چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۵:۵۶Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 31 خرداد 1397 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 31 فروردین 1397 جهان نیوز 31 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 31 تیر 1397 جهان نیوز 31 مرداد 1397 جهان نیوز 31 شهریور 1397 جهان نیوز 30 مهر 1397 جهان نیوز 30 آبان 1397 جهان نیوز 30 آذر 1397 جهان نیوز 30 دی 1397 جهان نیوز 30 بهمن 1397 جهان نیوز 29 اسفند 1397 جهان نیوز 1 خرداد 1397 جهان نیوز 2 خرداد 1397 جهان نیوز 3 خرداد 1397 جهان نیوز 4 خرداد 1397 جهان نیوز 5 خرداد 1397 جهان نیوز 6 خرداد 1397 جهان نیوز 7 خرداد 1397 جهان نیوز 8 خرداد 1397 جهان نیوز 9 خرداد 1397 جهان نیوز 10 خرداد 1397 جهان نیوز 11 خرداد 1397 جهان نیوز 12 خرداد 1397 جهان نیوز 13 خرداد 1397 جهان نیوز 14 خرداد 1397 جهان نیوز 15 خرداد 1397 جهان نیوز 16 خرداد 1397 جهان نیوز 17 خرداد 1397 جهان نیوز 18 خرداد 1397 جهان نیوز 19 خرداد 1397 جهان نیوز 20 خرداد 1397 جهان نیوز 21 خرداد 1397 جهان نیوز 22 خرداد 1397 جهان نیوز 23 خرداد 1397 جهان نیوز 24 خرداد 1397 جهان نیوز 25 خرداد 1397 جهان نیوز 26 خرداد 1397 جهان نیوز 27 خرداد 1397 جهان نیوز 28 خرداد 1397 جهان نیوز 29 خرداد 1397 جهان نیوز 30 خرداد 1397 جهان نیوز 31 خرداد 1397 
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۱:۵۷    
وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان در سفر یک روزه به اسلواکی به بررسی زمینه های همکاری مشترک میان تهران و براتیسلاوا پرداخت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۱:۲۴    
ثبت 166.7 میلی متر بارش در سال جاری در حالی است که مقدار بارش ها در مدت مشابه سال گذشته 226.3 میلی متر ثبت شده که مقایسه این دو رقم، نشان دهنده کاهش 26.3 درصدی بارشها و کسری 59.6 میلیمتری است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۱:۲۱    
مدیر آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری با اشاره به افزایش تعداد کاربران فضای مجازی به تشریح برنامه های آموزشی زائران حج تمتع در پیام رسان های داخلی پرداخت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۰:۳۰    
سرمایه گذار بودن برای بسیاری از افراد یک رؤیای دور و دست نیافتنی است. این افراد به این دلیل که فکر می کنند سرمایه گذاری نیاز به پول زیادی دارد از آن دوری می کنند، اما این تصور اشتباه است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۹:۰۸    
حضور در حج هر چند رهایی از زندگی مادی و تقرب بیشتر به خداست اما یک حاجی با حضور در بزرگترین اجتماع معنوی دین اسلام ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۸:۳۹    
مردی که ادعا کرده است پسر بیل کلینتون از رابطه نامشروع او است کلینتون را برای اظهار تنفر از سیاست جداسازی فرزندان از والدینشان توسط ترامپ به باد انتقاد گرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۸:۳۶    
روزنامه ها در لابه لای گزارش ها و سرمقاله ها، قسمتی از صفحات خود را به اخبار روزهای گذشته یا اخبار ویژه اختصاص می دهند که در ادامه به آنها اشاره می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۴:۰۶    
توصیه های رایج در مورد باتری گوشی وجود دارند، که در ذهن بسیاری از ما جا خوش کرده و باعث شده یکسره با عذاب وجدان باتری گوشی خود را شارژ کنیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۰:۳۸    
مادر شهید مدافع حرم شهید حسین بادپا گفت: حسین از دوران نوجوانی برای انقلاب و بعد جنگ هم پا به پای مجاهدان در راه خدا تلاش کرد نه یک بار بلکه چندین بار زخمی شد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۰:۳۸    
با تعجب گفتم: داش ابرام، سرت چی شده؟ دستی به سرش کشید با دهانی که به سختی باز می شد، گفت: می دانی چرا گلوله جرات نکرد وارد سرم شود؟ گفتم: چرا؟ ابراهیم لبخندی زد و گفت: گلوله خجالت کشید وارد سرم بشود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۰۰:۰۶    
