جمعه ۱۰ فروردینساعت ۰۳:۲۱Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه جوان آنلاین 30 مهر 1399 - javanonline.ir

روزنامه جوان آنلاین 29 اسفند 1393 روزنامه جوان آنلاین 28 اسفند 1394 روزنامه جوان آنلاین 30 اسفند 1395 روزنامه جوان آنلاین 29 اسفند 1396 روزنامه جوان آنلاین 1 فروردین 1397 روزنامه جوان آنلاین 5 اسفند 1398 روزنامه جوان آنلاین 31 تیر 1399 روزنامه جوان آنلاین 28 مرداد 1399 روزنامه جوان آنلاین 31 شهریور 1399 روزنامه جوان آنلاین 30 آبان 1399 روزنامه جوان آنلاین 30 آذر 1399 روزنامه جوان آنلاین 30 دی 1399 روزنامه جوان آنلاین 30 بهمن 1399 روزنامه جوان آنلاین 30 اسفند 1399 روزنامه جوان آنلاین 1 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 2 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 3 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 4 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 5 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 6 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 7 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 8 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 9 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 10 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 11 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 12 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 13 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 14 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 15 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 16 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 17 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 18 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 19 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 20 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 21 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 22 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 23 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 24 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 25 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 26 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 27 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 28 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 29 مهر 1399 روزنامه جوان آنلاین 30 مهر 1399 
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۶:۴۶    
معاون آموزش و پژوهش بنیاد امور بیماری خاص گفت: طی روز های گذشته کمبود انسولین قلمی در کشور بر نگرانی های جامعه افزود، ولی به همت رئیس بنیاد امور بیماری های خاص این مشکل رفع شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۵:۴۶    
مدیرعامل شرکت شهر سالم با اشاره به نیاز ضروری 734 نفر از مجموعه شهرداری تهران به انسولین گفت: وزارت بهداشت باید به فکر چاره باشد تا واردات انسولین صورت گیرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۵:۳۱    
سخنگوی وزارت بهداشت ضمن تشریح آخرین آمار بیماران و بهبودیافتگان کرونا در کشور گفت: در 24 ساعت گذشته 304 نفر بر اثر کرونا جان باختند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۱:۵۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی پرداختن به مولفه تربیت را از جمله اولویت های کاری قوه مقننه برشمرد و گفت: برای ساماندهی امور آموزش و پرورش باید صدای معلمان شنیده شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۱:۱۰    
قیمت سکه امروز 15 میلیون 79 هزار تومان اعلام شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۰:۱۶    
عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر این که افزایش قیمت بلیت هواپیما تخلف است از ورود کمیته حمل ونقل این کمیسیون به موضوع افزایش چشمگیر قیمت ها خبر داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۵:۳۷    
متأسفانه در کشور به لحاظ تاریخی نگاه منفی به احزاب وجود داشته است که بخشی از آن نیز به نحوه کارکرد احزاب به قبل از انقلاب برمی گردد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۵:۰۷    
فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء با بیان اینکه مردم محروم روستا ها بیش از هر زمان دیگری نیازمند خدمات جهادی هستند، از اعلام آمادگی این قرار گاه برای رفع محرومیت زدایی از روستا ها خبر داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۴:۳۷    
