پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۱:۵۹Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری صدا و سیما 29 شهریور 1401 - iribnews.ir

خبرگزاری صدا و سیما 29 اسفند 1393 خبرگزاری صدا و سیما 29 اسفند 1394 خبرگزاری صدا و سیما 30 اسفند 1395 خبرگزاری صدا و سیما 29 اسفند 1396 خبرگزاری صدا و سیما 29 اسفند 1397 خبرگزاری صدا و سیما 29 اسفند 1398 خبرگزاری صدا و سیما 30 اسفند 1399 خبرگزاری صدا و سیما 29 اسفند 1400 خبرگزاری صدا و سیما 31 فروردین 1401 خبرگزاری صدا و سیما 31 اردیبهشت 1401 خبرگزاری صدا و سیما 31 خرداد 1401 خبرگزاری صدا و سیما 31 مرداد 1401 خبرگزاری صدا و سیما 27 آذر 1401 خبرگزاری صدا و سیما 30 دی 1401 خبرگزاری صدا و سیما 30 بهمن 1401 خبرگزاری صدا و سیما 29 اسفند 1401 خبرگزاری صدا و سیما 1 شهریور 1401 خبرگزاری صدا و سیما 2 شهریور 1401 خبرگزاری صدا و سیما 3 شهریور 1401 خبرگزاری صدا و سیما 4 شهریور 1401 خبرگزاری صدا و سیما 5 شهریور 1401 خبرگزاری صدا و سیما 6 شهریور 1401 خبرگزاری صدا و سیما 7 شهریور 1401 خبرگزاری صدا و سیما 8 شهریور 1401 خبرگزاری صدا و سیما 9 شهریور 1401 خبرگزاری صدا و سیما 10 شهریور 1401 خبرگزاری صدا و سیما 11 شهریور 1401 خبرگزاری صدا و سیما 12 شهریور 1401 خبرگزاری صدا و سیما 13 شهریور 1401 خبرگزاری صدا و سیما 14 شهریور 1401 خبرگزاری صدا و سیما 15 شهریور 1401 خبرگزاری صدا و سیما 16 شهریور 1401 خبرگزاری صدا و سیما 17 شهریور 1401 خبرگزاری صدا و سیما 18 شهریور 1401 خبرگزاری صدا و سیما 19 شهریور 1401 خبرگزاری صدا و سیما 20 شهریور 1401 خبرگزاری صدا و سیما 21 شهریور 1401 خبرگزاری صدا و سیما 22 شهریور 1401 خبرگزاری صدا و سیما 23 شهریور 1401 خبرگزاری صدا و سیما 24 شهریور 1401 خبرگزاری صدا و سیما 25 شهریور 1401 خبرگزاری صدا و سیما 26 شهریور 1401 خبرگزاری صدا و سیما 27 شهریور 1401 خبرگزاری صدا و سیما 28 شهریور 1401 خبرگزاری صدا و سیما 29 شهریور 1401 خبرگزاری صدا و سیما 30 شهریور 1401 
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۹:۴۱    
باند 10 نفره سارقان خانه باغ های روستایی گلپایگان دستگیر شدند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۹:۴۱    
جهرم در حوزه جوجه ریزی مقام دوم استان فارس را به خود اختصاص داد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۹:۴۱    
سپاه ثارالله کرمان به مناسبت هفته دفاع مقدس این هفته را گرامیداشت
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۸:۳۰    
اعضای مجمع مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی در صد و بیست و هفتمین نشست این مجمع با اصل راه اندازی سازوکاری برای نظارت بر عملکرد دستگاه های قرآنی و ارکان شورای توسعه فرهنگ قرآنی موافقت کردند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۸:۲۰    
دهمین دوره مسابقه برنامه نویسی تلفن همراه کشور به عنوان بزرگترین و معتبرترین رویداد در حوزه برنامه نویسی تلفن همراه آغاز شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۸:۰۵    
به مناسبت هفته دفاع مقدس، نخستین دوره مرشدی سطح 3 کشور در حال برگزاری است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۶:۳۵    
رهبر معظم انقلاب اسلامی اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام، را منصوب کردند. مجمع تشخیص مصلحت نظام، یکی از ارکان مهم کشور است که در کلام رهبری به هیئت مستشاری رهبری نیز تعبیر می شود ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۶:۲۵    
در سامانه نهضت ملی مسکن 23 هزار و 967 متقاضی از استان چهارمحال و بختیاری تایید نهایی شده است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۶:۰۰    
سه نفر در استان چهارمحال و بختیاری به بیماری وبا مبتلا شدند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۵:۵۵    
رئیس کل سازمان نظام پزشکی گفت: رشته هایی که در معرض ریسک هستند را باید به صورت خاص ببینیم و شرایطشان را تسهیل کنیم، در غیر این صورت تمایل برای ورود به این رشته ها کاهش یافته و دچار مشکل می شویم.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۵:۵۰    
پومسه رو های اصفهانی در جمع برترین های هفته اول تا سوم جام ستارگان قرار گرفتند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۴:۰۵    
نماینده مردم اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ،توسعه و پیشرفت کشور پس از اصلاح قانون بانکداری امکان پذیر می شود.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۳:۴۸    
