سه شنبه ۲۸ فروردینساعت ۲۲:۲۲Apr 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 18 دی 1397 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 31 فروردین 1397 جام جم 31 اردیبهشت 1397 جام جم 31 خرداد 1397 جام جم 31 تیر 1397 جام جم 31 مرداد 1397 جام جم 31 شهریور 1397 جام جم 30 مهر 1397 جام جم 30 آبان 1397 جام جم 30 آذر 1397 جام جم 30 بهمن 1397 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 1 دی 1397 جام جم 2 دی 1397 جام جم 3 دی 1397 جام جم 4 دی 1397 جام جم 5 دی 1397 جام جم 6 دی 1397 جام جم 7 دی 1397 جام جم 8 دی 1397 جام جم 9 دی 1397 جام جم 10 دی 1397 جام جم 11 دی 1397 جام جم 12 دی 1397 جام جم 13 دی 1397 جام جم 14 دی 1397 جام جم 15 دی 1397 جام جم 16 دی 1397 جام جم 17 دی 1397 جام جم 18 دی 1397 جام جم 19 دی 1397 جام جم 20 دی 1397 جام جم 21 دی 1397 جام جم 22 دی 1397 جام جم 23 دی 1397 جام جم 24 دی 1397 جام جم 25 دی 1397 جام جم 26 دی 1397 جام جم 27 دی 1397 جام جم 28 دی 1397 جام جم 29 دی 1397 جام جم 30 دی 1397 
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۳:۵۵    
بخشنامه بیمه دانشجویان دانشگاه ها از سوی محمد حسن زدا سرپرست سازمان تامین اجتماعی به تمامی واحدهای ستادی و ادارات کل استان های این سازمان ابلاغ شد.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۲:۳۰    
ناگفته های سارق شیطان صفت از اقدامات غیرانسانی اش را مشاهده می کنید.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۱:۵۰    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، سید مهدی میر غضنفری، در ارتباط با اینکه چرا برخی افراد علیرغم رعایت رژیم غذایی چاق می شوند ...
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۱:۳۰    
به بهانه شروع پخش برنامه روزگاری ایران از شبکه هفت سیما خسرو معتضد میهمان تلفنی برنامه زنگ هفت بوده است
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۱:۱۵    
معاون اول قوه قضائیه گفت: به هیچ نهاد داخلی و خارجی اجازه ندادیم که در قوه قضائیه دخالت کند، در داخل کشور هم نهایت تلاش را قوه قضائیه کرده تا اجازه دخالت را به هیچ کس ندهد.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۰:۱۵    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان غذا و دارو، کرم ضد آفتاب شترمرغ (ostrich sunblock cream spf 60) با نام تجاری "هدی بیوتی" فاقد برچسب اصالت و سلامت و کالا یا شماره پروانه ساخت و هر ...
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۹:۵۰    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر "جاناتان پارسون" از مرکز آسم دانشگاه دولتی اوهایو به برخی از دلایل تداوم سرفه های مزمن پس از سرماخوردگی اشاره کرده است. ...
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۹:۲۵    
مرکز اطلاع رسانی پلیس اعلام کرد راکبان ناشناس یک دستگاه موتور سیکلت با تیر اندازی به ماموران گشت پلیس راهور یکی از مأموران را به شهادت رسانده و از محل متواری شدند.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۹:۲۵    
مدیر بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال گفت: مرگ خاموش با گاز مونو اکسید کربن جان پدر و فرزند را گرفت و مادر نیز در کمای کامل است.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۲:۳۰    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از بهداشت نیوز، بسیاری از خوراکی هایی که ما روزانه آن ها را مصرف می کنیم دارای چربی های مختلفی هستند که باعث اسیب رسیدن به بدن ما می شود و همچنین می توانند بیماری های ...
