پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۰:۰۶Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای کارگر نیوز 31 فروردین 1399 - kargarnews.ir

کارگر نیوز 29 اسفند 1396 کارگر نیوز 28 اسفند 1397 کارگر نیوز 29 اسفند 1398 کارگر نیوز 31 اردیبهشت 1399 کارگر نیوز 31 خرداد 1399 کارگر نیوز 31 تیر 1399 کارگر نیوز 31 مرداد 1399 کارگر نیوز 1 شهریور 1399 کارگر نیوز 30 مهر 1399 کارگر نیوز 30 آبان 1399 کارگر نیوز 30 آذر 1399 کارگر نیوز 30 دی 1399 کارگر نیوز 30 بهمن 1399 کارگر نیوز 30 اسفند 1399 کارگر نیوز 1 فروردین 1399 کارگر نیوز 2 فروردین 1399 کارگر نیوز 3 فروردین 1399 کارگر نیوز 4 فروردین 1399 کارگر نیوز 5 فروردین 1399 کارگر نیوز 6 فروردین 1399 کارگر نیوز 7 فروردین 1399 کارگر نیوز 8 فروردین 1399 کارگر نیوز 9 فروردین 1399 کارگر نیوز 10 فروردین 1399 کارگر نیوز 11 فروردین 1399 کارگر نیوز 12 فروردین 1399 کارگر نیوز 13 فروردین 1399 کارگر نیوز 14 فروردین 1399 کارگر نیوز 15 فروردین 1399 کارگر نیوز 16 فروردین 1399 کارگر نیوز 17 فروردین 1399 کارگر نیوز 18 فروردین 1399 کارگر نیوز 19 فروردین 1399 کارگر نیوز 20 فروردین 1399 کارگر نیوز 21 فروردین 1399 کارگر نیوز 22 فروردین 1399 کارگر نیوز 23 فروردین 1399 کارگر نیوز 24 فروردین 1399 کارگر نیوز 25 فروردین 1399 کارگر نیوز 26 فروردین 1399 کارگر نیوز 27 فروردین 1399 کارگر نیوز 28 فروردین 1399 کارگر نیوز 29 فروردین 1399 کارگر نیوز 30 فروردین 1399 کارگر نیوز 31 فروردین 1399 
کارگر نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۲۹ - ۱۳:۲۶    
علی رغم وعده دولت برای پرداخت وام یک میلیون تومانی به تمام یارانه بگیران، با پایان اردیبهشت ماه پرونده این وام بسته می شود ولی هنوز تعدادی از خانوارها هستند که این وام را دریافت نکرده اند.
کارگر نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۱:۰۶    
معلمان با عرضه سهام صندوق ذخیره در بورس مخالفند و می گویند: این سهام متعلق به فرهنگیان است.
کارگر نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۲:۵۰    
مدیرعامل تامین سرمایه امین از بورسی شدن این شرکت و عرضه اولیه سهام آن روزهای آتی. خبر داد.
کارگر نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۲:۲۰    
حالا و در سال 2020 کمپانی شیرنشان فرانسوی مدل جدید پژو 2008 را به میدان رقابت با حریفان جورواجور فرستاده و موارد جدیدی به این شاسی بلند کوچک خود افزوده است ...
کارگر نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۲۱:۲۱    
مدیرکل دفتر صنایع وزارت صمت ازاقدامات مسئولانه ایران خودرو در مقابله با ویروس کرونا قدردانی کردو گفت : این خودرو ساز درمدیریت این بحران به خوبی عمل کرده است .
کارگر نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۲۱:۲۱    
مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو از افزایش تولید روزانه این خودروسازبا همکاری و مشارکت زنجیره تامین خبر دادو گفت ...
کارگر نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۲۰:۲۱    
یکی از برنامه های دولت روسیه برای جبران خسارت ناشی از کرونا، پرداخت بخشی از حقوق کارمندان صنایع آسیب دیده است.
کارگر نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۲۰:۲۱    
دکتر احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو اختصاصی با خط بازار ضمن بیان این نکته شرایط بازار سرمایه حبابی است، گفت: اگر حباب بازار بترکد، دولت مسئول است و باید پاسخگو باشد.
کارگر نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۹:۵۱    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: تاکنون تعداد 8 هزار و 50 کارگر لرستانی مشمول دریافت بیمه بیکاری شده اند.
کارگر نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۹:۵۱    
مدیرکل اشتغال اتباع خارجی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به شرایط خاص کشور و تعطیلی کارگاه ها به دلیل شیوع ویروس کرونا نسبت به استخدام نیرو های کار خارجی غیرمجاز در کارگاه ها هشدار داد.
