جمعه ۳۱ فروردینساعت ۲۲:۰۴Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1400 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 1 فروردین 1400 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1400 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1400 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1400 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1400 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1400 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1400 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1400 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1400 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1400 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1400 خبرگزاری ایمنا 1 تیر 1400 خبرگزاری ایمنا 2 تیر 1400 خبرگزاری ایمنا 3 تیر 1400 خبرگزاری ایمنا 4 تیر 1400 خبرگزاری ایمنا 5 تیر 1400 خبرگزاری ایمنا 6 تیر 1400 خبرگزاری ایمنا 7 تیر 1400 خبرگزاری ایمنا 8 تیر 1400 خبرگزاری ایمنا 9 تیر 1400 خبرگزاری ایمنا 10 تیر 1400 خبرگزاری ایمنا 11 تیر 1400 خبرگزاری ایمنا 12 تیر 1400 خبرگزاری ایمنا 13 تیر 1400 خبرگزاری ایمنا 14 تیر 1400 خبرگزاری ایمنا 15 تیر 1400 خبرگزاری ایمنا 16 تیر 1400 خبرگزاری ایمنا 17 تیر 1400 خبرگزاری ایمنا 18 تیر 1400 خبرگزاری ایمنا 19 تیر 1400 خبرگزاری ایمنا 20 تیر 1400 خبرگزاری ایمنا 21 تیر 1400 خبرگزاری ایمنا 22 تیر 1400 خبرگزاری ایمنا 23 تیر 1400 خبرگزاری ایمنا 24 تیر 1400 خبرگزاری ایمنا 25 تیر 1400 خبرگزاری ایمنا 26 تیر 1400 خبرگزاری ایمنا 27 تیر 1400 خبرگزاری ایمنا 28 تیر 1400 خبرگزاری ایمنا 29 تیر 1400 خبرگزاری ایمنا 30 تیر 1400 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1400 
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۰۹:۴۴    
"عباس معروفی"رمان نویس، نمایشنامه نویس، ناشر، شاعر، روزنامه نگار و پژوهشگر معاصر ایرانی و سردبیر سابق نشریه ادبی گردون که اکنون ساکن آلمان است ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۰۹:۵۶    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: کلیپ های منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر آتش سوزی و ناآرامی در شهرستان های گناوه و دشتستان صحت ندارد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۲۳:۳۸    
دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات کشور از موفقیت تست عملیاتی سفته الکترونیکی‬⁩ و ⁧‫برات الکترونیکی‬⁩ با راهبری خزانه داری کل کشور و همکاری وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک های ⁧‫آینده‬⁩، ⁧‫رسالت‬⁩ ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۰۰:۰۲    
رئیس مرکز کنترل و پشتیبانی اطفا حریق هوایی وزارت دفاع از اعزام بالگردهای اطفای حریق به جنگل های محدوده روستای "بش اویلی و صادق آباد" بخش لوه شهرستان گالیکش خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۲۳:۵۹    
شهردار تهران از اعلام آمادگی شهرداری تهران جهت در اختیار گذاشتن تمامی پایگاه های مدیریت بحران سطح شهر برای رسیدگی به بیماران سرپایی و تسریع در روند واکسیناسیون خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۲۳:۵۰    
جوانی 30 ساله در پارک به زندگی اش پایان داد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۲۳:۴۷    
شهردار مشهد گفت: شعار ما در کارخانه نوآوری مشهد از ابتدا به آینده خوش آمدید بوده و سعی می کنیم اقداماتمان هم راستا با این شعار باشد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۲۳:۲۶    
هافبک سابق بارسلونا با الاهلی عربستان به توافق نهایی رسید و قرارداد امضا کرد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۲۳:۱۱    
ناسا اخیرا در حساب کاربری مریخ نورد "استقامت" در توییتر از آماده شدن این مریخ نورد برای انجام نخستین عملیات نمونه برداری سنگ های مریخی خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۲۳:۰۷    
رئیس جمهور فرانسه که گفته می شود احتمالا یکی از اهداف جاسوس افزاری صهیونیستی بوده، دستگاه تلفن همراه و شماره خود را تغییر داد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۲۲:۲۶    
سرودهای ملی در مرحله گروهی مسابقات والیبال المپیک 2020 پخش نخواهند شد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۲۲:۱۷    
جسدزنی 65 ساله در خانه اش پیدا شد. پسر خوانده 26 ساله قربانی پس از درگیری با مادرش بر سر پول او را خفه کرد و جسد را درون ملحفه پنهان کرد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۲۲:۰۶    
رئیس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: واژگون شدن یک دستگاه کامیون حامل بار لیمو در کمربندی شهرک صنعتی، راننده کامیون را راهی بیمارستان کرد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۲۰:۵۹    
