پنجشنبه ۰۹ فروردینساعت ۱۴:۱۵Mar 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبر معتبر (khabarmotabar.ir)

  ۱۴۰۱/۰۵/۰۲ - ۰۱:۳۳   + ۳ سایت دیگر  
پیگیری و اجرای بازنگری و اصلاح طرح های هادی روستایی با رویکرد رفع مشکلات و مسائل مردم روستاهای بخش مرکزی ورامین به زودی انجام خواهد شد.
  ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۲۲:۳۳   + ۳۰ سایت دیگر  
به گزارش خبرمعتبر _ طبق بررسی ها حدود 70 درصد متقاضیان وام از سیستم بانکی در کشور را افرادی تشکیل می دهند که نیاز ضروری به وام های خرد بین 50 تا 100 میلیون تومان دارند ...
  ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۵:۳۳   + ۲ سایت دیگر  
همزمان با روز عید غدیر، آئین کلنگ زنی احداث پارک خیرآباد با نام غدیر با حضور مسؤولان ورامین در خیرآباد برگزار شد.
  ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۱:۳۳    
همزمان با شب عید غدیرخم؛ اختتامیه جشنواره های تابستانی شهر قرچک با حضور 2 هزار نفر از شهروندان منطقه باقرآباد با اجرای برنامه های شاد و مفرح در پارک خبرنگار برگزار شد.
  ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۱:۰۳    
شهردار فرون آباد گفت: آئین افتتاح و بهره برداری از بلوار 35 متری امام خمینی (ره) در شهر فرون آباد با حضور مسئولان ارشد شهرستان پاکدشت و شهر فرون آباد برگزار شد.
  ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۱:۰۳   + ۱ سایت دیگر  
فرماندار پیشوا به همراه مسؤولان این شهرستانی با تعدادی از خانوادهای ایثارگر این شهرستان دیدار و گفت وگو کرد.
  ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۱:۰۳    
بخشدار مرکزی ورامین ضمن بیان اینکه خط ولایت اتحاد ملت است، گفت: اوج حضور مردم در دهه شصت به عشق نظام اسلامی و ولایت بود که وارد میدان شدند.
  ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۰:۳۳   + ۳ سایت دیگر  
فرماندار قرچک گفت: مدیران شهرستان ها با برنامه محوری، چشم انداز روشنی برای توسعه شهرستان ترسیم کنند و با پیگیری های مستمر بتوانند حداکثر بودجه لازم را در اسرع وقت برای طرح و برنامه های مصوب شده جذب ...
  ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۰۷:۳۳   + ۳ سایت دیگر  
سومین دوره نمایشگاه گروهی عکس دانشجویی با عنوان “فرانگاه 3” از 31 تیرماه در نگارخانه سرو، توسط باشگاه عکاسان طنین برگزار می شود.
  ۱۴۰۱/۰۴/۲۷ - ۱۱:۰۹    
ایستگاه جشن های بزرگ این بار در روستای ریحان آباد با حضور چشمگیر مردم و مسئولین برگزار شد.
  ۱۴۰۱/۰۴/۲۵ - ۱۶:۳۸   + ۱ سایت دیگر  
فرماندار شهرستان قرچک از ادارات و دستگاه های فرهنگی خواست محاسن رعایت حجاب و عفاف و آسیب های عدم رعایت این مقوله را در سطح جامعه تبیین کنند.
  ۱۴۰۱/۰۴/۲۵ - ۱۶:۳۸    
علی ماهر رئیس کمیته کار با دستگاه و ابزار آمادگی جسمانی هیات ورزش های همگانی شهرستان دماوند موفق به کسب عنوان قهرمانی در مسابقات جهانی هند شد.
  ۱۴۰۱/۰۴/۲۵ - ۱۶:۰۸   + ۲ سایت دیگر  
جلسه ملاقات عمومی شهردار شریف آباد با جمعی از شهروندان در سالن جلسات شهرداری این شهرداری برگزار شد.
