جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۲:۵۹Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهت پرس 4 بهمن 1400 - jahatpress.ir

جهت پرس 30 اسفند 1399 جهت پرس 1 فروردین 1400 جهت پرس 29 اردیبهشت 1400 جهت پرس 1 تیر 1400 جهت پرس 1 مرداد 1400 جهت پرس 31 شهریور 1400 جهت پرس 30 مهر 1400 جهت پرس 30 آبان 1400 جهت پرس 30 آذر 1400 جهت پرس 30 دی 1400 جهت پرس 1 اسفند 1400 جهت پرس 1 بهمن 1400 جهت پرس 2 بهمن 1400 جهت پرس 3 بهمن 1400 جهت پرس 4 بهمن 1400 جهت پرس 5 بهمن 1400 جهت پرس 6 بهمن 1400 جهت پرس 7 بهمن 1400 جهت پرس 8 بهمن 1400 جهت پرس 9 بهمن 1400 جهت پرس 10 بهمن 1400 جهت پرس 11 بهمن 1400 جهت پرس 12 بهمن 1400 جهت پرس 13 بهمن 1400 جهت پرس 14 بهمن 1400 جهت پرس 15 بهمن 1400 جهت پرس 16 بهمن 1400 جهت پرس 17 بهمن 1400 جهت پرس 18 بهمن 1400 جهت پرس 19 بهمن 1400 جهت پرس 20 بهمن 1400 جهت پرس 21 بهمن 1400 جهت پرس 22 بهمن 1400 جهت پرس 23 بهمن 1400 جهت پرس 24 بهمن 1400 جهت پرس 25 بهمن 1400 جهت پرس 26 بهمن 1400 جهت پرس 27 بهمن 1400 جهت پرس 28 بهمن 1400 جهت پرس 29 بهمن 1400 جهت پرس 30 بهمن 1400 
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۲:۱۰    
هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز (جهارشنبه 20 بهمن ماه) به قیمت 11 میلیون و 650 تومان به فروش رسید.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۶:۵۱    
تیک تاک قصد دارد قابلیتی را برای تولیدکنندگان محتوای پلتفرم خود اضافه کند تا بتوانند از طرفداران خود هزینه دریافت کنند اما هنوز مشخص نیست که نحوه عملکرد این قابلیت چگونه خواهد بود.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۶:۱۸    
رییس سازمان قضایی نیرو های مسلح کل کشور افزایش حقوق سربازان را در کاهش فرار از خدمت بسیار مؤثر خواند و گفت: ستاد کل نیرو های مسلح پیگیر است تا در بودجه سال آینده دوباره حقوق سربازان افزایش پیدا کند.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۱:۰۱    
متا، شرکتی که به نام فیسبوک شناخته می شد برای سلطه بر فناوری متاورس حق ثبت اختراع های زیادی دریافت کرده است.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۰۸:۵۸    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسفانه یک قلاده خرس قهوه ای در کوه نور شهرستان چرام شکار و لاشه آن به آتش کشیده شده است.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۰۸:۳۵    
شرکت متا (فیسبوک) اعلام کرد که تیم تحقیقاتی آنها، ابررایانه ای با هوش مصنوعی جدیدی ساخته اند که فکر می کنند در اواسط سال 2022 سریع ترین در جهان خواهد بود.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۰۸:۲۲    
نجم الدین شریعتی مجری فرهیخته برنامه تلویزیونی سمت خدا از قول حضرت آقا نقل می کرد که درباره تلویزیون فرموده بودند تلویزیون عصای موسی است و معجزه می کند مبادا از آن به عنوان چوبدستی استفاده کنید.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۲۲:۳۲    
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 کل کشور گفت : رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با اعضای این کمیسیون درباره جلسات خود با رئیس جمهوری در خصوص بودجه کشور گزارش داد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۲۲:۲۷    
برخی از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در فرودگاه استانبول ترکیه گرفتار شده اند.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۲۲:۱۵    
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از چهارشنبه سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می شود که کاهش 4تا 6 درجه ای دمای هوا را در پی دارد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۲۲:۱۱    
سفارت و کنسولگری امریکا در امارات با هشدار امنیتی به اتباع این کشور که در امارات به سر می برند از آنان خواست هوشیاری امنیتی را در بالاترین سطح حفظ کنند.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۲۲:۰۷    
خبر شناسایی پیکر مطهر شهید عباسعلی نوروزی پس از 33 سال انتظار به خانواده این شهید بزرگوار اطلاع داده شد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۲۱:۴۲    
یک نظر سنجی جدید جدید نشان می دهد که کمتر از 30 درصد از افرد واجد شرایط رای دادن در آمریکا می خواهند جو بایدن رئیس جمهوری کنونی یا دونالد ترامپ رییس جمهوری پیشین آمریکا در سال 2024 بار دیگر وارد کاخ ...
