جمعه ۱۰ فروردینساعت ۰۳:۰۴Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایثار 4 آذر 1400 - isaar.ir

ایثار 29 اسفند 1393 ایثار 29 اسفند 1394 ایثار 30 اسفند 1395 ایثار 29 اسفند 1396 ایثار 1 فروردین 1397 ایثار 29 اسفند 1398 ایثار 30 اسفند 1399 ایثار 31 فروردین 1400 ایثار 1 اردیبهشت 1400 ایثار 31 خرداد 1400 ایثار 31 تیر 1400 ایثار 31 مرداد 1400 ایثار 31 شهریور 1400 ایثار 30 مهر 1400 ایثار 1 آبان 1400 ایثار 30 دی 1400 ایثار 1 بهمن 1400 ایثار 29 اسفند 1400 ایثار 1 آذر 1400 ایثار 2 آذر 1400 ایثار 3 آذر 1400 ایثار 4 آذر 1400 ایثار 5 آذر 1400 ایثار 6 آذر 1400 ایثار 7 آذر 1400 ایثار 8 آذر 1400 ایثار 9 آذر 1400 ایثار 10 آذر 1400 ایثار 11 آذر 1400 ایثار 12 آذر 1400 ایثار 13 آذر 1400 ایثار 14 آذر 1400 ایثار 15 آذر 1400 ایثار 16 آذر 1400 ایثار 17 آذر 1400 ایثار 18 آذر 1400 ایثار 19 آذر 1400 ایثار 20 آذر 1400 ایثار 21 آذر 1400 ایثار 22 آذر 1400 ایثار 23 آذر 1400 ایثار 24 آذر 1400 ایثار 25 آذر 1400 ایثار 26 آذر 1400 ایثار 27 آذر 1400 ایثار 28 آذر 1400 ایثار 29 آذر 1400 ایثار 30 آذر 1400 
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۷ - ۱۵:۲۶    
دومین یادبود 400ورزشکار شهید استان خراسان رضوی امروز در سالن همایش های ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۷ - ۰۹:۲۵    
کتاب خون و نمک در خصوص یکی از رزمندگان دلیجان در دوران دفاع مقدس روز پنجشنبه هم زمان با هفته گرامیداشت بسیج با حضور فرمانده لشگر علی ابن ابی طالب ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۷ - ۰۹:۱۰    
سی و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه خانواده های معظم شاهد و ایثارگر، در استان قزوین برگزار می شود.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۷ - ۰۹:۰۱    
پیکر پاک شهید مدافع وطن مهدی محرم با حضور جمعی از مردم و مسوولان استانی در بویین زهرا تشییع شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۷ - ۰۸:۵۸    
اراک - ایرنا - جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: ایران اسلامی اکنون به برکت تفکر دفاع مقدس و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب، باوجود تحریم ها در اوج قله های اقتدار قرار دارد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۷ - ۰۸:۵۸    
مراسم تشییع پیکر شهید مدافع وطن مهدی محرم در ستاد فرماندهی انتظامی استان قزوین برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۷ - ۰۸:۴۰    
مزار شهدای استان قزوین همزمان با هفته بسیج غبارروبی و عطرافشانی شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۷ - ۰۸:۲۸    
حوزه / محمدتقی واقعا به درس خواندن و مطالعه علاقه داشت، به طوری که خانواده اش می گویند دو چرخه اش را فروخت و با پول آن چندین جلد کتاب خرید .
