پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۷:۴۵Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران آنلاین 31 شهریور 1399 - ion.ir

ایران آنلاین 29 اسفند 1394 ایران آنلاین 30 اسفند 1395 ایران آنلاین 29 اسفند 1396 ایران آنلاین 29 اسفند 1397 ایران آنلاین 29 اسفند 1398 ایران آنلاین 31 فروردین 1399 ایران آنلاین 31 اردیبهشت 1399 ایران آنلاین 31 خرداد 1399 ایران آنلاین 31 تیر 1399 ایران آنلاین 31 مرداد 1399 ایران آنلاین 30 مهر 1399 ایران آنلاین 30 آبان 1399 ایران آنلاین 30 آذر 1399 ایران آنلاین 30 دی 1399 ایران آنلاین 30 بهمن 1399 ایران آنلاین 29 اسفند 1399 ایران آنلاین 1 شهریور 1399 ایران آنلاین 2 شهریور 1399 ایران آنلاین 3 شهریور 1399 ایران آنلاین 4 شهریور 1399 ایران آنلاین 5 شهریور 1399 ایران آنلاین 6 شهریور 1399 ایران آنلاین 7 شهریور 1399 ایران آنلاین 8 شهریور 1399 ایران آنلاین 9 شهریور 1399 ایران آنلاین 10 شهریور 1399 ایران آنلاین 11 شهریور 1399 ایران آنلاین 12 شهریور 1399 ایران آنلاین 13 شهریور 1399 ایران آنلاین 14 شهریور 1399 ایران آنلاین 15 شهریور 1399 ایران آنلاین 16 شهریور 1399 ایران آنلاین 17 شهریور 1399 ایران آنلاین 18 شهریور 1399 ایران آنلاین 19 شهریور 1399 ایران آنلاین 20 شهریور 1399 ایران آنلاین 21 شهریور 1399 ایران آنلاین 22 شهریور 1399 ایران آنلاین 23 شهریور 1399 ایران آنلاین 24 شهریور 1399 ایران آنلاین 25 شهریور 1399 ایران آنلاین 26 شهریور 1399 ایران آنلاین 27 شهریور 1399 ایران آنلاین 28 شهریور 1399 ایران آنلاین 29 شهریور 1399 ایران آنلاین 30 شهریور 1399 ایران آنلاین 31 شهریور 1399 
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۸:۳۱    
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: خوشبختانه استان بوشهر وضعیت انفجاری در عرصه شیوع کرونا ندارد ولی با توجه به وضعیت استان های همسایه آغاز موج سوم کرونا در این استان دور از انتظار نیست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۶:۱۶    
معاون اجرایی داروخانه های بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تهران، گفت: ممکن است کمبودها باعث کاهش سطح کیفیت کار ما شده باشد ولی ما از همان روز اول برنامه خودمان را می دانستیم، بنابراین غافلگیر نشدیم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۴:۱۶    
رئیس شورای عالی نظام پزشکی گفت: در شرایط پاندمی بزرگ به مشارکت عمومی مردم نیاز داریم ولی بازگشایی مدارس به رغم هشدارها و توجه به شرایط اپیدمی تعجب برانگیز بود و اکنون که در آستانه فصل پاییز هستیم ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۱:۱۶    
سخنگوی وزارت بهداشت در پاسخ به سوالی درباره ایجاد محدودیت برای سفرها بیان کرد: به هر حال پیش بینی می شد که در تعطیلات تاسوعا و عاشورا، سفرها بیشتر می شود و اگر پروتکل ها رعایت نشود ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۱:۱۶    
استاندار تهران تاکید کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اعلام کردند، ستاد ملی کرونا هر تصمیمی که گرفت، همه مکلف و موظف به رعایت آن هستند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۱:۱۶    
عضو شورای عالی نظام پزشکی تاکید کرد که داروخانه ها تنها مرجع تهیه واکسن آنفولانزا هستند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۰:۱۶    
معان توسعه منابع و مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری از واریز وام ضروری بازنشستگان کشوری؛ تا عصر امروز خبرداد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۰:۱۶    
رئیس شورای شهر مشهد می گوید در صورت اوج گیری مجدد کرونا در مشهد مدیریت شهری آمادگی اعمال مجدد محدودیت های کرونایی را دارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۰:۱۶    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: قدرت سرایت ویروس کرونا در قم بالا رفته و حدود 75 درصد نمونه های گرفته شده در این استان مثبت می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۸:۱۶    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۸:۱۶    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: ظرفیت بیمارستان طالقانی ارومیه به طور کامل از بیماران کرونایی پر شده که این امر نشان دهنده اوج دوباره بستری های کرونایی در ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۸:۱۶    
استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر جدیت بیشتر در مقابله با کرونا از اعمال محدودیت های جدید برای کنترل این بیماری خبر داد و گفت: حضور دانش آموزان در مدارس و پذیرایی در رستوران ها ممنوع می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۷:۳۱    
مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های امریکا به روز ترین اطلاعات در خصوص انتقال هوایی ویروس کرونا را منتشر کرد؛ به گزارش این مرکز ویروس کرونا از طریق هوا نیز منتشر می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۷:۱۶    
مالک باغ وحش وکیل آباد مشهد با اشاره به بازگشایی مجدد این مکان گفت: درحال حاضر، مشکل آب شهری باغ وحش حل شده و درب باغ وحش مشهد به روی بازدیدکنندگان باز است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۷:۰۱    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از طراز همسان سازی حقوق بازنشستگان با 90 درصد میانگین حقوق شاغلان خبرداد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۵۶    
استاندار تهران گفت: امسال در اربعین حسینی پیاده روی و راهپیمایی نداریم و حداکثر تاکید بر لزوم اجرای فاصله گذاری اجتماعی اعمال خواهد شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۱۶    
طبق اعلام مرکز امور اصناف و بازرگانان وزارت صمت قیمت ماسک در داروخانه ها، فروشگاه های زنجیره ای و فروشگاه های اینترنتی باید 1300 تومان و در سوپرمارکت ها ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۱۶    
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در خوزستان، گفت: هیچ سیستم درمانی نمی تواند به تعداد بیماران ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۱۶    
معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ابن سینای همدان گفت: در استان همدان روند شیوع کروناویروس همچنان افزایشی است و شهرستان های استان در وضعیتی با خطر بالای گسترش اپیدمی قرار ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۱۶    
با گذشت هفت ماه از شروع شیوع کووید19 و افزایش تعداد مبتلایان در فارس معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن تاکید بر لزوم جدی گرفتن هشدارها و توصیه ها ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۱    
محققان سازمان عفونت و بیماری های واگیردار اعلام کردند که با بررسی آنفلوانزا و کرونا در 4 کشور بلژیک، ایتالیا ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۶    
اگر چه ما دقیقا نمی دانیم که ویروس کرونا از کجا سرچشمه گرفته اما به عقیده بسیاری از دانشمندان این بیماری از حیوان به انسان منتقل شده و یک زونای حیوانی است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۶    
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد تاکید کرد: به مددجویانی که قصد ازدواج مجدد داشته باشند کمک هزینه ازدواج پرداخت خواهد شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۶    
شورای سلامت جزیره کیش ظهر امروز و به منظور اقدامات پیشگیرانه و کنترل شیوع بیماری کرونا در سطح جزیره، تشکیل جلسه داد و مصوبات تازه ای ابلاغ کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۶    
روند افزایش آمار مبتلایان به بیماری کووید-19 که تاکنون در 213 کشور و منطقه در جهان شیوع یافته، ادامه دارد و این بیماری همچنان در دنیا قربانی می گیرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۱    
سخنگوی وزارت بهداشت از 3341 ابتلا و 177 فوتی جدید کرونا در کشور خبرداد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۶    
سرپرست دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان غذا و دارو از راه اندازی سامانه الکترونیک نظارت و بازرسی سازمان غذا و دارو خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۶    
چهار شهرستان خلخال، اردبیل، مشگین شهر و گرمی از توابع استان اردبیل در وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا قرار گرفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۶    
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: برطبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، تعدادی از نوجوانان در سن مدرسه در خارج از مدرسه و در دورهمی های خانوادگی به کرونا مبتلا شده اند و این امر حساسیت آموزش و ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۶    
یک دانشیار اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل پاییز و شیوع احتمالی آنفلوآنزا ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۶    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: تنها راه شیوع بیماری کرونا، انتقال فرد به فرد است و از مردم درخواست می شود با خودداری از برقراری تعاملات اجتماعی و روابط نزدیک از گسترش بیماری پیشگیری کنند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۶    
دانشمندان به صراحت از مردم خواستند تزریق واکسن های خانگی و تقلبی کرونا را متوقف کنند؛ عواقب و عوارض این نوع واکسن ها مشخص نیست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۶    
فرمانده یگان های ویژه ناجا با تاکید بر اینکه بایستی توانمندی و قابلیت های یگان ویژه به درستی به جامعه و مردم القا شود، گفت: نباید اجازه دهیم دشمن از عدم نمایش اقتدار ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۶    
پلاسمادرمانی با عنوان GC5131A برای نخستین بار و به منظور درمان بیماران مبتلا به کووید-19 در کشور کره جنوبی انجام می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۶    
بیل گیتس - بنیانگذار مایکروسافت- اعلام کرد از نحوه انجام تست "کووید-19" در امریکا ناامید است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۶    
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر از کشف 536 تن مواد مخدر در شش ماه نخست امسال خبرداد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۶    
رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری گفت: در حالی که بسیاری از استان های کشور وارد موج سوم شیوع کرونا شده اند اما این استان همچنان روزهای اوج موج دوم را سپری می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۶    
مسئول پیشگیری از اعتیاد در محیط کار و فضای مجازی سازمان بهزیستی کشور بر لزونم پیگیری و درمان اعتیاد دارویی تاکید کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۶    
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: واکسن آنفلوآنزا با توجه به اینکه با ارز 4,200 تومان وارد شده است به قیمت مصوب دولتی عرضه می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۶    
همچنان بنیان پیشگیری از کرونا بر استفاده صحیح از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی است؛ این 2 فاکتور مهم، عنصر اصلی پیشگیری و محور کنترل بیماری کرونا هستند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۶    
رییس شبکه بیماری های ویروسی ایران معتقد است هرچند نمی توان با محاسبات و استانداردهای فعلی زمان قطعی تولید انبوه واکسن کرونا را پیش بینی کرد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۶    
سخنگوی سازمان غذا و دارو در واکنش به برخی اخبار در فضای مجازی مبنی بر تاثیر داروی "اکتمرا" در کاهش مرگ و میر ناشی از کووید-19 ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۶    
مرد جوان که به اتهام قتل و آتش زدن جسد زنی میانسال تحت تعقیب بود در حالی با پای خود به اداره پلیس رفت که اتهام قتل را انکار می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۶    
سامانه آنلاین آزمون ساز شاد، با رویکرد ارائه سرویس های جامع تعریف آزمون برای معلمان و کاربرپسندترین حالت دریافت آن برای دانش آموزان، توسعه یافته است.