پنجشنبه ۰۹ فروردینساعت ۱۹:۲۹Mar 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرنامه دانشجویان ایران 15 مهر 1400 - iusnews.ir

خبرنامه دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرنامه دانشجویان ایران 1 فروردین 1399 خبرنامه دانشجویان ایران 31 فروردین 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 1 اردیبهشت 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 1 خرداد 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 31 تیر 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 1 مرداد 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 31 شهریور 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 1 آبان 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 30 آذر 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 1 دی 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 8 بهمن 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 1 مهر 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 2 مهر 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 3 مهر 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 4 مهر 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 5 مهر 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 6 مهر 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 7 مهر 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 8 مهر 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 9 مهر 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 10 مهر 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 11 مهر 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 12 مهر 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 13 مهر 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 14 مهر 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 15 مهر 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 16 مهر 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 17 مهر 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 18 مهر 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 19 مهر 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 20 مهر 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 21 مهر 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 22 مهر 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 23 مهر 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 24 مهر 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 25 مهر 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 26 مهر 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 27 مهر 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 28 مهر 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 29 مهر 1400 خبرنامه دانشجویان ایران 30 مهر 1400 
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۷:۲۲    
ما روزانه زمان زیادی را صرف تلفن همراه مان می کنیم. بنابراین، حداقل انتظاری که داریم این است که این وسیله که حضور بسیار پررنگی در زندگی ما دارد ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۰۹:۴۰    
محققان بهداشت وتغذیه در دانشگاه میشیگان 5 هزار و 853 غذای موجود در رژیم غذایی آمریکایی ها را تجزیه و تحلیل کردند و میزان سالم یا ناسالم بودن آنها را با یک اندزه گیری استاندارد مقایسه کردند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۰۰:۴۵    
عدم اطلاع مذاکره کننده ارشد کشورمان از وجود واژه های معنادار حقوقی در متن یک توافق بسیار مهم و سند معتبر بین المللی که نشان دهنده عدم مطالعه آن توسط ایشان است ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۱۶ - ۱۰:۵۹    
5 تشکل دانشجویی و صنفی دانشگاه تهران در نامه ای از سرپرست این دانشگاه خواستند که در یک نشست پرسش و پاسخ دانشجویی برنامه های خود را اعلام کند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۱۶ - ۰۱:۰۹    
عذرخواهی سردار آزمون برای از دست دادن پنالتی مقابل امارات
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۱۶ - ۰۰:۴۸    
آمار دراگان اسکوچیچ در تیم ملی ایران؛ 10 بازی و 10 پیروزی
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۱۶ - ۰۰:۴۵    
در حال حاضر فصل برداشت کیوی است و حساب زیادی روی صادرات کیوی به روسیه انجام داده ایم. علاوه بر مشکل ورود به روسیه، در ورود به ارمنستان هم با مشکل مواجهیم و این کشور هم برای ما حائز اهمیت است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۱۶ - ۰۰:۰۹    
در این جلسه حجت الاسلام دکتر سید حسین حسینی کارنامی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی مازندران، دکتر گدازنده معاون آموزشی ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۲۳:۵۷    
این سفارتخانه در ادامه تاکید می کند: هرگونه دلالت مخالف ناصحیح می باشد و روابط پاکستان و ایران برادرانه، دوستانه و مبتنی بر احترام مقابل و پیوندهای مشترک تاریخی و تمدنی است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۲۳:۵۱    
وزیر امور خارجه کشورمان در بخشی از این دیدار، سیاست های جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با گسترش مناسبات دوستانه با کشورهای منطقه و نحوه بازگشت به مذاکرات هسته ای و تحولات افغانستان را تشریح کرد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۲۳:۴۵    
درحالی که دانشگاه های کشوردر حال سپری کردن روز های ابتدایی نیم سال اول هستند، اخبار مربوط به کنکور ارشد، وام های دانشجویی و حواشی مربوط به واکسیناسیون دانشجویان و بازگشایی دانشگاه ها ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۲۳:۲۹    
وی افزود: در ارتباط با تخم مرغ هفته آینده شرکت پشتیبانی امور دام و بخش خصوصی با کمک اتحادیه ها و تشکل های دخیل در توزیع تخم مرغ و مرغ در حوزه شهرهایی که بر اساس بررسی های انجام شده با کمبود مواجه ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۲۳:۲۹    
وزیر راه و شهرسازی از تخصیص اعتبارات و تسهیلات مناسب برای ساخت مسکن خبر داد و بیان کرد: دولت تسهیلات بسیار خوبی برای خانه دار شدن محرومان در نهضت جدید ساخت مسکن در نظر گرفته است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۲۳:۱۷    
وی افزود: در این طرح موج شکن جدید شرقی به طول هزار و 325 متر، موج شکن جدید غربی به طول 440 متر و برچیدن 200 متراز طول موج شکن شرقی فعلی بندر اجرایی خواهد شد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۲۳:۱۴    
این دیدار در شرایطی آغاز شد که برخی اعتقاد داشتند حریف حرف خاصی برای گفتن نخواهد داشت اما امارات سفیدپوش در دقایق ابتدایی بازی نمایش خوبی داشت و در چند موقعیت تا نزدیک دروازه ایران هم جلو آمد اما ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۲۳:۰۵    
تیم ملی ایران امروز در دیدار با امارات با تک گل مهدی طارمی برنده بازی شد. در این بازی سردار آزمون نیز یک پنالتی برای ایران در دقیقه 90 از دست داد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۲۲:۵۰    
با این تساوی تیم ملی عراق با کسب 2 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی قرار گرفت و لبنان هم با 2 امتیاز و شرایط بهتر در رده چهارم قرار گرفته است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۵:۱۱    
مقامات اسکاندیناوی روز چهارشنبه (به وقت محلی) استفاده واکسن مادرنا را برای جوانان به دلیل افزایش خطر التهاب قلب که یک عارضه جانبی بسیار نادر در ارتباط با واکسن است، متوقف یا از انجام آن منصرف شدند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۵:۰۸    
دیدار با روحانیون، نخبگان، جوانان و قشر های مختلف مردم، بازدید از برخی پروژه ها و حضور در جلسه شورای اداری و نشست با خبرنگاران از جمله برنامه های سفر یک روزه رئیس جمهور به بوشهر است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۵:۰۵    
جمهوری اسلامی ایران آماده است تا در پروژه های توسعه ای لبنان حضور قوی داشته و به ویژه در پروژه های نیروگاهی این کشور شرکت های ایرانی در تراز بالای جهانی را در لبنان فعال کند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۴:۴۷    
قیمت گوشی های موبایل در بازار به شرح زیر است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۴:۲۳    
قبل از معرفی بهترین برند آبگرمکن موجود در بازار بهتر است ابتدا نگاهی به نحوه ی عملکرد، انواع آبگرمکن و ویژگی های یک آبگرمکن خوب داشته باشیم ...
