سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۱۸:۲۳Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای کواره 17 تیر 1397 - kavare.ir

تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۱    
داستان انسان هایی که در قامت معلم درس زندگی می آموزند حکایت کسانی است که معنای وجودشان سراسر عشق و ایثار است ...
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۱    
اتحادیه اروپا پس از نشست کمیسیون مشترک برجام بیانیه ای منتشر و در آن اعلام کرد، حفظ کانال های بانکی، ادامه صادرات نفت و گاز ایران و ایجاد جو سرمایه گذاری مطلوب در ایران اولویت است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۱    
شهردار اصفهان گفت:سوگند یاد کرده ایم تا راه همرزمان خود را که شهادت آنها را به چشم دیده ایم با همدلی میان مردم و توکل بر خداوند ادامه دهیم.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۱    
وقوع آتش سوزی گسترده در یک فروشگاه، به فروریختن طبقه دوم آن و سوختن تمامی محصولات منجر شد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۱    
معاون توسعه و پیش بینی و هشدار هواشناسی گلستان از افزایش 4 تا 5 درجه ای دما تا پنج شنبه خبر داد.
شفقنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۱    
شفقنا- یکی از سه رییس دوره ای شرکت هوآوی اعلام کرد این شرکت احتمالا تحت تحریم های ایالات متحده علیه ایران یا کره شمالی قرار نمی گیرد. خبر اصلی را در سی ان بی سی ببینید ...
بازتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۱    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی با بیان این که در زمینه فعالیت انجمن های صنفی در کشور خلاء قانونی وجود دارد ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۱    
غول های نفتی از جمله رویال داچ شل و BP سهم خود از تولید گاز طبیعی را افزایش و با این اقدام فاصله میان خود و اکسون موبیل را کاهش داده اند.
مردم نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۱    
مردم نیوز : جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، درباره بسته پیشنهادی اروپا، بیانیه ای صادر کرد. در این بیانیه آمده است: دولت محترم جمهوری اسلامی ایران پس از صرف زمان و هزینه فراوان ...
روزنامه اصفهان زیبا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۱    
مهری مصور پیوستن رشته فوتوالی به فدراسیون ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی و سرمایه گذاری و هزینه کردن برای رشته بومی مردمان سواحل برزیل به جای بازی های بومی و محلی ایرانی از آن دست ...
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۱    
هیچ گاه دیپلماسی بدون حمایت راهبردی نمی تواند به نتایج و مطلوبیت های لازم نایل شود.حمایت فرماندهان نظامی ایران از رویکرد اعلام شده از سوی ریاست محترم جمهوری را می توان به عنوان پشتوانة دیپلماسی دانست.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۱    
الکساندر گرست، یکی از فضانوردان آژانس فضایی اروپا، تصویر زیبایی از هلال ماه را به اشتراک گذاشت.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۱    
ساری- ایرنا- معاون وزیرفرهنگ وارشاد اسلامی گفت: روزملی نجات غریق به رسم جانفشانی ` سیدحسین ابراهیمیان` جوان فداکارآملی درنجات یک غریق دردریای مازندران در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصمیم گیری خواهد شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۱    
سکاندار تیم ملی فرانسه به چیزی غیر از قهرمانی در جام جهانی 2018 راضی نیست.
شهید نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۱    
شهیدخبر: جنوب سوریه به دلیل موقعیت جغرافیایی حساس و نیز تعارض منافعی که برای بازیگران مختلف ایجاد کرده، به منطقه ای با شرایط پیچیده تبدیل شده است ...
با اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۱    
ژاوی ، ستاره اسپانیایی تیم ملی اسپانیا با تمجید از دو بازیکن کروواسی گفت: راکتیچ در حال بهتر شدن در تیم بارسلونا است این ستاره اسپانیایی راکیتیچ و مودریج را دو بازیکنی دانست که کامل ترین هافبک ها ...
روزنامه اصفهان زیبا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۱    
سمیه سهرابی سد قدیم گلپایگان اولین سد خاکی مخزنی کشور است که در 25 کیلومتری جنوب غربی گلپایگان بر روی رودخانه اناربار واقع شده است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۱    
یک شبکه شرارت در شمال سیستان و بلوچستان منهدم شد .
