پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۳:۳۸Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایستا نیوز 2 مرداد 1397 - istanews.ir

ایستا نیوز 29 اسفند 1394 ایستا نیوز 28 اسفند 1395 ایستا نیوز 29 اسفند 1396 ایستا نیوز 31 فروردین 1397 ایستا نیوز 31 اردیبهشت 1397 ایستا نیوز 31 خرداد 1397 ایستا نیوز 31 تیر 1397 ایستا نیوز 31 شهریور 1397 ایستا نیوز 30 مهر 1397 ایستا نیوز 30 آبان 1397 ایستا نیوز 29 آذر 1397 ایستا نیوز 1 دی 1397 ایستا نیوز 1 بهمن 1397 ایستا نیوز 28 اسفند 1397 ایستا نیوز 1 مرداد 1397 ایستا نیوز 2 مرداد 1397 ایستا نیوز 3 مرداد 1397 ایستا نیوز 4 مرداد 1397 ایستا نیوز 5 مرداد 1397 ایستا نیوز 6 مرداد 1397 ایستا نیوز 7 مرداد 1397 ایستا نیوز 8 مرداد 1397 ایستا نیوز 9 مرداد 1397 ایستا نیوز 10 مرداد 1397 ایستا نیوز 11 مرداد 1397 ایستا نیوز 12 مرداد 1397 ایستا نیوز 13 مرداد 1397 ایستا نیوز 14 مرداد 1397 ایستا نیوز 15 مرداد 1397 ایستا نیوز 16 مرداد 1397 ایستا نیوز 17 مرداد 1397 ایستا نیوز 18 مرداد 1397 ایستا نیوز 19 مرداد 1397 ایستا نیوز 20 مرداد 1397 ایستا نیوز 21 مرداد 1397 ایستا نیوز 22 مرداد 1397 ایستا نیوز 23 مرداد 1397 ایستا نیوز 24 مرداد 1397 ایستا نیوز 25 مرداد 1397 ایستا نیوز 26 مرداد 1397 ایستا نیوز 27 مرداد 1397 ایستا نیوز 28 مرداد 1397 ایستا نیوز 29 مرداد 1397 ایستا نیوز 30 مرداد 1397 ایستا نیوز 31 مرداد 1397 
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۲:۴۵    
ایستانیوز:دولت اکنون شرایط این را دارد که با اتخاذ سیاست های مناسبی از جمله افزایش عرضه کالاها و پالایش طرف تقاضا در بورس کالا، به کشف قیمت مناسب و تعادل دست پیدا کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۲:۳۵    
ایستانیوز:عضو هیات عامل سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: مزایده بزرگ سازمان خصوصی سازی با موفقیت همراه شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۲:۰۵    
ایستانیوز:رشد 4.3 درصدی اقتصاد نتیجه توجه به بخش خصوصی و عمرانی است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۱:۵۰    
*مجید شاکری/ اقتصاددان
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۰:۲۰    
ایستانیوز:شورایعالی بیمه در اجرای ماده 17 قانون تاسیس بیمه مرکزی و بیمه گری، آیین نامه کارمزد نمایندگی و دلالی رسمی بیمه را تغییر و این رقم را 9 درصد اعلام کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۰:۲۰    
ایستانیوز:بنابر اعلام سازمان تامین اجتماعی، تا پایان اسفند سال 96، 42 میلیون و 379 هزار و 629 نفر تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار گرفتند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۰:۱۵    
ایستانیوز:با دستور رییس جمهور، واگذاری شرکت های غله و خدمات بازرگانی مناق و استان ها و اموال و دارایی های آن ها مانند سیلوها و انبارها متوقف شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۰:۱۵    
ایستانیوز:رییس دیوان بین المللی دادگستری لاهه طی نامه ای رسمی خطاب به وزیر خارجه آمریکا، ضمن اعلام زمان رسیدگی به شکایت دولت ایران در خصوص بازگشت یکجانبه تحریم های دولت آمریکا ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۰:۱۰    
ایستانیوز:معاون وزیر راه و شهرسازی با تشریح قانون حمایت از مستاجران گفت: افزایش مدت زمان قرارداد اجاره به دو سال و بیشتر به مستاجران اطمینان خاطر بیشتری می دهد که هرسال مجبور به تغییر خانه نباشند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۹:۵۵    
