جمعه ۱۰ فروردینساعت ۰۲:۰۹Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام نیوز 9 مرداد 1397 - jamnews.ir

جام نیوز 29 اسفند 1393 جام نیوز 29 اسفند 1394 جام نیوز 30 اسفند 1395 جام نیوز 27 آذر 1396 جام نیوز 31 اردیبهشت 1397 جام نیوز 31 خرداد 1397 جام نیوز 31 تیر 1397 جام نیوز 31 شهریور 1397 جام نیوز 30 مهر 1397 جام نیوز 30 آبان 1397 جام نیوز 30 آذر 1397 جام نیوز 30 دی 1397 جام نیوز 30 بهمن 1397 جام نیوز 29 اسفند 1397 جام نیوز 1 مرداد 1397 جام نیوز 2 مرداد 1397 جام نیوز 3 مرداد 1397 جام نیوز 4 مرداد 1397 جام نیوز 5 مرداد 1397 جام نیوز 6 مرداد 1397 جام نیوز 7 مرداد 1397 جام نیوز 8 مرداد 1397 جام نیوز 9 مرداد 1397 جام نیوز 10 مرداد 1397 جام نیوز 11 مرداد 1397 جام نیوز 12 مرداد 1397 جام نیوز 13 مرداد 1397 جام نیوز 14 مرداد 1397 جام نیوز 15 مرداد 1397 جام نیوز 16 مرداد 1397 جام نیوز 17 مرداد 1397 جام نیوز 18 مرداد 1397 جام نیوز 19 مرداد 1397 جام نیوز 20 مرداد 1397 جام نیوز 21 مرداد 1397 جام نیوز 22 مرداد 1397 جام نیوز 23 مرداد 1397 جام نیوز 24 مرداد 1397 جام نیوز 25 مرداد 1397 جام نیوز 26 مرداد 1397 جام نیوز 27 مرداد 1397 جام نیوز 28 مرداد 1397 جام نیوز 29 مرداد 1397 جام نیوز 30 مرداد 1397 جام نیوز 31 مرداد 1397 
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۱:۱۹    
با آغاز سیزدهمین مرحله طرح رعد نیروی انتظامی، تعداد 479 مالخر دستگیر شدند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۲:۵۴    
آرتروز/ اُستئوآرتریت یا ورم مفاصل بیماری شایعی است که درد،سفتی و تورم از علائم آن است که به گفته متخصصان رعایت یک رژیم غذایی خاص در کاهش آن مؤثر است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۱:۵۳    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی معتقد است هات گرام و تلگرام طلایی پیام رسان داخلی نیستند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۳۱    
برای جدایی علیرضا بیرانوند همه چیز آماده است جز خودِ پرسپولیس.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۸:۱۲    
پس از چالش های ماجرای تهیه آلبوم جنین و سونوگرافی های سه بعدی، به رغم تمام تبعاتی که برای مادر و جنین دارد ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۵:۳۳    
کسانی که دارو برای فشار خون بالا یا دیابت مصرف می کنند باید از مصرف زنجبیل بپرهیزند زیرا زنجبیل تداخل دارویی ایجاد می کند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۵:۱۸    
انسان ها تنها گونه از موجودات زنده هستند که از روی احساس گریه می کنند، اما دانشمندان هنوز نمی دانند عمل فیزیکی گریه کردن دقیقا چطور به احساسات ما ارتباط پیدا می کند و چرا وقتی غمگین یا حتی خوشحال ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۵:۱۳    
در مطلب زیر می خواهیم ببنیم در یک رژیم غذایی بدون لبنیات، دقیقا چه اتفاقی برای بدن می افتد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۳۲    
تصور کنید فردی سر تا پا صورتی به تن کند. نه تنها لباس و اکسسوری، بلکه رنگ موهایش هم صورتی باشد. آیا این تیپ به نظر شما جذابیت دارد؟ اصلا باورتان می شود که یکی همه زندگی اش به یک رنگ باشد؟!
