پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۴:۲۷Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 8 آذر 1399 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1399 خبرگزاری ایمنا 3 اردیبهشت 1399 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1399 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1399 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1399 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1399 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 1 آذر 1399 خبرگزاری ایمنا 2 آذر 1399 خبرگزاری ایمنا 3 آذر 1399 خبرگزاری ایمنا 4 آذر 1399 خبرگزاری ایمنا 5 آذر 1399 خبرگزاری ایمنا 6 آذر 1399 خبرگزاری ایمنا 7 آذر 1399 خبرگزاری ایمنا 8 آذر 1399 خبرگزاری ایمنا 9 آذر 1399 خبرگزاری ایمنا 10 آذر 1399 خبرگزاری ایمنا 11 آذر 1399 خبرگزاری ایمنا 12 آذر 1399 خبرگزاری ایمنا 13 آذر 1399 خبرگزاری ایمنا 14 آذر 1399 خبرگزاری ایمنا 15 آذر 1399 خبرگزاری ایمنا 16 آذر 1399 خبرگزاری ایمنا 17 آذر 1399 خبرگزاری ایمنا 18 آذر 1399 خبرگزاری ایمنا 19 آذر 1399 خبرگزاری ایمنا 20 آذر 1399 خبرگزاری ایمنا 21 آذر 1399 خبرگزاری ایمنا 22 آذر 1399 خبرگزاری ایمنا 23 آذر 1399 خبرگزاری ایمنا 24 آذر 1399 خبرگزاری ایمنا 25 آذر 1399 خبرگزاری ایمنا 26 آذر 1399 خبرگزاری ایمنا 27 آذر 1399 خبرگزاری ایمنا 28 آذر 1399 خبرگزاری ایمنا 29 آذر 1399 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1399 
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۴:۴۱    
مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته گری فولاد گفت: بیشترین میزان تولید در ماه های سی روزه نیمه دوم سال مربوط به آذرماه سال 96 و به میزان 581 هزار تن بوده است که 7.6 درصد رشد داشته است ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۳:۱۸    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از ابتلای 548 بیمار مبتلا به کرونا طی 24 ساعت اخیر در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۳:۵۹    
زینب سلیمانی دختر سردار سلیمانی، با انتشار پوستری معنادار به شهادت شهید فخری زاده واکنش نشان داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۳:۴۹    
کمیسیون ملی یونسکو- ایران در بزرگداشت هفته هنر افغانستان و با عنوان “جان پدر کجاستی؟ ” نمایشگاهی مجازی از آثار هنری را در شاخه های خوشنویسی، نقاشی و نگارگری، عکاسی، گرافیک ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۲:۴۱    
با مفقود شدن یک کوهنورد اصفهانی در دماوند، تیم جست و جو و نجات استان اصفهان به منطقه دماوند اعزام شد ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۲۳:۵۷    
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: امسال 300 هزار تن کشمش در کشور تولید شده است و باید به دنبال حفظ زنجیره تولید کننده، فرآوری کننده و صادر کننده باشیم .
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۵:۵۱    
متقاضیان دریافت مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا برای ثبت نام در این طرح باید کد ملی سرپرست خانوار را از سیم کارتی که به آن ( سرپرست خانوار ) است به شماره 6369 ارسال کنند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۴:۳۹    
دستورالعمل اجرایی بزرگداشت روز جهانی معلولین توسط سازمان آموزش و پرورش استثنایی به استان ها ابلاغ شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۳:۰۳    
پیمان معادی، بازیگر، نویسنده و کارگردان سینما که سال گذشته سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد را برای فیلم درخت گردو از آن خود کرد، در صفحه شخصی خود از اکران آنلاین فیلم ناگهان درخت خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۴:۰۳    
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر ریاست جمهوری به ادعای یکی از نمایندگان مجلس در مورد مجبور کردن شهید فخری زاده برای مصاحبه با دبیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی پاسخ داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۳:۵۱    
کارگروهی با مسئولیت معاونت برنامه ریزی درسی و تولید بسته های تربیت و یادگیری سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۳:۴۵    
معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه گفت: با توجه به گزارش ارائه شده از سوی تیم ممیزی شرکت SGS، فولاد مبارکه موفق به تمدید و صدور مجدد همه استانداردهای مدیریتی شد ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۳:۰۳    
محمدرضا زمانی گفت: در شرایط حساس کنونی که کشور با چالش های اقتصادی روبه رو است، دانشگاه پیام نور، ایجاد اشتغال و مهارت آموزی دانشجویان را وظیفه خود می داند و در این راستا گام بر می دارد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۲:۵۱    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: تمام آزمایش های مثبت در یک بانک اطلاعاتی جمع آوری می شود و طی چهار روز گذشته از حضور و سفر 1748 نفر فردی که مثبت بودند و قصد خرید بلیت و مسافرت با اتوبوس ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۲:۳۳    
