پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۲:۴۳Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 7 اسفند 1395 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 31 فروردین 1395 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 31 خرداد 1395 خبر آنلاین 31 تیر 1395 خبر آنلاین 31 مرداد 1395 خبر آنلاین 31 شهریور 1395 خبر آنلاین 30 مهر 1395 خبر آنلاین 30 آبان 1395 خبر آنلاین 30 آذر 1395 خبر آنلاین 30 دی 1395 خبر آنلاین 30 بهمن 1395 خبر آنلاین 1 اسفند 1395 خبر آنلاین 2 اسفند 1395 خبر آنلاین 3 اسفند 1395 خبر آنلاین 4 اسفند 1395 خبر آنلاین 5 اسفند 1395 خبر آنلاین 6 اسفند 1395 خبر آنلاین 7 اسفند 1395 خبر آنلاین 8 اسفند 1395 خبر آنلاین 9 اسفند 1395 خبر آنلاین 10 اسفند 1395 خبر آنلاین 11 اسفند 1395 خبر آنلاین 12 اسفند 1395 خبر آنلاین 13 اسفند 1395 خبر آنلاین 14 اسفند 1395 خبر آنلاین 15 اسفند 1395 خبر آنلاین 16 اسفند 1395 خبر آنلاین 17 اسفند 1395 خبر آنلاین 18 اسفند 1395 خبر آنلاین 19 اسفند 1395 خبر آنلاین 20 اسفند 1395 خبر آنلاین 21 اسفند 1395 خبر آنلاین 22 اسفند 1395 خبر آنلاین 23 اسفند 1395 خبر آنلاین 24 اسفند 1395 خبر آنلاین 25 اسفند 1395 خبر آنلاین 26 اسفند 1395 خبر آنلاین 27 اسفند 1395 خبر آنلاین 28 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1395 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۷:۲۳    
مدیرکل زندانهای استان اصفهان گفت: گردش چرخ صنعت موجب اشتغالزایی، قوام خانواده و در نتیجه کاهش جرم و جنایت در کشور میشود، در عین حال با کاهش بیکاری و فقر از ورود افراد به زندانها جلوگیری میشود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۹:۳۸    
نیکنام ببری
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۷:۴۵    
معاون اقتصادی و مالی شرکت فولاد مبارکه اصفهان از رشد 53 درصدی سود هر سهم فولاد مبارکه در اولین پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 20 اسفند 95 به صورت حسابرسی نشده خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۸:۴۹    
ترامپ در ماه اول ریاست جمهوری، 25 ساعت در باشگاه شخصی اش گلف بازی کرده، 13 ساعت را در توییتر گذرانده و مجموع ارتباطات بین المللی او 21 ساعت بوده است!
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۷:۲۲    
جایزه اسکار اصغر فرهادی در صفحه نخست روزنامه های امروز سه شنبه 10اسفند 1395برجسته شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۷:۱۷    
ارزیابی فضای فعال یا انفعالی مردم و جریان های سیاسی از اولویت های انتخابات ریاست جمهوری است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۷:۵۶    
رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت پلدختر گفت: برای تامین میوه شب عید در این شهرستان اقدام های موثری صورت گرفته و مردم نگران این مسئله نباشند .
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۷:۵۶    
باهدف کنترل و آماده سازی مجاری عرضه سوخت و به منظور استقبال از مسافران نوروزی و جلب رضایت شهروندان طرح نظارت نوروزی در جایگاه های سوخت استان اجرایی شد
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۶:۴۵    
هفته نامه صدا نوشت: مرد شماره سه حلقه احمدی نژادی ها می گوید با ملاحظه شرایط مالی و بین المللی جدید، راه احمدی نژاد را دنبال خواهد کرد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۶:۰۴    
خبرجنوب نوشت: جشنواره منطقه ای خلیج فارس که توسط انجمن سینمای جوانان ایران در بوشهر برپا می شود، میزبان فیلم کوتاه یک آن به کارگردانی مهرداد سهامی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۰۸    
نوبت اول از هشتمین مرحله مسابقات تیراندازی (سطح A) آزاد اهداف پروازی کشور با معرفی برترین های رشته تراپ مردان به پایان رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۰۸    
فرهنگستان فوتبال نوشت: با وجود آمارهایی که از تعداد رسمی تماشاگر بازی پرسپولیس با الهلال به ثبت رسیده کارگزار طرف قرارداد با باشگاه ایرانی در مسقط زیر بار فروش بلیت ها نمی رود!