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جنگ امروز جنگ آتش ها نیست، جنگ اقتصادی و روانی است، این را که می توانیم اداره کنیم، خطر زیادی ندارد، همت، اراده، عزم، روحیه انقلابی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۳:۵۷    
دادستان کل کشور آخرین وضعیت پرونده های قاچاق خودرو در جنوب کشور را تشریح کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۳:۲۴    
تیم ملی فوتبال آرژانتین برابر کرواسی تسلیم شد و به هموطنان برانکو ایوانکوویچ،سرمربی پرسپولیس باخت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۲:۴۵    
رئیس اتحادیه صادرکنندگان و واردکنندگان اقلیم کردستان عراق گفت: ایران همیشه شریک اول تجاری عراق بوده و بیشترین تنوع صادرات و واردات را با این کشور دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۲:۴۲    
انفجارهای پی در پی در نزدیکی هتلی در جنوب شهر ادلب سوریه باعث کشته شدن 6 نفر و زخمی شدن 29 نفر دیگر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۲:۳۹    
سخنگوی ارتش یمن با تأکید بر امنیت کامل فرودگاه الحدیده، از نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی خواست تا خودشان را تسلیم کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۲:۳۶    
رئیس جمهور آمریکا مدعی شد روند خلع سلاح اتمی کره شمالی آغاز شده و این کشور تا الان چهار بخش مربوط به آزمایش اتمی را تخریب کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۱:۵۰    
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با وزیر امور خارجه اسپانیا دیدار و گفتگو کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۱:۴۷    
دو تن از اعضای دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن برای دومین بار با حضور در فرودگاه شهر الحدیده ، ادعای ائتلاف عربستان سعودی مبنی بر اشغال این فرودگاه را تکذیب کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۱:۴۱    
حجت الاسلام سید علی اکبر حسینی استاد اخلاق و کارشناس برنامه معروف (اخلاق در خانواده)، دار فانی را وداع گفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۱:۳۸    
پدافند هوایی ارتش یمن یک فروند هواپیمایی شناسایی امارات را که 2 خلبان داشت، در ساحل غربی یمن هدف قرار داد و ساقط کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۰:۲۳    
تیم ملی فوتبال فرانسه با غلبه بر پرو به دومین برد خود در مسابقات جام جهانی روسیه رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۰:۰۷    
وزیر خارجه عربستان در مصاحبه ای با روزنامه نیویورک تایمز مدعی شده هیچ کشوری قدرت نرم عربستان سعودی را ندارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۹:۳۰    
بیمه سربازی در انتهای دوران خدمت در هر شغل یا حرفه ای که باشید جزو بیمه بازنشستگی است و به عنوان سوابق کاری منظور می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۹:۲۸    
فدراسیون جهانی فوتبال فیفا در رابطه با حواشی دیدار پرتغال و مراکش بیانیه صادر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۹:۲۵    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: پیام رهبری حاوی مطالب مهمی بود که باعث شد پشتکار تیم بالاتر هم برود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۹:۲۵    
سخنگوی جنبش انصار الله یمن امروز پنجشنبه با اشاره به حرکت ائتلاف متجاوز سعودی به سمت خودکشی گروهی در جبهه ساحل غربی یمن تاکید کرد که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در این جبهه معجزه آفرینی می ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۹:۱۹    
منبعی در وزارت دفاع یمن اعلام کرد که پدافند هوایی ارتش این کشور یک فروند پهپاد جاسوسی ائتلاف عربستان سعودی را دراستان صعده سرنگون کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۸:۴۱    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فعلاً برای سروش رفیعی ادامه حضور در قطر اولویت است و تصمیمی برای بازگشت به فوتبال ایران ندارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۸:۳۶    