ایستانیوز:رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با اعلام انجام 300 میلیون دلار معامله ارزی در بازار ثانویه، گفت: متاسفانه اصرار غیر کارشناسی دولت بر ارز تک نرخی، تشکیل بازار ثانویه را سه ماه به تاخیر انداخت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۹:۴۰    
ایستانیوز:رئیس بانک مرکزی گفت: ارز مسافرتی به صورت کامل قطع نمی شود ولی نحوه اختصاص ارز به مسافران در حال بررسی است و ممکن است تصمیماتی در این خصوص اتخاذ شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۳:۰۵    
ایستانیوز:در سمینار ملی زنان در تاریخ مجالس ایران که در تاریخ 17/9/1394 در دانشکده علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۳:۰۰    
مریم نورایی نژاد-. ممکن است در زندگی روزمره ؛ در میان همکاران، دوستان، آشنایان و حتی افراد خانواده بارها با مواردی مثل اینکه کسی احساس بیش از حد ارزشمند بودن دارد، به شدت خودمحور است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۷:۳۵    
ایستانیوز:قیمت انواع سکه و طلا امروز در بازار تهران به روند افزایشی خود ادامه داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۷:۳۰    
ایستانیوز:با گذشت بیش از یک سال از فراخوان بانک ملی ایران به مشتریان برای تکمیل اطلاعات حساب های بانکی، بزودی محدودیت تازه ای برای حساب های بدون هویت کامل اعمال خواهد شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۷:۲۵    
ایستانیوز:امروز با حضور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و تعدادی از مدیران ارشد بازار سرمایه مراسم تودیع و معارفه اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل مرکز مالی ایران برگزار شد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۷:۰۰    
ایستانیوز:دادستان تهران مهم ترین تدبیر در پیشگیری از پول شویی در بستر بانک ها را، اعلام گردش های پولی کلان افراد از سوی مسئولان بانک ها به دادستانی و نهادهای نظارتی دانست.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۶:۵۵    
ایستانیوز:بانک اقتصادنوین به منظور ارزش آفرینی برای هموطنان و ایجاد بستر مناسب و مطمئن سرمایه گذاری برای مشتریان، براساس مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اوراق گواهی سپرده مدت دار ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۶:۵۰    
ایستانیوز:تنها خودروی "Ferrari 458 " با پلاک ملی در ایران که ارزشی بیش از ده میلیارد تومان دارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۶:۳۵    
ایستانیوزشرکت بانک ملت با انتشار صورت های مالی 3 ماهه منتهی به 31 خرداد 97 به صورت حسابرسی نشده نسبت به شفاف سازی اطلاعات و عملکردهای مالی خود اقدام کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۶:۳۰    
ایستانیوز: شرکت بانک تجارت با انتشار صورت های مالی 3 ماهه منتهی به 31 خرداد 97 به صورت حسابرسی نشده نسبت به شفاف سازی اطلاعات و عملکردهای مالی خود اقدام کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۶:۲۵    
ایستانیوز:مدیرعامل شرکت BTCC به رئیس جمهوری ایران به منظور مقابله با سیاست های دونالد ترامپ استفاده از بیت کوین را پیشنهاد کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۶:۲۵    
ایستانیوز:دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران بیمه های عمر و زندگی را امید اول صنعت بیمه برای توسعه دانست و در جهت توسعه پایدار این رشته به شرکت های بیمه پیشنهاد داد عرضه بیمه مکمل بازنشستگی را مدنظر قرار ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۶:۲۰    
ایستانیوز:اعضای هیات مدیره بیمه حکمت صبا انتخاب شدند .
