پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۸:۲۸Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 7 مرداد 1397 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 31 فروردین 1397 جهان نیوز 31 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 31 خرداد 1397 جهان نیوز 31 تیر 1397 جهان نیوز 31 شهریور 1397 جهان نیوز 30 مهر 1397 جهان نیوز 30 آبان 1397 جهان نیوز 30 آذر 1397 جهان نیوز 30 دی 1397 جهان نیوز 30 بهمن 1397 جهان نیوز 29 اسفند 1397 جهان نیوز 1 مرداد 1397 جهان نیوز 2 مرداد 1397 جهان نیوز 3 مرداد 1397 جهان نیوز 4 مرداد 1397 جهان نیوز 5 مرداد 1397 جهان نیوز 6 مرداد 1397 جهان نیوز 7 مرداد 1397 جهان نیوز 8 مرداد 1397 جهان نیوز 9 مرداد 1397 جهان نیوز 10 مرداد 1397 جهان نیوز 11 مرداد 1397 جهان نیوز 12 مرداد 1397 جهان نیوز 13 مرداد 1397 جهان نیوز 14 مرداد 1397 جهان نیوز 15 مرداد 1397 جهان نیوز 16 مرداد 1397 جهان نیوز 17 مرداد 1397 جهان نیوز 18 مرداد 1397 جهان نیوز 19 مرداد 1397 جهان نیوز 20 مرداد 1397 جهان نیوز 21 مرداد 1397 جهان نیوز 22 مرداد 1397 جهان نیوز 23 مرداد 1397 جهان نیوز 24 مرداد 1397 جهان نیوز 25 مرداد 1397 جهان نیوز 26 مرداد 1397 جهان نیوز 27 مرداد 1397 جهان نیوز 28 مرداد 1397 جهان نیوز 29 مرداد 1397 جهان نیوز 30 مرداد 1397 جهان نیوز 31 مرداد 1397 
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۱:۲۱    
در پی اتهام و تشویش اذهان عمومی برنامه 90 به سازمان لیگ فوتبال ایران، این سازمان از دستگاه های نظارتی برای بررسی انتخاب برترین های فوتبال در فصل 97-96 دعوت کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۰۹:۲۱    
سرایت مواد نفتی از مخازن و لوله های انتقال پالایشگاه تهران حیات شهروندان، زمین های کشاورزی، محیط زیست و گونه های جانوری باقرشهر در جنوب پایتخت را به مخاطره انداخته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۱۲    
کشور عربستان ورود 10 قلم کالا را به این کشور برای زائران حج ممنوع اعلام کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۰۳    
گمرک بازرگان پس از کشف شهرام جزایری در بار عدس که قصد فرار از کشور را داشت وی را جهت اخذ سوابق کیفری به اداره آگاهی ماکو معرفی کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۰۰    
باشگاه استقلال در آستانه دو خرید فوری برای سامان دادن به اوضاع تیم است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۲:۱۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه حضور در مراسم ختم حاج آقا مرتضی تهرانی(ره) که در مسجد جامع چهلستون بازار در بازار بزرگ تهران برگزار شد ، در جمع کسبه بازار حضور یافت و دقایقی به صحبت با آن ها پرداخت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۲:۰۶    
تمسخر جانبازان در هزارپا در جای جای فیلم نمایان است. سرایدار آسایشگاه جانبازان در چند جای فیلم صدا می زند که چند تا از دست و پا دارهایشان را بگویید بیایند کمک من ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۱:۵۴    
مردم وقتی نام سعید راد را می شنوند، ناخودآگاه به یاد قهرمان های سینما می افتند. او از بزرگان بازیگری در سینما و تلویزیون ایران است و از زبان بدنش به بهترین شکل برای بازی استفاده می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۱:۰۹    
واردات محصولات سیب زمینی و بادمجان به دلیل حمایت از تولید داخلی عراق موقتا ممنوع اعلام شده است .
