چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۱:۳۶Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایستا نیوز 14 مهر 1397 - istanews.ir

ایستا نیوز 29 اسفند 1394 ایستا نیوز 28 اسفند 1395 ایستا نیوز 29 اسفند 1396 ایستا نیوز 31 فروردین 1397 ایستا نیوز 31 اردیبهشت 1397 ایستا نیوز 31 خرداد 1397 ایستا نیوز 31 تیر 1397 ایستا نیوز 30 مرداد 1397 ایستا نیوز 31 شهریور 1397 ایستا نیوز 30 آبان 1397 ایستا نیوز 29 آذر 1397 ایستا نیوز 1 دی 1397 ایستا نیوز 1 بهمن 1397 ایستا نیوز 28 اسفند 1397 ایستا نیوز 1 مهر 1397 ایستا نیوز 2 مهر 1397 ایستا نیوز 3 مهر 1397 ایستا نیوز 4 مهر 1397 ایستا نیوز 5 مهر 1397 ایستا نیوز 6 مهر 1397 ایستا نیوز 7 مهر 1397 ایستا نیوز 8 مهر 1397 ایستا نیوز 9 مهر 1397 ایستا نیوز 10 مهر 1397 ایستا نیوز 11 مهر 1397 ایستا نیوز 12 مهر 1397 ایستا نیوز 13 مهر 1397 ایستا نیوز 14 مهر 1397 ایستا نیوز 15 مهر 1397 ایستا نیوز 16 مهر 1397 ایستا نیوز 17 مهر 1397 ایستا نیوز 18 مهر 1397 ایستا نیوز 19 مهر 1397 ایستا نیوز 20 مهر 1397 ایستا نیوز 21 مهر 1397 ایستا نیوز 22 مهر 1397 ایستا نیوز 23 مهر 1397 ایستا نیوز 24 مهر 1397 ایستا نیوز 25 مهر 1397 ایستا نیوز 26 مهر 1397 ایستا نیوز 27 مهر 1397 ایستا نیوز 28 مهر 1397 ایستا نیوز 29 مهر 1397 ایستا نیوز 30 مهر 1397 
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۳:۲۵    
ایستانیوز:ازآنجاکه پیشرفت اقتصادی در سایه تقویت تولیدو هدایت صحیح منابع مالی اتفاق می افتد،مالیات برعایدی سرمایه به عنوان ابزار هدایت نقدینگی می توانداثرات مفیدی برای اقتصاد کشور به همراه داشته باشد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۸:۵۴    
ایستانیوز:بروز اختلالات اینترنتی در کیفیت ارائه سرویس شرکت ها اگرچه می تواند دلایل مختلفی داشته باشد اما در چند هفته ی اخیر ظاهرا پارازیت ها بودند که تأثیراتی روی خدمات اینترنتی داشتند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۰۵    
ایستانیوز:مزایده بلوک 362 میلیون سهمی شرکت مهندسی خط و ابنیه فنی راه آهن – تراورس امروز سه شنبه برگزار می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۰:۵۵    
ایستانیوز:رئیس یک بانک ایتالیایی که از حساب ثروتمندان پول برمی داشت و به نیازمندان کمک می کرد، توانست از زندانی شدن رهایی پیدا کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۵:۴۵    
ایستانیوز:مدیرکل تامین اجتماعی استان خراسان جنوبی بیمه فعالان حوزه رسانه ومطبوعات را تشریح کرد .
