پنجشنبه ۰۹ فروردینساعت ۲۳:۳۲Mar 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری جامعه 10 شهریور 1397 - jamehnews.com

پایگاه خبری جامعه 30 اسفند 1395 پایگاه خبری جامعه 28 اسفند 1396 پایگاه خبری جامعه 31 فروردین 1397 پایگاه خبری جامعه 31 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری جامعه 31 خرداد 1397 پایگاه خبری جامعه 31 تیر 1397 پایگاه خبری جامعه 31 مرداد 1397 پایگاه خبری جامعه 1 آبان 1397 پایگاه خبری جامعه 1 آذر 1397 پایگاه خبری جامعه 30 دی 1397 پایگاه خبری جامعه 30 بهمن 1397 پایگاه خبری جامعه 27 اسفند 1397 پایگاه خبری جامعه 1 شهریور 1397 پایگاه خبری جامعه 2 شهریور 1397 پایگاه خبری جامعه 3 شهریور 1397 پایگاه خبری جامعه 4 شهریور 1397 پایگاه خبری جامعه 5 شهریور 1397 پایگاه خبری جامعه 6 شهریور 1397 پایگاه خبری جامعه 7 شهریور 1397 پایگاه خبری جامعه 8 شهریور 1397 پایگاه خبری جامعه 9 شهریور 1397 پایگاه خبری جامعه 10 شهریور 1397 پایگاه خبری جامعه 11 شهریور 1397 پایگاه خبری جامعه 12 شهریور 1397 پایگاه خبری جامعه 13 شهریور 1397 پایگاه خبری جامعه 14 شهریور 1397 پایگاه خبری جامعه 15 شهریور 1397 پایگاه خبری جامعه 16 شهریور 1397 پایگاه خبری جامعه 17 شهریور 1397 پایگاه خبری جامعه 18 شهریور 1397 پایگاه خبری جامعه 19 شهریور 1397 پایگاه خبری جامعه 20 شهریور 1397 
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۴:۴۰    
به گفته مسئولین صنایع سلولزی بهداشتی عدم تخصیص ارز دولتی به این صنعت باعث رشد قیمت ها شد. اما در شرایطی که بازار با کمبود پوشک مواجه است دولت باید 1 ...
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۰۱:۵۵    
معاون و جانشین دادستان عمومی و انقلاب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان گفت: مدیر پشتیبانی امور دام استان به اتهام تخلفات مالی بازداشت شد.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۸:۰۵    
از امروز انتشار نسخه کاغذی روزنامه اقتصاد پویا پس از 3825 شماره، به دلیل مشکلات مربوط به کاغذ، متوقف شد.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۵۵    
پاول جابز و کودکانش و همچنین خواهر استیو جابز یعنی مونا سیمپسون در بیانیه ای گفتند کتاب جابز-برنان با خاطرات آن ها از استیو جابز تفاوت دارد.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۳۹    
تبلت لوله شدنی هنگام باز شدن نمایشگر 7.5 اینچی و مولتی تاچ دارد.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۳۴    
در حال حاضر از 7000 مورد کودک دچار اختلال اوتیسم، 3000 نفر در مدارس استثنایی مشغول تحصیل هستند که بهزیستی خدمات حمایتی از آنها انجام می دهد و 3000 کودک نیز در مراکز بهزیستی آموزش می بینند.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۴۱    
محققان شن مهندسی شده ای ابداع کرده اند که می تواند سیلاب ناشی از آب طوفان را به آب آشامیدنی تبدیل کند.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۴:۵۳    
فرمانده انتظامی استان مرکزی از توقیف دو محموله لوازم التحریر قاچاق به ارزش بیش از یازده میلیارد ریال طی دو عملیات پلیس این استان خبر داد.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۰۰:۵۰    
پیش از این نرخ هر شانه 30 تایی تخم مرغ 100 تا 150 تومان و هر کارتن یک هزار تومان بود اما اکنون هر شانه 300تومان و کارتن دو هزار و 500 تا سه هزار تومان به فروش می رسد که بر قیمت تمام شده محصول نهایی ...
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۰۰:۳۵    
همزمان با آغاز مرحله جدید طرح تنظیم بازار گوشت، نرخ انواع گوشت گوسفند و گوساله در میادین و بازارهای سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران اعلام شد.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۰۰:۰۹    
رییس سازمان حج و زیارت از بازگشت حدود 24 هزار نفر از زایران ایرانی به کشور خبر داد و گفت: روند بازگشت ها تا 24 شهریور ادامه دارد.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۲۳:۳۹    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در مورد فرزندانش سخن گفت.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۲۰:۳۹    
رئیس مرکز مشارکت های مردمی و توانمندسازی بهزیستی گفت: 61 هزار و 228 واحد مسکونی در دولت تدبیر و امید به معلولان و مددجویان زیر پوشش این نهاد تحویل شده است.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۲۰:۰۹    
465 نفر در منطقه شمال سیستان به دلیل مشکلات ناشی از توفان و گرد و خاک از روز پنجشنبه هشتم شهریور تاکنون روانه بیمارستان ها و مراکز درمانی شدند.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۲۰:۰۴    
رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی حزب اعتماد ملی گفت: الیاس حضرتی از سوی دبیرکل این حزب مامور برگزاری کنگره شده است.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۹:۴۹    
دو عضو کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران در خصوص عملکرد یکساله این کمیسیون در شورای پنجم گزارش دادند.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۹:۴۳    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس: تحقیقی که آمار همه کودکان را در یک سرشماری احصا کرده باشد نداریم، اما خودمان 10 هزار و 500 نفر از این کودکان را در مراکز خود شناسایی کردیم.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۸:۵۸    
بازیکنان تیم والیبال ایران امروز در فینال این رشته در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا تیم کره جنوبی را شکست دادند و بیستمین مدال طلای را به کاروان ایران آورند.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۸:۳۸    
فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء با اشاره به بومی سازی دانش ساخت سازه های دریایی، گفت: در بوشهر یک فروند کشتی 113 هزار تنی برای کشور ونزوئلا ساخته شده و سه کشتی دیگر ساخته خواهد شد.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۸:۱۸    
مشاور محمد بن سلمان در توییتر خود نوشته که به عنوان یک شهروند منتظر اجرای طرح جداسازی مرز قطر از عربستان است و مدعی شده که فقط عربستان قادر به اجرای چنین طرحی است.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۸:۰۸    
وزیر دادگستری گفت: در شرایط سخت جنگ اقتصادی محدودیت هایی برای مجموعه سازمان تعزیرات حکومتی ایجاد کرده و آنچنان که توقعات مردم است این سازمان امروز نمی تواند به وظیفه خود متناسب با مطالبات به حق مردم ...
