پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۴:۲۷Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 24 مرداد 1397 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 31 فروردین 1397 جهان نیوز 31 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 31 خرداد 1397 جهان نیوز 31 تیر 1397 جهان نیوز 31 شهریور 1397 جهان نیوز 30 مهر 1397 جهان نیوز 30 آبان 1397 جهان نیوز 30 آذر 1397 جهان نیوز 30 دی 1397 جهان نیوز 30 بهمن 1397 جهان نیوز 29 اسفند 1397 جهان نیوز 1 مرداد 1397 جهان نیوز 2 مرداد 1397 جهان نیوز 3 مرداد 1397 جهان نیوز 4 مرداد 1397 جهان نیوز 5 مرداد 1397 جهان نیوز 6 مرداد 1397 جهان نیوز 7 مرداد 1397 جهان نیوز 8 مرداد 1397 جهان نیوز 9 مرداد 1397 جهان نیوز 10 مرداد 1397 جهان نیوز 11 مرداد 1397 جهان نیوز 12 مرداد 1397 جهان نیوز 13 مرداد 1397 جهان نیوز 14 مرداد 1397 جهان نیوز 15 مرداد 1397 جهان نیوز 16 مرداد 1397 جهان نیوز 17 مرداد 1397 جهان نیوز 18 مرداد 1397 جهان نیوز 19 مرداد 1397 جهان نیوز 20 مرداد 1397 جهان نیوز 21 مرداد 1397 جهان نیوز 22 مرداد 1397 جهان نیوز 23 مرداد 1397 جهان نیوز 24 مرداد 1397 جهان نیوز 25 مرداد 1397 جهان نیوز 26 مرداد 1397 جهان نیوز 27 مرداد 1397 جهان نیوز 28 مرداد 1397 جهان نیوز 29 مرداد 1397 جهان نیوز 30 مرداد 1397 جهان نیوز 31 مرداد 1397 
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۸:۳۰    
فرمانده سپاه تهران گفت: برخورد با مفسدان اقتصادی و عوامل نفوذی را از جمله مهمترین برنامه های اجرایی در کشور است و برای حصول نتیجه و حرکت در مسیر تعالی باید سوءمدیریت ها برطرف شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۷:۱۸    
سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان گفت: خوشبختانه ایراد مهمی نداشت. یکی دو سوال باقی ماند، قرار شد پس از رفع آن ها توسط مجلس، هر چه زودتر مسیر اجرایی شدن را طی کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۴:۲۴    
در خبر ها آمده است، ممنوعیت واردات 1339 قلم کالا که در پی برخی مشکلات ارزی ایجاد شده بود، اکنون در مرحله بازنگری قرار دارد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۳:۴۵    
جانشین سازمان بسیج از آمادگی بسیج برای همکاری با سازمان تعزیرات حکومتی خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۲:۴۵    
رئیس پلیس راه استان البرز گفت: با توجه به تعطیلی آخر هفته به منظور تخلیه بارترافیکی، محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس اعمال می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۱:۵۴    
رئیس جمهور در فضایی صمیمی و محبت آمیز با مادر و اعضای خانواده شهیدان محمود، احمد و علیرضا گرگ پور دیدار و از صبر و شکیبایی آنان تجلیل کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۱:۱۳    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتشار پستی برای ورزشی نویس قدیمی که درگیر مبارزه با سرطان است، آرزوی بهبودی کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۰:۴۴    
پرافتخارترین ورزشکار ایرانی تاریخ المپیک درباره درگیری هایی که در جایگاه VIP ورزشگاه بازی ایران و عربستان پیش آمد، توضیح داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۰:۴۴    
جواد خیابانی مجری و گزارشگر ورزشی تلویزیون بعد اززمین خوردن و آسیب جدی دیروز به بیمارستان رفت. حالا گفته می شود او باید تحت عمل جراحی دشواری قرار بگیرد و این به آن معنا است که چند برنامه زنده را از ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۰:۳۳    
حسام الدین آشنا در واکنش به خبر نامه قالیباف از وی خواست این نامه را برای عموم منتشر کند.صبح امروز محسن پیرهادی در گفتگویی این نامه را تایید کرده بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۰:۲۷    
رئیس جمهور با حضور در منزل سرلشگر خلبان غلامرضا یزد؛ آزاده و جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس، در فضایی صمیمی با او دیدار و از رشادت ها و ایثار وی تجلیل کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۰:۲۱    