فرماندار قصرشیرین گفت: مرز خسروی علاوه بر انجام فعالیت های تجاری و توریستی آماده بازگشایی همیشگی برای تردد زوار به عتبات عالیات نیز خواهد بود.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۳:۴۵    
تامین 40 هزار ظرفیت اسکان و پشتیبانی از 450 موکب بین راهی و شهری، از مهم ترین برنامه های بنیاد کرامت رضوی برای خدمت به زائران دهه آخر صفر خواهد بود.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۳:۴۰    
مدیر مرکز فضای مجازی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از برگزاری جشنواره سواد رسانه ای جهاد تبیین در استان کرمانشاه خبرداد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۳:۳۵    
400 موکب در طرح خادم الرضاییم در مسیر بهشت برپاست که از این تعداد 50 موکب به فعالیت های قرآنی و فرهنگی اختصاص خواهد داشت.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۳:۲۰    
نماینده بازرسی کل کشور در بازدید از قرارگاه خدمات رسانی به زائران در دهه آخر صفر، زائران بر ضرورت هماهنگی بین دستگاه های نظارتی تاکید کرد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۳:۲۰    
مرحله دوم تسهیلات بازسازی مناطق زلزله زده استان چهارمحال و بختیاری واریز شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۳:۲۰    
فرماندار تایباد گفت: مبلغ 10 میلیارد ریال در پایانه مرزی دوغارون برای بهسازی و فضاسازی مسیر زائران افغانستانی هزینه شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۳:۱۰    
زنگ خطر بیماری وبا در تربت جام و نیشابور به صدا درآمده است و مسئولان اجرایی و بهداشتی در این دو شهر نسبت به احتمال شیوع آلودگی به مردم هشدار داده اند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۳:۰۱    
با ثبت مشاهده پرنده گلاریول بال سیاه، تعداد پرندگان مشاهده شده در چهارمحال و بختیاری به 299 گونه رسید.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۲:۵۵    
نخستین خانه هلال عشایری کشور و یک صد و بیستمین خانه هلال استان چهارمحال و بختیاری در منطقه عشایری دیمه شهرستان کوهرنگ افتتاح شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۲:۵۰    
رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور از مرحله کشوری پانزدهمین دوره مسابقات قرآن مدهامّتان طی روز های 12 تا 15 مهر سال جاری با رقابت 150 نفر به میزبانی شیراز خبر داد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۲:۱۵    
در نشست اعضای کمیته علمی چهارمین همایش ملی سواد رسانه ای، بر لزوم ارتقاء سواد رسانه ای مسئولان، مدیران میانی و فعالان رسانه ای تاکید شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۱:۳۰    
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت : دولت سیزدهم در طرح نهضت ملی مسکن و قانون جهش تولید مسکن، امتیازات ویژه ای برای خانه دار شدن مردم در نظر گرفته است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۱:۲۲    
ساعت رسمی کشور از ساعت 24 امشب چهارشنبه( سی ام شهریور) یک ساعت به عقب کشیده خواهد شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۱:۱۵    
رئیس پلیس راهور استان از اعلام محدودیت و ممنوعیت ترافیکی روز 31 شهریور در سطح استان خبر داد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۱:۰۵    
دبیرکل جمعیت هلال احمر از اجرای طرح همسفران خورشید با هدف پوشش امدادی مراسم راهپیمایی زائران امام رضا (ع) در دهه آخر ماه صفر در خراسان رضوی و با مشارکت امدادی خراسان شمالی، جنوبی، سمنان، تهران، قم ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۱:۰۰    
خرده روایت ها عنوان مجموعه داستانی پیرامون رویارویی مردم با کرامات اباعبدالله الحسین (ع) است که از امشب سه شنبه 29 شهریور ساعت 21:00 از شبکه دو سیما روانه آنتن می شود.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۰:۵۵    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: با استمرار برخورد قاطع با فرار های مالیاتی و ریشه کنی این پدیده، عملا زمینه افزایش معافیت مالیات بر حقوق بگیران میسر می گردد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۰:۴۵    
معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: شرکت های دانش بنیان سهم حدود 4 درصدی در بخش کشاورزی دارند که باید در این حوزه فعالیت های بیشتری انجام شود.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۰:۴۵    
پژوهشگران در مطالعه اخیرشان دریافتند افراد بی خواب بیشتر از افرادی که به موقع می خوابند در معرض خطر ابتلا به دیابت و بیماری قلبی قرار دارند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۰:۴۵    
