جمعه ۳۱ فروردینساعت ۰۴:۴۴Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 28 فروردین 1400 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 30 اسفند 1399 جام جم 31 اردیبهشت 1400 جام جم 31 خرداد 1400 جام جم 31 تیر 1400 جام جم 31 مرداد 1400 جام جم 31 شهریور 1400 جام جم 30 مهر 1400 جام جم 30 آبان 1400 جام جم 30 آذر 1400 جام جم 1 فروردین 1400 جام جم 2 فروردین 1400 جام جم 3 فروردین 1400 جام جم 4 فروردین 1400 جام جم 5 فروردین 1400 جام جم 6 فروردین 1400 جام جم 7 فروردین 1400 جام جم 8 فروردین 1400 جام جم 9 فروردین 1400 جام جم 10 فروردین 1400 جام جم 11 فروردین 1400 جام جم 12 فروردین 1400 جام جم 13 فروردین 1400 جام جم 14 فروردین 1400 جام جم 15 فروردین 1400 جام جم 16 فروردین 1400 جام جم 17 فروردین 1400 جام جم 18 فروردین 1400 جام جم 19 فروردین 1400 جام جم 20 فروردین 1400 جام جم 21 فروردین 1400 جام جم 22 فروردین 1400 جام جم 23 فروردین 1400 جام جم 24 فروردین 1400 جام جم 25 فروردین 1400 جام جم 26 فروردین 1400 جام جم 27 فروردین 1400 جام جم 28 فروردین 1400 جام جم 29 فروردین 1400 جام جم 30 فروردین 1400 جام جم 31 فروردین 1400 
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۹:۵۰    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با بیان اینکه اعضای برجام در جریان مذاکرات دو هفته گذشته از گفت وگوهای کلی ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۷:۰۵    
با تمهیدات اتخاذ شده توسط شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، آب شیرین وارد مدار بهره برداری شهرستان ماهنشان شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۲:۵۰    
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از فعالیت 35 آشپزخانه برای اطعام نیازمندان ایلامی طی ماه مبارک رمضان خبر داد
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۲:۵۰    
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام از توزیع 20 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان استان ایلام طی ماه مبارک رمضان خبر داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۲:۵۰    
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام از آغاز گام چهارم از طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در ایلام به منظور کنترل کرونا خبر داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۰:۳۲    
روز گذشته تعدادی از نمایندگان مجلس طرح استیضاح سعید نمکی وزیر بهداشت و درمان را تدوین و در کارتابل هیئت رئیسه قرار دادند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۰۷:۰۵    
این روزها خودروسازان بیش از پیش در پی معرفی محصولاتی سفارشی برای ژاپنی ها هستند! همین هفته پیش بود که ب ام و از سری 8 گرن کوپه کالکتورز ادیشن بازار ژاپن رونمایی کرد و حالا نوبت به بنتلی رسیده که نسخه ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۰۴:۰۵    
به گفته یک کارشناس تغذیه، برای مقابله با ویروس کرونا باید از خوردن غذاهای چرب و شور مانند انواع تنقلات شور، انواع کنسروها و شورها و انواع سوسیس و کالباس به دلیل تحریک سیستم ایمنی خودداری شود.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۰۲:۱۱    
یک پزشک فوق تخصص بیماری های عفونی گفت: در بیماری ایدز بعد از اینکه یک تا 2 هفته از دوران بیماری افراد گذشت، بیماری وارد یک فاز نهفته ای می شود که ممکن است 10 تا 15 سال مریض هیچ علامتی نداشته باشد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۰۱:۰۵    
یک مشاور تغذیه گفت: خوابیدن بلافاصله پس از خوردن سحری باعث هضم نامناسب و مشکل در دستگاه گوارش می شود.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۰۰:۱۱    
مدیر نظارت و ارزیابی مواد و فرآورده های دارویی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بیماران نباید تغییر مصرف یا زمان دارو را بدون مشورت پزشک را انجام دهند
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۶:۳۲    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: در سال گذشته از فعالیت 29 تور گردشگری غیرمجاز در سطح استان جلوگیری شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۴:۵۰    
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کارنامه نتایج اولیه و زمان انتخاب رشته های تحصیلی آزمون ورودی مقطع دکتری Ph.D (نیمه متمرکز) سال 1400 امروز یکشنبه 29 فروردین منتشر شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۳:۳۵    
نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: با راه اندازی کارخانه سنگ آهن معدن تنگ زاغ حاجی آباد از خام فروشی جلوگیری می شود.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۳:۳۵    
جانشین فرمانده استان با بیان اینکه رعایت حرمت ماه مبارک رمضان وظیفه دینی همه افراد جامعه است گفت : روزه خواری در ملاء عام جرم و مجازات برای آن تعریف شده و پلیس با این هنجارشکنان قطعا برخورد قانونی ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۳:۳۵    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های استان در رشته خوشنویسی، ثبت رسمی قزوین به عنوان پایتخت این هنر، پیگیری می شود