درباه علائم چرخه قاعدگی در بانوان، انواع قاعدگی، مهمترین اقدامات برای جلوگیری از نامنظم بودن قاعدگی، باورهای غلط در مورد این دوران ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۲۰:۵۹    
رسانه های عبری زبان خبر دادند که تل آویو به عنوان ناظر و برای اولین پس از سال 2002 به عضویت اتحادیه آفریقا درآمده است.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۲۱:۵۲    
وزارت خارجه سوریه در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی تأکید کرد که انجام اقدامات تروریستی در منطقه توسط تل آویو، بدون حمایت دولتهای مختلف آریکایی و غربی و سرپوش گذاشتن بر جنایات این رژیم ممکن نیست.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۲۱:۵۰    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از وقوع زلزله در کویر مرنجاب شمال شرق ابوزیدآباد خبر داد و گفت: در بررسی های اولیه این زلزله خسارتی نداشته است.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۲۱:۴۷    
شبکه سه سیما بدون اعلام قبلی سریال گاندو را روی آنتن فرستاد و پخش این سریال تا 40 شب ادامه دارد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۲۱:۴۴    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: خرس وحشی به 2 نفر از عشایر شهرستان کوهرنگ حمله و آن ها را از ناحیه سر و صورت و شکم زخمی کرد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۲۱:۴۱    
رییس جمهور با محترم شمردن حق اعتراض به شرایط سخت و طاقت فرسای ناشی از بی آبی و گرمای شدید هوا، به استاندار خوزستان دستور داد از همه امکانات لازم استفاده کرده و با هماهنگی و همکاری همه دستگاه ها نسبت ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۲۰:۳۸    
صدر اعظم آلمان امروز در جمع خبرنگاران خواستار محدودیت فروش جاسوس افزار صهیونیستی پگاسوس شد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۲۱:۲۹    
زمین لرزه ای به بزرگی 4 ریشتر حوالی دریاچه نمک در استان اصفهان را لرزاند.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۲۱:۲۶    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: سیاست ما در برابر هجمه ها و حاشیه هایی که ایجاد می شود، سکوت است و التهاب در فضای مجازی به نفع هیچ کس نیست.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۹:۵۹    
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان اصفهان گفت: تفاهم نامه ای به موازات تفاهم نامه وزارت آموزش و پرورش با دانشگاه فرهنگیان ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۹:۳۸    
باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه ای به سازمان لیگ اعتراض خود را نسبت به اتفاقات حاشیه ای در دیدار مقابل ماشین سازی اعلام خواهد کرد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۲۰:۲۰    
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نامه هایی به استاندار مرکزی نقشه محدوده، عرصه، حریم و ضوابط حفاظتی و معماری 10 اثر ملی فرهنگی تاریخی در این استان را ابلاغ کرد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۸:۵۹    
معاون سازمان آب و برق خوزستان با بیان اینکه اکنون حدود 70 درصد از سد کرخه خالی است، گفت: وقتی انحرافی نسبت به برنامه مدیریت خشکسالی ایجاد می شود ریسک تامین مصارف آب در ماه های آینده افزایش می باید.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۹:۴۱    
در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی تراکم ترافیک وجود دارد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۸:۳۸    
رئیس جمهور لبنان در اعتراض به ادامه نقض حریم این کشور به دست رژیم صهیونیستی از نماینده لبنان در سازمان ملل خواست این موضوع را به اطلاع دبیرخانه عمومی سازمان ملل برساند.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۹:۳۲    
"سالیو نیانگ دینگ"، سفیر سنگال در ایران و محمدرضا دهشیری، سفیر ایران در سنگال صبح امروز پنجشنبه_ 31 تیر 1400 _ از کارخانه پسماند اصفهان بازدید کردند.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۹:۲۰    
شنای در رودخانه پیرمرد را به کام مرگ کشاند.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۸:۲۰    
رئیس سازمان برنامه و بودجه، با اشاره به اهمیت انجام ماموریت های برون مرزی و درون مرزی صدا و سیما، تصریح کرد ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۹:۲۰    
مدیر اجرایی تولید واکسن داخلی کرونا با بیان اینکه 16 میلیون دُز واکسن از طریق کواکس وارد کشور می شود ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۷:۵۹    
با برگزاری مراسم قرعه کشی رقابت های بوکس در بازی های المپیک، ملی پوشان ایران حریفان خود را شناختند.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۸:۵۹    
زندگی دوباره زن سالمند، دستگیری عاملان ترور پلیس، بازداشت جوان شرور، حکم زن خائن و مرگ یک مرد بر اثر برخورد قایق موتوری را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۸:۵۳    
