پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۴:۵۸Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 7 آذر 1397 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 31 فروردین 1397 جهان نیوز 31 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 31 خرداد 1397 جهان نیوز 31 تیر 1397 جهان نیوز 31 مرداد 1397 جهان نیوز 31 شهریور 1397 جهان نیوز 30 مهر 1397 جهان نیوز 30 آبان 1397 جهان نیوز 30 دی 1397 جهان نیوز 30 بهمن 1397 جهان نیوز 29 اسفند 1397 جهان نیوز 1 آذر 1397 جهان نیوز 2 آذر 1397 جهان نیوز 3 آذر 1397 جهان نیوز 4 آذر 1397 جهان نیوز 5 آذر 1397 جهان نیوز 6 آذر 1397 جهان نیوز 7 آذر 1397 جهان نیوز 8 آذر 1397 جهان نیوز 9 آذر 1397 جهان نیوز 10 آذر 1397 جهان نیوز 11 آذر 1397 جهان نیوز 12 آذر 1397 جهان نیوز 13 آذر 1397 جهان نیوز 14 آذر 1397 جهان نیوز 15 آذر 1397 جهان نیوز 16 آذر 1397 جهان نیوز 17 آذر 1397 جهان نیوز 18 آذر 1397 جهان نیوز 19 آذر 1397 جهان نیوز 20 آذر 1397 جهان نیوز 21 آذر 1397 جهان نیوز 22 آذر 1397 جهان نیوز 23 آذر 1397 جهان نیوز 24 آذر 1397 جهان نیوز 25 آذر 1397 جهان نیوز 26 آذر 1397 جهان نیوز 27 آذر 1397 جهان نیوز 28 آذر 1397 جهان نیوز 29 آذر 1397 جهان نیوز 30 آذر 1397 
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۵:۲۹    
مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در گزارشی نرخ ارز و افزایش سرعت گردش پول در نقدینگی را به عنوان دو عامل اثرگذار در رشد تورم در تابستان امسال معرفی کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۰:۰۳    
مهدی طالقانی با بیان اینکه مسولان شهرداری برای سود بیشتر، تن به اجازه تبلیغ مواد شوینده داده اند، گفت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۸:۵۵    
با بررسی آمارهای جمعیت مشخص می شود دستگاه های اجرایی قانون حمایت از رشد جمعیت در ایران را به درستی اجرا نمی کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۸:۳۲    
کودکان خانواده های بد سرپرست در برابر سیلی از آسیب های اجتماعی بی پناهند از خیابان گردی و تکدی گری گرفته تا کارکردن و ازدواج های اجباری که در سال های گذشته پیامدهای شوم آن در زندگی فرد و جامعه پنهان ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۶:۱۵    
طی مهرماه سال جاری، 993 میلیارد ریال پرونده تخلف قاچاق کالا تشکیل شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۴:۴۸    
یک فرد مطلع در دفتر مقام معظم رهبری گفت: صلاحیت افرادی که از طرف رهبری اجازه ماندن در مسئولیت هایشان را گرفته اند اساسا موضوعیت ندارد چرا که رهبری برخی از این افراد را نمی شناسند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۷:۰۸    
کارشناسان اقتصادی بر این باورند که دلایل کاهش نرخ ارز در روزهای گذشته، به دلیل دخالت های دستوری نبوده و ادامه این روند، برای اقتصاد ایران مناسب است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۲:۵۰    
یادواره شهدای کرامت، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حمله تروریستی مریوان با حضور اقشار مردم، مسئولان و خانواده های شهدا در مریوان برگزار شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۲:۴۷    
همه معاونان بازنشسته وزارت بهداشت در سمت خود ابقا شدند!
