چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۱:۲۷Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 22 اردیبهشت 1395 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 31 فروردین 1395 خبر آنلاین 31 خرداد 1395 خبر آنلاین 31 تیر 1395 خبر آنلاین 31 مرداد 1395 خبر آنلاین 31 شهریور 1395 خبر آنلاین 30 مهر 1395 خبر آنلاین 30 آبان 1395 خبر آنلاین 30 آذر 1395 خبر آنلاین 30 دی 1395 خبر آنلاین 30 بهمن 1395 خبر آنلاین 1 اسفند 1395 خبر آنلاین 1 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 2 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 3 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 4 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 5 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 6 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 7 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 8 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 9 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 10 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 11 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 12 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 13 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 14 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 15 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 16 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 17 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 18 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 19 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 20 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 21 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 22 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 23 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 24 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 25 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 26 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 27 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 28 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 29 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 30 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1395 
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۲۳:۴۲    
خبرگزاری تسنیم با انتشار کاریکاتورهایی از فرزاد حسنی، نسبت به ترویج دروغ در رسانه ملی و توجیه توهین به مردم در برنامه اکسیر واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۲۳:۳۹    
همشهری آنلاین نوشت:پزشکان اغلب با شکایت تعریق شبانه از سوی بیماران مواجه هستند. تعریق شبانه بیش از حد، ممکن است ناشی از برخی علل جدی پزشکی باشد و نیاز به پیگیری داشته باشد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۲۳:۳۶    
ایسنا نوشت: محسن رضایی در یادداشتی کوتاه جزئیاتی از وضعیت فعلی شهر حلب و نحوه تجهیز تسلیحاتی، لجستیکی و اطلاعاتی تروریست های تکفیری را افشا کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۲۳:۲۳    
معاون پارلمانی دولت دهم با انتقاد از شایعات گسترده در فضای انتخاباتی گفت: مدرک تافل دانشگاهی صرفا در حوزه ی گرامر و نوشتاری و شنیداری بوده و ربطی به محاوره و گفتار ندارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۲۳:۰۹    
دومین کنگره دوسالانه بین المللی آنکولوژی کودکان، بزرگداشت پروفسور پروانه وثوق همزمان با 25 سالگی مؤسسه خیریه محک، با حضور قائم مقام وزیر بهداشت در امور مشارکت های اجتماعی سازمان های مردم نهاد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۲۲:۳۵    
پرس تی وی نوشت: پژوهشی جدید نشان می دهد مصرف استامینوفن علاوه بر کاهش دردهای جسمانی، توانایی همدردی با دیگران را نیز کاهش می دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۲۲:۰۸    
خانه ملت نوشت: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:برخی دولت های به ظاهر اسلامی دشمن خدا هستند و با کمک به تروریست ها باعث ریخته شدن خون مسلمانان شده اند .
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۲۱:۵۹    
ماه آینده نسل جدید دستبندهای سلامت و تناسب اندام سامسونگ رونمایی می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۲۱:۵۹    
300 اصله نهال در زابل با اسیدپاشی افراد ناشناس، خشک شد!
