پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۳:۲۱Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران آنلاین 31 تیر 1399 - ion.ir

ایران آنلاین 29 اسفند 1394 ایران آنلاین 30 اسفند 1395 ایران آنلاین 29 اسفند 1396 ایران آنلاین 29 اسفند 1397 ایران آنلاین 29 اسفند 1398 ایران آنلاین 31 فروردین 1399 ایران آنلاین 31 اردیبهشت 1399 ایران آنلاین 31 خرداد 1399 ایران آنلاین 31 مرداد 1399 ایران آنلاین 31 شهریور 1399 ایران آنلاین 30 مهر 1399 ایران آنلاین 30 آبان 1399 ایران آنلاین 30 آذر 1399 ایران آنلاین 30 دی 1399 ایران آنلاین 30 بهمن 1399 ایران آنلاین 29 اسفند 1399 ایران آنلاین 1 تیر 1399 ایران آنلاین 2 تیر 1399 ایران آنلاین 3 تیر 1399 ایران آنلاین 4 تیر 1399 ایران آنلاین 5 تیر 1399 ایران آنلاین 6 تیر 1399 ایران آنلاین 7 تیر 1399 ایران آنلاین 8 تیر 1399 ایران آنلاین 9 تیر 1399 ایران آنلاین 10 تیر 1399 ایران آنلاین 11 تیر 1399 ایران آنلاین 12 تیر 1399 ایران آنلاین 13 تیر 1399 ایران آنلاین 14 تیر 1399 ایران آنلاین 15 تیر 1399 ایران آنلاین 16 تیر 1399 ایران آنلاین 17 تیر 1399 ایران آنلاین 18 تیر 1399 ایران آنلاین 19 تیر 1399 ایران آنلاین 20 تیر 1399 ایران آنلاین 21 تیر 1399 ایران آنلاین 22 تیر 1399 ایران آنلاین 23 تیر 1399 ایران آنلاین 24 تیر 1399 ایران آنلاین 25 تیر 1399 ایران آنلاین 26 تیر 1399 ایران آنلاین 27 تیر 1399 ایران آنلاین 28 تیر 1399 ایران آنلاین 29 تیر 1399 ایران آنلاین 30 تیر 1399 ایران آنلاین 31 تیر 1399 
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۰:۴۷    
برغم اطلاعات ضد و نقیض در خصوص امکان ابتلای کودکان به بیماری کووید 19، رییس بخش مراقبت های ویژه بیمارستان کودکان تگزاس می گوید بدون شک کودکان می توانند ناقل کرونا باشند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۹:۴۵    
پسر دستفروش که با خودروی عمه اش در یک تصادف باعث مرگ مرد موتورسواری شده بود، در حالی مدعی است تصادف غیرعمدی بوده که مدارک پلیسی نشان از خصومت و اختلاف قبلی میان آنها دارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۰:۴۵    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: امروز روابط ایران و روسیه قوی ترین شرایط را نسبت به دهه های گذشته دارد و ما امیدواریم بتوانیم این روابط را هر چه قوی تر و دراز مدت تر پی بگیریم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۸:۴۵    
معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به فراگیر شدن خدمات رسانی الکترونیکی به ایثارگران گفت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۸:۴۵    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: تعداد بیماران بستری براثر کرونا از پیک اول این بیماری عبور کرد و در حال حاضر 382 نفر در شهرهای مختلف بستری شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۸:۴۵    
سومین شهید مدافع سلامت استان اردبیل سیدحسین رضا عزیزی زاویه به یاران پرتلاش و صدیق خود در عرصه مبارزه با بیماری کرونا پیوست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۸:۴۵    
معاون حقوقی و امور بین الملل وزارت امور خارجه با بیان اینکه کار خوانش جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی در 2 تا سه روز آینده تمام می شود ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۸:۲۵    
رئیس جمهور کشورمان و نخست وزیر عراق با اشاره به اینکه مناسبات ایران و عراق فراتر از دو کشور همسایه است، تاکید کردند که حاکمیت و امنیت ملی دو کشور به یکدیگر گره خورده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۷:۴۵    
معاون درمان وزیر بهداشت گفت: متاسفانه در سه استان خراسان رضوی، فارس و مازندران روند بیماری کرونا رو به افزایش است و فعلا برای تخت های بستری در این استان ها و همچنین تهران مشکلی نداریم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۵    
مدیر کل انتقال خون خراسان رضوی گفت: تاکنون در خراسان رضوی حدود 30 نفر از بیماران مبتلا به کرونا با استفاده از پلاسمای افراد بهبودیافته از کرونا درمان شده اند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۵    
سیداحمد آوایی نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی به بیماری کووید 19 مبتلا شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۵:۴۵    
