پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۳:۲۹Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 11 اسفند 1397 - isna.ir

خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 خرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مهر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 دی 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1397 
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۰۱:۰۰    
یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به بخشی از بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرد: مقام معظم رهبری راه را به ما نشان داده و هدف را مشخص کرده اند ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۶:۵۴    
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۰۸:۲۴    
وزیران خارجه ایران و عراق تلفنی گفت وگو کردند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۸:۲۵    
در دومین هفته اسفندماه سال جاری خبرهای مختلفی در حوزه حقوقی و قضائی از سوی مسئولان و کارشناسان این حوزه منتشر شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۱:۳۳    
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۹:۳۱    
یکی از مهم ترین دغدغه های تولیدکننده و تامین کننده ها؛ افزایش فروش محصولات مختلف است، به ویژه با توجه به شرایط اقتصادی که این روزها بر زندگی مردم حاکم شده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۵:۱۷    
مسئول اردویی و گردشگری و راهیان نور سپاه سلمان استان استان سیستان و بلوچستان گفت: تعداد هزار و 117 بسیجی خواهر و برادر در قالب اردوی راهیان نور بسیج مساجد و محلات به اردوی راهیان نور جنوب و شمال غرب ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۰:۳۶    
مجموعه داستان گورخواب نوشته بابک تبرایی، قم رو بیشتر دوست داری یا نیویورک؟ نوشته راضیه مهدی زاده و ترجمه نمایشنامه حواستون به پیرزن هایی که از تنهایی پوسیده ن باشه از ماتنی ویسنی یک به تازگی منتشر ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۶:۵۱    
در سفر معاون سازمان حفاظت محیط زیست به شیراز، در خصوص انتقال آهوی ایرانی زمین های دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز بحث و تبادل نظر شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۶:۴۰    
رئیس دانشگاه پیام نور سال آینده را برای کل کشور سال عبور از چالش های اقتصادی دانست و با اشاره به وظایف روابط عمومی ها در دانشگاه پیام نور گفت: در زمان وجود چالش اقتصادی ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۵:۳۲    
پیام تبریک معاون سیاسی فرماندار شهرستان شهریار به مناسبت روز مهندس، برایش دردسرساز شده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۳:۵۵    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان هرمزگان با بیان اینکه تعداد چهارهزار راس دام قاچاق به ارزش یک میلیارد و 386 میلیون تومان توقیف شد و 164 پرونده در این رابطه تشکیل شده است ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۳:۰۳    
فرمانده انتظامی رشت از دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت پس از وقوع قتل در این شهرستان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۱    
رئیس شعبه 101دادگاه کیفری دو شهرستان زرند طی حکمی فردی را که متهم به شکار غیرمجاز بود ملزم به ساخت آب انبار جهت استفاده پرندگان و سایر حیوانات در حال انقراض کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۱:۱۹    
وزیر ارتباطات از بررسی گزارش مربوط به تغییرات رخ داده در نظرسنجیِ انتخاب محبوب ترین برنامه سال صداوسیما خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۱:۱۷    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران با اعلام اینکه 41 هزار هکتار از جنگل های هیرکانی شمال کشور دچار آفت بلایت و شب پره شمشاد هستند ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۱:۱۴    
بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای سیاست های خود باهدف حفظ محیط زیست و نیز به منظور حمایت از تولید ملی، با همکاری شرکت ملی پست و شرکت نیرومحرکه ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۰:۵۲    
یک ماهی نادر و کمیاب که محل زندگی اش در نیمه جنوبی کره زمین است در پدیده ای غیرمعمول در ساحل سانتا باربارای ایالت کالیفرنیا در آمریکا پیدا شده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۰:۱۷    
رییس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به راه اندازی مراکز حمایت روانی اجتماعی دختران و خانواده هدف این مراکز را توانمندسازی دختران در معرض آسیب های اجتماعی خواند که در محلات آسیب خیز ایجاد می شوند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۹:۳۷    
