جمعه ۱۰ فروردینساعت ۰۳:۳۵Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه خبر 29 اسفند 1394 - irinn.ir

شبکه خبر 29 اسفند 1393 شبکه خبر 31 فروردین 1394 شبکه خبر 30 اردیبهشت 1394 شبکه خبر 31 خرداد 1394 شبکه خبر 31 تیر 1394 شبکه خبر 31 مرداد 1394 شبکه خبر 31 شهریور 1394 شبکه خبر 30 مهر 1394 شبکه خبر 30 آبان 1394 شبکه خبر 30 آذر 1394 شبکه خبر 30 دی 1394 شبکه خبر 30 بهمن 1394 شبکه خبر 1 اسفند 1394 شبکه خبر 2 اسفند 1394 شبکه خبر 8 اسفند 1394 شبکه خبر 9 اسفند 1394 شبکه خبر 10 اسفند 1394 شبکه خبر 11 اسفند 1394 شبکه خبر 12 اسفند 1394 شبکه خبر 13 اسفند 1394 شبکه خبر 14 اسفند 1394 شبکه خبر 15 اسفند 1394 شبکه خبر 16 اسفند 1394 شبکه خبر 17 اسفند 1394 شبکه خبر 18 اسفند 1394 شبکه خبر 19 اسفند 1394 شبکه خبر 20 اسفند 1394 شبکه خبر 21 اسفند 1394 شبکه خبر 22 اسفند 1394 شبکه خبر 23 اسفند 1394 شبکه خبر 24 اسفند 1394 شبکه خبر 25 اسفند 1394 شبکه خبر 26 اسفند 1394 شبکه خبر 27 اسفند 1394 شبکه خبر 28 اسفند 1394 شبکه خبر 29 اسفند 1394 
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۳:۳۶    
شبکه های تلویزیونی ترکیه به نقل از منابع بیمارستانی گزارش دادند در انفجار انتحاری روز شنبه در مرکز شهر استانبول یک ایرانی کشته و سی و شش نفر هم زخمی شدند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۳:۳۰    
برای تامین آرامش و امنیت مسافرت های نوروزی دستگاه های و سازمان های مختلفی بسیج شده اند. سازمان های مرتبط با حمل و نقل جاده ای ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۱:۱۶    
دکتر محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در پایان دیدار یک روزه خود از ترکیه در تماسی تلفنی با یکی از مجروحان ایرانی عملیات تروریستی استانبول که در بیمارستان بستری است، از وی احوال پرسی کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۱۷    
سفر و جاده /ارتباط پلیس راه / جاذبه های گردشگری کرمانشاه/خریدهای نوروزی در آخرین ساعات سال/ تغییر ساعت رسمی/دیدارهای خرازی در دمشق /ظریف در ترکیه/انفجار استانبول/ساعت زمین/سقوط هواپیما در روسیه ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۱۷    
ظریف در دیدار با اردوغان: محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه که در حال دیدار از ترکیه است عصر امروز در استانبول با رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه دیدار و در خصوص روابط دوجانبه و مسائل منطقه ای تبادل ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۹:۵۷    
در حمله تروریستی انتحاری استانبول سه ایرانی مجروح شدند که حال هر سه آنان رضایتبخش است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۹:۰۵    
بانوی آلمانی با حضور در حرم مطهر رضوی به دین مبین اسلام مشرف شد و مذهب تشیع را برای خود برگزید.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۸:۵۶    
جمله رژیم صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید از بیانات حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان مهمترین و به یادماندنی ترین جمله معظم له در سال 94 از نگاه مردم انتخاب شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۸:۴۱    
نخست وزیر انگلیس با انتقاد از بانک دولتی بارکلیز برای سرپیچی اش از فرایندهای نقل و انتقالات مالی با ایران، گفت که این کار خلاف سیاست دولت انگلیس است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۸:۳۵    
اولین قسمت از دورهمی درحالی با اجرا و کارگردانی مهران مدیری در مقابل دوربین روی آنتن شبکه نسیم رفت که او در بخشی از گفتگوی خود با برزو ارجمند از وی اعتراف های جالبی گرفت.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۸:۳۲    
کرباسیان: رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: امروز بیش از 70 درصد از گمرکات کشور مجهز به سامانه یکپارچه امور گمرکی شده اند و 95 درصد از عملیات ترخیص کالا را به شیوه الکترونیکی انجام می ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۸:۲۴    
رییس جمهور در پیام های جداگانه ای فرا رسیدن سال 1395 هجری شمسی و عید سعید نوروز را به سران کشورهای افغانستان، تاجیکستان، پاکستان، آذربایجان، ترکمنستان، ارمنستان، ترکیه، قزاقستان و ازبکستان تبریک گفت.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۷:۴۷    
در ادامه رقابت های والیبال نشسته جام بین قاره ای ، امروز تیم مردان ایران 3-0 مقابل آمریکا به پیروزی رسید ، اما زنان کشورمان امروز 3 به صفر مغلوب برزیل شد و در دومین مسابقه 3 - 0 کانادا را مغلوب کرد .
