سه شنبه ۲۸ فروردینساعت ۱۴:۵۴Apr 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 31 فروردین 1400 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1398 خبر آنلاین 30 اسفند 1399 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1400 خبر آنلاین 31 خرداد 1400 خبر آنلاین 31 تیر 1400 خبر آنلاین 31 مرداد 1400 خبر آنلاین 31 شهریور 1400 خبر آنلاین 30 مهر 1400 خبر آنلاین 30 آبان 1400 خبر آنلاین 30 آذر 1400 خبر آنلاین 30 دی 1400 خبر آنلاین 30 بهمن 1400 خبر آنلاین 29 اسفند 1400 خبر آنلاین 1 فروردین 1400 خبر آنلاین 2 فروردین 1400 خبر آنلاین 3 فروردین 1400 خبر آنلاین 4 فروردین 1400 خبر آنلاین 5 فروردین 1400 خبر آنلاین 6 فروردین 1400 خبر آنلاین 7 فروردین 1400 خبر آنلاین 8 فروردین 1400 خبر آنلاین 9 فروردین 1400 خبر آنلاین 10 فروردین 1400 خبر آنلاین 11 فروردین 1400 خبر آنلاین 12 فروردین 1400 خبر آنلاین 13 فروردین 1400 خبر آنلاین 14 فروردین 1400 خبر آنلاین 15 فروردین 1400 خبر آنلاین 16 فروردین 1400 خبر آنلاین 17 فروردین 1400 خبر آنلاین 18 فروردین 1400 خبر آنلاین 19 فروردین 1400 خبر آنلاین 20 فروردین 1400 خبر آنلاین 21 فروردین 1400 خبر آنلاین 22 فروردین 1400 خبر آنلاین 23 فروردین 1400 خبر آنلاین 24 فروردین 1400 خبر آنلاین 25 فروردین 1400 خبر آنلاین 26 فروردین 1400 خبر آنلاین 27 فروردین 1400 خبر آنلاین 28 فروردین 1400 خبر آنلاین 29 فروردین 1400 خبر آنلاین 30 فروردین 1400 خبر آنلاین 31 فروردین 1400 
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۷:۴۵    
با تصویب شورای اسلامی شهر یزد پرداخت عوارض و سایر بدهی های شهروندان به شهرداری یزد تا پایان اردیبهشت 1400 بر مبنای سال 99 محاسبه خواهد شد .
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۰:۵۹    
فارس نوشت: معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت از اجرای طرح جمع آوری کارتن خواب ها و معتادان متجاهر از سطح بزرگراه ها به منظور کاهش تصادفات خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۰۷:۵۱    
روزنامه کیهان نوشت: سوءمدیریت دولت در زمینه حمایت از تولید و خودکفایی گندم، انتقاد نشریات حامی و منتقد دولت را برانگیخته است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۱۸:۰۲    
سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: تست کرونا 35 تا 45 درصد مراجعه کنندگان به مراکز درمانی مثبت است و سن بستری شده های کرونا از 70 سال به 58 سال کاهش یافته است که نشان دهنده شیوع بالای ویروس جهش ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۱۵:۳۹    
نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری های انجام شده تا دهم اردیبهشت ماه فیش های جدید کارگران بازنشسته منتشر شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۱۵:۰۸    
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد از افزایش 19 درصدی میزان مصرف آب در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان یزد خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۱۵:۰۱    
ایرنا نوشت: هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار تهران امروز (پنجشنبه، دوم اردیبهشت) با 100 هزار تومان افزایش نسبت به روز کاری گذشته به 10 میلیون و 100 هزار تومان رسید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۱۱:۵۱    
مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: به منظور کاهش آسیب های اجتماعی و ارائه خدمات مشاوره، 5مرکز اورژانس اجتماعی در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار استان راه اندازی شده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۰۹:۱۹    