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۲۲    
با پایان یافتن مهلت بانک مرکزی برای بانک ها به منظور تعیین تکلیف حساب های بدون هویت، به زودی تمامی این حساب ها در صورت عدم رسیدگی، مسدود و غیرفعال خواهند شد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۱۲    
دبیرکل بیمه های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بابیان اینکه 77درصد مستمری بگیران تامین اجتماعی زیر خط فقر هستند گفت ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۰۱    
اسامی نفرات برتر کنکور سراسری اعلام شد. بر این اساس پسرها گوی سبقت را از دخترها ربودند، همچنین تهرانی ها در برترین های علوم تجربی جایی ندارند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۳۰    
در پی اعلام آمادگی همایون شجریان برای برگزاری کنسرت رایگان خیابانی، سیروان خسروی نیز برای اجرای چنین کنسرتی اعلام آمادگی کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۲۵    
محققان سیستم هوش مصنوعی ابداع کرده اند که با توجه به حرکت چشمان می تواند برخی ویژگی های شخصیتی افراد را شناسایی کند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۱۰    
یک خانواده پر مصرف، 4 تا 5 برابر یارانه نقدی دریافتی یک خانوار کم مصرف یارانه پنهان دریافت می کند. همین یارانه پنهان انرژی است که موجب افزایش برق پرمصرف ها و خاموشی می شود.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۱۰    
وزیر امور خارجه با حضور در حرم مطهر رضوی و دیدار با تولیت آستان قدس، دو نسخه قرآن خطی تاریخی متعلق به قرن 8 و 11 هجری قمری را که از آلمان به ایران بازگردانده شده است، به موزه آستان قدس اهداء کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۱۴    
سوال این است: غذایی به زمین می افتد، آن را برمی دارید و می خورید. خب، بعدش برای بدن تان چه اتفاقی می افتد؟
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۵۷    
علی علیپور با 9 پله صعود در جایگاه 38 برترین مهاجمان جهان قرار گرفت.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۴۱    
باشگاه پرسپولیس به دنبال ادامه همکاری با ستاره عراقی خود است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۰:۲۹    
'سازمان پزشکان بدون مرز' اعلام کرد: سلاح های جدید نظامیان رژیم صهیونیستی استخوان معترضان فلسطینی در نوار غزه را به پودر تبدیل می کند و ما پذیرای شمار زیادی زخمی هستیم که استخوان هایشان از بین رفته ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۰:۲۴    
حکام عرب جایگاهی میان مسلمانان ندارند زیرا نه تنها به آموزه های اسلامی عمل نمی کنند بلکه برای حفظ تاج و تخت حاضرند کل میهن خود را به غربی ها رشوه دهند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۰:۲۴    
گزارش های رسانه ای حاکی است در ادامه تلاش عربستان برای دخالت در امور داخلی عراق، ثامر السبهان وزیر مشاور دولت این کشور به زودی برای انتقال پیام محمد بن سلمان به بغداد سفر می کند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۰:۱۹    
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، دلیل مخالفت دموکرات ها با برنامه مرزی را تمایل آنها به وقوع جنایات گسترده عنوان کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۰:۱۴    
دادگاهی وابسته به رژیم صهیونیستی، یک شاعره فلسطینی را به حبس محکوم کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۳:۵۸    
استاد دانشگاه MIT می گوید که اسرائیل فراتر و گسترده تر از آنچیزی که روس ها ممکن است انجام داده باشند، در انتخابات آمریکا دخالت کرده است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۳:۵۳    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه در واکنش به تحریم های جدید اتحادیه اروپا علیه 6 شرکت روسی فعال در شبه جزیره کریمه تأکید کرد که این تحریم ها نتیجه سیاست های خرابکارانه ای است که صرفا شهروندان کریمه را هدف ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۳:۴۸    
سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه گفت که به هیچ وجه زبان تهدید آمریکا در خصوص پرونده کشیش مسیحی اهل این کشور را نخواهیم پذیرفت.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۳:۴۳    
