پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۱:۱۳Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهت پرس 12 آذر 1401 - jahatpress.ir

جهت پرس 30 اسفند 1399 جهت پرس 29 اسفند 1400 جهت پرس 31 فروردین 1401 جهت پرس 31 اردیبهشت 1401 جهت پرس 31 خرداد 1401 جهت پرس 1 تیر 1401 جهت پرس 1 مرداد 1401 جهت پرس 31 شهریور 1401 جهت پرس 1 مهر 1401 جهت پرس 1 آبان 1401 جهت پرس 1 دی 1401 جهت پرس 30 بهمن 1401 جهت پرس 1 اسفند 1401 جهت پرس 1 آذر 1401 جهت پرس 2 آذر 1401 جهت پرس 3 آذر 1401 جهت پرس 4 آذر 1401 جهت پرس 5 آذر 1401 جهت پرس 6 آذر 1401 جهت پرس 7 آذر 1401 جهت پرس 8 آذر 1401 جهت پرس 9 آذر 1401 جهت پرس 10 آذر 1401 جهت پرس 11 آذر 1401 جهت پرس 12 آذر 1401 جهت پرس 13 آذر 1401 جهت پرس 14 آذر 1401 جهت پرس 15 آذر 1401 جهت پرس 16 آذر 1401 جهت پرس 17 آذر 1401 جهت پرس 18 آذر 1401 جهت پرس 19 آذر 1401 جهت پرس 20 آذر 1401 جهت پرس 21 آذر 1401 جهت پرس 22 آذر 1401 جهت پرس 23 آذر 1401 جهت پرس 24 آذر 1401 جهت پرس 25 آذر 1401 جهت پرس 26 آذر 1401 جهت پرس 27 آذر 1401 جهت پرس 28 آذر 1401 جهت پرس 29 آذر 1401 جهت پرس 30 آذر 1401 
جهت پرس   ۱۴۰۱/۱۰/۰۵ - ۱۶:۳۹    
بنابر اعلام وزارت بهداشت ، در شبانه روز گذشته 60 بیمار مبتلا به کووید 19 در کشور شناسایی شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۴:۵۹    
در این مطلب به خرابی تلفن های هوشمند پرداخته ایم که مردم زمانی که با آنها مواجه می شوند قصد تعویض آن را دارند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۰۸:۳۵    
سطح گلوکز روده شاخص اصلی برای سنجش سلامت کلی دستگاه گوارش است و محققان برای اولین بار یک حسگر بلعیدنی برای بررسی آنی این موضوع ابداع کرده اند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۲۲:۱۵    
با ممنوعیت سرو مشروبات الکلی در ورزشگاه های جام جهانی 2022 قطر، هواداران زن می گویند که احساس امنیت بیشتری داشته اند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۱۶:۴۷    
صادرات نفت خام عربستان به ایالات متحده و چین به پایین ترین سطح خود در چند سال اخیر رسیده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۲۲:۳۲    
وزارت حج و عمره روز جمعه از آغاز الزام ثبت مشخصات بیومتریک اثر انگشت برای صدور ویزای عمره الکترونیکی برای کسانی که از بریتانیا، تونس، کویت، بنگلادش و مالزی به مکه مکرمه می آیند، خبر داد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۶:۳۶    
حجت الاسلام طائب گفت: هرکس علیه حق کار می کند، شاگرد شیطان است. آنچه سخنان شیطان را برای آدم باورپذیر کرد، تکرار بود و دشمن هم با تکرار دروغ خود را برای ما باورپذیر می کند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۱:۵۳    
رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران بر تداوم تمرکز دولت جو بایدن بر ناآرامی ها در ایران اذعان کرد و گفت که واشنگتن به جای تمرکز بر احیای برجام بر حوادث داخلی ایران متمرکز است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۰:۱۴    
پس از انتشار اخبار دروغ درباره تخریب خانه باغ خانوادگی الناز رکابی، برادر او ضمن تکذیب این شایعات، در تشریح اصل ماجرا به برخی پیشنهادها به او و خواهرش برای خروج از ایران اشاره کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۰۸:۴۸    
نیکولا سارکوزی، رئیس جمهوری سابق فرانسه که پیش تر به دلیل فساد ،سوءستفاده از قدرت و اعمال نفوذ در پرونده ای قضایی موسوم به شنود مجرم شناخته شده بود روز دوشنبه برای اعتراض به این رای در دادگاه تجدید ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۲۳:۰۵    
امیر علی اکبری فایتر ایرانی حاضر در سازمان MMA وان چمپیون شیپ موفق شد امروز در دومین مبارزه خود حریف فیلیپینی را شکست بدهد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۲۲:۵۰    
شورای امنیت سازمان ملل متحد در بیانیه ای به حمله تروریستی به سفارت پاکستان در افغانستان واکنش نشان داد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۲۲:۴۵    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آمریکایی ها امروز اذعان می کنند که در رویکرد یک جانبه گرایی و ایجاد نظام تک قطبی موفق نبوده اند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۲۲:۲۹    
