پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۲:۲۲Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 3 مهر 1397 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 31 فروردین 1397 جهان نیوز 31 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 31 خرداد 1397 جهان نیوز 31 تیر 1397 جهان نیوز 31 مرداد 1397 جهان نیوز 31 شهریور 1397 جهان نیوز 30 آبان 1397 جهان نیوز 30 آذر 1397 جهان نیوز 30 دی 1397 جهان نیوز 30 بهمن 1397 جهان نیوز 29 اسفند 1397 جهان نیوز 1 مهر 1397 جهان نیوز 2 مهر 1397 جهان نیوز 3 مهر 1397 جهان نیوز 4 مهر 1397 جهان نیوز 5 مهر 1397 جهان نیوز 6 مهر 1397 جهان نیوز 7 مهر 1397 جهان نیوز 8 مهر 1397 جهان نیوز 9 مهر 1397 جهان نیوز 10 مهر 1397 جهان نیوز 11 مهر 1397 جهان نیوز 12 مهر 1397 جهان نیوز 13 مهر 1397 جهان نیوز 14 مهر 1397 جهان نیوز 15 مهر 1397 جهان نیوز 16 مهر 1397 جهان نیوز 17 مهر 1397 جهان نیوز 18 مهر 1397 جهان نیوز 19 مهر 1397 جهان نیوز 20 مهر 1397 جهان نیوز 21 مهر 1397 جهان نیوز 22 مهر 1397 جهان نیوز 23 مهر 1397 جهان نیوز 24 مهر 1397 جهان نیوز 25 مهر 1397 جهان نیوز 26 مهر 1397 جهان نیوز 27 مهر 1397 جهان نیوز 28 مهر 1397 جهان نیوز 29 مهر 1397 جهان نیوز 30 مهر 1397 
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۳:۴۶    
ماموران گمرک بازرگان با هوشیاری و رصد محموله های ورودی و خروجی در طی 7 عملیات موفق به کشف و شناسایی 17 مورد قاچاق انسان شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۹:۵۶    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: تمامی تانکرهای نذر آب استان شامل هزار و 260 عدد از مردادماه تاکنون در 502 روستای فاقد شبکه آبرسانی توزیع شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۲:۳۷    
یک روزنامه حامی دولت تصریح کرد چاره مهار مصرف و قاچاق بی رویه بنزین کارت سوخت است و حذف آن در دولت روحانی اشتباه و پرخسارت بوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۱:۱۴    
سریال "بازی نقاب ها" به کارگردانی سیروس حسن پور و تهیه کنندگی علی مهام از 7 مهر ساعت 30/21 از شبکه دو پخش می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۸:۱۳    
آئین رونمایی از مجموعه یادمان عشق نخستین مجموعه ویدئویی 360درجه از یادمان های دفاع مقدس و بازی ویدئویی تکاور( ویژه تلفن همراه) که توسط سازمان فضای مجازی بسیج ساخت و اجرا شده ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۶:۵۶    
نخست وزیر نیوزیلند با دختر 3 ساله اش در صحن سازمان ملل حضور یافت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۶:۲۰    
نیازمند انقلابی از درون هستیم تا رانت خواران و کسانی که در پرتو سفره ی انقلاب میلیاردر و کاخ نشین شدند از بدنه ی حاکمیت خارج نماییم ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۶:۱۷    
با آنکه تمام بلیت قسمت پرسپولیسی ها در ورزشگاه آزادی پایان یافته اما حدود یک سوم بلیت بخش استقلالی این ورزشگاه همچنان باقی مانده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۵۰    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از ثبت ملی خانه پدری فروغ فرخ زاد خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۳۲    
حسن روحانی، رئیس جمهور ایران ساعت 21:30 شب گذشته به وقت ایران، در مجمع عمومی سازمان ملل به سخنرانی پرداخت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۲۵    
جمال اجلالی در حال بازگویی خاطرات در جمع اعضای شورای مرکزی بازیگران سینما
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۴:۴۹    
با توجه به جایگاه محیط زیست در جهان، آنچه در کشورما دیده می شود درواقع، از بین رفتن محیط زیست است و تا زمانی که مسئولان متوجه عمق فاجعه نشوند، همچنان محیط زیست از بین خواهد رفت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۴:۰۷    
توصیه اخیر وزیر بهداشت به مرد میانسالی که از هزینه بالای فیزیوتراپی گلایه داشت؛ درحالی دوباره به جنجال رسانه ای تبدیل شده است که جامعه شناسان معتقدند اینگونه سخنان مقامات مسئول دولت کاتالیزوری برای ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۳:۵۱    
محمدعلی جعفری نویسنده کتاب سربلند در مراسم رونمایی این کتاب، گفت: نوشتن درباره شهدا از عمر من محسوب نمی شود آرزویم این است این رزق و روزی ها را خدا از من نگیرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۳:۲۷    
افتخار داوری ایران در رقابت های مهم بین المللی در خصوص قضاوتش در دربی 88 به خبرورزشی گفت: همیشه تلاش کردم در هر مسابقه ای که داور باشم، قضاوت خوبی انجام دهم ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۳:۲۱    