کارگر نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۹:۳۶    
عیسی منصوری
کارگر نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۲:۲۱    
به استحضار مشتریان محترم محصولات ایران خودرو می رساند پیرو درخواست برخی از مشتریان محترم و بروز تاخیر طولانی در تحویل ...
کارگر نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۲:۲۱    
معاون فرهنگی ، اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ابلاغ دستورالعمل برگزاری مراسم گرامیداشت هفته کارگر خبر داد.
کارگر نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۸:۰۶    
مدیر عامل ایران خودرو: پژو 405 از شبکه تولید ایران خودرو خارج شده و براساس مصوبه ای که داریم این خودرو را پیش فروش نمی کنیم.
کارگر نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۶:۵۱    
مدیرکل فنی بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی، گفت: ضوابط و جزئیات پرداخت مقرری بیکاری به افرادی که از ناحیه شیوع ویروس کرونا بیکار شده اند منتظر تصمیمات ستاد ملی مدیران بحران کرونا است.
کارگر نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۶:۳۶    
حقوق فروردین 99 شاغلین فرهنگی (رسمی و پیمانی) از لحظاتی پیش در حال پرداخت است.
کارگر نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۶:۳۶    
نائب رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان قزوین از پرداخت نشدن مستمری بازنشستگانی که نام خانوادگی آنها با (ع)، (ن) و (م) آغاز می شود، خبر داد.
کارگر نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۶:۳۶    
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر اردبیل از انجام مقدمات تدوین سند توسعه بیمه اجتماعی در این استان خبر داد.
کارگر نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۶:۳۶    
سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا گفت: افرادی که تا امشب (31 فروردین) پیامک به 6369 ارسال کنند، پنج شنبه این هفته مبلغ یک میلیون تومان به حسابشان واریز می شود.
کارگر نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۶:۳۶    
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تهران عنوان کرد:ما روزانه تمامی موارد را در بخش بیمه بیکاری و سامانه آن رصد نموده و فهرستی از مراجعانی را که واجد شرایط هستند با هماهنگی سازمان تامین اجتماعی پایش می ...
کارگر نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۶:۲۱    
فرمانده ستادمقابله با بیماری کرونا،اعلام کرد: گروه صنعتی ایران خودرو فراتر از پروتکل های بهداشی درراستای سلامت کارکنان و محیط امن تولیددر مقابله با ویروس کرونا عمل کرده است و این امرباید الگویی برای ...
کارگر نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۶    
گروه صنعتی ایران خودرو در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود در قبال جامعه، دومین محموله اقلام پزشکی شامل 10 هزار ست گان پزشکی تولیدی خود را باحضور فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا و مدیران ...
کارگر نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۶    
با گذشت بیش از چند ماه از انتصاب سرپرست دو شرکت بارز و ایرانول این سوال مطرح است که چرا هنوز وضعیت مدیرعاملی این دو نفر مشخص نشده است؟
کارگر نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۱    
تا سقف 100 میلیارد تومان وام به افراد آسیب پذیر و نیازمندان از طریق صندوق قرض الحسنه ولایت و بخشی نیز از سوی بانک رسالت پرداخت می شود.
کارگر نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۱    
درحالیکه حدود 215 کارگر کارخانه ایران مرینوس با تعطیلی موقت این کارخانه به دلیل شیوع کرونا نگران امنیت شغلی خود هستند ...
کارگر نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۱    
عدم ابلاغ افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی موجب شد که مستمری ها به روال سال قبل پرداخت شود.
کارگر نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۱    
حسین میرزایی گفت: از آنجا که افرادی که مشمول حمایت معیشتی شده اند، یارانه بگیر هستند، آنها هم از تسهیلات 1 تا 2 میلیون تومانی بهره مند می شوند.
کارگر نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۱    
یک فعال صنفی گفت: کارگران ساختمانی خواستار تخصیص سهمیه بیمه به تعداد متقاضیان هستند.
کارگر نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۵:۰۶    
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید درباره تسهیلات پرداخت شده در حوزه مقابله با کرونا گفت:در سال 99 حدود 11 میلیارد و 570میلیون تومان به 45 واحد جهت تهیه اقلام مقابله با کرونا پرداخت شده است.
کارگر نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۵:۰۶    
یکی از موارد مهم در واریز مزد کارگران مربوط به اضافه کار می شود که مطابق با قانون باید 40 درصد مازاد بر دستمزد هر ساعت کارگر در شرایط عادی کار، برای اضافه کاری پرداخت شود.
کارگر نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۶    
دولت چین برای رونق دوباره صنعت خودرو تمهیات ویژه ای را برای خودروسازان و خریداران خودرو در نظر گرفته است.
کارگر نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۶    
نیروهای گازبان نگران واگذاری به بخش خصوصی و خروج از دایره تحت پوشش شرکت ملی گاز ایران هستند.