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۲۱:۳۲    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست هم اندیشی با انجمن زنان کارآفرین، مدیران و مشاورین وزارت، با تاکید بر شایسته سالاری گفت: در وزارت ارتباطات افراد شایسته صرف نظر از مسایل جنسیتی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۲۰:۲۴    
نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: جانبازان اسطوره شجاعت و مقاومت در جامعه هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۲۱:۲۹    
دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در منطقه 15 پستی تهران از این منطقه پستی و قسمت های مختلف بازدید کرد و در برای انجام مراحل ثبت نام "کارت ملی هوشمند" در این منطقه اقدام کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۲۱:۲۹    
مهدی مهدوی کیا در سفر به مکزیک، در کنار جمعی از ستاره های فوتبال جهان قرار گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۲۱:۲۶    
ایرنا نوشت:سکته مغزی شایعترین علت معلولیت در ایران به شمار می رود و درمان بیمار دچار سکته مغزی باید در کمتر از چهار ساعت پس از وقوع سکته آغاز تا میزان عوارض ناشی از آن کاسته شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۲۱:۱۵    
بزرگترین هواپیمای ترابری جهان در یک ماموریت جدید سفر خود را از اروپای مرکزی برای انتقال یک ژنراتور عظیم الجثه به استرالیا آغاز کرده است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۲۱:۱۵    
حمید ضیایی پرور*
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۲۰:۵۳    
محمد سرافراز پس از 18 ماه از اتاق ریاست سازمان صدا و سیما رفت و صندلی ریاست این سازمان را به عبدالعلی علی عسکری تحویل داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۲۰:۳۰    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با استعفای رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران موافقت کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۲۰:۲۷    
مدیرعامل سازمان فضای سبز شهرداری اردبیل گفت: به منظور حذف زواید بصری ناشی از نصب تابلوهای تبلیغاتی بدون مجوز در سطح شهر اردبیل، این تابلوهای جمع آوری می شوند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۲۰:۲۷    
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل از شناسایی انشعابات غیرمجاز آب در روستاهای استان خبر داد و گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۲۰:۲۴    
خسرو نظری گفت:این سمینار در راستای سیاست های دولت الکترونیک ،که بخشی از این دولت الکترونیک دانشگاهها هستند در بخش های سخت افزار و نرم افزار برای استفاده مطلوب از بستر فضای مجازی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۲۰:۲۴    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از فعال و مجهز شدن 22 گروه دامپزشکی از ساعات اولیه مشاهده ویروس بیماری تب برفکی در استان اردبیل خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۲۰:۲۴    
مدیرعامل دو واحد تولیدی در لرستان به حبس تعزیری محکوم شدند
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۲۰:۱۳    
ایسنا نوشت: اگر دچار استرس هستید روشی ساده برای کاهش آن وجود دارد؛ شما با نگاه کردن به درختان حتی در مکان های شهری قادرید استرس خود را کاهش دهید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۲۰:۱۰    
ایسنا نوشت: مدیر کمیته رفاهی و اجرایی نمایشگاه کتاب تهران گفت ناشرانی که بر اثر بارش باران کتاب ها ی شان خسارت دیده می توانند به این کمیته مراجعه و از بیمه استفاده کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۹:۴۹    
ایسنا نوشت: منابع از وقوع انفجار خودروی بمب گذاری شده در یکی از ورودی های کاظمین عراق و همچنین انفجاری در بغداد خبر دادند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۹:۴۰    
تمرین امروز استقلالی های خوزستان با حضور دو مهمان ویژه برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۹:۲۲    
ایرنا نوشت: مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: دانش آموز 10 ساله بجنوردی به علت تنبیه بدنی معلم ورزش دچار آسیب دیدگی از ناحیه اندام تناسلی شده و در بیمارستان تحت درمان قرار ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۹:۲۲    
از امروز عبدالعلی علی عسکری ریاست سازمان صداوسیما را به عهده می گیرد و جایگزین محمد سرافراز می شود؛ مردی که دوران مدیریتش فقط 18 ماه طول کشید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۹:۱۷    
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از وقوع انفجار تروریستی در نزدیکی شهر کاظمین خبر داد و گفت: این انفجار در مسیر زائران ایرانی نبوده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۹:۱۴    
پنجاه و ششمین کنگره سراسری انجمن دندانپزشکی ایران طی روزهای بیست و هفتم تا سی و یکم اردیبهشت ماه در تهران برگزار می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۹:۰۰    
عضو شورای نظارت بر صداوسیما گفت که مدت هاست در رسانه ملی ممنوع التصویر است!
