چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۲۲:۴۰Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1398 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1398 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1398 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1398 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1398 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1398 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1398 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1398 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 1 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 2 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 3 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 4 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 5 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 6 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 7 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 8 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 10 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 11 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 12 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 13 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 14 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 15 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 16 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 17 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 18 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 19 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 20 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 21 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 22 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 23 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 24 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 25 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 26 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 27 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 28 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 29 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 30 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1398 
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۱:۴۸    
شهردار تهران در یکصد و یکمین نشست مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران، با تاکید بر به رسمیت شناخته شدن اختصاص عوارض به شهرداری ها ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۰:۵۴    
دبیر سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان گفت: با برنامه ریزی هایی که توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان سینمایی در استان ها انجام شده ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۰:۰۹    
شهردار مشهد با اشاره به اینکه سرعت اجرای پروژه ها و زمان بندی آن برای ما بسیار مهم است، گفت: لذا نباید عملیات اجرایی پروژه های عمرانی حتی یک روز تعطیل شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۰۹:۳۹    
دیدار حسن روحانی با جمعی از علما و شخصیت های حوزوی، نظر موافقان و مخالفان درخصوص تفکیک وزارتخانه ها و رای دادگاه رسیدگی به مفاسد اقتصادی در پرونده حسین هدایتی ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۰۹:۲۷    
دعای روز شانزدهم را در حالی زمزمه می کنیم که از پروردگار خویش توفیق سازش با نیکان، دوری از بدان و اسکان در بهشت جاویدان را مسئلت می کنیم، زیرا که او معبود جهانیان است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۰۱:۰۲    
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۲۳:۰۶    
کاریکاتوریست های اصفهانی در نهمین جشنواره بین المللی تورهان سلجوق ترکیه 2019 خوش درخشیدند .
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۲۱:۴۰    
مدیرکل دفتر امور پایگاه های جهانی سازمان میراث فرهنگی کشور گفت: تاکنون 23 اثر تاریخی کشور در فهرست آثار جهانی ثبت شده اند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۲۱:۲۹    
سمیرم- رئیس جمعیت هلال احمر سمیرم گفت: 15 کوه گرد که دیشب در منطقه پشمکان سمیرم به علت بارش شدید باران گرفتار شده بودند نجات یافتند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۲۰:۰۵    
تهیه کننده مجموعه های "پایتخت" از توافق نهایی و انعقاد قرار داد یک ساله برای ساخت "پایتخت 6"خبر داد و عنوان کرد که نگارش سری جدید سریال را که قرار است برای نوروز 99 آماده شود ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۲۱:۰۵    
روحانی پس از حضور در آذربایجان غربی و افتتاح پروژه های مربوط به وزارت نیرو و شرکت در جلسه شورای اداری ماکو را به مقصد تهران ترک کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۲۰:۴۷    