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۴:۵۳    
مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده این نهاد صنفی خبر داد و اظهار کرد: حضور حداکثری اعضای خانه مطبوعات گیلان در مجمع عمومی فوق العاده فرصت مغتنمی برای کیفی سازی و ارتقای ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۴:۳۹    
چندی است مدیریت شهری در تهران به دنبال کاستن از آسیب های اجتماعی و پیشگیری از مشکلاتی است که زندگی شهرنشینی برای مردم به وجود آورده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۲:۱۷    
تروریست های داعش، کانال های آب رسانی رود فرات را به سمت کشتزارهای روستاهای شرق حلب منحرف کردند تا این روستاها را در آب غرق کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۲:۰۳    
میزان نوشت: رحمتی در تشریح روند رسیدگی به پرونده قتل عام خانوادگی در اراک گفت: اقدامات به سرعت و خارج از نوبت انجام شده تمامی تشریفات قانونی بدون هیچ کم و کاستی به دقت انجام و رعایت شده است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۱:۵۳    
همایش کنکور96 برای یک هزار و 466 نفراز دانش آموزان پسر و دختر سال چهارم دبیرستان در محل کانون شهید رجایی ناحیه دو اردبیل برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۱:۵۳    
از ابتدای دولت یازدهم تاکنون 276 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 290 میلیارد ریال در مناطق عشایری استان اردبیل اجرایی و عملیاتی شده تا گامی در راستای راحتی و آسایش این قشر برداریم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۱:۵۳    
نخستین بار اقدام به طراحی و ساخت آب نمایی با چشم انداز بسیار جالب در ورودی ضلع جنوبی شورابیل شده است که امیدواریم تا تکمیل نهایی این سایت بتوانیم مقدمات اجرای دیگر بخش های این مجموعه را فراهم آوریم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۱:۵۰    
نماینده کمیته تحقیق و تفحص شهدا در استان اردبیل از تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام هم زمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در اردبیل خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۱:۰۹    
ایرنا نوشت: رئیس پلیس راه خوزستان گفت: در تصادف دو خودروی سواری پژو 405 و تیبا در کمربندی اهواز چهار نفر کشته و یک نفر مجروح شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۰:۴۰    
طرح ضربتی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر با حضور نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر در چند منطقه حاشیه شهر مشهد انجام شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۰:۱۴    
مرکز فرهنگی شهر کتاب به منظور تقدیر از دانشجویان دکتری رشته فلسفه، سومین دوره جایزه دکتر رضا داوری اردکانی را برگزار می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۰:۰۰    
مدیر باغبانی سازمان جهادکشاورزی استان،ازکشت دیم گل ختمی درسطح نیم هکتار ازاراضی شهرستان اردل ،خبرداد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۹:۵۶    
به گزارش خبرآنلاین لرستان ،این سمور سنگی که باعث کشته شدن تعدادی مرغ در منزل یکی از اهالی دهستان دربند شده بود توسط سگهای محلی گرفتار و دچار آسیب دیدگی از ناحیه سر و گردن گردید اما بلافاصله توسط یکی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۹:۲۲    
ایرنا نوشت: نام نویسی از داوطلبان انتخابات نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از صبح امروز(یکشنبه) در چهار حوزه انتخابیه آغاز شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۹:۰۹    
جهان اقتصاد نوشت:بازارهای ارز بین الملل از روز دوشنبه تا جمعه هر هفته 24 ساعت شروع بکار می کنند از این رو هر یکشنبه تحلیل هفتگی با همکاری روزنامه جهان اقتصاد و سایت بورس سبز ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۹:۰۲    
معاون عربی آفریقایی وزارت امور خارجه کشورمان با نماینده فوعه و کفریا دیدار و گفتگو کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۷:۲۲    
جهان اقتصادنوشت: رئیس مؤسسه مطالعات بازرگانی با بیان اینکه ارقام سرمایه گذاری صنعت کشور از سال 87 سقوط آزاد در ارقام را نشان می دهد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۷:۲۲    
