شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۶:۳۵Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 8 تیر 1397 - isna.ir

خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 خرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مهر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 دی 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1397 
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۷:۲۱    
به دنبال امضای تفاهم نامه میان رؤسای دانشگاه های فردوسی مشهد و سوربن نوول فرانسه، مقرر شد این دو دانشگاه نسبت به راه اندازی دکتری ادبیات تطبیقی (فرانسه - فارسی) اقدام کنند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۷:۰۱    
شماره ششم مجله سینمایی سیاه سفید به سردبیری امیر فرض اللهی به دلیل نوسانات بازار کاغذ، با کمی تاخیر در تیر ماه، منتشر شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۶:۴۶    
ما از برانکو، کی روش و دیگران مصاحبه های جنجالی می خواهیم یا فوتبالی که بتوان به آن افتخار کرد؟
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۳:۰۰    
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ایلام از تدوین سند جامع اربعین خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۲:۵۵    
بامیلو اعلام کرد: با شروع فصل تابستان، پررنگ ترین خرید اینترنتی در این فصل با کمپین "تیرو تخفیف" از 8 تا 10 تیرماه در حال برگزاری است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۲:۴۲    
سازمان فضایی ایران در راستای اهداف و وظایف خود و بر اساس نیازهای اساسی کشور، خدمات سنجش از دور در حوزه مدیریت بحران را در اختیار متولیان و تصمیم گیران این حوزه قرار می دهد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۲:۳۲    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد بر اهمیت نقش آفرینی تشکل های دانشجویی در جامعه تاکید کرد و گفت ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۲:۲۳    
مهدی فخیم زاده فردا (10 تیرماه) از آی سی یو به بخش عمومی بیمارستان منتقل خواهد شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۲:۰۷    
نماینده کاشان و آران و بیدگل در مجلس گفت: با وجود آنکه ایران به تعهدات خود در اجرای برجام عمل کرد، اما دولت آمریکا یک طرفه از برجام خارج شد و با انتقال اتاق جنگ از وزارت دفاع به وزارت خزانه داری ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۱:۳۹    
از تیرماه سال 1388تا ابتدای تیرماه سال 1397حدود دو میلیارد و 153 میلیون کیلووات ساعت برق از محل انرژی های نو تولید شده که این میزان باعث صرفه جویی 474 میلیون لیتری مصرف آب در کشور شده است ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۰:۰۵    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: میزان ارز پرداختی به دانشجویان شاغل به تحصیل خارج از کشور کاهش نمی یابد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۹:۳۴    
فرماندار جیرفت از غرق شدن جوان جیرفتی خبر داد و گفت: شنا در منطقه ممنوعه مسیر سدجیرفت سبب غرق شدگی جوان این شهرستان شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۸:۴۲    
هزاران فلسطینی روز جمعه در نوار مرزی غزه حاضر شدند و در تظاهرات بزرگ بازگشت این هفته تحت عنوان "وحدت خون و سرنوشت مشترک" شرکت کردند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۸:۱۶    
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: علی رضا بیرانوند و وحید امیری با بازی درخشان خود باعث سربلندی استان شدند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۳:۴۹    
نخستین سهمیه تیم ملی کاراته ایران برای المپیک جوانان 2018 آرژانتین را مبینا حیدری در بخش دختران کسب کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۳:۲۰    
نهمین حراج تهران تحت تاثیر قیمت ارز سهراب سپهری باز هم رکورد میلیاردی زد
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۲:۲۸    
شهردار تهران در همایش سالانه روز جهانی ام اس از احداث بوستانی مخصوص این بیماران خبر داد و گفت: به شما قول می دهم که بوستانی را به نام ام اس و با امکانات لازم خواهیم ساخت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۱:۵۳    
دبیر کل حزب الله لبنان با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت: آنچه در سوریه می گذرد به علاوه خروج آمریکا از توافق هسته ای و تهدید به اعمال تحریم علیه ایران و نفت این کشور در راستای طرح آمریکا یعنی ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۱:۴۷    