دادستان انقلاب و عمومی مشگین شهر از دستگیری 2 نفر به اتهام فروش و توزیع مشروبات الکلی دست ساز و تقلبی مرگبار در این شهرستان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۹:۱۵    
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت مرحوم حاج حسین جواد سپهری پدر شهیدان سرافراز حسن، علی اصغر و علی اکبر جواد سپهری را تسلیت گفت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۸:۵۸    
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: در 11 ماه سال جاری میزان طلاق در استان قزوین چهار درصد کاهش یافته است ولی دستگاه های متولی باید در این زمینه اهتمام بیشتری داشته باشند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۸:۵۲    
شیلات هرمزگان با توجه به فرا رسیدن فصل بهار و آغاز تخم گذاری آبزیان، صید برخی از آبزیان در حال انقراض را در خلیج فارس، محدوده آب های هرمزگان ممنوع اعلام کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۴:۳۰    
رییس فدراسیون شطرنج گفت: مسابقات جام کارون از نظر کیفی و کمی نسبت به سال گذشته در سطح بهتری برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۲:۴۰    
نزدیک به 300 هزار پاکستانی با امضای طومارهایی از بنیاد نوبل خواستند نام عمران خان، نخست وزیر این کشور را در فهرست نامزدهای دریافت جایزه صلح نوبل قرار دهد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۲:۰۲    
یک فعال محیط زیستی گفت: معضل پسماند در مازندران به حدی رسیده است که اگر به طور اساسی راهکاری برای آن اندیشیده نشود در آینده ای نزدیک دچار چالش های زیستی فاجعه باری خواهیم شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۲:۰۰    
مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: امید به خودباوری در بازیکنان استقلال خوزستان زنده شده و نشان داده اند که می توانند با تیم های بزرگ، بزرگ بازی کنند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۰:۰۳    
پیش نویس آئین نامه پیشنهادی قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی توسط وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دولت پیشنهاد شده و در کمیسیون علمی ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۲۳:۴۳    
رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به کلید خوردن ادغام بانک های نظامی دلایل افزایش نرخ ارز در روزهای اخیر را تشریح کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۲۳:۳۵    
در پایان سومین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در رده سنی نوجوانان دختر، ایران قهرمان شد، اردن عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و هند بر سکوی سومی ایستاد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۲۳:۳۲    
سومین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در رده سنی نوجوانان پسر، با کسب عنوان قهرمانی توسط هوگوپوشان ایرانی، نایب قهرمانی اردن و عنوان سومی سوریه به پایان رسید.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۲۳:۳۰    
جاری شدن سیلاب در برجک 2 پاسگاه 93 شهرستان مرزی میرجاوه سبب گرفتار شدن سه مرزبان در سیل شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۲۳:۰۲    
اتاق بازرگانی تهران دقایقی پیش نتایج نهایی شمارش آرای دوره نهم این اتاق بازرگانی را اعلام کرد که براساس آن تمامی افراد منتخب از یکی از لیست های انتخاباتی هستند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۲۲:۴۲    
وزیر امور خارجه روسیه در تماس تلفنی با همتای آمریکایی خود تهدیدات واشنگتن علیه دولت مشروع ونزوئلا را محکوم کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۲۲:۳۲    
میلان در ادامه روند خوب خود توانست با یک گل ساسولو را از پیش رو بردارد و به رده سوم جدول رده بندی صعود کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۲۲:۳۰    
شارلوا که در ترکیب خود از بازیکن ایرانی اش بهره می برد برابر خنک مساوی کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۲۲:۳۰    
دوچرخه سوار ایران مدال نقره مسابقات کوهستان قطر را کسب کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۲۲:۲۵    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از پلمب و تعطیلی تالار مجتمع اسکای سنتر در منطقه لواسانات تهران به دلیل برگزاری شو لباس خارجی خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۲۲:۲۰    
تیم های بزرگ شهر منچستر توانستند برابر حریفان خود به پیروزی برسند. برایتون هم با حضور جهانبخش به پیروزی رسید.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۲۲:۱۸    
