پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۶:۳۱Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایستا نیوز 7 مرداد 1397 - istanews.ir

ایستا نیوز 29 اسفند 1394 ایستا نیوز 28 اسفند 1395 ایستا نیوز 29 اسفند 1396 ایستا نیوز 31 فروردین 1397 ایستا نیوز 31 اردیبهشت 1397 ایستا نیوز 31 خرداد 1397 ایستا نیوز 31 تیر 1397 ایستا نیوز 31 شهریور 1397 ایستا نیوز 30 مهر 1397 ایستا نیوز 30 آبان 1397 ایستا نیوز 29 آذر 1397 ایستا نیوز 1 دی 1397 ایستا نیوز 1 بهمن 1397 ایستا نیوز 28 اسفند 1397 ایستا نیوز 1 مرداد 1397 ایستا نیوز 2 مرداد 1397 ایستا نیوز 3 مرداد 1397 ایستا نیوز 4 مرداد 1397 ایستا نیوز 5 مرداد 1397 ایستا نیوز 6 مرداد 1397 ایستا نیوز 7 مرداد 1397 ایستا نیوز 8 مرداد 1397 ایستا نیوز 9 مرداد 1397 ایستا نیوز 10 مرداد 1397 ایستا نیوز 11 مرداد 1397 ایستا نیوز 12 مرداد 1397 ایستا نیوز 13 مرداد 1397 ایستا نیوز 14 مرداد 1397 ایستا نیوز 15 مرداد 1397 ایستا نیوز 16 مرداد 1397 ایستا نیوز 17 مرداد 1397 ایستا نیوز 18 مرداد 1397 ایستا نیوز 19 مرداد 1397 ایستا نیوز 20 مرداد 1397 ایستا نیوز 21 مرداد 1397 ایستا نیوز 22 مرداد 1397 ایستا نیوز 23 مرداد 1397 ایستا نیوز 24 مرداد 1397 ایستا نیوز 25 مرداد 1397 ایستا نیوز 26 مرداد 1397 ایستا نیوز 27 مرداد 1397 ایستا نیوز 28 مرداد 1397 ایستا نیوز 29 مرداد 1397 ایستا نیوز 30 مرداد 1397 ایستا نیوز 31 مرداد 1397 
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۱۵    
ایستانیوز:همزمان با آغاز به کار بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ، مرتضی نجف معاون مدیرعامل بانک ملت در امور فناوری اطلاعات و علی اکبر صابریان مدیرکل دفتر مدیریت و روابط عمومی این بانک با حضور در غرفه ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۲۷    
ایستانیوز: جلسه مجمع عمومی عادی سالانه بانک انصار با حضورا 70/5درصد از سهامداران برگزار گردید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۰۹:۲۰    
ایستانیوز:تغییر رییس کل بانک مرکزی نقدها و مباحث مختلفی پیرامون عملکرد بانک مرکزی در پی داشت. بررسی عملکرد بانک مرکزی بدون در نظر گرفتن جایگاه آن در اقتصاد ایران می تواند باعث نتیجه گیری نادرست و ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۶:۱۸    
ایستانیوز:کمیته اطلاع رسانی طرح رجیستری جزییات رجیستری آن طرف آبی برخی گوشی ها را اعلام و تاکید کرد: درباره اینکه هر شخص با یک کد ملی می تواند 1000 گوشی مسافری ثبت کند از ابتدای مرداد اعمال محدودیت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۴:۴۹    
ایستانیوز:قیمت انواع سکه امروز در بازار تهران نسبت به روز گذشته افزایش یافت و قیمت ربع سکه برای نخستین بار وارد کانال یک میلیون تومان شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۲:۱۴    
ایستانیوز:بانک ملت از کاهش سود 39 درصدی سود خالص و تغییر سود انباشته به زیان انباشته خبر داد و با اعلام دلایل این رویداد ناخواسته ، آماده بازگشت به بورس شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۱:۵۹    
ایستانیوز:تجارت الکترونیک پارسیان در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکامپ با استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی (VR) برای اولین بار به معرفی خدمات اپلیکیشن پرداخت الکترونیک تاپ پرداخت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۱:۰۴    
ایستانیوز:یکی از اپراتورهای تلفن همراه طی اخطاری به شرکت های ارائه دهنده خدمات ارزش افزوده خود، درباره ارسال گسترده پیام های فریبنده و جعلی از خطوط شخصی اتمام حجت کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۰:۵۴    
ایستانیوز:سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: تامین اجتماعی در قبال ارائه کارت هوشمند درمان یا خدمات به بیمه شدگان و مستمری بگیران تحت پوشش، هیچگونه وجهی دریافت نمی کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۰:۴۹    
