شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۲:۴۲Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 5 اسفند 1397 - isna.ir

خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 خرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مهر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 دی 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1397 
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۹:۵۶    
محققان یک شرکت دانش بنیان حوزه سلامت موفق به تولید مسکن گیاهی برای دردهای ناشی از ترک اعتیاد شدند که برخلاف سایر داروهای استفاده شده در تسکین درد، عوارض گوارشی و پوکی استخوان ندارد و اعتیادآور نیست.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۴:۱۰    
جشنواره مناطق بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران روزهای چهاردهم تا هجدهم اسفند ماه سال 97 با حمایت استانداری کرمان و میزبانی دانشگاه باهنر استان کرمان برگزار می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۳:۰۶    
در حالی که میراث فرهنگی و مدیریت شهری استان اصفهان، بارها و بارها طرح گذر آقانجفی را طرحی مسکوت مانده در طول سال های گذشته دانست و حتی برخی مواقع تلاش کرد تا آن را اتفاقی معمولی در سطح شهر جلوه دهد ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۲:۱۴    
رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان خراسان جنوبی گفت:اسفند ماه بیش از یک هزار و 200 دانشجوی دختر و پسر خراسان جنوبی به اردوی راهیان نور اعزام می شوند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۹:۵۹    
سفر یکی از لذت بخش ترین قسمت های زندگی هر فرد است که فواید زیادی دارد که محال است بدون سفر به دست آیند ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۲۳:۰۹    
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۸:۴۲    
با پیگیری های انجام شده از سوی جهاد دانشگاهی و در راستای کمک به پیشرفت دانش بنیان کشور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اختصاص 15 میلیون یورو از منابع صندوق توسعه ملی به طرح های نوآورانه جهاد دانشگاهی ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۷:۲۹    
مدیرعامل بانک مهر اقتصاد در همایش مدیران عالی این بانک از فروش 2هزار و 640 میلیارد ریال از املاک مازاد در سال 1397 خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۶:۳۳    
نمایشگاه عکس تاریخی طهران از نگاه یرماکوف ، حاصل چند سال پژوهش احمد چایچی عضو هیأت علمی پژوهشکده باستان شناسی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری افتتاح می شود .
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۵:۱۴    
معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد ارس از امضای قرارداد مطالعات امکان سنجی فنی و اقتصادی احداث خط آهن جلفا-چشمه ثریا برای اتصال راه آهن ایران به اروپا خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۴:۰۶    
مدیر گروه بهبود تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: گوشت شترمرغ به دلیل خواص آن، جایگزینی مناسب برای گوشت قرمز محسوب می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۳:۵۵    
مدیر ایمنی و مهندسی ترافیک شهرداری رشت گفت: با توجه به افزایش جمعیت و مهاجرت از استان های غربی و جنوبی به استان گیلان باید به کمک نگرش جدید حمل و نقل در دنیا به جای ایجاد معابر جدید به کمک ارتقا حمل ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۳:۲۳    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با تأکید بر لزوم تدوین "سند ملی دیپلماسی علمی" گفت: البته در این زمینه یک سند در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شده ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۲:۵۸    
حدود تابستان 1364 منطقه عمومی چوارتا مورد توجه فرماندهان قرار گرفت و پس از انجام گفت وگو و بررسی ها درباره آن، مقرر شد، در شهریور 1364 در آن منطقه عملیات انجام شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۲:۴۳    
کنگره جهانی موبایل 2019 که هر ساله در شهر بارسلون اسپانیا برگزار و در آن شرکت ها از سراسر دنیا به معرفی جدیدترین فناوری های مرتبط با گوشی های همراه می پردازند، به صورت رسمی آغاز به کار کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۲:۲۵    
نامزدهای دریافت جوایز جشنواره کتاب سال سبک زندگی ، ویژه کتاب های کودک و نوجوان 97 معرفی شدند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۲:۰۲    
نخست وزیر پیشین عراق با تمجید از موضع بغداد در رابطه با کنفرانس ورشو و عدم مشارکت در آن گفت: کنفرانس ورشو نشانه شکست آشکار اعراب بود که می خواستند نوک پیکان مواجهه را از اسرائیل به سمت ایران تغییر ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۱:۴۸    
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: اردوهای تدارکاتی برای هماهنگی و اجرای برنامه های کادر برگزار می شود تا بازیکنان از شرایط اردویی به دور نباشند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۱:۱۲    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: در حال حاضر 58 درصد حجم مخازن سدهای لرستان پر است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۱:۱۱    
