سه شنبه ۲۸ فروردینساعت ۲۰:۱۷Apr 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 16 آذر 1397 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 31 فروردین 1397 جهان نیوز 31 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 31 خرداد 1397 جهان نیوز 31 تیر 1397 جهان نیوز 31 مرداد 1397 جهان نیوز 31 شهریور 1397 جهان نیوز 30 مهر 1397 جهان نیوز 30 آبان 1397 جهان نیوز 30 دی 1397 جهان نیوز 30 بهمن 1397 جهان نیوز 29 اسفند 1397 جهان نیوز 1 آذر 1397 جهان نیوز 2 آذر 1397 جهان نیوز 3 آذر 1397 جهان نیوز 4 آذر 1397 جهان نیوز 5 آذر 1397 جهان نیوز 6 آذر 1397 جهان نیوز 7 آذر 1397 جهان نیوز 8 آذر 1397 جهان نیوز 9 آذر 1397 جهان نیوز 10 آذر 1397 جهان نیوز 11 آذر 1397 جهان نیوز 12 آذر 1397 جهان نیوز 13 آذر 1397 جهان نیوز 14 آذر 1397 جهان نیوز 15 آذر 1397 جهان نیوز 16 آذر 1397 جهان نیوز 17 آذر 1397 جهان نیوز 18 آذر 1397 جهان نیوز 19 آذر 1397 جهان نیوز 20 آذر 1397 جهان نیوز 21 آذر 1397 جهان نیوز 22 آذر 1397 جهان نیوز 23 آذر 1397 جهان نیوز 24 آذر 1397 جهان نیوز 25 آذر 1397 جهان نیوز 26 آذر 1397 جهان نیوز 27 آذر 1397 جهان نیوز 28 آذر 1397 جهان نیوز 29 آذر 1397 جهان نیوز 30 آذر 1397 
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۰۸:۴۷    
یک روزنامه آمریکایی تصریح کرد سیاست فشار علیه ایران، به اهتمام بیشتر ایران برای گسترش نفوذ منطقه ای منتهی خواهد شد و نه نشستن پای میز مذاکره.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۶:۰۹    
رئیس سابق موساد رژیم صهیونیستی با اشاره به فساد در میان مسئولان رژیم صهیونیستی از آن به مثابه آتشی در انبار هیزم نام برد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۲:۳۲    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از 40 هزار داوطلب در آزمون ارشد 98 خبر داد و اعلام کرد: این مهلت روز یکشنبه 25 آذر پایان می پذیرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۹:۵۳    
تصویری از فرش زیبایی ایرانی در حرم حضرت امیرالمومنین علی علیه اسلام، که بافته شده به دست هنرمندان کاشانی می باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۶:۲۵    
اگر همه دانشجویان از منظر رشته های خودشان، اعم از شیمی، باستان شناسی، جغرافیا، اقتصاد و ... چشم اندازی از ایران پیشرفته پنجاه سال آینده و ملزومات رسیدن به آن را در ذهن داشته باشند و با جمعی از هم ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۲:۱۵    
یک زندانی در آمریکا بعد از 36 سال زندان با صندلی الکتریکی اعدام شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۳۰    
حجت الاسلام محسنی اژه ای از ابلاغ آیین نامه استجازه رئیس قوه قضائیه از مقام معظم رهبری در رابطه با دادگاه های ویژه اقتصادی خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۲۴    
بررسیها از طرح مسکن مهر نشان می دهد که احتمالا آخرین واحدهای باقی مانده از این پروژه در شهر جدید پردیس به اتمام می رسد، اما این نقطه آخر از خشکی شدید منابع رنج می برد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۲۴    
طبق اعلام مرکز اورژانس تبریز 26 نفر در یک تالار عروسی مسموم شدند که 20 نفر آن ها به بیمارستان های این شهر منتقل شده و بقیه در محل مداوا شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۰۹    
این روزها نگارش سریال زیرهمکف همزمان با تصویربرداری ادامه دارد و گروه در شهرک راه آهن مشغول کار هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۰۹    
برایان کرانستون ستاره سریال بریکینگ بد در گفتگو با ایندی وایر از ارتباط نمایشنامه شبکه نوشته پدی چایفسکی با حال و هوای امروز جهان گفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۰۰    
جواد شمقدری با اشاره به روند تولید سریال نفوذ ، درباره از محتوای این مجموعه تلویزیونی گفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۰:۱۹    
حسنوند گفت : در بسیاری از موضوعات صنعتی، معدنی و کشاورزی پروانه هایی صادر و سهمیه های سوختی ارائه می شود که وجود خارجی ندارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۰:۱۰    
