چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۹:۵۰Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 14 دی 1397 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 31 فروردین 1397 جام جم 31 اردیبهشت 1397 جام جم 31 خرداد 1397 جام جم 31 تیر 1397 جام جم 31 مرداد 1397 جام جم 31 شهریور 1397 جام جم 30 مهر 1397 جام جم 30 آبان 1397 جام جم 30 آذر 1397 جام جم 30 بهمن 1397 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 1 دی 1397 جام جم 2 دی 1397 جام جم 3 دی 1397 جام جم 4 دی 1397 جام جم 5 دی 1397 جام جم 6 دی 1397 جام جم 7 دی 1397 جام جم 8 دی 1397 جام جم 9 دی 1397 جام جم 10 دی 1397 جام جم 11 دی 1397 جام جم 12 دی 1397 جام جم 13 دی 1397 جام جم 14 دی 1397 جام جم 15 دی 1397 جام جم 16 دی 1397 جام جم 17 دی 1397 جام جم 18 دی 1397 جام جم 19 دی 1397 جام جم 20 دی 1397 جام جم 21 دی 1397 جام جم 22 دی 1397 جام جم 23 دی 1397 جام جم 24 دی 1397 جام جم 25 دی 1397 جام جم 26 دی 1397 جام جم 27 دی 1397 جام جم 28 دی 1397 جام جم 29 دی 1397 جام جم 30 دی 1397 
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۴:۰۰    
مدیر دفتر منطقه ای ستاد احیا در آذربایجان شرقی از افزایش تراز دریاچه ارومیه خبر داد و گفت : کاشت زعفران ...
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۱:۰۵    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر خود به مشهد از دو طرح بیمارستانی و یک واحد تولیدی مرکز درمان معتادان متجاهر بهره برداری کرد.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۰:۳۰    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به 365 نفر حادثه دیده در برف و کولاک طی 24 ساعت گذشته در جاده های استان خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۹:۵۵    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، علاوه بر این برخی از کارشناسان در رابطه با اینکه فیبرومیالژیا خود یک بیماری است یا نتیجه استرس شدید است به نتیجه قطعی دست نیافته اند. ...
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۹:۵۰    
فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری 9 نفر از عناصر کلیدی و سرشبکه دلالان ارزی و عاملان اصلی گران فروشی ارز در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۸:۲۵    
سخنگوی وزارت خارجه با تاکید براینکه کارنامه ایران در حوزه مسائل منطقه ای بسیار درخشان است، گفت: این کارنامه به خصوص در حوزه کشورهایی مانند عراق، سوریه و حتی یمن در جهت ایجاد ثبات ...
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۲۳:۰۱    
یک دستگاه خودروی پراید بر اثر بی احتیاطی در کانال آب سقوط کرد.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۲۲:۲۱    
بررسی ایرادات شورای نگهبان در رابطه با لایحه الحاق ایران به کنوانسیون بین المللی مقابله با تامین مالی تروریسم در دستور کار کمیسیون امنیت ملی قرار گرفت.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۲۲:۰۱    
مرکز اطلاع رسانی امنیتی عراق از دستگیری مسئول مخفیگاه های داعش در شمال بغداد خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۲۱:۴۱    
فرمانده انتظامی شهرستان بجستان از مرگ خانمی 41 ساله به دست فرزندش در روستای نوق از توابع این شهرستان خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۲۱:۲۱    
نشریه انگلیسی تایمز از تابعیت انگلیسی جاسوس دستگیر شده آمریکایی در مسکو خبر داده و نوشته است که مقامات آمریکایی پس از دستگیری وی در هفته گذشته، انگلیس را در جریان این موضوع قرار داده اند.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۲۱:۰۱    
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: 31 تن از سران مفاسد اقتصادی که با فساد و رانت خواری ثروت کشور را غارت کردند ...
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۲۰:۴۱    
سخنگوی وزارت خارجه چین تاکید کرد چین از تلاش های جامعه بین الملل به ویژه کشورهای منطقه از جمله ایران برای تحقق صلح پایدار در افغانستان حمایت می کند.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۹:۴۱    
به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، شربت بابا آدم (باباآدم+گزنه+کلپوره+شنبلیله+عسل) حاوی ویتامین های A، B، C، E، K، کربوهیدرات، سدیم، پتاسیم، پروتئین، کلسیم، فیبر، فولاد، منیزیم، منگنز ...
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۹:۰۱    
به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، جام ملت های آسیا برای اولین بار با حضور 24 تیم، در امارات آغاز می شود و به همین خاطر سایت فیفا نوشت ...
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۸:۴۱    
دفتر حقوق بشر سازمان ملل اقدام عربستان سعودی در محاکمه متهمان قتل خاشقچی را ناکافی خواند و اعلام کرد که باید تحقیقات مستقل در این خصوص با مشارکت بین المللی صورت بگیرد.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۸:۳۱    
به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، کارلوس کی روش قبل از جلسه تمرینی امروز (جمعه) تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت: به بازی اولمان نزدیک می شویم و هیجان این مسابقات را حس می کنیم ...
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۸:۲۱    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از تصادف یک دستگاه خودروی کامیونت با پژو 405 خبر داد و گفت: در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد و 4 نفر نیز مصدوم شدند.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۸:۰۱    
دونالد ترامپ طی دو سال ریاست جمهوری خود با متحدان واشنگتن در پیمان ترنس آتلانتیک بر سر مهاجرت، بودجه نظامی، موانع تجاری، محیط زیست، خط لوله گاز روسیه و توافق ایران درگیری هایی داشته است ...
