پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۵:۰۵Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 9 مرداد 1397 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 31 فروردین 1397 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 31 خرداد 1397 خبر آنلاین 31 تیر 1397 خبر آنلاین 31 شهریور 1397 خبر آنلاین 30 مهر 1397 خبر آنلاین 2 آبان 1397 خبر آنلاین 30 آذر 1397 خبر آنلاین 30 دی 1397 خبر آنلاین 30 بهمن 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 1 مرداد 1397 خبر آنلاین 2 مرداد 1397 خبر آنلاین 3 مرداد 1397 خبر آنلاین 4 مرداد 1397 خبر آنلاین 5 مرداد 1397 خبر آنلاین 6 مرداد 1397 خبر آنلاین 7 مرداد 1397 خبر آنلاین 8 مرداد 1397 خبر آنلاین 9 مرداد 1397 خبر آنلاین 10 مرداد 1397 خبر آنلاین 11 مرداد 1397 خبر آنلاین 12 مرداد 1397 خبر آنلاین 13 مرداد 1397 خبر آنلاین 14 مرداد 1397 خبر آنلاین 15 مرداد 1397 خبر آنلاین 16 مرداد 1397 خبر آنلاین 17 مرداد 1397 خبر آنلاین 18 مرداد 1397 خبر آنلاین 19 مرداد 1397 خبر آنلاین 20 مرداد 1397 خبر آنلاین 21 مرداد 1397 خبر آنلاین 22 مرداد 1397 خبر آنلاین 23 مرداد 1397 خبر آنلاین 24 مرداد 1397 خبر آنلاین 25 مرداد 1397 خبر آنلاین 26 مرداد 1397 خبر آنلاین 27 مرداد 1397 خبر آنلاین 28 مرداد 1397 خبر آنلاین 29 مرداد 1397 خبر آنلاین 30 مرداد 1397 خبر آنلاین 31 مرداد 1397 
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۹:۱۱    
انتخاب برترین های لیگ در ساده ترین عنوان ها هم جای انتقاد داشت، اساساُ این شکل از انتخاب ها حتی اگر با حضور همه کارشناسان فوتبال هم باشد محل اشکال است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۲:۲۵    
سگ بزرگ لیونل مسی که همیشه در عکس ها و ویدئوهای شخصی این ستاره آرژانتینی جلب توجه کرده و اخیرا هم مشخص شده به فوتبال علاقه مند است! سوژه جدید سایت گل شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۴:۴۹    
معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان اردبیل از تولید و عرضه بالغ بر 42 هزار و 356 تن انواع گوشت سفید در این استان طی یک سال گذشته خبر داد و افزود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۳:۰۱    
گویا مورینیو خیلی اعتمادی به بازیکنان جوان ندارد؛ بعد از کنار گذاشتن لوکاکو، دی بروین و صلاح در چلسی، حالا نوبت به پریرا ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۵:۳۱    
رئیس پلیس راه استان البرز گفت: تاکنون دلیل موجهی برای ریخته شدن گازوئیل توسط یدک کش ها، در محور کرج - چالوس به اثبات نرسیده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۰۴    
سید احمد طاهری مدیر جهاد کشاورزی بابل از اجرای یازده فقره احکام قلع و قمع ساخت وساز غیر مجاز در زمینهای کشاورزی این شهرستان در هفته اول مردادماه امسال خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۱۶    
داود رجبی معاون امداد و نجات هلال احمر البرز گفت که دختری 25 ساله به داخل رودخانه کرج سقوط کرد و جان خود را از دست داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۰۵    
خبرگزاری پانا نوشت: پدیده کنکور 97 امسال بی شک علی عبداله زاده، دانش آموزی از تربیت حیدریه است که رتبه اول کنکور زبان های خارجی و رتبه دوم کنکور تجربی را به دست آورد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۰۷    
پلیس آمریکا ویدیویی از تعقیب یک خودروی خلافکار در ایالت کالیفرنیا را منتشر کرده است. در این ویدئو خودرویی دیده می شود که پشت چراغ قرمز نمی ایستد و با سرعت تمام از آن عبور می کند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۴۳    
مدیرعامل آب منطقه ای لرستان گفت: با توجه به افزایش دمای هوا و تبخیر شدید، رهاسازی آب سد ایوشان از 1600 لیتر در ثانیه به 5 هزار لیتر در ثانیه افزایش یافت .