عصر ایران   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۱    
در این 40 سال گذشته، هرگاه کشور در سختی ها بوده است، ملاحظه کردیم که این سختی ها کمر مستضعفین را خم کرده ولکن آن ها در برابر دشمنان نظام مقدس اسلامی پایدار ایستاده اند.
جام جم   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۱    
منبع: جام جم آنلاین
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۱    
نشست رؤسای رسانه های آسیا در آستانه ، آغاز رزمایش نیروهای نظامی روسیه در تاجیکستان و 23 میلیارد دلار از منابع ارزی ترکمنستان در بانک های آلمانی ...
بسیج   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۰    
ریشه شناسی تاریخی بسیاری از تئوری ها و مکاتب علوم اجتماعی و جامعه شناسی که در دانشکده های علوم اجتماعی تدریس می شوند اغلب به این نقطه ختم می شوند که تئوری و نظر، از واقعیت منبعث شده اند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۰    
فرانسه، انگلستان و آلمان برای تامین خواست های ایران در چارچوب برجام موافقت کردند، واکنش کاربران فضای مجازی به نمایش اعترافات کاربران اینستاگرام در صداوسیما ...
بسیج   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۰    
مسئول سازمان بسیج عشایر با بیان اینکه مردم باید نسبت به حیله های دشمنان انقلاب اسلامی هوشیار باشند گفت: استکبار جهانی همیشه در حال برنامه ریزی برای دسیسه برای مردم انقلابی کشورمان است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۰    
نزار ال ادسانی مدیرعامل شرکت پتروشیمی کویت گفت: پالایشگاه های نفت آسیا در حال جایگزین کردن نفت ایران با واردات بیشتر نفت از عربستان، کویت، امارات و عراق هستند.
بسیج   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۰    
غفاری با بیان اینکه استکبار جهانی در مقابل نیروی مردمی بسیج ناکام مانده است، گفت: هجمه های دشمن علیه سپاه و بسیج به دلیل اثرگذاری این نهادهای انقلابی در حفظ ارزش های اسلامی است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۰    
همزمان با جشنواره تابستانی فیلم کودک و نوجوان، 5 فیلم در سینمای گلشن بجنورد در حال اکران است.
ای استخدام   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۰    
به یک مهندس یا تکنسین ساختمان با سابقه کار 5 سال جهت کارگاه در داخل شهر مشهد نیازمندیم. متقاضیان واجد شرایط میتوانند با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۰    
وزیر بهداشت عصر امروز برای افتتاح چند طرح بهداشتی درمانی وارد خرم آباد می شود.
ای استخدام   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۰    
به 1- دو نفر کارشناس طراحی با مدرک لیسانس/فوق لیسانس مهندسی مکانیک گرایش جامدات و ساخت و تولید با معدل بالای 16 و دارای 5 سال سابقه طراحی صنعتی، تسلط کامل بر نرم افزارهای طراحی مکانیکی ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۰    
اقتصاد نیوز: تصاویر نوکیا ایکس 5 (Nokia X5) پیش از معرفی رسمی در چین، لو رفت. به علاوه، حالا زمان معرفی موبایل میان رده جدید اچ ام دی گلوبال نیز تایید شده است.
پایگاه خبری استناد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۰    
استنادنیوز؛ سخنگوی دولت با انتشار مطلبی به خبر برخی رسانه ها مبنی بر استعفای جهانگیری از دولت واکنش نشان داد.
برترین ها   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۰    
وبسایت روزیاتو: مهارت های نجات بخش جزو واجبات زندگی هر شخصی بشمار می روند. زندگی مملوء از رخدادهای غیر قابل پیش بینی است و گاهی شرایط دشواری به وجود می آید که انتظار آن را نداریم ...
استانداری گلستان   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۰    
به گزارش روابط عمومی فرمانداری کردکوی ؛ابراهیم قدمنان فرماندار کردکوی وهیات همراه به صورت سرزده از بانک کشاورزی شهرکردکوی بازدید کردند. ...