منابع یمنی از شلیک یک فروند موشک بالستیک زلزال2 به سمت محل تجمع شبه نظامیان ائتلاف سعودی در تعز واقع در غرب این کشور خبر دادند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۳:۳۸    
اظهارات قاسم سلیمانی، پرنفوذترین چهره عملیاتی در خاورمیانه که اخیرا آمریکا را به جنگ تهدید کرده، صرفا تهدید به رویارویی مستقیم نظامی نیست...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۳:۳۸    
واتیکان روز سه شنبه با انتقاد از قانون یهودی سازی اسرائیل موسوم به 'کشور یهود' ، آن را برخلاف منشور سازمان ملل متحد و تبعیض در قبال مسیحیان و مسلمانان خواند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۳:۳۳    
بشار جعفری تأکید کرد حضور نیرو های آمریکایی و متحدانش در سوریه غیرقانونی است و آن ها باید هر چه سریع تر خاک این کشور را ترک کنند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۲:۵۷    
آمریکا قابل اعتماد نیست، وقتی این کشور با قلدری و به صورت یک طرفه از برجام خارج می شود چه طور می توانما اعتماد کرد ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۲:۵۷    
یکی از کشورهایی که محل کشاکش و رایزنی برای همسویی می باشد کشور هندوستان است که با سیاست های واقع گرای اقتصادی در سه دهه اخیر، شاهد رشد اقتصادی بالا و تطور در اوضاع اقتصادی خود است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۲:۲۲    
رئیس سازمان حج و زیارت درباره چگونگی انجام پروازهای حجاج از کشورمان به مدینه و جده گفت: شرایط پروازها نیز نسبت به سال گذشته بهتر است. میانگین تاخیر پروازها کمتر از20 دقیقه است ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۲:۱۷    
نخستین سیاست از سیاست های امنیتی امیرالمؤمنان(ع)، تبدیل کردن دشمن به دوست بود زیرا کسی که دشمن خود را اصلاح کند، عدد دوستانش را زیاد کرده است ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۲:۰۷    
تیم فوتبال برایتون انگلیس در دیداری که برای اولین بار از بازیکن ایرانی اش استفاده کرد، مقابل تیم تحت هدایت پاتریک ویه را پیروزی شد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۲:۰۷    
شأن نزول آیه 243 سوره مبارکه بقره: در یکی از شهرهای شام که حدود هفتاد هزار خانوار جمعیّت داشت، بیماری طاعون پیدا شد، در این میان عده ای از مردم که توانایی و امکانات کوچ داشتند ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۱:۵۶    
سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا از ژست رئیس جمهور آمریکا برای گفت وگوی بدون پیش شرط با ایران عقب نشینی کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۱:۵۱    
نسبت دین و علوم انسانی و علوم انسانی اسلامی، نسبت علوم انسانی با سایر لایه های فرهنگی و توانایی تحلیل، نقد ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۱:۳۱    
وکیل مدافع شهرام جزایری گفت که موکلش روز گذشته (دوشنبه) از استان آذربایجان غربی به تهران منتقل شده است تا ادامه رسیدگی به پرونده او در پایتخت انجام شود.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۱:۳۱    
در پی شکست پروژه تبلیغ عقاید وهابیت از طریق شبکه های ماهواره ای به اصطلاح دینی، آل سعود از شیوه ای جدید برای حمله به شیعه و تبلیغ وهابیت روی آورده است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۱:۳۱    
دولت ژاپن اعلام کرد در سه ماه گذشته 57 هزار تن به دلیل مشکلات ناشی از افزایش دما و گرمای بی سابقه هوا در این کشور راهی بیمارستان ها و مراکز درمانی شده اند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۱:۳۱    
دو روز پس از زلزله 6.4 ریشتری اندونزی که باعث گرفتار شدن بیش از 600 کوهنورد در کوهستان شده بود، امروز شش نفر آخری که در کوه آتشفشانی جزیره لومبوک گرفتار شده بودند، نجات یافتند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۱:۳۱    
فرمانده انتظامی شاهرود از دستگیری دو خواهر به جرم سرقت از بانوان دیگر خبرداد و گفت: این دو خواهد که بومی منطقه نیز نیستند به 38 فقره سرقت از بانوان به شیوه کیف بازکنی اعتراف کردند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۱:۳۱    
