پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۷:۴۲Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 20 آذر 1397 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 31 فروردین 1397 جهان نیوز 31 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 31 خرداد 1397 جهان نیوز 31 تیر 1397 جهان نیوز 31 مرداد 1397 جهان نیوز 31 شهریور 1397 جهان نیوز 30 مهر 1397 جهان نیوز 30 آبان 1397 جهان نیوز 30 دی 1397 جهان نیوز 30 بهمن 1397 جهان نیوز 29 اسفند 1397 جهان نیوز 1 آذر 1397 جهان نیوز 2 آذر 1397 جهان نیوز 3 آذر 1397 جهان نیوز 4 آذر 1397 جهان نیوز 5 آذر 1397 جهان نیوز 6 آذر 1397 جهان نیوز 7 آذر 1397 جهان نیوز 8 آذر 1397 جهان نیوز 9 آذر 1397 جهان نیوز 10 آذر 1397 جهان نیوز 11 آذر 1397 جهان نیوز 12 آذر 1397 جهان نیوز 13 آذر 1397 جهان نیوز 14 آذر 1397 جهان نیوز 15 آذر 1397 جهان نیوز 16 آذر 1397 جهان نیوز 17 آذر 1397 جهان نیوز 18 آذر 1397 جهان نیوز 19 آذر 1397 جهان نیوز 20 آذر 1397 جهان نیوز 21 آذر 1397 جهان نیوز 22 آذر 1397 جهان نیوز 23 آذر 1397 جهان نیوز 24 آذر 1397 جهان نیوز 25 آذر 1397 جهان نیوز 26 آذر 1397 جهان نیوز 27 آذر 1397 جهان نیوز 28 آذر 1397 جهان نیوز 29 آذر 1397 جهان نیوز 30 آذر 1397 
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۰۹:۴۲    
یک کوهنورد اسکاتلندی که 30 سال پیش برای یافتن اجساد دو دوست مفقود شده اش در کوهستان هیمالیا تلاش بسیار کرده بود، از یافتن بقایای آنها پس از سه دهه توسط یک کوهنورد آمریکایی خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۲۲:۰۶    
رایزن بازرگانی ایران در عراق گفت: بر اساس نتایج مذاکرات شرکت های ایرانی و عراقی، تاکنون مقدمات انعقاد 380 میلیون یورو قرارداد به منظور فروش کالای ایرانی برای صادرات به عراق فراهم شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۵:۲۲    
از دست دادن همسر یکی از سخت ترین غصه های دنیا است، اما وقتی این داغ در جوانی اتفاق بیفتد تحمل آن بسیار سخت می شود. در این مطلب به هنرمندانی اشاره خواهیم کرد که همسرشان را در جوانی از دست داده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۳:۲۳    
بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس در بیانیه ای اعلام کرد: امروز بعد از گذشت 40 سال از انقلاب، هنوز عده ای در همین دانشگاه درصدد راه اندازی جریانی هستند که دانشگاه را به کانون اجتماع عناصر سیاسی معاند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۱:۱۰    
در این خبر با مشهورترین و محبوب ترین کتب نویسنده های دنیا آشنا شوید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۰:۲۶    
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: شیوع سرطان در ایران نسبت به کشورهای منطقه کمتر است و در عین حال وزارت بهداشت به کنترل و پیشگیری از سرطان در سطح کلان توجه ویژه ای دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۰:۱۱    
آیت الله سبحانی گفت: ما در کشور نخبگان را پرورش می دهیم، ولی غرب با روش های مختلف آن ها را جذب می کند که باید برای آن فکری شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۹:۵۶    
پس از اینکه یکی از مقامات شرکت هوآوی چین با شکایت آمریکا دستگیر شد، چین در اقدامی متقابل فروش گوشی های اپل را ممنوع کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۹:۴۴    
رژیم صهیونیستی طی یک هفته اخیر با طرح ادعای وجود تونل های زیرزمینی منتسب به حزب الله لبنان در مناطق مرزی، تحرکات خود همچون حضور نظامی، حفاری ها و ادامه ساخت دیوار حائل را در این مناطق افزایش داده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۹:۳۸    
امیرمهدی ژوله از پست هایی که برای مراسم تشییع پیکر پیام صابری همسر زیبا بروفه در اینستاگرام منتشر شده است، انتقاد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۹:۳۸    
عضو شورای عالی انجمن حسابداران خبره اعلام کرد مشخص نیست دولتمردان چگونه بدون دریافت اطلاعات، ارز چهار هزار و 200 تومانی را در اختیار کسانی قرار دادند که امروزه مشخص شده بعضا فاسد هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۹:۲۹    
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز: از ابتدای دی کالا های محرز قاچاق پوشاک، مورد هدف مبارزه قرار می گیرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۹:۲۰    
درپی افزایش شدید قیمت لوازم خانگی و رکود بی سابقه در خرید مردم، فروشندگان بالاخره مجبور به کاهش قیمت شدند و طبق اعلام رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۸:۴۴    
حدیث امام باقر(ع) درباره حکمت را در اینجا بخوانید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۸:۴۱    
استرالیا امروز (سه شنبه) از تصمیم خود برای به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۸:۳۸    
