چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۲:۱۷Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه جوان آنلاین 5 دی 1395 - javanonline.ir

روزنامه جوان آنلاین 29 اسفند 1393 روزنامه جوان آنلاین 28 اسفند 1394 روزنامه جوان آنلاین 31 فروردین 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 اردیبهشت 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 خرداد 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 تیر 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 مرداد 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 شهریور 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 مهر 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 آبان 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 آذر 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 اسفند 1395 روزنامه جوان آنلاین 1 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 2 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 3 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 4 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 5 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 6 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 7 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 8 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 9 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 10 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 11 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 12 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 13 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 14 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 15 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 16 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 17 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 18 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 19 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 20 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 21 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 22 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 23 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 24 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 25 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 26 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 27 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 28 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 29 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 دی 1395 
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۰:۲۱    
داورهای جدید بیوتکنولوژی ساخت داخل تا پنج سال دیگر به بازار دارویی کشور تزریق خواهد شد...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۰:۱۸    
محققان دانشگاه صنعتی شریف موفق به ساخت پهپادی مجهز به دوربین مرئی و حرارتی شدند...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۰:۱۸    
محققان در کشور موفق به طراحی و تولید شناور خورشیدی شدند
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۴۵    
معاون استاندار سمنان و فرماندار شاهرود گفت: با این که دولت تدبیرو امید در سال گذشته شرایط مالی سختی را تجربه کرد، اما این امر مانع خدمت رسانی و بهسازی راه ها نشد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۴۵    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت : تمام طرح های گردشگری و عمرانی دستگاه اجرایی این استان باید از قانون و از کارگروه زیربنایی این استان مجوز اخذ کند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۴۲    
مقدار 19 تن ماهی غیر قابل مصرف انسانی از 4 واحد بسته بندی در چهارمحال و بختیاری کشف و ضبط شد و متخلفین به مراجع قضایی معرفی شدند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۴۲    
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای سمنان با بیان این که دشت ایوانکی، دشت سمنان و دشت میامی در شرایط بحرانی و خشکسالی قرار دارند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۹:۴۷    
نسبت نخبگان فکری – اندیشه ای با اخلاق اجتماعی به معنای عام آن چیست؟ مگر نه این است که...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۰:۰۳    
مجری فازهای 20 و 21 پارس جنوبی از شروع تولید گاز از ردیف دوم فازهای 20 و 21 پارس جنوبی خبر داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۰:۰۰    
برداشت پرتقال و نارنگی از هزار و 600 هکتار باغ مرکبات شهرستان کهگیلویه آغاز شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۰۲    
نایب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عملکرد روحانی با توجه به محدودیت هایی که با آنها مواجه بوده است، قابل قبول است، در عین حال گفت: احتیاط این است که کنار روحانی ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۰:۴۳    
طرح از حسین کشتکار
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۰:۴۰    
