جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۷:۱۵Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام نیوز 4 مرداد 1399 - jamnews.ir

جام نیوز 29 اسفند 1393 جام نیوز 29 اسفند 1394 جام نیوز 30 اسفند 1395 جام نیوز 27 آذر 1396 جام نیوز 29 اسفند 1397 جام نیوز 29 اسفند 1398 جام نیوز 31 فروردین 1399 جام نیوز 31 اردیبهشت 1399 جام نیوز 31 خرداد 1399 جام نیوز 31 تیر 1399 جام نیوز 31 شهریور 1399 جام نیوز 30 مهر 1399 جام نیوز 30 آبان 1399 جام نیوز 30 آذر 1399 جام نیوز 30 دی 1399 جام نیوز 30 بهمن 1399 جام نیوز 1 اسفند 1399 جام نیوز 1 مرداد 1399 جام نیوز 2 مرداد 1399 جام نیوز 3 مرداد 1399 جام نیوز 4 مرداد 1399 جام نیوز 5 مرداد 1399 جام نیوز 6 مرداد 1399 جام نیوز 7 مرداد 1399 جام نیوز 8 مرداد 1399 جام نیوز 9 مرداد 1399 جام نیوز 10 مرداد 1399 جام نیوز 11 مرداد 1399 جام نیوز 12 مرداد 1399 جام نیوز 13 مرداد 1399 جام نیوز 14 مرداد 1399 جام نیوز 15 مرداد 1399 جام نیوز 16 مرداد 1399 جام نیوز 17 مرداد 1399 جام نیوز 18 مرداد 1399 جام نیوز 19 مرداد 1399 جام نیوز 20 مرداد 1399 جام نیوز 21 مرداد 1399 جام نیوز 22 مرداد 1399 جام نیوز 23 مرداد 1399 جام نیوز 24 مرداد 1399 جام نیوز 25 مرداد 1399 جام نیوز 26 مرداد 1399 جام نیوز 27 مرداد 1399 جام نیوز 28 مرداد 1399 جام نیوز 29 مرداد 1399 جام نیوز 30 مرداد 1399 جام نیوز 31 مرداد 1399 
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۲۰:۲۷    
به گزارش جام نیوز ، معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران: به علت عدم کاهش آمار مبتلایان به ویروس کرونا و ادامه دار بودن این روند، به مدت یک هفته دیگر کلیه آرایشگاه های زنانه، سالن های زیبایی ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۴:۳۶    
شاخص بورس و اوراق بهادار در معاملات 6 مرداد 99 با اُفت بیش از 19 هزار واحدی روبرو شد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۰۸:۰۴    
پرسپولیس برای چهارمین بار قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران شد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۵:۰۹    
به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز ، کاریکاتور| مزاحمت جنگنده آمریکایی برای هواپیمایی ایرانی ماهان در آسمان سوریه فارس 2025
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۲:۰۰    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت:در حال حاضر 2 هزار و 200 میلیارد تومان به حساب بنیاد شهید واریز شده و تا روز آینده بخشی از پاداش بازنشستگی ایثارگران پرداخت خواهد شد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۱:۲۴    
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن با اشاره به این که 2.2 میلیون مستأجر نیازمند حمایت هستند،گفت: تا دیروز 659 هزار نفر از طریق پیامک برای دریافت این وام ثبت نام کرده اند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۰:۳۸    
باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه ای به فیفا از فدراسیون جهانی فوتبال خواست مطالبات مربیان سابق این باشگاه را از محل درآمدهای پرسپولیس نزد فیفا بپردازد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۰:۳۳    
تولید یک میلیون دستگاه انواع خودرو و تحویل به موقع به متقاضیان از برنامه های سال جاری خودروسازان است و آن طور که مهدی صادقی نیارکی ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۲۳:۵۳    
تیم فوتبال پرسپولیس توانست با پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان برای چهارمین بار متوالی قهرمان لیگ شود.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۲۳:۳۸    
مجیدی برای دومین هفته متوالی تیمش را از ترکیب 3 مدافع میانی خارج کرد تا کماکان اثری از سیستیمی که استراماچونی آن را در استقلال جا انداخت دیده نشود.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۲۳:۰۳    
شمار افرادی که در پیوند با جرایم تروریستی در اروپا زندانی شده اند، به بالاترین حد در دو دهه اخیر رسیده است.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۲۲:۰۷    
میلاد زکی پور،مدافع تیم استقلال تهران معتقد است داور در دیدار با نساجی باید بازهم برای آبی ها پنالتی می گرفت.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۲۱:۲۱    
به گزارش جام نیوز ، کاکایی، عضو هئیت علمی دانشگاه علم و صنعت ایران طی یادداشتی نوشت: زمانی که بعضی نهادها در مسئله مدیریت قرعه کشی خودرو شرکت می کنند متوجه نیستند که چه بلایی بر سر صنعت و بازار خودرو ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۲۱:۰۱    
قصه این است. کسی نظر مخالف برنمی تابد. وقتی از فردی انتقاد کنید، همه را جمع می بندد تا نه تنها از پاسخگویی مستقیم مقابل شما در برود، بلکه دیگرانی را هم مقابل تان بگذارد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۲۰:۳۰    
سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت: هدف ما حفظ اسکلت اصلی تیم برای فصل آینده است و ترابی و بشار را هم حفظ خواهیم کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۲۰:۳۰    