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۳:۳۲    
رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: مقرر است یک مقام قضایی و یک وکیل با حضور مستمر در شهرک صنعتی نسبت به بررسی مسایل و حل و فصل مشکلات تولید کنندگان ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۳:۳۲    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: به علت تعطیلی بازار، نبود تقاضا برای خرید مصنوعات طلا و سکه و کنترل نرخ ارز، شاهد آرامش در بازار طلا و سکه هستیم؛ نرخ ارز کاهش اندکی داشت.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۳:۲۶    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: فرآوری انواع گوشت تولید شده در استان ارزش افزوده قابل توجهی را به دنبال دارد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۳:۲۰    
استاندار لرستان گفت: 29 فروردین یادآور شجاعت، رشادت، جانفشانی دلیرمردان ارتش ایران زمین است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۳:۲۰    
مدیرکل استاندارد لرستان گفت: در راستای نظارت بر اجناس مصرفی و کالاهای اساسی در این استان طرح سالم سازی در سطح بازار لرستان اجرا می شود.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۳:۲۰    
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان ارتشی خودکفا در عرصه نظامی با خوداتکایی و خودباوری جانانه از انقلاب اسلامی و دستاورهای آن دفاع می کند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۳:۲۰    
شهردار سمنان گفت: در این دوره مدیریت شهری، سمنان شاخص های لازم برای کسب نشان ملی در حوزه ورزش همگانی، دوچرخه سواری و آمادگی جسمانی را کسب کرد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۳:۲۰    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی تغییر الگوی کشت، استفاده از شبکه های نوین آبیاری و توسعه کشت گلخانه ای را بهترین شیوه برای مدیریت منابع آبی ذکر کرد و گفت ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۳:۲۰    
معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: طرح ضیافت الهی با توجه به رنگ بندی شهرستانها با توجه به شرایط کرونا و با تمکین از ستاد ملی کرونا و با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۳:۲۰    
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: روند افزایشی ابتلا به کرونا در استان خراسان رضوی در بخش های بستری و سرپایی و همچنین فوتی ها همچنان ادامه دارد و لازم است که شهروندان بیش از پیش نسبت به ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۳:۱۷    
کوچ بهاره پرندگان از سرزمین های گرم آفریقایی به هرمزگان آغاز شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۳:۰۵    
رئیس بیمارستان ابن سینا نورآباد گفت: بخش جدید بستری بیماران کرونایی در نورآباد راه اندازی شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۳:۰۵    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران، سهم استان از درآمدهای عمومی کشور را 1.5 درصد دانست.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۳:۰۲    
پیکر بازیکن، کاپیتان و سرمربی پیشین تیم فوتبال نساجی مازندران در خانه ابدی آرام گرفت.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۳:۰۲    
رئیس سازمان صمت مازندران تاکید کرد از ابتدای هفته گذشته تا دیروز 277 واحد صنفی به دلیل عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی در استان تعطیل شدند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۳:۰۲    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از مرگ 20 بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد تمرکز فاز اول واکسیناسیون بر گروه های پرخطر است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۱:۱۷    
با تصویب هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، دامنه نوسان قیمت سهام شرکت ها از ابتدا تا پایان اردیبهشت ماه مثبت6 و منفی3 درصد می شود.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۹:۱۱    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: محدودیت ها تا پایان هفته ادامه دارد و پنج شنبه برای ادامه پیدا کردن آن تصمیم گیری می شود.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۸:۲۰    
قهرمان اسبق کشتی آزاد جهان و آسیا امروز بعد از مدتی تحمل بیماری درگذشت.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۸:۱۷    
آژانس بین المللی انرژی اتمی از آغاز غنی سازی 60 درصدی در نطنز توسط ایران خبر داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۷:۱۱    
هرچند این روزها شاسی بلندها در حال منقرض کردن سدان ها هستند اما بااین حال، خودروسازان لوکس هنوز هم به حمایت از سدان های خود ادامه می دهند ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۶:۱۱    