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: بازی های سختی در انتظار نوجوانان ایران است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۱:۳۰    
جمشید مشایخی که از اواسط هفته گذشته به دلیل برخی مشکلات کلیوی در بیمارستان بستری شده بود، امروز جمعه 8 تیرماه از بیمارستان مرخص شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۱:۲۷    
وزیر انژی ترکیه تاکید کرد: درهر شرایطی در کنار دولت وملت ایران هستیم.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۱:۲۲    
وزیر امور خارجه ترکیه در خصوص وقایع اخیر ایران گفت: هر واقعه و اتفاق منفی در ایران نه تنها ایران بلکه تمامی کشورهای منطقه را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۱:۱۸    
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران موفق شد در نخستین دیدارش در رقابت های قهرمانی آسیا برابر تایلند به پیروزی برسد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۰:۵۷    
نماینده مردم تهران در مجلس شایعات اخیر درباره خرید سکه را رد کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۰:۵۴    
قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی با حضور در یکی از بیمارستان های تهران از مهدی فخیم زاده عیادت کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۰:۳۳    
تیم ملی بسکتبال ایران پنجره سوم رقابت های انتخابی جام جهانی را با بردی نزدیک برابر قطر آغاز کردند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۹:۴۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد : بی ثباتی، افراط گرایی، ناامنی و رشد تروریسم و دیگر مصائب و بحران ها در این منطقه مولود دخالت های نامشروع و سیاست های غلط آمریکا است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۹:۴۴    
نمایندگان مجلس در جلسات علنی هفته آینده تقاضای تحقیق و تفحص از بررسی علل ناکارامدی شرکتهای خودروساز داخلی در حوزه های مختلف را مورد بررسی قرار می دهند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۹:۴۳    
نهمین حراج تهران با ارائه آثار کلاسیک و مدرن ایران عصر امروز برگزار شد. در این حراجی همین طور که طراحی شده بود ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۹:۴۱    
معاون فرهنگی قوه قضائیه با بیان این که در حوزه تحقیق وضعیت حقوقی جامعه، تفکر اسلامی در بین حقوق دان های کشور جریان ندارد ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۸:۵۰    
سرمربی تیم ملی فوتبال به صحبت های امروز برانکو واکنش نشان داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۸:۴۵    
AFC برای انتخاب بهترین کاپیتان باشگاه های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب، اقدام به رای گیری کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۸:۴۲    
ملی پوش فوتبال، صعود از مرحله گروهی را حق تیم ایران می داند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۸:۳۹    
دروازه بان تیم ملی معتقد است که ایران شایستگی صعود از گروه B جام جهانی را داشته است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۸:۳۱    
ورزشکاران تیم نفت تهران به عنوان نماینده دو و میدانی ایران در روز نخست مسابقات جام کازانف قزاقستان به 2 مدال طلا، 3 نقره و 1 نشان برنز دست یافتند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۸:۳۰    
در پی برخورد یک دستگاه سمند و یک دستگاه اتوبوس، سه نفر کشته و حداقل 12 نفر مصدوم شدند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۸:۱۴    
در دیدار فرمانده نیرو زمینی سپاه با ژنرال بلال اکبر بر ارتقای همکاری های اطلاعاتی و امنیتی و مبارزه مشترک با گروهک های تروریستی و اقدامات ضد امنیتی در مناطق مرزی ایران و پاکستان تاکید شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۸:۰۵    
بنیاد آکادمی سینمای اسپانیا، اصغر فرهادی فیلمساز ایرانی را به عنوان عضو افتخاری هیات امنای این بنیاد برگزید.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۷:۲۲    
نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت با بیان اینکه میزان ارز ارائه شده از سوی دولت برای حجاج در هفته آینده مشخص می شود ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۷:۱۲    
رییس مرکز مدیریت پیوند و امور بیماری های وزارت بهداشت از ورود 50 دستگاه ماموگرافی به کشور خبرداد و در عین حال گفت: یکی از چالشهای ما در درمان بیماران دیالیزی ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۷:۱۱    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی برای حل مشکلات کشور گره گشا و سبب برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۷:۰۸    