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۷:۵۸    
امروز و فردا بارندگی ها در ارتفاعات البرز و خیزش طوفان شن در ناحیه زابل ادامه خواهد داشت.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۷:۰۱    
کاروان ورزش ایران که در طول برگزاری بازی های آسیایی دوبار در جدول رده بندی سقوط کرد، با یک پله سقوط نسبت به دور قبل در رده ششم باقی ماند.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۷:۰۱    
رییس اتاق بازرگانی ایران و عراق تاکید کرد که دلار از مبادلات تجاری ایران و عراق حذف شده و تجارت با یورو، ریال و دینار انجام می شود.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۶:۳۱    
ک زیردریایی آمریکایی با توجه به افزایش تنش ها میان واشنگتن و مسکو در خصوص ادلب و همچنین قریب الوقوع بودن حمله شیمیایی فریبکارانه، وارد آب های مدیترانه شد.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۶:۲۶    
ماموران گمرک در بازرسی از محموله های پستی مقدار یک کیلوگرم ویفر تریاک کشف کردند.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۶:۱۶    
بر اثر وقوع آتش سوزی در بخشی از اراضی کشاورزی شهرستان شازند، 20 هکتار از مزارع گندم این منطقه طعمه حریق شد.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۵:۵۶    
منابع خبری اعلام کردند که نیروهای ویژه آمریکایی در جریان عملیات شبانه در قندهار 10 غیر نظامی افغان را کشته و 12 تن دیگر را با خود برده اند.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۵:۴۱    
معاون وزیر جهاد با بیان اینکه برداشت پسته چند روز دیگر آغاز و امکان برآورد دقیق میزان تولید فراهم می شود، بر توسعه صادرات این محصول تاکید کرد.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۵:۲۶    
وزیر دفاع لیتوانی در گفتگویی با انتقاد از سیاست های روسیه در خصوص کشورهای همسایه اظهار داشت: متاسفم که به جای اقدامات پوتین باید شاهد رقص او باشیم.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۴:۳۴    
کیهان کلهر، نوازنده کمانچه و آهنگساز، برنده جایزه معتبر بین المللی هیومن سپریت، ایزاک اشترن شد.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۴:۲۴    
نماینده وزارت ارشاد در کارگروه کاغذ از تایید ثبت سفارش واردات 41 هزار تن کاغذ چاپ و تحریر خبر داد و گفت: واردکنندگان این تناژ برای دریافت ارز به بانک معرفی شده اند.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۴:۱۹    
کنسرت رایگان ارکستر سازهای ملی با خوانندگی محمد معتمدی در بوستان آب و آتش بدون مشکل و در امنیت برگزار شد.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۳:۵۴    
سومین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمین واردکننده گوشی تلفن همراه که از طریق گرانفروشی در نظام اقتصادی اخلال کرده بودند ...
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۲:۳۷    
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که این کشور دیگر هیچ کمکی به آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی نخواهد کرد ...
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۲:۲۲    
فرود اضطراری یک هواپیمای مسافربری بوئینگ 737 در فرودگاه شهر سوچی (روسیه) و سقوط آن به داخل رودخانه، باعث مجروح شدن 18 نفر، از جمله سه کودک شد.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۲:۱۷    
ترامپ قرار است به جای شرکت در این دو نشست به پاریس سفر کند و در صدمین سالگرد پایان جنگ جهانی اول حضور یابد.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۲:۰۷    
نخست وزیر پاکستان با اشاره به تنش های میان اسلام آباد و واشگتن گفت قصد جنگ با آمریکا را نداریم ولی زیر بار سخنان غلط آنان نخواهیم رفت.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۱:۴۷    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: وضع کنونی خودرو محصول انحصار و مافیا در این صنعت است.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۱:۳۷    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از ارجاع طرح های استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت به کمیسیون صنایع و معادن خبر داد.
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۰:۴۲    
معاون اجرایی شورای نگهبان در پایان خاطرنشان کرد: یکی از اساسی ترین کارکردهای شورای فقهی بانک مرکزی تعیین شروط و ضوابط شرعی برای میزان سود بانک هاست که پس از تکمیل اعضای این شورا ...
پایگاه خبری جامعه   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۰۰:۳۶    
محقق و برگزیده جشنواره رویان موفق به تولید قلب زیست مهندسی شده در موش صحرایی شد که می تواند به عنوان درمانی برای مبتلایان به نارسایی قلب در آینده مطرح شود.