چاقی و افزایش احتمال ابتلا به سرطان، ترمیم قلب پس از حمله قلبی، ابتلای 120 هزار نفر به سرطان، مصرف روزانه تخم مرغ و عدم ارتباط با سکته مغزی ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۲۰:۳۰    
سازمان سنجش آموزش کشور ضمن ابراز تأسف و اعلام همدردی با هموطنانی که در اثر جاری شدن سیل اخیر دچار آسیب شده اند، اعلام کرد امکان تعویق زمان کنکور نیست و کنکور 98 عقب نمی افتد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۲۰:۰۵    
عصر امروز ساعت17:15 در بزرگراه شهید خرازی(زیر پل امام خمینی) شاهد تصادف یک دستگاه پژو 405 با یک خودرو پراید بودیم که این حادثه باعث بار ترافیکی در این بزرگراه تا پل وحید شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۹:۵۰    
رییس مرکز اوژانس تهران از انفجار ناشی از گاز فاضلاب در بیمارستان محک خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۹:۴۷    
برای دانلود اینفوگرافیک در اندازه اصلی اینجا کلیک کنید.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۹:۴۷    
خبر افزایش سقف برداشت از خودپردازهای بانکی در کشور تکذیب شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۹:۳۵    
وزیر خارجه آمریکا در نشست استماع کنگره مدعی شد که احتمالا ایران پشت حمله به نفتکش ها در بندر الفجیره امارات بوده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۹:۲۶    
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس در تذکری به وزیر راه و شهرسازی گفت: چرا اصرار دارید شهرهای استان اصفهان را دو تکه کنید؟ بدانید که مردم اجازه چنین کاری را نمی دهند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۹:۱۰    
سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه ای از رگبار و رعد و برق در 10 استان کشور خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۸:۵۹    
دیدیه دشان لیست بازیکنان مورد نظر خود را اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۷:۳۳    
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: یک شرکت تولید ضد یخ در روستای قلعه نوی اراک دچار انفجار شد که خوشبختانه این سانحه تلفات جانی به دنبال نداشت.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۸:۳۲    
پس از عدم مساعدت مسئولان عراقی ها برای برگزاری دیدار تیم های ذوب اهن اصفهان و النصر عربستان و در نتیجه لغو دیدار این دو تیم، کنفدراسیون فوتبال توضیحی را ارائه کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۸:۲۹    
برخوار - مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان گفت: دشمن با برنامه های کوتاه و بلند مدت، به دنبال شکستن حریم خانه، خانواده و نابودی نسل جوان است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۸:۲۶    
برخوار - مدیر شبکه بهداشت شهرستان برخوار از اجرای طرح غربالگری فشار خون و احتمال وجود بیش از 17 هزار نفر ابتلا به فشار خون بالا در شهرستان برخوار خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۸:۲۳    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: هیچ مدرسه اوقافی در استان اصفهان تخلیه نمی شود، هر چند با توجه به مشکلات اعتباری نتوانستیم اجاره های متولیان را پرداخت کنیم ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۸:۱۱    
رییس جمهور گفت: کاخ سفید اعلام می کند که مردم ایران باید از حمله ما بترسند و دو ساعت بعد فشار پنتاگون باعث می شود رییس جمهوری آمریکا اعلام کند که ما قصد تحریم و حمله نداریم و این همان قدرت ملت ایران ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۷:۵۳    
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی اصفهان گفت: با توجه به کمبود منابع آب و قانون محدودیت و ممنوعیت کشت برنج، اراضی زیر کشت این محصول در استان به کمتر از یک هزار هکتار رسیده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۷:۳۶    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: نمی توانید ایران را تهدید کنید و بعد انتظار مذاکره داشته باشیدوزیر امور خارجه ایران تصریح کرد، تا زمانیکه آمریکا با پایبندی به تعهداتش ذیل برجام، به ایران احترام نگذارد ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۷:۳۰    
سخنگوی قوه قضائیه در خصوص ممنوعیت دوچرخه سواری زنان در اصفهان گفت: آنچه در این رابطه برداشت شد، برداشتی ناقص بود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۶:۵۸    
فرمانده انتظامی استان از برخورد با 600 دستگاه خودروی سواری که در ساعات پایانی شب با دور دور کردن و کورس گذاشتن باعث سلب آسایش مردم شده بودند در عملیات "ظفر " پنج خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۶:۴۹    
ترلان پروانه پس از مدت ها به اخبار منتشر شده درباره ارتباطش با سعید عزت اللهی و فرشاد احمدزاده واکنش نشان داد و آن ها را بی اساس و غیرواقعی دانست.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۶:۳۷    