تسنیم نوشت: شعبه 41 دیوان عالی کشور حکم 7 متهمی را که پیش تر به اتهام بغی و محاربه از سوی شعبه 28 دادگاه انقلاب به اعدام محکم شده بودند، نقض کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۷:۱۸    
جهان اقتصاد نوشت:دکتر احسان دشتیانه معاون بازار یابی و فروش شرکت فولاد در کنفرانس سازه و فولاد به ایراد سخنرانی با محوریت بررسی و مقایسه استفاده از مقاطع نورد شده و پروفیل های ساخته شده از ورق فولادی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۶:۳۴    
در راستای مراسم افتتاح سامانه های ثبت تخلفات جاده ای، مانورنهایی افتتاح سامانه های ثبت تخلف عبور و مرور کشوردر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران همزمان با سراسر کشور با موفقیت به ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۶:۳۲    
کمیته نظارت شورای شهر تهران به محله عباسی واقع در منطقه 11رفت تا از نزدیک مشکلات مردم این محله را بررسی و برای رفع مشکلات چاره اندیشی کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۵:۳۵    
با آبگیری تالاب های فارس، چندین گونه از پرندگان مهاجر از جمله فلامینگو، حواصیل، انواع اردک و مرغابی، پلیکان پا خاکستری ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۳:۳۹    
سایت کگل، کارتون زیر را با عنوان ترامپ-گرگ منتشر کرد!
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۰:۰۵    
براساس اطلاعات استخراج شده از آخرین وضعیت تعداد واحدهای فاقد متقاضی مسکن مهر از مجموع 117 هزار واحد، آمار این واحدها طی 9 ماه گذشته بیش از 5 هزار واحد کاهش یافته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۰:۰۲    
معاون وزیر نفت گفت: خوشبختانه با بهره برداری از پالایشگاه ستاره خلیج فارس و ساخت و پالایشگاه سیراف از خام فروشی میعانات گازی جلوگیری می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۰:۰۵    
گروه تئاتر تجربه نو از یکشنبه 8 اسفندماه پیش از شروع نمایش میراث ، مراسم نوروزخوانی برگزار خواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۲:۱۱    
فیلم کوتاه بازگشت به نویسندگی و کارگردانی پگاه ارضی که در سال 1395 کلید خورد، هم اکنون در مرحله ارسال به جشنواره های بین المللی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۳:۵۷    
هروقت شمار سفرها به منطقه افزایش می یابد، نشانه آن است که خبری در پیش است. سفر مقام های اروپایی از جمله انگلیسی به منطقه، سفر رجب طیب اردوغان به سه کشور عربی، سفر رئیس جمهوری به عمان و کویت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۰:۰۲    
ایسنا نوشت: به دستور رئیس مجلس، کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 96 معافیت مالیاتی تبعیض آمیز حقوق کارکنان دولت و بخش خصوصی را مورد بررسی قرار می دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۲:۵۷    
نیکلاس زیبل، مدیر TCL در مراسمی رسمی از گوشی کیبورد دار بلک بری کی وان (با نام فنی مرکوری) رونمایی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۰:۰۲    
معاونت پژوهشی فرهنگستان هنر، نشست تخصصی هنر و زیبایی در اندیشه فارابی را روز دوشنبه 9 اسفند برگزار می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۳:۰۸    
اصغر فرهادی در پیام تصویری خود خطاب به خاضران در تجمع اعتراضی پیش از اسکار در هالیوود گفت: در زمانی که برخی با انشقاق بین فرهنگ ها ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۱:۰۱    
یکی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم گلایه کرده چرا هزینه تعویض کارت ملی به هوشمند افزایش یافته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۱:۵۸    
ایسنا نوشت: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با رد ادعای واریز نشدن درآمدهای ناخالص ناشی از هدفمندسازی یارانه ها توسط برخی نمایندگان مجلس، جزئیات حساب های مربوط به واریز این درآمدها را اعلام کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۱:۵۸    
آنچه درباره کی روش گفته شده،نوشته شده،شایعه شده،قضاوت شده و ... در تاریخ فوتبال ایران ثبت خواهد شد. از این دوره ها، تاریخ به وفور دیده است. ایویچ را به یاد می آورید. او را هم دیده ایم!
