پنجشنبه ۰۹ فروردینساعت ۱۲:۵۴Mar 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 9 فروردین 1400 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 30 اسفند 1399 جام جم 31 اردیبهشت 1400 جام جم 31 خرداد 1400 جام جم 31 تیر 1400 جام جم 31 مرداد 1400 جام جم 31 شهریور 1400 جام جم 30 مهر 1400 جام جم 30 آبان 1400 جام جم 30 آذر 1400 جام جم 1 فروردین 1400 جام جم 2 فروردین 1400 جام جم 3 فروردین 1400 جام جم 4 فروردین 1400 جام جم 5 فروردین 1400 جام جم 6 فروردین 1400 جام جم 7 فروردین 1400 جام جم 8 فروردین 1400 جام جم 9 فروردین 1400 جام جم 10 فروردین 1400 جام جم 11 فروردین 1400 جام جم 12 فروردین 1400 جام جم 13 فروردین 1400 جام جم 14 فروردین 1400 جام جم 15 فروردین 1400 جام جم 16 فروردین 1400 جام جم 17 فروردین 1400 جام جم 18 فروردین 1400 جام جم 19 فروردین 1400 جام جم 20 فروردین 1400 جام جم 21 فروردین 1400 جام جم 22 فروردین 1400 جام جم 23 فروردین 1400 جام جم 24 فروردین 1400 جام جم 25 فروردین 1400 جام جم 26 فروردین 1400 جام جم 27 فروردین 1400 جام جم 28 فروردین 1400 جام جم 29 فروردین 1400 جام جم 30 فروردین 1400 جام جم 31 فروردین 1400 
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۲۱:۵۱    
پژوهش های بسیاری نشان داده اند که برخی غذاها با خطر بیشتر برخی انواع سرطان مرتبط هستند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۰۰:۰۰    
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از ممنوعیت جابجایی اثاثیه منزل در ایام نوروز خبر داد
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۰۰:۰۰    
سرهنگ "احمد رستمی" اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در یک منزل مسکونی شهر روانسر ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۰۰:۰۰    
سرهنگ "فضل اله شیری" گفت: محدودیت های اعمال شده در استان مربوط به شهرهای قرمز و نارنجی اعلام شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۰۰:۰۰    
حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده با اشاره به آغاز به کار بنیاد مهدویت در استان هرمزگان گفت: جوانان باید شبکه مهدویت در استان را تقویت کنند و فرهنگ مهدویت و فرهنگانتظار را باید در جامعه گسترش داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۲۳:۵۷    
با توجه به اعلام وضعیت قرمز کرونایی بازدید از اماکن تاریخی ارومیه تا اطلاع ثانوی ممنوع است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۲۳:۲۷    
ماهی قرمز گونه ای غیربومی در کشور ما است که درصورت ورود به محیط های آبی طبیعی می تواند بسیار خطرناک باشد چراکه با دیگر ماهیان بومی کشور وارد رقابت تعذیه ای می شود ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۲۲:۲۷    
اگر به دنبال شناخت مقاصدی گردشگری کمتر شناخته شده در جهان هستید، این گزارش را بخوانید.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۶:۵۱    
رنگ بندی جدید شهرستان ها که از 9 فروردین 1400 اعمال شده است، اعلام شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۴:۳۰    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 10250 بیمار جدید کووید19 در کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۱:۳۶    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به احتمال افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت طی امروز و فردا گفت: با ورود سامانه بارشی از اواخر سه شنبه ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۰۹:۲۷    
رئیس دستگاه قضایی با استقبال مسئولان لرستان از طریق فرودگاه خرم آباد وارد این استان شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۰۹:۲۷    
نماینده دائم ایران در نشست شورای امنیت درباره وضعیت سوریه گفت: اعمال تحریم های یکجانبه علیه سوریه اقدامی زیانبار بوده و فقط بحران این کشور و رنج و اندوه مردم آن را طولانی تر می کند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۰۰:۱۲    
بیماران مبتلا به سرطان تحت درمان با انواع داروهای تضعیف کننده سیستم ایمنی هستند، بنابراین در مقابل کرونا، در معرض خطر بیشتری قرار دارند و باید توصیه های بهداشتی را بسیار جدی بگیرند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۲۲:۱۲    
از دیدگاه طب ایرانی هر فصل سال دارای مزاج خاصی است و بر همین اساس لازم است در هر فصل توصیه ها و تدابیر خاصی برای حفظ سلامت و پیشگیری از بروز بیماری ها و یا به حداقل رساندن عوارض فصل به کار گیریم.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۲۱:۱۲    
بررسی 80 دانش آموزان 12 تا 15 ساله نشان داد که میزان CRP بزاق در کودکانی که در معرض دود سیگار هستند، بالاتر است و این می تواند پیش بینی کننده بیماری های قلبی در آینده باشد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۸:۴۵    
عاموس یادلین چهره شناخته شده اطلاعاتی و رئیس پیشین دستگاه اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی اعلام کرد، تل آویو درباره سند برنامه همکاری جامع ایران و چین نگران است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۸:۱۵    
بر اساس تغییر رنگ بندی شهرهای مختلف کشور از نظر شیوع ویروس کرونا، خروج و ورود خودروها با پلاک بومی و غیربومی ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۷:۴۲    
منابع عراقی از حملات جدید به کاروان لجستیک ارتش آمریکا در عراق طی امروز دوشنبه و خساراتی که به نظامیان اشغالگر وارد شده است، خبر دادند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۷:۱۲    