وام ضروری اردیبهشت ماه بازنشستگان کشوری امشب به حساب واجدین شرایط واریز می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۵:۲۸    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: با توجه به افزایش دمای هوا و استفاده از وسایل سرمایشی ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۶:۱۶    
مدیر کل حراست وزارت ورزش از شناسایی سایت های شرط بندی در داخل کشور خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۶:۱۶    
اکران های بین المللی فیلم سینمایی "نبات" با نمایش در آمریکای شمالی آغاز می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۶:۱۳    
رییس جمهور به منظور بهره برداری از چند طرح و پروژه زیربنایی و اقتصادی در استان آذربایجان غربی وارد شهرستان ماکو شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۶:۰۷    
رزمنده تیپ 21 امام رضا (ع) گفت: امیر نظری ناظرمنش با هزینه خودش نگاتیو عکاسی می خرید و هزینه چاپ آن را می داد، لابراتوارهای بزرگ چاپ عکس در مشهد او را می شناختند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۶:۰۷    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با رشد سه هزار و 220 واحدی به کانال 215 هزار واحدی وارد شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۶:۰۷    
معاون ابتدایی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تاکنون در اصفهان چهار هزار و 804 نفر دانش آموز بازمانده از تحصیل شناسایی شده است که طی فرایند روزهای گذشته 182 نفر از این بازماندگان از تحصیل ثبت نام شده ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۶:۰۷    
دوازبان سابق تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: با توجه به پتانسیل بالای مربیان و بازیکنان اصفهانی در فوتبال ساحلی ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۵:۵۸    
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش اصفهان گفت: برای عملیاتی شدن برنامه مدرسه محوری، ادارات آموزش و پرورش نقش ناظر و حمایتی را داشته و در این خصوص با مدیران خلاق همکاری لازم را انجام می دهند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۵:۵۰    
شب گذشته و در دیدار رهبری با اهل فرهنگ، مقام معظم رهبری از دغدغه ها و نگرانی خود در مورد زبان فارسی گفتند. برخی از مسئولین با درج پیام در توییتر نسبت به این دغدغه واکنش مثبت نشان دادند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۵:۵۰    
دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: بیش از هفت هزار خانواده زندانی در استان اصفهان تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان هستند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۵:۳۴    
رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه تغییر کاربری باغات در اصفهان نگران کننده است ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۵:۱۹    
آب یکی از محدودترین منابع طبیعی است که با توجه به جمعیت رو به افزایش جهان، تامین آن به یک بحران تبدیل شده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۵:۱۰    
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه برای سال تحصیلی آینده با کمبود 16 هزار معلم روبه رو هستیم، گفت: این میزان کمبود نیرو در آموزش و پرورش استان در سازمان برنامه و بودجه در حال بررسی است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۴:۵۸    
سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی از بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی بعد از تعطیلات مجلس خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۴:۵۵    
نجف آباد- رییس شورای اسلامی شهر نجف آباد گفت:در جلسه عصر دیروز شورای شهر با تقاضای استعفای "مسعود منتظری" موافقت شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۴:۴۹    
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با بیان اینکه مهمترین وظیفه وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی حفظ و صیانت از نیروی کار است ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۴:۳۴    
مدیر مجموعه جهانی کاخ چهلستون اصفهان ظهر امروز از آغاز مرحله پنجم عملیات مرمت ایوان کاخ چهلستون شامل مرمت و موزون سازی رنگ تزئینات چوبی، سقف ایوان ستوندار ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۴:۱۰    
گلپایگان- رییس اوقاف و امور خیریه گلپایگان از همکاری این اداره با بخش خصوصی در مرمت و بازسازی کاروانسرای روستای دُر خبر داد، گفت: پس از اعلام آمادگی بخش خصوصی ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۴:۰۸    
معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: گستردگی روزافزون بافت های فرسوده شهرها یکی از مهمترین چالش های شهرهای ایران است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۳:۴۱    
شهرضا – مدیر جهاد کشاورزی شهرضا گفت: 33 رشته قنات شهرستان با استفاده از اعتبارات ماده 10 قانون برنامه بودجه مرمت و لای روبی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۳:۳۵    
بلوار چمران شیراز در راستای رودخانه فصلی این شهر واقع شده است و با انواع امکانات رفاهی و تفریحی برای شهروندان، قلبی تپنده برای گذران وقت در شهر بهارنارنج هاست ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۳:۲۶    