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۳۷    
نتایج بازخوانی طرح های ارسال شده به دبیرخانه جشنواره منطقه ای اتودهای نمایشی با حضور 12 گروه از 4 استان کشور، یازدهم مرداد ماه در ازنا برگزار می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۲۱    
نهم مردادماه برای ما که زیر سقف خبرورزشی نفس می کشیم، یادآور وداع ناگهانی زنده یاد ناصر احمدپور است، سردبیری که حق استادی به گردن مان دارد و ورزشی نوشتن هایمان را به او مدیونیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۲۱    
ایسنا نوشت: امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از مرکز آموزشی 04 بیرجند، گفت: به زودی یک قرارگاه لشکری را در خراسان جنوبی مستقر می کنیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۲۱    
مراسم بدرقه کاروان ایران به بازی های آسیایی- جاکارتا 9 مرداد در هتل المپیک برگزار شد. در این مراسم مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک، فدراسیون های ورزشی و چهره های سیاسی حضور داشتند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۸:۴۶    
وزیر امور خارجه کشورمان خطاب به مقامات آمریکایی گفت: تهدید، تحریم و بازی های تبلیغاتی کارایی ندارند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۸:۰۴    
مشرق نوشت: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده اجاره آپارتمان 70متری در مناطق مختلف شهری تهران در امرداد ماه 97 است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۶:۴۲    
روزنامه چمهوری اسلامی در ستون جهت اطلاع خود به پاسخ روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت به نوشته های اخیر این روزنامه اشاره داشته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۶:۲۰    
شرق نوشت: آیت الله جوادی آملی در دیدار جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی شرق استان تهران گفت: اولین وظیفه نیروی انتظامی این است که کشور را امن کند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۶:۰۹    
روزنامه کیهان نوشت:نماینده اصلاح طلب حامی دولت در حالی برای توجیه بی کفایتی دولت در حل مشکلات فعلی کشور بازهم موضوع موشک و مذاکرات برجام را پیش کشیده است که حتی دولت آمریکا نیز در خروج از برجام چنین ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۶:۰۹    
ایسنا نوشت:سیروان خسروی خواننده پاپ با انتشار ویدیویی در صفحه اینستاگرام خود اظهار کرد: امروز خبردار شدم تعدادی از مسئولان کشور با برگزاری کنسرت رایگان خیابانی موافقت کرده اند البته این موافقت ضمنی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۳:۴۹    
ایرنا نوشت؛ معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی قم گفت: تا پایان امسال چهار روستا از بخش کهک قم به شبکه آبرسانی سرشاخه های دز متصل می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۳:۴۹    
مهر نوشت: بهار رادمهر یکی از دانش آموزان استان قم، موفق شد در کنکور سراسری سال 97 و در رشته ریاضی فیزیک، از بین بیش از 144 هزار داوطلب، رتبه سوم کشور را از آن خود کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۳:۴۴    
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از برگزاری محافل تا پاسی از شب و برخی از برنامه های تلویزیونی کشور انتقاد کرد و نتیجه این اقدامات را، کاهلی به نماز در وقت صبح دانست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۰:۲۹    
ایرنا نوشت: مذاکره کننده ارشد ایران در امور سوریه در پایان نشست سوچی، اعلام کرد: آیین نامه کار کمیته بازگشت آوارگان سوری به میهن خود مورد توافق قرار گرفت و براساس آن روند بازگشت آوارگان آغاز می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۰:۰۳    
خبرورزشی نوشت: وزیر ورزش که از محبوبیت مجیدی باخبر است، پشت او است و حمایتش می کند. همین مسئله می تواند گارانتی حضور فرهاد در استقلال باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۳:۴۹    
خبرورزشی نوشت: درحالی که عده ای درخشش امید ابراهیمی در جام جهانی را عامل لژیونرشدنش می دانند، کار حضور امید ابراهیمی در الاهلی قبل از جام جهانی تمام شده بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۳:۲۹    