  ۱۴۰۱/۰۴/۲۵ - ۱۶:۰۸   + ۱ سایت دیگر  
خیابان اصلی شهر ورامین واقع در حد فاصل ایستگاه راه آهن تا سیلو به نام استاد ژولیده نیشابوری از چهره های ماندگار ادبیات و شعر فارسی ایران و شاعر بومی شهرستان ورامین و پدر شهید مزین شد.
  ۱۴۰۱/۰۴/۲۴ - ۲۳:۰۸    
شهردار شریف آباد با تاکید بر ارتباط شهروندان و مدیریت شهری گفت: ارائه خدمات حداکثری زمینه افزایش مشارکت شهروندان در اداره شهر را افزایش می بخشد.
  ۱۴۰۱/۰۴/۱۹ - ۱۴:۳۸   + ۸ سایت دیگر  
امام جمعه موقت ورامین گفت: از مساجد، هیئات مذهبی، تشکل ها و فعالان فضای مجازی و رسانه ای، دانشگاه ها و مراکز علمی انتظار می رود، به بیان فتنه ها و انحرافات فکری و سیاسی روشنگری کنند.
  ۱۴۰۱/۰۴/۱۹ - ۱۴:۳۸   + ۲ سایت دیگر  
امام جمعه خیرآباد گفت: امروز دشمنان از طریق تهاجم فرهنگی قصد کشف حجاب را دارند اما نه با زور بلکه با تغییر فکر و فرهنگ که متأسفانه تاثیراتی گذاشته است و زنی که می تواند جامعه را با تربیت فرزند به رشد ...
  ۱۴۰۱/۰۴/۱۷ - ۱۶:۰۸   + ۱ سایت دیگر  
بخشدار مرکزی ورامین با عنوان این مطلب که شهرستان ورامین مشکلات بسیاری را در حوزه های مختلف داشته است گفت ...
  ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ - ۱۱:۴۰   + ۱۷ سایت دیگر  
رئیس کل دادگستری استان تهران از اولویت قرار گرفتن رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی 701 مورد از شرکت های دانش بنیان در این استان خبر داد.
  ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ - ۱۱:۱۰   + ۳ سایت دیگر  
فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: با سفر وزیر راه وشهرسازی به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور به شهرستان پاکدشت ...
  ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ - ۱۱:۱۰   + ۲ سایت دیگر  
شهردارپردیس اعلام کرد: با هدف افزایش مراکز تفریحی و تفرجگاهی، عملیات اجرایی احداث فاز دوم بوستان گردشگری به وسعت 30 هزار مترمربع (سه هکتار) آغاز شد.
  ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۲:۱۰   + ۱ سایت دیگر  
تهران- مدیر کل هواشناسی استان تهران از پیش بینی روند تدریجی افزایش نسبی دما در پایتخت خبر داد.
  ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۲:۱۰   + ۴ سایت دیگر  
رئیس دادگستری شهرستان ری اعلام کرد: تلاش می کنیم تا در روزهای آینده با هماهنگی، شورای حل اختلاف اصناف این شهرستان ایجاد شود.
  ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۰:۱۰   + ۳ سایت دیگر  
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارقی که از متصدیان واحدهای صنفی زورگیری می کرد خبر داد.
  ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۰:۱۰   + ۶ سایت دیگر  
دماوند- فرماندار دماوند گفت: احداث آرامستان جدید شهر دماوند وعده بر زمین مانده است.
  ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۰۹:۴۰   + ۲ سایت دیگر  
تهران- استاندار تهران با اشاره به اینکه حدود 19 درصد جمعیت کشور در استان تهران ساکن هستند گفت: متأسفانه برنامه ریزی علمی و دقیقی متناسب با این جامعه آماری و رشد جمعیت صورت نگرفته است.
  ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۳:۴۰   + ۳ سایت دیگر  
نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق توافقنامه سه جانبه عملیات اجرایی کمربندی جنوبی شهر دماوند حداکثر ظرف مدت چهار ماه رسما آغاز می شود.
  ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۳:۱۰   + ۲ سایت دیگر  
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پردیس اعلام کرد: در سال تحصیلی پیش رو پنج کد مدرسه ابتدایی و 2 کد مدرسه متوسطه به مدارس این شهرستان اضافه می شود.
  ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۳:۱۰   + ۳ سایت دیگر  
رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان پردیس گفت: توزیع دامدار کارت در راستای اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها، حمایت از تولیدکنندگان و رونق واحدهای تولیدی دام و طیور در این شهرستان آغاز شد.
  ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۰:۱۰   + ۶ سایت دیگر  
فرمانده انتظامی شهرستان ری از شناسایی و پلمب کارگاه بسته بندی برنج تقلبی در کهریزک خبر داد و گفت: 2 نفر از متخلفان دستگیر شدند.
  ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۰:۱۰   + ۲ سایت دیگر  
نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش های صورت گرفته در شهرک های صنعتی و راه اندازی واحدهای نیمه تمام، نرخ بیکاری در ورامین به پائین ترین حد ممکن رسیده است.
  ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۳:۱۰   + ۴ سایت دیگر  
قرچک- مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قرچک از وقوع 135 مورد حادثه و حریق طی اردیبهشت ماه در این شهر خبر داد.
  ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۱:۱۰   + ۶ سایت دیگر  
امام جمعه موقت ورامین گفت: ترور عزیزان مردم ایران به دست رژیم اشغالگر قدس، مقاومت و ایستادگی ملت را در برابر زیاده خواهی استکبار بیشتر می کند.
  ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۰:۴۱   + ۱۵ سایت دیگر  
ری- مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به وقوع زلزله ای با قدرت چهار ریشتر در حوالی حسن آباد شهرستان ری گفت: این زلزله خسارتی نداشت.
  ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۰:۴۱   + ۵ سایت دیگر  
شمیرانات- وزیر آموزش و پرورش گفت: بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، مزار شهدا، مأمن عاشقان و زیارتگاه معلمان، اولیا، دانش آموزان است.
  ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۰:۴۱   + ۴ سایت دیگر  
شمیرانات- جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: وضعیت اقتصادی فرهنگی و رسانه ای فعلی کشور در شان ملت ایران نیست.
  ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۲:۵۹   + ۳ سایت دیگر  
معاون مالی شرکت مخابرات در حاشیه نخستین رویداد بین المللی خصوصی سازی در اقتصاد ایران با بیان اینکه لازمه توسعه متوازن شرکت مخابرات ، کاهش حق السهم های مختلف و اجرای حاکمیت شرکتی است ...
  ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۰:۲۹   + ۲۱ سایت دیگر  
تهران- معاون اقتصادی استاندار تهران با اشاره به اینکه به هیچ وجه کمبود آرد نداریم و حمل آرد به نانوایی ها روند مناسبی دارد گفت: میزان ذخایر گندم در سطح استان تهران مطلوب است.
  ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۰:۲۹   + ۲ سایت دیگر  
قرچک- بخشدار مرکزی قرچک از اعطای تسهیلات ساخت مسکن روستایی در این شهرستان خبر داد و گفت: این تسهیلات برای 120 متقاضی در نظر گرفته شده است.
  ۱۴۰۱/۰۳/۰۳ - ۱۲:۵۹   + ۳ سایت دیگر  
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فیروز کوه گفت: تیم های عملیاتی ما با حضور 90 نفر امدادگر خواهر و برادر با گذراندن دوره های تخصصی امداد و نجات برای مقابله با حوادث احتمالی آمادگی کامل دارند.
  ۱۴۰۱/۰۳/۰۳ - ۱۱:۵۹   + ۲ سایت دیگر  
فرمانده سپاه شهرستان پاکدشت گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه حضرت ثامن الحجج (ع) شهرستان پاکدشت با رصد اطلاعاتی یک کارگاه، موفق به کشف 200 هزار لیتر سوخت غیرمجاز شدند.