عبدی همانطور که خود نیز اذعان دارد، برای نارضایتی مردم ! از نظام اسلامی سندی غیر از برداشت شخصی خود و مجموعه مطالعاتی که البته سند آنها را هم ارائه نکرده! ندارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۸:۳۲    
جمعی از مهمانداران شرکت هواپیمایی ایران ایر صبح امروز در اعتراض به شرایط کاری خود و بی توجهی مدیران این شرکت به درخواست های مکرر آنها در طول چند سال گذشته در محل وزارت راه و شهرسازی تجمع کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۸:۲۹    
در حالی نوبخت مدعی عدم امکان افزایش میزان یارانه نقدی به دلیل افزایش نیافتن قیمت حامل ها در سال های اخیر است که در دولت روحانی قیمت و مصرف فرآورده های نفتی و گاز و در نتیجه ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۸:۲۳    
معاملات غیررسمی مانند قولنامه یکی از رایج ترین روش های کلاهبرداران برای زمین خواری است. دولت و نهادهای قانون گذار با بی اعتبار نمودن معاملات غیررسمی، می توانند راه را بر کلاهبرداران ببندند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۸:۲۰    
در صورت ارجاع پرونده مهدی تاج به دیوان محاسبات کل کشور رئیس فدراسیون فوتبال می تواند به ماده ای قانونی استناد کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۸:۲۰    
ایرج دانایی فرد بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران و تنها گلزن ما در جام جهانی آرژانتین امروز سه شنبه به کما رفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۸:۱۷    
انتشار گفت وگویی از حسام الدین آشنا در روزی که جهانگیری به هرمزگان رفت و مورد استقبال خاله اش قرار گرفت، نشان می دهد که جلسه تصمیم گیری درباره ارز 4200 تومانی بیشتر به خاله بازی شبیه بوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۸:۱۱    
اعلام قیمت های نجومی از سوی برخی خودروسازان طی روزهای اخیر با چراغ سبز دولت و حمایت وزیر صنعت، واکنش جدی مردم را برانگیخت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۷:۰۲    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه اقتصاد برجامی قرار بود ظرف 2 ماه مشکل آب مردم را حل کند، گفت: این هنر برجام و FATF است که آمریکا بدون جنگ اهداف خود را پیش ببرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۶:۴۴    
محمد دهقان گفت: ابتدا باید شفافیت در مجلس محقق شود تا ما از شورای نگهبان، مجمع تشخیص مصلحت نظام و قوه قضائیه بخواهیم که تصمیمات و آرای خود را شفاف به مردم اعلام کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۰:۰۶    
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: قاتل شهید جرجندی که 26 آبان در رودبار کرمان به شهادت رسید در حال خروج از مرزهای شرقی کشور در حوالی شهرستان ایرانشهر دستگیر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۰:۰۳    
دبیرکل سازمان ملل متحد در گزارشی خواستار حفظ توافق هسته ای ایران شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۰:۰۰    
نخست وزیر عراق از تصمیم این کشور مبنی بر اعزام هیئتی به آمریکا برای بررسی معافیت از تحریم های واشنگتن علیه ایران خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۳:۵۷    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: این که زبان روحانی متواضعانه و پاسخگو نیست، این زبان اصلاح طلبی نیست و ما به این انتقاد داریم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۳:۳۹    
عربستان سعودی صادرات روزانه نفت خام خود را تا یک میلیون بشکه در روز در ماه آینده میلادی کاهش می دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۳:۳۳    
رهبر حزب چپگرای فرانسه بر این باور است که اعتراضات گسترده و تمام عیار جنبش موسوم به جلیقه زردها ادامه خواهد داشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۲:۴۷    
مرجع تقلید شیعیان گفت: مطلع شدیم در تهران تئاتری برگزار شده که دختران با کلاه گیس در آن بازی می کنند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۲:۴۴    
نشست شورای معاونان دادستانی تهران و دادستان های شهرستان های تابعه با موضوع نظارت بر دادسراها با حضور معاون نظارت دادستان کل کشور و به ریاست جعفری دولت آبادی برگزار شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۲:۴۱    
وزیر امور خارجه گفت: بنده به عنوان وزیر امور خارجه می توانم بگویم که موشک هیچ گاه موضوع مورد مذاکره ایران با طرف های خود نبوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۲:۳۸    
درحالی که تیم فوتبال استقلال با کسب سه پیروزی متوالی توانسته خود را به جمع تیم های بالای جدول برساند، برخی اتفاقات پشت پرده حاشیه های جدیدی را برای این تیم ایجاد خواهد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۲:۳۵    
خط فقر در بهار 1397 نسبت به بهار 1396 در مناطق مختلف کشور بین حدود 9 تا 11 درصد رشد داشته و این رشد برای تابستان 1397 نسبت به تابستان 1396 به حدود بین 22 تا 25 درصد رسیده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۲:۲۹    