جانشین استاندار در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اعلام کرد که اکنون 21 شهرستان استان در وضغیت قرمز بیماری کووید 19 قرار دارند و به همین دلیل تصمیم گیری در خصوص اجرای برنامه هایی مانند ایام ماه های ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۵:۴۵    
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با بیان اینکه برگزاری جشن تولد بهشت زهرا(س) آنگونه که در فضای مجاز منتشر شده است صحت ندارد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۵:۴۵    
دانشمندان انگلیسی از خارش پوست به عنوان جدیدترین نشانه ابتلا به کووید 19 یاد کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۵:۴۵    
- تقریباً می توان گفت همه کشورها قوانینی را برای رعایت پروتکل های بهداشتی تعیین کرده اند که در میان آنها برخی ماسک زدن را اجباری کرده و برخی برای رعایت نکردن این قانون ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۰    
مراکز 16 ساعته کرونا شامل مراکز جامع سلامتی هستند که افراد در صورت داشتن علائم ابتلا به ویروس کرونا و پس از تماس با سامانه 4030 جهت معاینه و معرفی، به این مراکز معرفی می شوند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۰    
روسیه امیدوار است آزمایش های واکسن کووید-19 را در ماه اوت تکمیل و با همکاران خارجی خود، تا آخر سال جاری میلادی 200 میلیون دوز از واکسن را تهیه کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۰    
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از کمبود 197 هزار معلم در آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: اگر ورودی دانشجو به دانشگاه فرهنگیان از سال 91 کاهش پیدا نمی کرد، امروز با چنین کمبودهایی مواجه نبودیم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۰    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 229 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 14 هزار و 634 نفر رسید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۳:۳۰    
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: یکی از مشکلات جوانان این است که هزینه هایی که پارسال می توانستند با آن زندگی خود را شروع کنند در حال افزایش است و اگر بخواهند زندگی را به بعد از کرونا منتقل ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۳:۳۰    
مقامات برزیل از شروع تست واکسن کرونا ساخته شده در چین خبر دادند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۳:۲۵    
سخنگوی دولت با اعلام اینکه منحنی ارز در حال پایین آمدن است، قیمت واقعی ارز را بسیار پایین تر از قیمت فعلی آن برشمرد .
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۲:۵۵    
مکان های پرخطری که احتمال ابتلا به کرونا در آنها بالا است در ادامه معرفی شده و ضرورت دارد برای خفظ سلامتی خود و اطرافیان تان، تردد در این اماکن را لغو و در صورت لزوم تهمیدات بهداشتی را رعایت کنید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۲:۳۰    
معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت فارس تاکید کرد که در وضعیت قرمز، خروج ماسک بهداشتی تولید شده در استان، برای مصرف در سایر استان ها ممنوع است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۲:۳۰    
کارشناس مسئول دفتر پرستاری استان زنجان گفت: در هر یک از بیمارستان های استان حدود 10 الی 12 درصد از پرستاران درگیر بیماری کرونا شده اند، به طوری که امروز با کمبود نیروی پرستاری مواجه هستیم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۲:۳۰    
معاون بهداشتی علوم پزشکی گیلان، 30 درصد مبتلایان به کرونا در استان را مسافر و افراد در تماس با مسافران دانست و تصریح کرد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۲:۳۰    
مدیرعامل انجمن اوتیسم از افزایش 10 برابری ابتلا به کرونا در کودکان اوتیسم خبرداد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۲:۱۰    
برای پاسخ به سوال هایی مثل؛ در چه مکان هایی باید ماسک بزنیم؟ چه نوع ماسکی استفاده کنیم؟ چگونه ماسک بزنیم؟ با مطلبی که در ادامه آمده است همراه شوید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۱:۳۰    