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به طرح انتقاداتی از نحوه مواجهه دولت یازدهم با جشنواره عمار پرداخت و گفت: دولت یازدهم با جشنواره عمار مخالف است و در کار این جشنواره کارشکنی می کند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۳۷    
کارگردان فیلم یتیم خانه ایران با اشاره به اکران های خارجی فیلم گفت: سالن های پخش فیلم یتیم خانه ایران خوب نبود و از فروش هم رضایت ندارم و در کل ناراحت هستم.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۴۳    
در طی بازرسی های انجام شده از مراکز توزیع و عرضه کالای استان توسط کارشناسان استاندارد این اداره کل در آذر ماه سال جاری ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۴۰    
شهردار تبریز با صدور پیامی، ضمن تبریک میلاد مسعود حضرت عیسی مسیح(ع) به شهروندان ارمنی، اظهار امیدواری کرد، سال آتی میلادی، سالی توام با پیشرفت، آبادانی، صلح و دوستی باشد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۴۰    
شهردار تبریز از احیا و بازسازی مسجد تاریخی یاعلی خبر داد و افزود: این مسجد تاریخی، باید در شان مستندات تاریخی و مذهبی موجود، در شهر نقش آفرین باشد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۴۰    
معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز از آغاز عملیات شبانه برف روبی و یخ زدایی در سطح شهر خبر داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۳۷    
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان با اشاره به ظرفیت تولید محصولات متنوع کشاورزی در این استان، گفت: برای ایجاد صنایع فرآوری از این تولیدات در استان، باید هدفگذاری کلان انجام شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۳۷    
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین با اشاره به افتتاح نخستین شهر کتاب در قزوین گفت: علاقمندان به مطالعه کتاب می توانند با مراجعه به این مجموعه فرهنگی کتاب مورد نظر خود را انتخاب و خریداری ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۳۷    
پژوهشگر برتر دانشگاه پیام نور کشور با بیان این که راهبرد کنونی بیشتر دانشگاه ها تربیت دانش آموختگان است ته کارآفرین ، گفت : امروز مهم ترین دلیل آمار بالای بیکاری دانش آموختگان دانشگاه ها ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۳۳    
معاون اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: به منظور دسترسی به فرصت های عادلانه آموزشی و توجه بیشتر به رفع محرومیت آموزشی و توانمندسازی دانش آموزان ساکن در مناطق محروم و حاشیه شهرها طرح جهاد علمی ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۳۳    
مدیرکل منابع طبیعی استان البرز از اجرای پروژه بین المللی طرح جامع آبخیزداری در شهرستان طالقان خبر داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۳۳    
جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: وجود آمار بالای تصادفات فوتی عابر پیاده زنگ خطری برای این استان محسوب می شود که امیدواریم همت قابل توجهی در این حوزه از سوی مسؤولان صورت گیرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۳۳    
مدیر حوزه های علمیه خواهران آذربایجان غربی گفت: جشنواره علامه حلی در سال آینده در استان برگزار و بومی سازی می شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۳۰    
معاون اداری مالی کمیته امداد استان اردبیل گفت: در 9 ماهه امسال بیش از 43 میلیارد و 608 میلیون ریال تسهیلات کارگشایی به مددجویان و اقشار مستمند در سطح استان اردبیل پرداخت شده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۳۰    
مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: در تلاش هستیم که با تلاش و همکاری شبانه روزی مسئولان تا پایان سال 96 تمامی روستاهای بالای 20 خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شوند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۳۰    
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: واحدهای صنعتی راکد زیرمجموعه دام و طیور در استان اردبیل به چرخه تولید بازمی گردد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۱۰    
استاندار آذربایجان شرقی گفت: باید بررسی شود که با وجود مراحل سخت گزینش در استخدام کارکنان دولت، چرا باز هم شاهد تخلفات و مفاسد اداری هستیم و چرا افرادی که عامل بودن آنها به احکام دینی در بدو استخدام ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۰۷    
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بنیاد وظیفه دارد مشکلاتی که در خصوص فرزندان حضانتی شهدا وجود دارد را پیگیری و برطرف کند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۰۱    
استاندار سمنان گفت: 601 واحد صنعتی و کشاورزی استان تا کنون 320 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید دریافت کرده اند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۰۱    
با حضور شهردار تبریز، مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری قطار شهری تبریز برگزار شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۵۰    
رئیس اداره ثبت احوال شهرستان میامی گفت: علی و فاطمه زهرا در صدر اسامی نام های نوزادان امسال شهرستان میامی قرار دارد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۴۷    