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۲:۰۰    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نوبت دوم واریز بسته ها به نهاد های حمایتی کمیته امداد و بهزیستی ابلاغ شده است؛ منتظر بودجه هستیم.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۱:۳۰    
رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: اگر ارز 4200 تومانی برای کالاهای اساسی اختصاص یابد اما فروشندگان، نرخ ارز در بازار آزاد را مبنای فروش قرار دهند، غیرقابل قبول است؛ بنابراین نظارت ها تشدید می شود.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۱:۰۰    
جانشین فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری ضارب مأمور راهور گرگان خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۰:۰۰    
گورستان سفید چاه که به ( گورستان سپید) نیز شهرت دارد، در شهرستان بهشهر، بخش یانه سر، روستای سفید چاه واقع شده که مربوط به دوره تیموریان است و اولین قبرستان مسلمانان در ایران است.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۹:۴۵    
سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن موارد نقض آتش بس در الحدیده از سوی ائتلاف متجاوز سعودی و اماراتی و مزدورانشان را اعلام کرد.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۹:۴۰    
به گزارش جام جم آنلاین از میزان، تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی خود در رقابت های جام ملت های آسیا موفق شد در ورزشگاه محمد بن زاید با نتیجه 5 بر صفر از سد یمن بگذرد و گام نخست را محکم بردارد و ...
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۹:۰۰    
بوئینگ بزرگترین موتور فن جت را روی بزرگترین هواپیمای دو موتوره جهان نصب کرده که قطعات این موتور با پرینتر سه بعدی ساخته شده اند.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۹:۰۰    
به گزارش جام جم آنلاین از مهر، در ادامه رقابت های فوتبال جام ملت های آسیا و از گروه چهارم (گروه ایران) از ساعت 17 امروز سه شنبه دو تیم عراق و ویتنام به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه 3 ...
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۸:۴۵    
سازمان هواشناسی با صدور اخطاریه ای ضمن اشاره به بارش باران و برف از بالا آمدن آب رودخانه ها در چهار استان خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۸:۰۰    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: طبق توضیحات وزیر اطلاعات به هیچ وجه اسماعیل بخشی کارگر کارخانه نیشکر هفت تپه شکنجه نشده است.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۸:۰۰    
معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: مشمولان دارای فرزند در صورت اعزام به خدمت به ازای هر فرزند، سه ماه از مدت خدمت آنان کسر می شود؛ غیبت مانع بهره مندی از این تسهیلات نمی شود.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۷:۴۰    
به گزارش جام جم آنلاین از بهداشت نیوز، گیاه بامیه در فرهنگ های مختلف تبدیل به غذاهای لذیذی می شوند که علاوه بر خوشمزه بودن، خواص زیادی نیز دارد.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۷:۳۰    
دبیر هیئت صلح و سازش استان ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 50 پرونده قتل عمد به هیئت صلح و سازش استان ارجاع شده که از این تعداد، 9 مورد آن به صلح و سازش ختم شده است.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۷:۲۰    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از کاهش 1 تا 2 میلیون تومانی قیمت تعدادی از خودروهای داخلی دارد.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۷:۰۰    
فرمانده انتظامی شرق استان تهران اعلام کرد: فردی که در محدوده پاکدشت با حفر تونلی 70 متری در مسیر لوله اصلی انتقال سوخت از پالایشگاه نفت تهران به سمت استان مازندران ...
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۷:۰۰    
ایران که پیش از انقلاب حتی برای تامین پزشکان عمومی مورد نیاز کشور به حدی دچار مشکل بود که به جذب پزشکان خارجی روی آورده بود ...
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۶:۵۰    
با گذشت بیش از 60 سال از جنگ جهانی دوم و تغییرات اساسی در عرصه نظام بین الملل قدرت های بزرگ، با ادعای اشاعه صلح و حفظ و پاسداری از آن و بهره گیری از حق تبعیض آمیز به نام وتو برای پیشبرد سازو کار ...