نشست 175 اوپک با صدور قطعنامه 179,915 مبنی بر حصول توافق اعضای این سازمان برای کاهش تولید نفت به میزان 800 هزار بشکه در روز از آغاز سال 2019 میلادی پایان یافت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۰۹:۲۸    
هواداران سپیدرود در اقدامی عجیب در ورودی ورزشگاه، پرچم های استقلال را روی زمین انداختند و خودروها از روی این پرچم ها رد شدند. تعدادی از هواداران استقلال با دیدن چنین صحنه ای با آنها درگیر شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۰۸:۱۸    
هجده سال پس از انتخاب آنگلا مرکل به عنوان رهبر حزب دموکرات مسیحی، امروز (جمعه) اعضای حزب آنِگرِت کرامپ کارن باوئر را به عنوان جانشین او انتخاب کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۰۸:۱۸    
عضو هیئت مدیره اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران با اشاره به اینکه واحدهای تولیدی صنعت پوشاک جهت تخصیص ارز از مدت ها قبل ریال خود را به صرافی ها داده اند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۰۸:۱۵    
تامین ارز واردات از طریق سامانه نیما از ابتدای فعالیت آن تاکنون حدود 6.8 میلیارد یورو بوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۰۸:۱۲    
بازوهای ضدانقلاب در شبکه های اجتماعی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، پروژه جدید شهیدسازی را کلید زدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۰۸:۰۹    
آنچه تقریباً در یک سال اخیر بر سر ارزش پول ملی آمد، بیش از آنکه ناشی از شاخص های اقتصادی باشد، به اذعان دوست و دشمن دستاورد سلاحی کشتار جمعی به نام تلگرام است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۰۸:۰۹    
ایران خودرو در اقدامی خودسرانه قیمت برخی محصولاتش را بیش از 50 درصد افزایش داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۰۸:۰۹    
بیماری ایدز یک بیماری عفونی است؛ نخستین مورد ابتلا به این بیماری در کشورمان کودک پنج ساله مبتلا به بیماری هموفیلی بود که با تزریق خون های آلوده فرانسوی به این بیماری دچار شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۰۸:۰۶    
رئیس سازمان برنامه و بودجه اظهار کرد چه کسی می تواند کتمان کند که به علت سیاست های پولی در اقتصاد تورم وجود دارد ؟
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۲۳:۳۰    
مسئولان شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس در خواست رسمی خود را برای در اختیار گرفتن باشگاه پرسپولیس در صورت واگذاری به بخش خصوصی ارائه کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۲۲:۵۴    
آنچه در ماجرای ساده بازنشستگان و پیش از آن در استجازه رئیس قوه قضائیه برای برخورد با مفسدان اقتصادی و کمک و همراهی رهبری با دستگاه ها اتفاق افتاد، دور اندیشی و حکمت رفتار رهبری را نشان می دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۲۲:۱۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت افزایش همکاری های اقتصادی و امنیتی در منطقه، گفت: مسائل کشورهای مختلف در منطقه از طریق سیاسی قابل حل است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۲۰:۴۷    
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه بازار ارز آرام شده است، گفت: اولویت نظام بانکی، تأمین سرمایه در گردش بخش تولید است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۹:۳۸    
در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل سایپا در 120 دقیقه شکست خورد و از گردونه رقابت ها حذف شد تا شاگردان علی دایی به نیمه نهایی صعود کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۹:۲۹    
حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می گوید که از سمت خود در این باشگاه استعفا نکرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۸:۵۹    