روزنامه مارکا اسپانیا دیدار تیم ملی ایران با ماتادورها را پربیننده ترین دیدار سال 2018 در این کشور معرفی کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۸:۳۶    
رژیم سعودی می داند که از رهگذر اشغال بندر الحدیده به دلیل موقعیت جغرافیایی راهبردی آن می تواند مسیر سیطره بر ساحل غربی یمن و همچنین دیگر نقاط این کشور را هموار سازد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۸:۳۳    
سخنگوی کاخ کرملین از دیدار دبیرکل سازمان ملل با رئیس جمهور روسیه در مسکو خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۷:۴۳    
سرمربی استقلال از نمایش تیم ملی ایران برابر اسپانیا تمجید کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۷:۴۰    
طبق گزارش شبکه سی.بی.اس نیوز در جریان نشست پر تنش سران گروه 7 در کانادا، رئیس جمهور آمریکا به سمت صدراعظم آلمان شکلات پرت کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۷:۳۷    
دیدار تیم های ملی فوتبال دانمارک و استرالیا در جام جهانی 2018 روسیه با تساوی خاتمه یافت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۷:۰۱    
وزیر ورزش و جوانان از پیام دلگرم کننده مقام معظم رهبری برای تیم ملی فوتبال تشکر و قدردانی کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۴۹    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: یکی از طرح های بسیار خوب در مجموعه بسیج، طرح نجات کشاورزی است که 40هزار روستای کشور را در بر می گیرد و بسیار عالی و مؤثر است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۴۶    
در حمله طالبان به ولایت های فاریاب، نیمروز و غزنی در افغانستان 19 پلیس کشته شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۴۳    
رئیس کمیته عالی انقلاب یمن با اشاره به سخنان وزیر دفاع جدید مالزی تاکید کرد که این کشور خروج از ائتلاف سعودی علیه یمن را بررسی می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۴۰    
هافبک جوان و ملی پوش تیم ملی فوتبال ایران گفت:مقابل پرتغال بهتر بازی می کنیم تا برنده شویم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۳۱    
نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: کسانی جای جلاد و شهید را عوض می کنند، در حال حاشیه سازی هستند چرا که می خواهند اصل قضیه را زیر سؤال ببرند و یا موضوع عقبه آنها را پوشش دهند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۲۸    
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مردم از جریان صندوق یکم استقبال ویژه می کنند، گفت: شرط خانه اولی برای دریافت تسهیلات در بافت فرسوده برداشته شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۲۵    
در دومین جلسه رسیدگی به پرونده قتل های سریالی در گیلان ، متهم ردیف اول تنها به سه فقره قتل اعتراف کرد و متهم ردیف دوم دلیل فروش طلای مقتولان را تهدید به قتل فرزندانش عنوان کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۹    
سازمان تامین اجتماعی راه های پرداخت حق بیمه کارفرمایی و شرط دریافت تسهیلات مشاغل خانگی را اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۵    
فرمانده انتظامی هرمزگان جزئیات توقیف 200تن گوشت وارداتی قاچاق آلوده به باکتری سالمونلا در بندرعباس را تشریح کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۵    
دو مرد جوان که در ماجراهای جداگانه دست به قتل زده و رضایت اولیای دم را جلب کرده بودند دیروز از جنبه عمومی جرم محاکمه شدند تا بزودی از زندان آزاد شوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۹    
سازمان وظیفه عمومی ناجا کلیه مشمولان سرباز معلم که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم تیرماه 1397 می باشند را به انجام خدمت سربازی فراخواند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۶    
رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: تعهد ما در بازسازی واحدهای مددجویان زلزله زده 3 هزار واحد بود، اما 2 برابر تعهدمان در بازسازی واحدهای مددجویان زلزله زده کمک کردیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۳    