یورش نظامیان صهیونیست به مسجد قبة الصخره و زخمی شدن چهار فلسطینی در حمله صهیونیستها به رام الله از مهمترین اخبار فلسطین است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۲:۲۹    
فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ گفت: دشمن می خواست تهران را به آشوب بکشد ولی تفکر حججی ها در سایر جوانان این مرز و بوم و امثال محمدحسین حدادیان متبلور شد و جلوی این نقشه شوم گرفته شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۲:۲۶    
معاون سخنگوی وزارت کشور افغانستان اعلام کرد که شمار کشته های حمله انتحاری کابل به 12 نفر رسیده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۲:۲۳    
رئیس مرکز ملی فرش ایران گفت: پیمان سپاری ارزی و بازگشت ارز حاصل از صادرات، مشکل عمده تاجران فرش است که مواردی از آن را با وزیر صنعت، معدن و تجارت مطرح کرده ایم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۲:۱۷    
بیت آیت الله سعادت پرور در پاسخ جمعی از طلاب و دانشجویان درباره دیدگاه های فردی که خود را شاگرد مرحوم آیت الله العظمی بهجت و مرحوم آیت الله سعادت پرور می داند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۱:۳۳    
مقام های ارشد دولت مستعفی یمن طی دیداری که اخیرا با سفیر آمریکا در این کشور داشته اند، از او خواسته اند که واشنگتن برای جلوگیری از نفوذ اماراتی ها در جنوب یمن دست به کار شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۱:۲۷    
سخنگوی آتش نشانی تهران از ریزش آوار ساختمان قدیمی در سبزه میدان خبر داد و گفت: احتمال دارد چند نفر زیر آوار باشند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۰:۱۸    
در نشست امروز کمیته بررسی قانون منع بکارگیری بازنشستگان مقرر شد کارگروهی به منظور بحث کارشناسی در این زمینه تشکیل شود و همچنین مکاتباتی با دستگاه های مختلف در این زمینه انجام گیرد و نظرات آنها در این ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۱:۱۵    
با حکم وزیر ورزش و جوانان ایرج عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۱:۰۹    
وزیر کشور گفت: دمیدن بر امواج ناامیدی به همه لطمه می زند؛ وزیر یا خبرنگار، در شرایط ناامیدی، هیچ کدام نمی توانند کاری از پیش ببرند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۱:۰۳    
کاپیتان های اول و دوم پرسپولیس در گفتگو با مهر اعلام کردند از روز چهارشنبه تمرینات این تیم برگزار نخواهد شد و سرخپوشان به دلیل وضعیت نامشخص باشگاه ممکن است برابر پارس جم به میدان نروند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۱:۰۰    
نهاد ناظر بازار سرمایه کلیه معاملا امروز فرابورس را به دلیل ایراد فنی در سامانه معاملات، خارج از تأیید این نهاد اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۰:۲۱    
در حاشیه ورود پیکر 72 شهید تازه تفحص شده به کشور- شلمچه
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۰:۱۵    
رهبر جریان حکمت ملی عراق از مذاکره کنندگان یمنی خواست که با مسئولیت پذیری به رنج های ملت یمن پایان دهند و سقف زمانی کوتاه مدتی برای پایان جنگ در این کشور تعیین کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۰:۱۵    
بزرگ ترین مرکز آموزشی فرهنگی دانش آموزی استان اصفهان به همت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان های حضرت امام(ره) به بهره برداری رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۰:۱۲    
معاونت خواهران بسیج اساتید دانشگاه آزاد درپی اظهارات اخیر روحانی اعلام کرد: دو راهی FATF و زندگی ارزان تنها تجربه تلخ دیگری خواهد شد همچون دو راهی برجام و سفره های مردم ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۰:۰۹    
یکی از آثار ارزشمند و محبوب دهه شصتی ها که بعد از انقلاب مورد استقبال قرار گرفت کتاب ارزشمند گناهان کبیره است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۰:۰۹    
سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از برگزاری جلسه با مدیرعامل از تیم پیکان جدا شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۰:۰۶    
فردا در غرب آذربایجان غربی و روز پنج شنبه در برخی نقاط آذربایجان های شرقی و غربی، غرب کردستان و شمال زنجان بارش باران و وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی می شود و در نقاط کوهستانی و سردسیر شاهد بارش برف ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۰:۰۳    
در راستای اجرای مصوبه 209 شورای عالی هماهنگی ترابری کشور، در نشست مسئولان سازمان راهداری ، کانون رانندگان و انجمن صنفی کامیونداران ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۰:۰۰    
سفیر گرجستان با دستیار وزیر و مدیر کل اوراسیای وزارت امور خارجه دیدار و توضیحاتی در خصوص آخرین وضعیت برخورد ماموران مرزی گرجستان با برخی متقاضیان سفر به آن کشور ارائه کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۹:۵۷    
زمین لرزه ای به بزرگی 3/5 ریشتر، امروز برای سومین بار هویزه را لرزاند .
