سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۱۹:۲۹Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 30 مرداد 1398 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 31 فروردین 1398 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 31 خرداد 1398 خبر آنلاین 31 تیر 1398 خبر آنلاین 31 شهریور 1398 خبر آنلاین 30 مهر 1398 خبر آنلاین 30 آبان 1398 خبر آنلاین 30 آذر 1398 خبر آنلاین 30 دی 1398 خبر آنلاین 30 بهمن 1398 خبر آنلاین 29 اسفند 1398 خبر آنلاین 1 مرداد 1398 خبر آنلاین 2 مرداد 1398 خبر آنلاین 3 مرداد 1398 خبر آنلاین 4 مرداد 1398 خبر آنلاین 5 مرداد 1398 خبر آنلاین 6 مرداد 1398 خبر آنلاین 7 مرداد 1398 خبر آنلاین 8 مرداد 1398 خبر آنلاین 9 مرداد 1398 خبر آنلاین 10 مرداد 1398 خبر آنلاین 11 مرداد 1398 خبر آنلاین 12 مرداد 1398 خبر آنلاین 13 مرداد 1398 خبر آنلاین 14 مرداد 1398 خبر آنلاین 15 مرداد 1398 خبر آنلاین 16 مرداد 1398 خبر آنلاین 17 مرداد 1398 خبر آنلاین 18 مرداد 1398 خبر آنلاین 19 مرداد 1398 خبر آنلاین 20 مرداد 1398 خبر آنلاین 21 مرداد 1398 خبر آنلاین 22 مرداد 1398 خبر آنلاین 23 مرداد 1398 خبر آنلاین 24 مرداد 1398 خبر آنلاین 25 مرداد 1398 خبر آنلاین 26 مرداد 1398 خبر آنلاین 27 مرداد 1398 خبر آنلاین 28 مرداد 1398 خبر آنلاین 29 مرداد 1398 خبر آنلاین 30 مرداد 1398 خبر آنلاین 31 مرداد 1398 
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۲:۲۵    
هوتن شکیبا بازیگر نقش حبیب در سریال فوق لیسانسه ها یک عکس از خودش را در این سریال منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۳:۵۸    
باشگاه خبرنگاران نوشت: آشنا با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در توییتر از سریال " بانوی سردار" تمجید کرد .
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۸:۴۴    
آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر خود با مداحان از برخی از مداحان گله کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۸:۵۹    
فرمانده انتظامی شهرستان دورود گفت: با تلاش ماموران کلانتری 12 و پلیس آگاهی 63 راس احشام سرقتی در کمتر از 12 ساعت کشف و یک نفر سارق دستگیر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۱:۴۳    
اقدام دولت هند در رفع خودمختاری ایالت جامو و کشمیر مسئله مهمی است که کشورهای اسلامی نباید نسبت به آن بی تفاوت باشند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۷:۱۷    
صدا و سیما نوشت: رئیس اتحادیه طلا و جواهر از ثبات نسبی قیمت طلا و سکه در بازار خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۴:۴۲    
در جستجوی فریده در نودودومین دوره اسکار از این شانس برخوردار است که همزمان در بخش بهترین فیلم بین المللی و بهترین فیلم مستند بلند رقابت کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۶:۲۶    
تزریق اسید به سگ های خیابانی از سوی پیمانکاران شهرداری با واکنش و اعتراض بسیار همراه شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۳:۴۷    
مجمع عمومی شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) با تقسیم 400 ریال به ازای هر سهم موافقت کرد که این مبلغ 2.7 برابر بیشتر از سود توزیع شده این شرکت در سال گذشته و 1 ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۲:۵۴    
نخستین رویداد کتابتِ نامه 31 حضرت علی (ع) به فرزندش امام حسن مجتبی (ع) با مشارکت انجمن خوشنویسان البرز در باغ فاتح کرج برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۲:۵۱    
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت :براساس پهنه بندی مصرف روزانه برق در سطح کشور در پیک تابستان شهروندان استان چهارمحال وبختیاری صدر نشین محدوده سبز مصرف برق در بین استان های کشور می باشند
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۰:۵۹    
اقدامات اخیر قوه قضاییه برای مبارزه فراگیر با فساد به ویژه در درون این قوه با استقبال گسترده افکار عمومی مواجه شده است. بررسی یک گزارش رسمی می تواند ابعاد فساد در قوه قضاییه را بیشتر روشن کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۹:۳۵    