رئیس کانون وکلا دادگستری مرکز گفت: آزمون وکالت یکی از سالم ترین آزمون ها است که تحت شدیدترین مراقبت های نظارتی و حراستی سازمان سنجش برگزار می شود.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۸:۵۰    
مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی ایران گفت: بیمارستان های دولتی به شدت شلوغ و با کمبود تخت روبرو هستند و گاهی تا 10 ساعت باید منتظر شوید تا تخت گیرتان بیاید ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۷:۳۸    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بر اساس تصمیمات کمیته اقدام ارزی و با هدف تسریع و تسهیل در ایفای تعهدات ارزی، مهلت ایفای تعهدات ارزی صادرکنندگان سال 98 تا پایان مردادماه تمدید شد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۸:۰۲    
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: برای درک بهتر از شرایط کاری رانندگان شرکت واحد، در تعدادی از خطوط تندرو به عنوان راننده کار کردم. کار بسیار سختی است.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۶:۵۹    
براساس اعلام سازمان غذا و دارو، تمام محموله های پانسمان تامین شده بیماران EB در انبارهای وزارت بهداشت موجود است و به منظور مدیریت بهینه توزیع ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۷:۵۰    
طرح ملی و راهبردی انتقال نفت خام گوره به جاسک با بهره مندی حداکثری از توان شرکت های ایرانی به ثمر نشست و صادرات نفت کشور از پایانه جاسک برای نخستین بار عملیاتی شد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۷:۵۰    
در این بسته خبری از ممنوعیت هرگونه تجمع و مراسم در آرامستان های کاشان تا آغاز طرح بازآفرینی پایدار شهری خلخال و افزایش پارک های محله ای دهدشت را بخوانید.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۶:۳۵    
شهرداراصفهان در پیامی درگذشت "استاد محمد صیرفیان" پیشکسوت فرش دستباف و خیر نیکوکار را تسلیت گفت.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۷:۱۱    
رئیس جمهور منتخب امروز در نشست ویژه بررسی مسائل استان خوزستان، معضلات استان در زمینه های گوناگون بویژه کم آبی را مورد رسیدگی قرار داد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۵:۵۹    
معاون امور فنی گمرک گفت: جمع واکسن های وارداتی تا به امروز از مرز 13 میلیون دوز گذشت و به تعداد 13 میلیون و 252 هزار و 600 دوز رسید.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۴    
دو خودرو در کوچه بن بست در خیابان مدرس گرفتار حریق شدند.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۵:۳۸    
فیلم سینمایی زالاوا به کارگردانی ارسلان امیری در اولین حضور جهانی خود، در جشنواره ونیز برای جوایز سی وششمین دوره هفته منتقدین این فستیوال و شیر آینده رقابت می کند.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۶:۳۲    
اینکه بخواهیم در مورد تمدن شکل گرفته توسط کتاب های برتر در ایران صحبت کنیم درست شبیه این است است که تاریخ و فرهنگ این کشور را ورق زده باشیم.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۹    
دو فردی که در شوشتر به سمت پلیس تیراندازی کرده و دست به ترور زده بودند دستگیر شدند.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۶    
عفونت کلیوی، بیماری است که یک یا هر دو کلیه را تحت تأثیر قرار می دهد. اغلب اوقات، این عفونت ها در اثر ورود یک عامل مهاجم همچون باکتری به مجرای ادرار و پیش روی آن به سمت بالا اتفاق می افتند.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۶:۱۱    
سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: نخستین باری است که با تیم ملی فوتبال بانوان در حد شأن و شخصیتی که دارد رفتار می شود، امکانات، رفتار اجتماعی، نگاه برابری و زمان کمک می کند مطالبه گری به نتیجه برسد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۴:۵۹    
شهردار شیراز از بهره برداری گذر گردشگری باباکوهی و فضای شهری شرق آرامگاه سعدی در هفته آینده خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۵:۳۲    
شهردار شهریار از تملک 310 میلیارد ریالی املاک مسیر پروژه تقاطع غیرهمسطح جهاد در شهریار خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۶    
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، با انتشار ویدئویی که در آن زنی می گوید "مظاهرات سلمی است، ما مظاهرات سلمی می خواهیم، ما آب و زمینمان را می خواهیم" ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۶    
آمار تعداد مبتلایان، فوتی ها و بهبودیافتگان کرونا در ایران در 24 ساعت گذشته اعلام شد.از دیروز تا امروز 31 تیرماه 140 ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۵:۱۲    
آتیلا پسیانی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر از اکران سراسری فیلم سینمایی "سیاه باز" خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۲    
