جمعه ۱۰ فروردینساعت ۰۲:۱۶Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 19 فروردین 1400 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1400 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1400 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1400 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1400 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1400 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1400 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1400 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1400 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1400 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1400 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1400 خبرگزاری ایمنا 1 فروردین 1400 خبرگزاری ایمنا 2 فروردین 1400 خبرگزاری ایمنا 3 فروردین 1400 خبرگزاری ایمنا 4 فروردین 1400 خبرگزاری ایمنا 5 فروردین 1400 خبرگزاری ایمنا 6 فروردین 1400 خبرگزاری ایمنا 7 فروردین 1400 خبرگزاری ایمنا 8 فروردین 1400 خبرگزاری ایمنا 9 فروردین 1400 خبرگزاری ایمنا 10 فروردین 1400 خبرگزاری ایمنا 11 فروردین 1400 خبرگزاری ایمنا 12 فروردین 1400 خبرگزاری ایمنا 13 فروردین 1400 خبرگزاری ایمنا 14 فروردین 1400 خبرگزاری ایمنا 15 فروردین 1400 خبرگزاری ایمنا 16 فروردین 1400 خبرگزاری ایمنا 17 فروردین 1400 خبرگزاری ایمنا 18 فروردین 1400 خبرگزاری ایمنا 19 فروردین 1400 خبرگزاری ایمنا 20 فروردین 1400 خبرگزاری ایمنا 21 فروردین 1400 خبرگزاری ایمنا 22 فروردین 1400 خبرگزاری ایمنا 23 فروردین 1400 خبرگزاری ایمنا 24 فروردین 1400 خبرگزاری ایمنا 25 فروردین 1400 خبرگزاری ایمنا 26 فروردین 1400 خبرگزاری ایمنا 27 فروردین 1400 خبرگزاری ایمنا 28 فروردین 1400 خبرگزاری ایمنا 29 فروردین 1400 خبرگزاری ایمنا 30 فروردین 1400 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1400 
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۲۱:۰۵    
برخلاف آثار سینمایی که هر بازیگری می تواند رقمی را به تهیه کننده پیشنهاد کند، در شبکه نمایش خانگی، تقریباً نمودار منظمی برای دستمزد بازیگران وجود دارد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۷:۴۶    
دیابت یک بیماری مزمن است که در آن بدن قادر به پردازش صحیح گلوکز نیست و قند موجود در مواد غذایی را بدن شما به انرژی تبدیل می کند ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۴:۳۰    
شهردار تهران گفت: شهرداری تهران با هدف تأمین نیاز شبکه ریلی عظیم پایتخت اقدام به سفارش و ساخت نخستین قطار ملی مترو با داخلی سازی بیش از 80 درصد کرد که به لطف خداوند متعال و با تلاش مهندسان و صنعتگران ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۲:۴۳    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: آژانس بین المللی انرژی اتمی در حمایت از برجام و دیگر مسائل، به راستی آزمایی و نظارت در سطح فنی و تخصصی در ایران ادامه خواهد داد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۲:۳۱    
رئیس اداره ورزش و جوانان خمینی شهر استفاده از موسیقی در ورزش صبحگاهی در یکی مساجد و در مجاورت مزار شهدا در خمینی شهر را حاصل سهل انگاری دانست و از برخورد با فرد مسئول خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۲:۲۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در همین چند روز ابتدای سال، قانون جهش تولید مسکن برای تولید سالانه یک میلیون واحد مسکن را تصویب کرد ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۲:۱۳    
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر ریاست جمهوری به شایعه فیلتر شدن کلاب هاوس واکنش نشان داد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۱:۴۳    
رئیس و اعضای هیئت مدیره ی کانون وکلای دادگستری اصفهان، در دیدار نوروزی خود با رئیس کل دادگستری استان اصفهان، اجرایی شدن طرح تخصیص تریبون دفاع به وکلا را پیگیری کردند.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۰۹:۴۹    
40 شهروند ایرانی زندانی در زندان های عراق با تلاش سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد و مطابق با تفاهم نامه قضایی امضا شده بین دو کشور، آزاد شدند.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۰۸:۴۹    
ترکیب تیم ملی وزنه برداری ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان مشخص شد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۰۹:۱۵    
معاون وزیرخارجه ایران و رئیس هیئت مذاکره کننده گفت: مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران بر این مبنا است که در مورد برداشته شدن یک جای تحریم ها به صورت دقیق مذاکره می کنیم.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۰۸:۲۸    
رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: اجرای دقیق مصوبات ستاد کرونا در اعمال محدودیت ها، ترددها و رصد تردد پلاک های غیربومی در اصفهان پهناور ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۳:۵۵    
رئیس بیمارستان رازی قائم شهر ضمن تکذیب خبر به کما رفتن نادر دست نشان گفت: با نظر گروه پزشکی این مربی به خواب مصنوعی رفته است.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۳:۵۱    
مدیر تیم نظارت بر آزمایش انسانی واکسن کرونا تولید گفت: ما بعد از دو هفته تعطیلات نوروز که به قولی فرصت تبدیل شده به تهدید بوده است، به تعطیلی ده روزه برای تبدیل تهدید به فرصت، تغییر استراتژی دادیم.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۳:۳۰    
مدیر مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم زاهدان گفت: واژگونی وانت حامل اتباع بیگانه غیرمجاز در محور خاش _زاهدان 22 مجروح و 2 کشته بر جا گذاشت..