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۹:۵۷    
وزیر خارجه آمریکا از برگزاری رزمایش معمول بین دو کشور متحد روسیه و ونزوئلا انتقاد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۹:۱۵    
مجله تایم جمال خاشقچی، روزنامه نگار ترور شده سعودی را به عنوان شخصیت برگزیده سال این مجله انتخاب کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۷:۵۴    
غلامحسین کرباسچی در واکنش به اظهارات حسام الدین آشنا گفته است: او می خواهد با دروغ کارهای خود را پیش ببرد. آشنا بگوید من کی و کجا و چه کسی را به روحانی پیشنهاد کرده ام؟ دروغ که عوارض ندارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۷:۵۱    
قیمت سکه طرح جدید امروز در بازار تهران با 90 هزار تومان کاهش 3 میلیون و 400 هزار تومان و دلار با افت 400 تومانی 10 هزار و 500 تومان به فروش رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۷:۴۵    
در شب انتخابات 1392 در مرکز تحقیقات بودم که شنیدم عد ه ای بیرون شعار میدهند رأی ما را دزدیدن، قسطی دارن پس میدن ؛ بنابراین مردم به آقای روحانی فرصت دادند که مطالباتشان را قسطی بازپرداخت کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۷:۳۹    
طی حکمی از سوی مهندس هاشم یکه زارع،مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو، مسعود وثوق به سمت عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیر عامل شرکت تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدکی ایران خودرو- ایساکو- منصوب شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۷:۰۰    
سخنگوی آتش نشانی تهران از ریزش آوار ساختمان قدیمی در سبزه میدان خبر داد و گفت: احتمال دارد چند نفر زیر آوار باشند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۶:۴۵    
رئیس جمعیت هلال احمر، برای دو معاونت آموزش و امور بین الملل هلال احمر، افراد جدیدی را منصوب کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۶:۲۴    
رئیس کمیته امداد با اشاره به شرایط اقتصادی کشور، گفت: در نامه ای از رئیس جمهور خواستیم اعتبارت این نهاد متناسب با نرخ تورم 97 افزایش یابد که این پیشنهاد با موافقت وی همراه شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۶:۲۱    
سرپرست باشگاه استقلال گفت: بعد از بازی با پدیده لیست ورودی ها و خروجی های استقلال را می گوییم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۶:۱۵    
بر اساس گزارش پلیس فرانسه، در جریان بیش از 4 هفته اعتراضات مردمی در این کشور تا کنون 4 هزار و 523 معترض بازداشت شده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۶:۱۲    
رسانه های فلسطینی لحظاتی پیش از شهادت یک جوان فلسطینی در کرانه باختری اشغالی خبر دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۶:۰۳    
منابع مغربی از فروپاشی یک شبکه داعشی در این کشور خبر دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۵:۵۴    
فرستاده ویژه آمریکا به سوریه و هیأت همراه وی که به اردن سفر کرده اند با وزیر خارجه این کشور دیدار کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۵:۴۵    
رئیس اندیشکده یقین گفت: بسیاری اعلام می کنند که رئیس جمهور، وزرا و نمایندگان مجلس هیچ کاره اند، اگر هیچ کاره است، چرا موقع انتخابات تبلیغ می کند؟!