ازیگرانی که بعضاً عادت به طرح و بیان حرف های خلاف واقع دارند ، به راستی دچار جهل و توهم هستند یا این که تعمدی در بیان این گونه اظهارنظرها دارند که در هر صورت باید در مقابل دروغ پراکنی ها و جعل واقعیت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۰:۱۵    
گاهی برخی افراد برای آن که در فضای مجازی قهرمان شوند اظهار نظرها و شایعاتی را مطرح می کنند که تا مدت ها افکار عمومی ذهنشان درگیر این گونه شایعات می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۰:۰۹    
طی روزهای اخیر صدها حساب کاربری اینستاگرام با وجود فعال بودن احراز هویت دومرحله ای هک شده اند. این درحالی است که این شبکه اجتماعی اعلام کرده مشغول بررسی مشکل است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۸:۵۶    
معاون گردشگری با تاکید بر این که موضوع ارز مسافرتی و پیگیری چالش های آن از دستور کار سازمان میراث فرهنگی خارج نشده است، گفت: مسافرانی که برای تهیه ارز با مشکلاتی روبه رو می شوند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۹:۴۱    
فرزند من اول جنگ قطع نخاع شد. 17 سال پرستار او بودم و 20سال است که در آسایشگاه ثارالله تهران به سر می برد. اوایل من به او سر می زدم ولی الان او هفته ای یک بار به من سر می زند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۹:۳۲    
رهبر انقلاب فرمودند: دولت باید با قوّت سرِ کار بماند، کارها را باید این دولت انجام بدهد. رئیس جمهور، منتخب مردم است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۹:۲۰    
فهرست کامل آخرین اصلاحات گروه کالاهای وارداتی منتشر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۹:۱۴    
عجیب است که با وجود تأکید رئیس جمهور براثرگذاری اغتشاش در ایجاد آشفتگی اقتصادی، مدعیان حمایت از وی همچنان از اغتشاشگران و فتنه گران حمایت می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۹:۰۵    
صرافی یکی از بانک ها در خیابان فردوسی که سال ها به عنوان یکی از کانال های بانک مرکزی نقش توزیع ارز در بازار را بر عهده داشت، در روزهای گذشته پلمب شده است!
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۸:۵۹    
پرویز پرستویی با انتقاد از عدم برخورد قاطع با دزدان و اختلاس گران، نوشت بیاییم مردمی که همیشه دلشان برای مملکتشان تپیده را دریابیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۸:۴۷    
شاید کمی عجیب به نظر برسد اما ترامپ با همه آن شخصیت خبیث و کثیفش، می تواند برای جمهوری اسلامی ایران یک فرصت باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۸:۴۱    
همین که نکاح به طور صحت واقع شد روابط زوجیت بین طرفین موجود و حقوق و تکالیف زوجین در مقابل همدیگر برقرار می شود. پرداخت نفقه پس از زوجیت و در واقع همان اجرای صیغه عقد برقرار می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۸:۳۲    
بررسی جدیدترین تحولات بازار ثانویه ارز نشان میدهد، نرخ دلار به 8080 و قیمت یورو به 9110 تومان رسیده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۰:۰۵    
سخنگوی کاخ سفید در همان روزی که ترکیه در برابر تحریم های آمریکا موضع تهاجمی و ارزش پولش روند صعودی گرفت، از امکان رفع موقت تعرفه های تنبیهی خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۳:۲۰    
رهبرمعظم انقلاب مقوله فرهنگ را چشم اسفندیار ملت ها معرفی کرده و تهاجم فرهنگی را چونان یک بمب شیمیایی می دانند که نامحسوس و بدون سروصدا منفجر می شود و اثرات ناگهانی وزیانباری برجای می گذارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۳:۱۴    
گروه تروریستی طالبان اعلام کرد که در اعتراض به بی تفاوتی صلیب سرخ به وضعیت طالب های گرفتار در یکی از زندان های افغانستان، دیگر تضمینی برای امنیت نیروهای صلیب سرخ نمی دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۳:۰۸    
وزیر خارجه ایران گفت: کنوانسیون رژیم حقوقی دریای خزر نه تنها تمامیت ارضی ما را حفظ می کند بلکه باعث می شود روابط دوستانه با همسایگانمان در این حوزه برقرار و تداوم یابد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۳:۰۲    
یک مقام ارشد وزارت خزانه داری آمریکا در راستای ترغیب کشورهای آسیای جنوب شرقی به همراهی با تحریم های ایران، به پایتخت برخی از این کشورها سفر کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۲:۲۳    