هکرهایی که بتوانند باگ نرم افزاری روی پرینترهای اچ پی را کشف و گزارش کنند؛ 10 هزار دلار جایزه می گیرند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۳:۰۹    
ایسنا نوشت:نتایج اولیه کنکور سراسری سال 97 بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی www.sanjesh.orgقرار گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۲:۴۹    
در روز سه شنبه نهم مرداد، پیشنهاد ترامپ برای مذاکره با ایران و واکنش ها نسبت به آن پربازدید شدند. آخرین تحولات بازار ارز و طلا هم مثل چند هفته گذشته بینندگان بسیاری پیدا کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۲:۳۷    
بعد از دو سه روز کش و قوس خبری در باره ماندن و رفتن محمد باقر نوبخت در پست سخنگویی دولت، وی دقایقی پیش رسماً اعلام کرد که روحانی با تقاضای استعفایش از این منصب موافقت کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۲:۳۷    
العالم نوشت: سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با انتشار نامه ای به درخواست دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای ملاقات با مقامات ایرانی، واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۲:۲۳    
مهدی شریفی که به تازگی به پرسپولیس پیوسته در مسیر رفتن به تمرین تیمش تا می خورده از دزدها کتک خورده است. او اسیر چند سارق موتوری شده و در شلوغی شهر کتک خورده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۲:۰۶    
مهدی شریفی امروز نتوانست با تیمش تمرین کند. او کتک بدی از دزدهایی خورد که قصد خفت گیری داشتند اما فراری شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۱:۳۹    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه دیدارهای خود با مقامات سریلانکا، شامگاه سه شنبه با کارو جایاسوریا رئیس مجلس این کشور دیدار و گفتگو کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۱:۳۹    
ایرنا نوشت: یک مقام وزارت خارجه آمریکا گفت که 'مایک پمپئو' وزیر امور خارجه این کشور برنامه ای برای دیدار با 'محمدجواد ظریف' وزیر امور خارجه ایران در سنگاپور ندارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۱:۲۹    
سخنگوی وزارت خارجه گقت: منطق جمهوری اسلامی ایران منطق گفتگو و تعامل است که نیازمند احترام متقابل و پایبندی به تعهدات بین المللی است که تحریم و فشار نقطه مقابل گفتگو است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۱:۲۲    
با کمک سازمان ملل و آی بی ام ، مسابقه ای دانشجویی در کلمبیا برگزار می شود تا اپلیکیشن و وب سایت مخصوص مبارزه با قاچاق انسان ساخته شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۱:۰۵    
ایرنا نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در آستانه برگزاری اولین جلسه محاکمه مرتبط با پرونده تحقیقات در مورد دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا، گفت که تبانی، جرم نیست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۰:۴۳    
ایرنا نوشت: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شمیرانات اعلام کرد: پنج ویلا و احداث بنای غیرمجاز در بخش لواسان و رودبار قصران به مساحت 50هزار مترمربع امروز ( سه شنبه) تخریب و زمین های کشاورزی این بناها ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۰:۳۳    
مهر نوشت: رئیس کمیسیون اقتصاد گفت:90 نماینده استیضاح وزیر اقتصاد را امضا کرده بودند که40 نماینده در نظر خود اصرار دارند و 50 نماینده دیگر انصراف دادند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۰:۲۳    
در حاشیه افزایش قیمت دلار، وحید جعفری این کارتون را در نیش خط منتشرکرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۵۲    
ایلنا نوشت: عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در همایش معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ها خبر داد که 15 استاندار به دلیل مصوبه منع به کار گیری بازنشستگان تغییر خواهند کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۳۹    
نوحه خوان ، یکی از آثار علی رهبری، آهنگساز و رهبر ارکستر، توسط کمپانی آلمانی ناکسوس، ضبط و پخش جهانی می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۳۲    