استاندار هرمزگان گفت: استان هرمزگان به قطب بزرگ صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در کشور تبدیل خواهد شد و تحول بزرگی در استان رخ می دهد که اشتغال بسیاری را برای استان و همچنین در سطح ملی ایجاد می کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۷:۰۸    
امام جمعه موقت اصفهان گفت: دشمن به فکر این است که نقاط قوت نظام را از بین ببرد و نقاط ضعف و ناامیدی ایجاد کند، دشمن به فکر ایجاد ناامنی در کشور است پس ما باید امنیت را تقویت کنیم ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۷:۰۵    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: آمریکا خود بزرگترین ناقض حقوق بشر است در حالی که به دروغ مدعی این امر در دنیا محسوب می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۶:۵۷    
امام جمعه مشهد گفت: ما در کشور مشکلات اقتصادی داریم اما بحران اقتصادی نداریم. متاسفانه جریاناتی سعی دارند مشکلات اقتصادی کشور را به شکل بحران نشان داده و مردم را ناامید کنند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۶:۵۳    
نماینده ولی فقیه در سازمان حج با بیان اینکه طی رایزنی هایی که با رییس جمهور و رییس بانک مرکزی داشته ایم درصدد هستیم که ارز مبادله ای حذف شده را در مورد حجاج استفاده کنیم و حجاج با ارز 3900 تومان به ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۵:۵۱    
مقامات دولت عراق اعلام کردند که صبح امروز(جمعه) حکم اعدام 12 تروریست را اجرا کرده اند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۶:۴۵    
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۶:۴۳    
معترضان به اصلاحات جدید در قانون بازنشستگی اسرائیل در نزدیکی مقر اقامت نخست وزیر رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی دست به تظاهرات زدند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۶:۴۱    
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی با تاکید بر ضرورت استفاده دولت از ظرفیت های دیدگاه های دانشگاهیان گفت: راهکارهای ارائه شده از سوی فرهیختگان و دانشگاهیان باید اجرایی شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۶:۴۱    
امام جمعه موقت اهواز با اشاره به موضوع آب شرب شهرهای آبادان و خرمشهر گفت: مردم این دو شهر روزهای بسیار سختی را گذرانده و می گذرانند ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۶:۳۹    
نماینده روسیه در سازمان ملل با اشاره به اینکه حضور ایران در سوریه به درخواست دمشق بوده است، تاکید کرد که این حضور ایران کاملا مشروع است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۶:۳۹    
این تصویر که در 23 ژوئن 2018 ثبت شده است، تصویر "آزمایشگاه فضایی کیبو"(Kibo laboratory module) است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۶:۳۸    
امام جمعه موقت بیرجند گفت: مسئولان نظام باید توجه بیشتری به مدیریت اقتصادی داشته باشند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۶:۳۶    
امام جمعه موقت اراک قوه قضائیه را یکی از اضلاع امنیت کشور دانست که باید ملجاء اطمینان و اعتماد مردم باشد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۶:۳۳    
شمار کسانی که در ایتالیا در فقر زندگی می کنند به بالاترین سطح خود از سال 2006 رسیده است و دولت در واکنش به این وضعیت وعده اقدامات عاجل داده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۶:۳۲    
امام جمعه موقت قم گفت: با وجود مشکلات اقصادی و معیشتی، ملت ایران از آزمون بزرگ اقتصادی فعلی در کشور سربلند بیرون خواهند آمد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۶:۳۰    
منابع خبری اعلام کردند ژاپن هفته آینده قصد دارد یک رادار پیشرفته آمریکایی برای سیستم دفاع موشکی چند میلیارد دلاری خود بخرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۶:۲۸    
امام جمعه ی شیراز با تصریح اینکه در انقلاب اسلامی ما شعار اقتصادی و سیاسی سرندادیم بلکه دین خواهی و خداخواهی را مد نظر داشتیم، گفت: تا خدا هست، دین خدا و انقلاب اسلامی هم خواهد بود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۶:۲۷    
وزیر امورخارجه آمریکا بدون اشاره به نقش غیرسازنده این کشور در منطقه در ادعایی بی اساس و واهی گفت که ایران مسئول برهم زدن امنیت خلیج فارس است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۶:۲۵    