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۰۰    
ایستانیوز:معاون فن آوری اطلاعات و ارتباطات بانک مهر اقتصاد در همایش تخصصی مدیران ادارات و روسای شعب استان کردستان، گفت: خدمات الکترونیک بانکداری در اولویت برنامه ها قرار دارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۱۵    
ایستانیوز:بانک پاسارگاد، در خصوص شگرد جدید ارتکاب جرائم و کلاهبرداری به مردم هشدار داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۵:۲۴    
ایستانیوز:سامانه جدید اینترنت بانک قوامین در جلسه 130شورای معاونین بانک قوامین با حضور مدیرعامل، قائم مقام مدیرعامل، معاونین ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۵:۲۴    
ایستانیوز: بیژن اسدی مدیر امور نظارت بر اجرای طرح های بانک صنعت و معدن از شرکت فولاد کیمیای صبا در استان خراسان شمالی بازدید کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۵:۰۹    
ایستانیوز:شرکت پارس خودرو در اطلاعیه ای هرگونه افزایش قیمت محصولات این شرکت را تکذیب کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۵۴    
ایستانیوز:روسای جدید ادارات امور شعب تهران بانک ملی ایران معارفه شدند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۴۴    
ایستانیوز:ارایه خدمات مطلوب و حق بیمه مناسب توسط شرکت بیمه سامان باعث شد تا یکبار دیگر و برای دومین دوره متوالی، این شرکت پوشش بیمه ای شرکت پایانه های نفتی ایران را عهده دار شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۳۴    
ایستانیوز:سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس گفت: سوداگران بازار ارز و سکه برای حفظ قیمت های کاذب در بازار ارز قصد دارند سرمایه گذاری در بورس را کم بازده جلوه دهند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۱۰    
ایستانیوز: گردهمایی سراسری روسای شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهار محال و بختیاری با حضور مدیر استانی و تمامی شعب منطقه برگزار شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۰۵    
ایستانیوز: اینانلویی با ترسیم ایده آل ها در شعب دیجیتال گفت: در شعب جدید باید به این اندیشید که صرفا خدمات بانکداری ارائه نکنیم بلکه باید به این سمت حرکت کنیم که خدمات غیربانکی نیز در این شعب قابل ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۰۵    
ایستانیوز:رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای طرح جامع مالیاتی گفت: طرح جامع مالیاتی پیشرفت های بسیار مطلوب و ارزشمندی دارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۸:۴۹    
ایستانیوز:واگذاری اموال مازاد در بانک صادرات ایران تاثیر مهمی بر کاهش زیان و سودآوری این بانک داشته که امکان تزریق منابع بیشتر به بخش های مولد اقتصادی را افزایش می دهد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۸:۲۸    
ایستانیوز:معاون وزیر ارتباطات گفت: ارائه اجباری سرویس اینترنت روی خط ثابت و انتقال مشترکان شرکت های اینترنتی خصوصی به مخابرات پس از کابل برگردان خلاف مقررات است و در این باره به مخابرات تذکر داده ایم.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۸:۲۸    
ایستانیوز:از زمانی که بانک مرکزی اعلام کرده بود که بانک ها سپرده های فاصله دوم تا یازدهم شهریورماه سال گذشته را برای یک ماه تمدید کنند که برنامه های خود در این زمینه را اعلام و اجرایی کند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۸:۲۳    
ایستانیوز:شورای عالی هماهنگی اقتصادی سیاستهای لازم برای هماهنگی در عرضه کالا و مقابله با احتکار و اختفاء کالاها را تصویب کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۸:۲۳    
ایستانیوز:میزان ذخایر خانگی طلا در ایران حدود 200 تن است که این رقم در حال افزایش است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۸:۱۸    
ایستانیوز:مسابقه عکاسی عاشورا سرمایه معنوی بانک سرمایه با انتخاب سه عکس برگزیده و چهار عکس تقدیرشده به پایان رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۸:۱۸    
ایستانیوز:دادستان تهران اعلام کرد: هیچ سایتی حق ندارد قیمت های لحظه ای را اعلام کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۲۵    
ایستانیوز:فزایش و تنوع صادرات، حفظ بازار خارجی و همچنین تأثیر صادرات بر رشد اقتصادی در بلندمدت، فقط تابعی از بهره وری کل عوامل تولید است و سیاست های پولی نظیر افزایش نرخ ارز اسمی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۲۰    
ایستانیوز:انتظار مثبت نسبت به درآمد شرکت های صادراتی در آینده به رشد بورس کمک کرده بود. با افت نرخ دلار بورس هم قرمز شده اما ممکن است همین نابه سامانی به کمک بازار سرمایه بیاید ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۱۵    