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۳:۲۴    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: کلاب هاوس فیلتر نیست و فیلتر قواعد و ضوابط خود را دارد و نباید تشویش اذهان عمومی کرد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۳:۱۲    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه از ادامه مذاکرات ایران و گروه 4+1 طی هفته آتی در وین خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۲:۵۷    
وزیر امور خارجه در گزارشی توئیتری پس از سفر به چهار کشور آسیای مرکزی نوشت: این کشورها صرفا همسایگان ما نیستند، خویشاوندان ما هستند.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۲:۵۴    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل گفت: اصرار آمریکا برای مذاکره با جمهوری اسلامی ایران پدیده جدیدی نیست. ما هم با دموکرات ها و هم با جمهوریخواهان آمریکا مذاکره کردیم.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۲:۴۲    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه بسیج پشتیبان سربازان جنگ اقتصادی است، گفت: باید تلاش شود تا دوسال آینده محصول راهبردی برنج به خودکفایی برسد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۳:۳۹    
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند از تجلیل از پاکبابان شهرداری به همراه خانواده هایشان در ایام نوروز خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۲:۲۵    
سخنگوی کاخ کرملین با اشاره به اقدامها و اظهارنظرهای خصمانه مقامات واشنگتن علیه مسکو، از تمایل رئیس جمهور روسیه برای برقراری روابط حسنه میان دو کشور سخن گفت.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۳:۰۵    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: امروز در ستاد ملی کرونا تصویب شد که از شنبه به مدت 10 روز در کشور تعطیلی سراسری اعمال شود و بعد از آن نیز ارزیابی انجام می شود و اگر نیاز باشد ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۲:۰۹    
در نشست خبری دیدار دو تیم پرسپولیس و نساجی مازندران، مدیررسانه این باشگاه با اعلام نمایندگی از سوی مدیریت و مالک خواهان برخورد با داور این بازی بابت گل هایی که دریافت کرده اند شد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۱:۵۷    
وزیر کشور به کرونا مبتلا شد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۱:۴۵    
دبیرستاد انتخابات کشور گزارش تجمیعی از ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا تا پایان روز چهارم ثبت نام را ارائه کرد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۰:۴۲    
فدراسیون تنیس آزاد فرانسه از تعویق مسابقات رولان گاروس خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۱:۳۰    
سخنگوی سازمان غذا و دارو از دستور تعویق آزمون کانون وکلا در روز جمعه بیستم فروردین ماه خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۱:۳۰    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز آخرین آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و فوتی های مبتلا به کرونا این استان را تشریح کرد
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۱:۳۰    
دو کارشناس مطرح داوری به بررسی صحنه های مشکوک دیدار امروز شهر پرسپولیس و نساجی پرداختند.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۱:۲۷    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از حادثه حریق در مشتاق سوم خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۰:۲۵    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان امروز در مقر آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین با مدیرکل این نهاد دیدار و گفتگو کرد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۱:۲۴    
پرسپولیس به طور موقت صدرنشین لیگ برتر فوتبال شد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۰:۱۲    
شش نماینده ایران در رقابت های کشتی آزاد و فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا، رقبای خود را شناختند.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۱:۰۳    
صنعت فولاد یکی از صنایع کلیدی و اصطلاحاً مادر محسوب می شود که گسترش و تقویت آن بی شک زمینه ساز رشد اقتصادی کشورها خواهد بود.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۱:۰۰    
بهترین نوع تغذیه برای کاهش اضطراب کنکوری ها، علائم کمبود ویتامین دی در بدن و راهکارهای درمان آن، بیرون از خانه غذا خوردن و خطر مرگ زودهنگام، درمان عفونت گوش با ماده غذایی سیر ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۰:۵۷    
پرسپولیس با برتری دو گله مقابل شاگردان ساکت الهامی موقتا راهی صدر جدول شد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۹:۵۱    
حضرت آیت الله خامنه ای در برهه های مختلف بر اهمیت ماه رمضان و راهکارهای بهره برداری معنوی از آن تاکید کرده اند.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۹:۳۰    