مشاور سابق وزیر راه و شهرسازی درباره عامل افزایش قیمت ها در بازار مسکن توضیحاتی ارائه داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۸:۱۷    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل، وقوع حادثه تروریستی در چابهار را محکوم کرد و گفت: عاملان و حامیان این اقدام در انتظار سیلی سخت جمهوری اسلامی ایران باشند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۷:۵۳    
در گزارش پیش رو جدول فروش کلی و هفتگی فیلم های سینمایی را می خوانید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۷:۰۵    
تیم فوتبال استقلال در هفته پانزدهم لیگ برتر، مقابل سپیدرود رشت به برتری پر گل دست یافت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۶:۳۲    
حسین محب اهری و علیرضا جاویدنیا مرخصی موقت گرفته اند و به گفته تهیه کننده "صبح جمعه با شما" احتمال حضورشان در رادیو وجود دارد اما داریوش اسدزاده حال خوبی ندارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۶:۲۳    
حسین محب اهری و علیرضا جاویدنیا مرخصی موقت گرفته اند و به گفته تهیه کننده "صبح جمعه با شما" احتمال حضورشان در رادیو وجود دارد اما داریوش اسدزاده حال خوبی ندارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۵:۵۰    
افزایش قیمت ها در بازار لوازم خانگی در چند ماه اخیر بسیار ملموس به نظر می رسد، بازاری که مشتریان را به دلیل نرخ های تصاعدی دلسرد کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۵:۲۹    
آگهی عجیب فروش قبر با آپشن های خوب مانند جای پارک و شیر آب نزدیک.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۵:۰۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: جامعه دانشگاهی باید علیه این سلطه گری و زورمداری آمریکا به پا خیزد و نشان دهد که این قشرهمانند گذشته در برابر ظلم خواهند ایستاد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۴:۴۷    
حضور محسن هاشمی و احمد مازنی در کنگره سالانه حزب موتلفه اسلامی.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۴:۴۴    
11 بازیکن اصلی تیم فوتبال استقلال برای دیدار برابر سپیدرود رشت در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر مشخص شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۴:۴۱    
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه خدمت در آستان قدس منحصر به حرم مطهر نیست، گفت: زیرساخت های مرجعیت علمی در مشهد فراهم شده و تحقق این مسئله در مشهد دیر و دور نخواهد بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۴:۳۵    
امام جمعه مشهد مقدس گفت: روز به روز معیشت تنگ تر شده و گرانی بیشتر شده؛ یخچال 2 میلیونی، 15 میلیون شده و مردم مشکلات اولیه زندگی را نمی توانند حل کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۴:۲۹    
مشاور عالی سازمان سنجش از آغاز ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد 98 از امروز جمعه 16 آذر 97 خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۴:۲۶    
رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو با بیان این که متأسفانه نظارت کافی بر بازار خودرو نیست گفت: واردات خودرو ممنوع است اما متأسفانه برخی از شرکت ها با شگردهای خاص خود تبلیغات زیادی برای فروش خودروهای ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۳:۲۹    
شهردار تهران به حمله تروریستی چابهار واکنش نشان داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۳:۲۶    
دادستان کل کشورخواستار رصد وزارت اطلاعات از دستگاه های اقتصادی شد و گفت: نفوذی ها در بخش های مختلف اقتصاد کشور تلاش می کنند که ضربه اقتصادی دشمن را کاری کنند و نباید بگذاریم که این ها بتوانند اهداف ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۳:۲۳    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از وقوع سیل و برف در 11 استان کشور خبر داد و گفت: متاسفانه یک نفر بر اثر وقوع سیل در شهرستان اندیکا واقع در استان خوزستان جان خود را از دست داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۳:۱۷    
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به مناسبت گرامیداشت یاد و نام شهدای مظلوم 16 آذر و روز دانشجو بیانیه ای صادر کرد
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۳:۱۱    
