پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۹:۵۰Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه خبر 14 دی 1398 - irinn.ir

شبکه خبر 29 اسفند 1393 شبکه خبر 29 اسفند 1394 شبکه خبر 24 بهمن 1395 شبکه خبر 29 اسفند 1396 شبکه خبر 29 اسفند 1397 شبکه خبر 31 فروردین 1398 شبکه خبر 31 اردیبهشت 1398 شبکه خبر 31 خرداد 1398 شبکه خبر 31 تیر 1398 شبکه خبر 31 مرداد 1398 شبکه خبر 31 شهریور 1398 شبکه خبر 30 آبان 1398 شبکه خبر 30 آذر 1398 شبکه خبر 14 بهمن 1398 شبکه خبر 1 دی 1398 شبکه خبر 2 دی 1398 شبکه خبر 3 دی 1398 شبکه خبر 4 دی 1398 شبکه خبر 5 دی 1398 شبکه خبر 6 دی 1398 شبکه خبر 7 دی 1398 شبکه خبر 8 دی 1398 شبکه خبر 9 دی 1398 شبکه خبر 10 دی 1398 شبکه خبر 11 دی 1398 شبکه خبر 12 دی 1398 شبکه خبر 13 دی 1398 شبکه خبر 14 دی 1398 شبکه خبر 15 دی 1398 شبکه خبر 16 دی 1398 شبکه خبر 17 دی 1398 شبکه خبر 18 دی 1398 شبکه خبر 19 دی 1398 شبکه خبر 20 دی 1398 شبکه خبر 21 دی 1398 شبکه خبر 22 دی 1398 شبکه خبر 23 دی 1398 شبکه خبر 24 دی 1398 شبکه خبر 25 دی 1398 شبکه خبر 26 دی 1398 شبکه خبر 27 دی 1398 شبکه خبر 28 دی 1398 شبکه خبر 29 دی 1398 شبکه خبر 30 دی 1398 
شبکه خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۷:۰۵    
وزیران امور خارجه ایران و روسیه آخرین تحولات منطقه ای و بین المللی پس از ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را بررسی کردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۲۳:۲۰    
رحیم نوعی اقدم از فرماندهان مقاومت: دشمن شناسی سردار از نبوغ منحصر به فرد بودن سردار سلیمانی بود بطوریکه شیوه عمل، جنگ، تقدم و تاخر دشمن را می دانست.
شبکه خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۲۳:۱۰    
مظفری کارشناس داوری : به دلیل حاشیه های زیاد در داوری و چینش نادرست داوران عملکرد خوبی از داوران دیده نمی شود و کارایی داوران را با مشکل مواجه کرده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۲۲:۱۵    
آموزش و پرورش شهر تهران: به منظور تسهیل حضور دانش آموزان در مراسم تشییع و مجالس ترحیم سردار سلیمانی و همرزمانش امتحانات نهایی و غیرنهایی روزهای دوشنبه 16 و سه شنبه 17 دی ماه برگزار نمی شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۲۲:۰۵    
فرمانده کل سپاه گفت: ترور سردار سلیمانی نقطه آغازی برای پایان حضور آمریکا در منطقه است. این عبارت ثبت شود، زیرا بعد ها همه تحقق آن را خواهند دید.
شبکه خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۲۱:۴۰    
داستان ما و تو، نه داستان جنگ و حادثه که راز عاشقی بود، راز آن معشوق که از در می آمد و عاشق که ناگزیر از دیوار بیرون می رفت.
شبکه خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۲۱:۳۵    
حاج قاسم، یادآور ویژگی ها و خصایص والایی است، که هر کدام به تنهایی یک شخصیت را به اسطوره تبدیل می کند.
شبکه خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۲۱:۳۰    
تصاویر کمتر دیده شده از حضور و مناجات سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در پروژه بازسازی عتبات را در این بخش ملاحظه فرمائید.
شبکه خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۲۱:۲۵    
سامانه سرد بارشی در کشور امشب و فردا همه 31 استان را فرا می گیرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۲۱:۲۰    
چهار همرزم و همراه که در زمین، هم قدم حاج قاسم بودند، در آسمانی شدن هم تنهایش نگذاشتند.
شبکه خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۲۱:۰۵    
وداع باشکوه با سرداران سرافراز در کربلای معلی و برنامه های تشییع پیکر آنان در صدر خبرهای امشب قرار دارد.