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۶:۲۰    
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ورزقان از کشف 500 کیلوگرم سنگ طلای قاچاق از یک دستگاه خودروی سواری در این شهرستان خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۶:۲۰    
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: کارت های ملی نمونه قدیم تا پایان سال (29 اسفند) اعتبار دارند و مهلتی برای تمدید اعتبار آنها درنظرگرفته نشده است.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۶:۰۰    
شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت (شاپرک) اعلام کرد که از ابتدای مردادماه امسال تاکنون 460 مورد سایت فیشینگ را شناسایی و نسبت به مسدودسازی آنها اقدام کرده است.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۵:۵۰    
جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده دومان توکان در شعبه چهارم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم مفسدان و اخلالگران اقتصادی و به ریاست قاضی صلواتی، به صورت علنی برگزار شد.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۵:۳۵    
مجله سیاسی رو در رو امشب میزگردی را برای جنگ تجاری چین و آمریکا برگزار می کند.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۵:۳۰    
ناتوانی پزشکی در برابر برخی از بیماری ها واقعاً تکان دهنده است. بخش بدتر ماجرا جایی است که درگذشته بیماری هایی جان افراد مختلف را می گرفت که اکنون به ساده ترین شکل ممکن قابل پیشگیری و درمان هستند ...
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۵:۳۰    
رشته دندانپزشکی یکی از زیرشاخه های بسیار مهم حوزه پزشکی است. اما بر اساس مطالعات گسترده پزشکی و پیش بینی از میزان سلامت جهان در آینده و پیشرفت هایی که علم پزشکی در آینده تجربه خواهد کرد تحولی عظیم در ...
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۵:۳۰    
نماینده دوره دهم از حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان در گفت وگو با جام جم آنلاین تأکید کرد که باید تأکید بیشتری در رابطه با اقتصاد مقاومتی وجود داشته باشد.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۵:۳۰    
یکصد و پنجاه و یکمین قسمت برنامه تلویزیونی چوب خط با موضوع بودجه شرکت های دولتی و بررسی قوانین موسوم به FATF، به صورت زنده از شبکه افق پخش می شود.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۵:۲۰    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی امدادگران و نجاتگران این سازمان به هزار و 264 نفر از مسافران زمستانی گرفتار در برف و کولاک 11 استان کشور خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۵:۰۵    
حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در دومین سفر استانی خود به استان گلستان هفته آینده به این استان سفر می کند.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۵:۰۰    
وزیر خارجه دانمارک از اعمال تحریم های اتحادیه اروپا علیه ایران خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۵:۰۰    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز فشار زیادی به مردم وارد شده ولی عده ای هنوز به دنبال توافق با غرب هستند.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۴:۴۵    
مراکز 31 ناحیه استانی کشور از 12 تا 22 بهمن ماه میزبان سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر می شوند.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۴:۴۰    
فرمانده انتظامی مشهد مقدس گفت: 4 متهم پرونده مزاحمت های خیابانی برای دختر مشهدی دستگیر شدند.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۴:۳۵    
پایگاه جامع کودک ایران صدا در فضای مجازی با حضور معاون صدای رسانه ملی و برخی از پیشکسوتان حوزه کودک در رسانه ملی رونمایی شد.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۴:۳۵    
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، با اشاره به اجرای طرح ققنوس ، از تمامی هموطنان برای مشارکت در تامین وسایل استاندارد گرمایشی مدارس ابتدایی سیستان و بلوچستان دعوت کرد.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۴:۲۰    
به گزارش جام جم آنلاین ، علی پروین در گفتگو با فارس در خصوص بازی شب گذشته تیم ملی کشورمان مقابل یمن، اختلافات برانکو و کی روش و موارد دیگر صحبت هایی کرد که در زیر می خوانید. ...
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۴:۱۰    
بهزاد امیری، رئیس گروه مدیریت بیماری های قابل انتقال از حیوان به انسان وزارت بهداشت در گفت وگو با خبرنگار جام جم آنلاین در خصوص دستاوردهای حوزه پزشکی کشور در طول 40 سال انقلاب اسلامی با اشاره به ...