شرکت چینی هواوی تصمیم دارد از سال آینده میلادی فناوری لنزهای مایع را در گجت های پرچمدار خود استفاده کند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۱:۱۳    
نخستین ملک وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح واقع در شهرستان دماوند دشت مشاء به مساحت 3623 مترمربع و با قیمت پیشنهادی عرضه کننده یعنی 130میلیارد ریال در بورس کالای ایران به فروش رفت.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۱:۵۷    
وزیر آموزش و پرورش گفت: یکی از مهم ترین عرصه هایی که افراد باید برای آن آماده شوند حوزه سلامت و بهداشت است، باید یاد بگیرند چگونه از خودشان و دیگران مراقبت کنند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۱:۳۸    
دبیر انجمن وارد کنندگان خودرو گفت: آزادسازی واردات خودروهای خارجی جدی نیست. به قدری موانع بر سر واردات خودرو زیاد است که از این پس افراد باید التماس کنند و منت بکشند تا یک نفر خودروی خارجی وارد کند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۰:۰۸    
مدیرکل دفتر توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور گفت: قانون بازنشستگی پیش از موعد معلولان و جانبازان، مشمول همه حوزه های دولتی و خصوصی است اما فقط در دستگاه های دولتی برقرار است و در بخش خصوصی اجرا نشد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۰۹:۵۴    
در گروه سبزیجات، بیشترین افزایش قیمت مربوط به "گوجه فرنگی " با 208.9 درصد، "فلفل دلمه ای" با 62.3 درصد، "پیاز" با 62.2 درصد و "کدو سبز" با 21.0 درصد افزایش نسبت به ماه قبل است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۰۹:۵۳    
فراخوان سومین جشنواره ملی لباس کودک و نوجوان از سوی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۰۹:۲۶    
مراسم یادبود کامبوزیا پرتوی به صورت مجازی توسط کانون کارگردانان سینمای ایران برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۲۳:۴۴    
مازیار الهامی، نماینده کشورمان در چارچوب مسابقات MMA موفق نشد نماینده بلاروس را شکست بدهد و کمربند قهرمانی را از دست داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۲۳:۲۹    
وزیر آموزش و پرورش گفت: جامعه فرهنگیان کشور با پرورش استعدادهای ناب آینده سازان میهنمان، منتقم خون ایشان خواهند بود و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کوری چشم دشمنان اسلام و انقلاب را هر چه ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۲۲:۵۹    
فعالیت و اظهار نظر چهره های سیاسی در خصوص اتفاقات جاری کشور را در بسته خبری سیاسی امروز ایمنا دنبال کنید.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۲۲:۳۸    
معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی گفت که بیمه شدگان این سازمان در ایام تعطیلی کرونایی شهرهای قرمز بدون دفترچه هم می توانند به پزشک مراجعه کنند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۲۱:۵۹    
هفته آینده فضاپیمای ژاپنی نمونه ای از سنگ و خاک یک سیارک را به زمین می آورد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۲۱:۲۹    
غذاهای مفید برای کاهش فشارخون، پرهیز از بعضی خوراکی ها هنگام سرماخوردگی، کاهش وزن با خوردن میوه گریپ فروت ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۲۱:۲۰    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: در رابطه با بحث صندوق پالایش یکم چند روز گذشته یک پیشنهاد به دولت ارایه شد و در صورت پذیرش این پیشنهاد نماد به زودی بازگشایی می شود ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۲۲:۲۰    
عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: در فضل تو همین بس که دشمنان این مردم بیشتر از دوستانش تو را می شناختند. شهادتت مبارک ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۲۲:۱۷    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی آخرین آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و فوتی های مبتلا به کرونا در هشتم آذر ماه را تشریح کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۲۲:۱۷    
معاون روابط عمومی و فرهنگی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: مراسم تدفین و تشییع شهید محسن فخری زاده با حضور فرماندهان عالی رتبه نیروهای مسلح و خانواده معظم شهید (روز دوشنبه) برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۲۲:۰۵    
رئیس عملیات ثانویه شرکت فولاد مبارکه از دستیابی به رکورد عمر نسوز وِسل واحد گاززدایی (RH) این شرکت خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۲۰:۵۹    
معاون امور حقوقی معاونت حقوقی رئیس جمهوری، علت حذف تعیین سقف هفت برابری حقوق بازنشستگان را اجرای رأی وحدت رویه دیوان عدالت اداری اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۲۱:۴۳    
در این بسته خبری از اجرای چندین پروژه عمرانی در دماوند تا جمع آوری بذر درختان در بوستان های بجنورد و مهر و موم مراکز جمع آوری ضایعات تربت حیدریه را بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۲۱:۴۱    
محسن مدهنی بعد از رفع شدن مشکل اشتغال خود برای دور برگشت لیگ برتر کشتی هم به تیم هیئت کشتی سیرجان پیوست.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۲۱:۲۶    