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۱:۳۶    
معاون آموزش و پژوهش سازمان اورژانس کشور گفت: کارمندان بخش دولتی و همچنین خصوصی می توانند با گذراندن رایگان دوره های آموزشی سازمان اورژانس کشور اورژانس یار شوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۱:۳۳    
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: در 7 ماهه سال جاری، 4 میلیون و 700 هزار گردشگر خارجی وارد کشور شده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد چشمگیری را نشان می دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۰:۴۵    
معاون سیاسی وزیر خارجه کشورمان گفت: عدم تحقق تعهدات اروپا و سایر طرف ها برای مقابله با فشارها، نگرانی ها را نسبت به آینده برجام افزایش داده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۹:۵۷    
کمال تبریزی در آستانه ی اکران مارموز معتقد است: عده ای از درون سینما تمایل ندارند که این فیلم در تاریخ موردنظر اکران شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۹:۵۱    
تهیه کننده سریال حضرت موسی(ع) با بیان اینکه فیلم نامه این سریال آماده شده و تنها منتظر بودجه برای شروع کار هستیم، از تمرکز برای توافق با بازیگران شاخص سینما برای قبول ردای حضرت موسی(ع) خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۹:۵۱    
چندی پیش دبیر انجمن صنایع لبنی اعلام کرده بود که کارخانه های لبنی نمی توانند منتظر اعلام قیمت ها از سوی ستاد تنظیم بازار شوند. از این رو برای جلوگیری از ضرر، اقدام به افزایش قیمت کرده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۹:۴۲    
بازگشت 3 بازیکن جدا شده پرسپولیس محتمل است و در صورت رخ دادن این اتفاق شاهد یک تیم کهکشانی در نیم فصل دوم هستیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۹:۴۲    
عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در مستند بدون توقف که از شبکه 3 سیما پخش شد، گفت: ملاک شورای نگهبان قانون است؛ نه اصلاح طلبی و نه اصولگرایی، البته اختلاف سلیقه هم در شورا وجود دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۹:۱۹    
کنفدراسیون فوتبال آسیا در مراسم برترین ها و در انتخابی عجیب، عبدالکریم حسن را به عنوان بهترین فوتبالیست سال قاره کهن برگزید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۹:۰۷    
برای خرید خودروی جک در بازار بسته به مدل موردنظر و میزان کارکرد آن باید حداقل 40 میلیون تومان پرداخت کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۸:۵۸    
طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان که یک هفته پیش تصویب شد هنوز در مجلس وارد مراحل اجرایی نشده اما رایزنی ها برای برگرداندن این رای آغاز شده و جلساتی نیز برگزار شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۸:۵۸    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: امضای قرارداد ها و معاهدات خارجی مانند FATF نتیجه تفکر غرب زده برخی از مسئولین است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۸:۵۲    
معاون فرهنگی سپاه گفت: این که شورای شهر تهران عرضه ندارد پروژه 97 درصدی را تکمیل کند و در اختیار مردم قرار دهد، تقصیر انقلاب است؟ ما این شورا را انتخاب کردیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۸:۴۶    
بازار گوشی تلفن همراه طی ماه های اخیر با التهابات فراوانی روبرو بود و افزایش نرخ ارز مهمترین علت ایجاد قیمت های نجومی در این بازار بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۸:۲۸    
یک روانشناس گفت: اختلال بیش فعالی یک اختلال عصبی-رشدی است و معمولا از هفت سالگی شروع می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۸:۲۸    
افتادگی پوست نتیجه ضعیف شدن پوست و از دست دادن طبیعی کلاژن و الاستین است. در ادامه هفت راه ساده و مؤثر که از پیری و افتادگی پوست پیشگیری می کند را بخوانید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۸:۲۵    
عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: بوتاکس ابتدا برای کمک به بیماران مبتلا به انحراف چشم، مورد استفاده قرار می گرفت و سپس به حوزه زیبایی ورود یافت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۸:۱۹    
امتیازهایی که ترامپ به ایران می دهد نه اوباما هرگز به ما می داد و نه رئیس جمهور بعدی آنها را خواهد داد. ترامپ به دنبال تخریب میراث اوباما و تثبیت این امر است که مسیر درست، مسیر من است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۸:۱۶    
رئیس جمهوری افغانستان در کنفرانس ژنو جزئیات طرح صلح جدید دولتش با گروه طالبان را اعلام کرد. این کنفرانس با حضور رهبران و مقام های بلندپایه افغانستان و وزیران و نمایندگان با صلاحیت جامعه جهانی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۸:۱۰    
در حساس ترین بازی های هفته چهاردهم امروز پرسپولیس با ماشین سازی و استقلال با صنعت نفت بازی می کند، جمعه نیز پدیده و سپاهان تیم های اول و دوم جدول رده بندی به مصاف هم می روند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۸:۰۷    