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۸:۳۵    
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان تهران ؛ در مراسمی با حضور مردم ؛ مسئولان و بسیجیان فیروزکوه مزار شهدای بهشت سجاد (ع) این شهرستان غبار روبی ، عطر افشانی و گلباران شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۴:۰۵    
پرده برداری از یادمان شهدای برق منطقه ای یزد در مراسمی با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۳:۲۰    
حاج سیدعلی طباطبایی میرک آباد پدر شهید سیدمحمد طباطبایی دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۲:۱۱    
سردار قریشی گفت: جمهوری اسلامی با اتکا بر خود به یک الگو برای دنیا تبدیل شده و امروز در دنیا بسیاری از پایتخت های جهان اسلام و کشورهای دیگر با لطف و حمایت نیروهای مسلمان منطقه به ویژه ملت مسلمان ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۲:۰۲    
استاندار البرز در دیدار با خانواده شهیدان فهمیده گفت: خانواده شهیدان فهمیده الگویی برای همه مردم کشور هستند ولی اعتقاد دارم که باید بلحاظ فرهنگی بیشتر مطرح شوند.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۰:۲۷    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه بابیان اینکه بسیج فرهنگ اقتدار و مایه پیشرفت و فتح قله های پیروزی در میهن اسلامی بوده است ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۰:۱۵    
به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج، گلزار شهدای روستای میمری با حضور خانواده های معظم شهدا عطر افشانی شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۰:۱۲    
در ششمین روز از هفته بسیج مزار شهدای درگز به مناسبت هفته بسیج با حضور مردم و مسئولان عطر افشانی و گلباران شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۰:۰۰    
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید فخری زاده مزد سالها مجاهدت خود در راه اسلام را از خداوند متعال گرفت و خون پاک او روح تازه ای به انقلاب بخشید.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۰۹:۵۴    
استاندار مرکزی در آئین یادواره شهدای کردستان و غرب کشور در اراک، گفت: رکن نخست بسیج ولایت مداری، رکن دوم آن شهادت طلبی و روح آن اخلاص است.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۰۹:۴۲    
هم زمان با روز بسیج، پیکر پاک شهید مدافع حرم نجیب حسینی روز جمعه 5 آذر در محلات از توابع استان مرکزی تشییع و به خاک سپرده شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۰۸:۵۱    
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج؛ گلزار شهدای بهشت فاطمه شهرستان ترکمن با حضور فرماندار، امام جمعه و مسئولین نظامی و انتظامی و اداری شهرستان غباروبی و عطرافشانی شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۰۸:۴۸    
به مناسبت هفته بسیج فرماندار ، امام جمعه و مسئولین شهرستان آزادشهر با حضور بر سر مزار شهدای این شهر با آرمان های این شهدای عزیز تجدید پیمان کردند.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۰۸:۲۷    
نماینده مردم یزد، اشکذر و ندوشن در مجلس شورای اسلامی خواستار تشکیل شورایی برای پیگیری علت عدم اجرای قوانین و مطالبات در زمینه قوانین جامع ایثارگران شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۰۸:۱۵    
امام جمعه یزد گفت: امام خمینی(ره) همواره به این آیه که قیام را بر اساس رضایت خدا داشته باشید، ایمان داشت و شهدا و جانبازان و رزمندگان ما نیز بر همین مبنا حرکت کردند و هدفشان کسب رضایت خدا بود.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۰۲:۳۱    
سرلشکر محمدعلی جعفری در مراسم بزرگداشت هفته بسیج استان همدان گفت: هر انسان آزاده ای که قلبش با آرمان های انقلاب اسلامی می تپد و دغدغه دین و انقلاب و ارزش های اسلامی را دارد بسیجی است.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۰۲:۰۴    
مدیرکل بنیاد استان همدان در مراسم استقبال از مادر شهید پیکار گفت: حضور پرشور مردم در این گونه مراسم ها نشان گر این است که راه و مسیر شهدا ادامه دارد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۵ - ۱۲:۵۰    
یادواره 70شهید شهرک های گلشهر و اطراف در مسجد حضرت ابوالفضل (ع)با حضور عاشقان ولایت و بسیجیان چهاردانگه برگزارشد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۵ - ۱۲:۴۷    
استاندار تهران در بدو ورود به شهرستان بهارستان با حضور در گلزار شهدای شهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۵ - ۱۲:۴۷    
آیین عطرافشانی و یادواره48شهید روستا های پیشوا در هفته بسیج با سخنرانی فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران برگزارشد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۵ - ۰۵:۳۴    
به مناسبت هفته بسیج و در آیینی با حضورسرپرست بنیاد شهید وامورایثارگران استان، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد و قشرهای مختلف مردم قبور شهدای شهر یاسوج گلباران شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۲۳:۲۸    
اجلاسیه با شکوه شهدای عشایر استان ایلام در قالب کنگره ملی سرداران و 3000 شهید استان ایلام با حضور حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و اسدالله تولیده مدیرکل ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۲۲:۴۹    