یک متخصص طب سنتی روش هایی را برای کاهش عطش و حرارت بدن در طول روز به روزه داران توصیه کرد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۵:۰۵    
دانشیار دانشگاه علوم پزشکی ایران، بر ضرورت معاینه و چک فشار چشم در افراد بالای 40 سال برای پیشگیری از عوارض بیماری آب سیاه تاکید کرد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۳:۱۱    
قدرت سرایت ویروس جهش یافته که گفته می شود از نوع انگلیسی است، به شدت افزایش یافته و این بار به سراغ کوچک ترها می رود.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۲:۰۵    
محققان تورنتو کانادا دریافتند، سالمندانی که کارهای منزل را انجام می دهند مغز بزرگ تری دارند و این مورد، معیار اصلی برای سلامت شناختی خوب است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۰:۱۱    
محققان دریافتند کسانی که به ویروس کرونا مبتلا شده و سپس سکته مغزی کرده اند تقریباً سه برابر بیشتر از کسانی که فقط سکته مغزی کرده اند جان می بازند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۲۳:۲۰    
تحقیقات نشان داده است نوشیدن قهوه به صورت متعادل می تواند انرژی در دسترس بدن را افزایش دهد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۲۳:۰۵    
حوزه پزشکی به کمک سلول های بنیادی، متحول شده و بسیاری از بیماری های شکست ناپذیر با تکیه بر فناوری های پیشرفته درمان می شوند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۲۲:۰۵    
مسئولان برگزاری جایزه ادبی فولیو مبلغ 30 هزار پوند جایزه برنده سال 2020 را به کلاهبردارانی پرداخت کردند که خود را والریا لوئیزلی ، نویسنده مکزیکی جا زده بودند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۲۱:۰۵    
مهاجم ایرانی زنیت پیش از دیدار با کراسنودار گفت: اشتباه جزئی از فوتبال است ولی مهمترین چیز رسیدن به نتیجه مطلوب است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۲۰:۵۰    
الریان قطر در هر دو دوره قبلی هم گروهی با پرسپولیس در آسیا نتوانسته از مرحله گروهی عبور کند و برعکس نماینده ایران در هر دو مرتبه موفق به صعود شده است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۲۰:۴۷    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: نمودار موارد ابتلا و بستری روزانه به علت کووید 19 در کشور همچنان شیب تند صعودی دارد و همه استان ها با افزایش جدی بیماران بستری و موارد سرپایی مواجه هستند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۲۰:۲۶    
معاون دبیر کل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا که در مذاکرات وین حضور دارد گفت: پیشرفت در مذاکرات کنونی در وین اتریش میان ایران و گروه 4+1 به آسانی بدست نیامده است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۲۰:۲۰    
در کرمانشاه نام ماه رمضان با نام آشی قدیمی و بسیار معروف گره خورده است، آشی که آوازه اش در تمام ایران پیچیده و همه آن را به خوبی می شناسند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۲۰:۱۱    
فوق تخصص گوارش و کبد با اشاره به باید و نبایدهای غذایی در روزه داری یادآور شد: روزه داری عامل زخم معده نیست، اگر الان دچار زخم معده فعال هستید می توانید روزه نگیرید ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۹:۵۰    
رییس جمهور در نشست با فعالان امور زنان و خانواده گفت: استفاده از زنان در عرصه های مدیریتی همواره مورد تاکید این دولت بوده است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۹:۳۲    
علیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی ایران با بیان اینکه گل مهدی طارمی به چلسی او را یاد گل خودش به این تیم انداخته است، به شوخی بازیکنان برایتون اشاره کرد و گفت: طارمی دیر به فوتبال اروپا آمد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۹:۱۷    
مدیرکل هماهنگی امور مقابله و رصد جریان مالی قاچاق ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه مسئولان درباره قاچاق جوجه آدرس غلط می دهند ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۹:۰۵    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: احزاب باید در انتخابات سهمیه روشن داشته باشند و پس از انتخابات هم نسبت به عملکرد نمایندگان حزبی خود پاسخگو و مسئولیت پذیر باشند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۸:۵۰    
مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور گفت: کل تردد ثبت شده در شبانه روز گذشته در جاده ها بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد 2299 دستگاه ترددشمار فعال در جاده ها، نسبت به روز قبل 11 ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۸:۴۱    
لگیمات یک نوع شیرینی عربی است که در بوشهر هم پخته می شود. شیرینی ای که شبیه به بامیه است و می شود با انواع و اقسام شکلات و پودر قند و .. آن را تزیین و هیجان انگیز کرد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۸:۳۵    