شبکه خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۲۰:۳۵    
وحشت و واهمه مدعیان آزادی را می شود از سیاه کردن پست های تسلیت سردار در فضای مجازی دید.
شبکه خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۹:۴۰    
وزیران امور خارجه ایران و عراق آثار و پیامد های اقدام تروریستی اخیر آمریکا را مورد گفتگو و تبادل نظر قرار دادند
شبکه خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۹:۳۰    
نیویورک تایمز فاش کرد: کاخ سفید 20 ایمیل را که بین دستیار ترامپ و دستیار زلینسکی، رئیس جمهور اوکراین ردو بدل شده منتشر نکرده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۹:۲۵    
رئیس جمهور، اقدام آمریکا در به شهادت رساندن سپهبد شهید قاسم سلیمانی را اشتباه بزرگی دانست و تاکید کرد: اگر در برابر اقدام متجاوز سکوت کنیم ممکن است موجب جسارت بیشتر متجاوز شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۹:۱۰    
رئیس جمهور در دیدار وزیرخارجه قطر: اقدام تروریستی اخیر آمریکا را به عنوان حمایت جدید آن کشور از تروریسم می دانیم؛ شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی ...
شبکه خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۹:۰۰    
دل های بی قراری که از روز گذشته، در ماتم از دست دادن شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس عزادارند، پیکر این شهدا را در حرم امام حسین (ع) تشییع کردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۸:۰۰    
دانشجویان دانشگاه های مختلف تهران، ظهر شنبه از مقابل مسجد دانشگاه تهران تا خیابان فلسطین راهپیمایی کردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۷:۴۰    
استاندار خوزستان از برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید قاسم سلیمانی در اهواز رأس ساعت هشت صبح خبر داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۷:۲۵    
معاونت آموزشی وزارت علوم در خصوص امکان تعویق امتحانات روز دوشنبه دانشگاه ها برای شرکت دانشگاهیان در تشییع پیکر سردار سلیمانی اطلاعیه داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۷:۱۵    
کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با صدور بیانیه ای آورده است: آمریکای جنایتکار با اقدام وحشیانه و ناجوانمردانه خود در شهادت سردار سلیمانی، باید منتظر انتقامی سخت باشد.
شبکه خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۶:۵۰    
آموزش و پرورش شهر تهران: به منظور تسهیل حضور دانش آموزان در مراسم تشییع و مجالس ترحیم سردار سلیمانی و همرزمانش امتحانات نهایی و غیرنهایی روزهای دوشنبه 16 و سه شنبه 17 دی ماه برگزار نمی شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۶:۵۰    
معاونت آموزشی وزارت علوم در خصوص امکان تعویق امتحانات روز دوشنبه دانشگاه ها برای شرکت دانشگاهیان در تشییع پیکر سردار سلیمانی اطلاعیه داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۶:۳۰    
طلاب، علما و حوزویان سراسر کشور در اعلام انزجار از اقدام جنایت کارانه رژیم آمریکا در ترور فرماندهان مقاومت در شهر های مختلف تجمع کردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۵:۵۰    
دل مردم ایران، و ملت های منطقه، امروز همگام با مردم عراق، تشییع کننده ی پیکر فرماندهان رشید مقاومت بود در کاظمین.
شبکه خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۵:۴۵    
با گذشت بیش از 24 ساعت از ترور شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، تحلیل این رویداد در صدر اخبار رسانه های بین المللی قرار دارد.
شبکه خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۵:۴۵    
پیکر پاک سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پس از ورود به خوزستان، در خراسان رضوی، تهران، قم و کرمان تشییع می شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۴:۴۰    
تصویر و نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، همچنان موضوع داغ فضای مجازی است.
شبکه خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۴:۰۰    
مردم در سراسر ایران نیز در واکنش هایی قدرشناسانه، و البته همراه با حزن، به سردار رشیدشان، سپهبد حاج قاسم سلیمانی، عرض ارادت می کنند.
شبکه خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۳:۴۵    
باوجود اقدام غرض ورزانه اینستاگرام در حذف مطالب و پست های مربوط به #سردار_سلیمانی ، اهالی ورزش و هنر کشور شهادت این قهرمان ملی را تسلیت می گویند.