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: علی عباس نژاد ورزشکار سه گانه این استان در رقابت های کشوری دوگانه آبی به مقام سوم دست یافت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۸:۰۲    
در حالی که در سال گذشته قانون "الزام پزشکان به نصب دستگاه کارت خوان در مطب ها" برای شفافیت گردش مالی و جلوگیری از فرار مالیاتی پزشکان تصویب شد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۴:۲۹    
تسنیم نوشت: به گفته مشاورِ سازمان خصوصی سازی، سود مربوط به سهام عدالت تا پایان آذر و اوایل دی امسال به حساب مشمولان واریز می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۰۹:۵۹    
بیست و ششمین کنفرانس شیمی تجزیه ایران سوم تا پنجم شهریور 98 با حضور چهره های برجسته ملی و بین المللی این رشته به میزبانی دانشگاه سمنان برگزار می شود
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۷:۵۸    
حتما شما هم شنیده اید که می گویند مکالمه با تلفن همراه در حال شارژ کار خطرناکی است و شاید باعث انفجار باتری شود. از دیدگاه شما، این گفته حقیقت دارد یا شایعه ای در بین عوام است؟
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۹    
وزیر امور خارجه با توربیورن روایساکسن وزیر تجارت نروژ دیدار کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۳:۰۶    
خبرگزاری صدا و سیما نوشت: امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه با اشاره به دیدارش با محمدجواد ظریف گفت: ساعاتی قبل از آغاز نشست گروه 7 دیدارهایی با ایرانی ها خواهم داشت تا به آنها چیزهایی پیشنهاد کنم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۱:۳۸    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با اشاره به احیای آئین های مذهبی بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی گفت: یکی از اهداف مهم استان اهمیت به این موضوع است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۱:۳۸    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: امسال در سطح استان اردبیل 2 هزار و 500 کیلومتر از جاده های مواصلاتی سطح استان تا پایان سال اقدام به خط کشی می شوند که از این میزان تاکنون 500 ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۰:۵۹    
روان شناس خانواده از عاشقی های دوران دانشگاه، توهم "شوهر خیالی" و سندروم شکست عشقی می گوید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۹:۵۱    
استاندار آذربایجان غربی گفت: اواخر هفته آینده معاون اول رئیس جمهور به منظور افتتاح و کلنگ زنی پروژه های هفته دولت به استان سفر می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۹:۵۱    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت :در دولت یازدهم و دوازدهم تاکنون دو هزار و 623 پروژه با اعتباری بالغ بر چهار هزار میلیارد تومان افتتاح و 448 پروژه با اعتباری بالغ بر سه هزار ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۸:۱۷    
مردی که در حال شکستن شیشه ماشین توریست های اسپانیایی در شهر پورتو پالرمو در جنوب آلبانی است و صاحب رستورانی در شهر است که بعدا ادعا کرد توریستهای اسپانیایی در رستورانش غذا خورده و پول نداده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۹:۱۱    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی امروز (سی ویکم مرداد ماه 98) را تشریح کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۷:۳۴    
ایسنا نوشت: فرمانده انتظامی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری دو سارق نوجوان 16 ساله که با تشکیل یک باند و طراحی سایت و درگاه جعلی بانکی از اطلاعات هزار کارت بانکی کپی و برداشت وجه کرده بودند، خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۷:۳۵    