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۷:۴۲    
دبیرکل سازمان ملل با انتشار پیامی، نوروز را به تمام کسانی که آن را جشن می گیرند، تبریک گفت و سنت های این جشن باستانی را منطبق با ارزش های سازمان ملل دانست.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۷:۳۲    
ترافیک در جاده ها؛ بازارها؛ شلوغی بانک ها؛ انفجار استانبول؛ دیدارهای خرازی در دمشق؛ ظریف در ترکیه؛ بازگشایی موقت آزادراه تهران- قزوین؛ یادمان فکه
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۷:۲۲    
ستاد ارتش ترکیه اعلام کرد: جنگنده های نیروی هوایی ترکیه پایگاه ها و مواضع گروه پ ک ک را در شمال عراق بمباران کردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۷:۱۹    
3 هزارو 600 متر از باند شرقی آزاد راه قزوین - رشت در محور منجیل - رودبار در مراسمی امروز با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به بهره برداری رسید.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۷:۱۳    
دولتمردان، دیپلمات ها و صاحبان شرکت های تجاری کره جنوبی پس از بررسی ها و برگزاری دهها نشست در ارتباط با کشورهای مختلف ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۷:۰۲    
پرداخت دیر هنگام حقوق بازنشستگان موجب ازدحام در برخی شعب کشیک بانک ها شد. بنابر اعلام بانک مرکزی شعب کشیک بانک ها در ایام نوروز فعالند. برخی دستگاه های خودپرداز هم امروز دچار اختلال جزئی شده بود.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۷:۰۲    
در آستانه سال جدید، کاروان های راهیان نور دسته دسته به خوزستان می آیند و از مناطق عملیاتی و یادمان های دوران دفاع مقدس دیدن می کنند ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۶:۰۵    
وزیر امور خارجه کشورمان که در استانبول به سر می برد با محکوم کردن حمله تروریستی به این شهر، مراتب تسلیت خود را به ملت ترکیه ابراز داشت.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۳۲    
زمان حرکت قطارهای مسافری رجا از ساعت 24 اول فروردین 1395، طبق ساعت رسمی کشور خواهد بود.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۷    
در نخستین روز فروردین هر سال ملت ایران آماده می شوند تا با شنیدن بیانات حکیمانه رهبر انقلاب در مشهد مقدس خط مشی سال نو را سرلوحه کارهای خود قرار دهند ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۱    
انفجار ظهر امروز در آنکارا 4 کشته و بیش از 30 کشته بر جا گذاشته است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۸    
ستاد هماهنگی خدمات سفر به مسافران نوروزی توصیه کرد پیش از آغاز سفر از وضعیت آب و هوایی مسیر و مقصد اطلاع کسب کنند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۲    
زن 54 ساله ای که در حادثه انفجار در بازار تهران مجروح شده بود فوت کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۲    
کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران با رئیس جمهور سوریه دیدار و گفتگو کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۷    
همزمان با ورود فرستاده سازمان ملل به صنعا پایتخت یمن، جنگنده های رژیم متجاوز سعودی امروز چندین بار شرق شهر تعز را بمباران کردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۵    
مدیر شرکت ملی پخش فرآورد ه های نفتی استان تهران اعلام کرد: در سه انبار استراتژی تهران بالغ بر یک میلیارد و 300 میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی برای برآورده کردن نیاز هموطنان در ایام نوروز ذخیره ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۳    
جنب و جوش در بازارها و افزایش تردد در جاده ها در آخرین روز سال 94 / رایزنی های ظریف در استانبول / تحولات منطقه و مناسبات تهران - آنکارا محور گفتگوی وزیر امور خارجه با مقامات ترکیه ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۳    
سال 1394 با فراز و فرودهای اقتصادی همراه بود ولی با همه اینها تراز تجاری کشور مثبت بود.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۰    
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: سامانه 09629 آماده دریافت شکایات و نظرات مسافران نوروزی در خصوص مراکز اقامتی ، فرهنگی، تاریخی و پذیرایی بین راهی است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۰    
مدیرعامل بورس انرژی گفت: با هماهنگی های صورت گرفته بین وزارت نفت و منطقه آزاد اروند، نخستین تالار معاملاتی بورس انرژی در آبادان در اوایل سال 95 راه اندازی می شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۸    
هرسال با فرارسیدن ایام نوروز بسیاری از ایرانیان به مناطق مختلف کشور سفر می کنند به گونه ای که حجم سفرها در این ایام به اوج می رسد ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۸    
جهادگران بومی با فعالیت های عمرانی ، فرهنگی ، آموزشی و بهداشتی به یاری مردم مناطق محروم استان شتافته اند. درحال حاضر بیش از 400 گروه جهادی در سیستان و بلوچستان فعالیت می کنند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۸    
مدیرعامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت : در شش ماه گذشته کشتی های ایرانی بدون مانع در بنادر کشورهای مختلف تردد کردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۸    
این روزها شهرهای مختلف کشور با جاذبه های متنوع مقصد مسافران و گردشگران نوروزی هستند. هموطنان با سفر به استانهای مختلف سعی می کنند از طبیعت و زیبایی های این مناطق بهره ببرند ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۲    
در حالی که هفته گذشته بیش از 50 نفر بر اثر بارش شدید باران در ایالت های بلوچستان و خیبرپختونخوا جان خودشان را از دست دادند ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۹    
تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران در رقابت های جام بین قاره ای سومین پیروزی متوالی خود را به دست آورد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۶    
پل افشاری محمدحسن خان بابل شامگاه جمعه با واسپاری بار هدایت ترافیک شهری به پل جدید بازنشسته شد تا از این پس به منزله یک اثر تاریخی از گردشگران داخلی و خارجی دلربایی کند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۳    
در آستانه عید نوروز بسیاری از هموطنان، نیازمندان را از یاد نبرده اند و شادیهای شان را با آنها تقسیم می کنند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۰    
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: در ایام نوروز ساعات کار موزه ها و پایگاه های تاریخی 2 ساعت افزایش می یابد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۰    
پانزده فیلم ایرانی به رقابت در دومین جوایز جهانی فیلم کوتاه راه یافتند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۳:۰۶    
قرعه کشی دور یک چهارم نهایی فوتبال لیگ قهرمانان و لیگ اروپا روز جمعه در مقر یوفا در نیون سوئیس برگزار شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۲:۳۹    
بشیرباباجان زاده فرنگی کار وزن 130 کیلوگرم با شکست در برابر نورماخان تنالیف از قزاقستان، شانس کسب سهمیه المپیک را از دست داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۲    
دو فضانورد روس به همراه جف ویلیامز فضانورد کهنه کار آمریکایی شنبه وارد ایستگاه فضایی بین المللی شدند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰    
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با رئیس جمهور سوریه در دمشق دیدار کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۵    
بشیرباباجان زاده فرنگی کار وزن 130 کیلوگرم با شکست در برابر نورماخان تنالیف از قزاقستان، شانس کسب سهمیه المپیک را از دست داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۴    
هزاران نسخه خطی نفیس فارسی به علت شرایط نامناسب نگهداری در مرکز تحقیقات فارسی ایران و پاکستان در خطر نابودی است. در این کتابخانه بیش از 60 هزار عنوان کتاب قدیمی به زبان فارسی نگهداری می شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۴    
سفر نوروزی، نوروزنامه ها، سقوط هواپیما در روسیه، عملیات بروکسل، تحولات سوریه، جنب جوش خرید در بازارهای کشور و ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۱:۲۷    
کمیته صلیب سرخ جهانی سال 2015 را خونین ترین سال برای غیرنظامیان افغان اعلام کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۱:۲۱    
تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران سومین مسابقه خود در رقابت های جام بین قاره ای را به برزیل واگذار کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۸    
کاسترو رئیس جمهور کوبا- به نشانه همبستگی کوبا و ونزوئلا که هر دو خصومتی دیرینه با آمریکا دارند- نشان خوزه مارتی را به سینه همتای ونزوئلایی خود آویخت.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۵    
مسئول اردویی سازمان بسیج مستضعفین گفت: امسال در ایام نوروز شاهد استقبال بیشتر زائران برای بازدید از سرزمین نور هستیم.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۵    
سال 94 هم به مانند سال های گذشته سالی پربار برای حوزه سلامت بود.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۲    
بیش از 3 هزار نسخه خطی منحصر به فرد فارسی در کتابخانه گنج بخش مرکز تحقیقات فارسی ایران و پاکستان در خطر نابودی است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۲    
زمین لرزه ای به قدرت شش و دو دهم درجه در مقیاس امواج درونی زمین - ریشتر - منطقه ای در آلاسکا را لرزاند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۷    
رئیس عملیات مدیریت راه های کشور از ترافیک سنگین در آزاد راه تهران - کرج و محورهای چالوس خبر داد. همزمان سازمان هواشناسی اعلام کرد از فردا سامانه بارشی فعال از شمال غرب وارد کشور می شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۵    