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: نظام اسلامی ایران پس از گذشت 40 سال پایبند به آرمانهای دینی است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۰:۴۷    
محققان دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز برای اولین بار در کشور، موفق به ساخت دستگاه ایجاد سوختگی در پوست با قابلیت تنظیم درجه سوختگی شدند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۰:۴۴    
در کنگره جهانی2019 هوآوی جدیدترین محصولات خود را معرفی کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۰:۴۴    
مدیرکل امور فراورده های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: گردش مالی فراوده های آرایشی و بهداشتی خانوارهای ایرانی 47 هزار میلیارد ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۰:۲۶    
رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به وضعیت مناسب دارو در کشور، گفت: کمبود دارویی به حدود 20 قلم رسیده است که برای بهبود و پایداری این وضعیت تلاش می کنیم.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۰:۱۵    
مدیرکل منابع طبیعی شمال استان کرمان گفت: امسال به دلیل اینکه از محل صندوق توسعه ملی اعتبارات بیشتری به این کار تعلق گرفته است ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۰۹:۵۱    
آیین افتتاح شبستان حضرت زهرا سلام الله علیها حرم کریمه اهل بیت(س) در سالروز ولادت دخت نبی مکرم اسلام(ص) با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری برگزار می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۰۹:۲۶    
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از فوت یک نفر در حادثه آتش سوزی در مغازه ای در بازار حرمخانه تبریز خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۰۹:۰۹    
رئیس بیمارستان باقرالعلوم اهر گفت: بر اثر مصرف مشروبات الکلی دست ساز و تقلبی در این شهرستان تعدادی از همشهریان دچار مسمومیت شدند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۰۸:۱۴    
معصومه انتظام دانشجوی دکترای جامعه شناسی سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی در یادداشتی به بررسی نقاط قوت و ضعف طرح استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی پرداخته است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۰۷:۵۶    
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان گفت: تعدادی از پروژه های سرمایه گذاری و تجهیزات استراتژیک بندر چابهار در آستانه همایش بین المللی توسعه چابهار ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۰۵:۲۰    
سرپرست تیم فوتسال دختران کویر مس کرمان گفت: قطعاً ورود آقایان به ورزشگاه تأثیرگذار خواهد بود چراکه با ورود آن ها اسپانسرها بیشتر ترغیب به ورود به بخش بانوان خواهند شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۰۳:۱۲    
اخیراً خبر اتصال سامانه شبکه احراز هویت کاربران ارتباطی (شاهکار) به نرم افزار دولت همراه اعلام شد؛ سامانه ای که در پی مصوبه شورای عالی فضای مجازی به منظور تأمین کامل حریم خصوصی و امنیت اطلاعات ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۰۲:۱۸    
یک تولید کننده برتر زعفران در ارومیه گفت: با توجه به بحران کم آبی در کشور، انتظار داریم دولت و جهاد کشاورزی از تولیدکنندگان محصولات کم آب بر همچون زعفران حمایت بیشتری کنند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۰۲:۰۴    
رییس واحد میانجیگری دادگستری میبد، ازدواج در سنین پایین را یکی از معضلات کنونی این شهرستان خواند و در مورد آسیب های اجتماعی این اقدام برای خانواده ها به ویژه دختران هشدار داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۰۱:۳۸    
این روزها که اکثر مدارس از کمبود تجهیزات در هنرستان ها و مدارس غیر استاندارد رنج می برند، گاهی آموزش و پرورش در تامین آب و برق خود نیز می ماند و قادر به پرداخت قبوض نیست.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۳:۳۹    
رئیس دفتر رئیس جمهوری کشورمان صعود تیم ایران به جام جهانی بسکتبال را تبریک گفت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۳:۰۲    
نماینده مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون انرژی گفت: در تمام کشور استان های مرزی عمدتاً مناطق محروم محسوب می شوند و این در حالی است که اکثر این استان ها از تابش خورشید مناسبی برخوردارند و به همین ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۲:۵۹    
تیم فوتبال منچسترسیتی توانست با شکست چلسی در ضربات پنالتی قهرمان جام اتحادیه انگلیس شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۲:۵۸    
بوروسیا دورتموند موفق شد با نتیجه 3 بر 2 برابر بایر لورکوزن به برتری برسد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۲:۵۶    
صعود ایران به جام جهانی بسکتبال با شکست استرالیا
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۲:۴۶    
پانزدهمین جلسه کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات به ریاست سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور اعضای کمیسیون و اعضای کمیته راهبردی برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۲:۱۹    