جماران نوشت:تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای نوشت: صدور نامه غیرمترقبه ای از سوی آیت الله آملی لاریجانی به عنوان پاسخ به بخشی از سخنان منقول از آیت الله یزدی زمینه ای شد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۷:۲۰    
مهتاب کرامتی که به ترکیه سفر کرده بود، تصویری از خود در مسجد سلطان احمد ترکیه در استوری اینستاگرامش منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۷:۰۳    
علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان از مناطق محروم اطراف شرکت بازدید و با مردم منطقه قلعه چنعان دیدار کرد. 46
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۶:۳۵    
روناک یونسی با انتشار این عکس، صفحه شخصی خود را به روز کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۶:۳۴    
مرجانه گلچین، پُست زیر را به اشتراک گذاشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۶:۲۸    
شبنم مقدمی با انتشار این عکس نوشت: بین دو اجرای امشب... با مامان چای می خوریم، گپ می زنیم، می خندیم و عکس می گیریم... دلم خوش می شود... مامان ، گرفتار است این روزها...خیلی هم گرفتار است.. ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۰:۵۶    
ایرنا نوشت: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در توییتی از آغاز پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال 97 به ویژه فرهنگیان از هفته آینده خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۰:۵۵    
باشگاه خبرنگاران نوشت: پژوهش های جدید نشان دهنده حضور قطعی انسان نئاندرتال در کرمانشاه است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۳:۲۹    
سومین نسل خانواده والتون از طریق سرمایه گذاری بر امور رستوران داری، لباس های ورزشی و تکنولوژی زندگی خود را می گذارند و در این بین که خیلی از کسب و کارهای خانوادگی در حال فروپاشی اند روزبه روز بر قدرت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۳:۲۰    
ماجرای سگ کشی و انتشار تصاویری دلخراش از این اتفاقات در فضای مجازی که طی روزهای اخیر بسیار خبرساز شده ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۰:۱۱    
فارس نوشت: مدیر روابط عمومی دهکده فرهنگی، ورزشی و گردشگری گنجنامه همدان تعداد مسافران مانده در دشت میشان به خاطر سرعت پایین تله کابین را 152 نفر عنوان کرد نه 300 نفر.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۰:۰۹    
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: موفقیت و کسب نتیجه در قهرمانی آسیا و جام جهانی ژاپن برای ما بسیار مهم است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۳:۴۵    
تسنیم نوشت: معاون اول رئیس جمهور درباره لغو ممنوعیت واردات برنج در فصل برداشت گفت: قرار نیست برنج های وارداتی در فصل برداشت در بازار توزیع شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۳:۴۴    
ایرنا به نقل از فرانس 24 نوشت: معاون وزیرامورخارجه یونان روز چهارشنبه گفت که به رغم اعلام مواضع آتن در مورد کشتی آدریان دریا، اما آمریکا این کشور را تحت فشار قرار داده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۳:۴۱    
فارس نوشت: وزیر امور خارجه تصریح کرد: تا زمانی زنده و مسؤول باشم اجازه نمی دهم یک قطره از آب خزر را از ما بگیرند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۳:۳۸    
عادل فردوسی پور در کنسرت امشب مهران مدیری حاضر شد و مدیری به تمجید از او پرداخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۳:۳۷    
وزیر امور خارجه کشورمان توئیتی را درباره دیدارها و رایزنی های اخیر خود در سوئد منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۳:۲۸    
چند روزی از آغاز سیزدهمین جشنواره موسیقی جوان می گذرد. حسین علیزاده یکی از داوران و هنرمندان برگزار کننده این رویداد هنری است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۳:۲۶    
فارس نوشت: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: قبل از انقلاب حدود 30 خانواده محصول دفاعی را در داخل تولید می کردیم که البته دربرگیرندگی آن خیلی کم بود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۳:۰۶    