جدول زمانی پخش برنامه های درسی دانش آموزان ابتدایی و متوسطه در روز یکشنبه 9 آذر ماه 99 از طریق شبکه های آموزش، چهار و قرآن اعلام شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۲۱:۲۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت سامانه جامع تجارت ایران را آغاز فصل جدیدی در شفافیت عنوان و برضرورت اهتمام دستگاه های مرتبط برای تسریع در تکمیل این سامانه تاکید کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۲۰:۱۹    
وزیر امور خارجه گفت: جامعه بین المللی را به محکومیت تروریسم دولتی و ایجاد اجماع در مقابل تنش و ماجراجویی در منطقه فرا می خوانیم.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۲۱:۰۷    
وزیر امور خارجه گفت: شرم آور است که برخی از ایستادن در برابر تروریسم خودداری کرده و خود را پشت دعوت به خویشتنداری پنهان می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۹:۵۹    
تردد خودروها در هر دو مسیر بزرگراه شهید خرازی، مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید صیاد شیرازی و مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام خمینی به علت وجود ترافیک به کندی صورت می گیرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۲۰:۳۹    
سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام کرد: دیوان عدالت اداری چند سال گذشته در قالب هیات عمومی دیوان، مستند به استفتائات حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری تکلیف اختلاف موقوفات و انفال را مشخص کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۹:۳۸    
شهردار شیراز با صدور پیامی شهادت رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را تسلیت گفت.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۲۰:۰۸    
فرمانده نیروی قدس سپاه در پیامی شهادت شهید محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را تسلیت گفت.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۲۰:۰۸    
طبق داده های مرکز آمار قیمت پرتقال و تخم مرغ در آبان امسال نسبت به ماه قبل به ترتیب 8.9 و 6.4 درصد کاهش یافت.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۸:۵۹    
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی گفت: تخصیص ارز به واسطه سامانه جامع ارزی بدون دخالت نیروی انسانی و به صورت خودکار انجام می شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۹:۴۷    
ظهر جمعه محسن فخری زاده، یکی از دانشمندان رده بالای حوزه هسته ای و موشکی کشور در منطقه آبسرد دماوند ترور شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۸:۳۹    
معاون سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: ارائه بسته های حمایتی مالی به ذی نفعان صنعت گردشگری و کاهش هزینه ها و مخارج آنها و همزمان تلاش برای ترویج سفرهای هوشمند و مسئولانه از جمله ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۹:۳۸    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: طی 24 ساعته گذشته بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی 121 بیمار مبتلا به کرونا در استان یزد شناسایی شدند و طی این بازه زمانی 25 بیمار مبتلا به کووید 19 در استان یزد فوت ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۸:۱۹    
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به شهادت محسن فخری زاده دانشمند فرزانه کشور گفت: عاملان این جنایت نیز مجازات و به سزای اعمال خود خواهند رسید تا درس عبرتی برای همه دشمنان نظام اسلامی باشد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۷:۵۹    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از ابلاغ دستور رئیس کل بانک مرکزی مبنی بر قرار گرفتن سهام عدالت به عنوان ضمانت تسهیلات قرض الحسنه زنان سرپرست خانوار و زنان کارآفرین خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۸:۴۹    
استاندار اصفهان با صدور پیامی شهادت رئیس سازمان پژوهش ونوآوری وزارت دفاع را تسلیت گفت.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۸:۴۱    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل از پذیرش 15 بیمار جدید در 24 ساعت گذشته در این شهرستان خبرداد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۸:۳۹    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران آخرین وضعیت کرونا در استان را اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۷:۳۸    
بخشنامه دورکاری مشاغل بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهرهای قرمز به مدت یک هفته برای مقابله با شیوع بیشتر بیماری کرونا صادر شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۷:۱۹    
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت حاج عوض سلطانی پدر شهیدان سرافراز رمضان، قربان و منوچهر سلطانی را تسلیت گفت.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۶:۵۹    
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: راه وحدت و همدلی و هم افزایی با همرزمانمان در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را همچنان دنبال خواهیم کرد و دوشادوش برادران دریادلمان در ارتش ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۷:۵۴    