حاجیه خانم شاه بیگم انصاری مادر شهیدان قدمعلی و محمدحسن رئیسی اردلی آسمانی شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۲۲:۳۷    
بجنورد- یادواره شهدای دهستان مرزی راستقان شهرستان راز و جرگلان با حضور حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۲۲:۳۴    
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست شورای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان یزد گفت: گلزارهای شهدا باید به زیارتگاه تبدیل شوند ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۲۲:۱۹    
بجنورد - ایرنا - گلزار شهدای شهرستان بجنورد به مناسبت هفته بسیج امروز جمعه با حضور استاندار خراسان شمالی، جمعی از مسئولان و مردم شهیدپرور این دیار غبارروبی و عطرافشانی شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۷:۱۷    
استاندار یزد: در نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ و ایثار و شهادت گفت: خدمت به خانواده شهدا را مصداق عمل صالح می دانیم و بالاتر از شرح اجرایی به آن نگاه و عمل خواهیم کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۷:۰۲    
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جمع خانواده های شهدا و ایثارگران استان یزد با تأکید بر اینکه در ارتباط با معرفی سیره شهدا و ایثارگران کم کاری شده است ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۶:۵۰    
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد با بیان اینکه استان یزد یکی از استان های شاخص کشور در حوزه ایثار و شهادت است عنوان کرد ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۵:۳۰    
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آبیک گفت: بسترهای اشتغال پایدار برای جامعه ایثارگران تسهیل می شود.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۵:۲۷    
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، مراسم پرفیض قرائت زیارت عاشورا در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۵:۲۴    
معاون فرهنگی بنیاد استان قزوین گفت: برگزیدگان مسابقه کتابخوانی "ندای خرد" به قید قرعه کشی مشخص شدند.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۵:۱۸    
طی مراسمی پیکر مطهر سرباز مدافع وطن شهید مهدی محرم، با حضور مسئولان نظامی، انتظامی و مردم شهیدپرور در زادگاهش، شهرک آراسنج تشییع شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۴:۴۵    
در گرامی داشت هفته بسیج از دو خانواده ایثارگر تجلیل شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۴:۴۵    
همزمان با گرامی داشت هفته بسیج، از کتاب لاله های پرفروغ آفتاب در شهرستان رشتخوار رونمایی شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۴:۲۷    
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بینالود گفت: تفکر بسیجی شهدا، الگویی ارزشمند برای نسل جوان و نوجوان است.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۴:۲۱    
رئیس و جمعی از بسیجیان شاغل در بنیاد شهید و امور ایثارگران بنیاد منطقه یک با حضور در گلزار شهدای جبل النور به مقام شهیدان گمنام ادای احترام کردند.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۴:۱۸    
در مراسم گرامی داشت هفته بسیج، مدیرکل بنیاد استان خدمتگزاری به ایثارگران را خدمت به بهترین خلق خدا عنوان کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۳:۵۴    
همزمان با هفته گرامی داشت بسیج، مسئولان درگزی با خانواده شهیدان رجبعلی زمانی ، یوسفلی دلیر ، قربانعلی قلمی و جانبازان سرافراز رشید کریمیان ، حمید محمدی و محمد محمدزاده دیدار و گفتگو کردند.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۳:۵۱    
رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شوش با خانواده های دو شهید تفحص شده دیدار کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۳:۴۵    
به مناسبت هفته بسیج مراسم یادواره شهدای فرهنگی شهرستان خوروبیابانک با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و جمعی از مسئولین ادارات و نهادها برگزار گردید.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۳:۳۶    
همزمان با هفته بسیج کارکنان بسیجی بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در گلزار شهدا ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا با آرمانهای شهدا تجدید میثاق بستند.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۳:۲۷    
همزمان با هفته بسیج با حضوریاریان ریس بنیاد شهید و امور ایثارگران کوهپایه ، سرهنگ پاسدار رضایی فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید رجایی شهرستان ورزنه به همراه دیگر مسئولان آموزش و پرورش از ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۳:۲۷    
همزمان با هفته بسیج مراسم تجلیل از بسیجیان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیرکل بهزیستی استان در بنیاد استان برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۳:۱۲    
حضرت حجت الاسلام اکرمی در آئین بزرگداشت هفته بسیج در میان خادمان شهدا و ایثارگران گفت: لازمه بسیجی بودن، بیداری، بصیرت، بینش دینی و دشمن شناسی است.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۳:۰۹    