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان با اشاره به توان بالای مقاومت، از آمادگی آن برای رقم زدن پیروزی بزرگتر از پیروزی سال 2006 خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۲:۱۷    
برآوردها حاکی از آن است که دست کم رقمی بین 800 هزار تا یک میلیون نفر از اتباع افغانستانی ساکن ایران در تدارک مهاجرت از ایران بوده و در آینده ای نزدیک راهی اروپا خواهند شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۲:۱۲    
دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا روز چهارشنبه (24 مرداد) یک فرد و سه شرکت مرتبط با کره شمالی را در فهرست تحریم ها قرار داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۱:۱۴    
یکی از اعضای ائتلاف دولت قانون از امور غافلگیر کننده ای که در راه است و شکل گیری ائتلاف بزرگ طی 2 روز آینده خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۱:۱۱    
رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: بسته حمایتی اقشار ضعیف جامعه در حوزه حمایت های غذایی، اقتصادی و مالی نهایی و آماده شده است و گزارش آن در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی ارائه می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۱:۰۵    
نماینده قائم شهر، جویبار، سوادکوه، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: تقسیمات دریای خزر هجمه هایی است که علیه دولت راه انداخته شد، موضوع تقسمیات خزر صحت ندارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۱:۰۵    
طبق گفته وزیر وقت امور مالی رژیم صهیونیستی 90 درصد از مهمات جنگی اسرائیل در این جنگ استفاده شد وفرمانده ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی مجبور شد از مهمات ذخیره شده 10 سال پیش استفاده کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۰:۵۶    
رسانه های خبری از انفجار در دانشگاه ریودوژانیرو در برزیل خبر می دهند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۰:۴۷    
فهرست ثبت شرکت های واردکننده خودرو که اقدام به ثبت سفارش غیرقانونی واردات خودرو کرده اند و با دستور مقام قضایی از ترخیص خودروهای آنها ممانعت به عمل آمده است، منتشر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۰:۴۱    
رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیدار با سفیر آمریکا در بغداد گفت که سیاست تحریم آمریکا علیه ایران مردود بوده و این گوه سیاست ها زندگی مردم عراق را تحت الشعاع خود قرار می دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۰:۳۸    
دبیرکل شورای مرکزی جبهه متحد زنان اصولگرا و کارآمد گفت: مذاکره با آمریکای بدعهد، بی معنی است و ادامه مذاکرات نیز مشکلات را بدتر می کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۰:۳۲    
سرمربی تیم فوتبال استقلال با اسکورت پلیس از عسلویه به شهر جم آمد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۰:۲۹    
فرمانده سپاه ناحیه آمل گفت: دو انبار میلگرد احتکار شده در این شهرستان به ارزش تقریبی 140 میلیارد ریال کشف و ضبط شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۰:۲۳    
یک مقام بی نام ایرانی به نشریه آمریکایی المانیتور گفته که ترامپ در نیویورک شانس دیدار با حسن روحانی را داشته ولی با سخنان آتشین ضدایرانی در سازمان ملل، این شانس را بر باد داده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۰:۲۰    
ک باشگاه آماتور در اسپارتا پول به دست آمده از فروش بازیکنان را خرج خرید و پرورش بز و گوسفند کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۰:۱۷    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت که انفعال آمریکا در حل بحران های بین المللی در شرایطی که مدعی نقش ابرقدرت جهانی است، نشان می دهد که آمریکا در ایفای این نقش خود شکست خورده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۰:۱۴    
انفجار انتحاری در مرکز آموزشی در غرب پایتخت افعانستان، بیش از 50 کشته و زخمی برجای گذاشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۰:۰۸    