معاون عمرانی و زیربنایی شهردار شهرکرد گفت: عملیات احداث دوربرگردان استاندارد در بلوار رهبر شهرکرد در حال انجام است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۷:۳۹    
شهردار اصفهان در پی شهادت محسن فخری زاده، دانشمند هسته ای پیامی صادر کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۷:۲۶    
رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: از ابتدای آذر و با اعمال ممنوعیت های ورود و خروج به یا از کلانشهر اصفهان، 17 هزار خودرو که قصد تردد غیرمجاز داشتند با تذکر لسانی پلیس از مسیر بازگشتند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۶:۲۰    
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری بیرجند گفت: این سازمان فضای مناسب با حداقل اجاره بهای روزی هشت هزار تومان را در اختیار فروشندگان سیار قرار می دهد تا از امکانات روز ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۶:۱۴    
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی گفت: در این زمینه پروژه های بسیاری در دست اقدام است که به دلیل محرمانگی نمی توان به آنه ا پرداخت؛ اما یک قاعده کلی وجود دارد که برای انجام هر تراکنش، باید مبدأ ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۵:۵۳    
تالارهای مختلف بورس کالای ایران در نخستین هفته آذر ماه با حجم بیش از 504 هزار تن کالا رشد 10 درصدی را تجربه کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۵:۴۴    
رئیس اداره دیده بان سلامت بازار سرمایه گفت: سهامداران می توانند معاملات متکی بر اطلاعات نهانی، رفتار متقلبانه و هرگونه تخلفات مشاهده شده در حوزه بازار سرمایه را از طریق پایگاه اینترنتی سازمان بورس ( ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۶:۴۱    
شهرستان سمیرم با قرارگیری در 160 کیلومتری جنوب اصفهان و همجواری با رشته کوه مرکزی ایران، زاگرس و در نزدیکی قله دنا قرار دارد ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۶:۰۸    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان مرکزی، آمار فوتی و مبتلایان به کرونا هشتم آذر ماه را تشریح کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۶:۰۵    
انتخاب نهایی آثار یازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران توسط هیات داوران این دوسالانه انجام و 3 اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۶:۰۴    
منطقه جنگلی ناژوان یکی از جاذبه های گردشگری اصفهان است که علاوه بر ویژگی های گردشگر پذیری آن به هوای شهر لطافت و تازگی می بخشد ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۶:۰۴    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: با توجه به محدودیت های اعمال شده برای مشاغل گروه سه و چهار در حال حاضر تعداد بیماران بستری و سرپایی با روندی کاهشی مواجه بوده ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۶:۰۲    
رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران شفاف سازی تجارت خارجی و جلوگیری از فساد را از مزایای سامانه جامع تجارت دانست و گفت: این سامانه، کشورمان را در استانداردهای نظام بین المللی تجارت قرار خواهد داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۶:۰۲    
فهرست برندگان نهایی قرعه کشی پیش فروش طرح مشارکت در تولید گروه خودرو سازی ایران خودرو (بخشنامه 4343) پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی اعلام شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۴:۵۹    
مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی گفت: روابط تجاری ایران و قطر در سال های اخیر به حدود 250 میلیون دلار رسیده است که از این میزان حدود 230 میلیون دلار به صادرات ایران به قطر و حدود 20 میلیون دلار به واردات ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۵:۵۹    
مقامات ارشد ایتالیا از اعطای وام بدون بهره به دانشجویان خبر داده اند تا از این طریق آن ها را با اعتماد بیشتر در مسیر کسب دانش، هدایت کنند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۵:۵۴    
سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت: خیابانی در قم به نام دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده نامگذاری می شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۵:۴۴    
سرپرست مرکز سلامت و مشاوره کارکنان شهرداری سمنان از غربالگری کرونا کارکنان این شهرداری با همکاری کلینیک امام رضا (ع) نیروی انتظامی استان سمنان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۵:۴۱    
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: دو نفر از مأموران یگان امداد شهرستان "کوار" امروز شنبه در زمان انجام مأموریت به شهادت رسیدند و ضارب نیز در محل ارتکاب جرم دستگیر شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۵:۳۴    
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از بیانیه نمایندگان مجلس در مورد الزام دولت به انتقام سریع از سران تروریستی آمریکا و رژیم صهیونیستی و توقف بازرسی مأموران آژانس از تاسیسات هسته ای و نظامی خبر ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۵:۳۴    