هافبک جدید آلمانی نخستین تمرین خود را با شاگردان شفر پشت سر گذاشت.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۱:۲۶    
حدود 15 تن از استانداران تغییر خواهند کرد که به معاون سیاسی وزارت کشور ماموریت داده شده تا نیروها و افراد باتجربه از مجموعه وزارت کشور با اولویت معاونان فعلی استانداران جهت تصدی گری پس استاندار معرفی ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۱:۲۶    
هافبک دفاعی استقلال با وجود سرماخوردگی شدید امروز در تمرین تیمش شرکت کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۱:۲۶    
اسماعیل شهید دوم خانواده خوش سیر بود و برادر دیگرش ابراهیم در عملیات کربلای 5 به شهادت رسیده بود. اسماعیل چند روز بعد از عید قربان سال 67 به معراج رفت و جزو آخرین قربانیان تخریب لشکر 10 سیدالشهدا (ع) ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۱:۲۶    
عصر روز چهارشنبه 10 آبان سال 96 مرگ مشکوک مرد جوانی در یکی از بیمارستان های تهران به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۱:۲۱    
یک دانشجوی تازه مسلمان در سوماترای شمالی، یکی از استان های اندونزی، به سبب گرویدن به دین اسلام کمک هزینه تحصیلی اش را از دست داد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۱:۲۱    
حالا خیلی ها منتظر هستند تا ببینند تکلیف فسخ قرارداد تیام با استقلال به کجا می رسد. تیام به استقلالی ها پیام داده انسان خوبی است، چون حاضر شده 200 هزار دلار بدهد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۱:۲۱    
فرمانده انتظامی پایتخت گفت: با همکاری مقام قضایی تا به امروز 35 نفر در خصوص 7 پرونده بزرگ سکه، ارز و خودرو بازداشت شده اند؛ پنج نفر به زندان معرفی شده و تعداد زیادی دلال نیز به پلیس احضار شده اند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۱:۲۱    
مطالعات گسترده نشان می دهد به دلیل گرایش کمتر بانوان به رفتار های پر خطر و توجه بیشتر به داشتن زندگی سالم، خون اهدایی توسط بانوان از سالم ترین منابع خونی به شمار می روند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۱:۲۱    
سرهنگ کاظمی گفت: یکی از شگرد های کلاهبرداری از کاربران در فضای مجازی مشاوره های افراد رمال در جهت کسب منافع مالی است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۱:۲۱    
چندی قبل دختر نوجوانی پشت پنجره اتاقش ایستاده بود که ناگهان وحشت زده شروع به سر و صدا کرد و به سراغ مدیر ساختمان رفت و از او خواست به حیاط خانه برود و پسر جوانی را که در حال آزار یک پسر بچه است تحویل ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۱:۲۱    
زن جوان برای شکایت از فرد ناشناسی که با هک کردن تلفن همراهش زندگی مشترک وی را تا یک قدمی طلاق پیش برده بود به اداره پلیس رفت اما وقتی فرد مزاحم را دید از تعجب شوکه شد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۱:۲۱    
فردی که به صورت اینترنتی از حساب یکی از شهروندان سرقت کرده بود در عملیات مأموران پلیس فتای شهرستان خمینی شهر دستگیر شد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۱:۲۱    
بسیاری از چای های محبوب لیمویی یا همان آیس تی که با علاقه میخرید، در هر بطری در حدود 32 گرم قند دارند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۱:۲۱    
دولت چین برای سهولت در تردد و رفت و آمد زائران حج این کشور تسهیلات ویژه راهنمایی و موقعیت سنجی جی پی اس در نظر گرفته است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۱:۲۱    
همه ما به دنبال موهای زیبا تر و درخشان تریم. موهم مثل تمام قسمت های بدن نیازمند مواد مغذی است تاسالم بماند و رشد کند.درواقع بسیاری ازعلت های ریزش موکمبود ویتامین های مختلف است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۱:۲۱    
شایعاتی که در مورد مهرام مدیری و احسان علیخانی، دو چهره سرشناس و محبوب صداوسیما در پرونده موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج مطرح شد، به موضوعی جدید برای اختلاف میان سلطنت طلب ها تبدیل شده است!