معاون مرکز مدیریت راه های کشور گفت: دوربین های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک سنگین در محور کندوان مسیر جنوب به شمال محدوده بیلقان و ترافیک سنگین در محور هراز مسیر رفت و برگشت محدوده آبعلی نشان می ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۴:۵۹    
وزیر بهداشت با اشاره به اینکه مراجعه به مراکز واکسیناسیون در روز گذشته کمتر بوده است، در نامه ای به رؤسای دانشگاه های علوم پزشکی گفت ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۳:۵۹    
شهردار کرج از اعزام 2 دستگاه تریلر آبرسان مجموعاً با ظرفیت 60 هزار لیتر به شهر سوسنگرد توسط مدیریت شهری کرج خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۷    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از ابتلای یک هزار و 45 نفر به کرونا در 24 ساعت اخیر در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۳:۴۴    
منابع خبری از عرضه آیفون SE3 با تراشه A14 Bionic در نیمه اول سال 2022 خبر می دهند.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۶    
جوان بوکانی که در یک نزاع دسته جمعی زخمی شده بود، در بیمارستان تبریز فوت کرد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۵    
شهردار زنجان گفت: مبلغ 60 میلیارد تومان اوراق مشارکت برای خرید اتوبوس به فروش می رسد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۴:۲۹    
کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت:جوی پایدار طی سه روز آینده در اصفهان پیش بینی می شود و آسمان در این مدت نیمه ابری است و این شرایط جوی تا اواخر هفته ادامه دارد و هوای اصفهان دو درجه گرمتر ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۲:۵۹    
مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: در راستای بهبود و تسهیل خدمات رسانی به شهروندان مجموعه ای از سرویس ها و خدمات الکترونیکی را از طریق درگاه های خدمات الکترونیکی ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۳:۴۷    
زمان ثبت نام و ارسال اثر در بخش فیلم پنجمین جشنواره تلویزیونی مستند تمدید شد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۳:۴۷    
ستاد برگزاری نماز جمعه اصفهان اعلام کرد که نماز جمعه این هفته شهر اصفهان برگزار نمی گردد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۲:۴۴    
شبکه اجتماعی اینستاگرام به منظور جذب کاربران بیشتر قابلیت ترجمه متن در استوری را در اختیار همه کاربرانش قرار داده است.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۳:۳۷    
شهردار اصفهان با بیان اینکه دو اقدام موفق شهرداری اصفهان در این دوره مدیریت شهری پروژه های مترو و رینگ چهارم است ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۳:۱۷    
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: این سازمان در فصل بهار به 798 مورد حادثه و حریق در شهر گرگان و توابع آن رسیدگی کرده است.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۲:۱۳    
نتایج بررسی های انجام شده نشان می دهد که دو دوز واکسن فایزر و آسترازنکا خطر آلوده شدن به گونه دلتا ویروس کرونا را کاهش می دهد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۳:۱۱    
فرمانده انتظامی استان کرمان از شناسایی و دستگیری سه تن از عاملان شهادت ماموران انتظامی شهرستان "کهنوج" در "بندرعباس" خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۳:۰۵    
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: تنها همراهی مردم می تواند در خروج ما از پیک پنجم موثر باشد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۳:۰۲    
سخنگوی نیروی انتظامی از دستگیری قاتلان سه شهید بزرگوار پلیس مبارزه با مواد مخدر کهنوج، در شهرستان بندرعباس خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۲:۵۹    
اپیدمی دائمی آلودگی هوا پس از شیوع بیماری کووید-19 از اهمیت بیشتری در میان مردم جهان برخوردار شد چرا که اثرات آن بر شدت یافتن بیماری به وضوح مشاهده می شد؛ همین امر ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۲:۵۹    
برخی افراد گمان می کنند که حتماً بعد از تزریق واکسن کرونا باید دچار عوارضی مانند تب، بدن درد و ... شوند تا از اثربخشی واکسن مطمئن شوند، اما این تصور درست نیست ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۰:۵۸    
مدیر منطقه 11 شهرداری اصفهان گفت: تقویت پتانسیل های موجود در محور گردشگری رهنان شامل حمام تاریخی رهنان، مسجد جامع رهنان (مسجد ذوقبلتین با قدمت هزارساله)، زورخانه، سالن سینما و آمفی تئاتر مهتاب ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۱:۴۳    
پلوپز هوشمند شیائومی MIJIA 3L دارای سه لیتر ظرفیت است و از فناوری NFC پشتیبانی می کند.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۲:۴۱    
فرماندار شهرستان دشتیاری در جمع آوری زباله های روستای نوبندیان به کمک پاکبانان رفت.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۲:۳۰    