رئیس سازمان اداری استخدامی کشور گفت: اینکه عده ای تصور کنند اگر یک سوم از کارمندان را دورکار کردیم، یعنی تعطیلی، نه! اینگونه نیست.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۲:۳۷    
زبان شناس مشهور و اندیشمند سیاسی چپگرای برجسته امریکایی ترور سردار قاسم سلیمانی را محکوم کرد و آن را نشانه افراط گرایی و یاغی گری امریکا دانست.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۲:۱۶    
تعداد قربانیان کرونا هر روز افزایش می یابد و بر همین اساس توصیه ها و سفارشات بهداشتی هم بالا می رود. اما نباید خیلی ساده از کنار افراد فوت شده عبور کرد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۱:۱۶    
پس از گذشت سه سال از سیاست های سختگیرانه دولت ترامپ علیه مهاجران غیرقانونی در مرز مکزیک برای کودکان آن ها پیامد های ناگواری به دنبال داشته و این کشور را به قربانگاه مهاجران تبدیل کرده است ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۱:۱۶    
وزیر خارجه ایران از پیروزی حزب مورالس در انتخابات بولیوی استقبال و رئیس جمهور جدید بولیوی هم بر از سرگیری رابطه با ایران تأکید کرد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۱۶    
رزمایش مشترک تخصصی مدافعان آسمان ولایت روز گذشته به منظور آزمایش جدیدترین سامانه های پدافند هوایی ساخت داخل و همچنین آمادگی مقابله با هر گونه تهاجم احتمالی با حضور یگان های مختلف پدافندی در ارتش و ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۱۰    
سردار شهید حاج حسین خرازی اخلاقی که داشتند این بود که خودشان تنهایی می رفتند و به نیرو ها سرکشی می کردند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۰۱    
سناریویی که روحانی اجرا می کند، پس از هفت سال، دیگر خیلی تکراری شده است. او ابتدا در یکی از سخنرانی های متعدد و هر روزه خود جملاتی را می گوید که می داند به هر دلیلی بحث برانگیز خواهد شد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۹:۵۵    
سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی از وزارت ورزش و جوانان درخواست کرد تا زمان برقراری وضعیت قابل کنترل ویروس کرونا، از برگزاری مجامع فدراسیون ها به شکلی که مستلزم حضور فیزیکی افراد باشد، پرهیز شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۹:۵۵    
رئیس جمهور به سازمان برنامه و بودجه کشور دستور داد پرداخت مطالبات پرستاران را در اولویت قرار دهد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۹:۰۷    
ابوالفضل قلی پور رئیس سازمان ورزش در پیامی هفته تربیت بدنی و ورزش را تبریک گفت.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۷:۲۵    
سخنگوی باشگاه النصر عربستان مدعی شد که AFC الهلال را از فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۶:۴۶    
دیگر نباید از کرونا به عنوان یک بیماری یاد کنیم. بلکه کرونا قاتلی است که به جان شهروندان افتاده و سلاحش هم بی توجهی شهروندان به اصول بهداشتی و سفرهای غیرضرور است...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۶:۴۶    
معاون اول رئیس جمهور در پاسخ به این پرسش که سرنوشت دستور شما به آقایان همتی و نوبخت درباره گزارش هزینه کرد یک میلیارد یورو برای مقابله با کرونا چه شد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۶:۴۰    
بررسی نرخ ارز صرافی ملی در روز جاری نشان می دهد، بانک مرکزی با شکاف قابل توجهی اقدام به خرید ارز می کند تا میل کاهشی بازارساز و شکننده بودن نرخ های کنونی شفاف شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۶:۱۶    
تعطیلات دیگری پیش رو است و با وجود شیوع کرونا مسافران زیادی از عصر امروز به سمت شهر های مختلف حرکت می کنند، این در حالی است که هنوز هیچ خبری از ممنوعیت سفر در تعطیلاتِ اخر هفته نیست.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۱    
امیر سرتیپ دوم عباس فرج پور سخنگوی رزمایش مشترک تخصصی مدافعان آسمان ولایت 99 با اعلام آغاز این رزمایش از صبح امروز چهارشنبه، گفت: در نخستین مرحله از رزمایش ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۵:۲۵    
وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در توئیتی به زبان عربی و با اشاره به سخنرانی خود در نشست مجازی شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره خلیج فارس گفت که یا در اسارت گذشته می مانیم یا صلح را انتخاب می کنیم.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۷    