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی، از هتک حرمت مأموران تفلیس به زنان ایرانی هنگام خروج از فرودگاه این شهر خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۹:۲۹    
لوبوش بلاها رئیس کمیته اروپایی پارلمان اسلواکی نظام سعودی را یک رژیم تندرو توصیف کرد که در حال نسل کشی در یمن است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۸:۳۰    
واکنش واعظی به کمپین فرزندت کجاست ، دومین هفته بدون سخنگوی دولت و حضور عضو جدید کابینه در بین خبرنگاران از حاشیه های امروز حیاط دولت بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۸:۲۴    
تیم ملی والیبال ایران با شکست مقابل قطر عنوان نایب قهرمانی رقابت های AVC کاپ را به خود اختصاص داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۸:۲۱    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر فرمودند: در قضیه ی برجام، بنده اشتباه کردم اجازه دادم که وزیر خارجه ی ما با آن ها صحبت کند، ضرر کردیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۸:۰۳    
نماینده دائم روسیه در اتحادیه اروپا ضمن شکننده خواندن توافق هسته ای ایران گفته است، شرکت های بزرگ اروپایی حتی با وجود قوانین مسدودساز اتحادیه اروپا نیز آمادگی مقابله با تحریم های آمریکا علیه ایران را ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۷:۵۲    
شورای نگهبان از موافقت کلیت طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان خبر داد که براین اساس معاون وزیر ورزش و 12 رئیس فدراسیون رفتنی خواهند شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۷:۲۳    
تیم فوتبال امید ایران در نخستین بازی خود در بازی های آسیایی 2018 مقابل عربستان به تساوی رضایت داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۷:۱۷    
روابط عمومی فرودگاه شهدای ایلام گفت: هیچ گونه درگیری فیزیکی در این فرودگاه رخ نداده است و خبرهای مبنی بر این امر از سوی فرودگاه شهدای ایلام تکذیب می گردد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۷:۰۸    
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: هر کس بخواهد برای تیم ما (پرسپولیس) حاشیه درست کند با من و بقیه پیشکسوتان طرف است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۷:۰۲    
سخنگوی شورای نگهبان از تایید کلیات طرح ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در شورای نگهبان خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۶:۵۹    
وزیر اقتصاد گفت: امکان ترخیص به صورت نسیه و با اخذ ضمانتنامه بانکی در گمرکات سراسر کشور فراهم آمده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۶:۵۰    
زلزله ای به قدرت 3.8 ریشتر دقایقی پیش شادگان را لرزاند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۶:۴۴    
تاجیکستان اعلام کرد که به دلایل امنیتی یک گذرگاه مرزی این کشور با افغانستان را مسدود کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۶:۳۸    
برخی رسانه ها و چهره های اصلاح طلب، به تمام حرکات سیاسی و قیام و قعود عارف انتقاد دارند و کنایه هایی را خطاب به او مطرح می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۶:۳۲    
محمد عطریانفر گفت: با وجود 17 هزار شهید که محصول تفکر براندازانه و خشن سازمان مجاهدین خلق بوده، جمهوری اسلامی توانسته از این گروه عبور کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۶:۰۲    
دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت و خبر ارسال نامه قالیباف به سران قوا را تایید کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۵۹    
وزیر امور خارجه ایران گفت که دولت از حق ایران در دریای خزر کوتاه نیامده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۵۹    
رتبه بندی جهانی شانگهای در سال 2018 منتشر شد و بر اساس این رتبه بندی 13 دانشگاه ایرانی در سال 2018 در جمع 1000 دانشگاه برتر جهان قرار گرفتند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۵۶    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: دولت تغییر را برای تغییر نمی خواهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۵۰    
خداداد عزیزی خیلی تند به حسین کعبی پاسخ داده است. پاسخی باورنکردنی که می تواند این دعوا را ادامه دهد!
