شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۴:۰۱Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهت پرس 2 بهمن 1400 - jahatpress.ir

جهت پرس 30 اسفند 1399 جهت پرس 1 فروردین 1400 جهت پرس 29 اردیبهشت 1400 جهت پرس 1 تیر 1400 جهت پرس 1 مرداد 1400 جهت پرس 31 شهریور 1400 جهت پرس 30 مهر 1400 جهت پرس 30 آبان 1400 جهت پرس 30 آذر 1400 جهت پرس 30 دی 1400 جهت پرس 1 اسفند 1400 جهت پرس 1 بهمن 1400 جهت پرس 2 بهمن 1400 جهت پرس 3 بهمن 1400 جهت پرس 4 بهمن 1400 جهت پرس 5 بهمن 1400 جهت پرس 6 بهمن 1400 جهت پرس 7 بهمن 1400 جهت پرس 8 بهمن 1400 جهت پرس 9 بهمن 1400 جهت پرس 10 بهمن 1400 جهت پرس 11 بهمن 1400 جهت پرس 12 بهمن 1400 جهت پرس 13 بهمن 1400 جهت پرس 14 بهمن 1400 جهت پرس 15 بهمن 1400 جهت پرس 16 بهمن 1400 جهت پرس 17 بهمن 1400 جهت پرس 18 بهمن 1400 جهت پرس 19 بهمن 1400 جهت پرس 20 بهمن 1400 جهت پرس 21 بهمن 1400 جهت پرس 22 بهمن 1400 جهت پرس 23 بهمن 1400 جهت پرس 24 بهمن 1400 جهت پرس 25 بهمن 1400 جهت پرس 26 بهمن 1400 جهت پرس 27 بهمن 1400 جهت پرس 28 بهمن 1400 جهت پرس 29 بهمن 1400 جهت پرس 30 بهمن 1400 
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۲:۱۵    
در موشن گرافی زیر به خلاصه ای از زندگی محمدتقی بهار، ملقب به ملک الشعرا و متخلص به بهار ، شاعر، ادیب، نویسنده، روزنامه نگار، تاریخ نگار و سیاست مدار معاصر ایرانی می پردازیم:
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۱:۲۲    
قیمت دلار، یورو و نرخ انواع ارز خارجی در بازار امروز 21 بهمن 1400 مشخص شد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۱۵:۲۶    
اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس هفته آتی اعضای هیأت رئیسه تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری دولت یازدهم و دوازدهم را در اجرای ماده 212 قانون آیین نامه داخلی مجلس را تعیین می کنند.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۱۲:۰۹    
قیمت سکه امامی در جریان معاملات امروز جمعه هشتم بهمن 1400 به مبلغ 12 میلیون 286 هزار تومان رسید.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۸:۵۴    
در نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده شرکت کروز، به فردی در پرونده اشاره شد که از وی به عنوان عابر بانک حسین فریدون نام برده می شود.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۹:۵۷    
جعبه کادوی آبی نفتی کوچکی را که با روبان آبی آسمانی بسته شده سمت من می گیری. می گویی روزت مبارک. شوک می شوم انتظار نداشتم!
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۷:۲۴    
روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف در پی اخبار منتشر شده با مضمون اخراج آرش اباذری از استادان گروه فلسفه علم بیانیه ای صادر کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۴:۲۷    
بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته 5144 بیمار کرونایی در کشور شناسایی شد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۹:۵۴    
با اتفاقات رخ داده باید دید سرمربی سرخ ها چه برنامه ای برای نیم فصل دوم در خصوص خط حمله اش خواهد داشت.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۸:۳۴    
احسان خاندوزی، جزییات پرداخت وام های زیر 100 میلیون تومان بدون ضامن را اعلام کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۸:۱۴    
صادرات نفت ایران به چین و بی اعتنایی این کشور به تحریم های آمریکا و FATF، مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۲:۳۲    
شبکه خبری سی ان ان اعلام کرد سفارت آمریکا در اوکراین از وزارت خارجه این کشور خواسته است تا مجوز خروج تمامی کارکنان غیرضروری و خانواده های آنها را از کی یف صادر کند.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۲:۲۹    
وزارت کشور امارات متحده عربی شنبه شب اعلام کرد که پرواز پهپاد بر فراز این کشور را به مدت یک ماه ممنوع کرده است.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۲:۲۶    
به دنبال بیانات مراجع عظام تقلید، بانک مرکزی لغو اخذ سود از دیرکرد اقساط وام ها را در دستور کار قرار داد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۲:۱۷    
مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان رسما به تیم فوتبال بایر لورکوزن پیوست.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۲:۰۲    
در نشست هفتگی سران سه قوه که به میزبانی رئیس جمهور برگزار شد، مهم ترین مسائل و موضوعات داخلی و بین المللی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۱:۵۶    
رئیس جمهور گفت: به رابطه و همکاری با ترکیه نگاه بلند مدت و همه جانبه داریم و از برنامه ریزی برای همکاری های راهبردی با ترکیه استقبال می کنیم.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۱:۲۹    
در نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده شرکت کروز، استفاده حسین فریدون از حساب های مسعود احمدی زاده جهت دریافت رشوه و حق حساب از رسول دانیال زاده تأیید شده است.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۱:۲۴    
