شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۷:۱۶Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 30 آبان 1398 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1395 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1397 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1398 روزنامه کسب و کار 31 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 30 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 31 تیر 1398 روزنامه کسب و کار 1 مرداد 1398 روزنامه کسب و کار 31 شهریور 1398 روزنامه کسب و کار 30 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 30 دی 1398 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1398 روزنامه کسب و کار 1 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 2 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 3 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 4 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 5 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 6 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 7 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 8 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 9 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 10 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 11 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 12 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 13 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 14 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 15 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 16 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 17 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 18 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 19 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 20 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 21 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 22 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 23 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 24 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 25 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 26 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 27 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 28 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 29 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 30 آبان 1398 
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۵:۱۶    
کسب و کار نیوز - به گفته سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، مقرر شده تا از این پس، سهمیه بنزین اول هر ماه در کارت سوخت شخصی افراد شارژ شود و در ماه های آینده نیز مانند آذرماه ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۸:۵۱    
کسب و کار نیوز-کاهش تعرفه واردات خودروهای هیبریدی، تولید و رواج استفاده از آن همواره یکی از راهکارهای مهم به منظور ساماندهی بازار خودرو بوده است که با افزایش قیمت بنزین نیاز به این موضوع بیش از پیش ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۸:۴۶    
کسب و کار نیوز-هر چند مسئولان به صراحت اعلام کرده اند که منابع حاصل از گرانی بنزین صرف حمایت از اقشار ضعیف شده و ریالی از آن صرف مخارج دولت نمی شود ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۸:۴۱    
کسب و کار نیوز - قطع اینترنت بین الملل وارد پنجمین روز شده و همچنان کسب وکارهای اینترنتی با مشکلاتی دست به گریبان هستند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۶    
کسب و کار- اپلیکیشن های جهانی که بر روی تلفن های همراه کاربران وجود دارند و برنامه هایی را در اختیار کاربران برای استفاده و دانلود قرار داده اند رایگان هستند در حالی که اپلیکیشن های بومی مانند سیب اپ ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۱    
کسب و کار- گزارش های میدانی نشان می دهد وانت های حمل بار میوه خودسرانه کرایه حمل بار را 80 تا 120 هزار تومان افزایش داده اند و میوه در مراکز خرده فروشی و میادین تره بار گران فروخته می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۱    
کسب و کار- رئیس دانشگاه تهران با تاکید بر این که قطع شدن اینترنت مشکلاتی را برای دانشگاه ها ایجاد کرده است، گفت: در این زمینه با وزارت علوم مذاکره کردیم و امیدواریم به زودی این مشکل در کشور رفع شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۵:۱۱    
کسب و کار نیوز-با هماهنگی های صورت گرفته از سوی بانک مرکزی، بالغ بر 1500 پایانه فعال در دیگر کشورها توسط شرکت های ارائه دهنده خدمات مسدود شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۴:۲۶    