درپی درگذشت یدالله صمدی هنرمندان در اینستاگرام واکنش نشان دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۱:۱۵    
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری مراسم گلباران و عطرافشانی گلزارهای مطهر شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس در سراسر کشور خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۱:۰۰    
تفکیک و مرزگذاری میان ترامپ – اوباما بلافاصله بعد از شکست انتخاباتی هیلاری کلینتون توسط یک جریان سیاسی در داخل کشور آغاز شد و به کمک انبوهی از رسانه های مکتوب و اقدامات و رفتار های ضدایرانی تنها ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۰۹    
سازمان هواشناسی کشور برای امروز و فردا در سواحل دریای خزر، امواج 2 تا 3 متری پیش بینی کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۱۷    
کتاب هایی که محصول روایت شاهدان عینی هستند ظرفیت سینمایی شدن بیشتری دارند. شاهدان عینی جزئیات بیشتری از آنچه اتفاق افتاده و نکات ریزتری از صحنه ها، موقعیت ها و احساسات را بیان می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۱۱    
انتشار یک بیلبورد جنجالی حاشیه هایی را در فضای مجای به وجود آورد، اما واقعیت ماجرا چیست؟
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۰۵    
به تازگی دولت ترکیه، داده های رسمی را منتشر کرده که نشان می دهد در هشت ماهه نخست سال 2018 شهروندان ایرانی پس از شهروندان عراقی، بیشترین تعداد خانه را در ترکیه خریده اند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۵۹    
در حالی که سرپرست مجموعه آزادی اعلام کرد با توجه به تصمیم شورای تامین، تمام بلیت های دربی به صورت الکترونیکی فروخته می شود اما در سایت بلیت فروشی تنها 50 درصد از ظرفیت طبقه دوم ورزشگاه آزادی برای ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۵۰    
طی دو ماه اخیر که رئیس کل جدید بانک مرکزی کار خود را آغاز کرده و سیاست های جدید خود را تحت عنوان بسته ارزی دولت اجرایی نموده، ارزش پول ملی 60 درصد کاهش یافته است!
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۴۷    
نماینده مردم فریدن در مجلس گفت: استاندار اصفهان 15 مجوزِ به اسم برای پست های فرمانداری، معاون فرماندار و بخشدار از رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گرفته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۴۷    
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: امکان فروش بیشتر نفت وجود دارد، به شرطی که شرکت ملی نفت بگذارد دیگران هم نفت بفروشند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۴۴    
برای عیادت از مجروحان حادثه اهواز، قرارمان با جمعی از بانوان خادمیار آستان قدس رضوی و همسران شهدای مدافع حرم خوزستان ساعت 9 و نیم صبح مقابل بیمارستان شهید منفرد نیاکی ارتش است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۴۱    
تداوم محاصره و نابودی تأسیسات بیمارستانی یمن در جنگ ائتلاف سعودی علیه این کشور باعث شیوع بیماری وبا در یمن شده و جان 2508 نفر را گرفته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۴۱    
وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه ای از زخمی شدن 52 فلسطینی در جریان تظاهرات روزهای دوشنبه و سه شنبه در شمال نوار غزه خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۴۱    
جوانفکر مشاور رسانه ای احمدی نژاد که در حلقه بهاری ها قرار دارد قبلا در مصاحبه ای پرده از اظهارات منافقانه این روزهای این جریان برداشته بود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۳۸    
اخیرا تصویری توسط آقای جلالی، از نزدیکان آیت الله مصباح تحت عنوان خط ابداعی آیت الله مصباح در دوران مبارزه علیه رژیم پهلوی منتشر شد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۲۹    
مدیر بخش کنترل تسلیحات و منع گسترش سلاح های (کشتار جمعی) وزارت امور خارجه روسیه، ادعای آمریکا مبنی بر اینکه تحویل تسلیحات اس-300 به سوریه امنیت آمریکا را بر هم می زند، را دروغ خواند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۰۸    
قاچاق سوخت که با افزایش مصرف بنزین خود را نشان داده، یکی از معضلات حال حاضر حوزه انرژی بوده که در راستای مقابله با آن احیای کارت سوخت از سوی وزیر نفت مطرح شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۳:۴۲    
علیرضا زاکانی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توییتر درباره سالگرد جنایت منا نوشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۳:۳۶    