تسنیم نوشت: حیدر مصلحی، وزیر سابق اطلاعات در دولت محمود احمدی نژاد در واکنش به پیشنهاد ترامپ برای مذکره بدون پیش شرط گفت: اینها همه تاکتیک است و ما باید آمریکا را شیطان بزرگ بدانیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۳۲    
سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره ستاره تیمش گفت: ترابی برای رفتن به پرسپولیس با من مشورت کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۳۲    
خبرگزاری فارس نوشت: عضو کارگروه فیلترینگ گفت: 200 هزار گوشی توقیفی که با ارز 4200 تومانی وارد شده اند در انتظار تعیین نحوه شرایط عرضه در بازار هستند تا بار دیگر با ارز آزاد به فروش نروند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۲۴    
مارتین نوت هلفر، طراح و هنرمند آلمانی با لباسی از حباب های صابونی در اعتراض به کشیدن سیگار در پارک گاردن انگلیش شهر مونیخ دوچرخه سواری کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۰۳    
ایرنا نوشت: دولت ژاپن اعلام کرد در سه ماه گذشته 57 هزار تن به دلیل مشکلات ناشی از افزایش دما و گرمای بی سابقه هوا در این کشور راهی بیمارستان ها و مراکز درمانی شده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۸:۴۸    
مهر نوشت: سردار ذوالقدر، عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در حاشیه ختم والده مقدم فر در واکنش به پیشنهاد مذاکره آمریکا با ایران بدون پیش شرط گفت ما از آمریکایی ها جز سخنان متناقض چیز دیگری ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۸:۴۸    
ایلنا نوشت: معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با اشاره به اینکه اولویت دشمنان تشدید نارضایتی و آشوب در کشور است، بیان کرد: باید برای تمام اتفاقات پیش رو سناریوهای مختلف را پیش بینی و تدبیر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۸:۴۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: خبر سفر وزیر امور خارجه عمان به تهران در روز جمعه یک گمانه زنی رسانه ای است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۸:۳۳    
شروع تحریم های آمریکا صنعت فرش ایران را در مرز نابودی قرار داده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۸:۱۲    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به سریلانکا سفر کرده است، پس از ورود به کلمبو پایتخت سریلانکا با آقای مایتریپالا سیریسنا رئیس جمهور این کشور دیدار و گفت و گو کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۵۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن ابزار تاسف از حمله به گردشگران خارجی در تاجیکستان و کشته و مجروح شدن شماری از آنان گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۵۱    
ورزش سه نوشت:سرمربی استقلال نقش پررنگی در آبی پوش شدن هافبک آلمانی و پیوستنش به این تیم داشته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۴۰    
مربی نساجی به انتقاد از اقدامات مسئولان خونه به خونه پرداخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۳۲    
سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوالی در خبرآنلاین گفت: یک وقت هایی کِبَرسن خوب است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۳۱    
اعتمادآنلاین نوشت: ابوالفضل سروش، نماینده عضو فراکسیون امید ضمن اشاره به نامه بیش از 150 نماینده به روحانی برای تغییر تیم اقتصادی گفت:روح و روان مردم دچار مشکل شده و تیم اقتصادی دولت تکان نمی خورد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۲۳    
دو مجموعه در ژانرهای عاشقانه و طنز تلویزیونی، سهم بینندگان شبکه های یک و سه شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۱۸    
ایرنا نوشت: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ایران نباید ابتدا به ساکن پیشنهاد مذاکره رییس جمهوری آمریکا را رد کند. لازم است این موضوع با تامل و در شورای عالی امنیت ملی مورد بحث قرار گیرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۰۶    
مهر نوشت: چهارمین نشست تخصصی عصر طنز با موضوع نقدی بر فراگیری کمدی جنسی در سینمای ایران و با حضور علی ملاقلی پور و صادق فرامرزی در حسینیه هنر برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۶:۴۶    