ایستانیوز:هر قطعه سکه امامی در بازار امروز تهران 3 میلیون و 880 هزار تومان معامله شد و هر دلار آمریکا نیز در بازار آزاد 13 هزار تومان داد و ستد شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۰۵    
ایستانیوز:بهرام سبحانی از سمت مدیر عاملی شرکت فولاد مبارکه استعفا داد و حمید رضا عظیمیان به عنوان عضو هیات مدیره و مدیر عامل شرکت منصوب شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۰۰    
ایستانیوز:آخرین گزارش نیلسون ریپورت بیانگر رشد 30 پله ای ایران کیش در رنکینگ جهانی است. طبق این گزارش میزان تراکنش ها به وسیله درگاه های پرداخت ایران کیش از 500 میلیون تراکنش در سال 2016 به بیش از یک ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۴:۴۵    
ایستانیوز:سرمایه گذاری خارجی در بخش صنعت و معدن کشور در 4 ماهه نخست امسال شاهد روند کاهشی قابل توجهی بوده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۴:۳۵    
ایستانیوز:مهندس محمود نوریان مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به همراه دکتر کرباسیان معاون وزیر صمت ورییس هیات عامل ایمیدرو از طرح های بازسازی و نوسازی شده روستاهای زلزله زده بخش (ازگله) بازدید و ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۴:۳۰    
ایستانیوز:مدیرعامل متواری شرکت تجارت الکترونیکی ثامن معروف به "سکه ثامن" دستگیر شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۴:۲۵    
ایستانیوز:کانون صرافان بر دستورالعمل خرید و فروش ارز در صرافی ها تاکید و اعلام کرد: ارز به صورت اسکناس تا سقف 5000 یورو و یا معادل آن به سایر ارزها توسط صرافی بر مبنای نرخ بازار و ثبت سامانه سنا ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۴:۲۵    
ایستانیوز:مدیر نظارت بر بورس ها و بازارهای سازمان بورس و اوراق بهادار، توقف در دستورالعمل معاملات اعتباری در این بازار را تکذیب کرد و گفت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۴:۰۵    
ایستانیوز:همزمان با 14 مهرماه که توسط شورای شهر تهران به نام روز تهران نامگذاری شده است، بازدید از موزه بانک ملی ایران امروز رایگان است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۴:۰۰    
ایستانیوز:بانکها امروز(شنبه 14 مهرماه) هر دلار آمریکا را از مردم 9950 تومان می خرند و حدود12050 تومان هم بابت خدمات 21گانه تعیین شده از سوی بانک مرکزی، به مردم می فروشند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۴:۰۰    
ایستانیوز:دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت در راس هیاتی از مدیران ارشد این بانک و با حضور استاندار استان مرکزی و رییس دانشگاه علوم پزشکی این استان از پروژه احداث بیمارستان 530 تختخوابی حضرت ولی عصر ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۳:۵۶    
ایستانیوز:محمدمهدی رئیس زاده می گوید: نباید فراموش کنیم نرخ ارز پیش از آغاز نوسان ها چه قیمتی داشت که اکنون با رسیدن آن به 13 هزارتومان و 12 هزارتومان خشنود می شویم.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۳:۵۶    
ایستانیوز:هر یورو امروز برای مسافران خارج از کشور حدود 11 هزار و 800 تومان توسط بانک های عامل فروش ارز مسافرتی فروخته می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۳:۵۰    
ایستانیوز:بانک جهانی پیش بینی کرد رشد اقتصادی ایران از سال 2020 مجددا در مدار صعودی قرار می گیرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۳:۴۵    
ایستانیوز:عضو هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر کشور وضعیت بازار طلا و سکه در هفته گذشته را مورد ارزیابی قرار داد و گفت: هفته گذشته یکی از هفته های پرنوسان و پرالتهاب بازار بود ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۳:۴۵    
ایستانیوز:موسسه سرمایه گذاری سی ام ئی در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرده است که قیمت طلا حداقل تا یک سال آینده با رشد چشمگیری روبرو نخواهد شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۱:۴۵    
ایستانیوز:تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز شنبه 14 مهرماه میزبان عرضه 80 هزار تن شمش بلوم شرکت های فولاد خوزستان، فولاد کاوه جنوب کیش، آهن و فولاد ارفع و مجتمع فولاد خراسان است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۱:۳۵    
ایستانیوز:تحقیقات وزارت دادگستری آمریکا نشان می دهد که استونی پایتخت پولشویی جهان است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۱:۳۵    
ایستانیوز:عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس می گوید بانک ها در اجرای بخشودگی جرایم بانکی کم کاری ندارند، بلکه ابهاماتی در این زمینه وجود دارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۱:۳۰    