برخی از جوانان امروزی دانشگاه را مهم ترین پل در جهت رسیدن به شغل مورد نظر خود می دانند به همین علت این روزها تقریبا بیشتر دانشجویان برای ادامه تحصیل جذب رشته هایی می شوند که آینده شغلی آن ها تضمین ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۰۹:۰۴    
رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: واحدهای تولیدی دارای بحران جهت بررسی در ستاد اقتصاد مقاومتی اولویت دارند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۰۹:۰۳    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین با بیان اینکه ایجاد مرکز مانیتورینگ موجب کاهش ترافیک شهری قزوین می شود، گفت: راه اندازی مرکز کنترل ترافیک شهری در راستای دستیابی به شهر هوشمند ضروری است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۰۷:۵۳    
کودتای ثروتمندان فوتبال جهان علیه فیفا و یوفا و تلاش برای راه اندازی سوپر لیگ اروپا، سوژه کارتونی از محمدرضا میرشاه ولد در روزنامه خبرورزشی شده است. 6060
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۰۸:۳۱    
دو دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال 5 نفره ایران با روسیه در اواخر اردیبهشت در جزیره کیش برگزار می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۰۸:۲۷    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با رد رد شایعه های فضای مجازی در ارتباط با درمان کرونا با طب سنتی در بیمارستان کاشانی اصفهان و نبود مرگ و میر ناشی از این بیماری در این بیمارستان گفت ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۲۳:۲۰    
سال گذشته به همت خیرین نوعدوست 290 زندانی زن بدهکار در موضوعات غیرعمد و 9108 محکوم مرد از بند رهایی یافتند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۲۱:۵۹    
محسن قاضی مرادی در 25 فروردین 1400 در سن 79 سالگی، در منزل شخصی خود بر اثر بیماری پارکینسون درگذشت. اولین مصاحبه مهوش وقاری پس از فوت همسرش محسن قاضی مرادی را مشاهده می کنید. منبع: خیلی وی پلاس
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۸:۰۰    
زرگر یزدی مبلغ 20 میلیون تومان را جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا کرد .
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۸:۰۰    
مسئول اداره فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از تولید ویژه برنامه ماه مبارک رمضان با عنوان "شب های رمضان" و "ضیافت عشق"خبر داد و گفت ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۶:۳۴    
رئیس اداره مبارزه با بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: پرونده بیماری پاکبان جانباخته به "کمیته عوارض واکسیناسیون وزارت بهداشت" ارجاع شده که نتیجه آن پس از بررسی دقیق این کمیته اعلام خواهد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۵:۵۰    
ایرنا نوشت:سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تصریح کرد که این اتحادیه در مقام هماهنگ کننده برجام قویا روی موفقیت مذاکرات برجام متمرکز است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۵:۱۴    
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قزوین از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه با بهره چهاردرصد به رسانه های استانی آسیب دیده از کرونا خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۵:۱۴    
مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری افزایش آگاهی های محیط زیستی با آموزش های مجازی را محور برنامه های بزرگداشت روز جهانی زمین پاک در چهارمحال و بختیاری اعلام کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۵:۱۲    
امام جمعه قزوین گفت: دقت و امانتداری در مجموعه انتقال خون، اعتماد عمومی و انگیزه مردم را در مشارکت در اهدای خون افزایش می دهد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۳:۴۵    