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۸:۳۶    
روابط عمومی سازمان سینمایی درباره اظهارات احسان قاضی زاده و بودجه پیشنهادی جشنواره فیلم فجر در سال 96 توضیحاتی را ارائه کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۱:۵۱    
مهر نوشت: رئیس اقلیم کردستان عراق فردا قرار است در سفر به ترکیه با رئیس جمهور و نخست وزیر این کشور دیدار و رایزنی کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۹:۱۹    
ایسنا نوشت: رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال گفت : اگر نگران هستید که بازی تهران بدون ویدئو چک برگزار می شود، برای این بازی این سیستم را تهیه کنید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۲:۱۹    
پلیس آلمان به مهاجمی که سه عابر پیاده را در شهر هایدلبرگ با خودرو زیر گرفته بود تیراندازی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۲:۱۹    
سخنگوی شورای نگهبان به تشریح ایرادی که شورای نگهبان نسبت به لایحه برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران وارد دانسته، پرداخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۰:۱۲    
حمید فرخ نژاد که دیشب در برنامه هفت توسط بهروز افخمی به سختی مورد انتقاد قرار گرفت، عصر امروز با انتشار یک عکس و متنی کوتاه واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۰:۰۱    
مهر نوشت: دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: در دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب، پنج نامزد انتخاب و به شورای مرکزی جبهه معرفی می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۲:۱۴    
ورزش سه نوشت:باشگاه ریزه اسپور در حالی شکایت خود را نسبت به عقد قرارداد طارمی و پرسپولیس به فیفا ارسال کرده که کمیته حل اختلافات به این باشگاه ترکیه ای مهلتی برای ارائه مستندات خود داده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۲:۰۲    
مهر نوشت: فردی پس از آنکه گروهی از عابران در یکی از شهرهای آلمان را زیر گرفت و با چاقو به آن ها حمله کرد، هدف گلوله پلیس قرار گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۱:۰۴    
ایسنا نوشت: معاون فرهنگی وزارت ارشاد با تاکید بر این که ضوابط نشر، معیارهای ما را در حوزه انتشار کتاب مشخص می کند، گفت: اگر بین نویسنده و قانونگذار تفاهم ایجاد شود، خودسانسوری های غلط و در کنار آن ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۱:۵۳    
در 7 اسفندماه اظهارات علی مطهری درباره احضار روح آیت الله هاشمی و واکنش فرمانده کل سپاه به این سخنان پربازدید بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۹:۴۵    
رئیس مجلس گفت: باید در انتخابات پیش رو درخشندگی مردم سالاری و منزلت سیاسی کشور را به رخ جهانیان بکشیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۱:۳۵    
آی اسپورت نوشت:یکی از مطمئن ترین راه ها برای تشخیض این که اشتباه وحشتناک رضا شربتی مقابل تراکتورسازی سهوی بود یا نه، تماشای کامل این مسابقه است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۹:۵۵    
جماران نوشت: بیستمین سالگرد انتشار هفته نامه شهدای موتلفه اسلامی شما ارگان حزب موتلفه اسلامی در نشستی با حضور جمعی از مدیران مسئول رسانه ها و دبیرکل ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۱:۰۴    
صدها نفر در پرتوریا پایتخت آفریقای جنوبی با در دست داشتن سلاح های سرد مثل لوله و چوب دستی در یک راهپیمایی در مسیر وزارت کشور مخالفت خود را با حضور مهاجران در کشور نشان دادند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۸:۵۴    
اکبر میثاقیان جانشین خداداد عزیزی در سیاه جامگان مشهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۸:۵۱    
اطلاعات سامانه مسکن مهر کل کشور نشان می دهد واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی از 117 هزار دستگاه در اردیبهشت ماه به 111 هزار و 480 دستگاه کاهش یافته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۰:۵۶    