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۴:۰۰    
رییس کل گمرک با اشاره به مصوبه هیات وزیران برای ترخیص 13 هزار خودروی مانده در گمرک،گفت:این مصوبه چهار ماه اعتبار داردو خودروهایی که تا تاریخ تصویب این مصوبه، وارد کشور شده باشد، مشمول هستند.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۳:۴۵    
براساس مصوبه کارگروه گندم، آرد و نان خوزستان قیمت نان در استان افزایش پیدا کرد.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۳:۲۰    
امام جمعه شهر چوئبده آبادان از وضعیت نامناسب آب این شهر انتقاد کرد.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۳:۲۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی از پاسخ های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره تضعیف حقوق انتشارات و اهل فرهنگ قانع نشدند و او سومین کارت زرد را از مجلس گرفت.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۳:۲۰    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز اصفهان گفت: کیفرخواست پرونده متهم حادثه اذیت و آزار تعدادی از دانش آموزان یکی از مدارس ابتدایی اصفهان صادر شد.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۲:۵۰    
بانک مرکزی نرخ رسمی 8 ارز جدید را افزون بر نرخ اعلامی 39 ارز متداول اعلام کرد.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۲:۲۵    
رئیس بنیاد بیماری های نادر با تأکید براین که استانداردهای ما برای تشخیص بیماران نادر بسیار بالاتر از استانداردهای جهانی است خاطرنشان کرد ...
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۲:۱۵    
رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه از دستگیری پدری که به قصد تفریح و سرگرمی فرزند 3 ساله خود را مجاب به استعمال مواد مخدر و سپس فیلم آن را در فضای مجازی منتشر کرده بود، خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۲:۱۰    
سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با بیان اینکه کار برای ایجاد سازوکاز مالی با ایران در حال پیشرفت است، گفت: این سازوکار به زودی راه اندازی می شود.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۲:۱۰    
دادستان تهران از رییس اتاق بازرگانی کشور خواست که در صدور کارت های بازرگانی به میزان وظیفه ای که دارد ایفای نقش کند و گفت ...
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۲:۰۰    
مدیرکل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: بر اثر برخورد دو دستگاه خودرو پراید و جک متاسفانه 3 نفر در دم جان باختند و 5 نفر نیز مجروح شدند.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۱:۵۵    
معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ دی ماه سال جاری در صورت قبولی در مقطع کاردانی سال 97 می توانند به مدت یک دوره، تاریخ اعزام خود را تمدید کنند.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۱:۴۰    
شهردار منتخب رشت در هفتاد و یکمین جلسه شورای شهر اجرای مونوریل بر رودخانه ها با استفاده از الگوی گردشگری در آلمان را راهکاری برای جذب گردشگر در رشت خواند.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۱:۴۰    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، مصرف مواد حاوی کلسیم به خصوص در اوایل کودکی و رسیدن کلسیم به استخوان ها باعث استحکام طولانی مدت استخوان ها می شود ...
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۱:۴۰    
مبنای فعالیت های آماری بانک مرکزی بند (پ) ماده 10 احکام دائمی برنامه های توسعه کشور خواهد بود و این بانک با قوت به فعالیت های قانونی خود در زمینه تولید و انتشار آمار و پاسخگویی به نیازهای جامعه ادامه ...
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۱:۳۰    
روزنامه واشنگتن پست نوشت سعود القحطانی از چند هفته پیش که مقامات عربستان گفتند در حال بازجویی از وی هستند، ناپدید شده است.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۱:۳۰    
نیروی انتظامی از کشف محموله لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش 7 میلیارد ریال در شازند خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۱:۲۰    
رئیس روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از آتش سوزی در آشپزخانه مهمانسرای دشت بلوط این شرکت خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۱:۲۰    
شیفت های متعدد و سختی کار، باعث شد پرستار اهل لارستان جان خود را از دست بدهد.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۰:۵۰    
شرایط فروش ویژه کرمان موتور برای محصولات جک S3 و لیفان X60 اعلام شد.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۰:۳۵    
مدیرکل راه آهن لرستان گفت: با اتمام مرحله ای عملیات بازسازی راه آهن سراسری در محدوده ریلی استان، حرکت قطارهای مسیر تهران - جنوب امروز سه شنبه از سر گرفته شد.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۰:۳۵    
به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران گام اول را در جام ملت های آسیا 2019 محکم برداشت و موفق شد با پنج گل یمن را شکست دهد. ...