نمایشگاه گروهی"تجربه های تصویری" برگزیده ای از زندگی افراد است که با هنر سپیده کاید و راحله احسانی به نمایش درآمده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۳:۲۶    
عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان گفت: با توجه به ضرورت تامین معیشت اقشار متوسط در شرایط جنگ اقتصادی، سهمیه بندی کالاهای اساسی راهکاری است که می تواند لایه امنیت اقتصادی برای معیشت خانوار فراهم کند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۳:۲۶    
مسابقات والیبال بانوان جام مولای عرشیان از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و در این دوره از رقابت ها شاهد حضور بازیکنان ملی پوش و لیگ برتری بودیم ضمن اینکه داوران و ناظران بین المللی بازی ها را قضاوت ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۳:۱۸    
بررسی های اخیر محققان آمریکایی نشان می دهد که صوت نگاری می تواند روشی مؤثر برای درمان مبتلایان به دیابت نوع دو باشد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۱۴    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در محاسبات مبالغ و مطالبات سازمان تامین اجتماعی بر اساس حداقل ها عمل می کند در حالی که تاخیر در پرداخت مطالبات حداکثر زیان را به این سازمان زده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۳:۰۹    
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری اصفهان گفت: برای استفاده افراد بی بضاعت و دانش آموزان کم بضاعت از اتوبوس ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۰۵    
نمایندگان مجلس در نشست علنی امروز به یک فوریت لایحه ای درباره قانون مبارزه با پولشویی رای مثبت دادند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۳:۰۰    
رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به اقدامات مدیریت شهری و رصد و پایش کمیسیون سلامت و محیط زیست شورا، رشد جمعیت آفت "سفیدبالک" تحت کنترل است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۵۰    
رییس پلیس آگاهی استان اصفهان از کشف یک محموله ادکلن خارجی قاچاق در بازرسی از یک انبار در خارج از شهر به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۵۰    
سرپرست انتظامی لنجان ازجان باختن یک کشاورز 27 ساله در منطقه "باغ بهادران" بر اثر اصابت صاعقه خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۳۷    
رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز از واگذاری اجرای 27 پروژه مختلف با 140 میلیارد تومان تخصیص اعتبار به این سازمان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۳۰    
نمایشگاه جاده ابریشم که از سال 2017 در شهر اوباین فرانسه برپا می شود امسال نیز تمرکز خود را روی سفال و سرامیک گذاشته و به معرفی شیوه تولید این هنر در ایران پرداخته که با استقبال فرانسوی ها نیز مواجه ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۱۷    
شرکت پخش فرآورده های نفتی از افزایش 56.8 تومانی هر کیلوگرم CNG (معادل 9.5 درصد افزایش) از ساعت 24 امشب خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۰۵    
27 ساله هستم و ورزشکار، مغز استخوان، کبد و کلیه خود را برای فروش گذاشته ام. برای تبلیغ و زودتر به فروش رساندن اعضای بدنم من را حمایت کنید همه قیمت ها نیز توافقی است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۰۵    
ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره قرارداد ویلموتس داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۵۹    
شرکت سامسونگ به تازگی امکان جدیدی برای کاربران قدیمی خود فراهم کرده است، به گونه ای که آن ها می توانند به جدیدترین قابلیت ها دسترسی داشته باشند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۵۰    
یک استاد خط گفت: خوشنویسی یک هنر تکنیکی و عرفانی است و برای رسیدن به مراتب عالی آن علاوه بر گذراندن دوره های تکنیکی باید مرتبه عالی خوشنویسی که شامل صفای درون و مسائل عرفانی است را طی کرد صفای دل ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۵۰    
کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به تداوم ناپایداری جوی در استان، گفت: طی امروز و فردا به ویژه در ساعات بعدازظهر برای بیشتر مناطق رگبار بهاری همراه با رعد و برق و احتمال بارش تگرگ ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۳۸    
سخنگوی قوه قضاییه از محکومیت حسین هدایتی به تحمل 20 سال حبس خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۳۵    
فرماندار چادگان گفت: جوان 18 ساله چادگانی به دلیل اختلافات محلی و درگیری به ضرب گلوله کشته شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۲۶    
مسئول برگزاری مسابقات کونگ فو جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان گفت: رشته کونگ فو اولین دوره ای است که در مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان حضور پیدا کرد و برای ما اهمیت زیادی داشت که در اولین ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۲۰    