ایستانیوز: عضو هیات رئیسه مجلس گفت: روز یکشنبه ساعت 7تا 8صبح این لایحه با حضور کارشناسان مخالف و موافق در صحن مجلس بررسی می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۱:۰۵    
ایستانیوز:تامین اجتماعی یک سازمان بزرگ است که خدمات و فعالیت های مختلفی را ارائه می کند. خدماتش محدود به یک و یا چند مورد نیست از ارائه مستمری و درمان گرفته تا نقش آفرینی در اقتصاد کشور ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۰:۵۵    
ایستانیوز:شرکت سپرده گذاری مرکزی در 6 ماهه نخست سال 97 تعداد 27 نماد اخزا برای 64 هزار و 84 کد سهامداری صادر کرد که در مجموع 175 میلیون و 836 هزار سهم به سهامداران این اوراق اختصاص یافت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۰:۳۵    
ایستانیوز: گردهمایی صمیمانه رییس هیأت مدیره و مدیرعامل، اعضاء هیأت مدیره، معاونین و مدیران ستادی بیمه ایران در باشگاه ایران زمین برگزار شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۰:۱۰    
ایستانیوز:طبق یک نظر سنجی که از بیش از هزار امریکایی انجام شده است، اکثر مردم می دانند که بیت کوین و ارزهای رمزنگاری شده چه هستند و اصولا هم آن را برای دیگران توضیح می دهند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۰:۰۵    
ایستانیوز:داد و ستد 55 میلیون گواهی صندوق سرمایه گذاری پروژه پرند در بازار سایر اوراق بهادار قابل معامله بورس انرژی ایران نهایی شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۹:۵۵    
ایستانیوز:مدیرعامل بانک توسعه صادرات سه راهکار به منظور اجرای بهتر سیاست های جدید ارزی بانک مرکزی پیشنهاد کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۹:۲۵    
ایستانیوز:هر چند نگهداری ارزهای خانگی از دغدغه دارندگان است اما حساب ارزی راهکار مناسبی برای رفع این مشکل است به خصوص اینکه صاحب سپرده کوتاه مدت ارزی می تواند به تناوب به مانده حساب واریز یا از آن ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۹:۲۵    
ایستانیوز:افزایش نرخ ارز با رشد قیمت مسکن همزمان شد. کاهش نرخ به کاهش قیمت مسکن می انجامد؟
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۹:۱۵    
ایستانیوز:مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان این که ساختمان ها و امکانات فیزیکی، ابزارهایی برای خدمت رسانی به مشتریان هستند، گفت: سرمایه اصلی بانک، مشتری است، چرا که اگر مشتری وجود نداشته باشد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۹:۱۰    
ایستانیوز:یک پژوهشگر امنیتی اخیرا بدافزار دیگری را در اندروید کشف کرده که ویژگی های جاسوسی زیادی مانند ارسال تاریخچه مرورگر، تصاویر، پایگاه داده واتس اپ دارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۹:۱۰    
ایستانیوز:آسیب پذیری دور زدن گذرواژه (passcode bypass) در نسخه 12 iOS اپل می تواند به مهاجمان امکان دسترسی به عکس ها و مخاطبان (شامل شماره تلفن ها و ای میل ها) در آیفون XS و سایر دستگاه ها را بدهد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۹:۰۵    
ایستانیوز:انعکاس تحولات بازار ارز در رسانه های داخلی به ویژه در چند روز گذشته که با کاهش نرخ دلار همراه بوده است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۸:۵۵    
ایستانیوز:یک کارشناس بازار سرمایه با پیش بینی تداوم ورود جریان پول جدید به بازار سهام گفت: رونمد افزایشی نماگرهای بورسی با توجه به تأثیر با اهمیت تعدیل نرخ ارز بر سودآوری شرکت ها فعلاً ادامه خواهد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۸:۵۵    
ایستانیوز:مدیر عامل بورس انرژی گفت: وزارت نفت باید تمام ظرفیت خود را برای موفقیت عرضه نفت خام بکار گیرد تا در مقطع زمانی خطیر ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۸:۳۵    
ایستانیوز:سید کمال سید علی ، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات ایران از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی اشتهارد بازید کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۸:۳۰    
ایستانیوز:تفاهم نامه همکاری شرکت بیمه سامان و شرکت جیرینگ همزمان با برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تلکام 2018 در مراسمی با حضور مدیران عامل دو شرکت به امضاء رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۸:۱۰    
ایستانیوز:بررسی های میدانی از وضعیت قیمتی آپارتمان های بزرگ متراژ نشان می دهد: به دنبال شروع افزایش قیمت های پی در پی در بازار مسکن، این گروه از آپارتمان ها نیز با افزایش قیمتی مواجه بوده اند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۸:۱۰    
ایستانیوز:ایران و روسیه مصمم هستند با ریال و روبل، حکومت دلار در تبادلات مالی و بانکی بین دو کشور را کم رنگ کنند ...