گروهی از هواداران دولت انگلیس که از شکل گیری موانع تجاری میان ایرلند شمالی و دیگر مناطق این کشور خشمگین هستند با ایجاد نا آرامی ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۹:۲۰    
رئیس سازمان آرامستان های شهرداری خرم آباد گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونا درهای آرامستان های این شهر تا اطلاع ثانوی بسته است.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۰:۰۰    
پرسپولیس با تک گل کنعانی زادگان برنده به رختکن رفت.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۸:۵۷    
معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم، با اشاره به افزایش میزان صدور پروانه های ساختمانی گفت: در سال گذشته بیش از دو میلیون و 37 هزار مربع پروانه ساختمانی صادر شد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۹:۴۵    
رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: این بازار و تمام اعضای صنفی این اتحادیه همزمان با مشاغل گروه های 2 به مدت دو هفته از روز شنبه (21 فروردین ماه) تعطیل خواهند بود.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۸:۳۰    
قائم مقام شهردار تبریز گفت: همزمان با قرمز شدن وضعیت کرونا در تبریز و آغاز موج چهارم کرونا، دستور فعالیت مجدد قرارگاه های عملیاتی مناطق را صادر شد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۹:۰۹    
رییس جمهور گفت: اگر همه اقدامات در چارچوب مصوبات ستاد ملی از سوی مردم، اصناف و دستگاه ها به دقت اجرا می شد حتماً شاهد این وضعیت نبودیم.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۸:۴۵    
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: سند همکاری ایران و چین برای توسعه زیرساخت های کشور و بی اثر شدن تحریم ها پیش بینی شده و کاملا فراجناحی است.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۸:۲۰    
سخنگوی اورژانس اصفهان از حادثه تصادف نیسان با 405 که به مرکز اورژانس استان اصفهان اطلاع داده شده بود، خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۸:۱۵    
نمابنده تهران در مجلس در توئیتی به برگزاری آزمون کانون وکلا در وضعیت قرمز کرونایی انتقاد کرد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۷:۵۷    
با شروع موج چهارم کرونا در کشور و برای شفافیت در مدیریت کرونا، طرح تحقیق و تفحص از عملکرد ستاد ملی کرونا در مجلس کلید خورد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۷:۴۵    
شهردار شیراز گفت: عملیات سازندگی توسط مجموعه شهرداری شیراز با هدف ارتقای سطح کیفی شهروندان ادامه دارد ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۷:۳۰    
توقیف موتورسیکلت های حامل مواد مخدر، کشف گازوئیل قاچاق، دستگیری 9 سارق حرفه ای، ادعای سرقت برای تسویه حساب مالی، به دام افتادن قاتلان فراری ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۷:۲۷    
معاون امور بین الملل قوه قضائیه با اشاره به انتقال شماری از زندانیان ایرانی در عراق به ایران گفت :از این پس خانواده های 40 زندانی که امروز از عراق به میهن منتقل شدند ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۷:۱۰    
در این بسته خبری از ساخت اولین پل مکانیزه شاهرود تا ضدعفونی جایگاه های سی ان جی قزوین و رنگ آمیزی و زیبا سازی جداول شهر زرند را بخوانید.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۷:۰۹    
شهردار گلپایگان گفت: پروژه پارکینگ طبقاتی بازار شهر گلپایگان نزدیک به 70 درصد پیشرفت دارد که با این روند پیشرفت در نیمه اول سال 1400 به بهره برداری خواهد رسید تا این پروژه مهم که از مطالبات به حق ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۶:۰۰    
معاون شهرسازی و معماری شهردار سنندج گفت: یک هزار و 361 پروانه ساختمانی در طول سال گذشته در سنندج صادر شده است.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۶:۳۹    
رئیس شورای شهر مشهد گفت: آقای ترقی(نایب رئیس و سخنگوی محترم شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب خراسان رضوی) بهتر است رقابتی سالم و جوانمردانه را در پیش بگیرند و به جای تخریب و دروغ ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۶:۱۵    
مذاکرات باشگاه استقلال با هروویه میلیچ برای تمدید قراردادش نتایج مثبتی به دنبال داشته است.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۶:۰۶    
رئیس جمهور تقویت چند جانبه گرایی را از اولویت های مهم سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: کشورهای عضو دی 8 در معرض انتخاب های مهمی در دوران پساکرونا خواهند بود.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۶:۰۳    
رئیس شورای شهر اردبیل گفت: با نظر اکثر اعضای شورای شهر، شهرداری اردبیل اقدامات لازم نسبت به تملک باغ شریعت را انجام خواهد داد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۶:۰۰    