شهرهای کشور همزمان با رشد جمعیت و افزایش نرخ مهاجرت نیاز به فضا و تاسیسات بیشتری برای پاسخگویی به جمعیت ساکن در خود دارد این در حالی است که برخی بافت های شهری در گذر زمان کارکرد مطلوب خود را از دست ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۱۴    
سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه مجمع عمومی این فراکسیون گفت که تصمیم گیری نهایی فراکسیون امید در مورد انتخابات هیئت رئیسه، شنبه آینده انجام می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۰:۵۹    
همیشه این تصور وجود دارد که خانم ها برای انتخاب لباس با مشکل مواجه می شوند و اغلب اوقات نمی دانند چه بپوشند، اما واقعیت این است که آقایان هم دست کمی از خانم ها ندارند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۰:۵۳    
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز گفت: شرایط اقتصادی از منظر قدرت خرید مردم تاثیری بر کاهش تولید پسماند ندارد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۰:۳۸    
بسیاری جن نامه را یکی از قله های ادبیات فارسی در زمینه رمان می دانند و می توان آن را از نخستین رمان های شهری ایرانی محسوب کرد اما گلشیری با انتشار شازده احتجاب در پایان دهه 40 به شهرت رسید ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۰:۳۵    
سقوط در بازار امروز ارز های دیجیتال به گونه ای بوده که بیت کوین به عنوان شاخص ترین این ارز ها کاهش ارزش دو درصدی را تجربه کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۰:۳۵    
نمایندگان مجلس با تعیین مجازات اسیدپاشی مقرر کردند حبس تعزیری با درجه های مختلف برای مرتکبین اسیدپاشی در نظر گرفته شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۰:۲۹    
معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: امروزه برج سازی، توسعه شهری و صنعتی می تواند زمینه ساز وقوع بحران ها و حوادث ناشی از زندگی شهری باشد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۰:۱۴    
کیفیت هوای کلانشهر اصفهان، امروز با میانگین 67 همچنان سالم است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۰:۱۰    
وزرای نیرو و انرژی ایران و روسیه در تماس تلفنی شامگاه دیروز (دوشنبه) درباره محورهای پانزدهمین اجلاس مشترک همکاری های اقتصادی و تجاری دو کشور که خردادماه امسال در تهران و اصفهان برگزار می شود ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۰:۱۰    
رییس اداره توسعه فرهنگ سلامت شهرداری اصفهان گفت: امسال در نظر داریم تا علاوه بر تلاش برای ارتقای سلامت جسمی و روان شهروندان، پیشگیری از آسیب های اجتماعی را محور برنامه ها قرار دهیم.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۰:۰۵    
دویست و دومین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۰:۰۲    
تیران-فرماندار تیران وکرون گفت: با کمک خیران این شهرستان سه زندانی مرتکب جرایم غیرعمد آزاد شدند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۹:۵۹    
استاندار اصفهان با اعلام اینکه دولت تدبیر و امید حتی یک ریال از صندوق تامین اجتماعی برداشت نکرده است، گفت: این دولت 39 هزار میلیارد ریال از بدهی دولت های قبلی را نیز پرداخت کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۹:۵۹    
امروز 31 اردیبهشت ماه سالروز عملیات الله اکبر است که با هدف به تصرف درآوردن ارتفاعات الله اکبر در منطقه عمومی سوسنگرد در سال 1360 طراحی و اجرا شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۹:۵۴    
گاهی اوقات فشارهای عصبی، کمبود مواد مغذی بدن و ابتلا به بعضی بیماری ها باعث ریزش مو می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۹:۵۰    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بیش از دو دهه است عده ای سودای جدایی از اصفهان را دارند اما نه راه به جایی برده اند و نه در نهایت جدایی از اصفهان را به نفع خودشان دیده اند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۹:۴۲    
توفیق فرمانبرداری خاضعانه و سینه گشاده از خداوند منان را در حالی در دعای روز پانزدهم ماه مبارک رمضان مسألت می کنیم که می دانیم او پناه دهنده هراسناکان است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۹:۳۶    
جدال توییتری وزیر خارجه ایران با رئیس جمهوری امریکا، بی رمقی فضای سیاسی کشور، نقره داغ شدن مستأجران در بازار مسکن و نوع رابطه بانک ها و بنگاه ها در نظام اقتصادی ایران از مهمترین عناوین روزنامه های ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۹:۳۰    
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال درباره اتفاقات حاشیه ای دیدار پرسپولیس و پارس جنوبی جم اطلاعیه ای صادر کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۹:۲۴    
شهرهای زیادی در اروپا به خاطر داشتن سازه های قرن وسطایی، هر سال میزبان گردشگران بسیاری از سراسر دنیاست.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۹:۱۵    
در ایران نزدیک به 10 زبان وجود دارد و حدود 39 گویش متفاوت و لهجه های بسیاری که شاید در طول زندگی برخی از آن ها را شنیده باشید ...
  • ۱