رئیس جمهور گفت: اصول قانون اساسی و ارزش ها قابل تغییر نیست، اما روش و سازوکار اجرای قانون قابل تغییر است و به اقتضا می توان سازوکارها را تغییر داد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۲۱:۴۳    
یک رسانه غربی مدعی شد که روسیه یک ناوگان سایه برای دور زدن تحریم غرب تشکیل داده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۲۱:۴۰    
رئیس جمهور فرانسه ضمن رد خطر خاموشی برق در این کشور، از شهروندان فرانسه خواست که انرژی کمتری در فصل زمستان مصرف کنند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۲۱:۳۵    
اتحادیه اروپا روز شنبه با ابراز نگرانی در باره شهادت دستکم 10 فلسطینی طی تیراندازی نیروهای رژیم صهیونیستی در 72 ساعت گذشته ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۲۱:۳۵    
اسطوره فوتبال دنیا به بخش مراقبت های پایان عمر منتقل شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۲۱:۱۵    
تیم های فوتبال هلند و آمریکا در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام جهانی قطر به مصاف هم رفتند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۲۱:۰۵    
رتبه تیم ملی در میان 32 کشور شرکت کننده در جام جهانی قطر مشخص شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۱۸:۰۳    
بعد از بی نتیجه ماندن شیمی درمانی، پله اسطوره برزیلی فوتبال جهان به بخش مراقبت های پایان عمر بیمارستانی در برزیل منتقل شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۱۸:۰۳    
با اجرای شفافیت تسهیلات و تعهدات کلان و اشخاص مرتبط بانکی ، وضعیت بانک هاحدود 50 درصد از کل تسهیلات بانکی معادل حدود 2000 هزار میلیارد تومان برای عموم شفاف شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۱۷:۴۷    
شبکه سعودی اینترنشنال نقاب از چهره برداشت و بعد از دعوت به شعار "من یک تجزیه طلب هستم" حالا نوبت به ترغیب علنی به ترور اشخاص رسیده است ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۱۷:۴۱    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا و کشورهای اروپایی هیچ گاه مورد اعتماد نبوده اند و خروج آمریکا از برجام نمونه بارز بدعهدی این کشور به پیمان های بین المللی است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۱۷:۳۳    
شبکه سعودی اینترنشنال و و رسانه های ضدانقلاب که از انتشار اخبار دروغ و اغراق آمیز دریغ ندارند در خبری عجیب ادعا کردند که یکی از فرماندهان ارشد سپاه با نشنال سعودی گفتگو کرده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۱۷:۲۲    
در نشست مشترک روسای جمهور آمریکا و فرانسه که اخیرا برگزار شد، دو کشور از اغتشاشات ایران حمایت کردند تا با ایجاد آشوب و ناامنی بتوانند باز هم از ایران امتیاز بگیرند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۱۷:۱۷    
ظهر امروز خبری در فضای مجازی مبنی بر اقدام به خودکشی یکی از دانشجویان دانشکده فنی دانشگاه تهران در فضای مجازی منتشر شد ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۱۷:۰۷    
مهدی کوهیان، عضو کمیته پیگیری دستگیری هنرمندان خبر از دستگیری میترا حجار بازیگر و فعال محیط زیست داد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۱۷:۰۳    
یکی از فعالان رسانه ای درباره حادثه ای که در مراسم تدفین مهران سماک رخ داده بود، نوشت: تو مراسم تدفین مهران سماک یه نفرو بخاطر ظاهرش فکر می کنن بسیجیه و تا سر حد مرگ با چاقو و سنگ می زننش و به رسم ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۱۷:۰۳    
وظیفه هر ایرانی حمایت از نظام و انقلاب ایران اسلامی است، چرا که دشمنان کشورمان با هر حیله و شیطنتی به دنبال این هستند که به کشور آسیب بزنند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۱۶:۴۷    
تصاویری از دختران دهه هشتاد برای دفاع از کشور و حضور در یگان های ویژه در فضای مجازی منتشر شده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۱۶:۳۲    
فیض الله قادری، کاسب سنندجی که به استقبال رئیس جمهور رفته بود، تحت فشار و تهدید مجبور به انتشار ویدیو عذرخواهی شد ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۱۶:۲۷    
پیگیری های نشان می دهد که ویلای غیرقانونی خانواده رکابی بعد از 14 ماه تذکر و اخطارهای متعدد تخریب شده و اصلاً ربطی به حوادث اخیر و ماجرای الناز رکابی ندارد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۱۶:۲۰    
همخوانی سرود دختران انقلاب با اجرای زنده حاج ابوذر روحی در اجتماع بزرگ دختران انقلاب .