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۱:۰۶    
"تنگه ابوقریب" در کنار بمب؛ یک عاشقانه با یازده نامزدی سیمرغ بلورین پیشتاز جشنواره سی و ششم شدند. این فیلم با دریافت شش سیمرغ بلورین بیشترین سیمرغ را از سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر دریافت کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۱:۰۰    
رفتار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مصداق حکایت سعدی است که می گوید مرا به خیر تو امید نیست، شر مرسان
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۰:۵۷    
بنیاد سینمایی فارابی در پی انتشار نامه کانون کارگردانان خانه سینما در خصوص نحوه معرفی فیلم به فرهنگستان علوم و هنرهای سینمایی جهت رقابت در رشته اسکار بهترین فیلم خارجی زبان، توضیحاتی را ارائه کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۰:۵۱    
احمد پورمخبر، بازیگر پیشکسوت ایرانی، تصویر زیر را در صفحه شخصی خود منتشر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۰:۲۱    
شهید تورج قیداری در وصیت نامه خود نوشت: من آنقدر خواهم کوشید که لایق این رهبر و این لباس مقدس باشم وقتی امام می فرماید ای کاش من هم یک پاسدار بودم، از خجالت رویم سرخ می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۰:۲۱    
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت : واردات کالا جریان دارد، زیرا واحدهای صنعتی و تولیدی نیازمند واردات هستند بنابراین دلیلی ندارد ثبت سفارش ها متوقف شود .
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۰:۱۸    
کره شمالی پس از توافق هسته ای خود را برای ورود تعداد زیادی از مسافران خارجی آماده می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۰:۰۰    
فرزند جمشید مشایخی گفت: خوشبختانه حال پدر خوب است؛ اما فعلا در بخش مراقبت های ویژه بستری است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۹:۱۳    
تیم فوتبال روبین کازان با درخشش مهاجم ایرانی خود موفق شد دو بر یک کراسنودار را شکست دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۹:۰۱    
به گزارش جهان نیوز به نقل از ایرنا، علی طیب نیا، وزیر امور اقتصاد و دارایی دولت یازدهم: متاسفانه در روزهای اخیر خبرهایی از مذاکراتم با رییس جمهوری در برخی رسانه ها منتشر شده که بعضا خلاف واقع بوده و ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۸:۵۲    
یک روزنامه حامی دولت می گوید دولت روحانی از درس های تحریم در سال های 90 و 91 عبرت نگرفت و مجددا کشور را نسبت به تحریم ها آسیب پذیر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۸:۴۳    
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به نرخ تورم اعلام شده توسط مرکز آمار، این نرخ را برآمده از قیمت کالاهایی که باید مطابق ارز 4200 تومانی فروخته شوند ارزیابی کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۸:۴۳    
روزنامه اعتماد پس از آنکه بار دیگر موضوعی از منتقدان را سیاسی کاری عنوان می کند و به این صورت سعی دارد تا موضوع انتقاد آنها را فاقد ارزش نشان دهد به بیان چرایی طرح آن ادعای حیرت زا می رود که گفته ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۸:۴۰    
در شرایطی که تروریست های اقتصادی با ورود به بازارهای سکه و ارز در بهم ریختگی این بازارها نقش موثری دارند، دولت و برخی دستگاه های نظارتی رفتاری انفعال گونه پیشه کرده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۸:۳۷    
رامسین کبریتی، هم ازجمله افرادی بود که فریب وعده های دست اندرکاران جم را خورد و در سال 95 برای بازی در سریال های این شبکه به ترکیه رفت، حالا دست از پا درازتر از این شبکه جدا شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۸:۲۸    
روزنامه ها در لابه لای گزارش ها و سرمقاله ها، قسمتی از صفحات خود را به اخبار روزهای گذشته یا اخبار ویژه اختصاص می دهند که در ادامه به آنها اشاره می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۸:۲۵    
