداد پنجشنبه خود از رفتارهای دولت آمریکا برای مقابله با چندجانبه گرایی انتقاد کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۷:۳۰    
رییس جمهوری اسلامی ایران بر ضرورت تلاش و اهتمام جامعه جهانی در راستای حفظ برجام به عنوان توافقی بین المللی و عمل به قطعنامه دو هزار و 231 شورای امنیت تاکید و اعلام مواضع صریح از سوی سازمان ملل متحد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۷:۰۰    
وقتی شهر رویاها با مشارکت سرمایه گذار چینی راه اندازی شد، کمتر کسی گمان می کرد مورد استقبال قرار گیرد، اما با استقبال خانواده ها از این شهربازی ...