کارگر نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۶    
رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار تهران عنوان کرد: اگر حمایت های دولتی نباشد با تشدید مشکلات در این صنف، ممکن است شاهد تعدیل نیرو در واحد های فروش آجیل و خشکبار باشیم.
کارگر نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۶    
رییس اداره تشکل های کارگری و کارفرمایی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس از تشکیل و فعالیت 849 تشکل کارگری و کارفرمایی در استان خبر داد.
کارگر نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۶    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، در جریان دویست و نهمین جلسه شورای شهر تهران به کارگیری مجدد بازنشستگان در این نهاد گلایه کرد.
کارگر نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۶    
جمعی از بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی اعلام کردند که مستمری فروردین ماه تا امروز (یکشنبه/31 فروردین) به حساب هایشان واریز نشده است.
کارگر نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۶    
2 میلیون واحد تولیدی و صنفی در سایت وزارت بهداشت ثبت نام کردند.
کارگر نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۶    
رئیس کمیسیون بانوان اتاق تعاون ایران گفت: هم اکنون 10 الی 12 درصد فعالیت تعاونی ها به عهده بانوان است.
کارگر نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۶    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان بر لزوم توجه ویژه به مطالبات معوقه تعاونی ها تاکید کرد.
کارگر نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۶    
مجموعه تولیدی گروه نساجی فرقانی که از یک ماه پیش برای حفظ سلامتی کارگران با شیوع کرونا ویروس، فعالیت خود را متوقف کرده بود، از فردا فعالیت خود را از سر می گیرد.
کارگر نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۶    
تعداد 811 مجوز در حوزه مشاغل خانگی در سال 98 صادر شده که از این تعداد، 802 مجوز برای متقاضیان مستقل و 9 مجوز برای متقاضیان پشتیبان بود.
کارگر نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۶    
نمایندگان مجلس طی درخواستی، خواستار اجرای ماده 234 قانون ، در پی عدم افزایش عادلانه دستمزد کارگران شدند.
کارگر نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۶    
سخنگوی ستاد حمایت کرونا با ارسال توییتی از توزیع رایگان سیم کارت میان افرادی که متقاضی دریافت تسهیلات 1 میلیون تومانی هستند، گلایه کرد.
کارگر نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۶    
عضو هیات مدیره کانون عالی شوراها با بیان اینکه روحانی به وعده های خود به کارگران عمل نکرده، گفت: ما کارگران نه دستمزد مکفی داریم و نه امنیت شغلی.
کارگر نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۲:۲۱    
در حالی که امروز رقابت بر سر مدرک و رواج مدرک گرایی به جای مهارت آموزی باعث کاهش فرصتهای شغلی موجود شده است ...
کارگر نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۲:۲۱    
نایب رئیس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران ساختمانی از ثبت نام کارگران ساختمانی برای دریافت وام یارانه کرونا خبر داد و درباره پرداخت تسهیلات حمایتی به کارگران ساختمانی آسیب دیده از کرونا ...
کارگر نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۹:۰۶    
نائب رئیس کانون عالی انجمن های صنفی کارگری اساتید حق التدریس از حذف اساتید حق التدریس دانشگاه های پیام نور از تدریس در کلاس های مجازی خبر داد و گفت: اساتید هیات علمی جایگزین این افراد شده اند.
کارگر نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۹:۰۶    
یک زن آرایشگر تهرانی می گوید: به دلیل دو ماه بیکاری، حتی پول نان و تخم مرغ هم نداریم. این وضعیت، گریبانگیرِ سه میلیون زن سرپرست خانوار در کشور است.
کارگر نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۹:۰۶    
دبیرخانه کارگر لرستان از توقف فعالیت های تولیدی صنایع نساجی بروجرد به علت افت سطح تقاضا در بازار و تامین نشدن سرمایه در گردش آن خبر داد و گفت: از 940 کارگر این شرکت ...
کارگر نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۹:۰۶    
اشتغال برای همه زنان انتخاب نیست، برخی مجبور به کار هستند اما خیلی از زنان کارگر با افزایش هزینه های مهدهای کودک نمی دانند، فرزندانشان را کجا بفرستند.
کارگر نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۹:۰۶    
نشست آنلاین کودکان کار و کرونا روز دوشنبه در لایو اینستاگرام برگزار می شود.
کارگر نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۹:۰۶    
یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با انتقاد از معدوم سازی هزاران جوجه یک روزه، عنوان کرد: با خرید تضمینی مرغ گوشتی از مرغداران و توزیع یارانه ای آن بین افراد نیازمند می توانستیم از این اتفاق جلوگیری کنیم.