دادستان تهران از واردات 10500 گوشی موبایل به نام فردی که در قید حیات نبوده خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۸:۱۶    
به دنبال نوسان شدید بازار ارز و سکه و عبور قیمت دلار از مرز 10 هزار تومان، بانک مرکزی به این موضوع واکنش نشان داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۸:۱۳    
یک دکترای اقتصاد استفاده از ابزار ها و سیاست های اقتصادی درست را از راهکار های کنترل بازار برشمرد و در پاسخ به اظهارات برخی از شبکه های اجتماعی که اعلام می کنند در چند قدمی سقوط اقتصادی هستیم ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۸:۱۰    
رئیس جمهور مصر با بیان اینکه مردم مصر برای به دست آوردن ثبات و امنیت هزینه های زیادی داده اند، هرگونه توطئه علیه دولت سابق اخوان المسلمین را رد کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۸:۰۷    
افزایش دلار تا نرخ طبیعی آن یعنی حدود 7 هزار تومان قابل پیش بینی و منطقی بود. سرکوب ارزی در 5 سال گذشته سبب شده بود تا نرخ واقعی دلار به حدود 7 هزار تومان برسد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۸:۰۴    
نرخ دلار امروز از مرز 11 هزار تومان گذشت تا این ارز بار دیگری با افزایش قیمت خود تاریخ سازی کند. وضعیت قیمتی دلار امروز جزو مهمترین اخبار اقتصادی بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۰:۴۱    
مدیران قبلی باشگاه استقلال شاهکار قابل توجهی را در عقد قرارداد با تیام رقم زدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۰:۳۸    
تلویزیون سوریه از رسیدن نیروهای ارتش سوریه به بخش های شمالی شهرک الشجره در حومه درعا خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۰:۳۵    
احمد توکلی در نامه ای سرگشاده به معاون اول قوه قضائیه گفت: سمن ها همانند شاکیان خصوصی در جریان رسیدگی به پرونده های تحت بررسی قرار گیرند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۰:۲۹    
سیدمحمود علیزاده طباطبایی، وکیل جزایری بود، وکیلی که وکالت متهمینی، چون محمد عطریانفر، سعید لیلاز و خانواده هاشمی را در سابقه کاری خود دارد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۰:۲۹    
خطری که از بیخ گوش پرسپولیس گذشت.سرپرست باشگاه پرسپولیس می گوید من تخلف کردم تا پرسپولیس محروم نشود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۰:۲۰    
مواضع اخیر رئیس دولت مبنی بر ضرورت ایستادگی در مقابل زورگویی های دولت آمریکا ، به مثابه ی تسلیم دانستن هرگونه سخن گفتن و مذاکره با آمریکا و.. ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۳:۵۶    
زمزمه های ایجاد ناتوی عربی یا ائتلاف راهبردی خاورمیانه در حالی قوت گرفته است که زوایای آن هنوز برای تحلیلگران و ناظران امور منطقه به خوبی روشن نیست.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۳:۵۳    
دادستان تهران از بازداشت 9 نفر در پرونده واردات خودروهای خارجی و بازداشت 12 نفر در پرونده های ارزی خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۳:۴۷    
در هر دوره ای که خبری مبنی بر احتمال رفع حصر منتشر شده، بلافاصله حسین کروبی تلاش کرده تا نشان دهد رفتارهای افراطی و غیرقانونی محصورین تغییری نکرده است تا حصر به قوت خودش باقی بماند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۳:۴۱    
معاون سابق وزارت خارجه آمریکا با انتقاد از سیاست های دونالد ترامپ گفت ایرانی ها فرهنگ مقاومت دارند و بر اساس این فرهنگ، در برابر تهدیدات کوتاه نمی آیند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۳:۳۸    
افراد مسلح ناشناس امروز مدیر کل اطلاعات فرودگاه بین المللی عدن را ترور کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۳:۲۹    
روابط عمومی بانک مرکزی با تاکید بر این که تحولات غیرعادی بازار ارز و سکه، تناسبی با واقعیات اقتصادی و توان ارزی کشور ندارد، اعلام کرد: برنامه جدید ارزی رئیس کل بانک مرکزی تا چند روز آینده اجرا می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۳:۲۶    
اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران در نامه ای به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد لایحه افزایش مناطق آزاد تجاری آورده است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۳:۱۴    
عباس دوزدوزانی اولین فرمانده کل سپاه پاسداران درگذشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۲:۴۳    
یک رسانه غربی گزارش داده که با ایفاس نقش ملک سلمان به دلیل حساسیت های موضوع فلسطین و بیت المقدس، عربستان سعودی از حمایت از طرح آمریکا برای مذاکرات سازش موسوم به معامله قرن عقب نشینی کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۲:۰۴    
نیرو های یمنی یک فروند موشک بالستیک کوتاه برد را به سمت پایگاه های شبه نظامیان ائتلاف سعودی در استان البیضاء واقع در جنوب این کشور شلیک کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۱:۵۸    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در مصاحبه ای ادعا کرد: کره شمالی برای ارسال بقایای اجساد نظامیان آمریکائی پولی درخواست نکرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۱:۵۵    
فرمانده انتظامی خراسان رضوی از تیراندازی ماموران مبارزه با مواد مخدر به قاچاقچیان در بولوار فردوسی مشهد خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۱:۴۴    
سخنگوی قوه قضاییه از دستگیری 29 نفر در خصوص اخلال در اقتصاد کشور خبر داد و گفت: عنوان اتهامی بسیاری از این ها افساد فی الارض است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۱:۴۱    
اخیرا چند موضع گیری مهم باعث شد تا توجه جهان دوباره به اهمیت حفظ عبور و مرور از ابراه های استراتژیک دریایی و تأثیر آن ها بر اقتصاد جهانی جلب شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۱:۳۰    
نزدیکی خاتمی به حاکمیت، "آخرین تصمیم" و "واپسین مسیر" است. چاره ای ندارند جز نزدیکی به نظام و کسب مشروعیت تزریقی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۰:۱۳    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در نشستی با مقام های ارشد نظامی این رژیم گفت با توجه به شرایط موجود در غزه، باید برای هر سناریویی آماده بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۹:۴۳    
باشگاه ذوب آهن با انتقال مهاجم خود به تیم استقلال موافقت کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۸:۵۵    
رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با بیان اینکه بازار طلا و سکه متاثر از بهای ارز است، گفت: تقاضای خرید طلاو سکه در بازار افزایش یافته اما دلیل اصلی رشد قیمت ها، افزایش بهای ارز است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۸:۵۲    
رئیس جمهور آمریکا در توئیتی کنگره این کشور را تهدید کرد که در صورت عدم تامین بودجه ساخت دیوار مکزیک دولت را تعطیل می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۷:۵۷    
رژیم صهیونیستی بار دیگر اجازه نداد کشتی فعالان حقوق بشری به نوار غزه برسد و نیروی دریایی این رژیم، کشتی مذکور را توقیف و به بندر اشدود در فلسطین اشغالی هدایت کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۷:۵۴    
عضو کمیسیون قضایی مجلس، گفت: رئیس مجلس تاکید کرد که کمیسیون قضایی حداکثر ظرف یک ماه آینده طرحی در ارتباط با مبارزه با مفاسد اقتصادی و متناسب با شرایط جنگ اقتصادی تهیه و به تصویب برساند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۷:۵۱    
وزارت دفاع عراق در بیانیه ای از کشته شدن پنج عامل انتحاری و خنثی شدن یک طرح تروریستی در عملیات پیشگیرانه نیرو های عراقی در سامراء خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۷:۴۵    
وکیل اسلوبودان میلوشویچ رئیس جمهور سابق صربستان و متهم به نسل کشی در بوسنی و هرزگوین به ضرب گلوله از پای درآمد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۷:۳۳    