کارگروه ستاد تنظیم بازار قیمت جدید مرغ زنده و مرغ گرم را تعیین کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۷    
سرمربی تیم فوتبال تراکتور با انتقاد از وضعیت موجود در نقل و انتقالات گفت: قیمت بالای درخواستی برای جذب بازیکنان کاذب است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۷    
فدراسیون جهانی فوتبال نظر خود را درباره آخرین نسخه پیشنهادی اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد، اما همچنان به خاطر ایراداتی که وجود دارد، از تایید اساسنامه خودداری کرده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۷    
فدراسیون کشتی آمریکا از تصمیم خود برای عدم حضور در رقابت های کشتی بزرگسالان جهان خبر دارد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۷    
یک نشریه قطری خبر داد مذاکره شجاع خلیل زاده با باشگاه الریان و انتقالش به لیگ ستارگان قطر به بن بست رسید.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۱    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: طی 24 ساعت گذشته 312 بیمار مبتلا به کرونا جان باختند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۶    
جلسه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا به دلیل غیبت رئیس جمهور نزدیک 2 ماه است که برگزار نمی شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۱    
در رزمایش پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 99 اهداف ارتفاع متوسط و ارتفاع بلند مهاجم با شلیک سامانه های بومی 3خرداد نیروی هوافضای سپاه و 15 خرداد نیروی پدافند هوایی ارتش سرنگون شدند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۱    
به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، رضاصالحی پژوه کارشناس عرصه رسانه ومدیر مسئول هفته نامه قاف قلم در یاداشتی به زهرا شیخی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی یازدهم می نویسد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۱    
سردار مجتبی فدا گفت: قبل از شیوع بیماری کرونا، در نیروهای مسلح ساختاری برای مقابله با ویروس هایی همچون ویروس منحوس کرونا تدارک دیده نشده بود که بعد از بروز نشانه های این بیماری در هموطنانمان که در ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۱    
جلسه کمیسیون ماده پنج شهر تهران به ریاست پیروز حناچی شهردار تهران با حضور اعضاء، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای اسلامی شهر تهران ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۴:۲۵    
بازار ارز در حالی فعالیت خود را آغاز کرد که بسیاری از ترس ریزش بیشتر قیمت ها متقاضی فروش دلارهایشان هستند، اما قیمت خرید تفاوتی دو هزار تومانی را با قیمت فروش دارد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۳:۴۰    
شهردار کرج به همراه محمد مسیبی رئیس سازمان و تنی چند ازمسئولان حوزه فنی و اجرایی ،بازرسی و اداری با حضور در سازمان از امکانات و تجهیزات و ماشین آلات سنگین بازدید کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۳:۳۷    
قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز 99/07/30؛ ادامه ریزش طلا و ارز در بازار/ سکه 13 میلیونی شد هم اکنون در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هرگرم یک میلیون و 221 هزار تومان ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۳:۳۷    
رییس سازمان بسیج اصناف کشور در دیدار با فرمانده کل سپاه پاسدارن به ارایه گزارش عملکرد این سازمان طی 8 ماه گذشته پرداخت.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۳:۳۱    
رئیس امور پیمانکاران شرکت ملی گاز ایران از آغاز اجرای ضوابط نظام پرداخت حقوق کارکنان پیمانکاری در سطح وزارت نفت و شرکت های تابعه ملی گاز ایران خبرداد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۳:۳۱    
وبینار تخصصی سیره عملی و علمی امام رضا(ع) در تعامل با پیروان و ادیان و مذاهب اسلامی با همکاری بنیاد پژوهش های اسلامی و سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی برگزار شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۳:۳۱    
مدیر موسسه کشاورزی و موقوفات استان سمنان مرکز دامغان زیرمجموعه شرکت کشاورزی رضوی از انجام طرح اصلاح سیستم آبیاری باغ 106 هکتاری پسته این موسسه تا پایان سال جاری خبر داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۳:۳۱    
شهردار مشکین دشت گفت: امیدواریم که شهروندان فهیم مشکین دشت با فرهنگ والای خود بیش از پیش در قبال نظافت محلات سطح شهر احساس مسئولیت کنند .