وزارت دفاع انگلیس اذعان کرد که نیروهای سرویس هوایی ویژه این کشور بر خلاف رأی پارلمان در دسامبر 2015 که بر اساس آن فقط حملات هوایی در سوریه مجاز بود و همچنین تضمین دولت مبنی بر این که نیروهای انگلیسی ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۲:۱۷    
در هشتمین دوره جشن کتاب سال سینمای ایران از لادن طاهری، وارزیک درساهاکیان و محمد تهامی نژاد به پاس خدماتشان در عرصه سینما تقدیر شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۱:۵۴    
ملی پوش بسکتبال استرالیا از باخت تیمش مقابل تیم ملی ایران ابراز ناراحتی کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۱:۵۳    
معاون وزیر نیرو گفت: بر اساس بررسی های صورت گرفته، تجدیدپذیرها ارزان ترین روش تأمین انرژی در ایران و تمام دنیا هستند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۱:۵۳    
مربی تیم ملی بسکتبال استرالیا می گوید تیم ملی ایران برابر این تیم خوب بازی کرده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۱:۵۱    
ملی پوش دورگه بسکتبال ایران گفت: به آنچه که در بازی برابر استرالیا می خواستیم رسیدم.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۱:۴۵    
بیمه دانا، سازمان بسیج اصناف کشور و بانک قرض الحسنه مهر ایران امروز (یک شنبه) تفاهم نامه سه جانبه بیمه ای را امضا کردند که بر اساس آن تسهیلات بیمه ای در اختیار اصناف و بازاریان قرار خواهد گرفت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۱:۳۹    
پادشاه عربستان در نشست موسوم به شرم الشیخ که در مصر درحال برگزاری است، جمهوری اسلامی ایران را به حمایت تسلیحاتی از انصارالله یمن متهم کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۱:۳۶    
پیروز سیف الله پور معتقد است مدیریت فغانی در بازی استقلال و ذوب آهن باعث شد تا این داور قضاوت خوبی را پشت سر بگذارد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۱:۳۴    
رئیس جمهور توسعه فعالیت های دانش بنیان و تقویت پارک های علم و فناوری را یکی از مهم ترین دستاوردهای این دولت برشمرد و از جوانان تحصیل کرده و فعال در این پارک ها تقدیر کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۱:۳۴    
هافبک استقلال گفت: مطمئنا چون بازیکنان خوبی داریم، رقابت سخت شده و همین موضوع انگیزه ما را افزایش داده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۱:۳۲    
مدافع استقلال معتقد است اگر تیمش برابر فولاد به برتری برسد، می توانند با روحیه و قدرت بیشتری در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۱:۳۱    
هافبک استقلال با عذرخواهی از بازیکنان استقلال و اقرار به اشتباهش مقابل ذوب آهن به دلیل دریافت کارت زرد، قول داد که دیگر چنین اشتباهی را تکرار نکند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۱:۲۹    
سرمربی استقلال می گوید از نمایش تیمش مقابل ذوب آهن راضی است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۱:۲۵    
سفیر ایران در مسکو اظهار کرد: فکر می کنم در منطقه، هیچ کشوری به اندازه روسیه در ارتباط با مسائل منطقه و بین الملل به مواضع ما نزدیک نیست و فکر می کنم هیچ کشوری نیز به اندازه ایران در این ارتباط به ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۱:۲۱    
دستیار وزیر امور خارجه اظهار کرد: نسبت ایران با دیپلماسی چندجانبه گرایی نسبتی عمیق، پیچیده، چندلایه و دارای ابعاد مختلف است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۱:۲۰    
هافبک مهاجم استقلال می گوید در لحظه زدن ضربه پنالتی حواسش به مرتضی تبریزی نبود و به دستور مدافع باتجربه آبی ها پنالتی استقلال را زده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۱:۱۹    
رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: تصمیم داریم در جام جهانی چین تیم اول آسیا باشیم.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۱:۱۴    
کاپیتان ذوب آهن می گوید نهایتا یک یا دو فصل دیگر بتواند فوتبال بازی کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۱:۱۲    
دروازه بان استقلال می گوید واکنشی به فحاشی هواداران استقلال نشان نداده و آن ها را حلال می کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۱:۱۱    
هافبک اهل آفریقای جنوبی استقلال سعی دارد در هر بازی بهتر از بازی قبل عمل کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۱:۱۰    
سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: بازیکنانم در بازی برابر استرالیا باهوش بودند و من هیچگاه مسائل شخصی را به تیم ملی وارد نکرده ام.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۹    
نخست وزیر انگلیس گفت که از پادشاه عربستان خواهد خواست که از نفوذ خود برای ترغیب کردن طرف های یمنی جهت دست یابی به صلح دعوت خواهد کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۵    
مهاجم تیم فوتبال استقلال معتقد است اگر تیمش بتواند بازی ها رو در رو با سایر مدعیان لیگ هجدهم را ببرد، می توانند قهرمان شوند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۱    
نخست وزیر اسرائیل با رئیس جمهور روسیه تماس گرفت که این تماس مقدمه ای برای دیدار دو جانبه آنها در روز چهارشنبه است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۰:۵۷    
اتلتیکو مادرید در حالی توانست ویارئال را شکست دهد که مهاجم اسپانیایی اش برای نخستین بار با پیراهن این تیم گلزنی کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۰:۵۶    