اولیای دم پسر جوانی که به دست وحید مرادی، شرور معروف در یک مهمانی به قتل رسیده بود پس از قتل وحید مرادی در زندان رجایی شهر اعلام کردند دیه مقتول را بخشیده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۸:۰۴    
درختان سرخدار گلستان به قدری با ارزش هستند که قلیان ساخته شده از قاچاق آنها، میلیون ها تومان خرید و فروش می شود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۷:۵۵    
مجموع تصمیمات غلط اقتصادی و آثار مخرب و تورمی آن در چند سال گذشته بار ها از سوی رسانه ها و کارشناسان اقتصادی مورد انتقاد شدید قرار گرفته بود که بالاخره روز گذشته رئیس جمهور به طور تلویحی اعتراف کرد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۷:۴۳    
سارق به محض مشاهده مأموران نیروی انتظامی اقدام به تیراندازی می کند که در این درگیری مسلحانه سروان "مراد نادری"، رئیس کلانتری 20 شهرستان دزفول مورد اصابت گلوله قرار گرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۷:۳۷    
فیلمی از یک مشاجره و درگیری منسوب به گلزار شهدای اصفهان در فضای مجازی دست به دست می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۷:۲۸    
به گزارش جهان نیوز به نقل از دویچه وله، وزارت خزانه داری آمریکا دو ایرانی را تحریم کرد، این دو ایرانی به نام های علی خوراشادی زاده و محمد قربانیان به اتهام "اقدام سایبری" در فهرست تحریم ها قرار گرفته ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۷:۱۶    
پیدا کردن مطب دکتر سیده عظمت اسلامی کار سختی نیست. سراغش را که از اهالی بگیری، احترامتان می کنند و تا نزدیکی ساختمان پزشکان بدرقه می شوید ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۷:۰۹    
حکم شهرداری تهران برای پیروز حناچی، با چند روز تاخیر و در فضایی غیرشفاف و پرابهام صادر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۷:۰۹    
چرا دولت ظرف 3 سال گذشته کارت سوخت را حذف کرد و چه کسانی از این اقدام مغایر با شفافیت سود بردند؟!
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۷:۰۶    
یک عضو فراکسیون امید گفت: همفکری روحانی با اصلاح طلبان تا انتخابات بود اما بعد از انتخابات ریاست جمهوری این همفکری و همراهی یکطرفه بوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۲۳:۴۸    
محمدحسین مهدویان عکسی از مرتضی آوینی را به اشتراک گذاشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۲۳:۴۵    
خدام چنان به حافظ اسد نزدیک بود و آن قدر نسبت به او ابراز وفاداری نشان داده بود که از وی به عنوان "الحرس القدیم" (محافظ قدیمی) یاد می شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۲۳:۴۲    
وزارت دفاع روسیه چهارشنبه اعلام کرد که بر اساس اطلاعاتی که به دست آورده، عناصر گروه تروریستی داعش به دنبال استفاده از سلاح شیمیایی علیه شبه نظامیان کرد در سوریه هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۲۳:۰۳    
در نیمه اول سال 2018، دولت های عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا (ای ای یو)، با کاهش استفاده از دلار، سهم پرداخت های تجاری با ارز ملی را به 70 درصد افزایش داده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۲۱:۲۱    
وزیر دفاع آمریکا در ارائه توضیحاتی به مجلس سنای این کشور اعلام کرد: نفوذ ایران در یمن باید پایان یابد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۲۱:۲۱    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: امروز با شکستهای پی در پی آمریکا و اسرائیل می بینیم که مقدمات فروپاشی صهیونیست ها فراهم شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۲۱:۱۵    
در دومین روز از پانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت کارگاه انتقال تجربه با محوریت جذب مخاطب در سالن شماره دو سینما فلسطین برگزار شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۲۰:۵۱    
عضو کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه مرکز مبارزه با پولشویی در وزارت اقتصاد وظیفه خود را انجام نداده است و اگر پولشویی در کشور وجود دارد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۲۰:۳۹    
برای اولین بار تصویر یکی از بزرگان انقلاب که سال ها بر روی یکی از دیوارهای پایتخت نقش بسته بود، پاک شد و جای خود را به تبلیغات داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۲۰:۳۳    
نیروهای امنیتی موصل از زمان آزادی این شهر از اشغال داعش توانسته اند 1900 جسد را فقط در بخش غربی از زیر آوار برجای مانده از درگیری ها بیرون بکشند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۲۰:۲۷    
رسانه های خبری به رایزنی روسای جمهور آمریکا و ترکیه پیرامون آخرین تحولات منطقه و جهان به ویژه تنش جدید بین مسکو و کی یف اشاره کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۹:۵۵    
منابع وابسته به رژیم صهیونیستی از تیراندازی نیروهای مصری به یک خودرو نظامی وابسته به تل آویو در مرز میان مصر و فلسطین اشغالی خبر دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۹:۵۲    