کسب و کار نیوز-روند افزایشی نرخ دلار یکی دو بیشتر دوام نیاورد و بازگشت آن به کانال 11 هزار تومان، آب پاکی روی دست همه شایعات ریخت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۳:۱۶    
کسب و کار- به دنبال اختلال سراسری در اینترنت، بسیاری از مشترکین درخصوص بسته های اینترنتی تلفن همراه متضرر شده اند که باید تکلیف آنها مشخص شود ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۳:۱۱    
کسب و کار- معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این که تسهیلات پروژه اقدام ملی 100 میلیون تومان است گفت: 70 هزار واحد در قالب این طرح در شهرهای جدید معرفی شده که به زودی ثبت نام در بعضی استان ها از جمله ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۶    
کسب و کار- رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار گفت: انواع میوه از مبدا که به مراکز عمده فروشی می رسد، به وسیله کامیون های سنگین که با سوخت گازوئیل حرکت می کنند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۱    
کسب و کار نیوز - ششمین کتابگردی پایتخت با حضور اهالی فرهنگ و هنر، نویسندگان، ناشران و اعضای شورای شهر تهران از نشر معارف واقع در منطقه 2 شهرداری پایتخت آغاز شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۱    
کسب و کار نیوز - قیمت طلا در معاملات روز پنجشنبه بازار جهانی ثابت بود و از نگرانی ها نسبت به افزایش تنش ها میان آمریکا و چین و عدم توافق تجاری میان این دو کشور حمایت شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۶    
کسب و کار- مدیر گشت های تعزیرات گفت: گشت های عادی ما دو برابر شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۱    
کسب و کار نیوز - رئیس هیات مدیره انجمن زنان مدیر کارآفرینی تاکید کرد که همایش ها و سمینارهایی که بدون داشتن تخصص در این زمینه برگزار می شوند، باید تعطیل شوند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۶    
کسب و کار نیوز - سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه گفت: پمپئو بهتر است خود را از تفکرات قرن هجدهمی رها کند که صاحبان قدرت خود را فراتر از حقوق و قوانین بین المللی می ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۱    
کسب و کار نیوز - با وجود اینکه قرار بود ثبت نام مسکن ملی تا پایان آذرماه در تمام استان ها به اتمام برسد، وزارت راه تا پایان امسال مهلت ثبت نام در طرح مسکن ملی را تمدید کرده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۲:۲۶    
کسب و کار نیوز - رزمایش مشترک پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 98 در منطقه عمومی سمنان برگزار می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۲:۲۱    
کسب و کار نیوز: وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، در پیامی درگذشت پرفسور فضل الله رضا سفیر سابق ایران در یونسکو و از چهره های نام آور مهندسی کشور را تسلیت گفت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۶    
کسب و کار نیوز - واحد اطلاعات اکونومیست (EIU) در تازه ترین پیش بینی خود اعلام کرد که رشد اقتصادی جهان در پایان سال جاری میلادی به سطح 3/ 2درصد می رسد؛ هرچند در سال 2020 ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۶    
کسب و کار نیوز - بر اساس اعلام جدیدترین قیمت رسمی 47 ارز کشورهای مختلف، نرخ 16 ارز از جمله یورو و پوند نسبت به روز گذشته افزایش یافت. همچنین نرخ رسمی دلار و 9 ارز دیگر نیز ثابت است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۱    
کسب و کار نیوز - مدیر گشت های تعزیرات گفت: گشت های عادی ما دو برابر شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۱    
کسب و کار نیوز - بر اساس مصوبه شورای عالی بیمه سپرده گذاری شرکت های بیمه در نظام بانکی محدود شده است و بعد از این بیمه ها اجازه ندارند تمام سپرده های خود را فقط در یک بانک بگذارند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۱    
کسب و کار نیوز - سفیر جمهوری اسلامی ایران در سارایوو با رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی و هرزگوین دیدار و در خصوص روابط دوجانبه گفت وگو کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۱    
کسب و کار نیوز: بسیاری از شهروندان پس از سهمیه بندی و اصلاح قیمت بنزین، تمایل بیشتری به استفاده از سوخت سی.ان ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۱:۵۶    
کسب و کار نیوز:یکی از گردشگرانی که در قالب فم تور از چین به ایران آمده بود به دلیل بروز مشکلات پزشکی و عدم پاسخگویی بیش از 4 بیمارستان به نیازش، به چین بازگشت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۱:۵۶    