رسول منتجب نیا از درخواست اصلاح طلبان برای دیدار با رهبر انقلاب خبر داد و گفت: ما مشتاق هستیم که خدمت ایشان برسیم و درخواست مکرر کرده ایم و منتظر اجازه ایشان هستیم تا خدمتشان برسیم البته در جلسات ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۱:۳۰    
آتش سوزی جنگل ها و مراتع پدیده شومی است که چند سالی است بطور جدی منابع طبیعی و ملی کشور را تهدید می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۱:۳۰    
سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: توزیع انسولین قلمی در برخی بازه های زمانی به دلایل مشکلات ارزی با مشکل مواجه می شود. پس از رفع مشکل، انسولین قلمی در داروخانه های منتخب عرضه می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۱:۳۰    
مدیر امور اجرایی معاینه فنی خودروهای سبک کشور از افزایش 10 تا 20 درصدی نرخ معاینه فنی خبرداد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۱:۳۰    
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز از روند کاهشی ورود بیماران کرونا به بیمارستان های خوزستان خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۰:۳۰    
مطالعات پزشکی نشان می دهد بیمارانی که به نوع خفیف کووید-19 مبتلا شده اند ممکن است برای مدتی طولانی احساس خستگی را تجربه کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۰:۳۰    
رئیس جمهوری آمریکا برای نخستین بار تصویری از خودش را در حالیکه ماسک بر صورت گذاشته توئیت کرد و آن را به عنوان یک عمل میهن پرستانه در بحبوحه ویروس کرونا قلمداد کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۰:۳۰    
همزمانی شیوع آنفلوآنزا و کرونا سلامت جامعه را بیش از پیش در معرض تهدید قرار خواهد داد؛ در صورت وقوع این اتفاق کودکان، زنان باردار، سالمندان و افرادی که دارای بیماری های زمینه ای هستند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۰:۳۰    
بعد از سالها تلاش و تمرین، کسب مدال المپیک یکی از روزهای به یادماندنی و با ارزش ترین چیزها برای یک ورزشکار است اما قهرمانان جهان نشان دادند با ارزش تر از مدال المپیک هم هست؛ نجات جان انسان ها.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۰:۳۰    
رئیس بخش آی سی یو بیمارستان سینا، ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونایی در بیمارستان های دولتی را به مراتب بهتر از بخش خصوصی دانست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۰:۳۰    
استادیار دانشگاه علوم پزشکی ایران، در مورد شرایط افراد کم توان و ناتوان ذهنی در مواجهه با بیماری کووید 19 توضیحاتی ارائه داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۰:۳۰    
عضو ستاد ملی مقابله با اعلام این هشدار که اپیدمی کرونا بزودی تمام نمی شود بر افزایش سرعت و شدت عمل برای مهار این ویروس تاکید کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۰:۳۰    
در حالی که نگرانی دفع و حذف پسماندهای کرونایی در کشور بیش از پیش افزایش یافته، مسئولان یزدی در این باره به مردم اطمینان خاطر می دهند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۰:۳۰    
معاون وزیر بهداشت در پاسخ به این سوال که آیا سیاست کشور به دنبال ایجاد ایمنی گله ای نسبت کرونا است یا خیر؟، گفت: پاسخ این سوال قاطعانه خیر و منفی است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۰:۳۰    
رئیس مجمع نظام پزشکی گفت:نگرانی نخبگان علمی و پزشکی این است که همزمانی و همراهی اپیدمی دو ویروس کووید 19 و آنفلوانزا، چه شرایطی را برای مردم، بیماران، آلوده شدگان و افراد سالم ایجاد خواهد کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۹:۳۰    
مرد معتاد که برای بستری کردن دوستش در کمپ، ناخواسته او را به قتل رسانده بود، بعد از 12 سال با رضایت اولیای دم از کابوس اعدام رهایی یافت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۰:۳۰    
بر اساس طرح کمیسیون مجلس، نمایندگان شورای نگهبان و قوه قضائیه محور هیأت نظارت بر انتخابات شوراها می شوند در شرایطی که اتفاق نظری در بین نهادهای مختلف و گروه های سیاسی بر سر ضرورت اصلاح قانون انتخابات ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۰:۳۰    
صائب را چند روز پیش آورده اند گرمخانه خاوران ... یک نفر دیده، کسی میان کهنه کارتن های نمور گودال، خرت و پرت های روی هم تلنبار شده را با ناخن های بلندش چنگ می زند ...