رئیس پلیس امنیت عمومی استان آذربایجان شرقی از اجرای طرح نظارت بر صنوف آرایشگران و پلمب 165 واحد صنفی متخلف در تبریز خبر داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۴۷    
رئیس راهداری وحمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: برف و کولاک راه 817 روستا را در این استان مسدود کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۴۷    
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار تبریز با بیان اینکه شاخص های برخورداری باید نسبت به جمعیت تعیین و اختصاص یابد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۴۷    
شهردار تبریز احداث کارخانه زباله سوز و تولید انرژی از پسماند را گام بزرگ شهرداری تبریز برای حفظ محیط زیست این کلانشهر دانست.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۴۷    
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر لزوم داشتن نگاه واقع بینانه در افزایش حقوق کارگران، گفت: نرخ تورم واقعی، شرایط اقتصادی جامعه و محل زندگی کارگران در تعیین مزد کارگران باید مورد نظر واقع شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۴۴    
کانال تلگرامی پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری با انتشار تصویری از دیدار ایشان با خانواده شهید مسیحی بیانات ایشان درباره عصمت حضرت مسیح و مریم (ع) را منتشر کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۴۴    
فرماندار تبریز گفت: تقسیم اعتبارات به صورت سهم درصدی متوازن با رشد جمعیت و توسعه نیست و قطعا این ضعف نظام برنامه ریزی باید رفع شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۳۸    
به تازگی دو طرح پژوهشی با مشارکت سازمان بهداشت جهانی (WHO) و دفتر بهبود تغذیه برای به روز کردن داده های مصرف و تامین داده های معتبر و...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۲۳    
"رهایی درون" عنوان نمایشگاهی است که در آن آثار تلفیق شده هنر خوشنویسی با هنر کاشی هفت رنگ و هنرسنتی در معرض دید عموم علاقمندان قرار می گیرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۰۸    
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با بیان اینکه از جمعیت سه میلیون و 800 هزار نفری استان یک میلیون و 220 هزار نفر شاغل هستند، گفت: در سطح استان 54 مرکز کاریابی فعالیت می کنند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۳۳    
یکشنیه پنجم دی ماه در بازار تهران قیمت دلار در ادامه مسیر افزایشی خود طی روزهای اخیر، رکورد 4100 تومان را هم شکست.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۲۶    
ترامپ برجام را پاره نخواهد اما در عوض برای مغلوب ساختن ایران، یک محیط سمی در رابطه با سرمایه گذاری در ایران ایجاد خواهد کرد و از قدرت نرم برای منصرف کردن شرکت ها و متحدان آمریکا از سرمایه گذاری در ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۲۶    
یکی از دغدغه های جامعه امروز تشویق و ترغیب جوانان به تشکیل خانواده است چرا که با سخت تر شدن ازدواج، انگیزه جوانان هم افت کرده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۲۳    
رنگ پریدگی انگشتان موسوم به "رینود" یکی از عارضه های شایع فصل زمستان است که به عنوان سوژه برتر عکس برداری پزشکی سال 2016 شناخته شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۲۳    
بیماری آنفلوآنزا مهمان ناخوانده بدن در فصل زمستان است و برای بهبود آن علاوه بر درمان های دارویی می توان از گیاهان و دمنوش ها نیز بهره برد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۱۴    
یکی از هواداران استقلالی حاضر در ورزشگاه نقش جهان بعد از گل تساوی این تیم به دلیل ایست قلبی درگذشت. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۱۱    
نماینده مردم تهران در مجلس نهم گفت: دولت کنونی دولتی چهار ساله است چون عدم پایبندی آن را به وعده ها را مردم دیدند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۱۱    
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می گوید تیمش آمادگی لازم برای بازی فردا را دارد. به گزارش ایسنا ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۰۸    
سرمربی استقلال می گوید تیمش باید بیشتر تلاش می کرد تا پیروز می شد. به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان بعد از تساوی یک بر یک تیمش برابر سپاهان گفت ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۰۵    
مجله معتبر فرانس فوتبال تیم ملی فوتبال ایران را بهترین تیم قاره آسیا در سال 2016 معرفی کرد. به گزارش ایسنا ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۰۵    
سرمربی سپاهان تساوی تیمش برابر استقلال را عادلانه دانست. به گزارش ایسنا، عبدالله ویسی در نشست خبری پس از تساوی تیمش برابر استقلال، گفت: یک بازی خوب را از سوی دو تیم دیدیم ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۰۵    
اردوی تیم ملی کشتی فرنگی روزهای 7 تا 17 دی ماه در محل خانه کشتی شماره یک تهران برگزار می شود. به گزارش ایسنا، اسامی نفرات دعوت شده به این اردو به شرح زیر است: ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۰۵    