بر اساس ابلاغ وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس کارگروه تنظیم بازار حداکثر قیمت مصرف کننده شیرخام، لبنیات پر مصرف و گوشت مرغ اعلام شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۷:۳۰    
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: دشمنان به دنبال ایجاد یاس و نا امیدی و خدشه وارد کردن به وحدت مردم و مسئولان هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۷:۲۴    
یک رسانه غربی با اشاره به موضوع تشکیل ناتوی عربی هدف از ایجاد چنین اتحادی را ایجاد یک بازار جدید برای آمریکا و فروش بیشتر جنگ افزارهای ایالات متحده خواند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۷:۲۱    
یک مقام آلمانی در گفت وگو با یکی از نشریات معتبر این کشور گفت رئیس جمهور آمریکا با سیاست هایی که در پیش گرفته است جهان را به سمت سیطره قدرت بر قانون و بازگشت به دوران قرون وسطی سوق می دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۷:۰۹    
یکی از روش های پیش پا افتاده اما مؤثر در ترویج یک سبک زندگی گناه آلود، (عادی سازی) گناه با نمایش مداوم تصاویر مختلف و راضی کردن مردم به جنبه های حداقلی از دین است. ب
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۶:۴۱    
دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به ضرورت محاکمه سیف گفت: کادر بانک مرکزی و از جمله خود آقای سیف الان متهم هستند و باید پاسخگوی عملکرد ضعیف و تحریک آمیز خود باشند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۶:۲۳    
یک منبع مسئول در دولت اردن اخبار منتشره درباره پیشنهاد آمریکا برای تشکیل ناتوی عربی جهت مقابله با ایران را تأیید کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۶:۱۴    
سفیر سوریه در لبنان اعلام کرد، سوریه به زودی خبر پیروزی کامل خود بر بقایای تروریسم را اعلام می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۶:۱۱    
فرماندار هویزه با اشاره به انتشار مجدد دود در این شهر و دیگر شهرهای مرزی خوزستان گفت: دید ما در پنج کیلومتری دایک مرزی نشانگر این است که کانون دیگری در منطقه ای از تالاب هورالعظیم در عراق دچار آتش ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۶:۰۸    
با توجه به تشکیل توده گردوخاک در کشورهای شرق خلیج فارس و عمان و هدایت آن به سوی کشور ما، آسمان نواحی شرقی خلیج فارس و جزایر آن، هرمزگان، بخش هایی از بوشهر و سواحل دریای عمان امروز و فردا غبارآلود خواه
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۶:۰۵    
بهمن حسین پور از نزدیک ترین افراد به حسن روحانی است؛ او امروز با بیش از 30 سال سابقه فعالیت در وزارت امور خارجه ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۵:۵۶    
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: قیمت هر کیلو مرغ نسبت به هفته گذشته ثابت بوده و با نرخ 9850 تومان به دست مصرف کننده می شود
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۵:۵۳    
دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: هاتگرام و تلگرام طلایی از ابتدا سیاست های خروج از انحصار تلگرام برای دوره گذار روی این برنامه ها حساب شده بود اما آخرین مهلتی که به آقایان دادیم 15 شهریور است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۵:۵۳    
معاون اجتماعی دادستان مشهد از کشف دو تخته پوست یوزپلنگ در بازرسی کارشناسان از باغ وحش وکیل آباد مشهد خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۵:۴۷    
یک روزنامه لبنانی در تحلیلی نوشت که پنتاگون سیاست متناقضی با سیاست دولت آمریکا در رابطه با ایران در پیش گرفته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۵:۴۷    
ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با معرفی 7 نشان تجاری آدامس به عنوان کالای قاچاق اعلام کرد که با توزیع کنندگان آن برخورد می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۵:۴۷    
فرماندار شادگان با تشریح جزئیات حادثه اذیت و آزار یک دختربچه شادگانی، از دستگیری عموی شکنجه گر این کودک خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۵:۴۱    