کریستیانو رونالدو امروز نخستین حضور در تمرینات یوونتوس را تجربه کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۶:۴۲    
عباسعلی کدخدایی گفت: دوره ای که شورای نگهبان نبودم، خیلی آمدند و اصرار کردند که برای مجلس نامزد شوم ولی گفتم هیچگاه نخواهم آمد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۶:۳۹    
ایرنا نوشت : سرهنگ جواد صفایی رئیس پلیس اگاهی استان البرز اعلام کرد : فردی که اقدام به جعل اسکناس و دسته چک در این استان می کرد، دستگیر شد . این جاعل با صدور قرار وثیقه قانونی روانه زندان شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۶:۳۹    
ایرنا نوشت: گوشت مرغ منجمد با قیمت مصوب در البرز توزیع شد . رئیس سازمان صنعت ، معدن، تجارت البرز از توزیع گوشت مرغ منجمد با قیمت مصوب 6 هزارو 750 تومان در این استان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۶:۳۹    
ایرنا نوشت: مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان گفت:27 هزار و 494 سند مالکیت در قالب طرح کاداستر از ابتدای سالجاری تاکنون در این استان صادر شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۶:۳۶    
ایسنا نوشت: یک منتقد موسیقی با بیان اینکه دفتر موسیقی در کنار بررسی ویدیوهای حاشیه ساز خوانندگان دست به اقدامات اساسی تری بزند، چنین ادامه می دهد: در صورتی که لب خوانی حمید هیراد در کنسرتش اثبات شود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۶:۲۹    
مهر نوشت: رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: به نظر می رسد ترامپ عاشق ملاقات برای ملاقات است و چندان به نتایج ملاقات های خود و سخنان متناقض خویش نمی اندیشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۶:۲۹    
با اعلام فتحی، تبریزی و نیومایر استقلالی شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۶:۲۰    
مرتضی تبریزی قرارداد خودش با استقلال را امضا کرد.این بازیکن از هفته سوم می تواند برای تیمش به میدان برود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۶:۱۶    
محمد کشتی آرای گفت: ریزش قیمت ها در بازار طلا و سکه از حجم عیجب تقاضای خرید انواع سکه در بازار کاست و سبب شد بازار روز آرام و کم کاری را پشت سر بگذارد .
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۶:۰۵    
ساعت 09:04 صبح امروز سه شنبه یک دستگاه تانکر حامل بنزین به هنگام حرکت در بزرگراه آوینی، خیابان زهره وند دچار آتش سوزی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۵۳    
پریناز ایزدیار پستی انتقادی نسبت به شرایط امروز جامعه و گرانی قیمت دلار را به اشتراک گذاشت و در توضیح آن از بی انصافی برخی گلایه کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۵۳    
مینو بیگی، مستندساز سینمای ایران بر اثر سانحه رانندگی در کرمانشاه، دار فانی را وداع گفت. پیکر این مستندساز صبح امروز به خاک سپرده شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۵۱    
خبرگزاری صدا و سیما نوشت: نشریه نشنال اینترست با اشاره به گزارش های مفصل مطبوعات دفاعی چین درباره زیردریایی رباتیک روسیه ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۳۴    
رئیس جمهور سفرای جدید جمهوری اسلامی ایران در لهستان، ژاپن، واتیکان، ایتالیا، ایرلند، اسلوونی، فنلاند، لبنان، قزاقستان، اوکراین، مالی ، کلمبیا ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۳۴    
طی روزهای اخیر با اجرای سیزدهمین مرحله از طرح رعد 479 سارق و مال خر و 287 خرده فروش موادمخدر و 28 قاچاقچی در تهران دستگیر شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۲۴    
علیرضا جهانبخش در نخستین بازی خود برای تیم جدیدش برابر نیس به میدان خواهد رفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۱۷    
ایجاد مافیا و رانت در اقتصاد به دلیل تصمیمات یک شبه و بدون مطالعه ای است که از طرف تصمیم گیران گرفته می شود. دولت اکنون تصمیم گیرنده اصلی و تعیین کننده سیاست ها است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۱۲    
برخی بر این باورند رشد قیمت نفت موقتی است و به دلیل تلاش های امریکا برای سامان بخشی به بازار نفت و افزایش عرضه ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۰۹    