رییس فیفا معتقد است این سازمان بعد از بحران های مربوط به فساد که در سال های اخیر ایجاد شده است، یک بار دیگر اعتبار خود را به دست آورده است. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۰۲    
در سال 2016 بیشترین توییت هایی که به اشتراک گذاشته شدند در مورد قهرمانی، درگذشت و خداحافظی بوده است. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۰۲    
دبیر فدراسیون اسکیت می گوید که فریبا محمدیان فعلا تصمیم دارد با حفظ سمت سرپرستی فدراسیون اسکیت، عهده دار پست معاون امور بانوان شود. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۰۲    
مراسم قرعه کشی مرحله ی نیمه نهایی جام حذفی با حضور مسئولان سازمان لیگ و نمایندگان دوباشگاه ذوب آهن اصفهان و تراکتور سازی برگزار شد. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۵۳    
سرمربی تیم والیبال پارسه تهران موضوع انحلال تیم خود را تکذیب کرد. فرهاد نفرزاده در گفت وگو با ایسنا درباره این که آیا تیم والیبال پارسه تهران در آستانه انحلال قرار دارد یا خیر؟ گفت ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۵۳    
مسئولان ورزش کویت از کمیته بین المللی المپیک (IOC) و دیگر سازمان های ورزشی درخواست کردند به صورت موقت تعلیق آنها برداشته شود. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۵۳    
میروتس ییفتر، دونده اتیوپیایی که دو بار قهرمان المپیک شده است در سن 72 سالگی درگذشت. به گزارش ایسنا و به نقل از سایت Inside the games ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۵۰    
جلسه شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی صبح امروز با حضور اعضا در خانه کشتی تهران برگزار شد. به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون کشتی، مصوبات این جلسه به شرح زیر است: ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۵۰    
در حالی که برگزاری مسابقات کشتی بین المللی جام تختی به میزبانی مشهد با کش و قوس های زیادی همراه است و حتی فدراسیون کشتی نیز در آخرین اظهارات خود تهدید به گرفتن میزبانی از مشهد را کرده بود ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۵۰    
ستاره فرانسوی یوونتوس با انتشار پیامی در صفحه اجتماعی اش برای حمایت از خانواده های سوری اعلام آمادگی کرد. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۴۷    
تیم ملی بوکس جوانان کشور با کسب مقام پنجم در رقابت های بین المللی آذربایجان به کار خود در این تورنمنت پایان داد. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۴۷    
آلانیااسپور با وجود گلزنی مهاجم ایرانی خود مغلوب حریف قدرتمند خود گالاتاسرای شد. به گزارش ایسنا آلانیااسپور در هفته شانزدهم سوپرلیگ ترکیه برابر گالاتاسرای قرار گرفت و پنج بر یک مغلوب میزبانش شد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۴۴    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: شایسته برد مقابل نفت بودیم. به گزارش ایسنا، امیر قلعه نویی پس از پیروزی ارزشمند تیمش برابر نفت تهران درباره این بازی گفت: فوتبال ما با نفت ماراتن گونه بود ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۴۱    
دروازه بانان حاضر در لیگ فرانسه بیش از همه دروازه خود را در بازی ها بسته نگه داشتند. به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، وظیفه هر دروازه بان، حفاظت از دروازه خود است ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۳۸    
دبیر فدراسیون والیبال اعلام کرد که این فدراسیون دوست دارد که استویچف سرمربی تیم ملی ایران شود و به احتمال فراوان تا پایان سال میلادی نتیجه مذاکرات مشخص می شود. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۳۸    
ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه از سرگئی کاریاکین شطرنج باز روس که در فینال مسابقه های جهانی مقابل مگنوس کارلسن نروژی شکست خورد، حمایت کرد و اعلام کرد که او می تواند در آینده موفق باشد. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۳۵    
دو والیبالیست بانوان ایران به تیم بلغارستانی ملحق می شوند. به گزارش ایسنا، مایده برهانی و زینب گیوه دو ملی پوش والیبال بانوان ایران به یک تیم اروپایی می پیوندند. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۳۵    
عبدالله موحد دارنده شش مدال طلای المپیک و جهان پس از بستری شدن چند ساعته در بیمارستان مرخص شد. به گزارش ایسنا ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۳۵    
هواداران تیم فوتبال سپاهان خواستار برکناری سرمربی استقلال شدند! به گزارش ایسنا، تیم های فوتبال سپاهان و استقلال تهران در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال با نتیجه یک بر یک به تساوی رسیدند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۲۹    
یک متخصص دیابت و غدد متابولیسم عنوان کرد: از هر 800 نوزاد یک نفر به بیماری کم کاری تیرویید مبتلا می شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۲۹    
تحقیقات جدید بر روی افراد مسن نشان می دهد مراقبت از کودکان را می توان به عنوان یکی از عوامل افزایش عمر تلقی کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۱۵    
روز گذشته مقامات روسیه رسماً اعلام کردند یک فروند هواپیمای توپولوف TU-154 وزارت دفاع روسیه با 91 سرنشین بعد از عزیمت از شهر سوچی به سمت لاذقیه در جنوب روسیه از رادار محو شد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۰۳    