امام جمعه شیراز آخرت اندیشی سعدی را چهارمین ویژگی منحصر به فرد این شاعر فرهیخته برشمرد و گفت: سعدی دنیا را آنقدر نمی دید که غم دنیا را بخورد و اگر غمی هم داشت غم آخرت بود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۲:۴۲    
سردار سرافراز محمدعلی حق بین فرمانده لشکر قدس گیلان، هم رزم حاج قاسم سلیمانی و از فرماندهان محور مقاومت در سوریه که به "فاتح نبل و الزهراء" مشهور بود، روز گذشته آسمانی شد. منبع: سپاه پاسداران ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۲:۱۸    
رئیس سازمان غذا و دارو، گفت: شرکت های خصوصی که مجاز به واردات واکسن هستند، رصد می شوند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۲:۱۸    
فیلم برداری فیلم سینمایی تا فردا به تهیه کنندگی نیکی کریمی و کارگردانی علی عسگری به پایان رسید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۰:۵۹    
انتخاب رشته دوره دکتری تخصصی سال 1400دانشگاه آزاد اسلامی از روز گذشته سه شنبه 31 فروردین ماه آغاز شده و تا پایان روز چهارشنبه 8 اردیبهشت ماه ادامه دارد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۰:۵۹    
وزیر راه و شهرسازی گفت: منطقه آزاد چابهار یکی از قطب های بزرگ صنعتی و اقتصادی کشور خواهد شد و زیرساخت های آن در حال توسعه است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۰:۵۹    
مسئول منطقه حفاظت شده اشترانکوه از دستگیری یک نفر شکارچی حرفه ای سابقه دار در شهرستان دورودکه اقدام به شکار حیوانات وحشی نموده بود خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۰:۰۷    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: امروز اولین تصفیه خانه مکانیزه استان در شهرستان سامان در "پویش #هرهفتهالفب_ایران" به بهره برداری رسید که برای احداث آن حدود 51 میلیارد تومان ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۰۹:۵۹    
ایرنا نوشت: عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که در بررسی بودجه 1400 هیچ تصمیمی، بدون مجوز از اعضای کمیسیون و نمایندگان در صحن علنی گرفته نشده و ادعای دستکاری جداول بودجه خلاف واقع است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۰۸:۵۸    
از نهم فروردین که جلسات شهادت دادگاه فلوید آغاز شد، دستکم 64 نفر دیگر در آمریکا بدست پلیس این کشور کشته شده اند و این امر باعث شروع مجدد جنبش سیاهان شده است. منبع: خبرگزاری صدا و سیما
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۰۷:۵۹    
سیدجلال حسینی با ثبت ششمین گل فصل، به رکورد احمد نوراللهی رسید و در صدر جدول گلزنان قرار گرفت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۰۷:۵۳    
فرصت استثنایی و بی نظیر ماه مبارک رمضان برای رشد معنوی و تربیت روحی، مجالی مغتنم است تا هرکسی در طریق تعالی حرکتی کند و از جایی که هست یک قدم جلوتر برود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۰۸:۵۲    
روزنامه جوان نوشت: غلبه نگاه تجاری سبب شده صداوسیما در درج هشدار سنی درباره صحنه های ترسناک و وحشتناک صرفاً به هشدار در تیزر اکتفا کند تا جایی که مدیر سیمافیلم در سخنانی غیرمسئولانه عنوان می کند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۰۷:۴۲    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: چند نوشیدنی بسیار مفید برای رفع تشنگی و کمبود آب بدن معرفی می کنیم که در ماه رمضان می توانید با تهیه و نوشیدن آن ها حس و حال خوبی داشته باشید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۰۷:۲۴    
جوان آنلاین نوشت: دو ماه تا انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده است و حرف و بحث های انتخاباتی کم کم، بیشتر و البته جدی تر می شود ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۰۷:۱۶    
روزنامه کیهان نوشت: روزنامه حزب کارگزاران می گوید که رئیسی اگر قصد نامزدی در انتخابات را دارد، باید نامزدی ظریف را هم تضمین کند!