شهردار تهران با بیان این که یکی از منابع درآمدی پایتخت فروش تراکم است، گفت: این موضوع باید براساس ضوابط، قانون و همین طور طرح تفصیلی ادامه پیدا کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۰    
زمین لرزه ای به بزرگی 4.3 ریشتر و در عمق 10 کیلومتری زمین، شهر خور استان اصفهان را لرزاند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۵:۲۷    
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این که سرعت تردد در آزادراه کنارگذر جنوبی تهران برای 130 کیلومتر بر ساعت طراحی شده است، گفت: پیشرفت فیزیکی این پروژه 47 درصد است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۵:۲۴    
وزیر دفاع تونس ضمن تکذیب هر گونه طرح کودتا در این کشور، اخبار منتشر شده در این باره را برای ایجاد رعب و وحشت در تونس توصیف کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۵:۲۱    
معاون امور مجلس و ایرانیان وزارت خارجه گفت: در حال حاضر 2 هزار و 916 ایرانی در خارج از کشور در زندانند که بیشتر آنها در ترکیه و عمده جرائم آنها قاچاق انسان، اقامت غیرقانونی و مواد مخدر است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۵:۱۲    
ماجرای نامه نمایندگان مجلس ششم به رهبر انقلاب چه بود؟ 16سال بعداز آن ماجرا،چرا عده ای از سیاسیون،بانادیده گرفتن همه تجربه ها، خواهان مذاکره باآمریکا،آن هم بدون هرگونه پیش شرطی شدند؟
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۵:۰۹    
روزنامه جروزالم پست نوشت که جذب وزیر پیشین انرژی اسرائیل توسط ایران را نمی توان نادیده گرفت زیرا او می توانسته علاوه بر ارائه اطلاعات حیاتی، مقامات دیگر را برای تبدیل شدن به جاسوس، به ایران معرفی کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۵:۰۶    
مقامات افغانستان اعلام کردند: طالبان امروز (پنج شنبه) در دو حمله جداگانه در افغانستان جان هشت افسر پلیس را گرفت. این به رغم اعلام آتش بس یکجانبه دولت افغانستان است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۵:۰۳    
معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر از کشف 13 تن و 493 کیلوگرم انواع مواد مخدر و روان گردان در کشور در هفته اخیر خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۴:۵۱    
به مناسبت 31 خرداد سالگرد شهادت دکتر مصطفی چمران کاربران با ایجاد هشتگ #مثل_ چمران یاد و خاطره این شهید عزیز را گرامی داشتند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۴:۵۱    
گوشه ای از زندگی نامه شهید محمد پورمرادی یکی از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۴:۴۴    
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: طبل رسوایی آمریکا و اسرائیل در تمام جهان به صدا درآمده چرا که این دو کشور صراحتا اعلام می کنند پایبند به مبانی حقوق بشر نیستند،
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۴:۴۴    
وزیر خارجه ترکیه در مصاحبه با شبکه سی .ان.ان. تورک درباره خروج شبه نظامیان کُرد از منبج و همچنین خرید جنگنده های پیشرفته از آمریکا صحبت کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۴:۴۱    
به خاطر فیلتر شدن تلگرام دیگر حضوری در این شبکه ندارم، چون خسته شده ام و نمی توانم مدام به فیلتر شکن وصل شوم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۴:۴۱    
سخنگوی فرمانده کل ارتش لیبی از آزاد سازی 2 بندر نفتی این کشور از دست شبه نظامیان خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۴:۳۸    
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: موضوع تجاوز در ایرانشهر مسئله ای ناموسی بوده که نباید به تریبون ها کشیده می شد و اصلا موضوع آنچه در فضای مجازی منتشر شده نیست.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۴:۳۲    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دشمنان این ملت می خواهند این ملت در فشار و سختی و رنج و فقر قرار گیرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۴:۲۶    