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۴۴    
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران با بیان اینکه هنوز جزییات قانون منع به کارگیری بازنشستگان تصویب نشده است، گفت:ما زودتر از قانون حرکت نمی کنیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۴۱    
در هفته چهارم لیگ برتر استقال در جم به مصاف پارس جنوبی خواهد رفت و پرسپولیس در آزادی میزبان نفت مسجدسلیمان است. دربی اصفهان هم در این هفته برگزار می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۳۸    
اسامی فیلم های بلند سینمایی ایرانی راه یافته به سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اعلام شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۳۸    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، مجازات فوری و بدون اغماص اخلالگران اقتصادی را عامل از بین رفتن فساد دانست.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۳۸    
فصل دوم سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی هومن کبیری زمستان امسال به تولید می رسد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۳۵    
عملیات آژاکس ، نفوذی ، بینوایان و الیور توییست تنها برخی فیلم های آخر هفته تلویزیون هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۳۲    
دیدار تیم های ایران و عربستان با تساوی بدون گل به پایان رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۲۹    
نماینده دائم روسیه در اتحادیه اروپا تاکید کرد که برجام با خروج آمریکا از بین نرفته و مسکو و شرکای اروپایی که به همراه یکدیگر روی دست یابی به توافق هسته ای کار کردند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۲۳    
رودریگو دوترته، رئیس جمهور فیلیپین در انتقادی نادر از چین خواهان آن شد که پکن در رفتارش در دریای چین جنوبی بازنگری کند و این حق را ندارد که جلوی تحرک هواپیماها و قایق های خارجی که از کنار جزایر ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۲۰    
دیشب حدود ساعت 7متوجه شدیم که حیوان تلف شده است. البته هرچند از نظر ظاهری وضع بدی نداشت اما با توجه به شدت ضایعات حاصل از تصادف احتمال تلف شدن حیوان بسیار بالا بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۲۰    
رئیس جمهوری ونزوئلا امروز (چهارشنبه) گفت، آنهایی که برای ترور من تلاش کردند، هدفشان روی کار آوردن خونتا بر سر قدرت بوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۱۴    
یک مسؤل بخش نوروسایکوتراپی کشور با تشریح اینکه براساس شاخص های جهانی در جدیدترین آمارها، تهران ششمین شهر پراسترس جهان گزارش شده است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۱۴    
"اعتماد گسترده ای که اردوغان به همسر دخترش دارد، ماه ژوئن با انتصاب او به عنوان وزیر دارایی علنی تر شد؛ مقامی که مسئولیت رسیدگی به یک بحران شدید ملی را بر دوش آلبایراک گذاشت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۱:۰۹    
شرکت اپل در تلاش برای تولید یک تراشه اختصاصی سلامت است که پردازش داده های بیومتریک دریافتی از ابزار تولیدی مختلف این شرکت را تسهیل می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۱:۰۹    
حقیقتا بازپرس ها از صبح زود تا پاسی از شب مشغول محاسبه و بررسی هستند و متناسب با پیشرفت کار هر مسئولی لازم باشد حتی اگر وزیر باشد احضار می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۱:۰۹    
کمیته داوران از تغییر داور وسط تیم فوتبال پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۱:۰۱    