به نظر می رسد اختلاف مسعود کیمیایی، کارگردان و منصور لشگری قوچانی، تهیه کننده فیلم قاتل اهلی به اوج خودش رسیده است ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۰۳    
خبرهایی که این روزها از پشت پرده تولید سریال شهرزاد مخابره می شود از فساد بزرگی حکایت دارد که حقوق بخش بزرگی از قشر ضعیف فرهنگیان را مورد تعرض قرار داده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۰۳    
ششمین حراج تهران که در آن تلاش شده بود روی ارائه آثار هنرمندان جوان تمرکز شود، برگزار شد که در نهایت با افت چشمگیر مجموع فروش حراج روبه رو شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۰۰    
سال 1388 سال پرتنشی برای جمهوری اسلامی بود. فتنه پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری خوب، بد، خیر و شر را درهم آمیخت.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۵۷    
از حلب تا موصل، این نیروهای مقاومت به رهبری ایران هستند که بر داعش و القاعده و سایر گروه های تحت حمایت غرب پیروز می شوند. آیا نباید طرفداران مقاومت خوشحال باشند و به انتخاب خود افتخار کنند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۵۷    
پس از مدت ها کش و قوس رسانه ای در نهایت متن کامل و پیاده شده سخنان محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی منتشر شد...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۵۱    
دهم شهریورماه دو سال پیش در شرایطی که حلب به اشغال تروریست های احرارالشام، النصره، داعش و... درآمده ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۵۱    
مردم شریف ایران! انقلاب اسلامی ایران که به رهبری امام خمینی(ره) و حضور یکپارچه و مجاهدت مؤمنانه مردم ایران به پیروزی رسید ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۴۸    
همزمان که رؤسای جمهور ایران و روسیه، دو متحد دمشق آماده دیدار با رئیس جمهور ترکیه، مهم ترین حامی گروه های مسلح در سوریه می شوند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۴۵    
رژیم صهیونیستی در واکنش به قطعنامه شورای امنیت اعلام کرد که 5هزار و 600 واحد مسکونی جدید در شهرک های یهودی نشین در قدس اشغالی احداث خواهد کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۴۵    
نظرسنجی های تازه نشان می دهد اکنون بیشتر مردم انگلیس خواستار باقی ماندن در اتحادیه اروپا هستند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۴۵    
همزمان با ادامه عملیات آزادسازی موصل از دست داعش مقامات کردستان عراق باز از علاقه خود برای جدایی از این کشور حرف زدند هرچند اذعان کردند این مسئله برای ایران یک خط قرمز محسوب می شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۴۵    
مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (دفتر سابق حزب جمهوری اسلامی) عصر دیروز شاهد رویشی از جنس همان حزب جمهوری بود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۴۵    
تصویب قطعنامه جدید در شورای امنیت سازمان ملل ضد شهرک سازی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و شرق بیت المقدس از ابعاد مختلف قابل بررسی و تأمل است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۳۰    
مجری طرح زغال سنگ طبس گفت: ایجاد ارزش افزوده در معادن زغال سنگ و اشتغالزایی در این بخش زمینه ای برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۲۷    
با توجه به آنکه کشور ایران در معرض حوادث بسیاری قرار دارد و هر لحظه نقاط مختلف کشور آبستن حوادث است، در حوزه مدیریت بحران سال هاست که در حال درجا زدن هستیم.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۲۷    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: زمینی 240 هکتاری به ارزش 20 هزار میلیارد تومان که غیرقانونی به یک ایرانی دارای تابعیت کشورهای مختلف واگذار شده بود، پس از ابطال قرارداد به کشور برگردانده شد. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۲۷    
اولین شبکه ماهواره ای فارسی زبان که اقدام به دوبله برنامه ها و سریال های تلویزیونی می کرد، قرار است تعطیل شود ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۲۷    
روز گذشته به رغم تلاش پلیس راهنمایی و رانندگی و توصیه های ترافیکی به شهروندان و رانندگان باز هم نقشه ترافیکی پایتخت قرمز شده...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۲۷    
بدهی یا تعهدات بازپرداختی شرکت ملی نفت ایران همچنان کلاف سردرگمی است که...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۲۷    
در دو یادداشت قبلی اشاره کردیم که نه فقط مسئولان صنعت نفت اعتقادی به درون زایی توسعه در بخش خود ندارند بلکه درآمدهای نفتی نیز موتور پیشران پیشرفت و توسعه نشده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۲۷    
تا به حال شده یک روز در مسیر حرکت روزانه از محل کار یا تحصیل به منزل یا برعکس، تفکر به وضع و حال درونی خود را رها کنید و در عوض به اطراف خود و صورت ظاهری سایر افراد توجه شود؟!
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۲۷    
استدلال نعمت زاده برای توقف مجازات شرکت کره ای: خط تولیدش را به روز کرده است! / یک مقام مسئول در گمرک: قانون اجازه بخشودگی و اظهار نظر وزیر را نمی دهد...