آرین غلامی در مسابقات قهرمانی باشگاههای عرب ضمن کسب مقام سوم تیمی به همراه تیم اتصالات بغداد موفق شد مدال طلای انفرادی میز یک را نیز کسب کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۲۲:۰۴    
اختلال در سامانه رأی گیری بخش مردمی جشنواره تلویزیونی جام جم منجر به این شد که صداوسیما موقتاً رأی گیری را متوقف کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۲۱:۴۷    
اخمت گروزنی که در ترکیب از بازیکن ایرانی اش بهره می برد مغلوب روبین کازان شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۲۱:۳۹    
پاری سن ژرمن در دیدار برابر کان توانست با دبل امباپه به پیروزی برسد تا یک قدم دیگر به کسب عنوان قهرمانی نزدیک شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۲۱:۳۷    
نماینده با تجربه وزن 74 کیلوگرم ایران با شکست مقابل حریف ترکیه ای از رسیدن به مدال برنز کشتی آزاد جام دانکلوف بازماند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۲۱:۰۷    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: از تعداد یک میلیون و 780 هزار واحد مسکن مهر اجرا شده در کشور تعداد یک میلیون و 100 هزار واحد در دولت تدبیر و امید تکمیل و واگذار شده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۲۰:۴۱    
دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تصمیم انگلیس مبنی بر درج نام حزب الله در فهرست "سازمان های تروریستی" را محکوم کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۲۰:۴۰    
تنیسور سوییسی با پیروزی برابر سیتسیپاس در فینال دوبی صدمین عنوان قهرمانی اش را در دوران ورزشی اش فتح کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۹:۳۸    
پیرسرا از قدیمی ترین محلات رشت به هنری ترین محله شهرهم معروف است و کوچه و پس کوچه هایش پراست از خانه های قدیمی و آثار تاریخی اما...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۲۰:۲۳    
سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به پیشنهاد یکی از نمایندگان مجلس در خصوص افزایش حداقل 400 هزار تومان به حقوق کارکنان دولت تاکید کرد ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۲۰:۲۱    
معاون وزیر تعاون کار، رفاه و تأمین اجتماعی با بیان اینکه سوال این است که در حوزه اقتصاد چه نظام اختصاصی تعریف کرده ایم، گفت: همچنان بر سر همان نظام سال های پیش هستیم ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۲۰:۰۹    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه با ادغام بانک ها محیط های اقتصادی شفاف تر می شوند گفت که سعی می کنیم تا بدون ایجاد مشکل برای سهامداران و سپرده گذاران کار ادغام را پیش ببریم.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۲۰:۰۵    
دبیرکمیته اخلاق فدراسیون فوتبال توضیحاتی ارائه کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۲۰:۰۴    
بعد از خروج کلاه قرمزی از کنداکتور پخش عید تلویزیون، نام جانشین این کار هم مشخص شده. کاری از مجری نام آشنا، داریوش فرضیایی یا همان عموپورنگ خودمان به نام بالش ها.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۲۰:۰۲    
وزیر راه و شهرسازی درخواست کرد موانع پیش روی فعالان اقتصادی برداشته شود تا بتوانند به گونه مطلوب تری عمل کنند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۹:۲۸    
یکی از وکلای مدافع پزشک تبریزی گفت: جلسه رسیدگی دوباره به پرونده موکلم در 4 اسفندماه در شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان آذربایجان شرقی برگزار و بدلیل گستردگی و حجم مطالب پرونده، جلسه دادگاه تجدید شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۹:۲۷    
مجسمه ابوالهول با سری به شکل یک قوچ که از جنس ماسه سنگ، 3000 سال پیش ساخته شده است، در مصر کشف شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۹:۲۴    
رئیس جمهور الجزایر امروز (شنبه) مدیر کمپین انتخاباتی خود را برکنار کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۹:۲۳    
معاون سابق محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست دلیل برکناری خود را تشریح کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۹:۲۳    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به حواشی پیرامون عزل پروین فرشچی معاون محیط زیست دریایی این سازمان واکنش نشان داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۸:۲۲    
هر چند وقت یک بار پاکتی بی نام و نشان به ما می دهند و می گویند کمک های مردمی بدهید. به یکی از بچه ها گفته اند اگر کمک را نیاوری، پرونده ات را می دهیم بروی!