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۳:۰۷    
سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای جزئیات محدودیت ترافیکی در جاده های کشور تا دوشنبه آینده 5 آبان ماه را اعلام کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۲:۵۵    
مشاور وزیر و مدیرکل امور استان های وزارت جهاد کشاورزی گفت: تولیدات کشاورزی دستخوش نوسانات ارز و بازی های سیاسی قرار گرفته است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۲:۴۶    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: در ارتباط با سفر و تعطیلی همواره توصیه کردیم در این شرایط سخت سفر انجام نشود و ان شاءالله برای هفته آینده هم برنامه ریزی خواهیم کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۲:۳۷    
هفدهمین نشست کمیته مقابله با کرونا ویروس اداره کل دامپزشکی استان اصفهان با دستور کار ممنوعیت ورود افراد بدون ماسک، سلامت بانوان در اپیدمی کووید19 و... تشکیل شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۲:۱۰    
رپورتاژ آگهی/ اگر شما هم از جمله افرادی هستید که افتادگی و شل شدن پوست باعث کاهش اعتماد به نفس در شما شده اما نمیخواهید برای جوان سازی پوست خود از عمل های جراحی استفاده کنید دیگر لازم نیست نگران ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۱:۵۲    
بانک جهانی پیش بینی کرد تورم ایران تا دو سال دیگر به 23 درصد کاهش پیدا کند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۱:۵۲    
حجت الاسلام روحانی، رئیس جمهور با تاکید بر اینکه موفقیت های خودمان را باید به خوبی برای مردم تبیین کنیم، ابراز داشت: مردم در فشار و سختی هستند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۱:۱۰    
نرگس آبیار معتقد است جشنواره فیلم کوتاه تهران ظرفیت ها و استعداد های جوانان فیلمساز را به ایران و جهان معرفی می کند و نباید بر فیلم های موفق بین المللی مان برچسب سیاه نمایی بزنیم ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۰:۴۶    
نماینده آمریکا در امور ایران می گوید، فشار حداکثری بر ایران سیاست موفقی بوده و ادامه می یابد و فرقی نمی کند چه کسی رئیس جمهور آینده باشد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۰:۲۵    
رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 99 با اعلام رمز یا رسول الله (ص) با گسترش و استقرار سامانه های بومی موشکی، راداری، اطلاعات شناسایی، جنگ الکترونیک ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۰:۰۷    
رپورتاژ آگهی/ بسیاری از کسانی که سفر می کنند، بودجه خود را برای تفریح، بازدید از مناطق دیدنی و خرید سوغاتی کنار می گذارند و سعی می کنند برای محل اقامت خود جای به صرفه تری را انتخاب کنند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۰:۰۱    
دبیرکل سازمان ملل متحد از برجام به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای تامین امنیت منطقه خلیج فارس نام برد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۹:۵۲    
یک داروساز و عضو انجمن علمی داروسازان ایران با اشاره به وضعیت اثربخشی هر یک از دارو های معروف کرونا، گفت ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۹:۵۲    
یک داروساز و عضو انجمن علمی داروسازان ایران درباره ویتامین هایی که ضدکرونا هستند توضیح داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۹:۴۶    
هوای تهران برای دومین روز پیاپی سالم است و با ادامه این شرایط آمار 155 روز هوای با کیفیت قابل قبول در سال جاری به ثبت می رسد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۹:۴۶    
رسانه های خارجی از ورود نخست وزیر عراق به لندن برای دیدار با مقامات انگلیس خبر دادند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۹:۳۷    
معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در استان تهران با بیان اینکه در حال حاضر بزرگترین مشکل در خصوص درمان، کمبود نیروی انسانی است، گفت: با توجه به فصل پاییز و آغاز سرمای هوا ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۹:۳۱    
طی چند ماه گذشته پرداخت وام ازدواج با تاخیر چند ماه همراه بوده و به گفته معاون امور جوانان، علت این تاخیر افزایش غیر منتظره متقاضیان دریافت وام و ایجاد مشکل در تامین اعتبار بانک ها است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۹:۲۵    
رئیس جمهور آمریکا بدون اشاره به تأثیرات منفی سیاست های فشار حداکثری ایالات متحده علیه جمهوری اسلامی مدعی شد که می خواهد ایران یک کشوری بزرگ و قدرتمند باشد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۹:۲۵    
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل در نشست شورای امنیت با بیان اینکه جزایر ابوموسی و تنب بزرگ و کوچک همیشه بخشی از خاک ایران بوده اند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۷:۳۷    