امام جمعه موقت تهران گفت: کمک به فرهنگسازی از اصلی ترین کارهای دستگاه قضا است و در این میان رفتار قاضی با افراد باید به نوعی باشد که جلوه ای از خلق پیامبر رحمت (ص) را متجلی سازد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۴:۲۳    
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به رفتارهای بی منطق ترامپ در ماه های اخیر، گفت: جمهوری اسلامی خواهان روابط دوستانه با همه کشورهای دنیا است به شرط آنکه تحقق تعهدات متقابل و احترام به ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۴:۲۰    
وزیر خارجه روسیه و دبیرکل سازمان ملل بر لزوم پایبندی همه کشورها به اصول حقوق بین الملل، خودداری از برخوردهای یکجانبه و تشریک مساعی برای حل و فصل مشکلات جهانی تاکید کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۴:۱۷    
اشرفی اصفهانی رئیس هیئت بدوی تخلفات نهاد ریاست جمهوری گفت: امضاکنندگان نامه مذاکره با آمریکا باید بدانند که خواسته یا ناخواسته در راستای منافع آمریکا و در زمین دشمن بازی می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۴:۱۴    
نویسنده و خوشنویس مطرح حوزوی با تاکید بر این که بالاترین افتخار را برای خود عنوان و راه و رسم طلبگی می داند، گفت: ما باید بکوشیم که نسل جوان را با ابزار هنر و ادبیات ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۴:۱۴    
معاون اجرایی معاونت درمان وزارت بهداشت تاکید کرد: با تامین برخی امکانات در زمینه جراحی در بیمارستان حضرت فاطمه (س) ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۴:۱۱    
وزیر نفت عراق قیمت کنونی نفت را مطلوب عنوان کرد و گفت: این کشور تمایلی به افزایش تولید نفت در نشست پیش روی اوپک (نشست 174) ندارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۴:۰۸    
سخنگوی وزارت تجارت چین در پاسخ به سئوالی درباره احتمال خروج شرکت های چینی از ایران پس از خروج آمریکا از برجام اعلام کرد: پکن روابط عادی خود را با تهران ادامه می دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۴:۰۸    
فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به کشف بیش از یک تن و 100 کیلوگرم انواع مواد مخدر در 2 درگیری مسلحانه از شهادت 2 تن از مرزبانان غیور و سلحشور هنگ مرزی زابل خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۴:۰۵    
رئیس سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: امکان پایبندی به تعهدات برجام همزمان با تداوم تحریم ها، به هیچ عنوان مورد قبول جمهوری اسلامی ایران نخواهد بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۳:۵۹    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان، نسبت به برنامه آمریکایی ها برای تغییر در مرزها و جغرافیای منطقه هشدار داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۳:۵۶    
پیام مقام معظم رهبری به کاروان تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در روسیه ابلاغ شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۳:۵۰    
پیکر صدرالدین شجره پیکسوت رادیو روز شنبه دوم تیر از مقابل رادیو ارگ واقع در 15 خرداد ساعت 9 صبح تشییع می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۳:۴۷    
سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس تاکید کرد: دست این هیات بازتر باشد تا بتواند طبق قانون با تخلف نماینده برخورد کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۳:۴۷    
حدیثی از پیامبر اکرم، حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) را اینجا بخوانید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۳:۴۴    
31خرداد 1366 – آغاز عملیات نصر 4 با رمز "یا امام جعفر صادق(ع) "
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۳:۴۴    
به دلیل ناراحتی قلبی در بیمارستان بستری بودم، مراحل درمانی آنژیوگرافی بر روی من انجام شد و شب گذشته از بیمارستان مرخص شده و در خانه استراحت می کنم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۳:۴۱    