با بخشنامه وزارت اقتصاد، بانکهای زیرمجموعه این وزارت مکلف شدند تسهیلات زیر 100میلیون تومان افراد حقوق بگیر و مستمری بگیر دارای رتبه اعتباری مناسب را "بدون ضامن" انجام دهند.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۰:۲۰    
پس از آنکه ابراهیم رئیسی در دیدار با ولادمیر پوتین از عبارت در خدمت شما هستم نقدهایی به آن مطرح شد اما آیا استفاده از این عبارت اشتباه بود؟
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۹:۵۳    
مهاجرانی در توئیتر خود درباره سفر آقای رئیسی به روسیه و سفر عبداللهیان به چین تحلیلی در جهت حمایت از دولت سیزدهم نوشت.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۹:۴۷    
تلاش یک عقاب برای شکار نوجوانی در کوه های اندیکای مسجدسلیمان، با دخالت مردم ناکام ماند.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۹:۴۰    
ویدئویی از بازدید میدانی نوری وزیر آموزش و پرورش از مناطق سیل زده جنوب کرمان منتشر شده که می گوید با چیدن صد یا دویست بلوک بچه ها را به مدرسه ای که غرق در آب به جا مانده از سیل است بفرستند.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۹:۳۳    
درگیری مسلحانه سارقین با پلیس در منطقه ولنجک که یکی از مامورین از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و یکی از سارقین دستگیر شد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۹:۱۴    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب، می گوید: در انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم، در بعضی از شهرها با جمعیتی مثلا حدود نیم ملیون نفر، نماینده مجلس فقط با چیزی در حدود 30 هزار رأی، یا کمتر، انتخاب شده است.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۸:۵۹    
منابع خبری اعلام کردند که همزمان با حمله روز دوشنبه هفته گذشته ارتش یمن در ابوظبی، نیروهای آمریکایی مستقر در امارات به پناهگاه ها رفته اند.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۸:۵۹    
سهام کمپانی نتفلیکس دو ماه پیش بود که بالاترین رکورد خود را ثبت کرد. اما قیمت سهام این کمپانی اکنون 41 درصد کاهش یافته است.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۸:۵۳    
سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به اینکه رتبه بندی معلمان تکلیف قانونی برنامه ششم و قانون بودجه است، اظهار امیدواری کرد مجلس به زودی ایرادات را برطرف کند.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۸:۵۳    
محمد فاضلی در پاسخ به این سوال که آیا آنگونه که در برخی رسانه ها گفته می شود دولت سیزدهم و وزارت علوم پیگیر اخراجش بوده اند؟ ...
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۸:۴۷    
رئیس سازمان صداوسیما، از پیشنهاد رئیس سازمان سینمایی درباره شکل گیری کارگروه تخصصی سینما و سیما استقبال کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۸:۴۰    
شهریاری با تاکید بر اینکه نمایندگان برای سؤال و استیضاح اختیار قانونی دارند، گفت: مشکلات زیادی از قبل باقی مانده و انتقادات نمایندگان هم عمدتاَ راجع به قبل است و نمی توان در عرض سه چهار ماه این ...
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۸:۳۹    
روغن آرگان می تواند مانند روغن زیتون یا هر روغن پخت و پز دیگری استفاده شود.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۸:۳۸    
نائب رئیس کمیسیون مشترک پیگیری طرح حمایت از کاربران فضای مجازی از نهایی شدن گزارش مرکز پژوهش های مجلس در خصوص این طرح خبر داد و گفت: هفته جاری جلسه کمیسیون مشترک برگزار می شود.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۸:۱۰    
همزمان با فرارسیدن ولادت حضرت زهرا (س) و پاسداشت مقام مادر و روز زن فایل صوتی گلچین مولودی با نوای مداحان اهل بیت (ع) را می شنوید.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۷:۴۷    
اگرچه همه ما برای رسیدن روز مادر و شتافتن به دیدار مادران لحظه شماری می کنیم، اما برخی هزینه های دید و بازدید روز مادر از شیرینی نگاه و لبخند آنها می کاهد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۷:۱۰    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت اگر رفع اصل 75 صورت بگیرد شورای نگهبان حتماً با طرح رتبه بندی معلمان موافقت خواهد کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۷:۰۸    
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ما دیگر کنکور نخواهیم داشت بلکه یک نظام سنجش ورود به دانشگاه دو مرحله ای را اجرایی خواهیم کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۷:۰۵    
تحقیقات در پرونده خانه وحشت تهران همچنان ادامه دارد و در تازه ترین اتفاق سرنخ هایی از خانواده دختری که جسدش در این خانه پیدا شده بود به دست آمده است.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۵:۳۲    
موضوع اعمال محدودیت بر سرعت خودروها در بزرگراه های آلمان از زمان روی کار آمدن دولت جدید، دوباره به سر زبان ها افتاد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۴:۳۴    
استاندار گفت: امروز سن واکسیناسیون از 12 به 9 سال کاهش پیدا کرد، البته به صورت کاملا داوطلبانه و با رضایت والدین انجام می شود.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۴:۱۲    
مسعود براتی در توییتی نوشت: ریچارد نفیو از تیم آمریکا بیرون آمده و دلیلش اختلاف نظر با راب مالی بیان شده ...