فراخوان دهمین جشنواره ملی موسیقی نواحی ایران با رویکرد منظومه خوانی منتشر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۸:۴۸    
ایسنا نوشت: در صورتی که جرایم رانندگی تا آذرماه 96 ازسوی رانندگان تسویه شود جریمه دیرکرد و عدم پرداخت آن تا پایان سال 96 بخشیده می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۹:۳۴    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر ضرورت فرهنگ سازی در زندگی دیجیتال و شناخت لازم نسبت به پیامدهای فرهنگی آن در جامعه تاکید کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۸:۲۱    
ایسنا نوشت: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران و مدیرعامل انجمن موسیقی ایران درگذشت حسین طیبی، احیاگر و پدر ساز بومی مازندران را تسلیت گفتند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۹:۳۳    
تسنیم نوشت: نماینده ویژه سازمان ملل در سوریه به انفجارهای تروریستی حمص واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۹:۲۸    
مسعود فراستی در پاسخ به برخی از هنرمندان که او را به آدم فروشی متهم کرده بودند گفت: آدم فروش کسی است که وطنش را می فروشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۰:۲۷    
ایرنا نوشت: مدیرکل مطبوعات و رسانه های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از پرداخت بیش از400 میلیارد ریال یارانه در شش ماه دوم امسال به مطبوعات کشور خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۹:۱۳    
خواب های کوتاه در طول روز که به چرت زدن معروف هستند، می توانند به شدت بر روی هوشیاری مغز تاثیر مثبت و یا غیر مثبت بگذارند. اما چقدر باید چرت بزنیم تا برای ما مفید باشد؟
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۹:۰۵    
فراخوان دوازدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی، کاربردی و محیطی مریوان در هفت بخش منتشر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۰:۱۲    
شطرنج کارلوس- برانکو به موقعیت حساسی رسیده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۹:۰۲    
رییس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال اعلام کرد کانال های تلگرامی بدون مجوز از جشنواره رسانه های دیجیتال حذف خواهند شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۰:۰۷    
ایسنا نوشت: یک عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس، جدا شدن بخش درمان تامین اجتماعی و الحاق آن به وزارت بهداشت را به صلاح ندانست و گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۸:۰۱    
ایرنا نوشت: گفت وگوهای صلح ژنو 4، در روزهای گذشته کانون توجه رسانه های عربی قرار داشته است. شماری از آنها با اشاره به پیروزی های تازه ارتش و عقب نشینی عناصر این گروه تروریستی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۹:۰۲    
معاون دبیرکل و رییس برنامه محیط زیست سازمان ملل متحد پس از دریافت هشتگ please visit ahwaz به مردم خوزستان پاسخی دو قسمتی داده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۹:۵۵    
عکس روز نشنال جئوگرافیک منظره ای از یک دریاچه یخ زده در آلبرتا کانادا را نشان می دهد که حباب هایی از زیر سطح یخ زده آن بیرون می آید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۹:۴۹    
ایرنا نوشت: وزیرخارجه مکزیک روز شنبه در واکنش به تهدیدهای رئیس جمهوری آمریکا تاکید کرد که دولتش بطور گزینشی به اقدامات آمریکا واکنش نشان داده و مقابله به مثل خواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۹:۴۹    
"همیشه شرایطی بدتر از جنگ هم هست. همه شواهد در این مقطع حاکی از تمهید شدید ترین تحریم ها و محاصره اقتصادی علیه ما است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۸:۵۷    
فضانورد فرانسوی سازمان فضایی اروپا از مناظر طبیعی کشور چاد در مناطق مرکزی قاره ی آفریقا عکسی گرفته که بسیار شبیه به تصاویر ثبت شده از مریخ است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۷:۴۷    