ایستانیوز:در میانه چنین شرایطی سورنتو به صورت استاندارد با 7 صندلی از کارخانه خارج شده که شاید بتوان این خصوصیت را یکی از بزرگترین مزایای این خودرو به شمار آورد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۰:۳۹    
ایستانیوز:افزایش دلار تا نرخ طبیعی آن یعنی حدود 7 هزار تومان قابل پیش بینی و منطقی بود. سرکوب ارزی در 5 سال گذشته سبب شده بود تا نرخ واقعی دلار به حدود 7 هزار تومان برسد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۹:۵۴    
ایستانیوز:یک مقام مسئول، برات الکترونیک در قالب سککوک را کمک مناسبی برای رونق اقتصاد کشور دانست.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۹:۵۴    
ایستانیوز:بانک مرکزی باصدور اطلاعیه ای بااشاره به اینکه تحولات غیرعادی اخیر در بازار ارز و طلا، تناسبی باواقعیات اقتصاد و توان ارزی کشور ندارد،از اعلام برنامه های جدید این بانک طی روزهای آینده خبرداد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۹:۳۵    
ایستانیوز:رئیس مرکز آمار ایران گفت: نرخ تورم سالیانه 10.2 درصدی که مرکز آمار اعلام کرده، میانگین نرخ تورم است و این به معنی افزایش قیمت کالا و خدمات در ماه های گذشته نیست.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۹:۳۰    
ایستانیوز:روابط عمومی بانک مرکزی با تاکید بر این که تحولات غیرعادی بازار ارز و سکه، تناسبی با واقعیات اقتصادی و توان ارزی کشور ندارد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۹:۱۵    
ایستانیوز:هیات وزیران واردکنندگانی که در سال 91 با استفاده از ارز مرجع اقدام به واردات کالا نموده و در شبکه غیررسمی به فروش رسانده اند را مکلف به پرداخت مابه التفاوت نرخ ارز کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۹:۱۰    
ایستانیوز:وزیر صمت در نامه ای از رییس سازمان بورس و مدیرعامل بورس کالا خواست تا لیست اسامی اشخاص حقیقی یا حقوقی خریدار تمامی کالاهای عرضه شده در بورس را در سایت رسمی بورس کالا اعلام و اطلاع رسانی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۹:۱۰    
ایستانیوز:تفاهم نامه ساخت و تکمیل چندین بیمارستان بین وزارت بهداشت و درمان و گروه توسعه اقتصاد ملل وابسته به موسسه اعتباری ملل امضا شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۹:۱۰    
ایستانیوز:دادستان تهران با اعلام اینکه منبع 30 نفر اول خریدار سکه، سپرده های خارج شده از 6 بانک بوده است، از تعقیب برخی مدیران بانکی به دلیل ایجاد زمینه جرایم اقتصادی و پولشویی خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۹:۰۵    
ایستانیوز:دبیر شورای عالی فضای مجازی از رفع احتمالی ممنوعیت های ایجاد شده برای ارزهای رمزنگاری شده با توجه به جلسه شب گذشته شورای عالی فضای مجازی درباره ارزهای رمزپایه خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۹:۰۵    
ایستانیوز:مدیرعامل بورس کالا گفت: ورود سرمایه های جدید به بازار آتی سکه متوقف شده، اما این بازار متوقف نیست و افرادی که فعالند به فعالیت خود ادامه می دهند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۹:۰۵    
ایستانیوز:سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از تصویب لایحه ایجاد 8 منطقه آزاد تجاری صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی و تصویب لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در نشست کمیسیون متبوعش خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۹:۰۰    
ایستانیوز: ایران کیش دردومین روز نمایشگاه الکامپ، بخشی ازجدیدترین امکانات اپلیکیشن پرداختی پات را رونمایی کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۸:۵۰    
ایستانیوز:مارال فرجاد جایزه بهترین نقش مکمل زن را برای بازی در فیلم جاودانگی از جشنواره بین المللی عشق در امریکا دریافت کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۷:۵۱    
ایستانیوز:بیش از 199 هزار و 500 وسیله نقلیه با استفاده از فاینانس خارجی و منابع صندوق توسعه ملی در فاصله سال های 1397 الی 1399 نوسازی و با وسائط نقلیه فرسوده جایگزین خواهند شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۷:۵۱    