دولت افغانستان به مناسبت جشن نوروز دو روز تعطیل سراسری اعلام کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۲    
در جبهه های نبرد حق علیه باطل و با نزدیک شدن به آغاز سال جدید، سنگر تکانی مرسوم بود. گاهی سفره هفت سین هم رو به راه می شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۹    
سال 94 شاهد از دست دادن چند تن از هنرمندان و چهره های به نام و تاثیرگذار تئاتری بودیم که خاطرات ماندگاری را برای مردم ایران به ثبت رسانده بودند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۷    
کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا اعلام کرد: پنجم آوریل 17 فروردین جلسه ای برای بررسی اقدامات اخیر ایران و روند اجرای توافق هسته ای برگزار می کند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۴    
کنفدراسیون فوتبال آسیا تاریخ قرعه کشی دور نهایی رقابت های فوتبال انتخابی جام جهانی 2018 و جام ملت های آسیا 2019 را اعلام کرد و وضعیت قرعه کشی دور نهایی رقابت های قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در هند ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۴    
قانون ملی شدن صنعت نفت در واقع پیشنهادی بود که به امضای همه اعضای کمیسیون مخصوص نفت در مجلس شورای ملی ایران در 17 اسفند 1329 به مجلس ارائه شد و مجلس سنا نیز این پیشنهاد را در 29 اسفند 1329 تصویب کرد ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۴    
امسال با تمام خاطراتش در حال تمام شدن است. شیرین ترین و تلخ ترین خاطرات مردم را در گزارش خبرنگار شبکه خبر ببینید.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۱    
همزمان با آغاز رسمی تعطیلات نوروزی، اسباب کشی در سراسر کشور ممنوع شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۱    
بر اساس ماده واحده این قانون، ساعت رسمی کشور هر سال در ساعت 24 روز اول فروردین یک ساعت به جلو کشیده می شود و در ساعت 24 روز سی ام شهریور به حال سابق برگردانده می شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۸    
پژوهشگران موفق شده اند از گوجه فرنگی های له شده ، خراب و بی استفاده برق تولید کنند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۴    
امروز 29 اسفند و همزمان با روز جهانی ساعت زمین، پل طبیعت، برج میلاد، برج آزادی، گنبد مینا و برج طغرل، یک ساعت خاموش خواهند شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۴    
روز پایانی سال در حال سپری شدن است و مردم پس از خریدها خود را برای عید نوروز آماده می کنند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۸:۳۶    
در نخستین بازی هفته بیست و هفتم بوندسلیگای آلمان، شالکه رده پنجمی 2-1 مونشن گلادباخ، تیم چهارم جدول را شکست داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۸:۳۴    
در پانزدهمین نمایشگاه هوایی راهیان نور در پایگاه چهارم شکاری دزفول علاوه بر نمایش هواپیماهای جنگنده و شکاری انواع تجهیزات هوایی، نظامی و فرهنگی به نمایش در آمده است ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۸:۳۳    
نمایندگان شورای شهر ژنو در پی اعلام همبستگی یکی از همکارانشان با زنان محجبه وی را به شدت مورد حمله قرار دادند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۸:۳۰    
محققان علوم پزشکی در دانشگاه کونکوردیا در کانادا اعلام کردند: مولکول هایی را کشف کرده اند که بر طول عمر و جوان ماندن تاثیرمی گذارند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۸:۱۸    
کادر فنی تیم ملی فوتبال، اسامی 24 بازیکن را برای حضور در دو دیدارِ تیم کشورمان مقابل هند و عمان اعلام کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۷:۵۲    
در حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری و نوار غزه یک فلسطینی شهید شد و دوازده فلسطینی دیگر زخمی شدند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۷:۴۹    
در تعطیلات نوروز و هنگام سفر در این روزها، مسافران علاوه بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی لازم است که به تغذیه خود نیز در طول سفر توجه ویژه ای داشته باشند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۷:۴۹    
افشای تقلب مدیران شرکت خودروسازی فولکس واگن درخصوص میزان آلایندگی خودروهای تولیدی این شرکت، به دردسری بزرگ برای دومین شرکت خودروساز جهان تبدیل شده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۷:۳۵    
نخست وزیر بلژیک و رئیس جمهور فرانسه دستگیری تروریست فراری و از طراحان حملات پاریس را تائید کردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۷:۲۶    
متن افشا شده نامه ای که هیلاری کلینتون در سال های مذاکره سعید جلیلی با 1+5 نوشته نشان می دهد که آمریکا از همان زمان خواستار سقوط بشار اسد بوده و مذاکرات را هم راه حل قطعی برای از بین بردن توان هسته ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۷:۱۱    
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از فردا سامانه بارشی فعالی از شمال غرب وارد کشور می شود.