به گزارش جهان نیوز ، یک کاربر فضای مجازی در واکنش به پاسخ های مسئولان به کمپین فرزند کجاست نوشته است: خواهشا کمپین فرزند کجاست را متوقف کنید! داریم از شرمندگی آب میشیم ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۰:۵۲    
سازمان برنامه و بودجه کشور روز شنبه با 38 اقتصاددان امضاکننده نامه به رئیس جمهور برای گفتگو و بررسی پیرامون راهکارهای ارائه شده در نامه مذکور جلسه ای برگزار خواهد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۰:۵۲    
دستگاه های امنیتی مصر در آستانه عید قربان و همزمان با پنجمین سالگرد تحصن های حامیان اخوان المسلمین در جیزه، تدابیر لازم برای حفظ امنیت زیرساخت های مهم و حساس و اماکن عمومی را اتخاذ کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۰:۴۹    
براساس بیانیه کاخ سفید، رئیس جمهوری آمریکا از اینکه ترکیه اندرو برانسون را آزاد نکرده است ناراضی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۰:۴۶    
اگرچه اغلب مردها فقط در موارد خیلی ضروری به پزشک مراجعه می کنند اما از طرفی هم بیشتر از زن ها از بیمار شدن وحشت دارند. این موضوعی است که به نظر متناقض می آید و روانشناسان دلایل آن را بررسی کرده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۰:۴۳    
یکی از ضروریات امروز جامعه وحدت همه نیروهای انقلاب است. چپ، راست، تند، کند و هرکسی دلش برای ایران و اسلام بتپد باید در این اندیشه باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۰:۴۳    
کاربران یک رسانه عربی بهترین فوتبالیست 18 سال اخیر دنیا را انتخاب کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۰:۴۳    
ویلیام براون یک معامله گر نفت خام است؛ او برای اینکه بتواند درباره شکل معاملاتش تصمیم گیری کند احتیاج دارد بداند عرضه کنندگان این کالا، در چه وضعیتی قرار دارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۰:۴۳    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، از جمله اصولگرایانی است که از چند سال پیش، از پیرسالاری جریان سیاسی متبوعش شکوه داشت و معتقد است باید با سازوکاری جدید، میدان داری را به جوانان واگذار کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۰:۲۹    
طبق اعلام وزارت خارجه آمریکا، وزیر خارجه این کشور در تماس های تلفنی با نخست وزیران عراق و منطقه کردستان این کشور، با آنها درباره تشکیل دولت جدید و برخی دیگر از موضوعات صحبت کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۰:۲۹    
دبیر انجمن صنایع همگن قطعه سازی گفت: خودروسازان و قطعه سازان برای خروج خودرو از شمول قیمت گذاری دستوری ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۰:۲۶    
همزمان با تقویت دلار و در حالی که سرمایه گذاران همچنان در مورد بحران مالی ترکیه نگران بودند، قیمت نفت خام تحت فشار قرار گرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۰:۲۰    
متخصصان پاکستانی بزرگ ترین ماهواره این کشور را به فضا پرتاب و کنترل کامل آن را به دست گرفتند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۰:۱۱    
رئیس فراکسیون ولایی مجلس با بیان اینکه وقتی بازار مسکن در رکود باشد بانک ها با دلالی کسب درآمد می کنند، گفت: امروز بانک ها در کشور نقش دلال را دارند و این بزرگترین آسیب به اقتصاد کشور است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۰:۱۱    
ما اگر این قیمت دلار را نپذیریم در واقع خود را گمراه کرده ایم؛ اگر کسی بخواهد امروز دلار بخرد با مراجعه به یک صرافی می تواند دلار مورد نیاز خود را به چه قیمتی تهیه کند؟ این قیمت بالای 10 هزار تومان ...