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۱:۲۱    
معاون اول قوه قضاییه گفت: در مورد پرونده برادر رئیس جمهور و برادر معاون اول، قوه قضاییه و قاضی ملاحظه نکرده که برادر رئیس جمهور است پرونده تشکیل داده و وقتی دیده اتهام متوجه اوست برای او قرار وثیقه ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۱:۲۱    
نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به حجم تقاضای خرید سکه در بازار به مردم توصیه کرد: برای جلوگیری از مشکلات احتمالی حتماً از واحدهای دارای جواز، سکه خریداری کنند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۱:۲۱    
رئیس کمیسیون ویژه برجام در ملجس نهم با بیان اینکه آمریکا قابل اعتماد نیست، گفت: آنها هرگاه متحمل فشاری می شوند عقب نشینی می کنند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۱:۲۱    
شبکه تلویزیونی صدای آمریکا نیز که هر هفته ساعتی از آنتن خود را به علی نژاد اختصاص داده و از حامیان وی نیز به شمار می رود هم در برنامه خود موضع گیری علینژاد علیه هنرمندان را تایید کرد تا اینگونه شمشیر ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۱:۲۱    
اولین وظیفه نیروی انتظامی این است که کشور را امن کند، نه امنیتی! عنایت ما باید به امن کردن کشور باشد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۱:۲۱    
بحث دشمن ستیزی و دشمن شناسی یکی از ارکان انقلابی گری است، کسی که ادعای انقلابی بودن داشته باشد، اما نتواند به اتاق فکر دشمن سرکشی کند و توان دشمن شناسی و دشمن ستیزی را نداشته باشد، محکوم به شکست است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۰:۰۴    
سرمربی سابق تیم های پاس و پرسپولیس به خبرورزشی گفت: ترکیه سکوی پرتاب بازیکنان ایرانی به لیگ های درجه اول اروپایی است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۰:۰۴    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با اشاره به افزایش قیمت این نوع گوشت به 56 هزارتومان، تصریح کرد: خواستار برخورد جدی مسئولان با قاچاق دام هستیم.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۰:۰۴    
تحقیق جدید نشان می دهد افراد میانسال که در زمان بلندشدن دچار سرگیجه و تاری دید می شوند باید بیشتر نگران ابتلا به زوال عقل در سنین بالاتر باشند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۵۴    
مدیرکل بهداشت و مدیریت سازمان دامپزشکی کشور گفت: امکان انتقال بیماری تب کریمه کنگو به افراد به دلیل مصرف گوشت قرمز در ایران وجود ندارد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۴۹    
روح انسان پس از مرگ و انقطاع از بدن مادی به عالم بالاتر (برزخ) عروج می کند و تا روز قیامت و رستاخیز برپا نشده در عالم برزخ است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۴۴    
گزارش های رسانه ای حاکیست که به نظر می رسد کره شمالی، علیرغم گرم شدن روابط با دولت ترامپ، درحال ساختن موشک های بالستیک جدیدی باشد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۳۸    
اگر امام جماعتی در مسجد فقط نماز بخواند و با مردم ارتباط نداشته باشد، من این امام جماعت را قبول ندارم و اگر او به مسجد نیاید بهتر است ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۳۳    
فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: طی اجرای سیزدهمین مرحله از طرح رعد، 479 سارق و مال خر و 287 خرده فروش موادمخدر و 28 قاچاقچی دستگیر شدند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۳۳    
200 تن آرد قاچاق در گذرگاه مرزی چذابه و محموله های قاچاق 3 میلیارد ریالی در بهبهان کشف شد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۳۳    
رئیس اداره پناهگاه حیات وحش قمیشلو از دستگیری دو متخلف شکار و صید در پناهگاه حیات وحش قمیشلو خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۳۳    
جانشین مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: تصادف مرگبار پراید و کامیونت در بزرگراه همت جان راننده پراید را گرفت.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۳۳    
مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: انواع قرص و مکمل چاقی قاچاق در اصفهان کشف و جمع آوری شد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۲۸    