دادستان کل کشور در نامه ای به وزیر خامور خارجه، خواستار"پیگیری حقوقی و قضایی تعرض جنگنده های آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران" شد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۲۰:۲۵    
عبدالباری عطوان، تحلیل گر مشهور عرب و سردبیر روزنامه رای الیوم تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران بی شک به تعرض جنگنده های آمریکایی به هواپیمای مسافربری ماهان واکنش مناسب خواهد داد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۲۰:۲۰    
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی نوشت: انتقام خون حاج قاسم به قدری برای نیروهای اشغال گر سخت و شکننده خواهد بود که سرنوشت منطقه را تغییر می دهد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۲۰:۲۰    
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران دیداری با مقامات تونسی در خصوص آن چه " لزوم تمدید تحریم های تسلیحاتی شورای امنیت علیه ایران" عنوان شده، داشته است.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۹:۵۵    
نزدیک به یکصد تن از کارکنان بخش پزشکی در یمن به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند و شیوع این ویروس بحران در فقیرترین کشور جهان عرب را عمیق تر کرده است.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۹:۵۰    
فشردگی بازها، شیوع کرونا، نبود تماشاگران و اراده مدعیان برای قهرمانی در نبود برانکوی پرسپولیس هم مانع از کسب سیزدهمین قهرمانی لیگ سرخ ها در سیزدهمین سال شروع مربیگری پسر آنها نشد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۹:۰۴    
توئیت مسعود بهنود در تخریب قرارداد ایران و چین، به مذاق سلطنت طلب ها خوش نیامد!
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۸:۴۹    
اعتراض پارس جم به رای کمیته انضباطی رد شد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۸:۱۸    
به گزارش جام نیوز ، دادستان کل کشور طی نامه ای به وزیر خارجه خواستار پیگیری حقوقی وقضایی تعرض دو جنگنده نظامی آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران شد. ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۸:۱۳    
به گزارش جام نیوز ، اداره کل دامپزشکی استان تهران: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا و به منظور جلوگیری از تجمع و مسافرت های درون شهری و مخاطرات موجود در محل های عرضه دام و همچنین دستورالعمل ابلاغی ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۸:۰۸    
به گزارش جام نیوز ، قاضی مسعودی مقام در جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده پتروشیمی: بسیاری از کارکنان شرکت ها در سازمان های مختلف کار می کردند و سپس در این شرکت ها استخدام شدند و همین موضوع دال بر سوء نیت ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۸:۰۸    
به گزارش جام نیوز ، رئیس جمهور آمریکا که بارها به علت توئیت های جنجالی اش درباره مسائل مختلف مورد انتقاد قرار گرفته است، اعتراف کرد اغلب از مطالبی که در حساب توئیتر خود به اشتراک می گذارد ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۸:۰۳    
پرسپولیس کلوب قهرمان هاست.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۷:۵۸    
به گزارش جام نیوز ، سازمان بهداشت جهانی از ثبت رکوردی جدید برای پاندمی کرونا خبر داد به این ترتیب که ظرف شبانه روز گذشته، حدود 285 هزار نفر در سراسر جهان به کووید 19 مبتلا شده اند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۷:۵۸    
به گزارش جام نیوز ، پرستاری که خود نیاز به استراحت دارد اما حفظ جان هموطنانش را به جان خویش ترجیح داده است.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۷:۳۷    
جلسه فوری کمیته استیناف امشب برای دیدار معوقه پارس جنوبی و استقلال برگزار می شود.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۷:۳۲    
سرمربی سابق تیم پرسپولیس می گوید وزیر ورزش گفته است که پیشکسوتان این باشگاه باید سهام مورد نظرشان را از بورس بخرند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۷:۰۲    
احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه پیامی خطاب به هواداران استقلال صادر کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۶:۵۱    
امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل شدبا صدور حکمی از سوی محمدباقر قالیباف، حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل شد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۶:۴۶    
سفیر سوریه در لبنان با بیان اینکه آمریکا همواره قوانین بین المللی را نقض کرده است افزود: آمریکا می خواست که پدافند هوایی سوریه را به خطا بیندارند تا هواپیمای ایرانی را مورد هدف قرار دهد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۶:۴۶    
به نظر می رسد ایران پس از ناکامی در برجام و عدم تحقق وعده های اروپایی ها، به دنبال اثبات قدرت خود در منطقه و گسترش همکاری با کشورهای همسایه و در حال ارسال پالس مثبت به عربستان سعودی برای آغاز مذاکرات ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۶:۰۱    