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۰۸:۰۴    
ایسنا نوشت:رییس مجلس شورای اسلامی گفت که مجلس با سه و نیم برابر کردن حقوق سربازان اقدام موثری برای کاهش تبعیض⁩ در حق سربازان کرده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۰۸:۰۲    
جوان آنلاین نوشت: با توجه به سیاست اجبار در خانه ماندن و رسیدن ضریب نفوذ موبایل در نوجوانان به دلیل آموزش از راه دور به بالای 95 درصد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۰۶:۴۳    
کیهان با انتشار مطلبی با تیتر" خجالت نمی کشید این همه دروغ می گویید و منفی می بافید؟!" به رئیس جمهور توهین کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۰۶:۳۰    
ایران نوشت: خبرگزاری فرانسه در گزارشی به نقل از منابعی با تأیید دیدار طرف های سعودی و ایرانی در بغداد، هدف از آن را تلاش برای بهبود روابط میان ریاض و تهران اعلام کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۰۶:۲۲    
کیهان نوشت:بدنبال اعتراض به پوشش بازیگران در سریالی که مهران مدیری در شبکه خانگی و با تاییدسازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر(زیر نظر صداوسیما) پخش می کند، این سازمان توضیحاتی ارائه کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۰۶:۵۴    
معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار با اشاره به پیشرفت 62 برابری طرح های عمرانی این منطقه طی هشت سال گذشته گفت: هم اینک از 2 هزار و 850 میلیارد تومان پروژه عمرانی ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۰۶:۵۴    
سربازان گمنام امام زمان (عج) در آذربایجان غربی داروهای کرونایی قاچاق را به ارزش بیش از 10 میلیارد ریال کشف کردند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۰۶:۵۴    
فرمانده انتظامی ارومیه از وقوع تیراندازی در یکی از خیابانهای ارومیه بدلیل اختلاف خانوادگی خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۰۶:۵۳    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان از تشکیل صف ها و ازدحام برای خرید کالاهای اساسی انتقادکرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۰۱:۵۹    
کمتر از دوماه دیگر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود و سیزدهمین رئیس جمهور کشورمان توسط آرا مردمی مشخص می شود. با مشاهده اینفوگرافیک زیر در جریان زمانبندی این انتخابات قرار بگیرید ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۳:۵۴    
ایرنا نوشت:رای اکثریت اعضای شورای اجتماعی-اقتصادی سازمان ملل متحد برای عضویت جمهوری اسلامی ایران در دو نهاد این شورا، نشان داد که ضدیت آمریکا علیه ایران دیگر کارایی ندارد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۰۰:۱۶    
در پی درگذشت سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدعلی حق بین فرمانده سابق لشکر 16 قدس گیلان، فرمانده کل سپاه پاسداران پیام تسلیتی صادر کرد .
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۲:۵۹    
زالی فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونای شهر تهران گفت: 21 تخت مگا آی سی یو برای بخش مراقبت های ویژه در بیمارستان تجریش از فردا در مدار خدمات بیماران بد حال کرونایی قرار می گیرد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۳:۵۵    
تسنیم نوشت: طبق نظر کارشناس داوری فوتبال کشورمان یکی از پنالتی های پرسپولیس مقابل گوای هند از دید داور پنهان مانده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۳:۴۹    
معاون وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در توئیتی ادعاهای مطرح شده شبکه تلویزیونی پرس تی وی به نقل از یک منبع مطلع را تکذیب کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۳:۴۳    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اینکه بعضی ها انتظار داشتند برابر گوا به پیروزی پرگلی دست پیدا کنیم درست نبود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۳:۴۰    
ربیعی گفت: دولت در راه احیای برجام هیچ انگیزه انتخاباتی جز رفع تحریم ها و مشاهده اثر مثبت آن بر زندگی مردم که می تواند پیش درآمدی برای مشارکت حداکثری در انتخابات و تحقق خواست مقام معظم رهبری باشد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۲:۳۸    
قمه کشان و تخریب کنندگان خودروهای مردم در روز طبیعت به دام پلیس غرب تهران افتادند. منبع: خبرگزاری دانشجو
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۳:۳۷    
پرسپولیس موفق شد سومین دیدارش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را هم با برد پشت سر بگذارد، اما برخلاف آمار با نتیجه ای نزدیک.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۳:۲۸    