خبرورزشی   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۰    
در فرانسه برای خیلی ها سؤال شده که چرا باید بهترین گلزن تاریخ این کشور به جای نشستن روی نیمکت تیم خودی برود و روی نیمکت تیم رقیب بنشیند؟
ای استخدام   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۰    
به فروشنده ( خانم و آقا ) جهت کار در پوشاک زنانه در کرمانشاه محدوده راسته بازار نیازمندیم.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۰    
یک مسئول فلسطینی تاکید کرد، پیروزی ارتش سوریه در درعا و جبهه جنوبی، در واقع پیروزی مسأله فلسطین است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۰    
آینده پژوه بانکداری الکترونیک بابیان اینکه زیرساخت های اینترنت وفناوری اطلاعات درایران نسبت به کشورهای توسعه یافته عقب است، گفت:رفتار مردم در استفاده از خدمات مالی دیجیتالی تغییر کرده است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۰    
روزنامه های امروز اصفهان از " افتتاح رسمی فاز سه خط یک قطار شهری اصفهان تا بی برقی ، حال بازار را بدتر کرد " را تیتر زدند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۰    
قیمت طلا دربازار یزد امروز سه شنبه 19 تیرماه 97 اعلام شد.
روابط عمومی صدا و سیما   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۰    
برنامه "چراغ مطالعه" با معرفی کتاب" فرّ ایمان از فریمان" راوی زندگی شهید مرتضی مطهری می شود.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۰    
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:موضوع آب در خوزستان به ویژه خرمشهر و آبادان، اگر فضاسازی صداوسیما و برخی نهادها نبود هرگز تبدیل به یک بحران جنجالی و تبلیغات همه جانبه علیه دولت نمی شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۰    
رئیس جمهور ترکیه کابینه جدید خود را معرفی کرد که براساس آن مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ماند، ژنرال آکار وزیر دفاع و داماد اردوغان نیز وزیر خزانه داری تعیین شدند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۰    
ائتلاف سعودی روز دوشنبه از سفر سفیر فرانسه به صنعاء پایتخت یمن ممانعت به عمل آورد.
تابناک همدان   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۰    
مدرسه محیطی که فرزندانمان در آن به تحصیل علم و دانش می پردازند و رشد می کنند و این روز ها زمزمه هایی به گوش می رسد مبنی بر اینکه قسمتی از فضای حیاط و محوطه برخی مدارس به فضای تجاری تبدیل می شود تا به ...
ای استخدام   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۰    
به راننده پایه یک جهت حمل تیرچه و بلوک در شهر اصفهان نیازمندیم. متقاضیان واجد شرایط میتوانند با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- عناصر ضدانقلاب، دانش آموزی به نام بدیع رادفر را به گروگان گرفتند و پس از شکنجه های فراوان، به شهادت رساندند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۰    
یادواره سرداران و 72 شهید پایگاه مقاومت بسیج ابوالفضل (ع) رابر کرمان برگزار شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۰    
عضو اتاق بازرگانی با بیان اینکه صادرکنندگان برای برگشت پول خود مشکل دارند، گفت: این استراتژی که از سوی دولت بیان شده ادامه سیاست غلط احمدی نژاد است که شاید در کوتاه مدت جواب بدهد اما نهایتا خروجی آن ...
آناج   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۰    
نایب رییس مجلس، از بررسی واگذاری ماشین سازی تبریز با حضور وزیر اقتصاد و امور دارایی و نمایندگان این شهر خبر داد.
یزدی نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۰    
امام جمعه شهرستان میبد بر لزوم در اولویت قرار گرفتن مجموعه فعالیت های پیشگیرانه و آگاهی بخشیی به جامعه از سوی بهزیستی تاکید کرد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۹    
" فیلم به آتش کشیده شدن مرغ های تلف شده در اعتراض به قطع برق و مرگ آنان توسط تعدادی از مرغداران،بسیار ناراحت کننده بود؛لطفا موضوع را ریشه یابی کنید تا بفهمیم چه کسی مقصر بوده است؟
برق نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۹    
پیک مصرف برق کشور روز گذشته بالای 51 هزار مگاوات به ثبت رسید که به دلیل تعطیلی مراکز اداری کشور نسبت به روز یکشنبه حدود سه هزار مگاوات کاهش مصرف داشته است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۹    
مسئول اداره نظارت و پایش اداره کل محیط زیست استان کرمانشاه گفت: رودخانه "قره سو" آلوده ترین و "سیروان" پاک ترین رودخانه های کرمانشاه هستند.