معاون سیاسی وزیر خارجه با بیان اینکه سیاست های آمریکا توسط روحانی به چالش کشیده شد، گفت: دولت فعلی آمریکا به هیچ وجه ظرفیت گفتگو کردن ندارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۳:۳۰    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز سه شنبه به دشوار بودن فرایند تجارت با ایران برای حفظ توافق هسته ای برجام اعتراف کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۳:۲۷    
یک روزنامه آلمانی با توجه به موضع گیری اخیر مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در قبال برجام از قیام اروپا علیه ترامپ سخن گفته و تاکید کرد که تجربه 40 ساله استقامت ایران علیه تحریم ها نباید دستکم گرفته ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۳:۱۲    
دبیر ستاد اربعین حسینی اعلام کرد 24 دفتر ثابت و موقت در کشور از فردا نام نویسی صدور روادید زائران اربعین را آغاز می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۳:۰۹    
نیروی هوایی ارتش عراق امروز شش تونل گروه تروریستی تکفیری داعش را در غرب الانبار بمباران و منهدم کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۳:۰۶    
امیر قطر در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت که ادعای کشورهای تحریم کننده علیه این کشور کذب بوده و طرح محاصره قطر برنامه ریزی شده بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۲:۰۵    
نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق گفت: تابع مقررات دستگاه های عراقی در ایام اربعین هستیم و زائران نباید قانون شکنی داشته باشند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۲:۰۲    
یک رسانه انگلیسی در گزارشی تاکید کرد ولیعهد سعودی به اطلاع از افزایش دشمنی ها با خودش(در خاندان آل سعود) بیشترین شب هایش را در کشتی مجلل و تفریحی خود در دریای سرخ سپری می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۱:۵۶    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس جلسه امروز این کمیسیون را تشریح کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۱:۵۰    
لالیگا چراغ سبزی به ترامپ نشان نداده و قرار نیست در میامی، شاهد بازی های مهم لالیگا باشیم، مگر این که آدیداس و نایک و دیگر غولهای مالی آمریکایی چکمه خود را روی گلوی فوتبال اسپانیا فشار دهند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۱:۴۴    
رئیس جمهور گفت: ما با داعش می جنگیدیم قبل از آن که در پاریس و لندن و بروکسل، عملیات کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۱:۲۶    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از ارجاع لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) به هیئت رئیسه مجلس برای بررسی در صحن علنی خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۱:۲۳    
وزیر خارجه عربستان در نشستی روز سه شنبه در یک سازمان لابی ضد ایرانی مدعی شد که ایران درخواست های ریاض برای تعامل را رد کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۰:۵۹    
ملی پوش دسته فوق سنگین پاراوزنه برداری با مهار وزنه 311 کیلوگرمی رکورد جهان را به صورت غیررسمی شکست.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۰:۵۶    
نخست وزیر عراق در نشست خبری هفتگی خود، حمله تروریستی شهر اهواز را محکوم کرد و از کشورها خواست برای از بین بردن تروریسم همکاری کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۰:۵۰    
شایان مصلح مدافع پرسپولیس در آستانه دربی با حاشیه بزرگی مواجه شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۰:۴۷    
یدالله صمدی کارگردان سینما و تلویزیون در سن 66 سالگی درگذشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۰:۱۷    
رئیس جمهوری فرانسه سخنان خود را در هفتاد و سومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل گفت: باید به نظم جهانی وستفالی قدیمی نگاه کنیم که چگونه شکست خورده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۰:۱۴    
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در آغاز سخنرانی خود در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل با خنده حضار روبرو شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۰:۱۱    
حملات توپخانه ای ارتش و کمیته های مردمی یمن به مواضع نظامیان سعودی در جیزان و دفع یورش ارتش عربستان در استان حجه از مهمترین اخبار امنیتی یمن است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۰:۰۲    
رئیس جمهوری آمریکا می گوید که ایرانی ها خواهان ملاقات با وی هستند و چاره دیگری ندارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۹:۵۶    
پیش فروش محصولات گروه صنعتی ایران خودرو در روز اول برای کد ملی یک با تکمیل ظرفیت فروش امروز به پایان رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۹:۵۳    