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۸:۵۲    
سمینار سراسری روسای هیات های ورزشی جودو و کوراش امروز برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۸:۳۴    
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با بیان اینکه سازمان مدیریت بحران در مواقع بحرانی تاثیر بسزایی دارد، اظهارداشت: جمعیت هلال احمر نیز مهمترین سازمان کمک رسان در مواقع بروز حوادث و سوانح است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۸:۱۹    
حجت الاسلام سید حکمت اله هاشمی پورگفت: اسلام دین زیبایی و نشاط است که به همه ابعاد حیاتی انسان توجّه کرده و متناسب با نیازهای واقعی وی برنامه هایی را ارائه کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۸:۱۹    
عزت الله ضرغامی دقایقی پس از اعلام حکم انتصاب علی عسکری به ریاست سازمان صدا و سیما به استقبال از این تغییر رفت و به تمجید از رپیس جدید سازمان پرداخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۸:۱۶    
روز جمعه قهرمان لیگ برتر پانزدهم مشخص خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۸:۱۶    
خشکی زاینده رود در طول سالهای اخیر و قطع جریان آب در مقاطع مختلف، مشکلات زیادی در بخشهای گوناگون ایجاد کرده است اما از آن مهم تر از همه این موارد اینکه نبود زاینده رود اصفهان را به فقر محیط زیست دچار ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۸:۱۳    
به گزارش مهر، رئیس دانشگاه اصفهان گفت: دبیرخانه دایمی هنرهای روبه فراموشی پس از همایش هنر و صناعات تاسیس می شود تا با چاپ فیلم، عکس، و کتاب به احیای هنرهای رو به فراموشی کمک شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۸:۱۳    
رئیس جدید هیئت ورزش های رزمی گیلان با رأی اکثریت اعضای مجمع امروز در رشت انتخاب شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۸:۱۳    
جشنواره بهار نارنج با هدف معرفی این محصول کشاورزی روز جمعه 24 اردیبهشت ماه در پارک فجر شهرستان لنگرود برگزار می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۸:۱۳    
گوزن های مرال سایت سیاهداران تالش علیه بیماری های انگلی ضد عفونی و واکسینه شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۸:۱۳    
در گفت و گویی که "روزنامه نگار ورزشی" روزنامه اصفهان زیبابا محمود یاوری داشته است، به ابعادی از زندگی پدرخوانده سپاهان پرداخته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۸:۱۳    
این هفته ابداعات و اخترعات خوبی اخبار دنیای فناوری را در خود غرق کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۷:۵۸    
ایرنا نوشت: معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری گفت: خبرسازی در خصوص دستور رهبر انقلاب برای تغییرات در دولت، کذب محض و در امتداد خط دشمن است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۷:۵۲    
مهر نوشت:معاون وزیر صنعت معدن و تجارت از نیاز 10 میلیارد دلاری صنعت آلومینیوم ایران برای دستیابی به ظرفیت تولید 1.5 میلیون تنی خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۷:۴۳    
تصاویر زیر آخرین عکس هایی است که عکاس کاخ سفید در یک سال گذشته از باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا تهیه کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۷:۳۷    
برگزاری کنسرت گروه ناگفته ها در شهر نیشابور در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۷:۳۱    
پیش از ظهر امروز عملیات اجرایی احداث چهار پست اسکله مجتمع بندری کاسپین در منطقه آزاد انزلی با حضور رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام آغاز شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۷:۲۸    
به گزارش فارس: مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت: شهروندان از توقف در حاشیه رودخانه ها به شدت بپرهیزند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۷:۲۸    
دکتر محمد علی ثابت قدم با قدردانی از حضور کم نظیر استاد شهرداد روحانی در رشت گفت: گیلان نیازی به برخی از موضوعات حجیم سرمایه گذاری ندارد زیرا بهترین کالای اقتصادی گیلان هنر این استان است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۷:۲۵    
ایسنا نوشت: رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، تهران را دهمین شهر پرمخاطره جهان از نظر احتمال بروز پنج حادثه طبیعی برشمرد و گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۷:۱۶    
دادستان مرکز استان البرز گفت: هدف از تشکیل تیم اکسین شکوفایی استعدادهای ورزش استان البرز بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۷:۱۶    
رهبر معظم انقلاب اسلامی، در حکمی با پذیرش استعفای محمد سرافراز، دکتر عبدالعلی علی عسگری را به ریاست سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۶:۵۳    
رئیس جمهوری ترکیه با انتقاد از عملکرد اتحادیه اروپا در قبال پناهجویان و مشخص نبودن چگونگی پرداخت سه میلیارد یورو به ترکیه گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۶:۵۳    
بازیکنان صبای قم چند روز پیش از بازی با استقلال تهران اعتصاب کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۶:۴۴    
بلوکه شدن اوراق قرضه و دارایی های چند میلیاردی ایران توسط محاکم آمریکایی یکی از موضوعات جنجالی یک ماه اخیر بود اما هنوز مشخص نیست با وجود مکاتباتی که مدیران بانک مرکزی وقت با مقامات ارشد دولت قبل ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۶:۳۸    