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۱۶:۱۷    
ترس خاخام صهیونیستی در این ویدیو از نبرد با ایران بخاطر این است که راهی جز فرار از دریا ندارند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۱۶:۱۱    
صبح امروز 12 آذر جلسه سوم رسیدگی به پرونده عاملان شهادت بسیجی شهید سید روح الله عجمیان در کرج، به ریاست حجت الاسلام و المسلمین سید موسی آصف الحسینی رئیس شعبه اول دادگاه انقلاب استان البرز برگزار شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۱۶:۰۹    
جواد آقایی از کاربران توئیتر با انتشار تصویری از آسیب به یک کامیون به دلیل نپیوستن به اعتصابات نوشت:" خوی دیکتاتوری در انقلاب اجباری همه جا خودش را نشان می دهد چه در بازار و چه در حمل و نقل ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۱۶:۰۲    
مصطفی نخعی عضو کمیسیون انرژی مجلس درباره تجربه های ایران در همکاری های پالایشگاه های فراسرزمینی گفت: راه اندازی این پالایشگاه ها برای ارزآوری و خنثی سازی تحریم ها بسیار مفید است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۱۵:۵۴    
معاون وزیر اقتصاد: پس از تخلیه آثار قیمتی اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها روند رشد شتابان تورم کاسته شده و انتظار می رود در صورت ثبات سایر شرایط و تشدید انضباظ پولی و مالی دولت ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۱۵:۵۲    
شورای امنیت کشور با صدور بیانیه ای با اعلام اینکه 200 نفر اعم از شهدای امنیت، شهدای مردمی، افراد بی گناه ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۱۴:۴۷    
در پی مختلط شدن توالت های عمومی انگلیس به علت کمبود بودجه برای بازگشایی و تعمیر؛ بانوان شهر کمدن انگلستان دست به اعتراض زدند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۱۴:۳۶    
متخصصان می گویند برای جلوگیری از خطرات آلودگی هوا بهتر از منابع غذایی حاوی ویتامین E استفاده کنید.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۱۴:۲۹    
اعتراضات کانادا موسوم به کاروان اعتراضی از ژانویه سال گذشته آغاز شد و نخست وزیر کانادا برای حفظ امنیت کشور به پلیس اختیار دخالت و سرکوب معترضین را داد، کاری که برای ایران بد دانسته شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۱۴:۲۸    
مراسم رونمایی سری شیائومی 13 که ابتدا قرار بود در 10 آذر برگزار شود، به تأخیر افتاد و حالا مشخصات مربوط به این مدل قبل از معرفی رسمی فاش شده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۱۴:۱۹    
عدم توجه داود رکابی، مالک ساختمان به اخطارهای جهاد کشاورزی مبنی برساخت و ساخت غیر مجاز منجر به تخریب این ویلا شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۱۴:۰۸    
نخست وزیر انگلستان که هفته گذشته از ناآرامی ها در ایران حمایت و اغتشاشگران را افرادی شجاع معرفی کرده بود اینبار در مواجهه با اعتراضات در کشور خود ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۱۳:۲۸    
پس از شکست پروژه اعتصاب کامیون داران، ضدانقلاب اینبار در پی نا امن کردن محور های مواصلاتی کشور برای کامیون ها می باشد و دست به اقدامات خرابکارانه ای همچون حمله مسلحانه به کامیون ها زده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۱۲:۴۳    
همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، 33 هیئت مذهبی به برگزاری مراسم مذهبی می پردازند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۰۹:۳۹    
حمید قره حسنلو پزشکی که به جای کمک به بسیجی شهید سیدروح الله عجمیان به او لگد زد و از متهمان اصلی این پرونده است، جز قائله درویش گنابادی در خیابان پاسداران هم می باشد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۰۹:۱۵    
یادتان هست عده ای می گفتند که فروش نفت ایران به خاطر لطف بایدن است و اگر توافق نشود ایران دیگر نمی تواند نفت بفروشد و چین هم از تحریم ها تبعیت خواهد کرد؟
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۰۹:۱۱    
آستروتورفینگ به معنای ایجاد کمپین یا موجی از ابراز نظر و احساساتِ در ظاهر مردمی اما در واقع ساختگی، برای مطرح کردن یک جریان است که محمد مهدی مهدوی از دانشجویان دکتری علوم ارتباطات ربط آن را به فتنه ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۰۹:۰۳    
در فتنه اخیر علیه جمهوری اسلامی ایران شعاری را به نظام نسبت میدادند که جمهوری اسلامی کودک کش است ولی طبق فرمایشات سردار اوصانلو، فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا این شعار کذب است ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۰۸:۴۷    
با شروع اعتراضات در کانادا حاج فیدل از کاربران توئیتر با انتشار تصاویر و ویدیویی از وضعیت نوشت: "در ایران پلیس کشی و قتل بسیجی و آتش زدن اماکن عمومی اعتراض مسالمت آمیزه ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۰۸:۴۱    
محسن برهانی که به گفته خودش از اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران نیز می باشد در توئیتی مدعی شده است کسانی که باسنگ و مشت و لگد قتل می کنند محارب نیستند!
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۰۸:۲۹    
هر چند روز یکبار ضدانقلاب مردم را دعوت به اعتصاب می کند که هرسری نیز با مخالفت مردم و واکنش های کاربران شبکه های اجتماعی روبه رو می شوند که این بار به سراغ توئیت امید مهدی نژاد از کاربران توئیتر رفته ...