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۴:۲۰    
درب ضد سرقت، درب های ورودی هستند که در بیرون خانه نصب می شوند. با نصب این درب ها با بدنه محکم و قفل های قوی تر، تقریباً نفوذ به ساختمان غیرممکن است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۴:۱۷    
هر ساله موسسات و مراکز آموزشی متعددی اقدام به برگزاری کلاس های آمادگی آزمون تیزهوشان می کنند اما انتخاب یک موسسه خوب کار آسانی نمی باشد. متاسفانه اکثر موسسات (حتی موسسات مشهور) شرایط خوبی ندارند .
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۴:۰۸    
فدراسیون فوتبال عربستان پیشنهاد افزایش تعداد بازیکنان خارجی به 7 نفر را در لیگ قهرمانان آسیا است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۴:۰۵    
بهزاد نوشادی مربی بدنساز استقلال با پایان کرونایش، از امروز به تمرین تیم برگشت.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۴:۰۵    
برنامه مهمترین دیدارهای فوتبال امشب به شرح زیر می باشد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۴:۰۱    
متئوس پریرا در فاصله کمتر از 10 روز مانده به بازی حساس مقابل پرسپولیس از این تیم درخواست جدایی داده است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۳:۴۶    
مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه برخی دانشجویان امکان نقل و انتقال از بدو پذیرش در دانشگاه را دارند، گفت: با بیش از 74 درصد درخواست های نقل و انتقال موافقت شده است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۳:۴۰    
رتبه بندی موضوعی تایمز 2022 در موضوعات علوم کامیپوتر و علوم مهندسی منتشر شد و 41 دانشگاه ایرانی در میان بیش از یک هزار و 100 دانشگاه برتر دنیا قرار گرفتند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۳:۴۰    
معرفی شدگان المپیاد طلا و انتقالی بر اساس سهمیه المپیاد نقره و برنز سال تحصیلی 1401-1400 به دانشگاه علوم پزشکی تهران از شنبه 17 مهر می توانند به صورت الکترونیکی در دانشگاه ثبت نام کنند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۳:۲۸    
معاون دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور گفت: برای حمایت از قشر های خاص جامعه باید سهمیه های کنکور اعمال شوند.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۲:۳۳    
تشکل های دانشجویی دانشگاه تهران طی نامه ای از سرپرست این دانشگاه دعوت کرد تا با شرکت در نشستی ضمن تشریح برنامه های خود پاسخگوی سوالات دانشجویان باشد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۲:۳۰    
این اعتراف دردناک درباره بی اطلاعی از متن برجام در حالی انجام می شود که طی 8 سال گذشته به دلیل توافق ناقص و بدون تضمین برجام فشار های معیشتی و اقتصادی زیادی به مردم ایران تحمیل شده است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۱:۳۰    
یک کاربر فضای مجازی در توییتر به صحبت های زن مکرون در مورد زنان محجبه واکنش نشان داده است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۱:۰۹    
زاکانی، شهردار تهران در صفحه شخصی خود در توییتر به تفریح تهرانی ها اشاره کرده است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۱:۰۶    
کنفدراسیون فوتبال آسیا به طرح پیشنهادی فدراسیون عربستان چراغ سبز نشان داد.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۱:۰۳    
معاون وزیر راه و شهرسازی با تشریح جزئیات اولین جلسه شورای عالی مسکن، گفت: ملاک قانون جهش تولید ساخت مسکن با ارزان ترین قیمت برای مردم است.
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۱:۰۳    
پس از تنیبه کره جنوبی توسط ایران، معاون وزیر خارجه این کشور با رابرت مالی تماس گرفت!
خبرنامه دانشجویان ایران   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۰۰:۳۵    
در سطح مدیریت سازمانی نیز باید همین رویه متواضعانه رعایت شود. گوش دادن به سخنان کارکنان با رأفت و فرصت و دقت، عدم ارجاع آنها به دایره های غیرضروری و مبتلا نکردن آنها به پیچ های اداری ...