در گزارش تصویری زیر تصاویری از طبیعت اردبیل را می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۶:۳۸    
مدیرکل برنامه ریزی اقتصادی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی درکارگاه گفتمان سازی بیمه وتامین اجتماعی مبتنی براقتصاد مقاومتی در دانشگاه صنعتی بابل گفت:: سازمان تامین اجتماعی با بهره مندی از نواوریها ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۶:۲۷    
ایسنا نوشت: وندی شرمن به آغاز مذاکرات با طرف ایرانی در مسکو و استانبول و نقاط دیگر در دو سال اشاره کرد و آن را مایوس کننده و کاملا بی نتیجه خواند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۶:۲۱    
مهر نوشت:کارشناسان اقتصادی معتقدند که آلمانی ها باید منتظر روزهای سخت اقتصادی باشند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۶:۱۵    
آئین تودیع و معارفه ی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۶:۰۶    
مهدی تاج یکی از دغدغه های کارلوس کروش را برطرف کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۵:۵۷    
رئیس جدید فدراسیون فوتبال گفت که حقوق کادر فنی تیم ملی فوتبال پرداخت شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۵:۵۴    
دادستان ورامین از تنظیم کیفرخواست پرونده قاتل ستایش قریشی خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۵:۵۱    
ایلنا نوشت: معاون اجرایی و انتخابات شورای نگهبان از تائید صحت انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی در 40 حوزه انتخابیه خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۵:۴۲    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:قیمت انواع خودروهای دست دوم در بازار منتشر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۵:۳۶    
رییس جمهور روز سه شنبه به استان کرمان رفت و ضمن سخنرانی در جمع مرم کرمان، باحضور در همایش ها و جلسات گوناگون، با مسئولان این استان به بحث و تبادل نظر پرداخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۵:۳۶    
کارلوس کروش گفت: دیگر نمی توانم چشمانم را روی افرادی که منافع شخصی را بر منافع ملی ترجیح می دهند ببندم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۵:۳۳    
رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران، گفت: اگرچه فساد ممکن است در برخی از ادارات حاکم باشد اما در شهرداری تهران بیش از سایر نهادهاست، فساد موجود در شهرداری تهران تنها با تغییر مدیریت آن حل می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۵:۲۷    
رشته وشوو هم معدنی از ورزشکار است. فاطمه کیانی زادگان از شهرستان ایذه؛ وشوو را در سال 88 با کمک خواهرش شروع کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۵:۲۴    
نخستین کتاب تحلیلی درباره ی مذاکرات هسته ای ایران و کشورهای 1+5 منتشر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۵:۱۲    
خبرگزاری خبرآنلاین در راستای توسعه فعالیت های خود از علاقمندان دارای سابقه کار رسانه ای و آشنا به امر تایپ،کامپیوتر و اینترنت جهت فعالیت در شیراز دعوت به همکاری می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۵:۰۹    
عبدالله ویسی از مربیان کم حاشیه فوتبال ایران است اما این بار برای موفقیت تیمش هم که شده، با پرسپولیسی ها وارد یک جنگ روانی شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۵:۰۶    
دومین برنامه فیلم نامه خوانی از مجموعه فیلم هایی که دوست داشتیم ، شنبه 25 اردیبهشت با خوانش فیلمنامه سگ کشی بهرام بیضائی به کارگردانی مجید مظفری در فرهنگسرای اندیشه برگزار می شود .
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۴:۵۷    
مدیر کل اداره ی امور کتابخانه های استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: طبق آخرین آمار موجود در موج چهارم ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۴:۵۴    
سکه تمام بهار آزادی در معاملات بیست و دوم اردیبهشت به قیمت یک میلیون و 35 هزار تومان فروخته شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۴:۵۱    
جمعی از اهالی روستای لیلاب ازتوابع شهرستان ورزقان با ارسال پیامی به دفتر خبرآنلاین، نسبت به آنچه تخریب گسترده ی اراضی کشاورزی و زمین های زیر کشت از سوی دستگاه های دولتی عنوان می شود اعتراض کرده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۴:۵۱    
منابع امنیتی عراق از کشته و زخمی شدن دستکم 115 تن در انفجار خودروی بمبگذاری شده در شهرک صدر بغداد خبر دادند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۴:۵۱    
نمایش سوراخ به کارگردانی جابر رمضانی و بازی آتیلا پسیانی بنا به درخواست تماشاگران، شنبه 25 اردیبهشت ساعت 30/18 به روی صحنه می رود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۴:۵۱    
باشگاه خبرنگاران نوشت: سردار ناظری فرمانده عملیات مقتدرانه دستگیری متجاوزین انگلیسی در واپسین ساعات روز پاسدار درگذشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۴:۴۲    
مدیر کل ورزش و جوانان استان از فعالیت 283 باشگاه ورزشی در استان خبر داد
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۴:۴۲    
لایحه حقوق کودک در ایران با افزایش مواد از 9 ماده به 54 ماده الان در مجلس است و انتظار داریم با ترکیب جدید مجلس این لایحه مهم تصویب شود .