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۹:۲۰    
مصطفی کواکبیان گفت که کارآفرینان و مدیران اشتغالزای کشور باید درباره FATF نظرات خود را بیان کنند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۹:۲۰    
محمد اصفهانی که مدتی است کمتر در حوزه موسیقی دیده شده است، علت کم کاری خود را عواملی غیر از تنبلی عنوان می کند. این خواننده، جلب مخاطب توسط ابزار موسیقی را قابلیت هنرمندان نوپای عرصه موسیقی می داند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۹:۱۸    
مدیر کل دفتر بررسی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری می گوید: براساس اعلامی که به مدیر کل میراث فرهنگی استان کرمان داشته ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۹:۰۴    
حسن یزدانی و پرویز هادی به فینال جام دان کلوف بلغارستان رسیدند اما رضا یزدانی در نیمه نهایی به حریف اوکراینی باخت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۹:۰۱    
رئیس جمهوری ترکیه به دنبال بالا گرفتن تنش های اسلام آباد و دهلی نو، برای میانجی گری بین هند و پاکستان اعلام آمادگی کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۸:۵۵    
مدیر مرکز رشد دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی از ثبت 152 طرح نوآورانه و کسب و کار نوپا در جشنواره نوآوری و کسب و کار خواجه نصیر (اینوکاپ 2019) خبر داد و گفت ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۸:۵۲    
پژوهش "پتانسیل یابی معادن جدید شن و ماسه در رودخانه ها و آبراهه های استان خراسان جنوبی"، توسط پژوهشگران دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین انجام و به عنوان یکی از طرح های برگزیده دانشگاه ها و ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۸:۴۷    
سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی تصمیم مجمع تشخیص مصلحت نظام⁩ مبنی بر تصمیم گیری در مورد لوایح پالرمو⁩ و CFT در سال آینده را هوشمندانه ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۸:۴۴    
وزارت خارجه چین اقدام کانادا در مورد شروع روند رسیدگی استرداد منگ وانژو، مدیر مالی ارشد شرکت چینی هواوی به آمریکا را محکوم کرده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۸:۴۱    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی این سوال را مطرح کرد که متن ایمیل محرمانه استعفای ظریف چگونه رصد و منتشر شد؟
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۸:۴۱    
رئیس جمهور در اجرای اصل 123 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران یک مصوبه مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به قوه قضائیه و وزارت دادگستری ابلاغ کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۸:۳۶    
پرویز هادی و حسن یزدانی به نیمه نهایی تورنمنت کشتی آزاد جام دان کلوف بلغارستان صعود کردند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۸:۲۹    
اسامی کاندیداهای نهایی جهت شرکت در انتخابات فدراسیون هاکی از سوی دبیر مجمع انتخاباتی این فدراسیون اعلام شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۸:۲۲    
فرماندار ورامین گفت: حدود 200 هزار مترمکعب پسماند حاصل از تولید در شهرک چرمشهر در سال های گذشته تا امروز دپو شده است که این پسماندها باید در زمان کوتاهی به خارج از شهرک صنعتی و به مناطق دفن تأیید شده ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۸:۲۱    
پژوهشگران آمریکایی در بررسی جدیدی دریافتند که مواد قندی، نقش بسیار مهمی در ارتباط میان سلول ها بر عهده دارند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۸:۲۰    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از حل مسئله کسر خدمت های سربازی مربوط به فرزندان کارکنان دولت در مناطق امنیتی دوران جنگ خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۸:۱۷    
بررسی جزئیات بودجه 98 بعد از دوازده روز و بیست و هفت جلسه پایان یافت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۸:۱۴    
در بازار امروز کاهش ارزش طلا در بازارهای جهانی و افت قیمت دلار قیمت طلا و انواع سکه را کاهش داد و منجر به کاهش 50 هزار تومانی حباب سکه شد تا نخستین روز از یکی از آخرین هفته های سال روندی کاهشی برای ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۸:۱۱    