مهدی شریفی گفت: از حضور در ترافیک خط حمله پرسپولیس لذت می برم.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۲۳    
سفیر روسیه در سرزمین های اشغالی می گوید که درخواست های بنیامین نتانیاهو دایر بر اینکه نیروهای ایرانی و متحدانش باید سوریه را ترک کنند غیرواقع بینانه است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۲۳    
کانال تلگرامی آمد نیوز که به انتشار اخبار دروغ شهرت دارد این بار برای تخریب علی علیزاده، کارشناس سابق بی بی سی فارسی، دست به دروغ بافی زد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۰۳    
مجری یکی از شبکه های ماهواره ای وابسته به آل سعود، در اقدامی سخیف و غیر حرفه ای، با انتشار فیلمی از ناآرامی های دی ماه سال گذشته، مدعی شد شب گذشته در قم ناآرامی هایی رخ داده است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۸:۵۹    
مدیرعامل استقلال گفته حاضرم کتک بخورم ولی تیم محبوبم برنده شود.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۸:۵۳    
ترامپ به جای تعریف یک استراتژی در رابطه با ایران، در واقع در حال بازی کردن با دم شیر است؛ او گمان می کند می شود با تهدیدهای توییتری، ایران را از سوریه بیرون راند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۸:۵۳    
در ماه سپتامبر گذشته پادشاه حمد بن عیسی آل خلیفه تحریم اسرائیل توسط کشورهای عربی را محکوم کرد و اعلام کرد که شهروندان این کشور می توانند از تل آویو دیدن کنند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۸:۴۸    
مردان برای جنگیدن با حقوق بالا به حدیده باز میگردند که ریاض با ریال عربستان سعودی این حقوق را میپردازد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۸:۴۳    
"ریاض و تل آویو این منطقه نفتی و غنی از طلا را به مانورهای هوایی و زمینی مشترک خود اختصاص خواهند داد."
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۸:۴۳    
هواداران استقلال در فضای مجازی به عادل حمله کرده و دوباره او را متهم به حمایت از پرسپولیس و البته شخص وزیر کردند.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۸:۳۲    
شفر خواهان به خدمت گرفتن دو بازیکن جدید شد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۸:۱۷    
حضرت آیت الله جوادی آملی: ما در راه مقابله با این دشمنان باید به یک جایی تکیه کنیم. ملتحد یعنی تکیه گاه، فرمود: ﴿وَ لَن تَجِدَ مِن دُونِهِ مُلْتَحَداً﴾، یک سنگرگاهی وجود دارد به نام خدا ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۸:۰۷    
به ادعای مدیران ترابوزان و رسانه های ترکیه کل قرارداد سیدمجید 342 هزار یورو (حدود 450 هزار دلار) است .
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۵۲    
تصاویری ویدئویی که روز شنبه با یک تلفن همراه گرفته شده است لحظه بازداشت یک هنرمند دیوارنگار ایتالیایی را در کرانه باختری رود اردن نشان می دهد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۴۲    
کار حضور امید ابراهیمی در الاهلی قبل از جام جهانی قبل از جام جهانی جور شده بود.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۳۷    
پلیس آمریکا در جستجوی مردی است که پمپ بنزینی را در شهر نیویورک به آتش کشید.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۳۲    
کارکنان یک شرکت اتوبوسرانی در ایتالیا مرخصی های استحقاقی خود را به همکاری هدیه کردند که فرزندی معلول دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۲۷    
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: با پیگیری های وزارت ورزش و جوانان و همکاری بانک مرکزی رفع مشکل تهیه ارز باشگاه ها در حال انجام است ...
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۲۷    
چند تن از کاربران نیز به طعنه برای همایون شجریان نوشته اند که ژن خوب واقعی اوست.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۰۱    
بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال که از کشور آلمان است از طریق مدیر برنامه های مهاجم سنگالی که این روزها از او شکایت شده با باشگاه استقلال قرارداد امضا کرده است.
جام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۶:۵۶    
از یک طرف اروپا و فرانسه مدعی اعطای حقوق برابر به زنان است و از طرفی فرانسه بتازگی آزار و اذیت خیابانی زنان را به عنوان جرم پذیرفته است.
  • ۱