رئیس جمهور گفت: در بحث کرونا با تزریق واکسن به همه افراد بالای 60 سال و دارای بیماری های زمینه ای به طور چشمگیری از مرگ و میر و حتی ابتلاء هم کاهش پیدا خواهد کرد و در زمینه تحریم هم اگر قانون مجلس ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۷    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه طی سه روز آینده در برخی استان های کشور رگبار و رعدوبرق پیش بینی می شود، از وزش باد شدید در نوار شرقی کشور طی این مدت خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۴    
یک متخصص بیماری های عفونی، گفت: کرونا دلتا در محیط کمتر زنده می ماند و بیشترین انتقال این ویروس از راه تنفس و دهان است، معمولاً در کرونا دلتا بیشتر افراد مبتلا دچار آبریزش بینی ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۱:۱۳    
برخی محققان معتقدند که دریافت واکسن کرونا ایمن تر از مصرف بعضی از داروها است.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۲:۱۳    
رئیس جمهور صبح پنج شنبه در هشتاد و سومین پویش ملی تدبیر و امید برای جهش تولید طرح ملی عظیم انتقال نفت خام از گوره به جاسک و پایانه صادراتی منطقه مکران را از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح کرد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۲:۱۲    
شهردار زرین شهر از افتتاح و بهره برداری پروژه های این شهرداری با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال در روزهای آینده خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۲:۰۹    
فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران به دعون وزیر دفاع روسیه در رژه دریایی ارتش این کشور که به مناسبت روز نیروی دریایی روسیه در سنت پترزبورگ برگزار می شود، شرکت خواهد کرد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۲:۰۳    
دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: هشتمین محموله واکسن کرونای تهیه شده توسط جمعیت هلال احمر امروز وارد کشور شد و در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفت.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۰:۵۸    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به ضرورت نصب و استفاده از خاموش کننده های دستی در ساختمان های شهر، گفت: خاموش کردن آتش در لحظات اولیه وقوع حریق ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۱:۵۱    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: این سازمان برای پوشش تمام جاده های کشور به هزار پایگاه جاده ای مجهز به امکانات امداد و نجات نیاز دارد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۱:۵۱    
گرافیتی؛ نوعی از اجرای طرح مورد نظر هنرمند است که به صورت متن یا تصویر به وسیله ابزار بر روی دیوار طراحی می شود. در اکثر کشورهای جهان این طراحان را وندال یا تخریبگران اموال عمومی می نامند.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۱:۲۳    
نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: بزرگ ترین بوستان موضوعی روستایی و عشایری کشور در شهر مشهد آماده بهره برداری شده است.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۱:۱۸    
در شرایطی که فصل نقل و انتقالات فوتبال اروپا شروع شده، قیمت بازیکنان ایرانی مورد توجه قرار گرفته است.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۱:۱۸    
تونلی بسیار طولانی در بلغارستان ساخته خواهد شد که قرار است به عنوان یکی از مهم ترین خطوط تردد این کشور عمل کند.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۱:۰۹    
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران نوشت: بچه های 7 تا 19 ساله در انتقال ویروس کووید بین افراد نقش بسیار مهمی دارند یعنی ویروس را از دیگران می گیرند و به خانه می آورند.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۱:۰۴    
پنجمین دوره کنسرت های آنلاین بر خط ماه و نوا 2 به صورت آنلاین توسط انجمن موسیقی ایران با مشارکت بنیاد فرهنگی هنری رودکی و حمایت دفتر موسیقی در حال برگزاری است.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۱:۰۳    
شهردار بندر آستارا گفت: با توجه به قرار گرفتن آستارا در وضعیت قرمز کرونا و تشدید شیوع این بیماری در این شهرستان ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۰۹:۰۰    
شهردار خرم آباد از خودکفایی شهرداری این شهر در تولید مخازن زباله خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۰۹:۱۳    
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به اظهارات یک نماینده مجلس که گفته باید برای حل مشکلات خوزستان تدبیر ملی شود، درخواست کرد که این تدبیر از مجلس آغاز شود.
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۰۸:۲۷    
افزایش استفاده از شبکه های اجتماعی در کنار اشتغال به کار طولانی والدین و تغییر نگرش آنها به نحوه تربیت فرزندان ...
ایمنا   ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۰۶:۰۰    
در سال 1399 متوسط هزینه های سالانه خانوارهای شهری برابر با 62 میلیون تومان که معادل میانگین ماهانه 5 میلیون 200 هزار تومانی است ...
  • ۱