مدیرعامل ذوب آهن گفت: همانطور که از پرسپولیس پول گرفتم تا رقم آخر از استقلال هم پول می گیریم.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۰:۵۲    
معاون باشگاه استقلال درباره حقوق عقب افتاده مدافع سابق استقلال توضیحاتی ارائه داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۰:۴۶    
مربی تیم ذوب آهن از نمایش استقلال مقابل تیمش تمجید کرد و گفت که تیمش در باد پیروزی برابر الغرافه خوابیده بود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۰:۴۱    
هشتمین روز بررسی لایحه بودجه سال 98 در مجلس شورای اسلامی پایان یافت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۰:۴۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به طرح پیشنهاد امیر آبادی در خصوص اصلاح توزیع نحوه کالاهای اساسی گفت: این موضوع در حال حاضر درشورای عالی سران سه قوه در دست بررسی است تا مشخص شود آیا می توان بین قوای ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۰:۳۹    
استقلال در حضور حدود 22 هزار هوادارش توانست ذوب آهن را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۰:۳۴    
همسر یک نیروی داعشی اعلام کرد که سرکرده این گروه تروریستی از آنها خواسته تا از روستای باغوز سوریه خارج شوند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۰:۳۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد تبعه فرانسوی که در ایران بازداشت شده بود آزاد شده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۰:۲۹    
سرمربی استقلال می گوید از نمایش تیمش مقابل ذوب آهن راضی است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۰:۲۶    
رییس دفتر دولت احمدی نژاد از اوین به مرخصی آمد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۰:۲۲    
یوونتوس توانست در دیدار برابر بولونیا با یک گل به پیروزی برسد تا جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی مستحکم تر کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۰:۱۸    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی تهاتر هزینه های اجرای آسفالت و عایق کاری را با تایید دستگاه های اجرایی استانی در سال 98 بلامانع دانستند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۰:۱۶    
معاون وزیر امور خارجه کشورمان به عراق رفت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۰:۰۷    
نمایندگان مجلس شورای منابع حاصل از افزایش قیمت سوخت تحویلی به پتروشیمی ها را برای همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال 98 اختصاص دادند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۰:۰۵    
تیم فوتبال لیورپول با تساوی برابر منچستریونایتد به صدر جدول لیگ برتر انگلیس راه یافت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۹:۵۷    
تیم ملی بسکتبال ایران با پیروزی مقابل استرالیا در بازی دوم پنجره ششم انتخابی جام جهانی، به عنوان تیم سوم راهی چین شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۹:۵۱    
سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: سخت است که در یک هفته سه بازی سخت برگزار کنیم و و تلاش می کنیم در بازی سوم هم بهترین عملکرد را داشته باشیم.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۹:۴۱    
سرمربی تیم والیبال سایپا با بیان اینکه علی دایی در مورد مشکلات باشگاه سایپا بیخودی حرف نمی زند، گفت: از ابتدای فصل با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنیم.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۹:۳۰    
جمعی از اساتید به مناسبت روز مهندس در انجمن آثار و مفاخر فرهنگی گرد هم آمدند و به برخی از آرا و نظرات خواجه نصیرالدین طوسی پرداختند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۹:۳۰    
اصل قرارداد شرکت های اکتشاف و تولید داخلی با شرکت ملی نفت ایران برای توسعه میادین و تولید نفت، گاز و فرآورده های نفتی به عنوان وثیقه برای بازپرداخت اصل و سود تسهیلات بانکی در سال 98 قابل قبول است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۹:۳۰    
نشست سران عربی و اروپایی در شرم الشیخ مصر امروز (یکشنبه) آغاز به کار کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۹:۲۶    
نیمه نخست دیدار استقلال و ذوب آهن در حالی برگزار شد که استقلالی ها برخورد گرمی با سرمربی سابقشان داشتند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۹:۲۵    
علی اصغر سیدآبادی با اشاره به خوش شانسی اش، گفت: در فعالیت هایم به جز نوشتن تنها نبوده ام!
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۹:۱۷    
استقلال با دو گل ذوب آهن را در نیمه نخست شکست داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۹:۱۶    
رئیس جمهوری آمریکا گفت که رهبر کره شمالی درک کرده است که کشورش بدون سلاح هسته ای چه بسا یکی از بزرگ ترین قدرت های اقتصادی در جهان می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۹:۱۰    
یک عضو هیات رییسه مجلش شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۹:۰۷    
کاپیتان دوم تراکتورسازی به کیفیت زمین شهدای شهر قدس اعتراض کرد و بد بودن آن را دلیل نتیجه نگرفتن تیمش دانست.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۹:۰۲    
بازیکن تراکتورسازی معتقد است شرایط نامطلوب ورزشگاه شهر قدس باعث شده تا تیمش مقابل سایپا متوقف شود.