سرپرست اداره کل هواشناسی خوزستان با اشاره به حرکت توده گرد و خاک عراقی به سمت استان، از پیش بینی کاهش دید افقی و افزایش آلاینده گرد و خاک از اواسط امروز (جمعه) خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۶:۲۳    
نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه نیاز است ستادی تحت عنوان پیگیری اجرای دستورات رهبری تشکیل شود؛ گفت: از دولت انتظار می رود تیم اقتصادی خود را ترمیم کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۶:۱۴    
نتایج اولیه چهل و پنجمین دوره پذیرش آزمون دستیار تخصصی امروز منتشر شد و بیش از 7 هزار نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۶:۱۲    
یک راهنمای تور گردشگری گفت: قیمت های نجومی بلیت هواپیما از مسکو به تهران واقعی نیست و صرفا برای افزایش بهای پروازها و بازارگرمی است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۶:۱۱    
مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران از برگزاری پنجمین المپیاد ورزشی بازنشستگان شهرداری تهران در روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۶:۱۱    
فضانوردان ایستگاه فضایی بین المللی قصد دارند تا از هوش مصنوعی به عنوان دستیار شخصی استفاده کنند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۶:۰۷    
امام جمعه یزد با بیان این که مسئله آب مهمترین دغدغه امروز کشور است، گفت: خرابکاری و تخریب خط لوله آب انتقالی به یزد، توطئه اجتماعی استکبار علیه امنیت ایران و استان های یزد و اصفهان است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۶:۰۴    
امام جمعه قزوین گفت: امریکا با این ادعا که تنها مجری حقوق بشر در جهان است به طور مستمر علیه ما جنایت کرد و تهدیدات خود را همیشه اعمال کرده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۶:۰۱    
رژیم صهیونیستی برای متصل کردن خطوط راه آهن خود به عربستان از طریق اردن برنامه ریزی می کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۵:۵۶    
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: حقوق بشر آمریکا حمایت از جنایتکاران، متجاوزان و حامی رژیم صهیونیستی بودن است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۵:۴۸    
امام جمعه ارومیه گفت: مسئولان در جنگ اقتصادی با متخلفان برخورد کنند تا سربلند از جنگ اقتصادی نیز عبور کنیم.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۵:۴۶    
تیزر نمایش ریچارد که پیش فروش بلیت آن از ساعت 14 روز شنبه (نهم تیر ماه) آغاز می شود، منتشر شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۵:۳۶    
امام جمعه موقت شهرکرد گفت: برخورد با چهار مفسد اقتصادی با وجود تشکیلات مقتدر قضایی کاری دشوار نخواهد بود که لازم است به طور جدی برای حفظ حیثیت کشور و نظام جمهوری اسلامی این مساله را جمع کنند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۵:۳۶    
وزیر امورخارجه ترکیه گفت که آنکارا به خاطر دیگر کشورها روابط تجاری اش با ایران را قطع نمی کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۵:۳۲    
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: دولت و رئیس جمهور لطفاً زالوصفتان را شناسایی کنند، چون آن ها اقتصاد کشور را متزلزل کرده اند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۵:۲۹    
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر گفت: طبق رویکرد جدید، تمام مشاغل قابلیت فعالیت در پایتخت را دارند، مشروط به اینکه الزامات فعالیت خود را رعایت کنند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۵:۲۷    
کنگره آمریکا با الحاق جزیره پورتوریکو به ایالت های پنجاه گانه این کشور موافقت کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۵:۲۳    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: آفرین به اصناف تبریز که در ناآرامی های اقتصادی اخیر بهانه دست دشمنان و سودجویان ندادند، دشمن بازار تبریز را نیز تهدید کرده بود ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۵:۲۲    
مدیرکل برنامه ریزی جذب و نگهداری اهداکنندگان سازمان انتقال خون ایران با بیان اینکه تکریم اهداکنندگان همواره یکی از دغدغههای سازمان انتقال خون بوده است ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۵:۲۰    
امام جمعه بجنورد گفت: مسئولان اتاق جنگ با مفسدان اقتصادی تشکیل دهند و با آن ها درست برخورد کنند تا مردم از شر گرانی خلاص شوند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۵:۱۷    