رئیس جمهور امروز ساعت 18 عصر به وقت تهران در سازمان ملل سخنرانی می کند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۰:۳۵    
براساس گزارش بانک مرکزی نرخ تورم ماهانه در تیر و مرداد ماه سال جاری با کاهش محسوسی همراه شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۰:۳۵    
باستان شناسان تابوت دان، یک فرد عالی رتبه دردوران حکومت فرعون رامسس دوم را کشف کردند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۰:۲۵    
روسای سازمان ملی استاندارد ایران و استاندارد برزیل برای گسترش همکاری های فنی مذاکره کردند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۰:۲۵    
پیکر بسیجی شهید "شهسوار بهرامی" پس از 34 سال ، کشف و شناسایی شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۰:۱۵    
کمیته فنی فدراسیون حسن رنگرز را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی انتخاب کرد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۰:۱۵    
دبیر ستاد مرکزی مهرواره بانور با اعلام شرکت 20 هزار بانوی فعال مسجدی در این مهرواره گفت: طبق آخرین بررسی ها بیشترین تمایل بانوان کنشگر مسجدی به حل مسائل مربوط به حوزه ازدواج و تشکیل خانواده و پس از ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۰:۱۰    
گمرک ایران به منظور خدمات رسانی مطلوب به زائران پیاده روی اربعین تشریفات گمرکی خروج موقت 6 هزار و 889 کامیون حامل تجهیزات مواکب و مواد مصرفی از گمرکات مرزی تعیین شده را در سریعترین زمان ممکن انجام ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۰۹:۴۲    
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گفت: سامانه ای در حال راه اندازی است که تمام اطلاعات اردوگاه ها در آن ثبت شود امیدوارم بتوانیم از فضا های اردوگاه ها برای استفاده دانش آموزان بهره لازم را ببریم.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۰۹:۳۵    
شرکت تایرسازی "گود یر" (Goodyear) در راستای همکاری با ناسا ، برای ماه نورد های برنامه آرتمیس، لاستیک های بدون باد خواهد ساخت.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۰۹:۳۰    
دانشمندان موفق به ساخت ماسکی با حسگرهای ویژه شدند که می تواند ویروس های کرونا و آنفولانزا را حتی در غلظت های بسیار کم در هوا و محیط مایع تشخیص دهد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۰۹:۲۰    
براساس جدیدترین آمار گمرک چین، مبادلات تجاری پکن با تهران در 8 ماه نخست 2022، با افزایش 19 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل، به 11 میلیارد و 160 میلیون دلار رسیده است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۰۹:۱۵    
برنامه مسابقات هفته های هفتم و هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور فصل 02-1401 اعلام شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۰۹:۱۵    
عضو شورای عالی سیاستگذاری اجلاس بین المللی مجاهدان در غربت گفت: جایزه ای برای این اجلاس در نظر گرفته شده است که از سال بعد اصلاح خواهد شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۰۹:۰۰    
پنجمین نمایشگاه تخصصی بین المللی گاسترو نومی غذا و نوشیدنی (مواد اولیه و نوشیدنی های رستورانی) آبان 1401 در نمایشگاه شهر آفتاب تهران برگزار می شود.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۰۹:۰۰    
در آستانه هفته دفاع مقدس، جمعی از فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس و خانواده های شهدا، صبح چهارشنبه 30 شهریور 1401 با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۰۸:۴۰    
در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت اعلام شد که بیش از سه میلیون زائر اربعین به کشور بازگشتند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۰۸:۲۵    
محمدرضا سهیلی گفت: ما مشترکات فرهنگی و مذهبی بسیاری داریم که می تواند زمینه توسعه بیشتر این مناسبات شود.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۰۸:۰۵    
عبدالحمید قدیریان به عنوان دبیر هنری بخش نقاشی چهاردهمین سوگواره هنر عاشورایی معرفی شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۲۰:۳۰    
خانواده هایی که هنوز فرزاندان خود را به پایگاه ها برای غربالگری سلامت نبرده اند، تا پایان شهریور مهلت دارند اقدام کنند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۲۰:۳۰    
چادرملوی اردکان در دیداری خانگی در ورزشگاه شهید نصیری یک بر هیچ مغلوب حریف خود شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۲۰:۳۰    