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: تصادف یک رخداد چند علتی است و تأثیر همزمان چند عامل باعث وقوع یک تصادف می شود.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۵:۵۷    
جانشین انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری 76 نفر از معتادان متجاهر و خرده فروش های مواد مخدر طی مدت 24 ساعت گذشته توسط مأموران این فرماندهی خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۵:۵۱    
مدیر کل اخبار داخلی صدا و سیما گفت: مستندی زیبا و تامل برانگیز ⁧‫لشکر زینبی‬⁩ که گوشه ای از دیدارهای متعدد ⁧‫رهبر انقلاب‬⁩ با خانواده معزز شهدای ⁧‫مدافع حرم‬⁩ در 5 سال گذشته را به تصویر کشیده است از ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۵:۵۰    
سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه در شرایط خطرناک بیماری، دعوت نکردن مهمان و نرفتن به مهمانی یک اصل اخلاقی و مسئولیت اجتماعی مهم محسوب می شود ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۵:۴۵    
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه ترجیح ما برگزاری حضوری امتحانات پایه نهم و دوازدهم است، گفت: هر آزمونی را به ما اجازه دهند که حضوری برگزار کنیم ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۵:۴۲    
فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری 3 آدم ربا و آزادی یک گروگان در کمتر از 24 ساعت خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۴:۴۰    
سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین گفت: افزایش قیمت مسکن در سال جدید نخواهیم داشت و در سال جدید عرضه مسکن بیشتر خواهد بود.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۵:۳۲    
ثبت نام نامزدهای ششمین دوره شوراهای شهر اراک درحالی به پایان رسید که برای هرکدام یک از کرسی های عضویت شورای این کلانشهر، 28 نامزد یعنی جمعا 310 نفر ثبت نام کرده اند.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۵:۳۰    
سخنگوی سازمان غذا و دارو از رونمایی از اولین واکسن آنفلونزای ایرانی، فلوگارد، واکسن نوترکیب 4 ظرفیتی خبرداد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۵:۲۵    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، آمار فوتی و مبتلایان به کرونا را تشریح کرد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۵:۰۹    
شهردار بجنورد گفت: طی ابلاغ مصوبات ستاد استانی مدیریت بر بحران کرونا، تمامی بوستان ها و پارک ها در شهر بجنورد تعطیل است و از شهروندان درخواست می کنیم قوانین را برای حفظ جان خود و دیگران رعایت کنند.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۴:۴۲    
ارزش سهام عدالت امروز 18 فروردین 1400 + اخبار ارزش هر سهام در روند معاملات امروز بازار سرمایه تغییراتی را تجربه کرده است.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۴:۰۶    
شهردار اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر یک هزار و 225 پروژه در شهر فعال است، گفت: در سال 1400 نیز انقلاب عمرانی با شتاب و انگیزه بیشتری تداوم می یابد و خدمات رسانی به شهروندان در نقاط کمتر برخوردار ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۴:۰۵    
سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان گفت: با هدف جبران گرانی های اخیر و بر اساس مصوبه شورای شهر ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۴:۰۰    
فیلم کوتاه زنگ تفریح به کارگردانی نوید نیکخواه آزاد در بخش رقابتی چهار جشنواره جهانی در آمریکا، کانادا، پرتغال و اسپانیا به نمایش درمی آید.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۳:۵۵    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از پلمب 2 کارگاه زیرزمینی تولید ماسک و کشف 210 هزار عدد ماسک تقلبی در عملیات مأموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۳:۳۵    
کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: از اواخر امروز چهارشنبه در استان اصفهان شاهد ورود سامانه ناپایدار جوی خواهیم بود و رگبارهای بهار به طور متناوب همراه با رعدو برق در بستری از مناطق به ویژه ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۳:۳۰    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در دیدار وزیر دفاع تاجیکستان از ایجاد کارگروه مشترک دفاعی و نظامی دو کشور خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۳:۲۴    
شهردار بندرعباس گفت: در حوزه شهرداری به هیچ کاندیدایی قول نمی دهیم، جلسه نمی گیریم و از امکانات برای اشخاص استفاده نمی کنیم.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۳:۲۰    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از اعمال جریمه یک میلیون تومانی و توقیف خودروهای با پلاک غیر بومی و معرفی نقض کنندگان قانون منع تردد به مراجع قضائی خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۳:۱۰    