ایسنا نوشت: عباسعلی دامنگیر مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان در گفت و گویی از زیست 30 قلاده یوزپلنگ آسیایی در پارک ملی توران در شهرستان شاهرود خبر داد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۰۹    
در ویدئوی زیر گوشه هایی از مصاحبه دکتر علیرضا اکبری مسئول نظامی اجرای قطعنامه 598 را می شنوید. او می گوید ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۰۹    
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در خصوص بدهی 4 میلیاردی این باشگاه توضیحاتی ارائه داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۰۰    
ایسنا نوشت: باقر معبودی نژاد رییس اتحادیه طلا و جواهرشهر مشهد بیان کرد: هیچ گونه مغازه طلافروشی در مشهد تعطیل نبوده و همچنان این واحدها به فعالیت خود ادامه می دهند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۵۱    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری گفت: در نشست شورای راهبردی انتخاب شهرها و روستاهای ملی با توجه به قابلیت ها و ظرفیت های هنر دستی نمدمالی و قدمت دیرینه این هنر در ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۵۱    
محمدامین بزازی پور فرشی سرپرست شرکت شهرک های صنعتی البرز گفت که با هدف برطرف کردن مشکل آب واحدهای صنعتی شهرک صنعتی نظرآباد، اجرای عملیات حفاری چاه آب شماره 3 این شهرک آغاز شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۴۸    
ایسنا نوشت: معاون حقوقی و امور مجلس ستادکل نیروهای مسلح از مخالفت ستادکل با طرح اصلاح قانون خدمت وظیفه عمومی که در رسانه ها تحت عنوان داوطلب بسیجی و خدمت حرفه ای مطرح شده بود، خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۴۴    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سارقی که با استفاده از کارت های شناسایی افراد مشهور اقدام به کلاهبرداری و جعل عنوان می کرد توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۳۷    
لیست بازیکنان تیم امید برای حضور در بازی های آسیایی مشخص شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۳۷    
ایرنا نوشت: وکیل مدافع شهرام جزایری گفت که موکلش روز گذشته (دوشنبه) از استان آذربایجان غربی به تهران منتقل شده است تا ادامه رسیدگی به پرونده او در پایتخت انجام شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۰:۱۸    
ایسنا نوشت: رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی ضمن بیان اینکه "شهید حججی" یک نماد است و در واقع از همه کسانی که در راه دفاع از میهن به شهادت رسیدند تقدیر می کنیم گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۰:۱۸    
روستوف رقم سنگینی برای رضایتنامه بازیکن ایرانی می خواهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۰:۰۹    
بر اساس گزارش ها نیمی از یک میلیون کارمند زن دولت در وزارت آموزش و پرورش مشغول به کار هستند و آنچنان که فعالان صنفی می گویند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۰:۰۶    
میزان نوشت: امید نعمتی گفت: هر روز بر تعداد خوانندگان نابلد افزوده شده و موسیقی درست و درست خواندن در اولویت خوانندگان نیست و بیشتر دوست دارند قطعاتی با شعر عاشقانه بسیار ضعیف و یک ریتم شیش و هشت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۰۹:۵۲    
ایسنا نوشت: مدیرعامل سازمان انتقال خون از اهدای بیش از دو میلیون واحد خون در سال گذشته خبر داد و درباره پلاسمافروشی در برخی مراکز خصوصی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۰۹:۴۶    
ترابوزان حالا صاحب دو بازیکن ایرانی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۰۹:۴۶    
قدوس هم تائید می کند از انگلیس پیشنهاد دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۰۹:۴۲    
مجری محترم تلویزیون در برنامه صبحگاهی با آب و تاب زیادی درباره مساله دستگیری شهرام جزایری سخن می گوید: همه می گویند شهرام جزایری دستگیر شد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۰۹:۴۲    
ایسنا گزارش داد: امسال واردات موز در چهار ماهه نخست سال جاری بیش از 20 درصد کاهش یافته اما قیمت هر کیلوی آن با افزایش همراه بوده است.