امام جمعه رشت، برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی را مطالبه مردم از قوای قضاییه، مقننه و مجریه دانست و گفت: دولت باید مفسدان اقتصادی را به مردم معرفی کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۵:۱۵    
رییس اداره سلامت گوش و شنوایی وزارت بهداشت، میانگین کشوری کم شنوایی در نوزادان ایرانی را 2.7 به ازای هر هزار تولد خواند و جزییات غربالگری شنوایی بیش از یک و 100هزار نوزاد در سال گذشته را اعلام کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۵:۱۰    
آمادگی سپاه برای طراحی و اجرای پروژه های مورد نظر دولت، مخالفت رهبر انقلاب با برگزاری مراسم شکرگزاریِ سلامتی ایشان در حادثه 6 تیر، افتتاح فاز دوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس با حضور روحانی، وحدت ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۵:۰۸    
در پی سخنان ریاست محترم جمهوری در جمع مدیران ارشد کشور ، معاونین و مدیران ستادی و استانی وزارت ورزش و جوانان و روسای فدراسیون های ورزشی با صدور بیانیه ای حمایت و همراهی کامل خود را از برنامه های کشور ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۵:۰۳    
پشت خط زن 19 ساله تیم ملی والییبال ایران با عقد قرار دادی یک ساله به زراعت بانک ترکیه پیوست.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۵:۰۳    
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: امروز با مشکلات اقتصادی و جدی مواجه هستیم که معلول تحریم نیست. بلکه معلول بی توجهی و بی اعتنایی به ندای رهبر انقلاب است .
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۵:۰۳    
رئیس ستاد ارتش اسرائیل برای دیدار با همتای آمریکایی خود به واشنگتن رفت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۴:۵۹    
وزیر بهداشت با اشاره به اینکه در تامین و واردات داروهای بیماران خاص مشکلی نداریم، گفت: در عین حال باید حواس مان را جمع کنیم که این بیماران با تامین دارو مواجه نشوند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۴:۵۵    
آیت الله ابراهیم امینی روز جمعه در دیدار رئیس دفتر رئیس جمهور با ابلاغ سلام به حسن روحانی و آرزوی موفقیت دولت ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۴:۵۰    
شب گذشته محمد باقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه که مسئولیت سخنگویی دولت را نیزعهده دار است، هم راستا با تلاش های دولت در جهت بر ریل موافق انداختن اوضاع اقتصادی کشور در یکی از برنامه های صدا و ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۴:۴۲    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: اگر بنا بر تسلیم شدن در برابر آمریکا بود، ملت ایران انقلاب نمی کرد ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۴:۴۰    
مخالفان تونسی از وجود سناریویی در این کشور برای به تأخیر افتادن انتخابات سراسری تا سال 2021 خبر دادند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۴:۳۹    
امام جمعه زاهدان گفت: امنیت در همه حوزه های اقتصادی، اجتماعی، رعایت حقوق عامه باید برای مردم تضمین شود و پرچمدار این امنیت دستگاه های قضایی و انتظامی است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۴:۳۰    
سخنگوی دولت، اعلام کرد: با وجود مضایق اقتصادی نیز پرداخت یارانه ها در سال 97 به همان صورت قبلی ادامه خواهد یافت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۴:۲۹    
امریکا در نظر دارد تا برای مقابله با سامانه های دفاع هوایی روسیه توان نظامی نیروی هوایی و زمینی خود را متحد سازد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۴:۲۵    
جمعی از تشکل های دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور در بیانیه ای خواستار آزادی دانشجویان بازداشتی و لغو احکام قضایی آنان شدند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۴:۲۴    
مدیر امور بین الملل و سرپرست دانشجویان غیرایرانی دانشگاه ملایر گفت: پس از عقد قرارداد دانشگاه ملایر در سال 2017 با دانشگاه فناوری کشاورزی مون پلیه کشور فرانسه در قالب طرح اراسموس پلاس(بورس تبادل ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۴:۱۹    
یک روزنامه فرامنطقه ای نوشت که آمریکا بر قطر فشار می آورد تا بتواند ائتلافی علیه ایران ایجاد کند اما باید ببینیم که آیا دوحه پاسخ می دهد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۴:۱۵    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: رژیم غاصب صهیونیستی با توجه به در اختیار داشتن انبوهی از ذخایر سلاح های ممنوعه شیمیایی، بیولوژیکی و هسته ای، تهدیدی برای صلح و امنیت بین المللی شده است.