ایستانیوز:اد مورس، مدیر تحقیقات کالای "سیتی گروپ" در مصاحبه با فایننشیال پست خاطرنشان کرد نفت ممکن است تا 12 ماه آینده به 45 دلار در هر بشکه بازگردد و خوش بینی به قیمت های بالاتر بر مبنای تحلیل ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۷:۵۱    
ایستانیوز:رییس آب و فاضلاب (آبفا) استان البرز گفت : حدود 75 درصد آب شرب مشترکان استان از منابع آبی زیر زمینی تجدید ناپذیر تامین می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۷:۵۱    
ایستانیوز:ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با معرفی 7 نشان تجاری آدامس به عنوان کالای قاچاق اعلام کرد که با توزیع کنندگان آن برخورد می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۶:۴۴    
ایستانیوز:بانک مرکزی اعلام کرد: بانک ها باید تمامی سهام در اختیار خود در بنگاه های اقتصادی را از طریق بورس برای واگذاری عرضه کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۶:۳۹    
ایستانیوز:نوآوری ها چگونه به تخریب وضع موجود می پردازند؟ دامنه نوآوری ها معطوف به چه حوزه هایی است؟ این پرسشی بنیادین برای مواجهه با فناوری های نوین است و بهانه ای برای نوشتن این مقاله ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۶:۳۹    
ایستانیوز:بررسی تاریخ 40 سال گذشته اقتصاد کشور نشان می دهد که حتی یک مورد از دخالت دولت ها در قیمت گذاری به ثبات دراز مدت در بازار محصولات خاص نینجامیده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۶:۳۴    
ایستانیوز:هند آینده خوبی دارد. قدرت اقتصادی این کشور رو به رشد است و شرایط سنی جمعیتش مطلوب به نظر می رسد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۵:۲۹    
ایستانیوز:شرکت به پرداخت در بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ از جدیدترین محصولات و خدمات خود رونمایی کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۵:۲۹    
ایستانیوز:تفاهم نامه همکاری بانک قرض الحسنه مهر ایران با شورایعالی مناطق آزاد با هدف افزایش قدرت خرید از طریق اعطای تسهیلات قرض الحسنه و عرضه کارتهای بانکی با قابلیتهای خاص، به امضا رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۵:۲۹    
ایستانیوز:مدیرعامل بانک رفاه گفت: خلق ارزش برای مشتری یکی از مهم ترین موضوعات کنونی بنگاه های مالی، خدماتی است و به همین منظور ابتدا باید در سازمان خود خلق ارزش کنیم.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۵:۲۹    
ایستانیوز:موزه بانک ملی ایران در دومین همکاری مشترک با موزه ملی ایران و با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، نمایشگاهی از نویافته های زرین گورآوندهای دوران عیلام را برپا خواهد کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۵:۲۴    
ایستانیوز:یوتیوب اعلام کرد که از این پس حاشیه های سیاه رنگ اطراف ویدیوهای پخش شده را حذف خواهد کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۵:۲۴    
ایستانیوز:شرکت کارت اعتباری ایران کیش از پرداخت مبتنی بر Qr کد و همچنین امکان خرید بیمه نامه و بلیت هواپیما و قطار در اپلیکیشن پات رونمایی کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۵:۱۹    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت روز پرفروش ترین انواع تلویزیون هوشمند در سطح بازار تهران است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۵:۱۹    
ایستانیوز:تصاویر جدیدی از جدیدترین گوشی های پرچمدار گوگل یعنی پیکسل 3 ایکس ال منتشر شده است که نمایانگر ویژگی های منحصر بفرد آن است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۵:۱۴    
ایستانیوز:رئیس اتحادیه تعاونی های صنایع پایین دستی پتروشیمی گفت: از سوی انجمن کارفرمایان پتروشیمی با ما ارتباط برقرار کرده و اعلام کردند که ما پس از تضعیف بورس نظر شما را جلب می کنیم که موافقت نکردیم.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۵:۱۴    