وزارت خارجه آمریکا مدعی ارائه مدارکی جدید علیه ایران شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۹:۲۵    
رئیس مرکز پژوهش های مجلس در مورد استیضاح لاریجانی گفت: تعدادی از نمایندگان امضا کننده این استیضاح اعلام کردند امضای ما برای استیضاح آقای لاریجانی نبوده است لذا امضای خود را پس گرفتند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۹:۱۹    
منابع خبری از وقوع یک انفجار در حوزه امنیتی نهم کابل خبر می دهند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۹:۱۰    
زمین لرزه ای به بزرگی 3.3 ریشتر دقایقی قبل شهرستان نهبندان را لرزاند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۹:۱۰    
رئیس کل دادگستری استان خوزستان از شناسایی همه عوامل حادثه تروریستی 31 شهریور ماه اهواز خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۹:۱۰    
وزارت خزانه داری آمریکا دو ایرانی را به دلیل فعالیت در زمینه ارزهای دیجیتال در لیست تحریم های( SDN) خود قرار داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۹:۰۲    
ایران صادرات گاز به عراق را متوقف کرد تا خسارت وارده به خط لوله انتقال گاز بین دو کشور را تعمیر کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۸:۵۹    
ولی عهد سعودی در راستای سفر به تونس و در حالی که در کانون هجمه ها قرار دارد، دو میلیارد دلار به این کشور کمک مالی کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۸:۵۶    
داوود میرباقری گفت: من برای سلمان حدود بیست سال فکر و زندگی ام را صرف کردم. امیدوارم با موضع گیری جدید، مسیر کار مرتفع شود و از باقیمانده عمرم بهره بگیرم و حاصل کارم ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۸:۵۰    
برنامه تلویزیونی شبخند که مسابقه شعر طنز با حضور شاعرانی از اقصی نقاط کشور است، روی آنتن شبکه شما می رود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۸:۴۷    
کرملین روز چهارشنبه اعلام کرد روسای جمهور آمریکا و روسیه در حاشیه نشست گروه 20 در آرژانتین دیدار خواهد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۸:۲۹    
تیم های فوتبال فولاد خوزستان و ذوب آهن در دیداری از هفته چهاردهم لیگ برتر به تساوی رضایت دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۸:۲۶    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اعتیاد، بی غیرتی دینی به وجود می آورد؛ پس باید با آن مقابله کرد، میزان آلودگی افراد جامعه 6 درصد است و 94 درصد پاک هستند اما در معرض تهدیداند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۷:۳۵    
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 2 درصد ظرفیت سواحل ما در اقتصاد کشور فعال شده است، گفت: به دنبال ایجاد وزارت دریا و بنادر در ایران هستیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۷:۲۹    
حجم بارش های کشور از ابتدای سال آبی 98-97 (اول مهرماه) تاکنون به 75.4 میلی متر رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۷:۲۹    
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر آذربایجان شرقی گفت: در هفت ماهه سال جاری یک هزار و 272 کیلو و 950 گرم انواع موادمخدر در استان کشف شده که نسبت به سال گذشته 858 کیلو756گرم و به عبارتی 48درصد رشد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۷:۲۰    
به دلیل فشارهای رئیس جمهور آمریکا عربستان تولید نفت خود را به بالاترین میزان در تاریخ این کشور رسانده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۷:۱۷    
رئیس کمیته استیناف از صدور رای برائت پیروانی خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۷:۰۸    
دادستان کل کشور گفت: ظریف یک نامه 12 صفحه ای را چند روز قبل فرستاده که یکسری بیانات خودش را در آنجا باز توضیح داده است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۶:۵۰    
در مواقعی که افرادی با گرفتن پول فراوان و قابل توجه، دکّانی تأسیس کرده و از این راه با دادن دعا و دستورالعمل ها ادعا می کنند که در باطل کردن سِحر تبحّر دارند کاملاً لازم است از این مسأله دوری کنیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۶:۲۹    
روایت هایی از متن و فرامتن فتنه 88 در قالب کتابی به نام فتنه تغلب منتشر شد. در این کتاب برای اولین بار زوایای پیش از این منتشرنشده ای از اتفاقات آن سال منتشر شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۶:۲۹    
علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران هم با انتشار توئیتی از صدور حکم پیروز حناچی توسط وزارت کشور خبر داد و از شخص رئیس جمهور و علوی، وزیر اطلاعات به طور جدی تقدیر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۶:۲۶    
این روزها مردم شمال سیستان و بلوچستان برای تهیه سیلندر گاز مصرفی خود ساعت ها در صف می ایستند اما گاهی نه تنها به هدف خود نمی رسند بلکه هیچ کس هم پاسخگوی آن ها نیست.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۶:۲۰    