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۴:۴۲    
بیش از دویست نفر از ساکنان فلوجه که تعدادی کودک هم در میان آنها مشاهده می شود تاکنون به گرسنگی یا نبود دارو جان باخته اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۴:۳۹    
باشگاه خبرنگاران نوشت: استاندارتهران درباره سوءقصد به میرمحمود موسوی توضیحاتی به رسانه ها ارائه کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۴:۳۰    
رهبر معظم انقلاب اسلامی با اعزام هیات هایی از رشادت و ایثارگری جانبازان سرافراز کشور تجلیل و قدردانی کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۴:۲۷    
سوشا مکانی در مسابقه آخر پرسپولیس هم شانس بسیار کمی برای بازی کردن دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۴:۲۷    
مدیر کل بهزیستی لرستان به منظور بررسی مسائل و مشکلات مربوط به شهرستان سلسله با فرماندار،سرپرست و کارکنان بهزیستی دیدار و از نزدیک با موانع و چالشها آشنا که نسبت به حل مسائل مرتبط قول مساعد داد
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۴:۲۷    
معاون محیط زیست انسانی سازمان محیط زیست از فعالیت 700 سازمان مردم نهاد زیست محیطی در سطح کشور خبر داد
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۴:۲۴    
دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه برخی ادعا می کنند بعد از رأی گیری فقط مجلس است که می تواند اعتبارنامه فرد فاقد صلاحیت را تأیید نکند، گفت: این ادعا خلاف نظارت استصوابی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۴:۲۴    
دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک در اولین کارگروه تخصصی زنان و خانواده استان مرکزی در سال 95، از اجرایی شدن سند تنظیمی ملی راهبردی حقوق کودک که به استانداری ها ابلاغ شده از امسال خبر داد .
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۴:۲۴    
رئیس کانون اصلاح و تربیت شهرستان اراک از ابتلای 13درصد مددجویان به اعتیاد در هنگام ورود به کانون خبرداد .
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۴:۲۱    
زمانی که در سال 2013 ایلان ماسک بنیانگذار شرکت هایی همچون تسلا موتورز، پی پل، و اسپیس اکس طرح هایپرلوپ را مطرح کرد خیلی ها آن را خیال پردازی تصور کردند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۴:۲۱    
در تصویر زیر ییلاق زیبای سوباتان لیسار در ارتفاعات تالش را می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۴:۱۳    
سپاه نیوز نوشت: نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: آنچه در سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی بدست آورده ایم در سایه تکیه بر اصول و مبانی و ایستادگی در برابر قدرتهای سرکش و زورگو و در رأس آنها امریکا است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۴:۱۳    
هیات انتخاب نخستین جشنواره فیلم روح الله اسامی 50 فیلم راه یافته به بخش مسابقه نخستین جشنواره فیلم روح الله را اعلام کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۴:۱۰    
ایسنا نوشت:
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۳:۴۴    
ایسنا نوشت: مقامات بنگلادش رهبر حزب "جماعت اسلامی" این کشور را به اتهام نسل کشی و ارتکاب دیگر جنایت ها در جریان جنگ استقلال بنگلادش از پاکستان اعدام کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۳:۴۱    
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در راستای بسترسازی برای خروج بنگاه های کوچک و متوسط از رکود و به کارگیری ظرفیت های تولیدی، با ابلاغ بخشنامه ای به شبکه بانکی، شرکت ها و واحد های کوچک و متوسط تولیدی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۳:۱۴    
پرسپولیس در هفته آخر لیگ برتر باید در ورزشگاه آزادی میزبان راه آهن باشد که پرسپولیس با برتری پرگل در این بازی می تواند قهرمان لیگ برتر شود.