رئیس مجلس گفت: آمریکا اقدام به انتقال تعدادی زیادی از داعشی ها به افغانستان کرده که می تواند مجدداً همان دردسری را که در عراق و سوریه به وجود آورد در مناطق دیگری از آسیا به وجود بیاورد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۳:۰۸    
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه آمریکا از بدو پیروزی انقلاب از هیچ اقدامی علیه ملت ایران کوتاهی نکرده است، گفت: آمریکا علیرغم همه خباثت ها رکوددار شکست در مقابل مردم ایران است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۳:۰۵    
پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی در چابهار با حضور مردم و مسؤولان در این شهرستان تشییع شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۲:۴۲    
این تصویر اوایل سال 1360 و در زمانی گرفته شده که آیت الله خامنه ای امام جمعه تهران، نماینده امام خمینی در شورای عالی دفاع و ... بودند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۲:۳۹    
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: آمار دقیق افراد بازنشسته دولتی را تا پایان ماه آذر اعلام می کنیم اما تا این لحظه 10 نفر از نهاد ریاست جمهوری کنار رفتند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۲:۳۶    
رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی مجلس شرط های که بر اساس آن قیمت خودروها افزایش می یابد را تشریح کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۲:۳۰    
خبر مذاکره باشگاه استقلال با رضا قوچان نژاد مهاجم سابق تیم ملی ایران و سرور جباروف هافبک ازبکستانی جدی تر از گذشته مطرح شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۱:۴۵    
حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای گفت: در استجازه ای که از رهبر معظم انقلاب درباره تشکیل دادگاه های ویژه صورت گرفت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۱:۴۲    
تیم ملی ایران در رده بندی جدید فدراسیون جهانی بسکتبال یک پله سقوط کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۱:۱۵    
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با نام بردن از سردار آزمون به عنوان یکی از 10 مهاجم برتر جام ملت های آسیا 2019 از کاربران خود خواست برترین مهاجم این بازی ها را انتخاب کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۰:۳۶    
یک تحلیل گر اقتصادی درباره بحث های مطرح شده ای مبنی بر معافیت بندر چابهار از تحریم و ارتباط این موضوع با حمله تروریستی روز گذشته توضیحاتی ارائه داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۰:۰۰    
رئیس اورژانس تهران گفت: شهروندان در روز های آلوده از انجام فعالیت های فیزیکی و ورزشی (پیاده روی) در هوای آزاد پرهیز نمایند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۰۹:۴۸    
در شرایطی که خودرو های شخصی فقط 3 روز در هفته مجاز به تردد در محدوده زوج و فرد هستند، شهرداری تهران می خواهد به شرط پرداخت پول، خودرو های شخصی را مجاز به تردد در تمام روز های هفته کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۰۹:۱۸    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی،گفت:باید کاهش نرخ ارز تا دست یابی به قیمت منطقی و با ثبات ادامه یابد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۰۹:۰۰    
رئیس جمهوری آمریکا بار دیگر با تکرار ادعاها علیه ایران و فاجعه بار نامیدن توافق هسته ای ایران موسوم به برجام، گفت که نخواهد گذاشت تهران به سلاح هسته ای دست یابد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۰۸:۴۵    
قطعنامه آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل علیه جنبش مقاومت اسلامی فلسطین نتوانست دو سوم آرا را به خود اختصاص دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۰۸:۳۶    
به گزارش جهان نیوز ، حضرت مهدی (عج) فرمودند: ما در رعایت حال شما کوتاهی نمی کنیم و یاد شما را از خاطر نبرده ایم ، که اگر جز این بود گرفتاریها به شما روی می آورد و دشمنان شما را ریشه کن می کردند. ...