کسب و کار نیوز : شاید تجربه ی چند ساله ی موزه ی ملی ایران در برگزاری نمایشگاه بین المللی و متقابل با دیگر کشورهای دنیا که عدد آن تازه در حال تمام کردن انگشتان دو دست است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۱:۵۱    
کسب و کار نیوز: بر مبنای جدیدترین آمار و پیش بینی های "ریستاد انرژی"، شرکت پتروبراس برزیل در مسیر تبدیل شدن به بزرگترین تولیدکننده نفت جهان در میان شرکت های سهامی عام تا سال 2030 قرار دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۱:۵۱    
کسب و کار نیوز: پرونده انتقال آب دریا به برخی استان های کشور به صورت جدی روی میز دولت قرار دارد که طبق آن قرار است آب شور دریای عمان و خلیج فارس به میزان 8.3 میلیارد مترمکعب به 17 استان برسد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۶    
کسب و کار نیوز: رییس جمهور روسیه اعلام کرد با وجود اختلافات جزئی با اوپک، کشورش به همکاری با این گروه برای تثبیت بازارهای نفت ادامه خواهد داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۶    
کسب و کار نیوز:عضو اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی گفت: اجرای نادرست قوانین مربوط به صادرات و یا تصمیمات خلق الساعه ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۱    
کسب و کار نیوز - در بسیاری از کشورها معلمان کمتر از حقوق متوسط در ماه درآمد دارند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۱    
کسب و کار نیوز - نرخ بیکاری ترکیه تا پایان ماه اوت به 14 درصد افزایش پیدا کرده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۱    
کسب و کار نیوز: رئیس اتحادیه سوخت های جایگزین با اشاره به دریافت روزانه 30 هزار تقاضا برای گازسوز کردن خودروها هم زمان با اجرای طرح سهمیه بندی بنزین اظهار کرد: متقاضیان برای ثبت نام به سامانه NGVI ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۱    
کسب و کار نیوز:به نظر می رسد که مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق تاتنهام، یکی از گزینه های اصلی بارسلونا برای هدایت این تیم در فصل آینده باشد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۱    
کسب و کار نیوز - بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران،میانگین کیفیت هوای پایتخت هم اکنون در شرایط ناسالم برای گروه های حساس است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۱    
کسب و کار نیوز: من نمی توانم در مورد ارنج و تعویض تیم ملی حرفی بزنم و به نظرم باید به نظر مربی هم احترام بگذاریم. تغییر مربی هم به عهده فدراسیون است و من و شما نمی توانیم در این مورد تصمیم بگیریم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۱    
کسب و کار- مدیرکل بازرسی و امور قاچاق سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از تشدید نظارت بر بازار و تشکیل گشت ویژه برخورد با محتکران خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۶    
کسب و کار نیوز:تیم های امید ایران و قطر امروز ساعت 16 در زمین مجموعه ورزشی لوسیل با هم دیدار خواهند کرد. این دیدار بنا به درخواست فدراسیون فوتبال قطر پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۶    
کسب و کار نیوز:با انتشار خبرهایی درباره تمایل اوبامیانگ، ستاره آرسنال به ترک این باشگاه انگلیسی، بارسلونا مترصد است تا در صورت تایید اخبار، او را جذب کرده و راهی نوکمپ کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۱:۱۱    
کسب و کار نیوز:مدیر کل دامپزشکی استان: طرح مایه کوبی پرندگان در برابر بیماری نیوکاسل برای بیش از 176 هزار قطعه انواع ماکیان اجرا شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۱:۰۶    
کسب و کار نیوز:مربی تیم ملی نونهالان و نوجوانان ریکرو گفت: با سرمایه گذاری خوبی که در بخش تیم های پایه تیروکمان انجام شده است، در چند سال آینده شاهد تحول بزرگی در تیم ملی ریکرو خواهیم بود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۱:۰۶    
کسب و کار نیوز:کمیته برگزاری جام جهانی 2022 قطر اعلام کرد برای جا به جایی هواداران از دو کشتی مسافربری استفاده خواهد کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۱:۰۱    
کسب و کار نیوز:کنترل دوپینگ به منظور استفاده ورزشکاران از مواد ممنوعه شامل 11 مرحله است با تست مربوطه از طریق آزمایش خون یا ادرار توسط ماموران کنترل دوپینگ مدنظر قرار می گیرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۰:۵۶    
کسب و کار نیوز:با از کار افتادن بخشی از چراغ های راهنمایی و رانندگی و دوربین های ثبت تخلف، رییس پلیس راهور استان اصفهان از بکار گیری نیروهای کادری و وظیفه پلیس برای برقراری نظم و آرامش در تقاطع های ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۰:۵۶    
کسب و کار نیوز:عضو هیات علمی مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: زالزالک گیاهی است که جوشانده و یا دم کرده آن اثرات درمانی بسیاری دارد.