انتشار اخباری مبنی بر استفاده افراد پولدار و به خصوص سلبریتی ها از آمبولانس برای تردد سریع در ترافیک شهر تهران که به یکی از موضوعات پربحث شبکه های اجتماعی در این روزها تبدیل شده، سوژه طنز شهرونگ شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۱:۵۹    
روسیه یکی از کشورهایی است که دارای معادن الماس فراوان است و در چند سال اخیر کشف و استخراج الماس ها از معادن این کشور روز به روز رو به افزایش است به طوری که در چند ماه گذشته نیز بزرگرین الماس اروپا از ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۱:۵۹    
ایرج عرب در جمع دوستانه ای گفت اصلاً دوست ندارد در شرایطی از پرسپولیس برود که بعدها بگویند از فشار و جوسازی ها خسته شده و از ترس بود که از پرسپولیس رفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۲:۴۹    
لیونل مسی به تمرین گروهی بارسلونا بازگشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۱:۲۹    
هافبک تیم فوتبال پرپسولیس می گوید توجهی به حاشیه ها نمی کند و فقط موفقیت پرسپولیس برایش مهم است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۱:۲۴    
فارس نوشت: رئیس جمهور آمریکا چهارشنبه با بیان اینکه کشورهای دیگری غیر از آمریکا باید اقدام به مبارزه با داعش کنند از ایران، روسیه و پاکستان خواست این کار را انجام دهند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۲:۲۰    
اینکه توانایی مالی، زمانی و فیزیکی برای سفر کردن دارید عالی است، اما یک جهانگرد بودن هم نیازمند رعایت اصول و قوانینی در نقاط مختلف دنیاست. ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۲:۱۰    
نمایش ستاره شناس که متن آن نوشته ون کولارت، ترکیبی از تخیل، واقع گرایی و طنز گزنده است، در تالار سایه تئاتر شهر روی صحنه رفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۱:۰۹    
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: لیگ هم مثل دعواست؛ شما اگر چک اول را بزنید طرف مقابل حساب کار دستش می آید و دیگر با گارد باز جلو نمی آید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۱:۵۷    
پژمان جمشیدی به همراه کارگردان ایده اصلی در اکران مردمی این فیلم حاضر شد و با تماشاگران حاضر در پردیس سینمایی آزادی به یادگاری عکس گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۱:۵۱    
خبرگزاری صدا و سیما نوشت: آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان با بوریس جانسون، نخست وزیر جدید انگلیس که اولین سفر رسمی اش بعد از انتصاب به سمت نخست وزیری است دیدار کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۱:۴۶    
فارس نوشت: سرگئی لاوروف ، وزیر امور خارجه روسیه روز چهارشنبه گفت کشورش با طرف های باقی مانده در برجام برای حفظ این توافق همکاری خواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۰:۴۲    
پس از اینکه فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی تیم بارسلونا با تصمیم والورده فصل کابوس واری را روی نیمکت این تیم گذراند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۱:۴۱    
وزیر امورخارجه وارد اسلو پایتخت نروژ شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۱:۴۰    
فارس نوشت: شرکت مالک نفت کش توقیف شده انگلیس در بیانیه ای روز پنجشنبه از دیدار مدیرعامل این شرکت با وزیر خارجه ایران در استکهلم خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۱:۳۵    
فارس نوشت: رئیس جمهور روسیه روز چهارشنبه درباره هر گونه اقدام آمریکا برای استقرار موشک های کروز در اروپا هشدار داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۱:۲۶    
مهر نوشت: رزمایش بزرگ غدیر توسط نیروی زمینی سپاه با هدف انهدام بقایای مقرهای گروهک های تروریستی ضد انقلاب در ارتفاعات مرزی منطقه بورالان ماکو در استان آذربایجان غربی اجرا شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۱:۲۵    
این هم از دسته گل های جدید.فصلی که نکوست از بهارش پیداست!