ایستانیوز:بانک صادرات ایران به منظور پاسخگویی به نیازهای تسهیلاتی مشتریان، از سپرده سرمایه گذاری یک ساله اعتبار سپهر رونمایی کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۵:۰۹    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده آپارتمان در شمال تهران طی امرداد ماه 97 می باشد. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می باشد:
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۵:۰۹    
ایستانیوز:در دنیا، بازارهای فیوچرز برای پوشش ریسک های قیمتی و هج کردن خریداران برای تامین به موقع یک کالا کاربردهای فراوانی دارد و ابزار بسیار قدرتمندی در دنیا به شمار می رود ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۵:۰۴    
ایستانیوز:وزیر سابق امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه به سهم خود از هیچ کمک فکری و در صورت لزوم و نیاز، همکاری با دولت دریغ نخواهم کرد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۴:۵۹    
ایستانیوز: رکوردشکنی های پیاپی شاخص بورس تا کانال 115 هزار واحدی با اصلاح بعدی آن تا جایگاه 108 هزار واحدی همراه شد اما به گفته برخی کارشناسان ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۴:۵۴    
ایستانیوز:رییس اتاق بازرگانی ایران گفت: پیمان های پولی دوجانبه و استفاده از فضاهای مالی کشورهای دوست که قابل اعتماد هستند، می تواند به عنوان راه حل برای بی اثر کردن تحریم ها مورد توجه قرار گیرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۴:۵۴    
ایستانیوز:بانک آینده در راستای طرح اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در کشور، در چهار ماه نخست سال جاری، 100 درصد تعهدات خود را انجام داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۴:۴۹    
ایستانیوز:دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران در پیامی انتخاب عبدالناصر همتی به عنوان رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، را تبریک گفت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۴:۴۹    
ایستانیوز:رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، گفت: طبق توافق سازمان حج و زیارت با بانک های سامان و پاسارگاد ارز زیارتی دانشجویان به عتبات عالیات برمبنای دینار خواهد بود اما هنوز قطعی نشده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۴:۴۴    
ایستانیوز:21 طرح صنعتی با بهره مندی از تسهیلات بانک صنعت و معدن در 14 استان کشور در دو ماه نخست سال جاری به بهره برداری رسیده و فعالیت خود را آغاز کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۴:۳۹    
ایستانیوز:یک کارشناس اقتصادی با اشاره به نرخ تورم اعلام شده توسط مرکز آمار، این نرخ را برآمده از قیمت کالاهایی که باید مطابق ارز 4200 تومانی فروخته شوند نه قیمت هایی که واقعا در بازار وجود دارد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۴:۳۴    
ایستانیوز:منطقه 1 جدا از این که گران ترین منطقه تهران محسوب می شود، طی چهار ماه اخیر میانگین 3 میلیون و 460 هزار تومان افزایش قیمت مسکن را در هر متر مربع به ثبت رسانده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۴:۳۴    
ایستانیوز:بازار غیر رسمی ارز امروز نرخ تاریخی 10 هزار تومان را برای دلار ثبت کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۴:۲۹    
ایستانیوز:معامله گران بورس تهران امروز نیر در حالی با تقویت تقاضا در گروه فلزی، پالایشی، معدنی و پتروشیمی بودند که بازارهای مالی دنیا به دلیل توسعه جنگ های تجاری و مناقشه بر سر تعرفه های و ارداتی با ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۴:۲۴    
ایستانیوز:درآمد برخی شرکت های بزرگ جهان آن قدر هنگفت است که اقتصاد بسیاری از کشورهای جهان در مقابل آنها کوچک به شمار می رود. هرچند موفق ترین و سودآورترین شرکت های جهان، همیشه معروف ترین آنها نیستند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۴:۲۴    
ایستانیوز:رئیس جمهور دو قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۴:۱۴    