اعضای هیئت منصفه در ابتدای اولین جلسه حضور خود در دادگاه، به خداوند متعال و در برابر قرآن کریم سوگند یاد می کنند تا بدون در نظر گرفتن گرایش های شخصی یا گروهی و با رعایت صداقت، تقوی و امانت داری ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۷:۰۷    
سرویس جامعه جوان آنلاین: سال گذشته بود که صحبت های سخنگوی قوه قضائیه در مورد جرم سیاسی در فضای مجازی و از سوی برخی چهره های سیاسی بحث برانگیز شد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۶:۰۷    
پیگیری های سامانه سوت زنی در پی دریافت رشوه توسط یک پزشک موجب شد این فرد متخلف مجبور به عذرخواهی و بازگرداندن پول به بیمار شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۵:۰۷    
ازدواج آسان نفسش زیباست به شرط آنکه در جامعه فرهنگسازی شود. جامعه ما آماده پذیرش این سنت نیست. نمی خواهند بپذیرند ازدواج فقط شروع یک زندگی دو نفره است و بقیه چیز های من درآوردی را که خارج از قاعده ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۴:۳۷    
معیارمان برای انتخاب دوست، همسر یا همکار چیست؟ بسیاری از ما بی درنگ می گوییم: خب معلوم است، یکی از اولین ملاک هایمان این است که باشخصیت باشد و از نگاهمان این باشخصیت بودن ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۴:۰۷    
سرویس ورزشی جوان آنلاین: با اعلام کنفدراسیون بسکتبال آسیا تکلیف دو بازی تیم ملی کشورمان مقابل عربستان مشخص شد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۳:۳۷    
سرویس ورزشی جوان آنلاین: ظاهراً قرار نیست فدراسیون نشینان فوتبال دست از تخلف و قانون گریزی بردارند. فدراسیون فوتبال که همین حالا هم به سبب عقد قرارداد با مارک ویلموتس زیر شدیدترین انتقاد ها قرار ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۳:۰۷    
سه برادر قصاب وقتی دیدند مادرشان به خاطر ترس از سگ همسایه سکته کرده است، حیوان را کشتند و صاحبش را زخمی کردند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۲:۴۶    
مادرم همیشه می گفت من شما را بدون وضو شیر ندادم. این حرف برای امروز که همه خانه ها به آب دسترسی دارند کار ساده ای به نظر می آید ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۱:۱۰    
نقاش ایرانی که آثارش در شبکه های اجتماعی با استقبال کاربران اهل ترکیه مواجه شده، معتقد است این استقبال ناشی از ریشه های فرهنگی دو کشور است که امروزه به خاطر تأثیر غرب بر ترکیه تا حدی از هم دور شده ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۱:۰۶    
پخش آگهی یک محصول لاکچری در روز هایی که مردم در تهیه ملزومات اساسی زندگی نیز با مشکلات عدیده ای روبه رو هستند، باعث انتقاد های زیادی از تلویزیون شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۰:۵۱    
انتخابات سراسری 20 اکتبر 2019 در بولیوی منجر به پیروزی اوو مورالس با کسب 7/ 47 درصد آرا شد و با این نتیجه بار دیگر به مقام ریاست جمهوری این کشور رسید، اما مخالفان تاب تحمل پیروزی او را نداشتند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۰:۳۶    
پسری که پس از شهادت یک بسیجی بر اثر ضربه چاقوی او گریخته بود، وقتی برای بررسی حادثه به محل بازگشت دستگیر شد و به جرمش اعتراف کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۰:۳۶    
پسر جوانی که همکلاسی اش را به قتل رسانده بود، با جلب رضایت اولیای دم به پرداخت دیه، حبس و شلاق محکوم شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۰:۲۷    
سرویس ورزشی جوان آنلاین: در روز هایی که شیوع کووید 19 دوباره در اروپا اوج گرفته، بازار لیگ های اروپایی و لیگ قهرمانان داغ است و خبری از تعطیلی رقابت ها نیست تا کرونایی که نزدیک به شش ماه فوتبال اروپا ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۰:۲۷    
تلاش های شان برای دو باشگاه پرسپولیس و استقلال قابل توجه است، چه وقتی که در چهره هوادار افراطی فراموش می کنند که به چه دلیل صندلی های ساختمان خیابان بهارستان را اشغال کرده اند و دغدغه های شان می شود ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۰:۲۷    
سرویس ورزشی جوان آنلاین: در روز هایی که تحریم و کرونا، کشورمان را در منگنه قرار داده و مردم سخت ترین فشار های اقتصادی را تحمل می کنند، گویا برخی اهالی فوتبال درکی از این شرایط ندارند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۰:۰۶    
وقتی نظام سهمیه بندی بنزین احیا و کارت سوخت تبدیل به یک ابزار مهم برای سوختگیری شد، میزان مصرف روزانه بنزین طی 10 ماه گذشته روزانه بین 20 تا 25 میلیون لیتر در روز کاهش یافت ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۰:۰۰    
در امور خانه یا بیرون از خانه به یکدیگر کمک کنید. همدیگر را برای رفتار های مثبت تشویق کنید. این کار زندگی را به سمت شادکامی و پیشرفت خواهد برد. نقاط مثبت همسرتان را مشاهده کنید ...