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۷:۴۱    
به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، نشریه تیتان اسپورت چین چند سال است که تلاش کرده با الگو برداری از فرانس فوتبال فرانسه در دادن توپ طلا ...
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۷:۲۰    
سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه ای نسبت به مواج شدن خلیج فارس طی امروز و فردا (14 و 15 دی ماه) هشدار داد.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۷:۰۰    
به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، شنبه برای قاره آسیا روز ویژه ای خواهد بود. فردا در ورزشگاه زاید شهر ابوظبی مراسم افتتاحیه جام ملت های آسیا 2019 در حالی شروع می شود که انتظار می رود بیش از 300 میلیون ...
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۶:۵۵    
جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: ملت ایران آنقدر سر آمریکا را به چکش و سِندان زده که نه تنها قدرت نظامی آنها بلکه عقل سیاسی آنها به زوال رفته و در آستانه فروپاشی قدرت است.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۶:۴۰    
فرمانده پلیس راه کشور از افزایش آمار حوادث رانندگی در محدوده 30 کیلومتری شهرها ابراز نگرانی کرد.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۶:۲۰    
رئیس مرکز سنجش آموزش وزارت آموزش و پرورش درباره مصوبه شورای سنجش مبنی بر ورود بدون کنکور به 85 درصد ظرفیت دانشگاه ها توضیحاتی ارائه کرد.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۶:۰۰    
به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، در آستانه جام ملت های آسیا نگاهی به بهترین بازیکنان تیم ها از نظر گلزنی می اندازیم و در صدر این فهرست نام اسطوره هندی ها یعنی سونیل چتری قرار دارد. ...
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۵:۴۰    
معاون وزارت موقعیت های اضطراری روسیه اعلام کرد: کار جستجوی قربانیان حادثه انفجار گاز در ماگنیتوگورسک پایان یافت و 39 جسد از زیر آوار بیرون آورده شد.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۵:۲۰    
رسانه های چین اعلام کردند دو کارمند شرکت مخابراتی هواوی چین به دلیل انتشار پیام تبریک سال نو میلادی در حساب رسمی این شرکت با استفاده از گوشی آیفون تنبیه شدند.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۵:۰۰    
دبیر سی وهفتمین جشنواره فیلم فجر اسامی 22 فیلم بخش سودای سیمرغ این رویداد هنری را اعلام کرد.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۴:۴۰    
مقام های آگاه دولتی آمریکا به روزنامه واشنگتن پست گفته اند که مشاوران ارشد دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور ...
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۴:۳۵    
رئیس سازمان اورژانس کشور از پیدا شدن جسد تکنسین اورژانس که در سیل و آبگرفتگی روز گذشته مفقود شده بود خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۴:۲۰    
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان گفت : انحراف یک اتوبوس از جاده در دو راهی نفت سفید به ملاثانی در مسیر اهواز - مسجدسلیمان 19 مصدوم بر جای گذاشت.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۴:۰۰    
سرپرست سازمان اورژانس کشور دستور فوری برای یافتن نیروی اورژانس شهرستان اندیکا خوزستان که برای امداد رسانی به مردم به ماموریت اعزام شده بود را صادر کرد.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۳:۴۰    
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: هیچ گونه استعفای جدیدی را ننوشته ام و سازمان خصوصی سازی، با اقتدار برای تداوم اجرای قانونمند و سالم وظایف سازمانی خود، بیش از پیش آماده است.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۳:۳۵    
امام جمعه موقت تهران بر کیفیت بخشی به نمازجمعه تأکید کرد و گفت: باید نمازجمعه را بهتر از همه سال ها برگزار کنیم. نیاز به یک نمازجمعه باشکوه و با صلابت و شیرین بیشتر از همیشه احساس می شود.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۳:۱۸    
به گزارش جام جم آنلاین از مهر، در 16 دوره گذشته جام ملت های آسیا، 13 کشور به صورت مستقل از این بازی ها میزبانی کرده و یک دوره از مسابقات هم میزبان مشترک داشت. ...
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۳:۰۰    
ریزش بهمن در جاده ناایمن شمشک به دیزین جان یک کارگر را گرفت.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۲:۴۰    
سازمان حقوق بشر قسط اعلام کرد: فلک کردن و شوک الکتریکی از جمله شیوه های شکنجه فعالان زن در زندان های عربستان است.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۲:۱۰    
ائتلاف بین المللی به اصطلاح ضد داعش به سرکردگی آمریکا با بمباران شهرکی در دیرالزور 11 عضو یک خانواده را قتل عام کرد.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۲:۰۵    
به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، در حالی که جام ملت های آسیا از فردا شنبه با دیدار امارات و بحرین شروع می شود ...
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۲:۰۰    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور را تشریح کرد و از بارش برف و باران در جاده های شش استان خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۱:۵۵    
وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد که نیروهای کشورش در سوریه عملاً خروج از اراضی این کشور را آغاز کرده اند.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۱:۴۰    
رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع برف و کولاک در 17 استان کشور، گفت: بیش از 4 هزار نفر به دلیل این حادثه امدادرسانی شده اند.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۱:۳۰    
نتایج یک نظرسنجی جدید در فرانسه از نارضایتی گسترده مردم این کشور از سیاست های دولت مکرون حکایت دارد.