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۲۱:۴۰    
رئیس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا، گفت: پیشنهاد حضور 10 هزار تماشاگر از طریق این کمیته به ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ارائه شد که در نهایت این ستاد با حضور10 هزار تماشاگر با ...
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۲۱:۳۷    
بررسی جدید پژوهشگران انگلیسی از کشف یک نشانگر ژنتیکی خبر می دهد که با افزایش خطر مرگ و میر ناشی از کووید-19 ارتباط دارد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۲۱:۲۷    
پایگاه الظفره در امارات، یکی از مهمترین پایگاههایی است که جنگنده ها و هواپیماهای آمریکایی در آن حضور دارند و نیروی هوایی یمن، این پایگاه را هدف قرار داد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۲۱:۲۵    
نخست وزیر انگلیس اذعان کرد در حال حاضر اطلاعات پیرامون حمله ادعایی روسیه به اوکراین کاملا مبهم هستند.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۲۰:۳۷    
صبح امروز خبری در رسانه ها مبنی بر برافراشته شدن پرچم آمریکا در سفارت سابق این کشور در ایران منتشر شد که مشخص شد پرچم مذکور به صورت واژگون و پاره شده در سفارت برافراشته شده است.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۲۰:۰۰    
امیرعبداللهیان گفت: دستاوردهای سفر مسکو کاملا در راستای منافع ملی کشور است. در حوزه روابط خارجی هم با غرب و هم شرق کار می کنیم. در سفر آقای رئیسی توافق کردیم در نشستن فاصله اجتماعی لازم حفظ شود.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۸:۴۳    
تیم ملی فوتسال زنان ایران مقابل قرقیزستان جشنواره گل به راه انداخت.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۸:۴۰    
تیم ملی هندبال ایران با پیروزی برابر کویت به رقابت های جام جهانی صعود کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۸:۳۱    
در پی بدی آب و هوای فرودگاه مقصد، پروازهای تهران-استانبول تا اطلاع ثانوی متوقف شد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۸:۳۱    
وزیر امور خارجه گفت: ما راه را برای عربستان باز گذاشته ایم هر زمان عربستان تصمیم بگیرد روابط دیپلماتیک خود را با ایران به حالت طبیعی برگرداند از بازگشایی سفارتخانه ها و بازگشت روابط به حالت طبیعی و ...
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۸:۲۸    
دبیرکل کانون شرکت های سرمایه گذاری استانی از تشکیل کارگروه ویژه برای پیگیری امور سهام عدالت خبر داد و گفت ...