به گزارش ایثار واحد گلستان، حاج اسماعیل باقری، پدر معظم شهید غلامرضا باقری دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست . پیکر پاک این پدر شهید و اسوه صبر با رعایت پروتکل های بهداشتی به خاک سپرده شد. ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۳:۰۹    
همزمان با هفته ی بسیج مراسم یادواره ی شهدای دانش آموز در اموزشگاه اندیشه کفران برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۲:۵۴    
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهر محمدیه به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۲:۵۴    
رئیس بنیاد شهید سمیرم به منظور هم افزایی و هماهنگی بیشتر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با شهردار جدید و اعضای شورای اسلامی شهر دیدار کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۲:۵۴    
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج مسئولین شهرستان بشرویه با تعدادی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۲:۵۱    
یادواره شهدای حقوقدان باحضور مدیرکل و معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان صبح امروز در سالن اجتماعات دادگستری برگزار و جمعی از خانواده های معظم شهدا در تجلیل شدند.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۲:۵۱    
همزمان با گرامیداشت هفته بسیج محفل نورانی انس با قرآن کریم بیاد شهدا با حضور اساتید قرآنی شهرستان فردوس و خاندان معزز شاهد وایثارگر به منظور پاسداشت و زنده نگه داشتن یاد خاطره شهدا برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۲:۵۱    
همزمان با گرامیداشت هفته بسیج و پاسداشت یاد وخاطره شهدا همایش شکوه مقاومت به منظور تجدید بیعت با شهدا با حضور خاندان معزز شاهد و ایثارگران و صدها بسیجی در شهرستان فردوس برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۲:۴۸    
همزمان با گرامی داشت هفته بسیج همایش اقتدار بسیجیان با حضور امامان جمعه، فرماندار، مسئولان ادارات و نهادها، نیروهای نظامی و انتظامی ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۲:۴۸    
کارکنان بنیاد شهرستان تاکستان با داشتن تفکر بسیجی می توانند راهگشای همه مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران باشند.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۲:۴۵    
به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج، در همایش بزرگ بسیجیان و ولایت مداران و نمایش اقتدار گردان های بسیج و دسته های مستقل رزمی از کتاب لاله های فروغ آفتاب ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۲:۴۵    
مقارن با ایام هفته بسیج از خانواده شهدای شهر حنا (از توابع شهرستان سمیرم) دیدار به عمل آمد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۲:۴۲    
به گزارش ایثار اصفهان ، همزمان با هفته بسیج مراسم گل افشانی مزار مطهر شهدای والامقام شهرستان خمینی شهر در کلیه گلزارها و بطور نمادین در گلزار شهدای امامزاده سیدمحمد(ع) با حضور مسئولین این شهرستان ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۲:۴۲    
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، گلزار شهدای شهر الوند عطرافشانی و گلباران شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۲:۳۹    
به مناسبت هفته بسیج، همایش اقتدار بسیجیان در خوروبیابانک با حضور پرشور اعضای شورای اداری و خانواده شهدا و ایثارگران برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۲:۳۹    
رئیس مرکز ارتباطات و مراجعات بنیاد استان قزوین در بازدید از میز خدمت بنیاد شهرستان بوئین زهرا گفت: کارکنان بنیاد خانواده های شهدا و ایثارگران را به دریافت خدمات الکترونیکی ترغیب کنند.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۲:۳۹    
یادواره شهید اهل سنت حمزه پور میرزایی در روستای فیروزکوه شهرستان تربت جام برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۲:۳۶    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در دیدار با خانواده شهید و جانباز دفاع مقدس گفت: خانواده معظم شهدا و ایثارگران استوار و با بصیرت برای انقلاب و ارزشهای انقلاب اسلامی ایثار کردند و پای این ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۲:۳۳    
نمایشگاه تصاویر شهدای بسیجی در بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک مشهد برپا و در معرض عموم قرار گرفت.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۲:۳۰    
حجت الاسلام معصومی در یادواره شهدای بخش شوقان تبعیت از ولایت را وصیت مهم شهدا دانست و گفت : امروز همه ما و همه مسئولین باید خود را مخاطب این وصیت شهدا بدانیم و در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۲:۲۷    
دیدار دانش آموزان مدرسه روستای بتلیجه با خانواده شهدای روستا، یادواره شهدای روستای کرچ، یادواره شهدای روستای نوغان
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۲:۲۴    
به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج، مراسم آبروی محله افتخار محله با محوریت شهید غلامرضا معلمی در روستای عباس آباد بخش سلامی خواف برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۲:۲۱    