وزارت خارجه عربستان سعودی اعلام کرد که این کشور اتهام دست داشتن در حمله تروریستی اهواز را رد می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۹:۵۰    
کوهنورد گیلانی فاتح قله کلیمانجارو با اشاره به فتح بلندترین قله قاره افریقا گفت: حضور در جمع مسلمانان قاره آفریقا با وجود فقر گسترده در این قاره حلاوت و شیرینی خاصی داشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۹:۳۸    
به گزارش جهان نیوز ، کریستین امان پور مجری سی ان ان از روحانی دقایقی پس از توییت رییس جمهور آمریکا پرسید: امروز ترامپ در توییتی شما را مردی دوست داشتنی خوانده و دوباره از ملاقات گفته است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۹:۰۵    
رئیس جمهور در دیدار با نخبگان و صاحب نظران سیاست خارجی آمریکا، مواضع و دیدگاه های جمهوری اسلامی ایران در زمینه مسائل و موضوعات گوناگون منطقه ای و بین المللی را تبیین کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۹:۰۲    
نقوی حسینی، سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تلاش لاریجانی برای تصویب FATF در پارلمان را روایت کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۸:۵۶    
استعفای سیدمرتضی بختیاری قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی تکذیب شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۸:۵۳    
عضو کمیسیون عمران مجلس از اعلام وصول طرح استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون متبوعش خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۸:۵۰    
درحالیکه تمرین امروز استقلال به روی رسانه ها باز است سرمربی این تیم جلسه ای را با بازیکنان برگزار کرد که تا حدودی ترکیب استقلال را برای دربی مشخص کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۸:۳۷    
پدیدآورنده فیلم سینمایی رستاخیز ، نعوذبالله حضرت اباعبدالله را با کاندیدای محبوب و بازنده اش اشتباه گرفته بود و ادبیات سیاسی فتنه و فتنه گران را به امام حسین(ع) نسبت داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۸:۳۷    
رئیس جمهور آمریکا گفت: بودجه نظامی خود را به یک رکورد جدید رساندیم. نیروی نظامی ما از هر زمانی دیگر قوی تر شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۸:۲۸    
رئیس جمهور آمریکا گفت: بودجه نظامی خود را به یک رکورد جدید رساندیم. نیروی نظامی ما از هر زمانی دیگر قوی تر شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۸:۲۲    
سخنان رئیس جمهوری کشورمان امشب از شبکه های خبر، یک و رادیو ایران پخش می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۸:۰۴    
رئیس جمهوری آمریکا برای شرکت در نشست همگانی سازمان ملل وارد نیویورک، مقر این نهاد بین المللی، شد. او قرار است ریاست نشست شورای امنیت را برعهده داشته باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۱۹    
نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد محورهای سخنرانی رئیس جمهور این کشور در مجمع عمومی سازمان ملل را تشریح کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۱۹    
نایب رئیس قرارگاه عمّار در مراسم عزاداری دهه دوم محرم هیئت هنر، با تأکید بر وظیفه خطیر نمایندگی مجلس، به بیان خاطره ای از مرحوم حجّت الاسلام سیدعلی اکبر ابوترابی پرداخت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۱۳    
رئیس جمهور در دومین روز از حضور خود در نیویورک برنامه هایی از جمله سخنرانی در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد و دیدار با چند نخست وزیر و یک رئیس جمهور را در برنامه دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۰۷    
بعد از حمله تروریستی اهواز خیلی از ایرانی ها منتظر بودند تا ابراز همدردی مردم کشورهای مختلف از جمله کشورهای اروپایی را ببینند. اروپائیانی که ما بعد از حمله داعش برایشان شمع روشن کرده بودیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۶:۴۳    
قائم مقام رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در امور اربعین از برپایی 500 موکب ایرانی در استان کربلا همزمان با ایام اربعین حسینی خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۶:۴۳    
قیمت طلا در آستانه نشست فدرال رزرو 1.42 دلار افزایش یافت و هر اونس 1200.45 دلار فروخته شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۶:۳۷    
دفتر نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در نیویورک ارائه درخواست برای انجام دیدار روحانی و ترامپ را تکذیب کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۶:۲۸    
کمیسیون اقتصادی مجلس در نشست خود مصوب کرد که واحد پول ایران ریال بماند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۶:۰۴    