سرپرست مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان از واکسیناسیون 112 نفر از پاکبانان، رانندگان ناوگان حمل و نقل درون شهری و کارکنان غسالخانه و خدمات آرامستان های شهرداری در مقابل ویروس کرونا خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۳:۰۹    
رئیس کمیته امداد از آغاز مرحله سوم پویش ایران همدل با هدف کمک به خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۳:۰۰    
فیلم های سینمایی و تلویزیونی بادیگارد ، ماجرای نیمروز رد خون ، بازگشت برنی ، بیست و سه نفر ، خاکستر سبز ، هوش مصنوعی ، روباه ، تنهای، تنهای ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۲:۵۴    
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: وزارت کشور به عنوان مسئول اجرای مستقیم انتخابات با اهتمامی جدی به دنبال برگزاری انتخاباتی باشکوه در شان مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران است.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۲:۵۴    
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ جزئیاتی بیشتر از فوت آزاده نامداری را تشریح کرد و به برخی ابهامات در این خصوص پاسخ داد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۲:۴۸    
سفر از طریق قطار بین کشورهای فنلاند و دانمارک به مدت بیش از 30 سال غیرممکن بوده، که البته اخیرا مقامات از آغاز دوباره آن خبر داده اند.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۲:۴۵    
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران گفت: میزان مرگ ومیر ناشی از کرونا در افرادی که قبل از ابتلا و در طول بیماری، به علت بالا بودن کلسترول خون یکی از داروهای استاتین را مصرف کردند ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۲:۳۳    
وزیر آموزش و پرورش گفت: هم اکنون محیط شبکه شاد کاملاً امن و سالم است و افراد با هویت های معلوم در این شبکه فعال هستند.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۲:۳۰    
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند از افزایش 28 درصدی تعرفه جابه جایی مسافر درون شهری در سال 1400 خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۲:۲۴    
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اصفهان گفت: استان اصفهان بر اساس آمارها و مراجعه معتادان به مراکز MMT حدود 100 هزار نفر معتاد قطعی دارد که بین 5 تا 8 درصد آنها تقریباً متجاهر هستند.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۲:۱۸    
تعداد افراد مبتلا به کرونا از مرز 132 میلیون نفر در دنیا عبور کرده است. موج جدید شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان باعث شده تا کشورهای مختلف، قوانین و محدودیت های جدیدی را وضع کنند.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۲:۱۲    
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار بندرعباس گفت: با اعطای احکام صادر شده از سوی شهردار بندرعباس به شهرداران مناطق دو، سه و چهار ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۲:۰۹    
روزنامه های ورزشی 19 فروردین ماه منتشر شد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۲:۰۰    
یک تاریخ دان آمریکایی با کنار هم قرار دادن ماجرای کشف چند سکه عتیقه به حل یکی از قدیمی ترین پرونده های جنایی تاریخ که مجرمش هیچگاه دستگیر نشد، کمک کرد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۱:۴۵    
اگرچه ویروس کرونا به بدترین شکل ممکن شهرها و زندگی ساکنان آن ها را تحت تأثیر قرار داده، با این حال بسیاری از منتقدان بر این باورند که از این بحران می توان به بهترین نحو برای ایجاد تغییرات مثبت در ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۱:۴۲    
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری قزوین از تعطیلی تمامی بازارهای هفتگی قزوین به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی خبرداد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۱:۳۹    
شرکت چینی Gionee به زودی جدیدترین محصول خود را با نام Gionee M3 در اختیار کاربران قرار خواهد داد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۱:۳۹    
با افزایش تعداد مبتلایان کرونا در اصفهان و اعلام وضعیت قرمز در این شهر و دیگر شهرهای استان، ستاد استانی مقابله با کرونا تصمیم به تعطیلی مشاغل گروه دو، سه و چهار گرفت ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۱:۳۳    
رئیس جمهور گفت: برای ما ایرانیان بسیار غرور انگیز است که در زمینه های علمی و فناوری قدم به قدم در حال رسیدن به خودکفایی هستیم.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۱:۲۷    
یک روانشناس گفت: ممانعت بیش از حد والدین از اعمال نظر نوجوانان در انجام امور و کسب تجربه ولو در انجام امور اشتباه منجر به ایجاد آسیب هایی برای نوجوان می شود ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۱:۰۶    
طرح های ملی دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در استان های تهران، البرز و قزوین با فرمان رئیس جمهور و از طریق ویدئوکنفرانس به بهره برداری رسید.
  • ۱