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۶:۱۵    
ایستانیوز: شرکت بیمه کوثر با پوشش های بیمه نامه حامی از حقوق بیمه شدگان حمایت می کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۶:۱۵    
ایستانیوز: با توجه به افزایش قیمت خودرو، بیمه گذاران بیمه بدنه اتومبیل بیمه پارسیان برای دریافت الحاقیه افزایش سرمایه بیمه نامه بدنه اتومبیل به واحد صادر کننده بیمه نامه خود مراجعه کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۵:۳۵    
ایستانیوز:بانک صنعت و معدن از ابتدای سال جاری تاکنون معادل مبلغ 72 میلیون یورو تسهیلات ارزی و 2200 میلیارد تومان تسهیلات ریالی به صنعتگران کشورمان پرداخته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۵:۳۵    
ایستانیوز:مدیرکل ریالی و نشر بانک مرکزی درباره علت عرضه نشدن اوراق گواهی سکه در بورس گفت: با عرضه اوراق اگر بازار روال طبیعی داشته باشد، قیمت ها کاهش می یابد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۵:۳۵    
ایستانیوز:با وجود هشدارهای داده شده مبنی بر شفاف سازی لیست دریافت کنندگان ارز 4200 تومانی برای واردات کالا، هنوز این فهرست کامل نشده و وزارت صنعت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۵:۳۰    
ایستانیوز:برخی بر این عقیده اند که تلگرام اکنون در حالتی از بیم و امید فیلتر و رفع فیلتر قرار گرفته و در آخرین اظهارنظرها، اعلام شده اگر خدمات پایدار داخلی در حوزه پیام رسان ها ایجاد شود ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۵:۳۰    
ایستانیوز:گوگل با بهره گیری از فناوری هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی و تحلیل مقایسه تصاویر شما با افراد مشهور، تصاویر مشابه شما را در فضای مجازی نشان می دهد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۵:۳۰    
ایستانیوز:یکی از کارهای مهمی که غول های تکنولوژی در جهان برای کاربران جهان سومی با سرعت پایین اینترنت انجام دادند، توسعه و ارائه نسخه لایت از اپلکیشن های خود است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۵:۲۵    
ایستانیوز:معاون اول قوه قضاییه از بازداشت مدیرکل سازمان توسعه تجارت و معاونش خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۵:۲۵    
ایستانیوز:با خروج آمریکا از برجام و زمزمه بازگشت تحریم ها، این سوال مطرح است که چگونه می توان با غلبه بر فشارهای این کشور، جریان فروش نفت را برقرار نگاه داشت؟
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۵:۱۵    
ایستانیوز:شاخص کل بورس در روزهای گذشته روندی نزولی را تجربه کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۵:۰۵    
ایستانیوز:نمایندگان در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی طرح اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان را با 194 رای موافق، 36 رای مخالف و 2 رای ممتنع از 240 نماینده حاضر تصویب کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۵:۰۵    
ایستانیوز:با مخالفت تصمیم گیران ما در پیوستن به گروه ویژه اقدام مالی ، چه جایگزینی برای مقابله با ممنوعیت نقل و انتقال پول در نظر گرفته شده است؟ یادمان هست که قبل از سال 1394 ما حتی در دریافت پول ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۵:۰۵    
ایستانیوز:براساس شاخص صلح جهانی که وضعیت صلح را در سه حوزه امنیت اجتماعی، درگیری های داخلی و بین المللی و هزینه نظامی می سنجد، ایران در رتبه یازدهم در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا قرار گرفته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۵:۰۰    
ایستانیوز:کارآفرینان نجیبانه از دولت می خواهند که صداقت رفتار و عمل شان را باور کند. ایران برای نوسازی به شور و امید کارآفرینان نیاز دارد و نباید این آتش درونی در دل آنها به دلیل انواع بی مهری ها ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۴:۴۵    
ایستانیوز:در بین گزینه های ریاست کلی بانک مرکزی، علی دیواندری، حمید پورمحمدی و علی طیب نیا از گزینه های اصلی تصدی این سمت هستند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۴:۴۵    
ایستانیوز:معامله گران بورس تهران امروز در حالی شاهد افزایش عرضه سهام از سوی اغلب معامله گران همزمان با نوسان شدید ارز در بازار غیررسمی بودند که گروه سیمانی ها با توجه به خبرهای جدید در این گروه در ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۴:۴۰    
ایستانیوز:فهرست تخلفات ثبت سفارش خودرو در فاصله سال های 95 تا 96 منتشر شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۴:۴۰    