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۱:۲۲    
علی پروین عصر امروز به تمرین پرسپولیس رفت و با بازیکنان و کادرفنی دیدار کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۱:۲۰    
وزیر امور خارجه عصر امروز با استفان لوون نخست وزیر سوئد دیدار کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۱:۰۵    
کاپیتان پیشین استقلال می گوید این که بارسلونا بازی اولش را باخت ولی رئال با برد استارت زد، در روحیه بازیکنان تیم های بزرگ تأثیر مهمی دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۱:۰۲    
ایرنا نوشت: زلمای خلیل زاد نماینده ویژه آمریکا در افغانستان از آمادگی واشنگتن برای ورود به آخرین دور از مذاکرات با طالبان برای رسیدن به توافق نهایی خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۱:۰۰    
باشگاه پرسپولیس با تسویه بدهی ها، پرونده های خود در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال را بست تا از ناحیه این کمیته مشکلی برای ثبت قراردادهای بازیکنان در سازمان لیگ نداشته باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۰:۵۸    
ایرنا نوشت: مؤسسه نظرسنجی گالوپ روز چهارشنبه گزارش داد که 78 درصد مردم آمریکا صریحاً مخالف جنگ با ایران هستند و از تلاشهای غیر نظامی برای تعامل با ایران پشتیبانی می کنند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۰:۵۳    
چند روز پیش بود که فدراسیون فوتبال تعرفه تبلیغات محیطی را در سایت خود اعلام کرد تا تمامی شرکت ها، درصورت علاقه بتوانند با این نهاد همکاری داشته باشند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۰:۵۲    
ایرنا نوشت: واشنگتن سرنگونی یک فروند پهپاد پیشرفته آمریکایی از نوع ام کیو 9 از سوی نیروهای یمنی در این کشور را تایید کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۰:۴۶    
در ساحل محمودآباد دپوی زباله مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده است. این زباله ها در کنار شهرک های مسکونی دپو می شود و بوی تعفن آن ساکنین این شهرک ها را آزار می دهد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۰:۳۸    
ایرنا نوشت: پایگاه اینترنتی فاینشنال تایمز روز چهارشنبه نوشت، آزادی نفتکش ایران که در جبل الطارق توقیف شده بود، روحیه جسورانه و پیروزمندانه ایران را تقویت کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۰:۳۵    
تسنیم نوشت:مهاجم پیشین لیورپول به طور رسمی به تیم فوتبال ترابزون اسپور ترکیه پیوست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۰:۳۳    
ایرنا نوشت: امارات روز چهارشنبه به سخنان اخیر مسئولان دولت مستعفی یمن (مورد حمایت عربستان) علیه ابوظبی درباره درگیری های خشونت بار در عدن واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۰:۱۲    
بخش های مختلف، شرایط شرکت فیلم ها و گاه شمار سیزدهمین جشنواره سینماحقیقت در قالب یک فراخوان منتشر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۹:۰۱    
حضور پر تعداد بازیگران و دیگر هنرمندان، همیشه از ویژگی های کنسرت های مهران مدیری بوده است که در دو اجرای اخیر او هم تکرار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۹:۰۰    
در اینفوگرافیک سرانه اسکناس در ایران، ویژگی های طرح اصلاح پولی، اهداف و روند انباشت صفرها را می بینید. برای مشاهده تصویر بزرگ تر روی عکس کلیک کنید. منبع: ایرنا 256282
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۹:۵۴    
تزریق اسید به سگ های بدون سرپرست محل مناقشه شده و این روزها واکنش های زیادی داشته است، هرچند که شهرداری تهران پیگیری موضوع را در دستور کار قرار داده و واکنش ها به شورای شهر ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۹:۳۷    
ایلنا نوشت: معاون اول رئیس جمهور بعد از ظهر امروز چهارشنبه با استقبال استاندار و جمعی از مقامات محلی وارد ساری مرکز استان مازندران شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۹:۳۴    
رضا نصری حقوقدان بین الملل با انتشار توئیتی نوشت که اگر برجام نبود، نفتکش های ایران در تمام بنادر دنیا به حکم شورای امنیت توقیف شده بودند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۹:۳۰    