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۰:۳۵    
به گفته دفاتر مشاور املاک، بازار مسکن در دی ماه از آذرماه هم کسادتر است.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۰:۲۰    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از لزوم تردد با زنجیر چرخ در برخی از محورهای کشور خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۰:۱۷    
منبع: جام جم آنلاین
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۰:۱۰    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، علیرضا رئیسی افزود: در قانون برنامه ششم توسعه، اجرای نظام ارجاع ...
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۰:۰۰    
طبق اعلام روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر خبرنگاران فعال تئاتر و اهالی رسانه می توانند برای دریافت کارت این دوره از جشنواره ثبت نام کنند.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۰:۰۰    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تبیان، از آنجا که بیشتر کوکی و فوندانت از شکر درست می شود، ویژگی های بهداشتی فوندانت بسیار شبیه شکر است. طرز تهیه کوکی میکری فوری ...
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۰:۰۰    
نماینده مردم 5 شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس گفت: بالای 50 درصد مدارس جنوب استان کرمان هیچ سیستم سرمایشی و گرمایشی ندارند.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۹:۵۵    
توزیع 924 هزار کارت سوخت متعلق به خودروهایی که از سال 1393 تا سال 1397 شماره گذاری شده و طی این سال ها به دلایل مختلف به دست صاحبانشان نرسیده و در شرکت پست جامانده بود ...
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۹:۴۵    
وزیر خارجه کشورمان تاکید کرد: به همکاری خود با اروپا درباره SPV ادامه می دهیم اما منتظر آن ها نمی مانیم.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۹:۲۵    
دولت فرانسه از اتخاذ تدابیر شدید امنیتی برای برخورد با تظاهرات بدون مجوز خبر داد و اعلام کرد که برای روز شنبه هفته آینده 80 هزار نیروی امنیتی در سراسر این کشور و برای مقابله با معترضان مستقر خواهد ...
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۹:۱۵    
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: ایرادتی که به کارت ملی تولید داخل وارد بود برطرف شده و امیدواریم پیش تولید را به صورت آزمایشی در سازمان ثبت احوال کشور در تست های مرحله صدور انجام بدهیم.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۹:۱۰    
کارشناسی سازمان هواشناسی گفت: این کاهش دما در شمال غرب، جنوب غرب، سواحل شمال و شمال شرق حدود 5 تا 10 درجه کاهش دما را خواهیم داشت البته این کاهش دما شمال غرب بیشتر و در جنوب غرب کمتر خواهد بود.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۸:۵۰    
مشاور امنیت ملی ایالات متحده در ادامه سیاست های یک بام و دو هوای واشنگتن، برای خروج نیروهای نظامی آمریکا از سوریه شرط گذاشت.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۸:۱۰    
عضو فرهنگستان علوم پزشکی اظهار کرد: قبل از انقلاب هم امکان پیشگیری و از بین بردن بیماری های عفونی به وسیله واکسیناسیون وجود داشت و با تخصیص بودجه می توانست اجرا شود که خوشبختانه بعد از انقلاب طی یک ...
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۸:۱۰    
شهید لاجوردی چهره ای که اعضای منافقین می گفتند بی رحم است و جلاد، اما انقلاب می دانست فرزندش عزمی راسخ دارد و محک، به قول رهبر انقلاب او اراده اش پولادین است.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۸:۱۰    
رئیس اداره گردشگری سلامت وزارت بهداشت گفت: خوشنامی و همگام بودن با تکنولوژی روز دنیا موجب شده تا ایران تبدیل به یکی از مقصد های اصلی مردم کشورهای همسایه برای دریافت خدمات پزشکی شود.
جام جم   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۸:۰۰    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از بهداشت نیوز، هانیه ناصری نارنج را یک میوه دارای طبع سرد و خشک دانست که منبع غنی ویتامین C است ...