شرکت روس اتم و روآندا یک قرارداد همکاری هسته ای در زمینه آموزش و تحصیل امضا کردند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۸:۰۹    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از فراهم شدن امکان تخفیف 70 درصدی جریمه ریالی غیبت سربازی برای سربازان غایب تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۸:۰۸    
نمایندگان مجلس بعد از 12 روز بررسی بودجه در مجلس، سقف دخل و خرج دولت در سال 98 را تعیین کردند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۸:۰۰    
جانشین فرماندهی انتظامی دهلران از انفجار مین در روستای نصر و مرگ یک دختر نوجوان 15ساله خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۷:۵۹    
آغاز جشنواره ی پویانمایی از فردا، اعلام داوران جشنواره شبدیز، نقد و بررسی همسر در ارسباران از جمله خبرهای دریافتی سینماست.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۷:۵۶    
دو تیم آرسنال و تاتنهام در اولین بازی هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس به تساوی رضایت دادند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۷:۵۵    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: نقطه ضعف عمده صنعت در کشور ما رها شدن آن در دوره کودکی توسط دولت و یا برعکس و استفاده از حمایت های دولتی در تمام دوره عمر خود است که باعث کاهشِ قدرتِ رقابتی آن می گردد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۷:۵۰    
یک زندانی پس از هفت سال از زندان آزاد شد. این پسر جوان با کمک شخص وزیر ارتباطات پس از این همه سال به مادرش رسید ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۷:۴۸    
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان "میاندورود" از کشف 3 قطعه شیء تاریخی و دستگیری 6 قاچاقچی عتیقه در این شهرستان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۷:۴۳    
همزمان با درگیری های شدید نیروهای سوریه دموکراتیک و داعشی ها، جنگنده های "ائتلاف ضد داعش" امروز (شنبه) منطقه محاصره شده باغوز را با بمب های فسفر سفید هدف قرار دادند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۷:۴۲    
نمایندگان مجلس دستگاه های اجرایی را مکلف به تخلیه ساختمان های مربوط به آموزش و پرورش کردند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۷:۳۹    
بررسی پیگیری حقوقی رفتار "فرهاد مجیدی" در ناجا، دارو در انتظار سازوکار ویژه مالی اتحادیه اروپا، مقصران اصلی آب گرفتگی شهرها چه کسانی هستند، افزایش 30 درصدی بارش در پنج ماه گذشته ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۷:۳۶    
رئیس اداره حقوقی فرماندهی انتظامی استان از تائید حکم قصاص قاتل شهید مدافع امنیت استوار وظیفه "حسین محمدی " در دیوان عالی کشور خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۷:۳۰    
مدیر مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی استان اردبیل گفت: بر اثر مصرف مشروبات الکلی دست ساز در مشگین شهر 23 نفر مسموم و 2 تن جان خود را از دست دادند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۷:۲۷    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با صدور رای قطعی متخلف شکار یک قلاده گرگ به 50 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۷:۲۶    
چندسالی بود که بخش های مختلف کشور همچون بخش های نظامی، اقتصادی و صنوف علاقه خاصی برای ایجاد بانک از خود نشان می دادند که در این میان بخش نظامی کشور توانست تعداد قابل توجهی بانک برای خود دست و پا کند ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۷:۲۶    
سیدمحمد موسوی بجنوردی، از یاران و معتمدان امام (ره) قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی معتقد است جهت انقلاب مناسب است اگر چه سرعت این قطار مناسب نیست.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۷:۲۵    
فرماندار سرپل ذهاب از وقوع آتش سوزی در یک چادر زلزله زدگان سرپل ذهاب به دلیل اتصال برق خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۷:۲۲    
مراسم تودیع امیررضا خادم از پست معاونت حقوقی، استانها و امور مجلس وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۷:۲۰    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از مصدومیت 69 نفر بر اثر تصادفات رانندگی 24 ساعت گذشته استان خبر داد.