  ۱۴۰۱/۰۳/۰۳ - ۱۱:۵۹   + ۱ سایت دیگر  
نماینده شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: مسائل مربوط به مهاجران و اتباع خارجی دیار پانزده خرداد باید بررسی و سرانه بهداشتی، آموزشی و غذایی اتباع در منطقه پرداخت شود.
  ۱۴۰۱/۰۳/۰۳ - ۱۱:۲۹   + ۲ سایت دیگر  
فرمانده سپاه شهرستان پیشوا گفت: آزادی خرمشهر تجلی اراده مردم ایران برای مقابله با جهان استکبار است از این رو امام راحل از آن به عنوان فتح ارزش ها یاد کرد.
  ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۲:۲۹   + ۲ سایت دیگر  
فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: از سال گذشته تا کنون، 9 روستای بالادست کانال انتقال آب پاکدشت به دلیل محقق نشدن حقابه سد ماملو، آب کشاورزی ندارند و زراعت در این مناطق متوقف شده است.
  ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۲:۲۹   + ۳ سایت دیگر  
رئیس حفاظت محیط زیست شمیرانات با بیان این که یکی از آثار ساخت و سازهای بی رویه، مسدود شدن مسیر کوچ حیات وحش و ماندگاری آن ها در فصول سرد در مناطق حفاظت شده ورجین و البرز مرکزی است ...
  ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۲:۲۹   + ۱ سایت دیگر  
دبیر مجمع اولین اجلاس مجمع روسای کمیسیون های شهرسازی و معماری شهرهای استان تهران با اشاره به فقر فضاهای خدماتی در پایتخت گفت: در تهران کمبود 9 هزار متر مربع فضای خدماتی احساس می شود.
  ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۰:۵۹   + ۳۰ سایت دیگر  
تهران- مدیرکل هواشناسی استان تهران از صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای روز دوشنبه و سه شنبه دوم و سو خردادماه 1401 در پایتخت خبر داد.
  ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۰۹:۵۹   + ۷ سایت دیگر  
تهران- استاندار تهران گفت: بازار گوشت قرمز به زودی متعادل می شود.
  ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۳:۲۹   + ۷ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت آبفای استان تهران گفت: کیفیت آب تهران هیچ مشکلی ندارد و هر کسی ادعایی در این رابطه دارد، به ما مراجعه کند.
  ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۳:۲۹   + ۲ سایت دیگر  
رئیس صنعت، معدن و تجارت شمیرانات اعلام کرد: از 18 اردیبهشت تا پایان این ماه، در راستای طرح ویژه نظارت بر نحوه رصد و توزیع کالای اساسی سه هزار و 210 بازرسی در این شهرستان انجام شد.
  ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۲:۲۹   + ۶ سایت دیگر  
فرماندار شهرستان ورامین گفت: در 2 روز از اجرای طرح پایش نانوایی ها بیش از 95 درصد این صنف شهرستان با حضور 11 تیم بازرسی در چندین نوبت بازرسی و با متخلفان برخورد شد.
  ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۲:۲۹   + ۲ سایت دیگر  
رئیس دفتر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ورامین گفت: همزمان با هفته میراث فرهنگی، صدها نفر از علاقمندان به آثار تاریخی، با حضور در ورامین ...
  ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۲:۲۹   + ۴ سایت دیگر  
فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: یک انبار بزرگ بلورجات احتکار شده به ارزش 50 میلیاردریال در شهرستان قرچک کشف شد.
  ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۳:۲۹   + ۲ سایت دیگر  
فرماندار شمیرانات گفت: انتظار داریم مدیران کل نسبت به تفویض اختیار بیشتر از شرایط کنونی به مدیران شهرستانی اقدام کنند و صدور مجوزها و پیگیری خود را بر پایه مکاتبات و نظرات کارشناسی به خاطر حضور ...
  ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۳:۲۹   + ۲ سایت دیگر  
مدیر امور آبفای خاوران آبفای منطقه 6 تهران از اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب شهرهای قیام دشت و خاورشهر به منظور ارتقای کمی و کیفی آب آشامیدنی خبر داد.
  ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۲:۲۹   + ۱ سایت دیگر  
رئیس اتاق اصناف شهرستان ری از کشف بیش از 40 تن برنج، قند و شکر احتکاری در ری خبر داد.
  ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۰:۲۹   + ۱۷ سایت دیگر  
تهران- معاون امنیتی استاندار تهران پیرامون حادثه جاده ای خودرو حامل تجهیزات نظامی توضیحاتی ارائه کرد و گفت: حادثه هیچ گونه خسارت جانی نداشته است.
  ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۰:۲۹   + ۵ سایت دیگر  
تهران- مدیرکل هواشناسی استان تهران از صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای روز شنبه 31 اردیبهشت ماه 1401 در پایتخت خبر داد.
  ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۰۹:۵۹   + ۹ سایت دیگر  
ورامین- امام جمعه موقت ورامین گفت: هشت سال بی مهری دولت گذشته و حق ویژه مردم منطقه زیبنده تأخیر در سفر رئیس جمهور نیست.
  ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۶:۳۱   + ۷۱ سایت دیگر  
رییس قوه قضاییه ضمن هشدار به افرادی که قصد برهم زدن آرامش روانی مردم دارند، گفت: همه دستگاه های نظامی، انتظامی ...
  ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۷:۳۱   + ۲ سایت دیگر  
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه دولت در تلاش است که با تمهیدات لازم هیچ هزینه اضافه ای به مردم تحمیل نشود، گفت: یارانه پرداختی به اکثر مردم بیشتر از هزینه خانوار است.
  ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۳:۰۱   + ۵ سایت دیگر  
در روزهای گذشته 46هزارمیلیاردتومان برای پرداخت یارانه نقدی به 9 دهک درآمدی تخصیص یافته است. اما در حال حاضر ابهامات زیادی در مورد سیاست اصلاح ارزی دولت وجود دارد ...
  ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۲:۳۱   + ۶ سایت دیگر  
امام جمعه قرچک: پیچ اقتصادی را باید رد کنیم اوضاع به وجود آمده در قالب طرح اقتصادی دولت راهگشا خواهد بود و قطعاً عاقبت خوبی را برای اقتصاد کشور رقم خواهد زد ...
  ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۳:۱۱   + ۱ سایت دیگر  
رئیس دادگاه عمومی بخش خاوران از کشف 6 هزار عدد ماکارونی و روغن خوراکی احتکاری در محدوده بخش خاوران خبر داد و گفت: اقلام مکشوفه با قیمت مصوب در بازار عرضه شده است.
  ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۱:۱۱   + ۱۶ سایت دیگر  
تهران- مدیر کل هواشناسی استان تهران از کاهش نسبی دما و احتمال بارش تگرگ در نیمه شمالی و ارتفاعات استان طی روز سه شنبه 20 اردیبهشت ماه خبر داد.
  ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۱:۱۱   + ۳ سایت دیگر  
رئیس گروه آب سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور گفت: در سال های اخیر شاهد حداقل 1.5 تا 2 سانت رانش خاک سالیانه در جنوب شرقی تا شمال شرقی و غرب پاکدشت بودیم که در برخی مناطق به 8 تا 8 ...
  ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۰:۴۱   + ۷ سایت دیگر  
فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف 35 تن آرد احتکار شده به ارزش 70 میلیارد ریال از یک انبار کالا خبرداد و گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و انبار کالا پلمب شد.
  ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۰:۴۱   + ۲ سایت دیگر  
رئیس اورژانس شهرستان دماوند از امدادرسانی تیم های اورژانس به 49 مصدوم در ایام تعطیلات عید فطر خبر داد.
  ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۰:۱۱   + ۱۵ سایت دیگر  
ری- رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: گروه های جهادی بسیج امسال در سراسر کشور با 150 هزار نفر، یک برنامه متنوع خدمت به مردم در زمینه های مختلف را آغاز کردند.
  ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۰۹:۴۱   + ۴ سایت دیگر  
قرچک- فرمانده انتظامی قرچک از شناسایی و پلمب یک کارگاه غیرمجاز تهیه و توزیع مواد شوینده تقلبی و دستگیری هشت نفر در این رابطه خبر داد.
  ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۰۰:۴۱   + ۱۱۰ سایت دیگر  
رئیس جمهور: دولت خود را موظف می داند با تدابیر مناسب برای تنظیم بازار و نظارت بر آن، مانع برهم خوردن آرامش مردم شود.
  ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۲۳:۴۱   + ۱۳۶ سایت دیگر  
رهبر انقلاب فرمودند: سوریه امروز،سوریه قبل از جنگ نیست، اگرچه آن زمان خرابی ها نبود اما احترام و اعتبار سوریه اکنون بسیار بیشتر از گذشته است و همه به این کشور به عنوان یک قدرت نگاه می کنند.
  ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۲:۱۱   + ۲ سایت دیگر  
قرچک- نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تقسیم عادلانه موقعیتها نمونه ای از عدالت است گفت: عدم استفاده از استعدادها دولت ها را با بن بست مواجه می کند.
  ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۲:۱۱   + ۲ سایت دیگر  
تهران- معاون عمرانی استاندار تهران در خصوص علت تاخیر در اطلاع رسانی تعطیلی امروز مدارس استان به علت آلودگی هوا گفت: تاخیر در گزارش هواشناسی اطلاع رسانی را به تاخیر انداخت.
  ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۱:۱۱   + ۶ سایت دیگر  
ورامین- فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج ورامین از کشف انبار احتکار روغن در این شهرستان خبر داد.
  ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۰:۴۱   + ۴ سایت دیگر  
قرچک- امام جمعه قرچک گفت: دولت باید نسبت به حل مشکلات معیشتی مردم، کنترل بازار و همچنین تورم توجه ویژه داشته و آن را در اولویت قرار دهد.
  ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۰:۱۱   + ۱۰ سایت دیگر  
تهران- مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران از صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای روز شنبه 17 اردیبهشت ماه در پایتخت خبر داد.
  ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۰:۱۱   + ۸ سایت دیگر  
ورامین- امام جمعه موقت ورامین بر ضرورت سرکشی مسئولان ورامین از اماکن برای مبارزه با مظاهر علنی فساد تاکید کرد.
  ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۱۷:۰۵   + ۳ سایت دیگر  
بی توجهی به دغدغه های معلمان موجب شد تا در چند ماه اخیر این قشر زحمتکش نسبت به شرایط اعتراض کنند اما سوال اینجاست که آیا صدای آنها به گوش مسئولان می رسد؟
  ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۱۶:۳۵    
رییس شورای اسلامی شهر شریف آباد طی پیامی سالروز شهادت شهید علم و تعلیم مرتضی مطهری و روز معلم را گرامی داشت.
  ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۱۵:۳۵   + ۴ سایت دیگر  
آیین تجلیل از کارگران و پاکبانان شهرداری شریف آباد با حضور مسئولین برگزار شد.
  ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۰۰:۳۵    
عضو شورای اسلامی شریف آباد پاکدشت ،بر ضرورت ایجاد هم اندیشی و تعامل برای ترسیم افق های روشن با هدف بالندگی فضای فرهنگی سطح شهر تاکید کرد.
  ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۸:۰۵    
ابوطالب شیرکوند رئیس اتحادیه مشاوران املاک، نمایشگاه داران اتومبیل، پارکینگ دارها، وانت بارها و آژانس های کرایه شهرستان ورامین 41 خدمت خالصانه در 61 ماه ریاستش داشته که می خوانید.
  ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ - ۲۲:۰۵   + ۲ سایت دیگر  
بخشدار مرکزی ورامین طی یادداشتی ایام شهادت خورشید امامت حضرت علی علیه السلام تسلیت گفت.
  ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۵:۳۵   + ۳ سایت دیگر  
جلسه ارتقا سطح امنیت و آرامش روستاهای بخش مرکزی ورامین به ریاست مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری تهران برگزار شد.
  ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۳:۳۵   + ۲ سایت دیگر  
دماوند- فرمانده انتظامی دماوند از دستگیری یک نفر سوداگر مرگ و کشف سه کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
  ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۵   + ۲۳ سایت دیگر  
تهران- رئیس ستاد روز قدس استان تهران گفت: راهپیمایی روز قدس در 40 نقطه استان تهران برگزار می شود.
  ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۵   + ۱۱ سایت دیگر  
تهران-استاتدار تهران گفت: تدوین برنامه جامع جمع آوری زکات در استان تهران ضروری است.
  ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۲۳:۳۴   + ۱ سایت دیگر  
به گزارش خبرمعتبر _ به نقل از روابط عمومی بخشداری مرکزی ورامین_ امیر محمدی روز یکشنبه در حاشیه جلسه و بازدید طرح هادی پیشنهادی روستای حسین آباد جواهری در بخش مرکزی ورامین اظهار داشت ...
  ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۲:۰۱    
رییس هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: دشمنان انقلاب اسلامی و این آب و خاک بدانند هرجا پای ولایت و مرجعیت بود ، مردم حساسیت خود را نسبت به انقلاب و نظام نشان دادند ...
  ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۱۴:۵۵    
جلسه بررسی و رفع مشکلات روستاهای تابعه بخش مرکزی ورامین به ریاست "سید محمد زاهدی " بخشدار مرکزی ورامین در سالن جلسات این اداره برگزار شد.
  ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۷:۲۵   + ۴۶ سایت دیگر  
رهبر انقلاب در توصیه هایی به مسئولان کشور گفت: فرصت مسئولیت بسیار زودگذر است و هر ساعتِ آن را قدر بدانید و از اقدامات نمایشی پرهیز کنید.
  ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۷:۲۵   + ۱۳۳ سایت دیگر  
رئیس جمهور با ابراز نارضایتی از گرانی کالاهای اساسی، به دستگاه های نظارتی دستور داد پشت پرده گرانی های اخیر را بررسی و دلایل آن را شناسایی کنند و به وزرای اقتصادی دولت تاکید کرد اقدامات لازم برای ...
  ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۷:۲۵   + ۹ سایت دیگر  
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک ها با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات ازدواج در اولویت قرار دارد گفت: افرادی که تاریخ عقد پرداخت وام ازدواج آن ها یکم فروردین سال 97 به بعد است و تاکنون وام ازدواج دریافت ...
  ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۶:۵۵   + ۳۸ سایت دیگر  
اتاق اصناف تهران در اطلاعیه ای بر لزوم اجرای دستورالعمل مجوز ویژه فعالیت اصناف در ماه مبارک رمضان تاکید کرد.
  ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۶:۲۵   + ۲۳ سایت دیگر  
مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی از افزایش وام قرض الحسنه ضروری و اشتغالزایی به 200 و 500 میلیون تومان خبر داد.
  ۱۴۰۱/۰۱/۱۶ - ۱۶:۵۵   + ۱ سایت دیگر  
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و اتوبوسرانی شهرداری ورامین گفت: باتوجه به قرارگرفتن در سال جدید به تبع آن نرخ کرایه ها هم به میزان 35 درصد پس از طرح در شورای شهر و تصویب در صحن علنی شورا و مطابق کمیته ...
  ۱۴۰۱/۰۱/۱۴ - ۰۹:۵۵   + ۱۱ سایت دیگر  
ورامین- عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: سفر رئیس جمهور به استان تهران طرح های نیمه تمام را تعیین تکلیف می کند.
  ۱۴۰۱/۰۱/۰۳ - ۰۰:۵۰   + ۸ سایت دیگر  
رئیس جمهور در راستای تحقق وعده های خود جهت تغییر وضعیت کشور به نفع مردم اقداماتی را از آغاز به کار خود در دولت سیزدهم در دستور کار قرار داد که بیانگر جدیت وی در تحقق این وعده است.
مشاهده نتایج بیشتر...