پوشاندن یا تغییر در ارقام پلاک از جمله اقدامات مجرمانه ایست که چندسالی است برخی از رانندگان برای ورود به محدوده طرح های ترافیکی دست به انجام آن می زنند ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۸:۲۰    
سخنگوی دفتر سیاسی طالبان تاکید کرد، اینکه رئیس جمهوری آمریکا زمان عقب نشینی کامل نیروهای کشورش از افغانستان را که بر اساس توافق دوحه درمورد آن اتفاق نظر حاصل شده بود، تغییر داده است ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۸:۲۰    
در راستای تسریع و بهبود غربالگری مبتلایان به ویروس کووید 19 و از میان برداشتن مشکلات و محدودیت های نمونه گیری ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۸:۱۷    
آیا تا به حال در مورد دشت فادیا شنیده اید؟ آیا می دانید دلیل نامگذاری دشت فادیا چیست؟ آیا می دانید مردم دشت فادیا در قدیم به چه کاری مشغول بوده اند ..جواب همه ی این سوال ها در این مقاله داده شده است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۸:۰۵    
پلیس فتا نسبت به کلاهبرداری از شهروندان در پوشش ارسال پیامک هایی تحت عنوان بسته معیشتی ماه مبارک رمضان هشدار داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۸:۰۵    
معاون وزیر امور خارجه با بیان اینکه به نظر می رسد تفاهم جدیدی در حال شکل گرفتن است، گفت: مذاکرات الان به مرحله ای رسیده که طرف ها می توانند روی یک متن مشترک شروع به کار کنند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۷:۵۶    
نیکولاس لطیفی راننده ایرانی الاصل کانادایی در جریان تمرین فرمول یک از مسیر خارج شد و تصادف کرد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۷:۴۷    
معاون نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ از برخورد پلیس با یک دورهمی 100 نفره در کافه ای واقع در شرق تهران خبر داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۷:۳۵    
دیوار و کرکره پایین کشیده شده، یکی در میان، کنار هم، تصویر جدید خیابان های اصلی در هفته دوم اعمال محدودیت های جدید در پایتخت است ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۷:۳۵    
نشست مشترک معاونان و وزیران خارجه ایران و 1+4 پس از یک ساعت و نیم پایان یافت.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۷:۲۰    
پس از حدود سه سال، پاداش قهرمانی تیم ملی فوتسال زنان ایران بالاخره با کسر مالیات پرداخت شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۷:۰۵    
محققان می گویند از هر 10هزار تولد، یک نوزاد با نوعی نقص کروموزمی به نام سندرم پیررابین متولد می شود. فک پایین چنین نوزادی رشدنکرده و شکاف کام نرم هم دارند که تنفس را برایشان مشکل می کند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۷:۰۲    
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از عزل معاون بهداشت این دانشکده و چند مسئول دیگر خبر داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۶:۵۰    
بنا به گفته یک منبع نظامی، عربستان و یونان در آستانه امضای توافقی نظامی برای حفاظت از تأسیسات نفتی سعودی هستند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۶:۳۵    
شیخ محسن قرائتی را همه می شناسیم، روحانی جاافتاده ای که از دهه60 جلوی تخته سیاه ساده ای می نشیند و درس هایی از قرآن را برای مخاطبان صحنه و دوربین های تلویزیونی شرح می دهد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۶:۳۲    
مدیرکل انتقال خون آذربایجان غربی گفت: محدودیت تردد شبانه برای اهداکنندگان خون در ماه رمضان لغو شده است تا اهداکنندگان پس از افطار نیز بتوانند برای مراجعه به مراکز اهدای خون اقدام کنند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۶:۲۰    
کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به 5 نکته قابل تامل در دور دوم لیگ قهرمانان آسیا 2021 پرداخت.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۶:۰۵    
ایوب، بزرگ ترین غار آذرین ایران با دهانه بزرگ و دیدنی اش که نمونه اش را هیج جای دیگری نمی توان یافت در حالی به عنوان یکی از جاذبه های طبیعی استان کرمان شناخته می شود که حفظ آن نیازمند توجه و ایجاد ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۵:۳۵    
عرفان متعبد اظهار داشت: برنامه های آسفالت شهر کرمانشاه را با اولویت مناطق کم برخوردار اعلام کرد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۵:۳۵    
این روزها حضور روحانیون بر تصویر تلویزیون، خصوصا در ایام مناسبت های مذهبی، امری مرسوم و عادی تلقی می شود اما اگر به نیم قرن قبل بازگردیم، چنین اتفاقی از قضا کاملا خلاف عادت به حساب می آمد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۵:۳۵    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان گفت: طی دو سال گذشته 295 کیلومتر راه روستایی در استان احداث شده و برای اجرای این پروژه ها بالغ بر دو هزار و 180 میلیارد ریال هزینه شده است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۵:۳۲    
بازار دارو با توجه به تحریم هایی که در سال های اخیر تشدید شده، بازار نابسامانی است. بسیاری از داروهایی که صرفا وارداتی بوده اند، به همین دلیل از دسترس بیماران خارج شده اند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۵:۳۲    