رئیس ستاد هفته دفاع مقدس بسیج با اشاره به ملاقات پیشکسوتان دفاع مقدس با مقام معظم رهبری گفت: در این دیدار ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۲۰:۲۵    
یک بررسی بین المللی نشان می دهد با وجودی که مردم در مورد تغذیه خوب آموزش دیده اند، اما تغذیه مردم سراسر جهان به خصوص آمریکا نسبت به سی سال قبل بدتر شده است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۲۰:۲۰    
بورس انرژی ایران فردا (چهار شنبه) میزبان عرضه بیش از 91 هزار و 480 تن فراورده هیدروکربوری است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۲۰:۲۰    
کتاب عیون مسائل نفس و شرح آن در دوجلد به زبان فارسی تجدید چاپ شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۲۰:۲۰    
معاون اول رئیس جمهور بر ضرورت توسعه همکاری های مشترک میان تهران و کازان در بخش های مختلف تأکید کرد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۲۰:۱۵    
نخستین جلسه کارلوس کی روش با بازیکنان تیم ملی فوتبال پس از اضافه شدن تمامی لژیونر ها به اردوی وین برگزار شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۲۰:۱۱    
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از توقیف یک سواری پژو و کشف 138هزار قرص غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۲۰:۱۰    
یک دستگاه خودرو سواری حامل مقادیر زیادی کالای قاچاق به ارزش 6 میلیارد و 500 میلیون در کوار کشف شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۲۰:۰۵    
با پیگیرهای رسانه و ورود متولیان، مجوز اصلاح هندسی بلوار اصلی آوج، صادر شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۲۰:۰۵    
تیم نفت و گاز گچساران بر سکوی دوم رقابتهای لیگ برتر تنیس روی میز باشگاه های کشور ایستاد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۲۰:۰۵    
رزمایش سراسری سپاس و میثاق با یاوران ولایت در آستانه چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس در استان برگزار شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۲۰:۰۵    
تلاش های ماموران انتظامی برای تامین امنیت روانی و اجتماعی مردم و همچنین اعمال قانون در این زمینه ستودنی است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۲۰:۰۵    
دیدار دوستانه تیم های ملی تپانچه ایران و عمان برگزار شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۲۰:۰۱    
برای دومین سال متوالی، لیگ مینی فوتبال بانوان شهر تهران تا پایان مهر سال جاری در منطقه 12 ادامه دارد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۲۰:۰۱    
در آستانه هفته دفاع مقدس از سالها صبر و استقامت خانواده شهید صالح حاجی در مهاباد قدردانی شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۲۰:۰۰    
تیم ملی جودو با یک نقره و برنز توسط فتحی پور و باغچقی در مسابقات جودو جام ریاست جمهوری تاجیکستان به کار خود پایان داد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۲۰:۰۰    
برای تسهیل در روند خدمات رسانی به زائران دو گروه تخصصی انتظامی از استان به مناطق مرزی چذابه اعزام شدند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۲۰:۰۰    
انتشارات آستان قدس رضوی برنامه های مختلفی با محوریت کتاب، ویژه دهه پایانی ماه صفر و همچنین هفته دفاع مقدس اجرا می کند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۲۰:۰۰    
مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت:تا پایان سال جاری 95 روستای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند و گاز رسانی به کل روستا های کردستان تا پایان سال 1402 انجام خواهد شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۱۹:۵۶    
ظرفیت رشته های بیهوشی، عفونی و طب اورژانس دانشگاه های علوم پزشکی کشور تکمیل شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۱۹:۵۵    
شناسنامه واحدهای شیمیایی استان سمنان در جلسه مشترک شورای پدافند غیر عامل و قرارگاه پدافند شیمیایی رونمایی شد
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۱۹:۵۵    
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: 1.2 میلیار دلار اعتبار برای ساخت راه آهن بوشهر- شیراز از محل منابع نفت تامین شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۱۹:۵۵    
تفاهم نامه همکاری میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی به امضا رسید.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۱۹:۵۰    
در آستانه بازگشایی مدارس نظارت بر بازار لوازم تحریر تشدید می شود.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۱۹:۵۰    