سروش صحت امشب میزبان بهرنگ علوی در کتاب باز خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۵:۳۲    
رئیس کلانتری 126 تهرانپارس از دستگیری عامل آتش سوزی عمدی مغازه موتورسازی در تهرانپارس خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۵:۳۲    
معاون خدمات شهری شهرداری اراک گفت: امکان افزایش ظرفیت پذیرش در گرمخانه اراک تا سقف 20 تخت وجود دارد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۵:۲۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ایالات متحده بدون هیچ شرمی از هر منطقه ای به عنوان پایگاه علیه ایران استفاده می کند ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۵:۱۷    
سرپرست سازمان خصوصی سازی گفت: حدود 30 میلیون نفر از سهام داران سهام عدالت روش غیر مستقیم را برای مدیریت سهامشان انتخاب کردند که لازم است هر چه زودتر در سامانه سجام ثبت نام و کد بورسی دریافت کنند تا ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۵:۱۴    
زمان برگزاری جشنواره آنلاین نمایش تک نفره از اول به بیستم دی موکول شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۵:۱۱    
گروهی از جوانان خلاق اهل بورگاس، کلانشهری در بلغارستان، ایده ای بسیار جالب به شهردار ارائه داده اند که طی آن قرار است جایگاه های جدید دوچرخه در سراسر شهر نصب شود تا پیرو نتایج آن ایمنی عابران پیاده ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۵:۰۸    
سخنگوی وزارت بهداشت ضمن تشریح وضعیت بیماری کرونا طی هفته اخیر در کشور، گفت: بیشترین میزان مرگ و میر کرونا طی هفته گذشته مربوط به استان های یزد، سمنان و خراسان جنوبی بوده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۵:۰۴    
مدیر سرمایه انسانی شهرداری شهرکرد از دورکاری نیمی از کارکنان برخی از واحدهای شهرداری این شهر خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۵:۰۲    
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: داروی گیاهی ترک اعتیاد با همکاری مشترک ستاد مبارزه با مواد مخدر و معاونت علمی ریاست جمهوری حاصل شده و در انتظار صدور مجوز از سمت وزارت بهداشت است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۴:۵۹    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تشکیل جلسه فوق العاده این کمیسیون برای بررسی ابعاد ترور شهید فخری زاده خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۴:۵۳    
تیم فوتبال سپاهان با پیروزی در حساس ترین دیدار هفته، ترین های هفته را به نام خود زد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۴:۵۳    
کارشناس سازمان هواشناسی از تداوم بارش برف و باران در مرکز، نیمه غربی و جنوب غرب کشور خبر داد و گفت: طی سه روز آینده خلیج فارس و دریای خزر مواج و طوفانی خواهند بود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۴:۵۳    
عیسی کلانتری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست درباره مصاحبه منقطع شده خود توضیحاتی ارائه کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۴:۵۰    
رییس اداره ارتباط با صنایع و شرکت های دانش بنیان شهرداری اصفهان گفت: صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر با حدود هفت میلیارد تومان در اصفهان شکل گرفته که با افزایش سرمایه تا پایان سال منابع آن به 20 میلیارد ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۴:۴۷    
پیکر زنده یاد پرویز پورحسینی یکشنبه (نهم آذر) و برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی جلوگیری از شیوع کرونا تنها با حضور خانواده اش به خاک سپرده می شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۴:۴۴    
فردی که در کنار جنازه مارادونا سلفی گرفت، از کارش اخراج شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۴:۴۴    
رئیس اداره آنفلوانزای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: نه تنها هیچ موردی از ابتلای انسانی به آنفلوانزای پرندگان در کشور نداریم بلکه از ابتدای امسال تاکنون هیچ موردی از ابتلا به آنفلوانزای فصلی ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۴:۳۴    
سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان از کشف 54 دستگاه ماینر قاچاق و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۴:۳۴    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی ضمن تسلیت شهادت مظلومانه محسن فخری زاده، گفت: شهادت مظلومانه ایشان، حادثه ای ناگوار و نشان روشن ناتوانی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۴:۲۹    
عضو شورای شهر تهران از نیروهای امنیتی خواست توان خود را برای مراقبت از نفوذ سازمان های جاسوسی بیگانگان در دستگاه های امنیتی کشور صرف کنند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۴:۲۶    
یک کارشناس شهرسازی گفت: فقدان حس امنیت در برخی فضاهای شهری و توجه نکردن مدیران به ساماندهی این فضاها زمینه را برای ایجاد نابهنجاری های اجتماعی فراهم می کند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۴:۲۳    
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: تولید سامانه های حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری و سازمان های وابسته باعث افزایش نظارت ...