بازیکنان پرسپولیس پس از قهرمانی در لیگ برتر با استقبال مهدی رسول پناه به تهران بازگشتند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۵:۴۱    
وزیر راه و شهرسازی بر رعایت پروتکل های جدید برای پیشگیری از کرونا تاکید کرد و گفت: کسانی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند و از ماسک استفاده نکنند هیچ سرویسی در حوزه های مختلف وزارت راه و شهرسازی ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۵:۲۰    
طی دو دهه اخیر در حالی چند پروژه خودروی ارزان یا ارزان سازی در صنعت خودروی ایران به اجرا درآمده که هیچ کدام موفق نبوده اند ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۵:۱۰    
مدیرکل گمرک اصفهان، از رشد قابل توجه صادرات محصولات فلزی، فرآورده های نفتی، محصولات لبنی و فرش خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۵:۰۵    
براساس اعلام ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی کشور، میزان وام برای متقاضیان مشاغل خانگی تا سقف 50 میلیون تومان افزایش یافته است.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۵:۰۵    
نرخ ارز در صرافی ملی امروز شنبه اعلام شد و بر این اساس قیمت دلار و یورو نسبت به روز پنج شنبه ثابت ماند.بانک مرکزی نیز با اعلام بهای رسمی 47 ارز عمده و اصلی از کاهش ارزش 18 ارز، خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۵:۰۰    
شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز با رشد مثبت 50 هزار واحدی به 1 میلیون و 950 هزار واحد رسید.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۴:۵۵    
رئیس مرکز مدیریت بدهی ها و دارایی های مالی عمومی وزارت اقتصاد ضمن اعلام اینکه تا پایان شهریور امسال، 62 هزار میلیارد تومان بصورت نقدی برای تامین مالی هزینه های اجتناب ناپذیر بودجه منتشر می شود ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۴:۵۰    
هم اکنون در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هرگرم یک میلیون و 12 هزار تومان، قیمت دلار 22 هزار و 400 تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 10 میلیون و 800 هزار تومان است.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۴:۵۰    
"دانشجوی دکتری بیکار که در 27 سالگی آرزویش داشتن پراید است نمی پرسد چجوری کسی در همین سن بدون رزومه مرتبط مدیرعامل سایپا شد؟ در 29 سالگی معاون رییس جمهور شدن را هم به حساب نخبگی می زند؟"
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۴:۲۰    
بشار رسن از مدیران باشگاه پرسپولیس دلخور است و در جشن قهرمانی دیشب این تیم هم شرکت نکرد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۳:۵۹    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در دیدار با رئیس ستاد مشترک نیرو های مسلح آمریکا خواستار ادامه اعمال فشار علیه ایران شد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۳:۵۴    
جمعی از خانواده ها و قربانیان ترور ایران در نامه ای به دستگاه قضا و دیپلماسی کشور، خواستار پیگیری قضائی مدیران شبکه اینترنشنال در کشور میزبان این شبکه شدند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۳:۴۹    
یازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده پتروشیمی در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۳:۴۴    
جنبش انصار الله یمن تعرض جنگنده آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایرانی را محکوم کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۳:۲۴    
هافبک سابق استقلال از جمله کسانی است که به قهرمانی پرسپولیسی ها در لیگ برتر انتقاد دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۲:۲۸    
محمد میری گلزن تیم فوتبال نساجی در دیدار با استقلال مدعی شد یک هفته روی شوت از راه دور کار کرده بود.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۱:۵۸    
گزارش مرکز آمار ایران از تغییرات قیمت کالاهای مختلف نشان می دهد، تورم کالاهای با دوام در تیر ماه نسبت به خرداد ماه 10 درصد افزایش یافته است.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۱:۳۲    
شرکت مدیران خودرو که تولیدکننده محصولات خودرویی چینی است حتی از بازار آزاد نیز گران تر می فروشد. این در حالی است که در سال گذشته در پی گران فروشی های مداوم ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۱:۲۲    
ثبت نام دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا و به منظور کنترل بازار اجاره، از امروز 4 مرداد 99 آغاز شد و تا مدت یک هفته ادامه دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۱:۱۵    
به جای اجرای سازوکار قیر تهاتری، سازمان برنامه و بودجه می تواند منابع مالی لازم را به صورت مستقیم به پروژه ها اختصاص دهد و خود نیز بر روند اجرای پروژه های عمرانی نظارت کند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۱:۱۰    
تشدید اختلافات بین چین و آمریکا باعث ریزش گسترده بورسهای جهانی شد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۱:۰۵    
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال در پایا معاملات روز جمعه با 3 سنت افزایش به 43 دلار و 34 سنت رسید.