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۴:۰۸    
از دقایقی پیش اخبار ضد و نقیض پیرامون مرگ ملک سلمان در رسانه ها منتشر شده است.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۴:۰۲    
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: پس از گذشت پنج روز، وعده رئیس دستگاه قضا عملی شد و بنای مربوط به قوه قوه قضاییه در بستر رود چالوس، صبح امروز بعنوان اولین مکان در منطقه، تخریب شد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۳:۳۸    
خوب است یاددآوری کنیم در 16 سال گذشته بخش قابل توجهی از افکار عمومی تصوراتی از روسای جمهور در ذهن شان شکل گرفته که ارزش اقدامات اخیر دکتر رئیسی با در نظر گرفتن این ذهنیت ها، بیشتر نمایان می شود.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۳:۲۴    
کاربر فعال توییتری نوشت: تفاوت رای دادن و انتخاب صحیح: از سیل خوزستان و روحانی در کیش و از کرملین تا کرمان رئیسی.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۲:۵۳    
روز گذشته درحالی که رسانه ها هنوز فرصت پیدا نکردند بصورت کامل سفر رییس جمهور به مسکو را پوشش دهند، خبری دیگر بر روی سایت ها قرار گرفت که تعجب مردم و اهالی رسانه را برانگیخت ...
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۲:۲۹    
رئیس شورای سیاسی جنبش مقاومت اسلامی نجباء با اشاره به کشته شدن 11 نظامی عراقی توسط تروریست های تکفیری در استان دیالی، گفت: داعش دست پرورده آمریکایی ها است.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۲:۰۸    
علاوه بر حذف بند مربوط به افزایش سن بازنشستگی، بند مربوط به محاسبه حقوق بازنشستگی از متوسط حقوق 2 سال به 3 سال نیز توسط کمیسیون تلفیق از لایحه دولت حذف شد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۲:۰۲    
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بر اساس اعلام اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران 12 میلیون و 170 هزار تومان است.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۱:۵۶    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از تغییر کارت خودروها خبر داد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۱:۵۳    
بیگی گفت: وقتی فساد 200 میلیارد تومانی در شرکت نفت را از زنگنه در کمیسیون انرژی مجلس دهم پرسیدم پاسخ او جالب بود. زنگنه گفت همچین چیزی پیش می آید و طبیعی است.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۱:۲۹    
چرا با وجود گرایش اکثریت بی چون و چرای زنان ایرانی به فرزندآوری، میانگین سن مادری در دهه 90، 1.1 سال افزایش یافته است! به نحوی که در 18 درصد همه ولادت ها و در 12 درصد ولادت های بار نخست سال 1399 ...
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۱:۲۶    
نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس آخرین وضعیت رسیدگی به طرح واردات خودرو در مجلس را تشریح کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۰:۴۴    
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از افزایش غلظت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت به دلیل حاکم بودن جو آرام و پایدار در کشور خبر داد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۰:۴۲    
مدیرکل امور بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی درباره روند پرداخت غرامت دستمزد ایام بیماری به بیمه شدگان این سازمان به ویژه مبتلایان به کرونای امیکرون توضیحاتی ارائه کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۰:۳۸    
صوت لو رفته از مکالمه شاه پهلوی با امینی در پی ترس و نگرانی از تجمع دانشجویان در دانشگاه تهران و اعتراضات خیابانی مردم. این مکالمه توسط ساواک ضبط شده!
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۰:۳۵    
قیمت دلار و قیمت یورو برای تاریخ 2 بهمن ماه 1400 اعلام شد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۰:۳۳    
2 منبع آگاه فاش کردند که تیم مذاکره کننده آمریکا در وین اخیرا تغییر کرده است.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۰:۰۲    
رئیس سازمان خصوصی سازی در نامه ای به رئیس سازمان بورس از لغو عرضه بلوک 15 درصدی سهام شرکت پتروشیمی خلیج فارس خبر داد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۰۹:۲۹    
وزیر آموزش و پرورش گفت: والدین دانش آموزان نیز با مدارس همکاری داشته باشند و دانش آموزان را به مدارس بفرستند.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۰۹:۱۷    
سرخ پوشان پایتخت امروز در چارچوب رقابت های لیگ برتر از هفته شانزدهم به مصاف فولاد می روند.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۰۹:۱۲    
معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی ایران، نرخ ویزیت پزشکان در سال 1401 را اعلام کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۰۸:۵۰    
دروازه بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس قراردادش را با این باشگاه رسما فسخ کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۰۸:۴۰    
ویدیویی از اتوبوس لاکچری با تمام امکانات یک هتل مجلل را ببینید.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۰۸:۲۵    
دولت جو بایدن رییس جمهوری آمریکا در اقدامی تلافی جویانه در واکنش به لغو پروازهای این کشور توسط چین، پروازهای خطوط هوایی رقیب شرقی را لغو کرد.