نگارش سریال روز های خوش در 30 قسمت به تهیه کنندگی مهران مهام در حال پیگیری است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۳:۳۵    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ابراز ضعف حمله دشمن را به دنبال دارد و آمریکا هر زمان فهمیده که کشوری ضعیف شده و قدرت دفاع از خود را ندارد به آن کشور حمله کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۳:۲۹    
توهین بی شرمانه ترامپ به مردم ایران بی بصیرتی، خودباختگی و ساده لوحی سیاسی او را نشان می دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۳:۲۳    
سخنگوی کمیسیون "مشترک اصلاح ساختار دولت"، از ارجاع گزارش نهایی این کمیسیون درباره تفکیک 3 وزارتخانه به هیئت رئیسه مجلس خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۸    
زنگنه گفت: در مقطع کنونی با هیچ افزایش تولیدی موافق نیستم، زیرا در بازار تعادل نداریم و ضمن این که قرار نبود در جلسه اوپک در مورد افزایش تولید بحثی داشته باشیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۵    
معاون امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به دیدار فوتبالیست های کشورمان با تیم ملی اسپانیا گفت: باید در همه زمینه ها به خودباوری برسیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۲:۵۹    
ردپای نشان ایرانی در محل مذاکرات کره شمالی و آمریکا پیامی بسیار صریح و دلنشین برای ما ایرانی ها دارد و آن هم این است که هرقدر بخواهند ما را در انزوا قرار دهند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۲:۵۶    
صالحی امیری یکی از مدیرانی است که در سه حوزه امنیتی، فرهنگی و ورزشی فعالیت داشته است و در حال حاضر در حوزه فکری و اندیشه ای انقلاب اسلامی نیز مشغول به کار شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۲:۵۶    
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور که شب گذشته برای تماشای بازی تیم ملی ایران به ورزشگاه آزادی رفته بود، بااشاره به حضور زنان و خانواده ها در ورزشگاه ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۲:۵۶    
ترکیه هم پس از اتحادیه اروپا، چین و روسیه، از امروز به جنگ تجاری تلافی جویانه علیه آمریکا پیوست.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۲:۴۷    
17 ملوان یک لنج صیادی که مهرماه سال گذشته به اتهام ورود غیرمجاز به آب های شمالی بازداشت شده بودند، دقایقی پیش وارد تهران شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۲:۴۴    
معاوم اول رئیس جمهور گفت: آمریکاییها با نهایت وقاحت سعی دارند از طریق بازگرداندن تحریم ها و اعمال فشارهای جدید چوب لای چرخ پیشرفت ایران قرار دهند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۲:۴۱    
وزارت تجارت چین اعلام کرد که به رغم خروج آمریکا از برجام و تهدید این کشور به اعمال تحریم های جدید علیه ایران، پکن همچنان روابط خود با تهران را حفظ خواهد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۲:۴۱    
سئو یا بهینه سازی سایت تمرینی برای بهبود و افزایش ترافیک وب سایت از طریق موتورهای جستجوی می باشد. از طریق سئو می توان میزان فروش هر کسب و کاری را افزایش داد. سئو بدنبال چه چیزی است؟ ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۲:۳۸    
دادستان دادگاه کیفری بین المللی لاهه خواستار اتخاذ تدابیر شورای امنیت برای دستگیری عمر البشیر رئیس جمهور سودان و تحویل وی به دادگاه به اتهام ارتکاب جنایت جنگی شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۲:۳۲    
شهردار تهران از دیدار با رییس بنیاد مستضعفان درباره ساخت پلاسکوی جدید خبر داد و گفت: در این دیدار مقرر شد نقشه های ساختمان جدید به تایید شهرداری تهران برسد و براساس نقشه های تایید شده احداث شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۲:۲۹    
اشپیگل، نشریه مشهور آلمانی روز گذشته در مطلبی مفصل به زندگی عجیب بیرانوند دروازه بان ایران پرداخته بود. درخشش دیشب علیرضا مقابل اسپانیا خواندن آن را بیش از پیش جذاب می کند.
  • ۱