میزان نوشت: اداره کل ارتباطات و اطلاع رسانی مجمع تشخیص مصلحت نظام در بیانیه ای تأکید کرد: محسن رضایی وحدت نیروهای انقلاب را بر کاندیداتوری خود در انتخابات آینده ریاست جمهوری ترجیح داده و از هر نیروی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۹:۴۵    
حواشی بازی جنجالی فوتسال فرش آرا و مس سونگون را در ویدئوی زیر ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۹:۳۴    
یک سیاستمدار در شمال سوئد می خواهد برای کارمندان دولتی مرخصی و زمان رابطه زناشویی را به فهرست موضوعاتی مانند وقت غذا اضافه کنید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۸:۱۸    
مهر نوشت: صدر اعظم آلمان در اظهاراتی از لزوم تحقق تعهدات هزینه ای ناتو توسط کشورش خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۹:۲۲    
تسنیم نوشت: رسانه های عراقی اعلام کردند که وزیر خارجه عربستان سفیر جدید این کشور در عراق را به حیدر العبادی معرفی کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۹:۱۵    
ایسنا نوشت: نقی معصومی، فیلمبردار پیشکسوت سینمای ایران در سن 79 سالگی درگذشت
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۹:۱۳    
ایسنا نوشت: مِم فاکس، نویسنده 70 ساله استرالیایی حوزه ادبیات کودک که توسط نیروهای کنترل مرزی آمریکا مورد اهانت قرار گرفت و دستگیر شد گفت، به عمرم این طور توهین آمیز با من برخورد نشده بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۹:۱۰    
کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران، اسامی محرومان هفته بیست وسوم لیگ برتر فوتبال فصل96-95 را اعلام کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۸:۵۷    
ایسنا نوشت: جهانگیری با اشاره به اینکه رهبر انقلاب از ما خواسته اند کارهایی که امسال انجام شده است را به اطلاع مردم برسانیم گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۷:۴۵    
ایرنا نوشت: رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه اعلام کرد: اجرای حکم لغو شده اعدام را از طریق تصویب مجلس یا تایید در همه پرسی توسط مردم به سیستم قضایی ترکیه باز می گردانیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۸:۳۶    
باشگاه خبرنگاران به نقل از رئیس انجمن صنفی گاوداران نوشت: با توجه به آنکه صنعت لبنیات نیوزیلند در جهان ممتاز است از این رو سرمایه گذاری مشترک با صنایع لبنی کشور ما می تواتد تاثیر بسزایی در صادرات ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۸:۲۶    
ایسنا نوشت: نمایندگان مجلس در مصوبه ای میزان جریمه مشمولان غایب سربازی برای صدور کارت نظام وظیفه را تعیین کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۸:۲۴    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در مراسم بزرگداشت شهدای وزارت امور خارجه حضور یافت و سخنرانی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۸:۲۱    
ایسنا نوشت:سرپرست پلیس راه ایلام گفت: وقوع 3 حادثه رانندگی در ایوان و دهلران و چرداول یک کشته و 5 مجروح به جا گذاشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۸:۲۱    
رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد که همانند دوره قبل بهترین های لیگ برتر انتخاب و در اختیار تیم ملی قرار می گیرند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۸:۱۵    
ایرنا نوشت: حملات و برخوردهای ترامپ با رسانه های آمریکا و جلوگیری از حضور برخی نمایندگان آنها درنشست خبری دیروز(جمعه)کاخ سفید، موجب واکنش مطبوعات به این اقدام شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۸:۱۰    
چهارمین نشست هم اندیشی هیات مدیره و اعضای انجمن مشاوران مدیریت ایران روز چهارم اسفند با محوریت موضوع مدیریت شهری و مشاوره مدیریت در هتل پارسیان اوین برگزارشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۸:۱۰    
ایسنا نوشت: مدیر عامل مرکز توسعه خواهرشهرهای ایران با اشاره به پدیده ریزگردها در استانهای جنوبی کشور گفت ...