به منظور اصلاح و بهینه سازی حجم وسیعی از شبکه و تاسیسات توزیع برق، 24 رزمایش خدمت متعالی در نقاط مختلف استان سمنان برگزار شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۵:۲۶    
ایران هرگونه تقسیم تحریم ها به قابل رفع، قابل مذاکره و یا غیرقابل رفع را نمی پذیرد و معتقد است تمام تحریم ها باید یک جا لغو شوند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۵:۲۶    
سه طایفه بزرگ از شهرستان های سیریک و بشاگرد بعد از 75 سال نزاع با وساطت دستگاه قضایی هرمزگان در ویژه برنامه تلویزیونی مثل ماه شبکه سه سیما صلح و سازش کردند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۵:۲۰    
شاخص کل بورس با 9 هزار واحد افت به عدد یک میلیون و 233 هزارواحد رسید.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۵:۱۷    
‹‹کاکولی›› نان محلی ویژه استان چهار محال و بختیاری می باشدو بسیار خوشمزه و مورد علاقه اکثر اهالی این استان می باشد ، که از ترکیب آرد گندم،شکر،روغن مایع،تخم مرغ،کشمش،گردو خرد شده،کنجد،سیاه دانه ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۵:۱۷    
رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: تعداد داوطلبان ثبت نام شده برای عضویت در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستایی و عشایری این استان نسبت به دوره پنجم 9 درصد افزایش داشته است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۵:۱۷    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین گفت: 40 میلیارد تومان اعتبار برای تسریع در انتقال آب از سد طالقان به شهرستان آبیک اختصاص یافت.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۵:۰۵    
این روزها و در هوای گرم و شرجی اهواز، با اندک نسیمی که می وزد موجی از ریزگردها به پا می خیزد و آسمان آبی این شهر را تار و پرگرد و خاک می کند و راه نفس کشیدن و دیدن را می بندد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۴:۴۱    
بررسی جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صمت حاکی از افزایش 40 تا 113 درصدی برنج، گوشت و شکر در اسفندماه سال 1399 نسبت به ماه مشابه سال 1398 است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۴:۳۵    
بعد از علی ارجنگی که با همه جور مار سمی و غیرسمی سروکار دارد و لقب سلطان مارهای ایران را یدک می کشد، حالا یک نفر دیگر هم در روستای فیروزه شهرستان روانسرکرمانشاه پیدا شده که زندگی اش شباهت زیادی به ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۴:۳۵    
رایانش ابری (Cloud Computing) از اصطلاحات فناورانه ای است که این روزها زیاد به گوش می رسد؛ رایانش ابری به این معناست که منبع یک نرم افزار ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۴:۲۰    
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از تکمیل 400 هکتار جنگل کاری در باغستان تا پایان اردیبشهت خبر داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۴:۲۰    
بنابر اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور طی 24 ساعت گذشته 21هزار و 312 بیمار جدید کووید 19 شناسایی شدند و متاسفانه 319 تن نیز جان باختند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۴:۲۰    
شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در بعد ازظهر یک روز گرم تابستانی مشغول رانندگی باشید و زاویه تابش آفتاب طوری باشد که نتوانید با آفتابگیر خودرو مانع آن شوید.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۴:۱۷    
رضا کریمی عامل این خرابکاری توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی شده؛ او قبل از حادثه به خارج از کشور گریخته است ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۴:۰۵    
معاون وزیر خارجه گفت: امروز یک جلسه دیگر کمیسیون مشترک را برگزار می کنیم که بتوانیم آخرین وضعیت را مرور کرده و گزارش کار کارگروه ها را بشنویم و درباره نحوه ادامه کار و سرعت آن و مسائلی که باید حل و ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۴:۰۵    
در آستانه برگزاری سی وچهارمین جشن گلریزان ستاد دیه کشور ویژه ی کمک به آزادی زندانیان نیازمند، رهبر انقلاب اسلامی، مبلغ 500 میلیون تومان به این امر خداپسندانه اختصاص دادند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۳:۵۰    
در حال حاضر متوسط سرعت دانلود اینترنت موبایل در ایران 26.38 مگابیت برثانیه است که رتبه ایران را به 83 از میان 140 کشور می رساند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۳:۳۵    
کنفدراسیون فوتبال آسیا برای زیباترین گل هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا نظرسنجی گذاشت و کاپیتان سرخ ها نفر اول این نظرسنجی شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۳:۳۵    
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بر اساس نرخ اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران 10 میلیون و 660 هزار تومان است.
  • ۱