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۸:۲۷    
وزیر ورزش و جوانان می گوید تصمیم گیری درمورد استعفای رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در اختیار معاون ورزش قهرمانی این وزارتخانه است.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۸:۰۰    
نتایج بررسی اثربخشی واکسن های تزریقی در ایران نشان می دهد واکسن برکت بیشترین تاثیرگذاری میان 4 واکسن پرم صرف در ایران را داشته است.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۷:۵۷    
سومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده شرکت کروز در شعبه 4 دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۷:۳۴    
تلسکوپ فضایی جیمز وب که سال گذشته با همکاری ناسا، آژانس فضایی اروپا و آژانس فضایی کانادا به فضا پرتاب شد، به زودی به نقطه هدف خود در مدار خورشید می رسد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۷:۲۷    
گروه صنعتی ایران خودرو در راستای افزایش عرضه به بازار، برنامه فروش فوق العاده سه محصول خود را از فردا سه شنبه به مدت سه روز به اجرا می گذارد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۷:۲۲    
سخنگوی جنبش انصارالله یمن گفت: همه نهادها و سازمان های نظامی و اقتصادی و به خصوص نقاط ضعف امارات را هدف قرار خواهیم داد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۷:۱۹    
تیم ملی هندبال ایران با کسب پیروزی ارزشمند برابر کویت ضمن راهیابی به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا، به رقابتهای جهانی صعود کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۶:۱۹    
در عکسنوشت زیر به خلاصه ای از زندگی محمد محمدی بریمانلو جودوکار ایرانی که در مسابقات جهانی باکو به عنوان نماینده ایران به مقام سوم جهان رسید می پردازیم:
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۶:۱۵    
فاطمی امین گفت: در نقشه راه صنعت خودرو هدفگذاری شده تا قیمت تمام شده خودرو در سال 1401 به میزان 15 درصد کاهش یابد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۶:۰۷    
اخیراً و در پی اظهارات عجیب فرزند ارشد هاشمی رفسنجانی، موجی از گمانه زنی در فضای مجازی و رسانه ای به وجود آمده است که به نظر می رسد تبدیل به سناریویی برای متهم کردن حاکمیت است.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۵:۵۷    
در موشن کامنت زیر به خلاصه ای از زندگی ابوالقاسم عارف قزوینی، شاعر و تصنیف ساز اهل ایران می پردازیم:
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۵:۵۵    
برنج قهوه ای به دلیل پوشش پوسته ی بیرونی، نسبت به برنج سفید به زمان و آب بیشتری برای پخت نیاز دارد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۵:۲۲    
بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته 21بیمار کرونا در کشور جان خود را از دست دادند.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۵:۱۹    
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: پروژه های مسکن ملی در برخی از شهر های پایتخت به سقف سوم و چهارم رسیده است.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۵:۱۲    
مسابقه دو تیم هوادار تهران و استقلال از هفته شانزدهم لیگ برتر فصل 1401-1400 لغو و به زمان دیگری موکول شد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۵:۱۰    
رئیس جمهور در دیدار وزیر امور خارجه توگو گفت: در دوره جدید، روند توسعه همه جانبه سطح همکاری با کشورهای آفریقایی در حوزه های مختلف اقتصادی، تجاری و سیاسی با قوت و جدیت بیشتری پیگیری خواهد شد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۵:۰۴    
دستیار و مشاور عالی قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح از ابلاغ بخشنامه پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به سربازان مهارت دیده از سوی بانک سپه خبر داد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۴:۱۰    
تست کرونای بازیکن تیم ملی فوتبال ایران مثبت شد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۴:۰۲    
رییس قوه قضاییه با بیان اینکه سارقین باندی و شبکه ای مشمول تاسیسات ارفاقی نظیر آزادی مشروط نمی شوند، به دادستان ها تاکید کرد با این دسته سارقان بدون اغماض و مماشات برخورد کنند.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۳:۴۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه از پیشرفت گفت و گوها و مذاکرات وین خبر داد و گفت: همه طرف ها پذیرفته اند که نباید دوباره شاهد خروج آمریکا از توافق هسته ای باشیم.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۳:۴۱    
رحیم زارع گفت که کمیسیون تلفیق در مصوبه ای وزارت تعاون را موظف به حذف یارانه نقدی و معیشتی خانوارهای پردرآمد کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۳:۲۲    
رئیسی فردا شب در گفتگوی زنده تلویزیونی با مردم سخن می گوید.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۳:۱۶    
پس از انتشار اخباری در فضای مجازی درباره کشف بقایای گورهای دسته جمعی شهدای واقعه گوهر شاد، صفحات تعداد زیادی از کاربران تبدیل به محل گمانه زنی ها درباره این موضوع شده است.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۳:۰۴    
رابرت مالی، نماینده آمریکا در امور ایران شرط جدیدی برای مذاکره با ایران گذاشته است، آزاد شدن چهار آمریکایی که در ایران زندانی هستند! اما این خالی بازی آمریکا چه پشت پرده ای دارد؟
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۲:۳۷    
تصویر کهکشان لبه دار ان جی سی 5866 که تلسکوپ فضایی هابل ثبت کرده است.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۲:۲۸    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه گفت: اعضای کمیسیون تلفیق در مصوبه امروز خود حداقل حقوق برای سال آینده را 5 میلیون و 600 هزار تومان تعیین کردند.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۲:۲۲    
سید حسین نقوی حسینی گفت: اصلاح طلبان عصبانی هستند که چرا در هشت سالی که کشور را در دست داشتند هیچ کاری نتوانستند انجام دهند و از سر این عصبانیت به مسائلی مانند اندازه میز، نماز خواندن آقای رئیسی ...