سفیر روسیه در رام الله طی دیدار با رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس از وی برای سفر به مسکو رسما دعوت کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۶:۱۴    
حکم شهردار تهران توسط وزیر کشور تایید و ابلاغ شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۶:۱۱    
نماینده وزیر بهداشت در مناطق زلزله زده غرب کشور با اشاره به آمار مصدومان زلزله اخیر کرمانشاه، گفت: علی رغم شدت زلزله اخیر، خدمات درمانی، بهداشت عمومی و بهداشت محیط نه تنها مختل نشده ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۶:۰۵    
رهبر اکثریت سنای آمریکا بر این باور است که ایالات متحده باید به نقش سعودی ها در قتل هولناک روزنامه نگار منتقد سعودی واکنش نشان دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۶:۰۲    
به دلیل تماس تهدید آمیز مبنی بر وجود بمب در مراکز خرید پایتخت روسیه، این مراکز تخلیه شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۶:۰۲    
وزیر خارجه هند اعلام کرد: قبول پیشنهاد افتتاح مرز ویژه سیک مذهب ها به معنای قبول پیشنهاد مذاکرات صلح با پاکستان نیست.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۵:۵۸    
به گزارش جهان نیوز ، یک فعال رسانه ای طی توییتی درباره شبهات فضای مجازی درخصوص زلزله های کرمانشاه، نوشت:
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۵:۵۸    
جریان المستقبل برای فشار بیشتر بر 8 مارس برای نادیده گرفتن نتایج انتخابات پارلمانی در تشکیل دولت، هواداران خود را در طرابلس برای دومین روز متوالی به خیابان ها ریخت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۵:۵۸    
شنیده ها حاکی از این است که رئیس جمهور حسن روحانی به مناسبت روز دانشجو به دانشگاه علوم پزشکی سمنان می رود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۵:۴۹    
ثبت دو شناسه ی IMEI و شماره ی گوشی افراد در سامانه ی همتا باعث می شود با ایجاد یک زوج کد از این دو شناسه، امکان تقلب در اجرای رجیستری وجود نداشته باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۵:۴۹    
پس از قتل هولناک خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی به نظر می رسد مجلس سنا به سوی یک منازعه تمام عیار با رئیس جمهور آمریکا پیش می رود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۵:۴۹    
سیامک نعمتی در جریان تمرین امروز چهارشنبه سرخپوشان، مصدوم شد و از ادامه تمرین باز ماند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۵:۴۰    
ساخت و نصب یادمانی برای قربانیان ترور در دستور کار کمیته هنری شورای شهر تهران قرار گرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۵:۳۷    
بحث رفتن یا ماندن مدیران ارشد فوتبال ایران این روزها داغ تر از گذشته دنبال می شود و باید دید در نهایت چه اتفاقی برای بزرگترین نهادهای فوتبالی کشور رخ می دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۵:۳۷    
رییس سازمان سینمایی سوریه از تولیدات مشترک و همکاری با ایران برای ساخت فیلم خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۵:۳۴    
محمدرضا شرف الدین داور بخش فیلم های سینمایی مسابقه ملی پانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت به توصیف گفتمان مقاومت که سردمدار آن ایران اسلامی است، پرداخت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۵:۳۱    
ماجرای دستگیری رئیس رباخواران مکه در جنگ بدر را در اینجا بخوانید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۵:۳۱    
بعد از چند سال تنش و اختلاف به نظر می رسد فدراسیون وزنه برداری توانسته کیانوش رستمی را به قرار گرفتن در چارچوب تیم ملی راضی کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۵:۳۱    
سرمربی تیم ملی اعلام کرده که یک فهرست اولیه 36 نفره برای جام ملتها وجود دارد و نفرات نهایی از آن گلچین می شوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۵:۲۲    
سردار جنگل ، مدرس ، برگ و باد و دو نفر و نصفی تنها برخی فیلم های آخر هفته تلویزیون هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۵:۲۲    
رئیس بانک مرکزی گفت: صادر کنندگانی که معافیت گرفته اند در حال عرضه ارز خود به بازار هستند. وی همچنین از ادامه روند کاهشی قیمت ارز خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۵:۱۹    
دادستانی تهران روز چهارشنبه (1397/9/7) برای تنویر افکار عمومی و در اجرای قانون مجازات اسلامی مفاد حکم دو مفسد اقتصادی را منتشر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۵:۱۳    
مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به فرصت ثبت نام در آزمون دکتری 98 تا روز دوشنبه 12 آذر 97 گفت: این آزمون روز جمعه سوم اسفند برگزار می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۵:۱۳    
با توجه به این که هنوز اعضای مجمع فدراسیون کشتی با استعفای رسول خادم موافقت نکردند احتمال بازگشت او وجود دارد.