رئیس جمهوری مصر خشم خود را نسبت درخواست مردم برای ترک قدرت ابراز داشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۵:۴۱    
نماینده مردم شیراز در مجلس خواستار شناسایی اخلال گران بازار سکه و ارز شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۵:۳۸    
سخنگوی جنبش انصارالله یک روز پس از انتشار تصاویری ازنظامیان سعودی به اسارت گرفته شده در جیزان تاکید کرد که دولت عربستان به اسرایش در یمن اهمیت نمی دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۵:۳۸    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: رئیس جمهور به آقای سیف گفته است مدیری که به خاطر پول بازنشسته شده است به درد مدیریت در نظام جمهوری اسلامی نمی خورد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۵:۳۵    
نمایشگر منعطف و نشکن سامسونگ سرانجام پس از تحمل بیش از 26 تست سقوط آزاد سخت، موفق به أخذ تأییدیه ضمانت در برابر شکنندگی شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۵:۳۵    
بزرگترین خطری که قرار گرفتن در معرض خورشید می تواند برای چشم های انسان به همراه داشته باشد ابتلا به آب مروارید است که در این شرایط عدسی چشم کدر شده و قدرت بینایی فرد کاهش می یابد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۵:۲۸    
داور بازی دوستانه توپچی ها و قهرمان فرانسه در حرکتی غیرمنتظره برای تعیین زمین هر یک از دو تیم به جای سکه از کارت اعتباری استفاده کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۵:۲۲    
رئیس مرکز آمار ایران گفت: اگر آمار مرکز آمار نتواند واقعیت زندگی مردم و کف بازار را نشان دهد، به طور قطع تنها اتلاف هزینه است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۵:۱۹    
یک پهپاد جاسوسی آمریکا صبح امروز در شهر مزار شریف وافع در شمال افغانستان سقوط کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۵:۱۶    
رئیس هیئت نجات غریق مازندران از کشف جسد مردی عراقی در ساحل چالوس خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۵:۱۶    
بی تردید هر کشوری که از امکانات و تجهیزات رسانه ای قوی و برنامه ریزی کارآمد برخوردار باشد در امر عملیات روانی فراملی نسبت به کشور فاقد این دو مؤلفه موفق تر است و توان اجرای ایده ها ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۵:۱۶    
عهد التمیمی پس از آزادی و در روستای نبی صالح در کرانه باختری تأکید کرد که مقاومت تا زوال اشغالگری ادامه خواهد داشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۵:۱۳    
نامزد های بهترین چهره تلویزیونی امسال جشن حافظ از میان برنامه هایی انتخاب شده اند که از اول فروردین سال 96 تا پایان اسفندماه 96 روی آنتن تلویزیون رفته یا در اینترنت انتشار یافته اند و انتخاب چهره ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۵:۱۳    
هفته پنجم رقابت های پایه تهران با دو پیروزی برای سرخپوشان و صحنه های ضرب و شتم مربی توسط داور مسابقه همراه بود که این رویداد باعث تاثر و تاسف فراوان است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۵:۱۰    
این روزها فیلم سینمایی "به وقت خماری" به کارگردانی "محمد حسین لطیفی" در چرخه اکران حضور داشته و بعد از چهار هفته اکران به تازگی توانسته فروش یک میلیاردی را از آن خود نماید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۵:۱۰    
برای خرید خودرو جیلی در بازار باید از 54 میلیون تا 122 میلیون تومان باید هزینه کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۵:۰۷    
کارشناس علوم قرآنی گفت: خداوند در قرآن می فرمایند انسان دروغگو از رحمت خداوند دور است. در روایات اسلامی دروغ گفتن ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۵:۰۷    
قیمت انواع سکه امروز در بازار تهران با افزایش شدیدی نسبت به روز گذشته مواجه شد به طوری که قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 4 میلیون تومان را نیز رد کرد.