آی اسپورت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۹    
آی اسپورت – پندار توفیقی معاون باشگاه استقلال شخصیت جالبی دارد. او در اولین واکنش به جدایی امید ابراهیمی از استقلال او را بازیکنی دانست که به هواداران استقلال پشت کرده و به خاطر پول از این تیم جدا ...
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۸    
پدافند هوایی سوریه، حمله اسرائیل به فرودگاه نظامی تی 4 در حومه حمص را دفع کرد. یک منبع نظامی به خبرگزاری سانا گفته این جنگنده ها بعد از مدتی مجبور به خروج از حریم هوایی سوریه شدند ...
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۸    
بابا و دایناسور نوشته جنیفر چولدنکو با تصویرگری دن سانتات و ترجمه نازنین موفق از سری کتاب های میچکا(واحد کودک و نوجوان انتشارات مبتکران) است.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۸    
نصر: نماینده مردم تبریز در مجلس با تأکید بر اینکه نباید اجازه داد آل سعود از پول های ما علیه خودمان استفاده کند ...
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۸    
قشم - فرمانده سپاه ناحیه قشم گفت: حفظ اساس خانواده یکی از دغدغه های اصلی جامعه است که باید با ارائه برنامه های فرهنگی در قالب ترویج فرهنگ حجاب و عفاف ترویج یابد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۸    
ملی پوش پیشین وزنه برداری معلولان گفت: به فدراسیون جانبازان و معلولین گفتم که برای من مراسمی به منظور خداحافظی بگیرند، اما این اتفاق نیفتاد.
شهید نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۸    
شهیدخبر: در ماه های اخیر منافقین با هماهنگی آمریکا، اسراییل و چند کشور پولدار و مرتجع عربی به یک برنامه مشترک رسیده اند تا از اعتراضات مسالمت آمیز مردم به عنوان بستری برای آشوب و بلوا و به خیال خود و ...
مردم نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۸    
مردم نیوز : بعد از اینکه عزاداران امام صادق (ع) امروز در گرمای 40 درجه با تابلوی ایست حراست دانشگاه مواجه شدند، تصاویر و فیلم هایی در فضای مجازی در اعتراض به این اقدام منتشر شد. ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۸    
از کتاب پروانگی چهارمین کتاب شعر کودکان شاهین شهری رونمایی شد.
با اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۸    
بعد از به تصویب رسیدن معافیت مالیاتی شرکت های بورسی از طریق تجدید ارزیابی دارایی ها در مجلس، سازمان امور مالیاتی در طی یک بخشنامه شرایط این معافیت را اعلام نمود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۸    
داروی ریتالین حتماً باید با نسخه پزشک تحویل بیمار داده شود، اما دانشجویان به روش های مختلف ازجمله تهیه از بازار آزاد یا از طریق داروخانه های متخلف اقدام به خرید می کنند که این موضوع از نگاه بازرسان ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۸    
شاخ اینستاگرام، عبارتی که برای مخاطبان و کاربران فضای مجازی واژه غریبی نیست و هروقت گفته می شود فلانی شاخ اینستاگرامی است ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۸    
سرمربی تیم ملی بلژیک،مردانش را آماده یک تاریخ سازی بزرگ و نبرد مقابل فرانسه می بیند.
پول نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۷    
پول نیوز - مدیرعامل بانک سپه برای بازدید از پروژه های تولیدی و اقتصادی و مناطق آسیب دیده ناشی از زلزله به استان کرمانشاه سفر کرد. ...
مجله فناوری موبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۷    
شرکت Aergility واقع در فلوریدا در چند سال اخیر در حال تست یک نوع وسیله عمود پرواز جدید به نام ATLIS بوده است.
مجله فناوری موبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۷    
محققان در یک بررسی جدید روی کلاغ های یک جزیره دور افتاده متوجه شدند که این پرنده میتواند بدون الگوی قبلی مسایل پیچیده را به راحتی حل کند.