ایستانیوز:به دنبال مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران بر ممنوعیت ساخت و ساز ساختمان های با اهمیت روی پهنه های گسلی تهران، شهرداری در نامه ای خطاب به شهرداران مناطق 22 گانه ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۴:۴۰    
ایستانیوز:درحالی که با تشدید تنش های ژئوپلتیکی قیمت طلا معمولا بالا می رود اما بازار به درگیری لفظی ترامپ و روحانی واکنشی نشان نداد و با تقویت دلار قیمت طلا کاهش یافت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۱:۳۶    
ایستانیوز:بیمه مرکزی نسبت توانگری شرکت های بیمه در سال گذشته را منتشر کرد که براساس آن نسبت توانگری شرکت سهامی بیمه ایران از 40 در سال 95 به 28 در سال 96 کاهش یافته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۱:۲۶    
ایستانیوز:بانک ایران زمین از اولین تقویم دیجیتال بانکی کشور با قابلیت نمایش مجموع گردش مالی روزانه رونمایی کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۱:۲۱    
ایستانیوز:مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور فناوری های نوین گفت:ارز ملی رمزنگاری شده وزارت ارتباطات یک مدل ارز به عنوان سکه عمومی نیست و صرفا قرار است تا به عنوان ابزاری برای تصفیه بانکی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۱:۲۱    
ایستانیوز:شرکت خدمات انفورماتیک که معاملات آن در بازار اول بورس پیگیری می شود، سود هر سهم در 3 ماه منتهی به 31 خرداد ماه سال 97 را معادل 674 ریال اعلام کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۱:۱۶    
ایستانیوز:در بازار سلف مصرف کنندگان بزرگ برق بورس انرژی 200.000 قرارداد معادل 149 میلیون کیلووات ساعت به ارزش 56 میلیارد و 620 میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۱:۰۶    
ایستانیوز:عضو کارگری شورای عالی کار با اشاره به ارائه پیشنهادات بازنگری دستمزد 97 در نشست روز چهارشنبه شورای عالی کار گفت: این پیشنهادات الزاما از محل افزایش مستقیم دستمزد نیست.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۱:۰۶    
ایستانیوز:نمایندگان مجلس قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان را اصلاح و محدودیت های جدیدی را در این قانون اعمال کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۱:۰۱    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان هایی در مناطق مختلف شهری تهران طی تیر ماه 97 است که می توان با حدود 300 میلیون تومان خرید ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۵۶    
ایستانیوز:آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع مانیتور در سطح بازار تهران است؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۵۱    
ایستانیوز: مریم شریفی : آنچه در زیر می آید قیمت انواع موبایل های سامسونگ موجود در سطح بازار تهران است:
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۴۱    
ایستانیوز:بانک مرکزی گزارش مربوط به چک های مبادله ای خردادماه سال جاری را منتشر کرد. این گزارش آمار ماهانه چک های مبادله شده را به تفکیک چک های وصولی و برگشتی و همچنین با بررسی دلیل برگشت چک ها و ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۳۶    
ایستانیوز:احتمال پیوستن علی طیب نیا به دولت قوت گرفته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۳۶    
ایستانیوز:نگارش جدید تبلت بانک رفاه مبتنی بر سیستم عامل اندروید به بهره برداری رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۳۱    
ایستانیوز:بانک رفاه با هدف مدیریت مصرف برق و صرفه جویی در مصرف انرژی، تغییر ساعت کاری شعب خود در تهران را تا 19 مردادماه تمدید کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۳۱    
ایستانیوز:فرشاد حیدری، معاون نظارتی بانک مرکزی روز گذشته درجلسه کارگروه بانکی در اتاق بازرگانی خرم آباد چنین از ادغام بانک ها خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۳۱    
ابیستانیوز:مرکز آمار ایران اعلام کرد: نرخ تورم دوازده ماهه منتهی به تیر ماه 1397 به 8,7 درصد رسید که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل (8,2 درصد) 0.5 واحد درصد افزایش نشان می دهد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۲۶    
ایستانیوز:شرکت پرداخت الکترونیک سامان (سپ) در بیست وچهارمین دوره نمایشگاه الکامپ به عنوان حامی سطح یک، حضوری چشمگیر و پرقدرت خواهد داشت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۲۱    
ایستانیوز: بانک مرکزی در بخشنامه ای به شبکه بانکی اصلاح مواد (3) و (4) دستورالعمل اجرایی ضوابط ناظر بر ارز ، اسناد بانکی و اوراق بهادار بی نام همراه مسافر را ابلاغ کرد.