به مناسبت هفته بسیج، با حضور جمعی از روحانیون شهر خور با خانواده شهید علی اکبر سعادت دیدار بعمل آمد
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۲:۲۱    
به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج، پنجشنبه چهارم آذر ماه مزار شهدای شهرستان با حضور مسئولان و نیروهای مقتدر بسیجی با گلاب ناب محمدی عطرافشانی شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۲:۲۱    
حیدر قربان پور رئیس شهرستان سامان از برگزاری مراسم بزرگداشت شهیده والامقام دکتر رضوان نورمند خبر داد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۲:۲۱    
روح اله عسگری رئیس بنیاد فارسان از اجرای برنامه های متنوع به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۲:۲۱    
فریبرز نجفی مدیرکل بنیاد استان با همراهی جمعی از مسئولان با خانواده شهیدان تازه شناسایی شده رستم علی بابایی و اسکندر مومنی دیدار کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۲:۱۸    
همزمان با هفته بسیج یادبود شهیدان محمود چاوشان طرقبه و حسین جمعه طرقبه سه شنبه دوم آذر در دبستان دخترانه ولی نژاد طرقبه برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۲:۱۸    
نماینده مردم شهرستانهای خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگ غنی ایثار و شهادت به عنوان با ارزش ترین فرهنگ های بشر ضامن بقای نظام جمهوری اسلامی ایران است.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۲:۱۵    
بنیاد شهید و امور ایثارگران درگز، کلاس های آموزش خانواده ویژه خانواده های شاهد و ایثارگر در این شهرستان برگزار کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۲:۱۲    
به گزارش ایثار اصفهان ، به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج، مراسم رزمایش سراسری اقتدار در چادگان با حضور خانواده های معظم شاهد و ایثارگر، بسیجیان شهرستان چادگان ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۲:۰۰    
اولین جلسه آموزش خانواده همسران شاهد که با موضوع مهارت تاب آوری ومثبت اندیشی با حضور سرکارخانم ابوطالبی در سالن اجتماعات مرکز مشاوره ومددکاری بنیاد با مدیریت اجرایی مددکاری برگزار گردید
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۱:۵۷    
همزمان با هفته بسیج و با حضور جمعی از مسئولان کشوری و لشکری نخستین یادواره شهید ترور روستای دهنو بلهر نیشابور برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۱:۵۴    
در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجمن راویان فتح، در شهرستان مه ولات باحضور مسئولان افتتاح شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۱:۵۱    
ایثارگر و راوی دفاع مقدس گفت: نیاز است جانبازان رشادت ها و سلحشوری های شهدا و ایثارگران را بین کنند، و نسل جوان جامعه با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۱:۴۸    
به مناسبت هفته بسیج گلزار شهدای رشت عطرافشانی و گلباران شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۱:۳۰    
در گرامی داشت هفته بسیج [یادواره شهدای اهل تسنن شهر هشجین از توابع شهرستان خلخال با محوریت شهید کیکاوس طاهری برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۱:۲۷    
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۱:۲۷    
وزیر کشور در بدو ورود به بام ایران استان چهارمحال و بختیاری با حضور در گلزار شهدای شهرکرد به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۱:۲۴    
علی رحیمی رئیس بنیاد شهرستان بروجن از برگزاری یادواره شهدای بروجن همزمان با چهارمین سالروز شهادت فرمانده شهید مدافع حرم علیرضا جیلان به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۱:۱۵    
بسیجیان گیلانی همزمان با هفته بسیج با حضور در مزار شهدای رشت آرمان های امام راحل و شهدای والامقام تجدید بیعت کردند.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۱:۰۶    
معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی عروج ملکوتی جانباز شهید عوضعلی اسدی با صدور پیامی پیوستن این جانباز گرانقدر به خیل شهدا را به خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۱:۰۰    
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور دیدار با ایثارگران استان یزد و شرکت در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و جلسه شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران به ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۰:۵۷    
از استان زنجان در روز 4 آذر ماه شهیدان علیرضا مولایی و علی مهدیون به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۰:۵۱    
به مناسبت هفته بسیج یادواره شهدا با عنوان آبروی کوچه ها و افتخار محله با محوریت شهیدان عزیز قدیری ، مهدیقلی حامدی و سلامت فردوسی به همت اداره بنیاد شهرستان گرمی برگزار شد .
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۰:۴۵    
رئیس بنیاد اسکو با حضور بخشدار ایلخچی وفرماندهی حوزه بدر ایلخچی از خانواده های شاهد وایثارگر روستاهای آق گنبد وگمچی واقع در جزیره اسلامی شهرستان اسکو دیدار ودلجویی کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۰:۴۲    
امام جمعه شهر محمدیه در دیدار با خانواده های شهدا گفت: سعادتمندی آحاد جامعه، گام نهادن در مسیر شهدا و عمل به توصیه های آنها است.
  • ۱