دادستانی بحرین امروز حدود دویست نفر را به اتهام تأسیس گروهی تروریستی که آن را حزب الله بحرین نامیده، برای محاکمه به دادگاه ارجاع داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۶:۰۱    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کابینه امنیتی این رژیم اعلام کرد، هماهنگی امنیتی با روسیه با وجود بحران سقوط هواپیمای "ایلوشین20" ادامه می یابد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۵۸    
رئیس کلانتری 172 حضرت عبدالعظیم حسنی از دستگیری زنی که اقدام به سرقت تلفن همراه زائران حرم حضرت عبدالعظیم کرده بود، خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۵۵    
شکاف نرخ ارز میان بازار ثانویه و بازار آزاد اکنون به اندازه ای افزایش یافته که شکاف بین عرضه و تقاضا را روز به روز بیشتر می کند؛ حال روند برعکس شده و عرضه از تقاضا در این بازار جامانده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۵۲    
نتایج اولین نظرسنجی ها از کاربران مهم ترین رسانه های تصویری جهان نشان می دهد که مردم از اینکه هیلاری کلینتون می خواهد اثری براساس ساعت زنان؛ نبردی بزرگ برای فتح رای بسازد، راضی نیستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۴۹    
یکی از نمایندگان وابسته به حزب مسعود بارزانی از تلاش جدی حزب دموکرات کردستان عراق برای تصاحب پست ریاست جمهوری عراق خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۴۶    
امروز بازار ارز آنقدر با وضعیت ناپایدار، غیرقابل پیش بینی و با نرخ های غیرمنطقی و فروش های فردایی پیش رفت که فعالان بازار می گویند این بازار روی شرط بندی می چرخد و قمارخانه شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۴۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حافظه تاریخی ایران در 200 سال گذشته در نبردهای ایرانی با هجوم خارجی، حافظه شکست بوده است اما دوران هشت سال دفاع مقدس در حافظه تاریخی ایران تغییراتی ایجاد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۴۳    
مدیر کل دفتر توانبخشی روزانه و توانپزشکی سازمان بهزیستی کشور در حال حاضر و با توجه به افزایش نرخ ارز 20 هزار نفر از معلولان کم شنوا و ناشنوا در انتظار دریافت سمعک پشت نوبت قرار دارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۴۰    
شرکت ویتول نیز به علت تحریم های آمریکا از ایران می رود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۳۷    
همزمان با افزایش قیمت دلار بازار خرید و فروش خودرو با تشدید رکود روبه رو کمتر معاملاتی در آن صورت می گیرد. البته اجرای طرح پیش فروش ایران خودرو هم بر بی رونقی امروز خرید و فروش خودرو اضافه کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۳۷    
شهردار تهران از جمع آوری متکدیان تهران تا شهریور ماه سال آینده توسط برنامه 5 ساله سوم شهرداری تهران خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۳۷    
رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی ایران می گوید که گرانی گوجه فرنگی و سیب زمینی تنها به موضوع صادرات ارتباطی ندارد. بلکه این کامیون داران هستند که به موقع کالای مردم را به بازارهای مصرفی نمی رسانند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۳۴    
وقوع حریق ظرف مدت سه ساعت در چهار باغ از باغ های منصورآباد شیراز، دست کم 80 اصله درخت را سوزاند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۳۱    
محسن هاشمی از نگارش نامه ای به رهبر انقلاب و بیان مشکلات تهران خبر داد و گفت: در این نامه بنده چند درخواست را مطرح کرده ام.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۱۹    
سید حسین حسینی علت نمیکت نشینی خود را از شفر جویا شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۱۹    
معاون دبیر کل ائتلاف نیروهای سوری گفت: روسیه با همان زبان و سلاحی که دائما اسرائیل از آن علیه دیگران استفاده می کند، به مصاف این رژیم رفت و آن قدرت و زور است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۰۷    
رئیس دادگاه عالی پاکستان با بررسی پروند قانون (ان آر او) که تحت آن هزاران نفر از مجرمان آزاد شده بودند خواهان بازگشت پرویز مشرف و پاسخگویی وی در این زمینه شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۰۷    
دارنده مدال های طلای جهان و برنز المپیک قصدی برای حضور در انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی که 2 روز دیگر برگزار می شود را ندارد و برای دریافت روادید نیز در سفارت مجارستان حاضر نشده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۰۴    
تا همین گذشته نزدیک، اکثریت قبول داشتند که یک ماشین سرعتی واقعی، دنده دستی دارد. در واقع، حتی بعضی ماشینهای سرعتی فقط دارای دنده دستی هستند. اما در قرن شگفت آور 21 اوضاع تغییر کرده است ...