عملیات اجرایی احداث حدود 20 هزار واحد مسکونی متعلق به برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسکن شهرهای جدید طی چند روز آینده با حضور رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس آغاز خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۹:۲۰    
تسنیم نوشت: اظهارات تمسخرآمیز بازیکن سابق تیم ملی فوتبال انگلیس در مورد دو مجری یکی از شبکه های تلویزیونی که آنان هم قبلا فوتبالیست بودند، برای کارفرمایان او دردسرساز شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۸:۱۹    
به مناسبت فرارسیدن ایام سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته ی دولت، رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت، پیش از ظهر امروز چهارشنبه با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۹:۱۷    
رئیس پلیس فتای استان در خصوص شگرد جدید کلاهبرداران اینترنتی با ارسال پیام جعلی به بهانه فعال سازی رمز دوم یک بار مصرف و هدایت کاربران به درگاه های جعلی پرداخت به شهروندان هشدار داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۹:۱۶    
مسئولان شرکت آل اشپورت بابت برگزار نشدن مراسم رونمایی از پیراهن جدید باشگاه پرسپولیس نامه اعتراض آمیز به مسئولان این باشگاه نوشتند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۹:۱۵    
تسنیم نوشت: معاون وزیر دفاع گفت: سامانه باور 373 قابلیت دفاع از فضای کشور از سطوح پائین تا ارتفاع 65 کیلومتری را دارد، برد آن حدود 300 کیلومتر است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۹:۰۷    
جماران نوشت: دختر دیکتاتور پیشین عراق مدعی شده است که پدرش دستور داده بود با شهید تندگویان در اسارت رفتار مناسب شود و از تحت فشار گذاشتن و بازجویی های مکرر نیروهای امنیتی عراق با او جلوگیری کرده بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۸:۴۵    
ایرنا نوشت: ظرفیت نصب شده نیروگاه های کشور که در مردادماه سال 1394 حدود 69 هزار و 134 مگاوات بود، تا دهم مرداد جاری به 84 هزار و 795 مگاوات رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۸:۴۰    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در ادامه دیدارهای خود با مقامات سوئدی، امروز با آندریاس نورلن رئیس پارلمان این کشور دیدار کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۸:۳۷    
فارس نوشت: رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در تازه ترین توئیت خود از اتخاذ تصمیمات جدید برای مقابله با پدیده دلخراش حیوان آزاری خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۸:۳۶    
هافبک دفاعی پرسپولیس طبق نظر کادرپزشکی فعلا قادر به حضور در ترکیب این تیم نیست تا حضور در دربی برای او غیرممکن شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۸:۳۱    
فارس نوشت: رئیس بنیاد مستضعفان گفت: آن ها که قبلا مسئول بوده و اموال را برده اند باید برگردانند؛ از بگیر و ببندها نگران نشوید و نهراسید، انقلاب زنده تر می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۸:۲۸    
رمان پیراهن بی درز مریم نوشته ندا کاووسی فر به بهانه انتشار چاپ دوم با حضور احمد ابوالفتحی، حمید بابایی و سهند آدم عارف مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۸:۲۸    
ایرنا نوشت: از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون به 10 هزار و 158 روستا آبرسانی شده است که جمعیتی بیش از 6.7 میلیون نفر را در بر می گیرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۸:۱۹    
دیدار شاهین بوشهر و سپاهان اصفهان به دلیل آماده نبودن استادیوم شهید بهشتی بوشهر به تعویق افتاد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۸:۱۴    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه، در دیدار امروز خود با دلسی رودریگز معاون رئیس جمهور ونزوئلا ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۸:۰۳    
ایرنا نوشت: یک فرد مسلح مقابل کتابخانه ای در نزدیکی دانشگاه کلارک آتلانتا امریکا به روی 200 نفر آتش گشود که بر اثر آن چهار دانشجو زخمی شدند.