بهترین بازیکن دیدار پرسپولیس و گوا از سوی AFC معرفی شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۲:۱۹    
ویدیویی از نحوه افزایش حقوق سربازان متاهل و کسانی که در مناطق عملیاتی خدمت می کنند را ببینید. منبع: صدا و سیما
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۳:۰۹    
سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: از دقیقه 70 به بعد دچار افت بدنی شدیم اما بازیکنان ما از نظر تمرکزی بالا بودند و به حریف موقعیت ندادیم و ما چند موقعیت گلزنی داشتیم اما می توانستیم گل بزنیم.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۱:۵۸    
فرمانده ناجا امروز درخواست کرد که اجرای طرح ترافیک متوقف شود تا مردم در دوران کرونا از خودروی شخصی استفاده کنند. منبع: فارس
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۱:۲۹    
چند جوان در ساعات محدودیت تردد شبانه در شهر گراش (جنوب استان فارس) با قاطر به تردد در سطح شهر پرداختند. منبع: عصرجنوب
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۲:۲۲    
پرسپولیس در نیمه نخست با نتیجه 2 بر یک گوای هند را شکست داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۲:۲۱    
طی 24 ساعت گذشته ریزش قیمت گوشی های همراه در اکثر برندهای موجود در بازار شدت گرفته است و این ریزش قیمت ها در حدی است که سامسونگ گلکسی آ71 امروز وارد کانال 9 میلیون تومانی شده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۲:۱۸    
باشگاه لستر سیتی به عنوان سیزدهمین باشگاه به سوپر لیگ اروپا ملحق شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۱:۰۹    
سعید نمکی، وزیر بهداشت درباره استقبال شرکت های خصوصی از واردات واکسن ضد کرونا گفت: ماست فروش هم می خواهد واکسن وارد کند! موضوعی که سوژه کارتونی از محمد رضا میر شاه ولد در شهرآرا شد. 6060
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۲:۰۶    
وزیر خارجه پاکستان در پی سفر به تهران در توییتی عنوان کرد که ایران محدودیت های واردات کینو از پاکستان را رفع کرده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۲:۰۵    
ایرنا نوشت: معاون اول رییس جمهور گفت: هر مدیری که با سوءاستفاده از فرصت دیگران واکسن بزند، صلاحیت مدیریت ندارد و به اعتماد عمومی خسارت زده است و باید به سرعت از مسئولیت کنار گذاشته شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۲:۰۳    
حزب اتحاد ملت در نامه ای خطاب به روحانی خواستار قرنطینه تمام نقاط قرمز کشور شدند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۰:۵۹    
قانعی رئیس کمیته علمی ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: فوت بیماران قلبی ( سکته قلبی و مغزی) به دلیل عدم پذیرش در بیمارستان ها افزایش یافته است ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۰:۵۳    
سرانجام ولادیمیر آلکنو، سرمربی جدید و تنومند تیم ملی والیبال با استقبال مسئولان وارد کشور شد... این موضوع سوژه کارتونی از محمدرضا میرشاه ولد در خبر ورزشی شد. 6060
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۱:۵۳    
تیم گوا در دقیقه 13 موفق شد دروازه پرسپولیس را باز کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۲    
تراکتور دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را با سه تساوی و بدون کسب برد به پایان رساند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۹    
ماجرای پاسخ نظامی سریع ایران به آمریکا در سوریه چه بود؟ سردار حق بین جزئیاتی از انهدام خودرو نظامی آمریکا توسط نیروهای ایران گفت. منبع: خبرگزاری دانشجو
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۹    
سرمربی تیم فوتبال استقلال فردا روی نیمکت این تیم خواهد نشست.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۱:۱۸    
تیم فوتبال الریان با وجود گلزنی مدافع ایرانی اش مقابل الوحده امارات در لیگ قهرمانان آسیا شکست خورد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۱:۱۴    
پوستر مستند در همسایگی ماه که داستان زندگی و کار یک دختر نوجوانِ پرستار در بیمارستانی در شهر جنگ زده حلب است، رونمایی شد. این فیلم به زودی در جشنواره هات داکس به نمایش درخواهد آمد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۱:۱۱    
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: گروه خودروسازی سایپا با افزایش و رشد تولید و ایجاد تنوع در محصولات خود توانست گام های بلندتری را نسبت به رقبای داخلی خود بردارد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۱:۰۲    
ایرنا نوشت: معاون اول رییس جمهوری اعلام کرد: عوارض پسماند در حال حاضر از مردم گرفته می شود و در اختیار وزارت کشور و محیط زیست قرار می گیرد که باید این عوارض برای کمک به پایتخت در اختیار شهرداری تهران ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۹:۵۹    