سازمان هواشناسی طی اطلاعیه ای با اشاره به فعالیت سامانه بارشی نسبت به وقوع سیلاب و لغزندگی جاده ها طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در 14 استان خبر داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۶:۵۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بخشی از مشکلات کشور ناشی از چالش های جدی حکمرانی است به این معنا که گاهی تصمیمات ما با مصلحت اندیشی های غلط همراه می شود که باید جلوی آن گرفته شود.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۶:۴۲    
نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی در وین امروز گفت: وضعیت برجام در حال حاضر نامشخص است و امکان احیای توافق هسته ای با ایران ظرف یکی دو ماه آینده مورد تصمیم گیری قرار خواهد گرفت.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۵:۲۷    
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به نقش چاقی و اضافه وزن در تشدید علائم بیماری کرونا و میزان اثربخشی واکسن، به افراد دارای اضافه وزن توصیه کرد که از مصرف شیرینی، شکلات و آجیل در ایام نوروز پرهیز کنند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۳:۳۰    
رئیس جمهوری روسیه در سخنانی گفت، عوارض جانبی خفیفی را از بابت تزریق واکسن کرونا تجربه کرده است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۳:۲۱    
سرهنگ پاشایی گفت: درحال حاضر پرونده هایی درخصوص مزاحمت های اینترنتی به پلیس فتا ارجاع داده می شود فردی با سوء استفاده از تصاویر دیگران، اقدام به مزاحمت می کنند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۲:۳۶    
معاون درمان وزیر بهداشت با بیان اینکه کرونای انگلیسی به صورت گسترده در سطح کشور پخش شده است، گفت: تا پایان ماه رمضان جمع زیادی از افراد پرخطر علیه ویروس کرونا واکسینه می شوند و دو ماه بعد با تولید ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۲:۳۰    
استاندار کرمان گفت: با ورود دانش به مزرعه می توان بدون توسعه سطح زیرکشت و افزایش مصرف آب، از کشاورزی سنتی نجات پیدا کنیم.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۲:۳۰    
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام گفت: 131 سایت اینترنت نسل چهارم(4G )تاکنون در سطح جاده های ارتباطی این استان بویژه در جاده های اصلی و فرعی نصب شده است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۲:۳۰    
با توجه به وضعیت قرمز ارومیه و نارنجی شدن وضعیت 6 شهرستان دیگر و بنابر تصمیمات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، هر گونه تجمع و دورهمی در روز طبیعت ممنوع اعلام شده است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۲:۰۶    
ارزش بیت کوین و بیشتر ارزهای مهم دیجیتالی صعودی شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۱:۲۷    
تشییع پیکر مجری سابق صدا و سیما آزاده نامداری با حضور خانواده اش و مردم در قطعه هنرمندان بهشت زهرای تهران در حال برگزاری است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۱:۱۲    
این کلیپ از انجام یک پروژه عکاسی با تکنیک نقاشی با نور انجام شده . اجرای این پروژه عکاسی برعده گروه نقاشان با نور بوده که این گروه در دو مرحله از مسابقه عصر جدید حضور داشتند .
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۱:۱۲    
معاون سازمان انرژی اتمی گفت: به دلیل شرایط حاکم بر ارتباطات بین المللی کشور و مشکلات ناشی از انتقال ارز و تحریم های بانکی با مشکلاتی در زمینه تامین و انتقال ارز برای تامین برخی ملزومات واحد یکم ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۱:۰۶    
مقام های مصری و همچنین مسئولان کشتی غول پیکر اِوِر گرین از شناور شدن مجدد این کشتی و همچنین تدارک برای بازگشایی کانال مسدود شده سوئز خبر دادند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۰۹:۴۵    
رئیس جمهور ایالات متحده توافقنامه جامع همکاری ایران و چین را نگران کننده خواند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۰۹:۴۵    
سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در اطلاعیه ای از دستگیری و هلاکت عوامل یک تیم تروریستی در شهرستان شوش خبر داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۰۹:۴۵    
رئیس جمهور ونزوئلا اعلام کرد قصد دارد هزینه خرید واکسن از کواکس را از طریق منابع مالی اش که در حساب های خارجی به خاطر تحریم ها مسدود شده و همچنین از طریق ارسال نفت پرداخت کند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۰۹:۱۲    
استان مازندران به برکت داشتن خاک و آب مناسب یکی از باکیفیت ترین گندم ها را تولید می کند اما درخصوص آرد توزیعی در نانوایی های استان ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۰۱:۰۶    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر وضعیت شهرستان های ماکو، چایپاره، بوکان، نقده ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۰۱:۰۰    
مدیرکل هواشناسی آذربایجان غربی گفت:احتمال سرمازدگی درختان و شکوفه ها به خصوص در شهرهای با دمای زیر صفر درجه بیش از سایر نقاط استان است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۰۱:۰۰    
با اعلام آمار کرونا و وضعیت هشدار دهنده مقرر گردیداستخرها و باشگاههای ورزشی، بازارچه جوانرود، برگزاری هر گونه مراسم آیینی و پایگاههای صلواتی به مناسبت اعیاد پیش رو تا روز شنبه 14 فروردین تعطیل باشد،