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۵:۴۵    
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: نتایج قرعه کشی متقاضیان بیستمین دوره عتبات دانشجویان اعلام شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۵:۳۹    
مدیرکل بهزیستی استان تهران، از فعالیت 18 مرکز اورژانس اجتماعی در این استان خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۵:۳۹    
مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در تازه ترین گزارش خود برآوردی از خط فقر در شش ماهه نخست سال جاری در نقاط مختلف کشور ارائه کرده است که بر مبنای آن خط فقر مطلق برای خانوارهای چهارنفری در شهرستان ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۵:۳۳    
محققان و متخصصان در مورد مصرف برخی مواد خوراکی و نوشیدنی که می تواند در پوسیدگی دندان ها نقش داشته باشد هشدار می دهند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۵:۳۳    
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران، با اشاره به طرح الزام شهرداری به حذف پست های قائم مقام یا جانشین و مشاور، گفت: با اجرای این طرح 250 مدیر ارشد حذف خواهند شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۵:۳۳    
اعتراضات دانشجویان فرانسوی در اعتراض به سیاست های اقتصادی دولت ماکرون آغاز شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۵:۲۴    
دختر حسین محب اهری گفت: دلیل اصلی ممنوع الملاقات شدن پدر شدت بیماری نبود. به دلیل اینکه بسیاری از دوستان و هنرمندان لطف داشتند و به ملاقات پدر می آمدند کمی انرژی پدر برای ادامه درمان کم شده بود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۵:۲۴    
رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور با اشاره به حل مشکل پرداخت حقوق معلمان این مدارس گفت: در هماهنگی با بانک مرکزی مقرر شد حواله ارزی به چهار کشور قطعی شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۵:۲۱    
افراد ناشناس با چسباندن اطلاعیه هایی در ایست های بازرسی تحت کنترل رژیم صهیونیستی، خواستار ترور رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۵:۱۸    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان به دلیل مصاحبه علیه داور بازی این تیم مقابل پرسپولیس و مسئولان تیم حریف به کمیته اخلاق احضار شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۵:۱۵    
معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر از کشف بیش از 13 تُن انواع مواد مخدر و روان گردان در هفته اخیر در کشور خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۵:۱۵    
در حالی 13 روز از اظهارنظر وزیر صنعت در کذب بودن قیمت گذاری خودرو 5 درصد کمتر از بازار می گذرد که امروز این مقام مسئول در صحبتهایی جدید این موضوع را تأیید و خبر از اعلام قیمت های جدید خودرو طی دو ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۵:۱۵    
طرح توسعه ورزش فرهنگیان با اولویت زنان طی دستورالعملی از سوی وزیر آموزش و پرورش ابلاغ شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۵:۱۲    
رهایی از آلودگی هوا با بهره گیری از هواساز های خاص در خانه شما امروزه بزرگترین مشکل برای زندگی در کلان شهرها، هوای آلوده و نا مطبوع است که بر عمر و زندگی مردم تاثیر بدی گذاشته است. ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۵:۱۲    
امروزه پارکینگ ها به بخش مهمی از فضای زندگی ما تبدیل شده که هر روز صبح و شب در هنگام رفتن به سر کار از ان عبور میکنیم و از ان مهمتر در ان تنفس میکنیم ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۵:۱۲    
عرضه نشان های تجاری پوشاک که نوع فعالیتشان قاچاق است، یعنی فاقد نمایندگی ثبت شده و شناسه کالا هستند بر اساس قانون مبارزه با قاچاق کالا ممنوع است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۵:۰۶    
دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت ماجرای دیدار شب گذشته رئیسی و قالیباف را تائید کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۵:۰۳    
طبق آنچه که در ویدیوهای آموزشی سایت آپارات نشان داده شده است. مشکلات و خرابی های گیربکس، می تواند هزینه های زیادی به بار آورد. ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۵:۰۰    
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه مطالعاتی که درباره دختران انجام شده نشان می دهد که ظرفیت حیاتی و سلامتی آنان در 15 سال گذشته 11 درصد کاهش یافته است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۵:۰۰    
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۴:۵۷    
انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا در حال تبدیل شدن به رفراندومی برای حبس دونالد ترامپ در کیفرخواستی تلویحی از سوی دادستان های آمریکایی است که به اتهامات وی اشاره دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۴:۵۴    
یک مجله راست گرای یهودی در آمریکا به ارتباط محمد بن سلمان، ولیعهد جوان عربستان و جارد کوشنر، مشاور و داماد رئیس جمهور آمریکا پرداخته و "ارتباط عجیب و غیر عادی یک جوان عرب و یک جوان یهودی" را که هردو ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۴:۵۴    
حمیدرضا قطبی قصد دارد فیلم سینمایی با نام بازی آخر بانو را کارگردانی کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۴:۵۱    
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا از افزایش رضایتمندی مردم از پلیس خبر داد.