ایستانیوز:شرکت به پرداخت ملت در دوره 3 ماه منتهی به 31 خردادماه سال 97 بر اساس صورت های مالی حسابرسی نشده به ازای هر سهم 414 ریال سود محقق کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۴:۱۴    
ایستانیوز:تازه ترین گزارش شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت (شاپرک) از حضور بانک ملی ایران در بالاترین رتبه های رده بندی بانکداری الکترونیک حکایت دارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۴:۱۴    
ایستانیوز:نخستین اپلیکیشن صدور هوشمند بیمه نامه کوتاه مدت بدنه خودرو در راستای ارایه خدمات الکترونیک به آحاد جامعه به بهره برداری رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۴:۰۹    
ایستانیوز:رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر گفت: قیمت سکه به چهار میلیون و 10 هزار تومان رسیده که نسبت به روز گذشته 400 هزار تومان افزایش یافته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۴:۰۹    
ایستانیوز:قیمت انواع سکه امروز در بازار تهران با افزایش شدیدی نسبت به روز گذشته مواجه شد به طوری که قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 4 میلیون تومان را نیز رد کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۴:۰۴    
ایستانیوز:سرپرست سابق وزارت اقتصاد در پاسخ به این پرسش که با تغییر مدیریت بانک مرکزی برای سامان بخشی به بازار نابسامان ارز چقدر زمان نیاز است گفت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۹:۳۵    
ایستانیوز:تحریم های اقتصادی از کانال های کاهش صادرات نفت، کاهش صادرات غیرنفتی و محدودیت واردات بر تولید و بخش حقیقی اقتصاد ایران اثرگذار خواهد بود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۹:۳۵    
ایستانیوز:نرخ ثابت مبادله ارز در کشورهای خاورمیانه گردشگران خارجی بیشتری به داخل آورده است
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۹:۳۰    
ایستانیوز:مؤسسات غیرمجاز پولی و اعتباری در سال های اخیر یکی از مهم ترین چالش های نظام پولی کشور بوده و نهادهای مربوطه مانند بانک مرکزی سال هاست با چنین پدیده ای دست و پنجه نرم می کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۹:۲۵    
ایستانیوز:در جست و جوی پاسخ به این پرسش که خانواده ولی الله سیف آیا واقعا در استرالیا هستند یا نه! دست به دامن منابع آگاه شدیم.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۹:۲۰    
ایستانیوز:کالاهای پروپان پالایش نفت تهران، بلندینگ نفتا حلال 410 پالایش نفت شیراز و بوتان پالایش نفت کرمانشاه امروز در رینگ داخلی بورس انرژی عرضه می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۹:۱۵    
ایستانیوز:گمرک ایران از کشف شهرام جزایری در هنگام خروج غیرقانونی از کشور خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۹:۱۵    
ایستانیوز:مدیرعامل بانک قوامین درباره جزییات جلسه روز گذشته رییس کل جدید بانک مرکزی و مدیران عامل بانک ها، گفت: سعی شد تا اهم مشکلات فعلی سیستم بانکی به صورت کلی مورد طرح و بررسی قرار بگیرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۹:۱۵    
ایستانیوز:مدیرعامل بانک ملی ایران گفت:استراتژی بانک به صورت هدفمند طراحی شده و نحوه حرکت واحدها در چارچوب آن به صورت مویرگی با شاخص های مدون ارزیابی می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۹:۱۰    
ایستانیوز:پیرترین انسان جهان که در ژاپن زندگی می کرد در 117 سالگی درگذشت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۹:۰۵    
ایستانیوز:رشد پیاپی قیمت مسکن در ماه های اخیر موجب شد، جایگاه آپارتمان های 100 تا 200 میلیون تومانی در صدر جدول پرمعامله ترین واحدهای مسکونی به لحاظ ارزش ریالی در تیر ماه متزلزل شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۹:۰۵    
ایستانیوز:روزنامه صبح نو نوشت: کار به جایی رسیده که تب استخدام محافظ شخصی و بادیگارد برای برخی از خواننده ها، بازیگران و حتی ورزشکاران، بالا گرفته است.