سرمربی الدحیل پیش از دیدار با استقلال گفت: استقلال در دو بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان آسیا 8 گل به ثمر رسانده و این نشان از قدرت تیم ایرانی است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۹:۴۵    
جیانی اینفانتینو رئیس فدراسیون جهانی فوتبال در واکنش به تصمیم 12 باشگاه برای راه اندازی سوپر لیگ گفت که این باشگاه ها باید عواقب تصمیم خود را بپذیرند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۰:۴۵    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که طبق توضیحات رییس سازمان انرژی اتمی هدف دشمن مبنی بر توقف غنی سازی در ایران محقق نشد و در حال حاضر برق اصلی مرکز غنی سازی نطنز وصل شده ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۹:۴۴    
مدیر اداره تغذیه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: افراد دارای فشار خون خفیف و متوسط که اضافه وزن نیز دارند، می توانند روزه بگیرند و روزه داری به کاهش فشار خون آنان کمک می کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۹:۳۹    
باشگاه پرسپولیس دریافت مبلغ هشت میلیارد تومان از کارگزار خود را تکذیب کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۹:۳۳    
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما در 2 بازی قبلی تغییر تاکتیک و سیستم داشتیم و یقینا فردا هم با تاکتیکی ویژه مقابل الدحیل بازی می کنیم.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۰:۳۱    
ایسنا نوشت:وزیر خارجه آمریکا تصریح کرد: "صحنه جدید درگیری" ممکن است به دلیل نقش رو به فزونی روسیه در قطب شمال در آنجا پدیدار شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۹:۲۹    
فیلم سینمایی دومینو به کارگردانی و تهیه کنندگی لاله برزگر، جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را از ششمین جشنواره بین المللی فیلم برمن آلمان دریافت کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۰:۲۷    
امروز اخبار تلخ کرونایی از جان باختن تعداد زیادی از هموطنان بر اثر این بیماری مانند روزهای گذشته منتشر شد و در این میان ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۰:۲۵    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان، پس از نشست امروز کمیسیون مشترک برجام گفت: تلاش می شود برسیم به مجموعه اقداماتی که آمریکا باید در رفع همه تحریم ها انجام دهد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۰:۲۰    
ایسنا نوشت: نماینده چین در سازمان ملل عنوان کرد که مسئله برداشته شدن تحریم های آمریکا علیه ایران مهم ترین مشکلی است که رفع آن در اولویت قرار دارد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۹:۱۹    
فارس نوشت: یک خبرنگار عربستانی اعلام کرد فرهاد مجیدی به دلیل مصدومیت در نشست خبری پیش از بازی با الدحیل شرکت نکرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۱    
پژو 206 تیپ 2 مدل 1400 در شهرهای مختلف با قیمتی بین 201 تا 204 میلیون تومان برای فروش آگهی شده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۰    
ملی پوش وزنه برداری ایران در حرکت یک ضرب دسته 73 کیلوگرم قهرمانی آسیا مدال برنز گرفت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۹:۰۸    
حسن روحانی رئیس جمهور در جلسه امروز گفت: همه تلاش دولت برگزاری انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری مردم است. منبع: خبرگزاری صدا و سیما
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۹:۵۳    
هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: در 2 بازی قبل نتایج خوبی گرفتیم که نشان دهنده اتحاد و همدلی کل مجموعه استقلال بوده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۹:۳۰    
هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام متعاقب نشست امروز مورخ 20 آوریل این کمیسیون بیانیه ای صادر کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۹:۰۸    
آکادمی کیا درباره رای کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران بیانیه ای صادر کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۹:۰۵    
نماینده مردم تهران در توییترش خطاب به دبیرکل حزب پایداری نوشت: راه پاستور از تخریب ناجوانمردانه بهارستان نمی گذرد!
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۸:۵۶    
رئیس جمهور گفت: در مذاکرات عجله نداریم اما از فرصت حداکثر استفاده را خواهیم کرد و در چارچوب تعیین شده از طرف مقام معظم رهبری درمورد مذاکرات را کاملا حفظ کرده ایم و در همان چارچوب حرکت می کنیم.