مجله فناوری موبنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۷    
بر اساس آنچه که در نیمه سال 2018 میلادی اعلام شد، استارت آپ یودِمی در سایت اینترنتی خود بیش از 80 هزار دوره آموزشی تخصصی برگزار می کند و تعداد آنها همچنان رو به افزایش است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۷    
در حوزه بانکی، اروپایی ها به دنبال ایجاد کانالی هستند که از طریق آن امکان ارتباط بانکی فراهم شود و با توجه به تحریم های آمریکا ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۷    
اتحاد خبر: مدیرکل کمیته امداد بوشهر با اشاره به اجرای 2500 طرح خوداشتغالی برای مددجویان روستایی استان گفت: برای این مهم 60 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره به مددجویان کمیته امداد بوشهر پرداخت می شود ...
بازار کار   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۷    
جشن هشتادمین سالگرد تاسیس دانشگاه تهران با حضور دانشجویان خارجی این دانشگاه در تالار علامه امینی کتابخانه مرکزی برگزار شد ...
ای استخدام   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۷    
به یک نفر کارشناس تولید محتوا فضای مجازی جهت کانون تبلیغاتی اوژن گرافیک به صورت تمام وقت در تهران نیازمندیم. از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۷    
اقتصادنیوز: سخنگوی شورای نگهبان به برخی اظهارات و ادعاهای مطرح شده درباره این شورا پاسخ داد.
ای استخدام   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۷    
به معمار ترجیحا خانم ، طراح با 5 سال سابقه کار طراحی معماری مسلط به 3dmax و نرم افزار با سابقه کار در شهر مشهد نیازمندیم. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۷    
طرح مرمت ایوان نجف در سه فاز توسط ستاد بازسازی عتبات در حال انجام است که روند اجرای آن 30 درصد پیشرفت داشته و فاز نخست آن تکمیل شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۷    
بنابر اعلام فیفا تیم داوری ایران در هیچ یک از دو مسابقه مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2018 قضاوت نخواهد کرد.
ربیع   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۷    
به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از افکارنیوز، تجربه ها در جنگ گسترده علیه داعش ثابت کرده که این گروه تروریستی با توجه به دستور کار خاص خود حرکت می کند و یا با توجه به شرایط و دستاورد های میدانی و ...
شهدای ایران   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۷    
به گزارش شهدای ایران ،جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: در 2 ماه گذشته سه میلیون و 500 هزار سکه از کشور جمع آوری شده و به سلیمانیه عراق ارسال شد. ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۷    
اقتصادنیوز: قیمت بیت کوین پایین آمد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۷    
ایستانیوز:بانک کشاورزی که در عرصه بانکداری سبزبرای حفاظت از محیط زیست و ترویج روش های نوین کشاورزی به منظور مدیریت منابع آب و خاک و انرژی پیشروست، کوشیده است تا فناوری ...
هنر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۷    
سیدجمال سید حاتمی از ساخت سری دوم سریال"محکومین" و نگارش "لاک قرمز 2" خبرداد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۷    
فنگ شویی یعنی ایجاد هارمونی و تعادل در فضای خانه. اگر می خواهید خانه ای پر از انرژی مثبت و احساس آرامش داشته باشید تغییراتی را بر اساس راهنمای فنگ شویی اجرا کنید و تمام چیزهایی که بر خلاف قوانین فنگ ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۷    
از بین دو تیم ملی فرانسه و بلژیک، اولین چهره حاضر در فینال جام جهانی مشخص می شود.
روزنامه اصفهان زیبا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۶    
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در نطق پیش از دستور خود برای چندمین بار در ماه اخیر، به خشکاندن زاینده رود و علل آن پرداخت و توضیح داد که بی توجهی به قوانین و مقررات و مصوبات شورای عالی آب و شورای امنیت ...
روزنامه اصفهان زیبا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۶    
در چهلمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، بسته تشویقی درآمدی شهرداری اصفهان تصویب شد. نصر اصفهانی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان پس از تصویب لوایح سه گانه محرک درآمد شهر ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۵    
علیرضا فغانی داور بین المللی ایران از سوی کمیته داوران فیفا در جمع 12 داور نهایی برای قضاوت در چهار بازی آخر جام جهانی قرار گرفت.
صدای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۵    
بازار سرمایه ایران، این روزها تحت تاثیر عوامل داخلی و بین المللی از جمله جنگ تجاری و تعرفه ای آمریکا، چین و اروپا که افت قیمت کامودیتی ها (مواد پایه و معدنی) را به دنبال داشته ...