دانشجویان چند روز مانده تا مهر، در کلاس ها حاضری زدند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۱۹:۵۰    
همزمان با فصل برداشت پسته ، پسته کاران خسارت دیده سیرجانی از کاهش چشمگیر محصول باغها ناراضی هستند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۱۹:۵۰    
شهردارمنطقه 2 گفت: محور های پرترافیک به منظور ارتقای ایمنی و تسهیل در تردد شهروندان در ایام بازگشایی مدارس شناسایی شد
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۱۹:۴۶    
ساماندهی گذرگاه های عابر پیاده و ایمن سازی معابر در محدوده مدارس با همکاری شهرداری اصفهان راه اندازی شده است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۱۹:۴۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: آنچه موجب پیوند کشور های عضو موسسه فرهنگی اکو می شود، عناصری، چون تاریخ، تمدن و زبان است و از این منظر ظرفیت فرهنگی فوق العاده ای پیش روی اکو قرار دارد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۱۹:۴۰    
شهردار منطقه 14 از پویش رسم مهرورزی به منظور ترویج فرهنگ انفاق و نوع دوستی خبر داد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۱۹:۴۰    
دغدغه والدین در آستانه سال تحصیلی با بازار فصلی لباس فرم مدارس گره خورد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۱۹:۴۰    
سکان هدایت تیم ملی پاراتیراندازی در دستان پیشکسوت خوزستان قرار گرفت.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۱۹:۴۰    
بانک مرکزی اعلام کرد: طی پنج ماهه نخست سال 1401 ارزش صادرات 20.9 میلیارد دلار بود که افزایش 21.3 درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال 1400 داشت.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۱۹:۴۰    
نمایشگاه سوگ در آینه با موضوع عزاداری های دهه آخر صفر در حرم مطهر رضوی و پیاده روی زائران در نگارخانه رضوان گشایش یافت.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۱۹:۴۰    
کتاب قرائتی جدید از هشت سال دفاع مقدس چهارشنبه 30 شهریور 1401 بررسی می شود.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۱۹:۴۰    
صندوق کودکان سازمان ملل متحد یونیسف ، از محروم شدن هفت میلیون کودک سودانی از تحصیل خبر داد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۱۹:۳۵    
کمبود منابع آبی بر اثر کاهش نزولات جوی و تغییر اقلیم از جمله عواملی هستند که این روز ها منابع آبی کشور و استان ایلام را تحت تاثر قرارداده است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۱۹:۳۵    
در دیدار استاندار خراسان جنوبی و معاون امور اقتصادی سازمان برنامه و بودجه کشور، روند اجرای طرح راه آهن بیرجند – قاین- یونسی، یک گام به جلو رفت.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۱۹:۳۵    
بارش باران در روستاهای چشمه دره ، کزنگان ، پنبه زار، تا تلچگاه و دره های آبنما در بخش مرکزی شهرستان باشت منجر به جاری شدن سیلاب شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۱۹:۳۵    
کتاب مجاهدت ارتش جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس چهارشنبه 30 شهریور ماه 1401 نقد و بررسی می شود.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۱۹:۳۵    
رییس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی گفت: عضویت رسمی ایران در سازمان همکاری شانگهای به طور حتم باعث جهش مبادلات تجاری و صادرات محصولات کشاورزی و مواد غذایی خواهد شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۱۹:۳۳    
دغدغه والدین در آستانه سال تحصیلی با بازار فصلی لباس فرم مدارس گره خورد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۱۹:۳۲    
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس 9 برنامه فرهنگی نظامی و آموزشی در شهر اصفهان برگزار می شود.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۱۹:۳۲    
کنگره ملی میرزا کوچک خان جنگلی 11 آذر ماه سال جاری در ماسال برگزار می شود.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۱۹:۳۲    
شهروند خبرنگار، سوژه هایی که شهروندان از طریق شماره 09108994790 برای خبرگزاری صداوسیما ارسال کرده اند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۱۹:۳۰    
با هدف تکمیل طرح بزرگ توسعه کریدور شمال به جنوب 80 کیلومتر راه اصلی در شهرستان خوی بهسازی و تعریض می شود.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۱۹:۲۵    
فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نیروی زمینی ارتش گفت: گرامیداشت هفته دفاع مقدس یک فرصت بسیار ارزشمندی است تا بتوانیم ارزش های اخلاقی و انسانی رابه جامعه جهانی نشان دهیم.