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۲:۱۵    
طبق اعلام بانک مرکزی، در آذرماه امسال متوسط قیمت یک متر مربع مسکن در شهر تهران 32 میلیون و 590 هزار تومان بوده که نسبت به ماه قبل و مدت مشابه سال قبل به ترتیب 1.8 و 21.1 درصد افزایش یافته است.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۲:۰۷    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به عدم حضور پزشکان عمومی و متخصص در مناطقه محروم و کمتر توسعه یافته خواستار حذف و اصلاح عوارض و مالیات پزشکانی شد که در مناطق محروم خدمت می کنند.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۲:۰۲    
کتایون امیر ابراهیمی در لایو نوه اش به مناسبت روز مادر در مورد مهران مدیری و رامبد جوان دست به افشاگری زد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۱:۵۷    
سرلشگر صفوی گفت: دوران جدیدی در حیات سیاست خارجی ایران شروع شده، سیاست همکاری با شرق و توسعه همه جانبه با چین و روسیه دشمنان غربی، رقبای منطقه ای و برخی داخلی ها را دچار حیرت و انفعال کرده است.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۱:۵۲    
دبیر کمیته علمی کشوری کرونا گفت: باتوجه به روند افزاینده تعداد موارد مثبت مبتلا به اُمیکرون در سراسر کشور بنظر می رسد که نزدیک به پیک اُمیکرون باشیم.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۱:۴۳    
برکناری معمار تحریم های ایران از تیم مذاکره کننده آمریکا در وین نشان دهنده شکست سیاست های تحریمی کاخ سفید است.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۱:۲۷    
بدترین تبیین آن است که نقشه دشمن را ندانیم و در ظاهر در حال تبیین باشیم ولی در باطن در حال تکمیل پازل دشمن. برای این موضوع یک شاخص مهم این است که کار تبیین باید در مقابل دشمن و هدف او باشد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۰:۴۳    
کاربر فعال تویتتری نوشت: محمد به نیمه نهایی مسابقات جهانی تنیس نوجوانان صعود کرده بود اما برای حمایت از مردم فلسطین از رویارویی با حریف اسرائیلی انصراف داد! مثل محمد باشرف باشید..
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۰:۲۸    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین به اظهارات یک عضو لابی صهیونیستی بنیاد دفاع از دموکراسی ها درباره آزادسازی بخشی از پول های بلوکه شده ایران در کره جنوبی واکنش نشان داد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۰۹:۵۲    
علی رغم آن که آمریکا با خروج از برجام به عنوان ناقض این توافق شناخته می شود، نماینده این کشور در مذاکرات وین برای بازگشت واشنگتن به برجام پیش شرط تعیین کرده است.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۰۹:۲۵    
سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور از آغاز بارش برف، باران، وزش باد و کاهش دما طی روز چهارشنبه هفته جاری خبر داد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۰۹:۲۵    
وزارت دفاع امارات عملیات موشکی یمن به این کشور را تأیید کرد و مدعی شد که پدافند موشکی امارات، دو فروند موشک بالستیک را بر فراز ابوظبی رهگیری و منهدم کرده است.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۰۹:۱۰    
یار غار عبدالناصر همتی که با تلاش وی به ریاست یک بانک خصوصی در دولت روحانی گمارده شد، اکنون با حامیان اسرائیل روابط اقتصادی برقرار کرده است.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۰۸:۴۹    
معترضان در جریان تظاهرات ضد محدودیت های کرونایی در بلژیک، پرچم اتحادیه اروپا را آتش زدند.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۰۸:۴۰    
دیدار تیم های فوتبال پورتو و فامالیسائو بامداد دوشنبه در چارچوب هفته نوزدهم لیگ پرتغال برگزار شد و در نهایت پورتو موفق شد حریفش را با نتیجه سه بر یک شکست دهد ...
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۰۸:۱۹    
جنگنده های ائتلاف سعودی در 24 ساعت گذشته 45 بار مناطق مختلف یمن را بمباران کردند.