شبکه خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۳:۳۵    
دور نخست گفتگو های وزرای امور خارجه ایران و قطر در تهران برگزار شد و دور دوم این گفتگو ها به صورت خصوصی در حال برگزاری است.
شبکه خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۳:۳۰    
دارنده 2 نشان پارالمپیک گفت: اجازه نخواهیم داد پرچمی که سردار شهید قاسم سلیمانی برافراشته، به زمین بیفتد.
شبکه خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۳:۰۰    
هیات های مذهبی و مادحین اهل بیت (ع) ساعت 15 امروز شنبه 14 دی ماه در سوگ شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی در میدان فلسطین تهران تجمع می کنند.
شبکه خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۲:۵۰    
آیین نامه اعطای وام 240 میلیون تومانی تسهیلات خرید یا ساخت مسکن از امروز (شنبه 14 دی) به شعب بانک عامل ابلاغ شده و مشتریان می توانند با خرید اوراق تسهیلات مسکن، از این تسهیلات استفاده کنند.
شبکه خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۲:۴۰    
نماهنگ "رقص در خون" در توصیف سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی منتشر شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۲:۲۰    
وزیر خارجه روسیه ترور سردار سلیمانی را ناقض هنجار های بین المللی تعبیر کرد و به آمریکا درباره تبعات سنگین آن بر صلح و امنیت منطقه هشدار داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۲:۲۰    
سخنگوی ارشد نیرو های مسلح گفت: اگر جنگ و درگیری صورت بگیرد این آمریکایی ها هستند که آسیب جدی خواهند خورد و اگر دیوانگی کنند، پاسخ شدیدتری به آن ها می دهیم.
شبکه خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۲:۰۵    
پیکر های مطهر شهدای حمله تروریستی امریکا، صبح شنبه 14 دی ماه 98 با حضور گسترده و معنی دار مردم عراق در کاظمین بغداد برگزار شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۲:۰۰    
قیمت نفت خام برنت با 3.5 درصد افزایش به 68.60 دلار در هر بشکه رسیده است. تمام شرکت های نفتی جهان و سرمایه گذاران نفتی، در واهمه انتقام سخت ایران و تاثیرات جدی آن بر اقتصاد جهان هستند.
شبکه خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۱:۵۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: وزیر امور خارجه قطر امروز به تهران سفر و با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو می کند.
شبکه خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۱:۰۰    
شبکه تلویوزیونی "سی ان ان" : مردم عراق از نقض و تجاوز به حاکمیت کشورشان توسط آمریکا خشمگین هستند.
شبکه خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۰:۴۵    
بنابر اعلام سازمان هواشناسی، از امروز شنبه 14 دی ماه تا سه روز آینده بیشتر مناطق کشور بارانی است که این بارش ها در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود.
شبکه خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۰:۳۵    
رئیس جمهور با حضور در منزل شهید سلیمانی از مجاهدت ها، فداکاری ها و ایثار این سردار شجاع جبهه مقاومت تجلیل کرد و گفت: شهید سلیمانی در تاریخ ملت ایران و آزادی خواهان جهان سرافراز و جاودانه خواهد ماند.
شبکه خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۰:۳۰    
زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر شهلا ریاحی بازیگر فقید سینمای ایران تغییر کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۰۹:۲۰    
رئیس جمهور با حضور در منزل شهید سلیمانی از مجاهدت ها، فداکاری ها و ایثار این سردار شجاع جبهه مقاومت تجلیل کرد و گفت: شهید سلیمانی در تاریخ ملت ایران و آزادی خواهان جهان سرافراز و جاودانه خواهد ماند.
شبکه خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۰۸:۳۰    
نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد اقدام آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی و همراهان وی را یک اقدام تروریستی جنایتکارانه دانست که موجب مسئولیت بین المللی دولت آمریکا است.
شبکه خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۰۸:۱۵    
در حمله بامداد شنبه هواپیما های آمریکایی به نیرو های الحشد الشعبی عراق 6 نفر شهید شدند.
شبکه خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۰۸:۰۵    
وزیر امورخارجه گفت: ایران حق قانونی دارد که در هر زمان و به هر شکلی که خود صلاح بداند پاسخ اقدام تروریستی آمریکایی ها را بدهد.
شبکه خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۰۷:۵۵    
مراسم تشییع شهدای جنایت تروریستی بامداد جمعه آمریکا صبح امروز در بغداد برگزار می شود.